انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
Sexology - سکسولوژی
  

چگونه زنی همیشه آماده برای سکس داشته باشم؟


مرد

 
چگونه زنی همیشه آماده برای سکس داشته باشیم؟
هیچ کدام از شما دوست نداريد با یک "عاشق خسته کننده" ارتباط برقرار کنيد. برای اینکه به شما کمک کنیم تا این تقدیر وحشتناک را برگردانید، لیستی از 7 موردی که به نظر خانم ها در روابط جنسي ملال آور است را جمع آوری کرده ام.پس اگر می خواهید همسرتان را در حالتی نگه دارید که همواره تقاضای بیشتری از شما داشته باشد، مقاله زیر را بخوانید:



1- اجازه گرفتن هیچ چیز شهوانی در مورد مردی که برای برقراری رابطه جنسی از همسر خود اجازه می گیرد، وجود ندارد. یک عاشق واقعی به درستی می داند که چگونه با رفتار خود می تواند به خانمش بفهماند که در موقع بخصوص آماده انجام آن کار است و به هیچ وجه نیازی به سوال پرسیدن ندارد. برای شروع، یک نگاه عمیق و عاشقانه و یا لمس کردن محل بخصوصی می تواند گویای همه چیز باشد.

2- قابل پیش بینی بودن اگر مدتی است که با هم رابطه دارید، پس این گزینه شاید حالا به صورت یکی از مشکلات شما در آمده باشد. یکی از دلایلی که در ابتدای رابطه، شما و همسرتان احساس نیاز شدیدی به هم می کردید تنها به این خاطر بوده که از چگونگی روحیات و تمایلات یکدیگر آگاه نبودید. اگر شما برای سالیان دراز همان روش های جذب کردن قدیمی را به کار بگیرید، دیگر هیچ جذابیتی برای او نخواهید داشت. از امتحان کردن روش های جدیدی که ممکن است هر دوی شما از آن لذت ببرید، ترس و واهمه نداشته باشید. هیچ گاه اجازه ندهید رابطه شما به جایی برسد که همسرتان بتواند به راحتی حرکات شما را پیش بینی کند. به عنوان مثال اگر همیشه 5 دقیقه صرف پيش نوازی می کردید این بار 15 دقیقه این کار را انجام دهید، و او را بیش از پیش به وجد بیاورید. از این طریق او دیگر نمی تواند حرکات بعدی شما را پیش بینی کند و خیلی زود خودتان هم متوجه آنها نخواهید شد.

3- سکس مکانیزه امروزه اکثریت خانم ها معتقدند که سکس بدون احساس، خسته کننده و بیهوده است. هیچ خانمی دوست ندارد که به او مثل یک بازیچه نگاه شود. البته منظور من این نیست که شما مجبورید تمام خواست ها و تمایلات خود را کنار بگذارید، اما او هر چقدر هم که خونسرد باشد باز هم یک زن است و هیچ چیز را بیشتر از این دوست ندارد که مانند یک خانم با او رفتار شود. بنابراین سعی کنید که مرد رویایی او باشید و هر چند وقت یکبار با او معاشقه کنید.

4- فرا نرفتن از مرزها هرچند بسیاری از خانم ها ( و همچنین آقایون) احساس می کنند که باید نسبت به هر نوع عمل جنسی که با شریک زندگی شان انجام می دهند، در آخر به رضایت دست پیدا کنند؛ اما حقیقت این است که بالاخره یک روز از روال عادی امور خسته میشوند و به این فکر می افتند که به دنبال یک کیس جدید بگردند. پس اگر نمیخواهید که او هیچ وقت از دست شما خسته شود، هر چند وقت یکبار تلاش خود را بیشتر کنید و پایتان را فراتر از مرزها بگذارید. این جاست که صحبت از کلمه ترسناک "ر" می آید. بله درست حدس زدید: رمانتیک. خانم ها به هیچ وجه دوست ندارند که فضای رمانتیک موجود در رابطه از بین برود، آقایون هم می توانند از این مسئله به نفع خود استفاده کنند و هر چند وقت یکبار تبدیل به یک مرد رمانتیک بشوند. به من اعتماد کنید، مطمئن باشید که او تعجب میکند و به فکر فرو می رود که شما از کدام سیاره پای خود را بر روی زمین گذاشتید. به عنوان مثال برای او نامه های عاشقانه بنویسید و در آنها بگویید که دوست دارید: او برایتان چه کارهایی انجام دهد، شما چه کارهای دوست دارید با او انجام دهید، و زمانی که منتظر ورود شماست چه کارهایی انجام دهد و یا ندهد. برای او یک شام دونفره رمانتیک درست کنید، موسیقی آرام بگذارید و با حرکات خود او را به وسوسه نمایید. سعی کنید که او را به آخرین درجه رضایت و خشنودی برسانید آنوقت او نه تنها از دستتان خسته نمی شود، بلکه تمام تلاش خود را نیز به کار می گیرد تا شما را راضی نگه دارد.

5- مکان همیشگی اگر همسرتان شکاف های روی سقف اتاق خواب را از حفظ شود، آنگاه شما در دردسر بزرگی افتاده اید. اما نگران نباشید راه حل شما تغییر مکان است. می توانید این کار را در حمام، اتاقهاي ديگر، هنگام مسافرت و... انجام دهید. مکان های متفاوت بیشماری وجود دارند. از قوه تخیل خود استفاده کنید و سعی کنید که جایی نروید که شما را دستگیر کنند.

6- صدای بیش از اندازه یا بی صدا بودن به همان اندازه که بی صدا بودن آزار دهنده است، نالیدن بیش از اندازه و یا تکرار کلمات بخصوصی موجب رنجش می شود. بنابراین سعی کنید همیشه حد تعادل را حفظ کنید، تا هم او متوجه شود که شما در حال لذت بردن هستید و هم اینکه تمام محله خبر نشوند. انتخاب کلمات مناسب، حرارت و اشتیاق همسرتان را افزایش می دهد. و لزوما هم نباید حرف زدن را به آخرین مرحله موکول کنید. به او بگویید که کارهایش موجب لذت بردن شماست، چهره جذابی دارد، چه کارهایی دوست دارید در قبال او انجام دهید و اینکه او از شما چه انتظاراتی دارد. همه و همه موجب می شود که شما هیچ گاه از در کنار هم بودن خسته نشوید.

7- کارهای تجربه نشده اگر مدت زمانی از رابطه شما با همسرتان می گذرد و همچنان تمایل دارید که احساسات یکدیگر را پر حرارت نگه دارید، بهتر است چند وضعیت جدید را امتحان کنید، آرزوهایتان را جامه عمل بپوشانید، برای هم نقش بازی کنید و هر عملی را که فکر میکنید باعث تحریک پذیری بیشتری می شود انجام دهید؛ چرا که در غیر اینصورت محکوم به ملالت و خستگی در اتاق خواب خواهید شد. برای خودتان یکی دو لیوان نوشيدني بریزید و در مورد چیزهایی که شما را تحریک میکنند با هم صحبت کنید. آنوقت متوجه می شوید که شما خیلی زودتر از آنچه که تصورش را می کنید به آرزوهایتان خواهید رسید.

عاشق رویايی این موارد 7 نمونه از بدترین خطاهای ممکنه در زمينه رابطه جنسي بودند. اما اصلا نترسید. همسرتان انتظارات جنون آمیزی از شما ندارد، بلکه فقط دوست دارند که شما هر چند وقت یکبار تلاش بیشتری در این زمینه از خود نشان بدهید. به خاطر داشته باشید که چاره مبارزه با خستگی و ملال، انجام کارهای برانگیزنده و غیر قابل پیش بینی است. بنابراین اگر گاهی اوقات دومی را امتحان کنید، او هیچ گاه از دست شما خسته نخواهد شد. فقط مطمئن شوید که با خانمی ارتباط برقرار می کنید که هیچ چیز جز خشنود کردن و ایجاد رضایت در شما برایش مهم نیست.

*
این بار تو بگو "دوستت دارم "
نترس........من آسمان را گرفته ام که به زمین نیاید
     
  
مرد

 
پنج انتظار خانمها از آقایان در مورد سکس
دانستن این نکته که زنها چقدر مردها را بخاطر ناموفق بودن و عدم رضایت کافی در سکس مقصرمیدانند، خیلی جالب است. اکنون بعد از تحقیق و بررسی بسیار و بحث و گفتگو با دوستان و همکلاسیها، حتی دوست دخترها! من میتوانم لیستی از فانتزی های شهوانی زنها و انتظارات آنها از مردها را به شما ارائه دهم :

1- توجه کامل به تمام بدن او : بسیاری از دخترها و زنها دوست دارند که مردشان به تمامی بدنشان توجه داشته باشد و فقط متوجه اندامهای جنسی نباشد. بعضی از اظهار نظرهای خانمها در این مورد از این قرار است:« من میخواهم او سراسر بدن من ازمچ پا تا پشتم را ببوسد و لیس بزند»« من دوست دارم مرد نواحی حساس دیگر بدنم غیر از واژن را هم تحریک کند»اگرشما کمی وقت صرف نوازش داخل رانها یا بوسیدن دست او بکنید مفید است.بعلاوه او هم به همین روش شما را تحریک میکند و به این ترتیب هردو شما بعدا" از نزدیکی لذت بیشتری خواهید برد.

2- استفاده از لبها : زنها جملات تحریک کننده را خیلی دوست دارند. گفتن عبارتها و جملاتی مانند:«حالا کمی سمت راست را تحریک کن» یا «حالا بیا بالا» اووه و بله. زنها دوست دارند موقع سکس صدای حاکی از رضایتمندی شما را بشنوند تا مطمئن شوند آنچه را که برای شما انجام میدهند خوب است.بعلاوه آنها دوست دارند موقع سکس شما با آنها صحبت کنید،آنها را ببوسید و پایین بروید و سکس دهانی انجام دهید، با انگشتتان آنها را تحریک کنید، و در موقع مناسب آلت خود را وارد واژن کنید. ولی بعد از انجام نزدیکی بازهم با لبهایتان مشغول آنها باشید!و باز هم کلمات محبت آمیز بگوئید و دوباره آنها راببوسید.

3- موقع سکس با آنها مانند یک فاحشه رفتارکنید! : بسیاری از خواسته ها و رویاهای سکسی خانمها هرگز تحقق نمی یابد.بعضی از آنها میگویند : دیگر از اینکه در اتاق خواب یک خانم محترم باشیم و با ما به نرمی رفتارکنند، خسته شده ایم!ما دوست داریم مردمان با ما خشن تر و حتی شایدگاهی سکس کند!البته استنباط من این است که عده ای از خانمها دوست دارند در اتاق خواب قدری هرزگی جنسی ببینند تا بدون ملاحظه و تعارف بتوانند سکس کنند و از آن لذت ببرند. البته آنها از این نکته هم میترسند که مردشان با آنها در بیرون از اتاق خواب نیز همانطور رفتارکند!!

4- سخنان نیش دار و گزنده : بعضی از زنها دوستدار کلمات و سخنان نیش دار و گاهی حتی بی ادبانه ای هستند که در سایر مواقع از شنیدن آن شرمنده میشوند. در واقع آنها میخواهند مرد تعارف را کنار بگذارد و با آنها در مورد سکس، بی پرده سخن بگوید.

5- در رختخواب به آنها حمله کنید! : من با هر زنی که در این باره صحبت کردم خواستار هجوم و حمله به او بهنگام سکس بود.حتی بعضی از آنها از خشونت به هنگام سکس مانند: ضربه زدن، کشیدن موها احساس رضایتمندی میکردند.

البته منظور من این نیست که شما به خانه بروید و همسرخود را کتک بزنید!بلکه منظور این است که هنگام انجام عمل جنسی قدری نرمی و لطافت را کنار بگذارید و خشن تر با او سکس کنید.بدون شک هیچ زنی از اینکه شوهر پرخاشگری داشته باشد لذت نمیبرد.
این بار تو بگو "دوستت دارم "
نترس........من آسمان را گرفته ام که به زمین نیاید
     
  
مرد

Prince
 
خواسته های زن بعد از انجام رابطه جنسی چیست؟
در یک مطالعه در اروپا بعد از نظرخواهی از عده زیادی از زنها لیستی از مواردی که آنها بعد از و ارگاسم دوست دارند برایشان انجام شود، تهیه شده است.البته باید توجه داشت که گروههای مختلف خانمها تمایلات متفاوتی داشته و حتی ممکن است چیزهای موردعلاقه عده ای در این لیست وجودنداشته باشد.بعبارت دیگر موارد زیرقابل تعمیم به کل جامعه زنان نیست.

1- درآغوش گرفتن : تقریبا" همه خانمها دوست دارند که بعد از ،توسط مرد درآغوش گرفته ونوازش شوند.در آغوش گرفتن و حلقه کردن دستها بدور زن و نوازش او احساس بسیارخوبی به زن میبخشد.حتی اگر بسیارخسته شده اید و دیگر انرژی برای ادامه دادن ندارید،دستهایتان را بدور اوحلقه کرده چندکلمه محبت آمیز به او بگویید وبعد بخوابید!

2- درمقابل گروه قبل،عده قلیلی از زنها هم هستند که بعد از پایان ،دیگر هیچگونه تماس جسمی و عاطفی را دوست ندارند.این افراد اظهار میکنند که آنهابقدری تحریک شده اند که بعد از آن هرگونه تحریک دیگری برایشان لذتی نداشته و عذاب آورخواهدبود.البته این خواسته هرگز به معنی سرد مزاجی این زنها نیست.آنها فقط دوست دارند مدت کوتاهی باخودشان تنهاباشند،پس آنها را درک کنید.

دربرخوردبا این زنها باید بعد از انجام از آنها بپرسید:«عزیزم حالت خوبه؟آیا همه چیز مرتب است؟ یا آیا چیزی احتیاج نداری؟» و بعد از ابراز خوشنودی ازانجام با او،زن را نیم ساعتی تنها بگذارید تا استراحت کند.

3- صحبت کردن :هرچند اکثرمردها بدنبال خسته شده و یارای انجام هیچکاری را ندارند ولی گروهی از زنها دوست دارند که بعد از کمی صحبت کنند.در این مواقع فقط باید گوش خود را به اوبسپارید! اگرخوش شانس باشید او به شرح آنچه گذشت و احساسش از با شما می پردازد.اما مواظب باشید که در بین صحبتهای او صدای خوروپف شما بلند نشود!

4-گاهی ممکن است زن همچنان برای انجام یک عمل جنسی دیگربرای باردوم اشتیاق داشته باشد.دراین حالت اگرشماهم آمادگی دارید بهتر است او کمی با آلت شما بازی کند تا برای دوم تحریک شوید.اما اگر به دلیل سن بالا یا هر علت دیگری قادر به ادامه نیستید،برای او توضیح دهید که شما اکنون توانایی انجام مجدد را ندارید و برای اینکه بتوانید اینکار رابخوبی انجام دهید باید کمی استراحت کنید تا دوباره سرحال شوید.

همه مردها بعد از ارگاسم دوست دارند کمی بخوابند،این امرکاملا"طبیعی است.ولی به شریک جنسیتان هم توجه داشته باشید واجازه دهید او در کنارشما باشد، تا این تصورپیش نیاید که شما فقط به فکر خودتان هستید.
عشق من عاشقم باش!
≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈

دل نه اجبار میفهمد نه نصیحت...
آنکه لایق دوست داشتن است را دوست می دارد.
     
  
↓ Advertisement ↓
TakPorn
مرد

 
بیست عامل تحریک کننده جنسی زنها
1- مردهایی که به ملایمت و آرامی عشق ورزی می کنند.

2- مردهایی که در بستر هم با همسرشان صحبت می کنند.

نجوا در گوش-از قیافه و زیبایی او تعریف کردن-گفتن اینکه چقدر عشق ورزی با او را دوست دارد

3- مردهایی که در بوسیدن مهارت دارند.

سبک-آرام-ملایم- بوسه ای که نشان دهنده علاقه و عشق و محبت است

4- مردهایی که با چشمهایشان به همسرشان نشان می دهند او را دوست دارند و به او عشق می ورزند.

چشم دوختن به چشمها- نگاه در حین عشق ورزی

5- مردهایی که لباسهای همسرشان را به آرامی در می آورند.

6- مردهایی که در تحریک لمسی همسرشان مهارت دارند.

نوازش سبک و تحریک کننده- یک راست سراغ اندام جنسی نمی رود

7- مردهایی که موهای همسرشان را نوازش می کنند.

بازی-شانه زدن-شستن-نوازش موها بعد از عشق بازی

8- مردهایی که از سکس دهانی با همسرشان لذت می برند و دوست دارند با سکس دهانی او را تحریک کنند.

9- مردهایی که عشق خود را بیرون اتاق خواب هم به همسرشان نشان می دهند.

10- مردهایی که می دانند چگونه بدن زنانه همسرشان را ارضا کنند.

آموزش دیدن

11- مردهایی که می دانند چگونه همسرشان را به لحاظ جنسی فریبا و دلنشین کنند.

احساس راحتی-شیطان و بازیگوشی به او می دهند.

12- مردهایی که پیش از عشق ورزی خود را به لحاظ فیزیکی و جسمانی آماده می کنند.

دوش گرفتن-خوش بویی

13- مردهایی که به همسرشان احساس زیبا بودن می دهند.

به او نشان می دهد که باور دارد زیباست . صورت-بدن و هیکل-بو و طعم -حرکات و خلاصه هر چیز دیگر او را می پسندد. با گفتن

14- مردهایی که از ماساژ دادن به همسر خود لذت می برند.

15- مردهایی که دستهای همسر خود را در دست می گیرند و ناز و نوازش می کنند.

در هم کردن انگشتان دستها هنگام عشق بازی

16- مردهایی که عاشق در اغوش گرفتن همسرشان هستند.

17- مردهایی که پس از گذشتن سالیان سال همچنان مثل روزهای اول با همسر خود رفتار می کنند.

18- مردهایی که به همسر خود نشان می دهند او تنها زن زندگی آنهاست و به او احساس و باور خاص بودن می دهند.

19- مردهایی که چنین باور دارند:

عشق همسرشان تحمل تمامی سختیهای زندگی را برای انها سهل و آسان و حتی ارزشمند می کند.او را تنها آرامش دهنده-ماوا و پناه خود می داند. می داند که نقش مهمی در زندگی او دارد و این را به او نشان میدهد.

20- مردهایی که همسرشان را دوست دارند و به او عشق می ورزند.
منم فرزند ایران از نسل کوروش و داریوش بزرگ نه از نسل دروغ و فریب
     
  
مرد

 
چگونه زنان را برای برقراری رابطه جنسی تشنه کنید
بسیاری از زنان همواره خود را برای برقراری رابطه بی میل نشان می دهند و طوری رفتار می کنند که گویا در حال لطف به مرد هستند و برای آنها رابطه جنسی اهمیت چندانی ندارد.این باعث می شود که مردان همواره برای یک شب جنسی مدام التماس کنند و در نهایت هم همه چیز با سرعت پایان پذیرد. اما اینبار با اجرای این دستور العمل در طول هفته زن را براحتی آماده می کنید و وی را چنان دیوانه و تشنه خواهید ساخت که به شما حمله کند.

ما عاشق خوب داریم. عاشق خیلی خوب داریم و عاشق زرنگ دو گروه اول کسانی هستند که تنور آنها همیشه داغ است و آماده ولی آنها همواره آخر شب بالشت خود را بغل کرده اند و به روز خود می اندیشند اما عاشقان زرنگ کسانی هستند که تنور را برای لحظاتی روشن می کنند و هدف را می زنند. بسیاری از زنان همواره خود را برای برقراری رابطه بی میل نشان می دهند و طوری رفتار می کنند که گویا در حال لطف به مرد هستند و برای آنها رابطه جنسی اهمیت چندانی ندارد.این باعث می شود که مردان همواره برای یک شب سکسی مدام التماس کنند و در نهایت هم همه چیز با سرعت پایان پذیرد. اما اینبار با اجرای این دستور العمل در طول هفته زن را براحتی آماده می کنید و وی را چنان دیوانه و تشنه خواهید ساخت که به شما حمله کند.

در ابتدا بیاموزید که :

۱- اگر شما دو روز پیش رابطه جنسی داشته اید و امروز هم رابطه جنسی می خواهید دلیل مهم آن این است که شما ارضا فیزیکی شده اید (دو روز پیش) اما ذهنی ارضا نشده اید.

۲- اگر یکبار در هفته از شب تا صبح مشغول فعالیت جنسی باشید و خود را تخلیه کنید بهتر است از اینکه هر شب برای یکبار رابطه داشته باشید.

۳- اگر بیاموزید که رفتار جنسی خود را تنظیم کنید و تخلیه درست شوید می توانید روزهای دیگر را به خود برسید و فعالیتهای بدنی و ذهنی خود را داشته باشید و خود را بروز نگه دارید در غیر اینصورت در هر دو روز یکبار مغز شما بطرف سکس خواهد رفت و هزینه های آن. بیاموزید که در زمانی که سالم تخلیه شده باشید می توانید ذهن خود را آماده سازید و بازی نمایید اما در بر عکس این حالت شما همیشه توسط وی حاضر هستید بازی بخورید تا به نوایی برسید.

پس تا اکنون باید به این نتیجه رسیده باشید که بهتر است به جای اینکه مدام در خواست سکس نمایید آن را از ذهن خود بیرون بریزید و خود را برای روز مشخص آماده سازید. در این مدت براحتی به بازی خود ادامه دهید .

روز اول - بوسه و تمام :

امروز شما وی را برای چندین بار در زمانهای مناسب می بوسید. طوری وی را ببوسید که انگار فردایی وجود ندارد. به آرامی و موقرانه لبهایتان را بروی لبهای وی بگذارید و آن را نگه دارید . سعی نکنید محکم بوسه بگیرید اما در نظر داشته باشید که حتما لبهای وی را در اختیار خود داشته باشید. در زمانیکه حس کردید خسته شده وی را به آرامی در کنار خود بنشانید و شانه های وی را ماساژ دهید. بعد نگاهی مستقیم در چشمانش بکنید ولی لام تا کام حرف نزنید سکوت شما باعث تاثیر عمیقی می گردد. این نگاهها هم برای تازه عروسها و هم برای زنانی که مدتهاست از ازدواج آنها می گذرد یک تاثیر دارد آنهم اینکه " زنان را در رویای خود بدنبال نخود لوبیا خواهد فرستاد ".

روز دوم - بوسه و ارتباط :

امروز همان کار دیروز را انجام می دهید با این فرق که یکم ادویه آن را بیشتر می کنید. باز هم بوسه و اینبار یک ذره طولانیتربوسه باعث خواهد شد که تمام تنش مور مور شود و بوسه های طولانی باعث خواهد شد که احساس کند می خواهد یونیزه شود و در شما فرو رود. یه توصیه به پسرهایی که تازه برای اولین بار می خواهد دوست دخترشان را ببوسند و نمی دانند که چه کنند. هرگز بوسه طولانی نگیرید. بسیار کوتاه و فقط بوسه ای سریع از لبان وی مسئله بالا در مورد شما صدق نمی کند.بگذارید که اینقدر سریع باشد که اصلا نفهمد چه گذشت تاثیرش را خواهید دید. زنان دوست دارند که به حرفهای آنها گوش بدهید. می دانم که چقدر خسته کننده است اما به هر حالزنان خود نیز می دانند که حرف زدنن انها چقدر می تواند همانند یک شکنجه باشد و برای همین وقتی می بینند که شما گوش می دهید بسیار خرسند خواهند شد. برای همین از وی سوالی بپرسید و ولش کنید برای خودش یک ساعت حرف بزند و پس از آن دوباره سوال دیگر را در ادامه این موضوع بپرسید و باز ولش کنید نیم ساعت در توضیح آن حرف بزند. هدف از این قسمت القا این حس است که وی برای شما مهم است.

روز سوم - بوسه و تماس با سینه ها :

بوسه همچنان شاه کلید ماجرای ماست.بخاطر بسپارید که قرار است وی را تشنه کنید ، نه اینکه وی را تحریک کنید.پس از بوسیدن لاله های گوش و یا زیر گلو و امثالهم خود داری کنید اینبار وی را ببوسید . ترجیحا در آشپزخانه و در شرایطی که وی در حالت ایستاده باشد . وی را بغل کنید و وزن وی را بروی پاهای خود بیاندازید و لبهای وی را ببوسید. در حالیکه دست چپ شما و پاها ی شما وزن وی را بروی خود تحمل می کند با دست راست به آرامی سینه های وی را از روی لباس بفشارید.اگر می دانید که وی از فشار دادن سر سینه های خود حس خوبی پیدا می کند با انگشت آنها را بفشارید و تمام.امروز اصلا یک قدم دیگر پیش نروید.

روز چهارم - بوسه و تماس تلفنی :

امروز در کنار بوسه ای که صبح از وی گرفته اید باید از سر کار به وی زنگ بزنید و به وی بگویید که نمی توانیید از فکر کردن به وی دست بردارید و مدام با اینکه سر کار هستید ناچارید که حواس خود را که معطوف وی شده پرت کنید و آن را به کار اختصاص دهید. به وی بگویید که مدام در ذهنتان لحظات زیبایی که شما وی را در آغوش گرفته اید در ذهنتان نقش میبندد و اینکه شبهایی که با وی رابطه دارید چقدر برایتان جذاب است و از وی تشکر کنید که چنین شبهایی را برایتان می آفریند. به وی بگویید که دلتان برایش تنگ شده و منتظر هستید که هرچه سریعتر به خانه برگریدید و وی را در آغوش بگیرید. به خانه که رسیدید هیچ کار عجیبی که حتی نزدیک به سکس باشد هم انجام نمی دهید. فقط بوسه های ساده و شام دلپذیری را که وی برای شا ترتیب داده میل می کنید با هم حرف می زنید و بعد از آنهم می خوابید . یادتان باشد که زیاد در تخت شوخی نکنید و سریعا بخوابید. انرژی خود را حفظ کنید چون فردا روز بزرگی برای شما خواهد بود.وی به اندازه کافی دیوانه سکس شده و مدام از خود می پرسد که جریان چیست وی میبیند که علاوه بر چیزهایی که شما می گویید چیزی عایدش نمی گردد. تا حدی ممکن است که نگران شود که شما عمیقا از وی راضی نیستید.

روز پنجم - Thats it :

امروز روز ی است که شما پرنده خود را شکار می کنید. وی را می بوسید و تمام کارهایی را که قبلا انجام داده اید انجام می دهید..موزیک مناسب خود را می گذارید حمام می روید و حوله خود را بدوش می اندازید و از شورتهای اسلیپ استفاده می کنید. چراغهای آباژور را روشن می کنید و با وی اندکی میرقصید و به آرامی گوشه ای می نشینید و خود را خشک می کنید. تلفن را هم از پریز می کشید و به آرامی به حرکاتش خیره می گردید. مطمئن باشید تا چند دقیقه دیگر وی برای سکس به شما حمله خواهد کرد و تمام بدنتان را چنگ خواهد زد و لبانتان را گاز خواهد گرفت.
منم فرزند ایران از نسل کوروش و داریوش بزرگ نه از نسل دروغ و فریب
     
  
مرد

 
ترغیب زن برای شروع سکس
ھرچقدر ھم که از شروع زندگی مشترک شما و ھمسرتان زمان گذشته باشد،بازھم شماھمیشه شروع کننده سکس ھستید.ھرچند مردھا از پیش قدم شدن برای سکس ھیچ ابایی ندارند ولی ھمه آنھا دوست دارند که گاھی ھم زن اولین قدم را برای شروع بردارد.در حقیقت مردھا ھیچوقت نمیفھمند که چرا بعضی از زنھا ھرگز به ھنگام احساس تحریکجنسی و شھوت،از آنھا تقاضای سکس نمیکنند؟

برای خودداری زنھا در ابراز تمایل و اقدام برای شروع سکس دلایل متعددی وجود دارد که در اینجا شایعترین آنھا را مورد بررسی قرار میدھیم.شما با بکار گیری چند نکته سادهمیتوانید بر این اشتباه زن فایق آمده و او را وادار سازید که حداقل در نیمی از موارد برایانجام سکس با شما پیش قدم شود.

١ - اغلب زنھا احساس میکنند که اجباری برای شروع سکس ندارند.آنھا میدانند که مرد ھروقت که بخواھد تقاضای خود را برای سکس مطرح میکند و آنھا خواسته مرد را برآورده خواھندکرد. وقتی که ھمیشه شما درخواست کننده سکس باشید،دیگر زن اجباری برای خودشدر اینکار نخواھد دید و احساس میکند که ھرگز مجبور به شروع سکس نخواھد بود،برای حل این مشکل شما باید گاھی خویشتن دار باشید تا ارزش شما مشخص شود! اگر شما قبلا" در ھفته چندبار سکس داشته اید حالا زن در ھمین فاصله زمانی منتظر شماست.در طول ھفته او را با بوسه ھای شھوانی و ماساژ تحریک کنید و ھنگامیکه احساس کردید که خوب تحریک شده است،زیرکانه خود را کنار بکشید و بکار دیگری غیر از سکس مشغولشوید.اگر یک ھفته به اینکار ادامه دھید مطمئن باشید آنقدر او را تحریک کرده اید که مطمئنا" دیگر شب جمعه، شما را راحت نخواھدگذاشت !!

٢ - در برخی از جوامع عقب افتاده این تصور وجود دارد که فقط زنھای ھرزه و بدکارهشروع کننده سکس ھستند.لذا درخواست سکس از جانب زن یک پدیده زشت محسوب شده و ھمه از آن رویگردانند.در چنین شرایط فرھنگی، زن میپندارد که در صورت پیش قدم شدنبرای شروع سکس،از جانب مرد متھم بهھرزگی و فساد شده و ممکنست از سوی او رانده شود.شما باید ریشه چنین تفکری را در ذھن او بخشکانید.فقط کافی است یکروز برای او توضیحدھید که چگونه و با انجام چه کارھایی توسط وی،تحریک میشوید و به او بگویید چون شما زن و شوھر ھستید شروع سکس توسط او به ھیچ وجه عیبی نداشته و شما را خیلی خوشحالمیکند.منتظر برداشتن اولین قدم از سوی ھمسرتان باشید و او را بخوبی در مورد رفتاری که انجام میدھد راھنمایی کنید.وقتی او نشانه ھای لذت را در وجود شما ببیند و مورد تشویققرار گیرد،کلیه افکار پوسیده قبلی را بدست فراموشی خواھد سپرد.

٣ - بعضی از زنھا بخاطر ترس از طرد شدن ازسوی مرد،ھرگز برای شروع سکس پیشقدم نمیشوند.آنھا ھمیشه از بابت واکنش منفی از سوی مرد نگرانند و میترسند عملی را انجام دھند که مورد پسند و رضایت مرد نباشد.برای غلبه بر چنین احساسی باید او را مرتب مورد تشویق قرار دھید.مثلا" اگر زن دستخود را روی ران شما گذاشت،دستش را ھمانجا بگیرید یا اگر شما را بوسید،شما ھم با بوسه ھای آتشین پاسخ او را بدھید و ھمین طور او را مرحله به مرحله جلو ببرید.به این ترتیب با واکنش مناسب به تحریکات او میتوانید اعتماد به نفس زن را بالا برده وترس او را از بین ببرید.بعد از مدتی زن میتواند براحتی خودش سکس را شروع کند.برایکمک بیشتر به او بھتر است برایش توضیح دھید که از انجام چه کارھایی در سکس لذت بیشتری میبرید.او با کمال میل آنھا را برای شما انجام خواھدداد.بیاد داشته باشید که ھرگونه عکس العمل ناخوشایندی از جانب شما ممکن است تاثیر منفی و غیرقابل جبرانی در ذھن او بجا بگذارد.

٤ - گاھی ممکن است زن سرحال نبوده و دل و دماغ برای سکس نداشته باشد.کاھش میلجنسی در زن یا عدم جذابیت مرد برای او،ھمه میتوانند باعث شوند تا زن به بھانه ھای گوناگون مثل سردرد یا احساس کسالت از انجام عمل جنسی سرباز زند.بی میلی جنسی در زن مشکلترین و سخت ترین موضوعی است که شما با آن مواجه میشوید.ابتدا باید مشخص کنید که علت بی علاقگی زن به سکس چیست،سپس درصدد رفععلت آن برآیید.اگر به مرور زمان و بتدریج علاقه او نسبت به شما کم شده باشد، باید علتآنرا دقیقا" بررسی نموده و موقعیت خود را تثبیت کنید.اگر سکس برای شما عادی شده،سعیکنید تا روش سکس خود را عوض کنید و جذابیت بیشتری بھه آن بدھید.بزودی خواھید دید که تمایل ھمسرتان برای سکس با شما بالا خواھد گرفت.درصورتیکه شما جذابیت سابق خود را برای او از دست داده و برایش عادی شده اید، بایدمجددا" به حال و ھوای گذشته برگردید و مجددا" صفات جذاب و مورد علاقه او و خواسته ھایش را در خود زنده کنید.به این ترتیب خیلی زود آتش عشق و علاقه او نسبت به شمادوباره شعله ور خواھد شد.

با کمی صبر و پشتکار و بکار گیری نکات بالا شما میتوانید حتی خجالتی ترین زنھا را ھموادار کنید تا در برخورد باشما برای شروع سکس پیش قدم باشند .
:::::: >>>>> چترها را باید بست <<<<< ::::::
::::: <<<<<< زیر باران باید رفت >>>>>> :::::
     
  
مرد

 
زن باید ذاتا هات باشه وگرنه اماده نمیشه وهمش غر میزنه
     
  
مرد

 
در کنار مواردی ک دوستان اشاره کردن اینها هم تجربیات خودم:
خریدن لباسهای سکسی برای همسر/پارتنر و تعریف ازش زمانیکه اونارو پوشید، چون خانمها ذاتا از اینکه مورد تعریف و توجه قرار بگیرن خوششون میاد، وقتی این تعریف از بدن و اندام جنسی اونها باشه اعتماد بنفس و تمایلشون برای سکس خیلی بیشتر میشه
همچنین ماساژ و پیامهای سکسی خیلی تاثیر گزار بودن
     
  

 
من ۴۶ سالمه و دوست دخترم هم هم سن خودمه. ( من مجرد هستم )

سکس من با دوست دخترم حدود ۳ ساعت زمان میبره و در نهایت فقط در حدود ۲۰ دیقه دخول داریم.

تقریبا بعد از ۵ یا ۶ دیقه دخول، دوست دخترم ارضا میشه و بعدش من ادامه میدم و ارضا میشم.

این رو میدونیم که زنها با مردها کاملا متفاوت هستند.

زنها برای تحریک یک مرد، مستقیم باید از عضو اصلی سکس ( آلت مرد ) شروع کنند ولی مردها برای تحریک یک زن باید از فرعی ترین عضو زن شروع کنند ( مثلا از نوازش موهای سر شروع کنند ).

حالا روش کار من:
اگر بخوام امشب سکس داشته باشم، از ظهر شروع میکنم به صحبت های سکسی.
شوخیهام و حرکتهام و نوازشهام، بوی سکس میده. چون زن از گوش پر میشه.
این کار رو ادامه میدم تا جاییکه حتی اگر سر شب رفتیم بیرون، توو ماشین یا توو خیابون حرفهای جالب و حرفهایی که غیر مستقیم به سکس مربوط میشه رو ادامه میدم.

وقتی که آخر شب میشه و موقع سکس میشه مطمئن هستم که شورتش خیسه. چون حرفهای من تحریکش کرده.

مثلا چه حرفهایی؟
میگم الان.

برای مثال توو خیابون میگم که وای اگر الان کسی نبود اینجا، سینه هاتو میچلوندم.
از اندامش و لباسی که پوشیده و آرایشی که کرده خیلی تعریف میکنم.
این تعاریف نباید طوری باشه که مصنوعی به نظر برسه.
زنها فرق تعریف واقعی و مصنوعی رو سریع میفهمند.

مثلا: با این رژی که زدی، لبات میگه بیا منو بخور.

بگذریم.

لباسهاش رو حتما خودم در میارم. اگر حواسش نبود و دراورد، میگم که بپوش. دوست دارم خودم لباسات رو درارم.

در آوردن لباس زن خیلی مهمه.

اولا اصلا لباس زیرش رو در نیار.

پیرهن یا دامن یا شلوارش رو با کلی لمس از روی لباس و در زمان باز کردن دکمه ها و زیپ انجام بشه.
در موقع لمس و بازی، اصلا به واژن و نوک سینه و مقعد اصلا دست نزن.

لمس دستها، بازوها، موها.
لمس گردن ( خوردن و لیسیدن فعلا زوده ).
لمس سر شونه ها و بالای سینه ها.
هر زمان که دیدی داره لذت میبره از لمس، فورا اون قسمت رو رها کن و برو یه جای دور از اون قسمت.

مثلا:
اگر از لمس گردن لذت میبره، سریع گردن رو رها کن و برو سمت ساق پاش.

چرا؟
چون عصبهای اون قسمت تحریک شده و کافیه. ولی هنوز قسمتهای دیگه اصلا تحریک نشده و باید تحریک بشن.

هر از گاهی دوباره برگرد به قسمتی که قبلا لمس کردی و تحریک شده و خیلی کم دوباره لمسش کن.

حدود نیم ساعت باید زن رو لمس کنی و تمام بدنش رو حساس و تحریک کنی.

تا اینجای کار، کارهایی رو گفتم که واجب هست انجام بشه. ولی این قسمتی که میخوام بگم فقط در حد پیشنهاد هست. ولی خودم حتما انجامش میدم.
اینکه من بعد از کمی لمس بالا تنه و بوسیدن گردن و بازو، دوست دخترم رو کاملا لختش میکنم ( لباس زیرش رو در نمیارم ) و دمر میخوابونمش روی یک ملافه و شروع میکنم با روغن نارگیل یا زیتون از کف پا تا گردنش رو ماساژ میدم.

زنها از ماساژ، فوق العاده لذت میبرند. امکان نداره بعد از ماساژ شورت دوست دخترم خیس نشه.

و یک مطلب خییییییلی مهم رو بگم به آقایون.

***** مطلب مهم *****
به زن در هنگام سکس کاملا باید احترام بگذارید.


خسته شدم. بقیش رو بعدا مینویسم.
     
  
زن

 
بسیا ر مطالب بجا و درستی گفتید
     
  
Sexology - سکسولوژی

چگونه زنی همیشه آماده برای سکس داشته باشم؟

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.


 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA