انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
فیلم سکسی ایرانی
  
صفحه  صفحه 2 از 40:  « پیشین  1  2  3  4  5  ...  37  38  39  40  پسین »

صحنه هایی سکسی از فیلمهای قدیمی ایرانی


زن

 
فرزانه داوری سینه های خوشگلشو نشون میده
بیخود نبوده كه ایرج قادری این قدر هواشو داشته
اگه فیلم قدیمی نبود همه فكر می كردن سینه هاشو عمل كرده !!!

مربوط به فیلم : موسرخه ( ۱۳۵۳)
كارگردان :
عبداله غيابي
نويسنده :
عليرضا داوودنژاد

حالا فهميدين چرا به ايرج قادري ميگن كارشناسه خانوم؟؟؟

هر دو لينك يك كليپ در دو سايت متفاوت است
صحنه اي از كليپ
صحنه اي از كليپ
فرزانه داوری1388
فرزانه داوری1388
فرزانه داوری 1353
فرزانه داوری 1353
فرزانه داوری1388
فرزانه داوری1388
     
  ویرایش شده توسط: RONIN   
میهمان
 
اینجا از اول در موردش توضیح داده

نمایش دادن اندام هنرمندان در فیلم ها خیلی محتاطانه درایران شروع گردید .اولین بار « مهین معاون زاده »با بی پروایی تمام در فیلم " هفده روز به اعدام " اندام خود را به رخ تماشاچیان کشید که البته با کلی سرو صدا از طرف مطبوعات و سینما روبرو گردیدوتا مدتها بحث محافل سینمائی بود ولی ،بهرحال ،راهی برای کشیدن مردم به سالن سینما به دست تهیه کنندگان داد .

بعد از سیر نزولی که دراین مورد پیداشد،ناگهان «ایرن »ستاره چشم عسلی سینما وهنرمند معروف تئاتر در فیلم «کلید بهشت » اثر «حسین مدنی »با "بیکینی " کوچکی ظاهر شد که ناگهان باعث جنجال و شایعات مطبوعاتی گردید .«تپه عشق »از فیلم هائی بود که نام دختری را بخاطر ،مینی شورتی :که درفیلم بپاداشت ،بسر زبان ها انداخت .این دختر « فرانک میر قهاری »بود ودر فیلم های بعدی با همین حربه توانست خود را در سینما جاکند.

«چشمه عشاق » باشرکت تهمینه و ویگن بخاطر صحنه های کاملا سکسی ،اسم «تهمینه »را در ردیف هنرمندان مشهور آن زمان درآورد تا آنجائیکه کار به جدال «ایرن » و «تهمینه » کشید .چون هرکدام عقیده داشتند از دیگری سکسی تر هستند ،بهرحال تهمینه در این راه آنقدر دست و دلبازی به خرج داد تامنجر به جدائی او و همسرش «ایرج قادری» گردید.

ازهنرپیشگان سکسی دیگر که سخاوت تمام در عرضه کردن اندام خودداشت ،اما نتوانست موفقیتی کسب کند ،باید از «نسرین » هنرپیشه همیشگی فیلم های دکترکاوسی نام برد وحتی در آخرین فیلم دکتر بنام «خانه کناردریا»باوجودداشتن صحنه های سکسی داغ باز هم مورد توجه قرار نگرفت .

«سهیلا »از هنرپیشگان موفقی بود که درتمام فیلمها سعی میشد به نحوی از سکس او استفاده شود وفیلم «خوشگل خوشگلا »و «رانندگان جهنم »ازدسته فیلمهای معروف او هستند .

ازهنرپیشگان دیگری در این زمینه باید از «کتایون »نام برد .کتایون با فیلمهای تبلیغاتی وارد سینما گردید و بعد از چندی تهیه کنندگان در صحنه های سکسی از وجود او استفاده می کردندولی بتدریج ازنظر عرضه سکس در ردیف هنرپیشگان درجه دوم قرارگرفت .

«فریبا»ازجمله هنرمندانی است که سعی می کند اندام خود را با زمان وفق بدهد،بطوریکه هم اکنون اکثر آدمهائی که اورا از نزدیک می بینند نمیتوانند باور کنند او همان دختر چاق و فربه فیلم « زنی بنام شراب »است .واین وزن کم کردن در فیلم «رضا موتوری »کاملا مشهود بود و بخاطر همین موضوع هم اکنون او یکی از موفق ترین هنرپیشگان سکسی سینماست .

از ستارگانی که صرفا بخاطر سکس جذاب او در فیلمها از او استفاده می شود ،« لی لی » هنرپیشه خوش اندام سینمای فارسی است .لی لی تا آنجا که می تواند سعی می کند صحنه های سکسی فیلم را به نحوی زیبا و دلپذیر ارائه بدهد . از جمله در آخرین فیلم خود «فریاد»که در صحنه هایی از آن تقریبا یک استریپ تیز ایرانی را ارائه میدهد .

« مژگان » را سینماچی ها لقب سکس اروپائی به او داده اند ،چون با استانداردهای موجود سکس های ایرانی مطابقت نمی کند و البته خانم مژگان هم سعی نمی کند هیکلش مثل همکاران گردد وبه رزیم غذائی خود ادامه میدهد .از جمله صحنه های سکسی داغی که او در آن شرکت داشته است باید از فیلم «امشب دختری میمیرد » نام برد .

از کسانی که بخاطر رقص خود توانستند جائی در سینمای فارسی پیداکنند ،و اکنون جزو ارکان آن درآمده اند ،باید از «جمیله » و «نادیا »نام برد که صدالبته هرکدام از سرقفلی های فیلم های فارسی هستند .

از دسته هنرمندان مشهور و گرانقیمت سینمای ایران که برحسب ضرورت در صحنه های سکسی ظاهر می گردند و تاکنون کسی نتوانسته است جای آنها را پرکند باید از « فروزان »نام برد .

بعداز او « گوگوش »باسکسی توئیگی واردر فیلم «طلوع »اثر برادران میناسیان در جرگه ستارگان سکسی درآمد.

« پوری بنائی »با اینکه از هیکل متناسب و قشنگ برخورداراست ،ولی بهیچوجه حاضر نیست در فیلمهای سکسی بازی کند ولی بهرحال بخاطر سناریو و بعضی از صحنه های فیلم مجبور است تا اندازه ای گذشت نشان بدهد . از جمله در « خشم کولی » که مورد حمله چندمرد قرار می گیرد ودر نتیجه قسمت هایی از لباس او پاره می گردد .

یکی دیگر از ستارگان معروف سینمای ایران که بلاخره حاضر شد تا اندازه ای در صحنه های سکسی فیلم ظاهر گردد ، « مرجان »است .بطوریکه در آخرین فیلم خود بنام

« قلاب»اثر عباس دستمالچی در قسمتی از فیلم در مقابل چشم یکی از قهرمانان داستان شروع می کند به پوشیدن جوراب به نحوی سکسی می کند که اولین فیلم او در این زمینه بشمار می آید .

ازهنرپیشگانی که جنجال و مصاحبه هائی در اطراف خود براه انداختند وبه نحو چشمگیری از سکس آنها در فیلمها استفاده گردید باید از « نوری کسرائی » هنرپیشه فیلم "رضا موتوری "و "زری خوشکام " که البته هنوز فیلمی از او بنمایش در نیامده ولی عکس های سکسی او زینت بخش مطبوعات شده است نام برد .« خوشکام » دارای هیکل یکدستی است که با هیچکدام از استاندارد های سکس قدیم سینمای ایران و سینمای جدید آن جور در نمی آید .

در جوار این هنرمندان به سرقفلی دائمی فیلم های فارسی « ثریا بهشتی »بر می خوریم که طرفداران زیادی مخصوصا در شهرستان ها دارد ،که بهرحال اورا « سکس ایرونی پسند» می نامند .

یکی دیگر از ستارگانی که با فیلمهای تبلیغاتی وارد سینما گردید و هم اکنون یکی از چهره های سرشناس سینمای ایران بحساب می آید« سارا » است .

سارا که اغلب در فیلم های سکسی ظاهر می گردد در زندگی خصوصی و اجتماعی ،آنقدر سر به زیر است که آدم باور نمی کند او همان دختر شیطان فیلمهای سکسی است .

و اینهم چند ابراز عقیده جالب از چند هنرمند معروف در مورد سکس موجود در سینمای ایران که امیدوارم بپسندید :

*منوچهر وثوق : من با این نوع ارائه سکس در سینما مخالفم ،چون غیر از اشخاص بخصوص کسی دیگر آنرا نمی پسندد ،باید مردم را آماده کرد تا از یک حالت طبیعی و زیبای سکسی خوششان بیاید .

*پوری بنائی : سکس برای فیلم واجب است ولی نه با این فرم زننده ،سکس باید ظریف و قشنگ باشد .

*فروزان : سکس بازی کردنی نیست ،باید تو وجود آدم باشد .

*ایرج رستمی : شما هر کارگردانی را که مثال بیاورید مقداری سکس چاشنی فیلم خود کرده ،حال ممکن است این سکس با حرکات و لوندی بخصوصی باشد ویا صرفا نشان دادن اندامی زیبا در فیلم که می تواند یک کار هنری باشد مثل فیلم « دیروز ، امروز ، فزدا » اثر " دسیکا "..زیباترین صحنه آن نیز استریپ تیز « سوفیا لورن »است .

*فرانک : سکس مثل حادثه و عشق و هیجان برای فیلم لازم است .

*متوسلانی : سکس باید در فیلم باشد ولی باید رعایت حد اعتدال راهم در آن کرد .

*داریوش طلائی : در این مورد من فکر می کنم مردم ما کمبود احساس میکنند و این را میشود با فیلم جبران کرد .

*عارف : سکس در همه فیلمهای دنیا رایج است والبته نمک فیلم ولی در مملکت ما در نشان دادن آن مبالغه می کنند .

*وحدت : سکس ،فلفل ،زردچوبه ،نمک و خردل فیلمهاست .

*مرجان : من با این نوع سکس های رایج در سینما مخالفم .
     
  
زن

 

ستاره های تازه سکسی سینمای ایران چه کسانی هس تاریخ : دوشنبه، 18 شهريور ماه ، 1387
موضوع : سينما

موجی از سکس در سینمای اروپا و آمریکا در جریان است این موج از خود زندگی و مظاهر آن ریشه گرفته وبشر امروزی را درخود غرق کرده است .

سکس به مفهوم نجواکننده و محرک آن دامنگیر جوامع مختلف بشری شده وبا سرعت دارد جای وسیعی در زندگی بشر گناهکار و سرگردان قرن بیستم پیدا می کند .

باید گفت گرچه سکس لازمه زندگی و دوام بقای اجتماعات انسانی است ،اماباید به چه صورتی اثرات خود را در تمام مظاهر معنوی و مادی زندگی یک انسان باقی بکذارد .؟

جواب به این سئوال تا حدودی مشکل است ، اما آنچه مسلم است این که امروزه پدیده های سکسی که مسخرکننده عقل و ذهن بشر امروزند ،اورا دارند یکسره به فنا سوق می دهند .بشر هر روز از روز قبل بیشتر احتیاج به لذت بردن از وجود « زن »در خود احساس می کند وخیلی زیاد میخواهد از سرچشمه لذت زن سیراب گردد .

عجین شدن بشر امروز با سکس ،بی شک ریشه در وجود زن دارد و این رابطه ای است مستقیم .در گذشته سکس حالت تودار و پوشیده ای داشت ،ولی به مرور از آن حالت معصومانه خارج شد و بصورت یک پدیده بی پروا و گستاخ جلوه نمود .

لاجرم این پدیده در سینما نمود بیشتری پیدامی کند،خصوصا آن که بتوان آنرا از طریق زرق و برق ها و صحنه های پر جذبه سینما عرضه کرد ،این هم برای تماشاگران حریصی که امروزه جز به سکس به چیز دیگری در مورد سینما نمی اندیشند .

سینمای امروز ،سینمای سکس بی پروا و هرزه شده است و فیلم سازان هر لحظه در کار خود جلوتر می روند و با آگاهی به نیاز تماشاگر امروز به وجود سکس در فیلمها ،این خوراک را هر روز رنگین تر ،بی پرواتر ،و هرزه تر به او عرضه می کنند .

این مورد اکنون به سینمای ایران نیز نفوذ کرده است .گرایش سینماگران ایرانی به سکس وبی پروایی در نشان دادن اندام برهنه ستاره ها ،نماینده این واقعیت است که جز با این کار با وسیله دیگری نمی توان کیفیت فیلم ایرانی را بهبود بخشید !شاید فروش سرسام آور چند فیلم سکسی خارجی که به این مسائل با دید گسترده تری نگاه می کرد ،در پیدایی این وضع برای سینمای ایران موثر بوده است ..

اماسینماگران ایرانی فقط تقلید نمایشنامه ای از سکس در فیلم هایشان به عمل می آورند،یعنی سکسی که عرضه می کنند پخته و بجا و در خدمت داستان نیست و بر عکس فرنگی ها که ضرورت داستان حکم می کند که فلان ستاره خارجی در صحنه هایی عریان بشود ، فیلمسازان ایرانی بدون دلیل ستاره ها را لخت می کنند و جلوی دوربین می فرستند .

تا قبل از نفوذ سینما گران جوان وبه اصطلاح موج نوئی ها به سینمای ایران ،سینماگران ما جرات لخت کردن ستاره ای را نداشتند اما با فیلم "قیصر " این رسم برهم خورد و از آن پس شیوه تازه ای جایگزین سبک گذشته شد .تا این زمان فقط قسمتی از پاها ویا نیم تنه لخت ستاره ای را نمایش می دادند .

اما همانطور که گفتیم با فیلم قیصر وضع عوض شد .صحنه های تجاوز و خشونت که لازمه اش لخت کردن کامل ستاره ای در فیلم هست ،باب شد .

وحالا کار بجائی رسیده گه فیلمسازان بدون دلیل صحنه های سکسی در فیلم خود می گنجانند .

باگذشت زمان ،پدیده های سکسی سینمای ایران دائما رو به افزایش می گذارد و هر روز ستاره تازهای جلوی دوربین ظاهر می شود که سرا پا لخت می گردد .

زمانی بود که فروزان سمبل سکس و زیبائی در فیلم های ایرانی بود وتا یکی دو سال گذشته ،فروزان همچنین در این زمینه بی رقیب بود ،اما از یکسال گذشته موجی از ستارگان جدید و هوس انگیز در سینمای ایران نمودار شده اند که بسرعت لخت می شوند و ابائی از این کار ندارند !

بعد از فروزان «ایرن »است .ایرن گو اینکه اولین بار با فیلم « قاصد بهشت »سینه هایش را عریان کرد ،اما در جند سال گذشته که این ستاره چشم عسلی ارزش های سکسی وجودش را نشان داد ه ودر چند فیلم مثل « بلوچ » و برهنه تا ظهر با سرعت سرتا پا عریان شده است .

سالی بود که ستارگان سکسی سینمای ایران کسانی چون :فرانک ،ثریا بهشتی ،مژگان ،سارا ،تهمینه ،ویکتوریا ،کتایون و سهیلا بودند .اینان نیز بنوعی خواستار داشتند و هر کدام در فیلمها لخت می شدند ،ولی البته نه به این بی پروائی و گستاخی ستارگان امروز سینمای ایران .

بعد با گذشت زمان ستاره های دیگری ظاهر شدند ،چهره هایی همچون : مرجان ،ارغوان ،مرسده کامیاب ،لی لی ،مهناز ،زری خوشکام ،ژاله سام ، نوری کسرائی ،جمیله واز این ستارگان چند تائی هنوز پابرجا هستند و هر وقت فرصتی باشد ،یعنی بقول خودشان داستان اقتضا کند ،باز هم در فیلم ها لخت میشوند .اما بیشتر شان به این مو ضوع اعتقاد دارند که ستاره های سکسی خیلی زود شهرت خود را از دست میدهند و فراموش می شوند .

این ستاره های نسبتا قدیمی ولی هنوز معروف معتقدند که ستاره های تازه برای تثبیت موقعیت خویش در سینمای فارسی دست به چنین کارهائی میزنند و گرنه مردم از ستاره های جدی بیشتر استقبال می کنند .

منبع :مجله ستاره سینما ،دوره جدید ،شماره 36 ،ویژه نوروز 1353




     
  
↓ Advertisement ↓
میهمان
 


     
  
میهمان
 

سکسی ترین صحنه از فیلم های ایرانی قدیمی که تا به حال دیدید


آرام و منوچهر وثوق در صحنه ای از فیلم آلوده


     
  
زن

 

ممه های ملوسك خانوم در فیلم قفس (۱۳۵۳)


كارگردان :
ايرج قادري
نويسنده :
عليرضا داوودنژاد

راستی دقت كردین خفن ترین صحنه های سكسی قبل از انقلاب مثل همین كلیپ یا كلیپ موسرخه توسط علیرضا داوود نژاد نوشته ميشده؟!!


     
  
زن

 
RONIN: فرزانه داوری سینه های خوشگلشو نشون میده
بیخود نبوده كه ایرج قادری این قدر هواشو داشته
اگه فیلم قدیمی نبود همه فكر می كردن سینه هاشو عمل كرده !!!

مربوط به فیلم : موسرخه ( ۱۳۵۳)
كارگردان :
عبداله غيابي
نويسنده :
عليرضا داوودنژاد

حالا فهميدين چرا به ايرج قادري ميگن كارشناسه خانوم؟؟؟
فرزانه داوري 1353
فرزانه داوري 1353
فرزانه داوري 1388 تهران
فرزانه داوري 1388 تهران
     
  ویرایش شده توسط: RONIN   
زن

 
RONIN: alleycat:
( هاله نظری


صحنه ای از فیلم اقای جاهل با شركت همایون و هاله نطری (شجره)




     
  
زن

 

سعيد راد و جلال پيشوائيان درصحنه سكسي فيلم كنيز






     
  
زن

 

سعید راد در حال دید زدن ممه های یك شاه ماهی در فیلم كنیز


اسم اين شاه ماهي شورانگيز طباطبايي است




     
  ویرایش شده توسط: RONIN   
صفحه  صفحه 2 از 40:  « پیشین  1  2  3  4  5  ...  37  38  39  40  پسین » 
فیلم سکسی ایرانی

صحنه هایی سکسی از فیلمهای قدیمی ایرانی

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA