انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
ورزش
  
صفحه  صفحه 1 از 27:  1  2  3  4  5  ...  24  25  26  27  پسین »

صحنه های بیاد ماندنی فوتبال


مرد

 
صحنه های بیاد ماندنی فوتبال

راز دلم را فقط تو میدانی و دلت
گوشه ای از قلبت پنهان دار دوستت دارم هایم را
*ای عشق*
***M***
     
  ویرایش شده توسط: ALI2012   
زن

 
This is alone girl...
     
  
زن

 
This is alone girl...
     
  
زن

 
This is alone girl...
     
  
زن

 
This is alone girl...
     
  
زن

 
This is alone girl...
     
  
زن

 
This is alone girl...
     
  
زن

 
This is alone girl...
     
  
زن

 
سریع ترین گل دربی استقلال-پرسپولیس توسط علی سامره ملقب به علی 30 ثانیه

http://youtu.be/Bzq0KVmeewA
This is alone girl...
     
  
مرد

 
10 خطای دست به یادماندنی تاریخ فوتبال

یکم تیرماه امسال بیست و پنجمین سالروز گل به یادماندنی بود که دیگو مارادونا با دست درون دروازه انگلستان جای داد. اگرچه مشهورترین، اما این تنها خطای دست سرنوشت سازی نبود که از دید داوران پوشیده ماند.



به گزارش پخش چند رسانه ای واحد مرکزی خبر، وب سایت ورزشی گل بین المللی به مناسبت 25 سالگی گل مارادونا در گزارشی 10 خطای دست سرنوشت ساز را بررسی کرده که در ادامه خواهید خواند.

10. لوییز فابیانو برزیلی مقابل ساحل عاج 2010


مهاجم سائوپائولو توپ را نه یک بار که دوبار با دست کنترل کرد تا دومین گل خودش و برزیل در مرحله گروهی جام جهانی مقابل ساحل عاج را به ثمر رساند و در نهایت برزیل 3 بر یک برنده باشد.

جالب اینکه داور به هنگامی که بازیکنان برای شروع مجدد بازی به وسط زمین می رفتند از او پرسید که توپ را با دست هدایت کرده یا خیر و همانطور که انتظار می رفت مهاجم وقت سویا سرش را به علامت نفی تکان داد.

9. دیگو مارادونا، آرژانتینی مقابل شوروی 1990

بدون تردید اریک فردریکسون سوئدی منفورترین داور تمامی اعصار در چشم روس ها به حساب می آید. در جام جهانی 1986 وی دو گل مشکوک به آفساید بلژیک را صحیح اعلام کرد و بلژیک 4 بر 3 شوروی را در دور دوم مسابقات شکست داد. چهار سال بعد هم او باعث حذف تیم شوروی، البته این بار در بازی های گروهی شد.

هردو تیم آرژانتین و شوروی بازی های افتتاحیه خود را واگذار کرده بودند. بازی با نتیجه 0-0 در حا پیگیری بود که مارادونا با فرارش پس از اینکه توپ را آشکارا با دست از آن سوی خط به داخل کشید، مانع قرار گرفتن توپ در دست روس ها شد. آرژانتین این بازی را 0-2 برنده شد و به فینال مسابقات رسید، اما شاگردان والری لباتوفسکی نتوانستند از مانع بازی های گروهی عبور کنند.

8 . ماریو کمپس آرژانتینی مقابل لهستان 1978

در اولین بازی گروه ب دور دوم آرژانتینی های میزبان در روساریو برابر لهستان قرار گرفتند. شاگردان سزار لوییز منوتی نیمه اول را با ضربه سر کمپس با پیروزی پشت سر گزاشتند. با ضربه سر لاتو به سمت دروازه لهستانی ها فکر کردند که بازی مساوی شده، در این موقع کمپس که سرگرم دفاع بود شیرجه زده و توپ را با مشت دور کرد.



در آن زمان هنوز قانون آخرین مدافع (The-last-man rule) ابلاغ نشده بود و کمپس از زمین اخراج نشد. تنها یک ضربه پنالتی به سود لهستان اعلام شد. کمپس در زمین ماند تا گل های آرژانتین را دو برابر کند. این مهاجم در بازی فینال نیز دو گل دیگر به ثمر رساند تا در نهایت آمریکای جنوبی ها جام را بالای سر برند.

7. تورستن فرینگس از آلمان مقابل ایالات متحده 2002

میشائیل بالاک آلمان را کمی قبل از پایان نیمه اول دیدار یک چهارم نهایی آن هم در حالی که آمریکا صاحب توپ ومیدان بود پیش انداخت. آمریکایی ها برای بدست آوردن گل تساوی جلو کشیده بودند و ضربه گرگ برهالتر می رفت تا یک ضربه کرنر را نصیب آمریکایی ها کند که فرینکس توپ را از روی خط با دست به درون دست های اولیور کان هدایت کرد. هیچ خطایی از طرف داور اعلام نشد و آلمان که در نهایت فینالیست این بازی ها شد صاحب پیروزس شرم آور در یکی از بدنامترین جام های جهانی شد.


6. جو جوردن از اسکاتلند در مقابل ولز 1977

مسابقه مرگ و زندگی بین رقبای بریتانیا یعنی ولز و اسکاتلند در آنفیلد. پیروزی در این دیدار به معنی صعود به جام جهانی 78 آرژانتین بود. دو تیم در یک دیدار پر جنب و جوش تا دقیقه 78 برابر بودند که جو جوردن، مهاجم اسکاتلند، تحت فشار مدافع ولزی دیوید جونز آشکارا با مشت به توپ ضربه زد. در کمال ناباوری داور به گمان اینکه جونز توپ را با دست زده یک پنالتی به سود تیم اسکاتلند اعلام کرد. دان ماسون این فرصت را به گل تبدیل کرد و کنی داگلیش در لحطات پایانی گل دیگری را به ثمر رساند تا اسکاتلند به جام جهانی راه یابد.

5. لویز سوارز از اروگوئه مقابل غنا 2010




بازی نیمه نهایی بین دو تیم اوروگوئه و غنا یک نمایش شلوغ وپرسر و صدا بود که با نتیجه 1-1 به ضربات پنالتی نزدیک و نزدیکتر می شد. اما در دقیقه 120 بازی لوییز سوارز با دور کردن عمدی توپ با دست از روی خط دروازه مانع از به ثمر رسیدن یک گل حتمی غنا شد.

داور پرتغالی بازی بنکورنکا طبق مقررات نقطه پنالتی را نشان داد و با یک کارت قرمز سوارز را از زمین اخراج کرد. سواز درحالی که اشک می ریخت، بیمناک از اینکه خطای او به قیمت حذف تیمش در جام جهانی تمام شود، زمین بازی را ترک کرد. غافل از اینکه او باعث نجات تیمش شده بود.

ضربه پنالتی آساموآ جیان از بالای تیر افقی به بیرون رفت و تعیین پیروز دیدار به ضربات پنالتی کشیده شد. اروگوئه در ضیافت پنالتی ها پیروز شد و آخرین امید آفریقا برای فتح جام در نخستین جام جهانی در خاک این قاره از درو رقابت ها حذف شد.

4. کارل مانتز شنلینگر از آلمان غربی مقابل اروگوئه 1966

اگرچه نمایندگان آمریکای جنوبی 4 بر صفر برابر فینالیست رقابتها شکست خوردند، اما با نگاهی دقیق تر متوجه خواهید شد که این دیدار لبریز از لحظات جنجال برانگیز بوده است.

در ابتدای بازی اروگوئه صاحب توپ و میدان بود و می توانست به برتری خود ادامه دهد که مدافع آلمان ها با پرشی بلند توپ بازیکن اروگوئه را از گوشه دروازه بیرون کشید و به طور باور نکردنی داور انگلیسی، جیم فینی، دستور به ادامه بازی داد.

آلمان ها با گل هلموت هالر پیش افتادند، اما دو تیم پایاپای در نیمه دوم پیش می رفتند که فینی به شکلی بحث انگیز دو بازیکن اروگوئه را اخراج کرد. آلمان غربی ها سه گل دیگر به ثمر رساندد تا نتیجه ای دلچسب رقم خورد.



پس از بازی صحبت های زیادی در مورد تبانی وجود داشت. در آمریکای جنوبی بسیاری به این نکته اشاره کردند که داور این دیدار به همان دلیلی انگلیسی بود که داور دیدار به همان اندازه جنجالی نیمه نهایی انگلیس مقابل آرژانتین آلمانی بود. حوادث مربوط به قرعه کشی انتخاب داوران این دو بازی هم به تردیدها دامن زد.

قضیه از این قرار بود که نمایندگان آرژانتین، اوروگوئه، اسپانیا و اتحاد جماهیر شوروی برای مراسم قرعه کشی به هتلی در لندن دعوت شدند. با وجود اینکه آنها به موقع به این مراسم رسیدند، قرعه کشی بدون حضور آنها با حضور شاهدانی مثل رییس انگلیسی فیفا استنلی روس، نماینده آلمان و چند آفریقایی برگزار شده بود.

3. دژالما سانتوس از برزیل مقابل چکسلواکی 1962

افراد اندکی از این خطای دست آگاهی دارند. بنابراین امیدواریم این گزارش "10 خطای دست سرنوشت ساز" بی شرمانه بودن این حرکت را به جهان نشان دهد. برزیل بازی را در بیست دقیقه مانده به پایان دیدار فینال 1-2 به سود خود اداره می کرد که بهترین دفاع راست برزیل، دژالما سانتوس به عمد توپ را در محوطه جریمه خودی با دست کنترل کرد.


داور اشاره به ادامه بازی کرد. تصمیمی که بازیکنان چکسلواکی رابه شدت عصبانی کرد و با به ثمر رسیدن گل سوم برزیل رسما اختیار خشم خود را از دست دادند. این دیدار با با نتیجه 1-3 به پایان رسید و این واقعه تقریبا به فراموشی سپرده شده است.

اگر آن ضربه پنالتی به نفع چکسلواکی گرفته شده بود شاید امروز از این کشور در مقام قهرمان یک دوره جام جهانی یاد می شد.

2. تیری آنری از فرانسه مقابل ایرلند 2009

دیدار پلی آف ایرلند در برابر فرانسه متعادل و پایاپای بود. دوتیم می رفتند تا با نتیجه تساوی یک بریک در مجموع دو دیدار به رختکن بروند و خود را برای وقت اضاف آماده کنند که تیری آن لحظاتی پیش از گل پیروزی بخش ویلیام گالاس توپ را با دست کنترل کرد که از چشمان داور بازی و کمک هایش پنهان ماند.
نتیجه پابرجا ماند و ایرلند از حضور در جام جهانی 2009 باز ماند. فدراسیون فوتبال این کشوردر نامه ای برگزاری مجدد این بازی را از فیفا درخواست کرد که از سوی فیفا رد شد.
سیل انتقادها تیری آنری را واداشت تا پس از اعلام نظر فیفا برگزاری مجدد دیدار دو تیم را پیشنهاد دهد. فدراسیون فوتبال ایرلند حتی از فیفا درخواست کرد تا در مقام تیم سی و سوم در جام جهانی پذیرفته شود و همانطور که انتظار می رفت این درخواست نیز از سوی فدراسیون جهانی فوتبال ردشد.

1. دیگو مارادونا از آرژانتین در مقابل انگلیس 1986

بیست و پنج سال پیش در چنین روزهایی جنجالی ترین گل در تاریخ جام های جهانی در چهارم نهایی جام جهانی 1986 مکزیک رقم خورد. بازی گره خورده بود و دو تیم در نتیجه 0-0 دست و پا می زدند تا اینکه در دقیقه ششم نیمه دوم مارادونا ضربه اشتباه استیو هاج هافبک انگلیس را دنبال کرد و دست لحظه ای که دروازبان پیتر شیلتون به هوا بلند شد تا توپ را دفع کند قبل از اینکه انگشتان شیلتون توپ را لمس کند، مارادونا با بیرون مشت آن را وارد دروازه کرد. داور متوجه این خطا نشد تا آرژانتین یک گل پیش افتد. دقایقی بعد مارادونا با دریبل نیمی از تیم انگلستان "گل قرن" را به ثمر رساند. آرژانتین این دیدار را با نتیجه 2 بر یک به پایان برد و در نهایت فاتج جام جهانی 1986 شد.

پس دیدار یک چهارم نهایی مارادونا اعلام کرد که این گل با " اندک (کمکی)‌ از سر مارادونا و اندک (کمکی) از دست خدا " به ثمر رسید. وی همچنین اشاره کرد که این گل انتقام نبرد جزایر فالکلند بین انگلستان و آرژانتین بود که چهار سال پیش از آن با برتری انگلستان به پایان رسیده بود. همه ایینها موجب شد تا انگلیسی ها دیگو مارادونا را دشمن شماره یک خود بدانند و حتی پس از 25 سال وی همچنان شخصیتی بسیار منفور در نظر انگلیسی ها به شمار می آید.



منم فرزند ایران از نسل کوروش و داریوش بزرگ نه از نسل دروغ و فریب
     
  
صفحه  صفحه 1 از 27:  1  2  3  4  5  ...  24  25  26  27  پسین » 
ورزش
ورزش

صحنه های بیاد ماندنی فوتبال

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA