انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
گفتگوی آزاد
  
صفحه  صفحه 3 از 11:  « پیشین  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  پسین »

How to become Attractive | چگونه جذابتر شویم


مرد

 
کوچک کردن شکم بدون رژیم سخت در 6 هفته !
سلامت نیوز :تعجب نکنید واقعا می‌توانید ظرف 6 هفته چربی‌های شکمتان را آب کنید بهشرط آنکه مطالب ذکر شده در زیر را کاملا مطالعه کرده و مو به مو رعایت کنید. پس اگر به سلامتی بدن و زیبایی آن اهمیت می‌دهید این مطلب را بخوانید تصمیم جدی بگیرید و از همین فردا شروع کنید تا به نتیجه دلخواهتان برسید.
در بیشتر آقایان و خانم‌هایی که مشکل چربی شکم دارند، یکباور غلط مشترک وجود دارد و آن باور این است که فکر می‌کنندبرای از بین بردن چربی‌های شکم و پهلو، باید حرکات ورزشی مربوط به این نواحی را انجام دهنددر حالیکه کاملاً اشتباه است. شما برای از بین بردن چربی‌های شکمو پهلو باید ازتمرینات هوازی استفاده کنید. مثل تمرینات دویدن،پیاده روی تند،دوچرخه ثابت،تردمیل و...
البته انجام ورزش‌های شکم نیز لازم است اما در درجه دوم اهمیت قرار دارد. در واقع برای آب کردن چربی‌های شکم باید 3 کار را همزمان انجام داد که در ادامه مطلب بیشتر آنها را توضیح میدهیم.
شرط اول :
رژیم غذایی هرگاه اسم رژیم می آید ممکن است درابتدا چیز سختی به نظر برسد درصورتی که اصلا اینگونه نیست. منظور از رژیم، نخوردن نیست که کاری سخت باشد بلکه رژیم یعنی درست خوردن. لازم نیست خیلی رژیم سفت و سختی را رعایت کنید، چراکه در این برنامه 6هفته‌ای برای آب کردن شکم از ورزش هم استفاده می‌شود.
پس صرفاً کارهای زیر را ظرف این 6 هفته انجام دهید:
اول :سرخ کردنی و روغن را به مدت 6هفته فراموش کنید.
دوم :از هر نوع ماده قندی مصنوعی مثل آب نبات، قند و شکلات پرهیز کنید.
سوم :مصرف مواد نشاسته‌ای مثل نان، برنج، سیب‌زمینی و... را در حد توان به حداقل رسانده ومصرف آب را به حداکثر برسانید.
چهارم :هنگام گرسنگی سعی کنیدبیشتر از میوه و سبزیجات استفاده کنید.
شرط دوم :ورزش هوازی ورزش‌های هوازی اثرات بسیار مفیدی در سلامت قلب و عروق دارندو همچنین باعث از بین بردن چربی‌های بدن می شوند. ما در این برنامه 6 هفته‌ای بیشترنیازمند اثرات چربی‌سوزی آنها هستیم.در این 6 هفته کافی است شما حداقل هفته‌ای 5 روز به مدت یک ساعت ورزش‌های هوازی انجام دهید. اگر در ابتدای کار روزی یک ساعت برایتان دشوار استاز روزی 15 دقیقه شروع کنیدو هر یک تادو روز یکبار مقدار آن را 5 تا 10 دقیقه افزایش دهیدتا به روزی یک ساعت برسید. از تمام ورزش‌های هوازی به منظور چربی‌سوزی در این برنامه 6هفته‌ای می‌توان استفاده کرد ، اما ورزش‌هایی که کارایی بهتری برای چربی‌سوزی شما دارد عبارتند از:پیاده روی خیلی تند ،دویدن آرام،تردمیل ودوچرخه‌ثابت.
شرط سوم :تمرینات شکم هدف این قسمت از برنامه این است که عضلات شکم شما فرم زیبایی بگیرندو قوام آنها افزایش یابد. بنابراین وقتی چربی‌های شکم شما (توسط رژیم غذایی و برنامه ورزشی هوازی) آب شدند، عضلات زیر آنها فرم یافته و زیبا می‌شوند و این همان چیزی است که بنام عضلات 6 تکه ای شکم یا Six Packsنامیده می‌شود. پسبرای قوام گرفتن و زیبا کردن عضلات شکم هفته‌ای 4 نوبت و در هر نوبت تمرینات زیر را انجام دهید:
1. دراز و نشست :روی زمین به پشت دراز بکشید در حالیکه دست‌هایتان پشت سر است، از کمر خم شده و تا حدی بالا بیایید که آرنج‌تان به زانوهایتان که خم هستند بخورند. این حرکت را هر جلسه 3 نوبت و در هر نوبت حداقل 20 تکرار انجام دهید.
2. پا دوچرخه :روی زمین دراز بکشید، دست ها پشت سر، زانو خمو ساق موازی با سطح زمین باشد. سپس حرکاتی شبیه به دوچرخه سواری را در هوا با پاها انجام دهید. این حرکت را نیز هر جلسه 3 نوبت و هر نوبت 3 دقیقه انجام دهید.
3. بالا آوردن پاها در حالت خوابیده :در حالت خوابیده به پشت پاهایتان را به صورت مستقیم بالا بیاورید تا حدی که استخوان باسن از زمین بلند شود. سپس بهآرامی پاها را به موقعیت اول برگردانید. این حرکت را نیز هر جلسه 3 نوبت و در هر نوبت حداقل 20 تکرار انجام دهید.
با انجام دقیق برنامه‌های بالا مطمئن باشید که ظرف 6 هفته و چه بسا کمتر، چربی‌های شکم را به میزان زیادی از دست خواهید داد و این موضوع را به وضوح در سایز دور کمر شلوارتان مشاهده خواهید کرد.شاید بسیاری از شما عزیزان از دستدادن چربی شکم و پهلو برایتان بیشتر از جنبه زیبایی مهم باشد اماچیزی که اهمیت بیشتری دارد مسئله سلامتی است تا زیبایی. اگر شما چربی‌هایتان را از بین نبرید رفته‌رفته و با افزایش سن نه تنها از بین بردن آن ها سخت‌تر می‌شود بلکه خطر ابتلا به بیماری‌های زیادی مثل دیابت، فشار خون، بیماری قلبی، سرطان و... در شما افزایش می‌یابد.پس ازهمین فردا شروع کنید، اراده به خرج دهید، مصمم و جدی باشید تا به نتیجه برسید.
گردآوری : گروه سبک زندگی سیمرغwww.seemorgh.com/lifestyle
منبع : salamatnews.ir
هر حکومتی که شادمانی را از مردمان بگیرد شکست خواهد خورد و برانداخته خواهد شد.
cyrus the great.king of persia ************************** امپراطور ایران.کوروش بزرگ
     
  
مرد

 
چگونه می توان جلوی بازگشت وزن کم شده را گرفت؟
هدف ما این است که وزن به دست آمده را ثابت نگه داریم. این کار به هیچ وجه آسان نیست و کاری طولانیو زمان بر است.کم کردن وزن کار سختی است اما ثابت نگه داشتن وزنی که بعد از یک رژیم سخت به دست آمده، به مراتب دشوارتر است.
به افرادی که اضافه وزن دارند یا بیش از حد چاق هستند، توصیه می شود که حداقل 5 تا 10% از وزن شان را برای به دست آوردن سلامتی کم کنند، البته این افراد حتماً باید دقت داشته باشند که فوراً وزن کمشده شان برنگردد. در این مطلب چند توصیۀ اساسی برای کمک در مسیر تثبیت وزن ارائه می شود.فعالیت جسمی برای حفظ تناسب اندام شما ضروری است.
تغذیه
هدف ما این است که وزن به دست آمده را ثابت نگه داریم. این کار به هیچ وجه آسان نیست و کاری طولانیو زمان بر است. در واقع، اصلاح روش زندگی کار امروز و فردا نیست. این کار نیازمندبرطرف کردن خطاها و ایجاد تغییرات به مرور زمان است. اینهزینۀ ثابت نگه داشتن وزناست.هدف، ایجاد تعادل بین مصرف انرژی(فعالیت های جسمانی) و انرژی وارد شده به بدن (تغذیه) است. بیشتر اوقات فعالیت جسمی کافی نیست، و مقدار مواد غذایی وارد شده به بدن اضافه می آید. بنابراین باید عادات مان را معکوس کنیم.
بدون انجام فعالیت های جسمی و سوزاندن انرژی، خیلی محال است که بتوان وزن را ثابت نگه داشت. در عوض،صرفاً یک برنامه ورزشی هم کافی نیست،مهم است که این فعالیت به طور منظم انجام شود. مانند، نیم ساعت پیاده روی، ژیمناستیک یا دوچرخه سواری با سرعت متعادل (که می توان در آپارتمان هم انجام داد)،به شرطی که هر روز انجام شوند، می توانند مفید باشند.
باید بدانید که هرچه بیشتر تحرک داشته باشید، در ثابت نگه داشتن وزن موفق تر خواهید بود: ورزش کمک می کند تا تعادل انرژی در بدن برقرار شود، فعالیت های قلبی و ریوی بهبود یابد و احتمال ابتلا به افسردگی، دلسردی، فرسودگی و پیری را کاهش می دهد.
* مقدار وعده های غذایی تان را کم کنید، بهتر است از بشقاب های کوچک استفاده کنید، این بشقاب ها باعث می شوند که احساس کنید غذای بیشتری خورده اید.
*هر روز 5 واحد میوه و سبزی بخورید.
*حتماً هر روز 3 وعده غذا بخورید، البته شام تان باید سبک باشد.
*میزان کالری دریافتی تان را با حذف حداکثری چربی ها و الکل کم کنید. این دو، یعنی چربی ها و الکل، نه تنها کالری بسیار بالایی دارند، بلکه باعث افزایش اشتها می شوند.
*کربوهیدرات های کامل را که در فیبرها به مقدار زیادی وجود دارند، جزء الویت های تان قرار دهید.
*در محل کار و یا جشن ها، نباید از غذا خوردن صرف نظر کنید، اما بایدبا دقت در انتخاب غذا و کاهش مقدار آن، میزان کالری دریافتی تان را مدیریت کنید. (به این منظور، برای پیش غذا مواد خام و برای دسر میوه بخورید، ضمناً از خوردن چیپسغوطه ور در سس هم خودداری کنید) هرگونه زیاده روی، باعث افزایش وزندر طول هفته خواهد شد.
*علت های ریزه خواری تان را تحلیل کنید و از بین ببریدشان.
*ثابت نگه داشتن وزن، مختص چند روز و چند هفته نیست، بلکه تمام طول یک زندگی طولانی و سالم را در بر می گیرد. به همین علت،باید سبک زندگی تان را به آهستگی با عملکرد و ویژگی های طبیعی بدن مطابقت دهید. غیر از این باشد، تثبیت وزن در تمام طول زندگی غیرممکن است زیرا اینراه پر از محرومیت است که این محرومیت ناگزیر باعث دلسردی و بدگمانی نسبت به خود می شود.
گردآوری : گروه سبک زندگی سیمرغwww.seemorgh.com/lifestyle
منبع : chegoneh.com
هر حکومتی که شادمانی را از مردمان بگیرد شکست خواهد خورد و برانداخته خواهد شد.
cyrus the great.king of persia ************************** امپراطور ایران.کوروش بزرگ
     
  
مرد

 
زیبایی پاها
توصیه ها برای مراقبت از پاها:
1- شستشوی پاها : هر روزپاهابخصوص لای انگشتان پا را با آب ولرم بشویید.
2- کوتاه کردن ناخن های پا :وقتی ناخن ها نرم باشند ،کوتاه کردن آنها آسان تر است.برای این کار می توانید قبل از کوتاه کردن ناخن ها ، بمدت 20 تا 30 دقیقه پاها را در یک ظرف آب گرم قرار دهید و یا بعد از حمام کردن ناخنها را کوتاه کنید.هنگام کوتاه کردن ناخن های پا دقت کنید :
* لبه ناخن ها را گرد نکنید و بگذارید بشکل صاف بمانند .
* ناخن ها را خیلی از ته کوتاه نکنید ، زیرا باعث زخم شدن ناخن می شود.
برای اطمینان ازاینکه کفش‌های‌تان برای پایتان مناسب است، و حفظ سلامت پاها، این توصیه‌ها را هنگام خریدن کفش رعایت کنید:
پیش از آنکه کفش جدیدی را انتخاب کنید، هر دو پایتان را در فروشگاه اندازه بگیرید. دو پای شما ممکن است اندازه متفاوتی داشته باشند، و اندازه آنها هم در طول زمان تغییر می‌کنند. هنگامی اندازه پاهایتان گرفته می‌شود، در حالت ایستاده قرار بگیرید، و این کار را در انتهای روز انجام دهید، هنگامی که احتمالا اندازه پاها اندکی بزرگتر است.
اطمینان حاصل کنید که کفش‌‌آنقدر تنگ نباشد که به پنجه‌هایتان فشار بیاورد، اما کفش نباید آنقدر هم گشاد باشد که پایتان درون آن بلغزد.پیش از خریدن کفش، چند قدمی با آن راه بروید، تا مطمئن شوید که با آنها راحت هستید. نباید کفش طوری باشد که مجبور شوید پایتان را به زور داخل آن کنید.سایز ها، بر حسب مدل‌ها و مارک‌های مختلف کفش‌ها متفاوتند، بنابراین کفشی را بخرید که اندازهپاهایتان باشد، و نه لزوما سایز آن همان سایزی باشد که قبلا آن را می‌خریدید.
حتما میپرسید چرا باید از پاها مراقبت کرد ؟ما روی پای خود می ایستیم .به کمک پاهاست که تعادل خود را حفظ می کنیم و راه می رویم . پاها هستند که وزن بدن را تحمل میکنند .
* بسیاری از مواقع خستگی و ناراحتی ما به دلیل وجود مشکل در پاهاست .
* بروز یکسری مشکلات در پاها شایع است ، مثل- خشکی پوست پا- ترک خوردن پاشنه پا- شکسته شدن ناخن های پا
* پاها بیشتر از سایر قسمتهای بدن در معرض خطر آسیب و حادثه هستند.
*زخم ها و از پاها بیشتر مراقبت کنیم .
اگر شما ساق پای لاغری داشته باشید با انتخاب نادرست کفش ساق پایتان رالاغرتر و استخوانی نشان خواهید داد.اگر از کفش‌هایی که تزئینات دارند انتخاب می کنید از تزئینات ساده و یک تکه و کوچک انتخاب کنید.
کفش‌های پاشنه بلند مناسب ساق پای لاغر:
از کفش‌هایی با پاشنه‌های بلندسنگین و کلفت دوری کنید. این مدل کفش‌ها باپاهای باریک تناسبی ندارند و شما را به صورت اغراق آمیزی لاغرتر نشان می‌دهداز کفش‌هایی با پاشنه‌های ظریف وزیبا انتخاب کنید.این مدل کفش ها ساق پای شمارا زیباتر جلوه می‌دهد.
یکی از نگرانی‌های پزشکان استفاده از کفش‌های پاشنه بلند و غیر استاندار است که مشکلات زیادی برای سلامت پاها و حتی ستون فقرات ایجاد می‌کنند.همچنین کفش‌هایی که دارای فضای کافی برای انگشتان نوک پا نیستند باعث بروز مشکل در توازن انگشتان پا می‌شوند و بسیار به انگشتان پا فشار وارد می‌کنند.
آقای جونز در این باره گفت: بسیاری از مردم کفش‌هایی را می‌پوشند که اندازه آنها نیست ولی آنها حتی متوجه این موضوع نیستند. افراد زیادی در کشور انگلستان از مشکلات پا رنج می‌برند اگر چه در بسیاری از مواقعاین مشکلات چندان نگران‌کننده نیست اما مواردی هم وجود دارد که این ناهنجاری‌ها می‌تواند بسیار دردناک شده و حتی منجر به فلج شود.پزشکان معتقدند درصد زیادی از این مشکلات قابل پیشگیری است و در صورتی که ما در خرید کفش خود دقت بیشتری کنیم می‌توانیم از همین حالا خود را از بیماری‌ها و ناهنجاری‌های پا در امان نگاه داریم. به همین منظور بسیار مهم است که ما کفشی را انتخاب کنیم که دقیقاً اندازه پای ما بوده ومتناسب با نوع فعالیت ما باشد. البته این بدان معنا نیست که ما هیچگاه کفش‌های مد روز یا پاشنه بلند نپوشیم بلکه باید در پوشیدن کفش خود دقت کنیم و کفش‌هایی را انتخاب کنیم که خودمان در آنها احساس راحتی کنیم.
پزشکان به زنان توصیه می‌کنند برای کارهای روزانه خود از کفش‌های پاشنه کوتاه استفاده کنند به طوری که پاشنه آنها بلندتر از 4 سانتی‌متر نباشد. همچنین ما باید کفشی را بخریم که اندازهپاهای ما باشد و پای ما در آن احساس راحتی کند. از خرید کفشی فقط به خاطر مد بودن آن خودداری کنید. بسیاری از زنان امروزه کفش‌‌هایی را می‌خرند که حتی نمی‌توانند به درستی با آنها قدم بردارند، در صورتی که این نوع کفش‌ها در طولانی مدت باعث بروز مشکلات زیادی برای سلامتپاهای آنها خواهد شد.
هر حکومتی که شادمانی را از مردمان بگیرد شکست خواهد خورد و برانداخته خواهد شد.
cyrus the great.king of persia ************************** امپراطور ایران.کوروش بزرگ
     
  
مرد

 
چگونه سینه های زیبا داشته باشیم؟
ورزش کنید
۱- شنا در خشکی. اینکار باعث سفت شدن و جلوگیری از افتادگی سینه میشود. به خانمها توصیه میشود ۲ ست ده تایی این کار را بکنند.
۲- دمر روی زمین بخوابید و دستها و پاهای خود را به سمت بالا بکشید و چند ثانیه نگه دارید.
۳- روی یک نیمکت صاف بشینید طوریکه هر کدام از پاها در یک طرف نیمکت باشد. سپس دستهای خود را بر روی نیمکت گذاشته و سینه تان را به نیمکت نزدیک کنید و با دستها دوباره به بالا برگردانید. و این کار را روز ۲ ست ۱۰ده تایی انجام دهید.
۴- کاملا صاف بر روی پاهای خود بایستید و دست راست را در کنار بدنتان نگه دارید و دست چپ را از محور بازو بچرخانید. سپس دست چپ را نگه دارید و دست راست را بچرخانید.
۵- روبروی یک دیوار بایستید و دستان خود را بر روی آن قرار دهید و همانند شنا در خشکی اما در حالت ایستاده فشار آورید و خود را از دیوار دور کنید.
۶- ماساژ سینه. قسمت بالایی و بیرونی سینه را به آرامی ماساژ دهید.
سوتین مناسب استفاده کنید.منظور سوتینی است که اولا کاسه های آن کمی سفت باشد. در زیر آن سیم وجود داشته باشد تا شکل سینه را بهبود ببخشد. و همچنین بر روی کاسه هایش لایه کمی ضخیمتر از دیگر قسمتها داشته باشد.
ویتامینها با استفاده از غذای سالم و میوه جات تازه ویتامینهای مورد نیاز را به بدن خودتان برسانید. حتما حتما حتما (!) میوه جات و سبزیجات تازه را در برنامه غذایی روزانه خودتان بگنجانید. از آجیلها و مغز میوه ها نیز استفاده کنید.
استفاده از کرمها و لوسینها یا عمل؟!
عمل زیبایی سینه همیشه باید راه حل آخر باشد. ابتدا سعی کنید گامهای بالا را انجام دهید و اگر خواستید سرعت بیشتری روند زیباتر شدن سینه هایتان ببخشید میتوانید از کرمهای گیاهی و معتبر زیبایی سینه با توجه به آنچه تمایل دارید استفاده کنید.
در آخر گفتنی است داشتن سینه های زیبا گرچه ممکن است از نظر شمابسیار حیاتی باشد اما امر خیلی مهمی نیست و بهتر است بجای توجه افراطی به این موضوع بر روی اعتماد به نفس خودتون کار کنید. زیرا خیلی خانمها هستند که به دلیل اینکه سینه شان کمی با آنچه توقع دارند متفاوت است فکرشان دائما مشغول است در حالیکه اگر کمی اعتماد به نفسشان قویتر بود مطمئنا از بدن خودشون کاملا راضی بودند.
هر حکومتی که شادمانی را از مردمان بگیرد شکست خواهد خورد و برانداخته خواهد شد.
cyrus the great.king of persia ************************** امپراطور ایران.کوروش بزرگ
     
  
مرد

 
با وزشی ساده پاهای زیباتر داشته باشیم
عده ای از خانم ها پاهای زیبایی دارند که به نظر می رسد می توانند کیلومترها با آن راه بروند. اما برایبسیاری از آنها شکل دادن به پایین تنه کار نسبتا دشواری است. خودتان را آماده کنید زیرا می خواهیم به شما تمریناتی را یاد بدهیم که نیاز به هیچ گونه وسایل جانبی ندارد و می توانید آنرا به راحتی در هر کجا انجام دهید. این حرکت بر روی تمام قسمت های بدن از شکم به پایین تاثیر می گذارد و اگر بین ست ها استراحت نکنید به راحتی می توانید مقادیر فراوانی از کالری بدن خود را بسوزانید.
دو به سمت جلو
با پای راست خود یک قدم بزرگ بهسمت جلو بردارید. فاصله بین پاهای شما تقریبا باید به اندازه طول پاهایتان باشید. پاشنه پای چپ را از روی زمین بلند کنید و دست های خود را در اطراف بدن تاب دهید درست مثل اینکه در حال دویدن هستید. هر دو زانو را تا زاویه 90 درجه خم کنید و کمر را نیز راستنگه دارید.این حرکت را برای 20 مرتبه تکرارا کنید.
سپس، در همان حالت اولیه، به تاب دادن دست ها ادامه دهید، پای چپ را از زمین بلند کنید و به سمت سینه خود بیاورید . دوباره آنرا به حالت اول بازگردانید (نوک انگشتان پا با زمین تماس برقرار کنند، زانو هم90 درجه خم شود)این حرکت را نیز 20 مرتبه تکرار کنید.به حالت اولیه باز گردید ( پاها باز،پاشنه پای چپ از روی زمین بلند شده باشد) هر دو پا را به اندازه 90 درجه خم کنید و به آرامی تا 20 بشمرید.
این حرکت را برای پای مخالف نیز انجام دهید.
خم شدن
صاف بایستید و دستان خود را نیز به عرض شانه ها باز کنید. ابتدا انگشتان خود را بر روی زمینو پشت ساق پای چپ قرار دهید. عضلات باسن را به سمت جلو متمایل نمایید. هر دو زانو را به حالت تعظیم خم کنید و سپس هر دو پا را صاف نمایید. این حرکت را 20 مرتبه انجام دهید.
خود را در موقعیتی که در بالا توضیح دادیم قرار دهید (انگشتان پای راست در پشت ساق پای چپ) هردو پا را به حالت تعظیم خم کنید ودر حین بلند شدن زانوی سمت راست خود را به کنار بیاورید و بلند کنید (تا مرز باسن بالا آورید) دوباره همان حالت تعظیم را به خود بگیرید و پای بلند شده رادر همان حال اولیه قرارا دهید. این حرکت را نیز 20 مرتبه تکرار کنید.
در همان حالیت اولیه خم شدن بایستید و زمانی که خم شدید 20 شماره به آهستگی بشمارید.کلیه مراحل را برای پای مخالف نیز تکرار کنید.
لغزیدن بر روی دیوار
طوری باستید که باسن و پشت شما به طرف دیوار باشد. پاها باید به آرامی در مقابل شما قرار بگیرند. آنها را به عرض باسن خود باز نمایید. دست های خود را بر روی باسن خود بگذارید و به آرامی بنشینید و کمر خود را روی سطح دیوار بلغزانید تا زمانیکه رانها باسطح زمین موازی شوند. باسن خود را در حین بلند شدن بفشارید. مجددابنشینید و بلند شوید. این حرکت را 15 مرتبه تکرار کنید و سپس به حالت ایستاده بازگردید. کمی استراحت کنید و سپس این حرکت را بسته به برنامه ورزشی خود تکرار کنید.
نکته: ران های خود را از خط موازی پایین تر نبرید ( زانوهایتان نباید بالاتر از ران ها قرار بگیرند) همچنین باید مراقب باشید که زانو ها جلوتر از انگشتان پا نباشند. اگر چنین بود باید چند قدم به دیوار نزدیکتر شوید تا چنیین حالتی پیش نیاید.
اسکات
بایستید به طوریکه انگشتان پایتان با هم زاویه 45 درجه درست کنند (زانوها نیز باید در راستای کف پا قرار بگیرند) دستان خود را بر روی ران ها بگذارید. کمر خود را راست نگه دارید و هر دو زانو را خم کنید. و کم کم بنشینید بطوریکه ران ها با سطح زمین موازی شوند. زمانی که کاملا بر روی سطح زمین قرار گرفتید پاشنه های پایخود را از روی زمین بلند کنید و به این کار ادامه دهید تا اینکه در حالتایستاده قرار بگیرید. پاشنه ها را مجددا بر روی سطح زمین قرارا دهید. این کار را برای 2 تا 3 ست 20 مرتبه ای تکرار کنید.
حرکات جانبی به منظور دور شدن از محور بدنیک پله، چهار پایه و یا سکویی را پیدا کنید که بلندی آن 12 تا 18 اینچ باشد. (بلندی آن باید در حدیباشد که اگر پای خود را بر روی آن قرارا دادید زانوها از ران ها بالاتر قرار نگیرد.) از پهلو بر روی پله بایستید بطوریکه سمت راست بدنتان نزدیک به آن قرار داشته باشد. پای خود را بر روی پله بگذارید. کل وزن بدن را بر روی پای راست بیندازید، راست بایستید و همزمان پای چپ خود را از روی زمین بلند کنید و به پهلو ببرید. تا آنجا که می توانید آنرا بکشید و قبل از اینکه دو مرتبه به حالت اولیه بازگردید پا را برایمدت زمانی در همین وضعیت نگه دارید. این حرکت را نیز می بایستدر 2 تا 3 ست 15 مرتبه ای برای هر یک از پاها تکرارا کنید.
پله
هر دو پای خود را در روی پله قرار داده و بایستید. پای راست خود را آزاد کنید، به آرامی زانوی سمت چپ را خم کنید، انگشت شست پای راست خود را با سطح زمین تماس دهید اما اینطور نباشد که تمام وزن بدن خود را بر روی آن بیندازید. (فکر کنید که می خواهید انگشت خود را برای تست کردن گرمای آب در آن فروببرید) زانو را صاف کنیدو پای راست را نیز مجددا بر روی پله قرار دهید. این حرکت را برای 2 تا 3 ست 15 تایی تکرارا کنید. اثر این حرکت بر روی عضلات پایی که وزنی بر روی آن نیست، به وضوح احساس خواهد شد.
هر حکومتی که شادمانی را از مردمان بگیرد شکست خواهد خورد و برانداخته خواهد شد.
cyrus the great.king of persia ************************** امپراطور ایران.کوروش بزرگ
     
  
مرد

 
چگونه لب هايي زيبا داشته باشيم؟؟
همان گونه که مي دانيد آرايش لب ها در صورت اهميِت بسياري دارد.در زير چند نکته براي داشتن لب هايي زيبا تر خواهيم ديد:
1-بيشترين مشکل ما در آرايش لب ها پاک شدن سريع ماتيک هاست.براي دوام بيشتر ماتيک ها اول در سطح کلي لب خط لب بکشيد و بعد روي آن رج و ماتيک مورد نظر را بزنيد.
2-از چند نوع رج و ماتيک استفاده نکنيد.
3-هميشه لب ها را مرطوب نگه داريد.
4-براي داشتن لب هايي شفاف و نرمو بدون زخم و پوسته از يک حوله ي گرم(کمپرس آب گرم)استفاده کنيد.
5-براي داشتن لب هايي درشت خط لب را روي خط بيروني لب بکشيد.
6-از ويتامين آ براي چرب کردن لب هااستفاده کنيد.
7-هميشه لبخند بزنيد اين کار باعث مي شود فرم لبخند بر روي لب هاي شما باقي بماند.
8-آرايش لب هايتان را قبل از خواب پاک کنيد.
هر حکومتی که شادمانی را از مردمان بگیرد شکست خواهد خورد و برانداخته خواهد شد.
cyrus the great.king of persia ************************** امپراطور ایران.کوروش بزرگ
     
  
مرد

 
چگونه جذاب، فریبنده و دلربا باشیم؟
فریبندگی یعنی اینکه بتوانید دیگران را به سوی خود جذب کنید. این خصلت اخلاقی به مرور زمان بدست می آید، از آنجایی هریک از افراد در زمان تولد با میزان مختلفی جذابیت پا به این دنیا می گذارند می توان گفت که درصدبسیار زیادی از جذابیت اکتسابی است و با کمی تمرین به راحتی قابل دسترسی خواهد بود. مانند رقصیدن هر چه بیشتر تلاش کنید، موفق تر خواهید بود. تلاش و توجه تمام و کمال به نیازهاو خواست های دیگران می تواند به شما این اطمینان را بدهد که به چهرهیک فرد جذاب تبدیل شده اید.
مراحل
1- طرز ایستادن خود را تصحیح کنید.
اگر شرایط بدنی شما در حد مطلوب قرار داشته باشد، گویای این مطلب است که یک فرد با اعتماد به نفس بالا هستید، حتیاگر از درونتان هم یک چنین احساسی نداشته باشید. در زمان راه رفتن باید محکم و ثابت قدم بردارید. کمرتان کاملاً صاف باشد، و شانه ها به سمت عقب گرایش داشته باشند. شاید در ابتدا زمانیکه یک چنین وضعیتی را تمرین می کنید برایتان قدری عجیب و دشوار باشد، اما پس از سپری شدن چند روزبه آن عادت پیدا می کنید.
2- ماهیچه های صورت را رها کنید.
سعی کنید ماهیچه های صورتتان را رها کنید تا صورت، حالت طبیعی ودلپذیر خود را داشته باشد. با این چهره می توانید رو به دنیا کنید و به همگان بگویید که از هیچ چیز نمی هراسید.
3- ارتباط برقرار کنید.
هنگامیکه با فرد دیگری روبرو میشوید، با چشم های خود با او ارتباط برقر کنید، سرتان را به نشانه تائید تکان دهید، لبخند بزنید و شادی خود را به او انتقال دهید. اصلاً نگران عکس العمل فرد مقابل نباشید و البته در عین حال باید به یاد داشته باشید که در این کارزیاده روی نکنید.
4- نام افراد را به خاطر بسپارید.
زمانیکه برای اولین بار کسی را ملاقات می کنید سعی کنید که نام او را به خاطر بسپارید.  این کاربرای خیلی از افراد دشوار است. زمانیکه نامشان را می گویند، آنرا چندین مرتبه با خود تکرار کنیدتا نامشان در ذهنتان باقی بماند و سپس نام خود را نیز به آنها بگویید؛ به عنوان مثال سلام"سارا" من "مانی" هستم. زمانی هم که با آنها خداحافظی می کنید، باز هم سعی کنید چند مرتبه دیگر نام آنها را تکرار کنید تا به طور کامل در ذهنتان باقی بمانند. هر چقدر بیشتر نام آنها را تکرار کنید، بیشتر به یادتان می ماند و طرف مقابل هم احساس می کند که او را بیشتر دوست می دارید و احتمال این امر که با شما بیشتر گرم بگیرد افزایش پیدا می کند.
5- به دیگران علاقمند باشید.
اگر شما یکی از آشناهای قدیمی را ملاقات کردید به عنوان مثال یک همکار، همکلاسی، دوست یکی از دوستان و ... در مورد خانواده و علاقمندی های جدید آنها سوالاتی مطرح کنید. اسم افراد نزدیک به آنها را بپرسید و نام آنها را به خاطر بسپارید. مطرح کردن یک چنین مسائلی، موضوعات جدیدی برای صحبت کردن در اختیار شما قرار می دهد و آنوقت مجبور نیستید کهتنها در مورد کار و کلاس های درسی با هم صحبت کنید. می توانید تاحدودی در مورد خودتان نیز صحبت کنید. در تمام طول بحث خودتان را علاقمند نشان دهید و نشان دهید کهتمایل دارید به گفتگوی خود با او ادامه دهید.
6- گفتگو در مورد موضوعات مناسب.
باید در مورد موضوعاتی صحبت کنید که طرف مقابل به آنها علاقه دارد، حتی اگر خودتان هم علاقه شدید به آنها نداشتید، بازهم این کار را ادامه دهید. به عنوان مثال اگر در یک جمع ورزشی قرار گرفتید، در مورد بازی دیشب یا گل کردن تیمی که به تازگی وارد لیگ شده صحبت کنید. اگر با کسانی هستید که به سرگرمی های مختلفی علاقمند هستند، می توانید در مورد سرگرمی های مورد علاقه آنها از جمله ماهیگیری، بافتنی، کوهنوردی، و سینما صحبت کنید.
هیچ کس از شما انتظار ندارد که در تمام زمینه ها یک متخصص باشید، باید به آنها بگویید که فقط به دلیل علایق شخصی است که تمایل دارید در مورد موضوعات مختلف با دیگران به بحث و گفتگو بنشینید. ذهن خود را بازکنید، اجازه دهید تا دیگران توضیحات لازم در مورد موضوعات مختلف را برای شما بازگو کنند. روراست باشید و به آنها بگویید که دانشتان در مورد برخی چیزها محدود است و بدتان نمی آید که چیزهای بیشتری در مورد آن مبحث یاد بگیرید.
7- به جای غیبت کردن دیگران را تکریم کنید.
اگر در جمعی در حال صحبت کردن هستید که همه افراد به نحوی در مورد یک شخص بخصوص در حال غیبت کردن هستند، بد نیست شما چیزی در مورد آن بگویید که دوست می دارید. گفتن چیزهایی که در دیگران دوست می دارید می تواند 100% شما را تبدیل به یک فرد جذاب کند. در عین حال با این کار می توانید حس اعتماد دیگران را نیز به خود جلب کنید. همه اطرافیان به این نتیجه می رسند که شما هیچ وقت ایده ی بدی نسبت به دیگران ندارید. همه به این نتیجه می رسند که آبرویشان در دست شما محفوظ خواهد بود.
8- دروغ نگویید.
شاید به دلایلی دروغ بگویید اما مدارک و شواهدی وجود دارد که بر خلاف گفته های شماست.  اگر به مریم بگویید کهعاطفه را دوست دارید و به نسیم بگویید که عاطفه را دوست ندارید، مطمئن باشید که مریم و نسیم با هم صحبت می کنند، حرف های شما را با هم در میان می گذارند، و با این کار اعتبارتان را نزد آنها از دست خواهید داد، و از آن به بعد هم دیگر هیچ کس حرف های شما را باور نخواهد کرد.
9- با صداقت از دیگران تعریف و تمجید کنید.
این کار خصوصاً در ارتقای عزت نفس دیگران نقش مهمی را بازی میکند. چیزهایی که خوشتان می آید را انتخاب کنید و در هر شرایطی به آنها اشاره داشته باشید. اگر از کاری و یا از کسی خوشتان می آید راهی برای بیان آن پیدا کنید و فوراً به آن اشاره کنید. اگر برای انجام این کار بیش از اندازه صبر کنید، ممکن است حرف های شما قدری ریاکارانه جلوه کنند. زمانیکه احساس می کنید با تشویق های خود می توانید زمینه پیشرفت را برای آنها فراهم آورید، حتماً این کار را انجام دهید و از آنها تعریف کنید. اگر احساس میکنید که چیزی در مورد فردی تغییر پیدا کرده است (به عنوان مثال مدل مو، طرز لباس پوشیدن و .. به آن توجه کنید و چیزی را که در مورد آن خوشتان آمده، به زبان بیاورید. اگر مستقیماً سوالی می پرسید، با خوشرویی آنرا بیان کنید و سپس سوال خود را با یک تعریف بجا به پایان برسانید.
10- در پذیرش تعریف و تمجید مهربان باشید.
این فکر را که برخی از تعریف و تمجید ها هدف خاصی را در پس خود دارند را از ذهن بیرون کنید. در قبول هر نوع تعریف و تمجیدی پرحرارت و علاقمند ظاهر شوید. خیلی بیشتراز گفتن یک "خیلی ممنون" ساده پیش بروید و آنرا با جملاتی نظیر: "خوشحالم که خوشت آمده" و یا "خیلی مهربانی که به این مورد اشاره کردی" همراه کنید. این عبارات خودشان می توانند به عنواننوعی تعرف و تمجید در جواب تعریف های فرد مقابل به شمار روند. در عین حال باید دقت داشته باشید که برداشت بدی از تعریف های دیگران نکنید. به عنوان مثال اگر کسی به قصد تعریف از شما گفت: "نمیدانی چقدر دلم می خواست که من هم به اندازه تو ... بودم" شما نباید در جواب او بگویید من اصلاً هم یک چنین خصوصیتی را نداشته و ندارم و احساس می کنم که برداشت تو در این مورد غلط بوده و قضاوت نادرستی داشتی."
11- تن صدای خود را کنترل کنید.
یکی از نکات ضروری که باید همواره به خاطر داشته باشید، ماهیت صحبت کردن است. برخی از افراد هستند که در درون خود احساس ناامنی می کنند و به راحتی نمی توانند تعریف و تشکر دیگران را پذیرا شوند. در مورد یک چنین افرادی بیشتر باید دقت کنید و روان و سلیس با آنها صحبت کنید. اگر تمایل داشتید به آنها بگویید که "امروز زیبا شده اید" تن صدایتان باید همانطوری باشد که می گویید: "امرور روز زیبایی است." هر گونه تغییر در تن صدا و نحوه بیان کردن آن، این شک را در آنها بوجود می آورد که گفته های شما از سر صدق و درستی نیست. می توانید برای تمرین، صدای خود را روی نوار ضبط کنید و چند مرتبه آنرا گوش کنید تا متوجه هرگونه تغییری بشوید. از خودتان سوال کنید که صدای شما نشان می دهد که از روی صداقت صحبت می کنید؟ تا زماینکه به یک عبارت خالصانه و صادقانه نرسیده اید، به ظبط کردن صدای خود ادامه دهید.
چند نکته
همیشه خونسرد باقی بمانید. قصدشما خوشحال کردن دیگران است و نباید به این موضوع فکر کنید که ممکن است آنها در قبال شما چه واکنشی نشان داده و چه خیال بافیهایی در ذهن خود انجام دهند. اگر این کار را انجام دهید، آنوقت تمام تاثیر این کار بر روی صورت شما نمایان خواهد شد، و تبدیل به فردی می شوید که فقط در پی راضی کردن اطرافیانش است. کسیکه نیازهای شخصی اش را زیر پا می گذارد تا دیگران دوستش بدارند. باید همیشه به خاطر داشته باشیدکه مردم آنقدر کارهای متنوع دارند که نمی توانند که همواره به شما فکر کنند. بیشتر اوقات در مورد خودشان و کارهایی که باید انجام دهند، فکر می کنند. میزان جذابیتی که می توانید بدست آورید، به میزان خلاقیت شما در تحسین کردن دیگران بستگی دارد.
تعریف ها و تحسینهای خود را با لحنی قاطع اما در عین حال شاعرانه بیان کنید. هیچ اشکالی ندارد که چند قطعه از قبل آماده شده را در ذهن داشته باشید تا در زمان تحسین کردن از فردی بیان کنید، اما افراد جذاب کسانی هستند که بتوانند در همان لحظه چیزی را ابداع کنند و نوآوری به خرج دهند. اگر ذهن شما خلاقیت داشته باشد و دائماً ابداع و نوآوری کنید، دیگر نگران تکرار مکررات هم نخواهید شد.
گاهی اوقات مجبور می شوید عقایدیرا بیان کنید که شاید کمتر اتفاق می افتد دیگران نظر مثبتی نسبت به آن داشته باشند. در چنین شرایطی می توانید این کار را با قدری شوخی بیامیزید. شوخی و خنده مانند قاشق پر از شکری هستند که به بیمار کمک می کنند دارو را راحت تر فرو ببرد.
همدلی یکی از ملزومات بیچون و چرای جذابیت است. باید بدانید که چه چیزهای اطرافیانتان را خوشحال میکنند وچه مواردی موجبات ناراحتی آنها را فراهم می آورند، آنوقت می توانید بهترین انتخابرا در مورد آنها داشته باشید.
اگر احساس می کنید که بهیکباره نمی توانید عضلات صورت خود را رها کنید، می توانید این کار را از شانه هایخود شروع کنید، اگر از جای اصلی خود بالاترآمده باشند، نشان دهنده این مطلب هستندکه شما قدری عصبی هستید. آنها را به سر جای خودشدان بازگردانید، ژست عمومی بدن خودرا تصحیح کنید، نفس عمیقی بکشید و لبخند بزنید.
هشدار
از بحث و جدل بپرهیزید. حتی اگرنیمی از افراد با شما مواق باشند، باز هم شما نمی توانید جذابیت 100% پیدا کنید. چیزهایی که بر زبان می آورید باید برای تمام افراد خوشایند باشند. زمانی که احساس کردید دلتان می خواهد در یک بحث شرکت کنید، از خودتان بپرسید که: "آیا واقعاً لازم است که در همین لحظه، نظر خودم را مطرح کنم؟" اگر احساس می کنید که هیچگونه الزامی در این کار وجود ندارد، بنابراین قدری بذله گویی کنیدو مطرح کردن نظر خود را بگذارید برای یک وقت دیگر.هیچ گاه به جوک هایی که خودتان تعریف می کنید، نخندید. این کار سیمای قشنگی ندارد. می توانید لبخند بزنید؛ همین کفایت می کند، اصلاً هم ناراحت نشوید اگر هیچ کس به آن نخندید.گاهی اوقات افراد متوجه جوک نمی شوند. این امر باید برای خود آنها ناراحت کننده باشد که متوجه منظور شما نشده اند. هدف شما صرفاًخوشحال کردن آنها بوده است.
هیچ گاه در مورد مسائل مختلف توضیح بیش از اندازه ندهید چون صرفاً ارزش گفته های خود را از بینمی برید. این کار نشان دهنده این مطلب است که شما از اعتماد به نفس پایینی برخوردار هستید و به سختی می توانید باور کنید که دیگران حرف های شما را متوجه شده اند. همچنین ممکن است این سوء تفاهم را نیز ایجاد کند که شما به مخاطبان خود اعتماد ندارید وتصور می کنید که آنها متوجه منظورتان نمی شوند و خودتان قصددارید به جای آنها تصمیم بگیرید. زمانیکه نکات غیر ضروری را از گفته های خود حذف می کنید، مردم با اشتیاق بیشتر به حرف های شما گوش می دهند. با این کار ممکن است که برای کسب اطلاعات بیشتر نیز وارد بحث شده و سوالاتی را مطرح کنند. بایداعتماد کنید که مخاطبانتان حساب دو دوتا چهارتا سرشان می شود.
برخی از افراد هستند که مقوله تکبر و جذابیت را اشتباه می گیرند. درحقیت باید دانست که تکبر نقطه مقابل جذابیت است. جذابیت حس رضایت دیگران را بر می انگیزد، اما تکبر فقط می خواهد حس رضایت فردی را برانگیزاند. تکبر افرادی را جذب می کند که در وجود خود ناامنی هایی دارند، اما جذابیت توانایی جذب تمام افراد را دارد.
منبع :مجله الکترونیکیAsheghi4Uپایگاه اینترنتی :www.tanzimekhanevadeh.ir
هر حکومتی که شادمانی را از مردمان بگیرد شکست خواهد خورد و برانداخته خواهد شد.
cyrus the great.king of persia ************************** امپراطور ایران.کوروش بزرگ
     
  
مرد

 
چگونه یک مانتو انتخاب کنیم و جذاب باشیم
یکی از لباس های ضروری خانم های ایرانی مانتو است. نکات بسیار مهمی در انتخاب مانتو وجود دارد که بستگی به اندازه قد و ترکیب اندامی شما دارد، که با رعایت این اصول می توانید بهترین مانتو را انتخاب کنید تا ظاهرتان متناسب دیده شد.
من در اینجا مهمترین این نکات را با توجه به اندام متفاوت برای شما شرح خواهم داد:
خانم های قد بلند:
لباسی که از بالا تا پایین تکرنگ باشد به دلیل اینکه خطی یکدست ایجاد می کند، شما را بلندتر نشان خواهد داد. انتخاب رنگی متفاوت برای مانتو و شلوارتان، باعث می شود که قد شمابه چند قسمت مختلف تقسیم و تفکیک بشود و در نتیجه کوتاهتر و متناسب تر دیده بشوید. پس به خاطر داشته باشید هرگز مانتو و شلوار یک رنگ نپوشید و سعی کنید مانتو و شلوار و حتی کفشتان در چند رنگ متفاوت اما در یک هارمونی انتخاب شود. مانتوهای خیلی کوتاه نیز پاها را بلندتر از آنچه هست نشان می دهد پس از پوشیدن چنین مدل هایی خودداری کنید. هر مانتوی که خیلی گشاد و باد کرده باشد شما را بزرگتر از آنچه که هستید نشان می دهد. مانتوهای زنانه کمردار تنگ شما را خوش اندام و زیبا نشان می دهد. مانتوی که به انحناها و برجستگی های بدن تاکید بیشتری بکند، توجه را ازقد بلند دور می کند و اندام شما را متناسب تر نشان می دهد.
خانم های ریزه اندام و کوتاه قد:
مانتوهای ساده ای که تنگ و قالب تن هستند، انتخاب کنید. از پوشیدن مانتوهایی با دامن های خیلی گشاد و کلوش خودداری کنید. مانتو، بارانی یا پالتویی انتخاب کنید که سایز کوچک و اندازه شما باشد. اگر در انتخاب سایز خود دقت نکنید، مجبورید شانه های بزرگ و آستین های بلند مانتویتان را به خیاط بسپرید تا آن را اصلاح کند. مانتوهای خیلی بلند موجب می شود که کوتاهتر دیده شوید. یک مدل کوتاه تا روی زانو برای شما بسیار مناسب است. مانتویی که راه های عمودی باریکی دارد، باعث ایجاد خطوط عمودی بیشتری روی لباس می شود و درنتیجه شما را بلندتر نشان می دهد، همچنین این مانتوها رسمی و کلاسیک است. دقت کنید که دامن مانتوی شما تا روی زانو باشد که به بلندتر دیده شدن شما کمک می کند. از پوشیدن هر مانتویی که جعبه مانند یا خیلی گشاد باشد(که شما را چاق و تپل نشان می دهد) یا مدل های چروک خودداری کنید.
خانم های چاق و درشت اندام:
سایز را فراموش کنید و به دوخت مانتو توجه کنید. هیچ کس نمی داند شما دقیقا چه سایز مانتویی باید بپوشید، بنابراین تلاش کنید تا خود را در لباسی خیلی تنگ، در لباسی که کاملا متناسب اندام شما نیست، در فشارقرار ندهید. درعوض مانتو هایی را انتخاب کنید که اندازه شما دوخته شده باشد و دوختش مناسب اندام شما باشد. مانتو های کشی و استرچ و کمرهای کشی معمولا برای زنان درشت اندام مناسب نیست. سعی کنید خطوط افقی در مانتو یتان نباشد، راه راه پارچه ها، نوارها وخطوط افقی شما را چاق تر و عریض تر نشان می دهد. مانتو هایی را بپوشید که خطوط و راه های عمودی دارند یا اصلا راه و خطی ندارند. از پوشیدن مانتوهایی که جیب های بغل از رو دارد، خودداری کنید مانتوهای خیلی کوتاه انتخاب نکنید و به دنبال مدل هایی باشید که شکاف های پهلو و جانبی دارند، زیرا این مدل ها علاوه بر افزایش شیکی و مد بودن، به راحتی شما در هنگام حرکت کمک می کنند. مانتوهایی با دامن های کلوش یاA شکل بپوشید.
خانم هایی با شکم بزرگ:
از پوشیدن مانتوهای کمردار جدا خودداری کنید. کمر باعث ایجاد جمع شدگی و چین در قسمت شکم می شود و دور شکم را بزرگتر از آنچه که هست، نشان می دهد. البته مانتوهای مدلWrap (مدلی که یک طرف لباس روی طرف دیگر پیچیده می شود) را می توانید بپوشید. این مدل بالاتنه باعث می شود که سینه شما به دو قسمت تفکیک بشود و کمر مشخص تری ایجاد کند، در نتیجه شکم شما کوچکتر به نظر می رسد. به دنبال مانتو های قالب تن راسته باشید که یک فرم یکدست مستقیم از شانه تا پایین پای شما ایجاد می کند. به طور کلی جیب، پلیسه و چین در ناحیه پشت، جلو و پهلوی شکم باعث میشود که به قسمت میانی بدن شما بیشتر توجه بشود و شکم شما بزرگتر به نظر برسد.
خانم هایی با سینه بزرگ:
مانتوهایی با بالاتنه گشاد بپوشید تا سینه هایتان را کوچکتر نشان بدهید. مانتو های تنگ، در اطراف سینه کشیده می تنگ، در اطراف سینه کشیده می شود و موجب می شود تا افراد به اینناحیه نگاه کنند. مانتوهایی که دردو طرف دگمه دارند، سینه های شما را بزرگتر نشان خواهد داد. از لوازم جانبی استفاده کنید که توجه را از سینه های شما دور می کند. با استفاده از روسری های رنگی زیبا وفریبنده و جذاب یا کفش های زیبا، افراد بیشتر به آنها نگاه می کنند تا سینه های بزرگ شما. مانتوهایی با بالاتنه ساده و گشاداستفاده کنید. جیب باعث جلب توجه به سینه های شما می شود. مانتوهای پلیسه دار و چین دار، تنها باعث می شود که شکل سینهشما بزرگتر نشان داده شود مانتوهایی با دامن چین دار یا پلیسه دار، توجه را از سینه های شمادور می کند و شما متناسب دیده خواهدی شد.
خانم هایی با سینه کوچک:
مانتوهای طرح دار بپوشید. زنانی که سینه های کوچکی دارند، معمولا اندام گلابی شکلی دارند، در این صورت نیمه پایین بدن آنها از نیمتنه بالایی آنها بزرگتر و سنگینتر است. برای ایجاد تعادل، مانتوهای طرح دار و رنگ روشن با شلوارهای تکرنگ و ساده بپوشید. اما طرح های خیلی بزرگ را برای مانتوی خود انتخاب نکنید. درعوض مانتو هایی که طرح های متوسطی دارد و نه خیلی کوچک و نه خیلی بزرگ است، انتخاب کنید. مانتوهایی بپوشید که در قسمت سینه خود تزئینات دارد. هرچیزی در ناحیه سینه موجب می شود که سینه های شما بزرگتر به نظر برسد. مدل هایی که درست زیر سینه جمع می شود، خودبه خود سینه را بزرگتر نشان می دهد. پارچه های بافت دار یا براق در قسمت سینه نیز همین تاثیر را دارد. دگمه، تزئینات ، قلابدوزی و گلدوزی روش بسیار خوبی برای افزایش اندازه سینه شما است. پساز مانتوهایی که تزئینات زیادی در بالاتنه آن به کار گرفته شده است انتخاب کنید.
گرد اوری : www.happypatogh.com   -   هپی پاتوق
هر حکومتی که شادمانی را از مردمان بگیرد شکست خواهد خورد و برانداخته خواهد شد.
cyrus the great.king of persia ************************** امپراطور ایران.کوروش بزرگ
     
  
مرد

 
چگونه جذاب شویم؟
حتی تصور اینکه جذاب باشیم برای ما شیرین است. اکثر آدم ها دوست دارند جذاب باشند ولی خیلی از ماها نمیدونیم چگونه دیگران را جذب خودمون کنیم و گاه در این راه بامشکل مواجه می شویم.در متن زیر که از افکار و تجربیات چندین شخصیت برگرفته شده، راهکارهای چگونه جذب کردن را به چندین پارامتر مختلف تقسیم کرده ایم.
بارها خداوند رو به خاطر اینکه حس لطیف عاشقیت رو به ما آدم ها داده شکر میکنم.آرزویم اینه که همه عاشق هم باشند و از عاشقیت لذت ببرند.جذابیت ما نشات گرفته از افکار ماست.خود را برای جذاب شدن آماده و افکارتان را روی مجذوب کردن دیگران متمرکز کنید. مطالب زیر به ترتیب نوشته شده پس به ترتیب بخوانید.
باور کنید می توانید جذاب باشید:
اول قدم آن است که خود به این باور برسید که می توانید جذاب باشید و در پی آن به این باور برسید که جذاب هستید و تنها مانده که آن را به دیگران ثابت کنید.
یافتن و تقویت استعدادهای برترتان:
هر فردی به طور ذاتی استعدادهایی داره که موجب برتری او نسبت به دیگران میشه.شما باید تمام این خصوصیات را در خود پیدا کنید و روی آنها پافشاری کنید و به بهترین شکل ثبتشان کنید.چنان این استعداد ها را تقویت کنید که دیگران شما را بخاطر داشتنشان تحسین کنند.مثلا اگه صوتی خوبی دارید، این استعدادتان به بهترین شکل تقویت کنید و بگذارید دیگران ازاستعداد شما لذت ببرید.
یادتان نرود رفتارهایتان چقدر مهم هستند:
رفتارها، شخصیت را تشکیل میدهند.همه ما خوب می دانیم افراد محبوب دارای شخصیت های فوق العاده ای هستند، پس مواظب باشید چه می کنید.از افراد جذابی که می شناسید الگو بگیرید.ببنید چه چیز آنها باعث جذابیتشان می شود! چگونه رفتاری دارند؟ چگونه حرف می زنند؟و... . همیشه کارهایی انجام دهید که دیگران خوشحال شوند تا از با شما بودن لذت ببرند.
نگرش خود را تغییر دهید و عاشق باشید:
انتظارات از شما زیاد خواهد شد. مهربان تر و با گذشت تر از قبل باشید، به دیگران عشق بورزید و عشقتون رو بارها ثابت کنید. باید کارهایی که می کنید بیشتر به نفع دیگران باشد و نباید در مقابل انتظاری داشته باشید  تا محبوبیت شما افزایش پیدا کند.
مثل جذاب ها حرف بزنید و مثل جذابها بشنوید:
از کارهای مهمی که باعث جذب دیگرانبه شما میشود، طرز حرف زدنتان است. خلاصه گو باشید تا زیاده گو و پیشنهاد کنید تا انتقاد.سکوت باعث جذب دیگران نمی شود.همیشه چیزی برای گفتن داشته باشید ولی بگذارید از شما انتظار حرف زدن داشته باشند بعد حرف بزنید. با آرامش حرف بزنید و دیگران را برای شنیدن ادامه کلامتان مشتاق کنید.
معمولا افراد فکر می کنند برای جذب دیگران تنها سخنوری خوبی بودن کافی است ولی برای اینکه جذابیت شما بیشتر شود باید شنونده خوبی نیز باشید.با آرامش در چشمهای طرفتون نگاه کنید، به حرفهایی که می زنه اهمیت بدید و زمان هایی که در وسط حرف زدن چند ثانیه سکوت می کنه تا نفس بگیره و یا یاد مطلبی بیوفته، شما باید ابراز کنید که مایلید ادامه صحبت هاش رو بشنویدو این رو با گفتن کلماتی مثل: چهجالب، ادامه میدی و یا ... می تونید بروز بدید. بهش بفهمونین که شنیدن حرفاش لذت می برید.
ضرب المثل قدیمی « مستمع صاحبسخن را بر سر ذوق آورد »  کلام ما را تثبیت می کند.
تکراری نباشید:
معمولا یکنواخت بودن باعث میشه کمتر کسی جذب آدم بشه. سعی کنید متنوع باشید و این تنوع بهمعنی که باید هر بار شما پیشرفتهای زیادی کرده باشید و مثه دفعه قبلتون نباشید.این پیشرفتها میتونه در هر زمینه ای باشه.  با پیشرفهاتون دیگران مجذوب خود کنید.
آراسته و شیک پوش ، منظم و با شکوه :
دیگر باید خود را یک آدم جذاب تصور کنید. لباس هایی که بهتان می آید تنتان کنید. این مهم نیست با چه کسی ملاقات دارید و یا به کجا می روید، سعی کنید به بهترین شکل حاضر شوید.
صورت خود را شاداب و خندان نگه دارید و برای تائید کلام دیگران از لبخند استفاده کنید.در کارهایتان با برنامه باشید. شما از افراد معمولی برتر هستید، این رابه دیگران ثابت کنید.بگذارید دیگران از نظم و شکوه شما لذت ببرند.
غلبه بر احساسات :
هرگز کسی جذب شما نخواهد شد مگر آنکه بتوانید بر احساساتش غلبه کنید. باید چنان در دل طرفتان نفوذ کنید که برای همیشه مجذوب شما بماند.توانایی آن را پیدا کنید که بتوانید احساسات طرفتان را در دست بگیرید و بهتر است بدانیدجذاب ها هرگز از این توانایی سوء استفاده نمی کنند.
مواظب باشید کارهایتان باعث تخریبتان نشود:
شما که واقعا قصد جذب اطرافیان را دارید باید بسیاری از نکات را رعایت کنید که ما برخی از مهم ترین ها را ذکر کرده ایم.هیچ گاه با دروغ نمی توان دیگران را جذب خود کرد.با تخریب دیگران و پشت گویی آنها جذابیت تان بیشتر نخواهد شد. صمیمی و راستگو باشید و دیگر بدقولی را فراموش کنید. عصبی نشوید و به همه احترام بگذارید.
راز نگه دار خوبی باشید و مشکلات خود را نگویید . هرگز از چیزی که هستید مغرور نشوید و از کسی که جذب شما شده سوء استفاده نکنید. بگذارید همه از کنار شما بودن لذت ببرند نه عده ای.همه قادر خواهند بود فردی جذاب باشند، تنها کافی است افکار خود را بروی جذب دیگران متمرکز کنیدو چندین نکته را که در متن بالا قید شده به کار بگیرید.حال از محبوبیت خود لذت ببرید.
هر حکومتی که شادمانی را از مردمان بگیرد شکست خواهد خورد و برانداخته خواهد شد.
cyrus the great.king of persia ************************** امپراطور ایران.کوروش بزرگ
     
  
مرد

 
مطلب: جذابیت واقعی!
دختر جوانی با مادرش نزد شیوانا آمدند. مادر دختر گفت: "دخترم بسیار زیباست و وضع خانوادگی ما هم خوب و عالی است. پسر همسایه ما قرار بود به خواستگاری دخترم بیاید و به همین خاطر به بسیاری از خواستگارهای او جواب رد دادیم.
اما هفته پیش باخبر شدیم که پسر همسایه به سراغ زنیشوهرمرده و زشت‌رو رفته است که دو بچه از شوهر قبلی‌اش دارد و وضع مادی‌اشاصلا خوب نیست و با او ازدواجکرده است. دخترم از این بابت بسیار غمگین و ناراحت شده است و می‌گوید چرا چنین اتفاقی افتاده است در حالی که از لحاظ منطقی همه چیز به نفع دخترمن بوده است. هم زیبا بوده و هم مال و ثروت کافی داشته است؟"
شیوانا با تبسم گفت:"جذابیت که به مال و ثروت نیست! جذابیت چیزی است که اگر وجود داشته باشد محبوب از فرسنگ‌ها راه دور شبانه و در بدترین شرایط، خودش را به آب و آتش می‌زند تا به دلبر و دلداده‌اش نزدیک‌تر شود. زیبایی اصلا جذابیت نیست چون وقتی انسان مجذوب کسی شده باشد حتی اگر محبوبشبه دلیل حادثه‌ای زیبایی‌اش را از دست بدهد باز کنار او می‌ماند. جذابیت ثروت هم نیست چون وقتی برای کسی جذاب باشی حتیاگر پولی هم در بساط نداشته باشی باز برای آن فرد مهم نیست و او حاضر استتمام ثروتش را به تو بدهد تا کنار تو باشد. دختر تو شاید زیبا و ثروتمند باشد اما مطمئنا برای آن پسر همسایه جذاب نبوده که فرد به ظاهر متفاوت‌تری را به او ترجیح داده است."دختر جوان که این سخنان را شنید با خشم و عصبانیت فریاد زد و به پسر همسایه دشنام داد و با صدای بلند گفت: "او اگر شعور داشت فرق زباله و گل را می‌فهمید."
شیوانا با لبخند گفت:"شک ندارم پسر همسایه این خودبینی و فخرفروشی و دشنام‌گویی دختر تو را بارها دیده است و تک‌تک این رفتارها برای از بین بردن جذابیت یک انسان کفایت می‌کنند. به نظرم به جای این‌که دنبال دلیل برای خواستنی نبودن، در بیرون خانه خود بگردید کمی به سمت خود نگاه کنیدو در رفتارها و گفتارها و شیوه زندگی خود دنبال دلیلجذاب نبودن بگردید. اگر ایننقص‌ها را در وجود خود جبران کنید مطمئنا خواستگارهای بهتری جذب شما خواهند شد."
هر حکومتی که شادمانی را از مردمان بگیرد شکست خواهد خورد و برانداخته خواهد شد.
cyrus the great.king of persia ************************** امپراطور ایران.کوروش بزرگ
     
  
صفحه  صفحه 3 از 11:  « پیشین  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  پسین » 
گفتگوی آزاد

How to become Attractive | چگونه جذابتر شویم

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA