انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
موسیقی ایرانی
  
صفحه  صفحه 3 از 24:  « پیشین  1  2  3  4  5  ...  21  22  23  24  پسین »

اخبارهای موسیقی و سینمایی از هر گوشه دنیا


مرد

 
فریدون آسرایی: به خاطر شرکت پخش، شده ام چوپان دروغگو !

تازه‌ترین آلبوم رسمی فریدون آسرایی خواننده مطرح و باسابقه موسیقی پاپ با نام «خاطرات گمشده» طی هفته های آتی منتشر می شود. آسرایی در گفتگوی کوتاه با موسیقی ایرانیان با اعلام این خبر گفت: «قرار بود هفته آخر خرداد ماه آلبوم منتشر شود که با توجه به سیاست های شرکت پخش، این امر میسر نشد و به من اعلام کرده اند سه شنبه هفته آینده نشست خبری برای انتشار این آلبوم برگزار خواهند کرد که در این نشست تاریخ دقیق به بازار آمدن آلبوم نیز اعلام خواهد شد.»

وی در باره سوال مبنی بر اینکه پیشتر اعلام شده بود ۲۰ خرداد ماه آلبوم راهی بازار خواهد شد، گفت: «مجوزهای «خاطرات گمشده» آماده هست و تاریخ را نیز بلی قبلا اعلام کرده بودم که متاسفانه با توجه به سیاست های شرکت جهان تصویر در پخش آلبوم، شده ام چوپان دروغگو!»
راز دلم را فقط تو میدانی و دلت
گوشه ای از قلبت پنهان دار دوستت دارم هایم را
*ای عشق*
***M***
     
  
مرد

 
آلبوم جدید رضا یزدانی «ساعت فراموشی» نام گرفت . . .

تازه ترین آلبوم رضا یزدانی به زودی از طریق شرکت هنرنمای پارسیان وارد بازار موسیقی کشور می‌شود. علی اوجی مدیر برنامه های یزدانی و تهیه‌کننده این آلبوم با اعلام این خبر گفت: «تازه ترین اثر رضا یزدانی «ساعت فراموشی» نام دارد که با سبک راک – پاپ و چهارده قطعه به احتمال زیاد از طریق شرکت هنرنمای پارسیان به زودی وارد بازار موسیقی کشور خواهد شد.»

وی درباره جزئیات این آلبوم افزود: «آهنگسازی «ساعت فراموشی» برعهده خود رضا یزدانی بوده که هواداران شاهد یک اتفاق نوین و متفاوت در ملودی سازی خواهند بود، بهروز پایگان، میلاد عدل، مازیار احمدپور و آرش زمانیان هم تنظیم قطعات را انجام داده‌اند، ترانه سراهای این کار نیز جوانان جویای نام هستند که توسط خود یزدانی انتخاب شده اند.»

قابل ذکر است که آخرین آلبوم رضا یزدانی با نام «ساعت ۲۵ شب» مهر ماه سال گذشته بود که راهی بازار شد.
راز دلم را فقط تو میدانی و دلت
گوشه ای از قلبت پنهان دار دوستت دارم هایم را
*ای عشق*
***M***
     
  
مرد

 
بهزاد رئیسی : اغلب آثار من به اسم بهروز صفاریان و مهدی یراحی تموم شده !

درددل‌ها و گلایه‌های بهزاد رئیسی تنظیم‌کننده‌ و آهنگساز موسیقی پاپ از همکارانش

امین موسوی: نوشته‌ی زیر که در ادامه خواهید خواند درددل‌ها، شکایات و گلایه‌های یک تنظیم‌کننده و آهنگساز نه چندان مشهور موسیقی پاپ یعنی بهزاد رئیسی از همکاران خود همچون بهروز صفاریان و مهدی یراحی است، بدیهی‌ست که سایت موسیقی ایرانیان بی‌طرف بوده و صرفا بر اساس رسالت رسانه‌ای خود موظف‌ست گفته‌های هنرمندان را بدون هیچ‌گونه سانسوری به مخاطبان منتقل کند، البته پرواضح‌ست که سایت به هیچ وجه تاییدکننده و تکذیب‌کننده ادعاهای زیر نمی‌باشد و آمادگی انتشار هر جوابیه‌ای از سوی هنرمندان مورد اشاره شده در متن را دارد.

امیدواریم پایه‌ی صحبت‌های زیر بر اساس سوتفاهم باشد که نباشد که حرکت در مدار دروغ، نیرنگ و زشتی برای هنرمندان مطرح کشورمان عادتی همیشگی باشد و سیرتشان بر خلاف صورت آثارشان پر از سیاهی و دروغ باشد، امیدی که صرفا یک امیدست نه حقیقتی حتمی…

توجه شما را در ادامه به نوشته‌ی بهزاد رئیسی که بدون هیچ‌گونه دخل و تصرف و ویراستاری در سایت موسیقی ایرانیان منتشر می‌شود جلب می‌کنیم.

«

شاید بدشانس بودم…!

یه دوره ای “غریبه”ی فریدون آسرائی آشنای همه شده بود و “خوشگل عاشق” دل همه رو برده بود. به حدّی جو موسیقی پاپ رو تحت تاثیر قرار داده بود که تا چند سال هر کاری “می گرفت”، می گفتن: “حتما کار بهروز صفاریانه دیگه..!”.

این شد که سال ۸۴ وقتی ملودی “وسوسه“ی مهدی یراحی رو برای اجرای مشترک حسین استیری و خود مهدی تنظیم کردم، که بخصوص بخاطر “کادانس”ای که به انتهای قطعه اضافه کرده بودم (و همه فکر میکردن بداهه خوانیه..!) خیلی خیلی مورد توجه جامعه موسیقی پاپ (و کمتر مردم) قرار گرفته بود، باز همه گفتن: “لابد اینم تنظیم بهروزه..!”. تا حدّی که مهدی یراحی همین چند وقته پیش تعریف میکرد که:

“بهمراه بهروز توی جمعی بودیم و از یکی از دوستان موزیسین به بهروز اصرار بود که:”بابا عجب کاری تنظیم کردی خدا وکیلی..!” و از بهروز به او انکار، که: “بخدا این تنظیم بهزاده”..!”.

این اولیش..!

صدا و سیما هم با این قانوناش…!

بعد نوت به تیتراژ پایانی “شب شیشه ای” رسید و قطعه “منو رها کن” که تنظیم مشترک من و مهدی یراحیه. باز همون اتفاق افتاد..! که خیلی بامزست، حتی الان که آلبوم “منو رها کن” منتشر شده، خیلی ها می پرسن: “پس چرا اسم بهروز پای این قطعه نیست؟! از یراحی بعیده این کارا..!”

این دومیش..!

قطعه “هوای تو” رو رمضان سال ۸۸ برای تیتراژ برنامه “ماه عسل“، سه بار و به سه شیوه مختلف و به سه منظور متفاوت تنظیم کردم. اولی(ورژن اصلی) همونه که الان توی آلبوم “منو رها کن” هست. دومی، یک واریاسیون خیلی ساده است برای “پیانوی تنها”، که برای موسیقی متن برنامه ساختم.و سومی رو به این منظور که در شب های قدر، به جای تیتراژ اصلی، آهنگ “از کرخه تا راین” روپخش نکنن، برای “پیانو و خواننده” نوشتم. بعد میبینم اینور و اونور همه میگن: “طی اون شش شب، مهدی یراحی قطعه “هوای تو” رو فقط با یه پیانو اجرا کرد!”. (احسان علیخانی در مصاحبه با مجله “اتفاق نو”) در صورتی که در زمان تنظیم “ورژن پیانو و خواننده”، مهدی یراحی اصلا مسافرت بود و من هم از همون خوانندگی نسخه اصلی استفاده کردم.

این سومیش…!

که البته اینجا باید به صداوسیما گله کرد که چرا (به گفته رضا رشیدپور و احسان علیخانی) اجازه نمی دن در تیتراژ برنامه هایی مثه “شب شیشه ای” و “ماه عسل” و… اسامی عوامل موسیقی نوشته بشه!

ما ایرانی ها جنبه کار گروهی نداریم. این حالا صدبار…!

بهمن سال ۸۵ به پیشنهاد بهروز صفاریان تصمیم گرفتیم که ازین به بعد بصورت گروهی کار کنیم. (من و بهروز صفاریان و مهدی یراحی) ترانه ها رو هم به “روزبه بمانی” بسپریم. و شاید بعدا دیگرانی هم به گروه اضافه بشن. گروهی که هنوز اسمی هم نداشت. هدف ما، تولید با سرعت بیشتر و با کیفیت بهتر بود. و به عنوان شروع؛ آلبوم “بی خوابی” سعید شهروز.

تقسیم کار به این شکل بود که:

اغلب ملودی ها رو مهدی بسازه، که ساخت. (به جزء قطعات “نفس” ساخته افشین سیاهپوش، “لری”، “ریمیکس”).

اغلب کارها رو من و مهدی تنظیم کنیم، که کردیم. (غیر از قطعات “تبعیدی”، “لری” و “ریمیکس” که تنظیم بهروزن).

و بهروز هم اونها رو “بزک” کنه، که کرد. در واقع نقش بهروز صفاریان در آلبوم “بی خوابی”، بیشتر نظارت ضبط، میکس و مستر بود.

نهایتا من قطعات “نفس”، “ما عاشق هم بودیم”، “زخمه” و “میبخشمت” رو تنظیم کردم. البته (چون کار گروهی بود) ما همه در کارهای یکدیگر نظر میدادیم. گاهی کم (مثه نظرات من در “چند سال از امشب بگذره” که تنظیم مهدی بود)، و گاهی هم زیاد (مثه نظرات مهدی در “زخمه” که تنظیم من بود).

قرار بود (بدون اینکه مشخص کنیم دقیقا چه کسی چه کاری رو انجام داده) یک عنوان کلی روی جلد آلبوم بنویسم:

“موسیقی: گروه (مثلا) پی.ام.پی”

و توی کاور هم اسم اعضای گروه نوشته بشه:

“اعضای گروه پی.ام.پی: بهروز صفاریان، مهدی یراحی، بهزاد رئیسی”

زمان انتشار آلبوم که رسید، بهروز گفت: “شرکت (آقای اکبر سلطانی) تهیه کننده ی آلبوم، اصرار داره که روی جلد آلبوم بنویسه “موسیقی: بهروز صفاریان، مهدی یراحی”! تا از معروفیت ما دو نفر، برای فروش آلبوم استفاده کنه!! و البته از تو هم تشکر میشه!!!” (نقل به مضمون) یعنی نه از گروه اسمی باشه و نه از من (به عنوان تنظیم کننده ۴ قطعه).

منم که حسابی بهم برخورده بود، گفتم:“به…، به درک!” (نقل به مضمون) اصلا به هیچ عنوانی نمی خوام اسمم توی آلبوم باشه.” (نقل قول) که البته در نهایت از من صرفا تشکر شد!. (اون هم از نوع ویژه اش!!) گوئی زمانی که بچه ها مشغول به کار بودن، چای سرو میکردم یا مثلا برای بچه های بچه ها، پفک خریده بودم..!!!

قطعا یادتونه که آلبوم خیلی “گرفت” و سعید شهروز بعد از سالها رکود، احیاء شد. در ویژه نامه های نوروزی به عنوان “برترین آلبوم سال” انتخاب شد و در بعضی دیگر جزء دو سه آلبوم برتر بود. حتما می تونید حدس بزنید چه حالی شدم وقتی که توی یکی از همین مجلات (خط آزاد)، در توضیح اینکه چرا تنظیم کننده های “بی خوابی” بهترین های سال هستند، نوشته بود: “بهروز صفاریان با تنظیم قطعه ی “ما عاشق هم بودیم”، بار دیگر ثابت کرد که هیچگاه به تکرار نمی افتد!!!” یعنی با تنظیمی که من انجام داده بودم…!!!

این هم چهارمی و پنجمی و ششمی و هفتمیش…!

اما سکوت کردم. پیش خودم می گفتم: “خدایا… دوست تر می دارم که بزرگواری گول خور باشم، تا کوچکواری گول زن!” غافل ازینکه اصلا معنای بزرگواری این نبود، چون دوباره و سه باره و چندباره همین قصه تکرار شد..

آدم دانشمند از یه سوراخ خیلی نیش میخوره!

نوبت به انتشار آلبوم “قسمت” رسید. که چهار قطعه ی ” سحر”، “قاصدک”، “بی چشم و رو” و “یلدا” رو پنج سال قبل ترش تنظیم کرده بودم. این بار وقتی دیدم توی کاور نوشته:

“تنظیم کلیه قطعات: مهدی یراحی، بهزاد رئیسی”(یعنی بدون تفکیک این که چه کسی چه کاری رو تنظیم کرده)

واقعا کف کردم!!!

چون این یعنی؛ ۵ تنظیم از مهدی یراحی، نصفه و نیمه به اسم من خورده بود و ۴ تنظیم از من، نصفه و نیمه به اسم مهدی یراحی…!! (و این، هر دو، برای من مثل فاجعه بود)

اینم هشتمی و نهمی و دهمی و یازدهمی…!!!

“دستم به مغزم نمی رسید.” رعشه گرفته بودم. خلاصه چند روزی تو کما بودم و به این فکر می کردم که: “بهزادیا! شاید تو باید هندونه فروش میشدی نه آهنگساز! برو دنبال شغل اصلیت بابا…!!” (ناگفته نماند که چند هفته ای هم دنبال شغل اصلیم گشتم!) تو همین فکرا بودم که یهو متوجه شدم؛

“اِاِاِ… ۶ تا کاری که خودت میکس کرده بودی هم به اسم یکی دیگه خورده!!!”

“اِ… ۲ تا رو هم اگه یادت باشه مستر کرده بودیا…!!”

“اِ… تو آهنگ “لج تو” (که تنظیم من و مهدی بود و از آلبوم حذف شده بود و بعدا پخش اینترنتی شد) هم که اسمی از تو نیست..!”

“اِ…میکس قطعه “کوه” در آلبوم “۱۴″ علی لهراسبی هم که به اسم دیگران اومده….!!” “آخی! اسمشونم که آشناست..!! کارلوس کیروش و قاسم سعیدی..!!”

ببخشید! مثل اینکه قاطی کردم..! آره، خیلی هم قاطی کردم.

راستی چندمی بودیم..؟!

آها.. سیزدهمی و چاردهمی و.. آَآَآَآَآَه… حسابش از دستم در رفت..!!

میوه ممنوعه یا قهوه تلخ؟

کدوم یکی از شکایت های این چنینی به نتیجه رسیده بود که مال من برسه؟ فکر کنم ما، تو بهشت که بودیم به جای “میوه ممنوعه”، “قهوه تلخ” خوردیم که افتادیم تو این زمونه ی بی های و هوی لال پرست…!

به خودم گفتم: “تقصیر خودته! این همه ژورنالیست حرفه ای تو این مملکت هست که صبح تا غروب فقط به رسالت روزنامه نگاری فکر می کنن. خب نمی تونستی همون اول با یکیشون در میون بزاری ابله؟ که به این حال و روز نیفتی که مثه دیوونه ها داری با خودت حرف میزنی..!”

دیدم؛ راست میگما..! چرا به فکر خودم نرسیده بود…؟؟!

با یه عشقی شروع کردم به تماس گرفتن با اصحاب مطبوعات، اما…

دردسرتون ندم، رسالت-مسالت تو کارشون نبود. جدی تر ازین صحبتا بودن که با این حرفا جوگیر بشن. محض نمونه فقط بگم؛ آخریه که بیچاره لحنش هم خیلی فرهنگی و دانشجوئی بود، تو لفافه و مودبانه بهم رسوند: “داشّم!۳۰۰ چوب بده، هرچی خواستی بگی بوگو..!”

بهرحال اگه این نوشته رو توی یه مجله دارین میخونین، معنیش اینه که هنوزم ژورنالیست متعهد پیدا میشه!

این اتفاق ها برای همه اهالی موسیقی پاپ می افته، و به وفور هم می افته.! ولی هیچکس تا تریبون بدست نیاره (معروف نشه)، نمی تونه از حق خودش دفاع کنه. چون “تاریخ رو قوم پیروز (معروف) می نویسه” و “وقتی که پیروز (معروف) شدی، هیچ کس نمی پرسه که چرا..؟” و نمی پرسه که چطور؟؟! چون در ایران همه کس حق رو به زورمندتر (معروف تر) میده..

اینجا ایران است.!

صداقت و انصاف من رو در حرفایی که زدم، می تونید از همه کسایی که توی این آثار (که اسم بردم) با من همکاری کردن بپرسید. و البته بدونید که اگه بخاطر یه سری مصلحت ها سکوت هم بکنن، باز هم معنیش تائید حرفای من خواهد بود.

از حوصله ای که به خرج دادید تا درد دل های آهنگسازی که هنوز تریبونی بدست نیاورده رو بخونید، متشکرم.
راز دلم را فقط تو میدانی و دلت
گوشه ای از قلبت پنهان دار دوستت دارم هایم را
*ای عشق*
***M***
     
  
مرد

 
واکنش مهدی یراحی به گلایه‌های بهزاد رئیسی در قالب یادداشتی

چندی پیش درددل‌ها، شکایات و گلایه‌های بهزاد رئیسی تنظیم‌کننده و آهنگساز موسیقی پاپ از همکاران خود چون بهروز صفاریان و مهدی یراحی طی یادداشتی در سایت فارس کیدذ منتشر شد که در پی آن مدیربرنامه‌ی صفاریان با نگاشتن نوشته‌ای به این ادعاها واکنش نشان داد.

حال مهدی یراحی پس از سکوت چند هفته ای خود، یادداشتی را در جهت روشن شدن حقایق و رفع ابهامات به وجود آمده نوشته و در اختیار سایت فارس کیدذ قرار داده است که در ادامه توجه شما را به این نوشته که بدون هیچ‌گونه دخل و تصرف و ویراستاری منتشر می‌شود جلب می‌کنیم.

بدیهی‌ست که سایت فارس کیدذ بی‌طرف بوده و صرفا بر اساس رسالت رسانه‌ای خود موظف‌ست گفته‌های هنرمندان را بدون هیچ‌گونه سانسوری به مخاطبان منتقل کند، البته پرواضح‌ست که فارس کیدذ به هیچ وجه تاییدکننده و تکذیب‌کننده گفته‌های هنرمندان نمی‌باشد و آمادگی انتشار هر یادداشت یا جوابیه‌ای را از سوی هنرمندان مورد اشاره شده در متن را دارد.

یادداشت مهدی یراحی:

“به نام خدا”

درپی یادداشتی که چندی پیش توسط همکار محترمم آقای بهزاد رئیسی در سایت فارس کیدذ منتشرشد، با واکنش های مختلفی ازسوی همکاران محترم و مخاطبین عزیز مواجه شدم که بعضا جویای تایید و یا رد ادعاهای ذکرشده توسط ایشان، ازسوی اینجانب بودند.

باوجود اینکه چند ماه پیشتر از انتشار یادداشت فوق الذکر در گفتگو با مجله ترانه ماه “شماره ۴۵″ در خصوص آلبوم بی خوابی توضیحاتی داده بودم، لیکن برای روشن شدن حقایق و رفع هرگونه ابهامات، لازم دانستم به یادداشت ایشان که البته ادعاهایشان “صرف نظر از نوع زبان و ادبیات” دربعضی موارد به حق و مورد تایید اینجانب است، نکاتی که احیانا فراموش شده و از قلم افتاده را هر چند مختصر اضافه نمایم؛ فارغ از اینکه معتقدم رسانه ای شدن حواشی هنرمندان و مطرح شدن بحث هایی از این دست در اذهان عمومی، به هیچ وجه به نفع هنر و جامعه هنری نیست، اما احقاق حقیقت بر هر اعتقادی ارجحیت دارد و مگر رسالت هنر چیزی جز رسیدن به حقیقت و درپی آن تعالی انسانهاست؟

آلبوم بی خوابی

آن زمان که ”برخلاف قرار قبلی” به ما گفته شد اسم آقای رئیسی از فهرست عوامل آلبوم حذف و صرفا از وی تشکر شود، من با تمام وجود و صراحت مخالفت کرده تا جایی که اعلام نمودم درصورت عدم ذکر نام ایشان باید اسم بنده نیز از اینسرت آلبوم حذف گردد. اما متاسفانه ترتیبی که در نهایت برای ثبت اسامی عوامل موسیقی “آهنگساز و تنظیم کننده” در اینسرت آلبوم بی خوابی اتخاذ شد بر خلاف واقعیت و رضایت قلبی اینجانب صورت گرفت!!! البته آقای رئیسی در جریان کامل این مسائل قرار داشتند و از تلاش هایی که بنده جهت دفاع از حقیقت انجام می دادم مطلع بودند و در آخر از من خواستند که در این مورد بیش از این پافشاری نکنم “نقل به مضمون”. ذکر این نکته را نیز لازم میدانم که حمزه وصل بین ما و تهیه کننده آلبوم “در موارد اینچنینی” همکار دیگرمان بود؛ که نهایتا در فهرست آلبوم فقط نام ایشان و بنده به عنوان آهنگساز و تنظیم کننده ثبت گردید.

آلبوم قسمت

در مورد آلبوم قسمت توسط خود آقای رئیسی مطلع شدم که فهرست عوامل آلبوم دستخوش تغییراتی شده است.!
این خبرباعث ناراحتی بسیار زیاد بنده گردید و طی تماس با خواننده اثر و برخورد شدید با ایشان، خواستار تصحیح فهرست در اینسرت آلبوم شدم. این در حالی بود که آلبوم از طرف شرکت پخش در نوبت انتشار قرارداشت؛ یعنی آقای رئیسی پیش از انتشار آلبوم و به صورت اتفاقی به این مطلب پی برده بودند.
خواننده اثر مدعی شد که این اشتباه به طور اتفاقی رخ داده و هیچگونه عمدی در کار نبوده است! از وی درخواست نمودم تمام اینسرتهای به غلط چاپ شده را دور بریزند و اینبار اینسرت را بدون اشتباه، با مشخصات درست به چاپ برسانند. اما ایشان در جواب گفت آلبوم در تیراژ بیست هزار نسخه به چاپ رسیده و به دلیل وجود مشکلات مالی انجام این کاربرایش مقدور نیست. درنهایت به وی گفتم، هزینه چاپ اینسرت تصحیح شده را خودم متقبل می شوم! اما باز به دلایل و بهانه های مختلف از قبیل اینکه وقت تنگ است و تا موعد انتشار آلبوم زمانی باقی نمانده و… “نقل به مضمون” از انجام این مهم امتناع ورزید!!!
چندی پیش از قول خواننده اثر شنیدم که آلبوم قسمت هیچگاه روانه بازار نشده است.

قطعات دیگر

درمورد آهنگهای منورهاکن، هوای تو و وسوسه به ذکر این نکته اکتفا می کنم که تا به امروز، هم در اینسرت آلبومهای مربوطه، هم در ویدئو کلیپ و هم در وبسایت رسمی اینجانب و همچنین در مصاحبه های مطبوعاتی، اسامی عوامل تولید بدون هیچگونه اشتباه و سهل انگاری، طبق واقعیت قید شده و اگر رسانه ای از قول کسی مطلبی خلاف واقعیت مطرح کرده است، خود نیز مسئول پاسخگویی آن می باشد.

درمورد میکس آهنگ کوه هم که همکار محترمم در یادداشتشان به آن اشاره داشته اند، باید عرض کنم بنده اسم ایشان را به عنوان میکس کننده به خواننده اثر اعلام نمودم، اما متاسفانه خواننده اثر در این مورد بی ملاحظه گی کرده و اسم شخص دیگری را به عنوان میکس کننده آهنگ کوه در اینسرت “آلبوم چهارده” قید نمود!!!

چون غرض آمد هنر پوشیده شد… “مولانا”

متن حاضر را نه به عنوان جوابیه، بلکه به عنوان مکمل یادداشت آقای بهزاد رئیسی و همانطور که در ابتدا عرض شد برای تایید و تاکید برحق و حقیقت و احترام به افکارعمومی نگاشتم؛ باشد که به یاری پروردگار، ساحت هنر از هرگونه اشتباه و بی عدالتی مبرا گردد.

مهدی یراحی
راز دلم را فقط تو میدانی و دلت
گوشه ای از قلبت پنهان دار دوستت دارم هایم را
*ای عشق*
***M***
     
  
مرد

 
امین رستمی : آلبوم جدیدم با نام «شش» قطعا امسال منتشر می شود .

دومین آلبوم امین رستمی خواننده جوان موسیقی پاپ با نام «شش» در مرحله تولید می‌باشد و امسال وارد بازار موسیقی کشور خواهد شد. رستمی با اعلام این خبر درباره جزئیات آلبوم جدید خود گفت: «آلبوم با نام «شش» احتمالا ده قطعه خواهد داشت که ملودی‌ها توسط بنده ساخته شده و تنظیم‌ها نیز توسط هنرمندانی همچون شهاب اکبری، سیاوش صدری و نصیر حمیدی انجام شده است. ترانه‌ها نیز توسط فوژان برقیان، علیرضا پیروزی و… سروده شده‌اند و قطعا امسال وارد بازار موسیقی کشور خواهد شد.»

امین رستمی در ادامه صحبت‌هایش درباره طولانی شدن مدت زمان تولید و انتشار دومین آلبومش افزود: «بنده اعتقاد دارم باید کار‌ها خوب و به بهترین نحو ممکن ساخته و تولید شود، دوست ندارم تند تند نسبت به تولید آثار اقدام کنم، وسواس و خوب کار کردن هم زمان بر است و باعث طولانی شدن زمان تولید و انتشار می‌شود و می‌توان همین وسواس زیاد را دلیل محکمی برای کم‌کاری بنده دانست.»

قابل ذکر است که اولین آلبوم این خواننده با نام «یاد چشمات» سال ۸۷ بود که وارد بازار موسیقی کشور شد و از طرف مخاطبین مورد استقبال قرار گرفت.
راز دلم را فقط تو میدانی و دلت
گوشه ای از قلبت پنهان دار دوستت دارم هایم را
*ای عشق*
***M***
     
  
مرد

 
داریوش اقبالی در اظهار نظری جالب علاقه‌ی خود را به محسن چاوشی از خوانندگان مطرح موسیقی پاپ نشان داد. او در گفتگو با یکی از رسانه‌های خارج از کشور در مورد خواننده‌ی محبوب خود می‌گوید: «صدای خوب را از هر کس که باشد دوست دارم برای مثال در گذشته از صدای نادر گلچین، محمودی خوانساری، عماد رام، پوران و الهه لذت میبردم و اکنون نیز از صدای دوستانی نظیر ابی، سیاوش قمیشی، محسن نامجو و .. و همچنین جوانان داخل ایران نظیر محسن چاوشی که معتقدم کارهایشان مانند چشمه‌ای خودجوش است که علیرغم محدودیتها و ممنوعیتها محصول آن به مرور پشت سد بزرگ موسیقی پاپ جمع شده و به زودی آن را خواهد شکست و به لس آنجلس نیز خواهد رسید.» گفتنیست این خواننده، علاقه خود را به آثار محسن چاوشی پیش از این نشان داده و در یکی از کنسرت‌های خود آهنگی از «فیلم سنتوری» را پخش کرده و فرزندش آهنگ «خیانت» محسن چاوشی را در کنار او روی صحنه اجرا کرده بود
راز دلم را فقط تو میدانی و دلت
گوشه ای از قلبت پنهان دار دوستت دارم هایم را
*ای عشق*
***M***
     
  
مرد

 
برای نجات جان محبوب ترین هنرمند ترکیه نیاز به برجسته ترین جراح مغز جهان بود و او کسی نبود جز پروفسور مجید سمیعی رئیس فدراسیون جهانی انجمن جراحان اعصاب و رئیس انیستیتوی علوم عصبی و دانش نورولوژی (آی ان آی) در هانوفر آلمان که پیچیده ترین جراحیهای مغز جهان در آن صورت می گیرد. رسانه های ترکیه این جراح مغز برجسته ایرانی که از آلمان به ترکیه برده شد و ریاست تیم عمل جراحی 12 ساعته بر روی جمجمه و مغز ابراهیم تاتلیست را بر عهده داشت را بعنوان نجات دهنده جان محبوب ترین هنرمند کشورشان معرفی می کنند. پروفسور سمیعی چهره ماندگار سال 1385 یکی از مشهورترین جراحان مغز و اعصاب و بنیانگذار رشته جراحی قاعده جمجمه در جهان است .وی ایجاد کننده زیر شاخه ای از جراحی مغز ، به نام جراحی قاعده مغز است و در زمینه جراحی میکروسکوپی مغز ابداع کننده روشهای تازه و بی نظیری بوده است.
راز دلم را فقط تو میدانی و دلت
گوشه ای از قلبت پنهان دار دوستت دارم هایم را
*ای عشق*
***M***
     
  
مرد

 
رضا صادقی گفته است: متاسفانه مشتی ملیجک های دربار قدیم و دلقک های سیرک این روزها پایشان به صداو سیما باز شده و با به سخره گرفتن شخصیتهای مختلف سعی دارند مخاطبان بیشتری را برای خود دست وپا کنند و ازاین طریق بین مردم بیشتر شناخته شوند .وی همچنین در گفتگو با روزنامه تماشا ادامه داده است :برخی طنزها را باید لودگی نام گذاشت و معلوم نیست با کدام هدف مدیران صدا وسیما اجازه وپخش انتشار آنها را از تریبونی به این وسعت وسادگی می دهند .متاسفم برای کسانی که تصمیم گیرنده ها وسازندگان این قبیل برنامه ها هستند.رضا صادقی درادامه گفته است : جوابیه ای تصویری را دردست تهیه دارم که در اختیار مردم پاک ومحترم ایران قرار خواهم دادو دراین ویدئو مواضع خودرا به صورت کاملا صریح وبی پرده بیان خواهم کرد.
راز دلم را فقط تو میدانی و دلت
گوشه ای از قلبت پنهان دار دوستت دارم هایم را
*ای عشق*
***M***
     
  
مرد

 
در اتفاقی غم‌انگیز خیانت همسر خواننده‌ی مشهور پاپ ایران در فیس بوک عامل طلاق؟! . . .

یکی از خوانندگان مطرح موسیقی پاپ ایران با حضور در دادگاه خانواده درخواست طلاق خود را ارایه کرد.او دلیل اصرارش بر طلاق را ارتباط همسرش با کسانی خواند که قبل از ازدواج با آنها آشنایی داشته است.این خواننده مشهور در این‌باره گفت: من در زندگی مشترک با همسرم هیچ کمبودی برای او و دخترم نگذاشته‌ام و او با این کار به خوبی جواب محبت‌ها و اعتماد من را داد.

وی افزود: من به دلیل حرفه‌ای که دارم خیلی راحت می‌توانستم به همسر و زندگی مشترک‌مان خیانت کنم اما هرگز به خود اجازه چنین کاری را ندادم، زیرا خود را از همان ابتدا متعهد به زندگی و همسرم می‌دانستم اما او خیلی راحت به زندگی یازده ساله‌مان پشت کرد.

این خواننده پاپ در پاسخ به پرسش قاضی دادگاه مبنی بر اینکه مگر همسرت در حق زندگی‌تان چه کار اشتباهی را مرتکب شده است، گفت: همسرم از طریق facebook با کسانی که قبل از ازدواج‌مان آشنایی داشته است، مجددا ارتباط برقرار کرده است، ابتدا من این مساله را متوجه نشدم ‌اما یک‌بار فراموش کرده بود که صفحه‌اش را در فیس‌بوک ببندد و من به طور اتفاقی همه چیز را دیدم، ارتباط آنها با توجه به نوع پیام‌های‌شان بسیار صمیمی بود، زمانی که از او درباره این کارش توضیح خواستم گفت آنها دوستان خانوادگی ما هستند و من یکی دوستی ساده با آنها دارم.

وی درحالی که به شدت عصبانی شده بود، ادامه داد: همسرم در حق من خیانت کرده، او حتی به فکر دختر ۱۰ ‌ساله‌اش نبود و زندگی‌مان را متلاشی کرد، من دیگر نمی‌توانم با چنین فردی به زندگی ادامه دهم.

همسر این خواننده پاپ در حالی که به آرامی گریه می‌کرد، عنوان کرد: من اشتباه خود را قبول دارم و از همسرم می‌خواهم به خاطر دخترمان گذشت کند. زیرا من هم یک‌بار در زندگی اشتباه او را نادیده گرفتم و از او نیز همین را می‌خواهم.

این خواننده جوان در پاسخ به همسرش گفت: من خیانت همسرم را نمی‌توانم فراموش کنم و دیگر به او اعتماد ندارم و بدون اعتماد نمی‌شود به زندگی مشترک ادامه داد.

قاضی دادگاه بعد از شنیدن اظهارات طرفین حکمی مبنی بر طلاق صادر نکرد و از آنها خواست طی ۲۰ روز آینده داورهای خود را به دادگاه معرفی کنند.
راز دلم را فقط تو میدانی و دلت
گوشه ای از قلبت پنهان دار دوستت دارم هایم را
*ای عشق*
***M***
     
  
زن

 
سیاوش قمیشی: من همیشه می خوام آهنگساز ایرونی برای ایرونیا باقی بمونم



بخشي از آخرين مصاحبه ي سياوش قميشي
من همیشه می خوام آهنگساز ایرونی برای ایرونیا باقی بمونم و هر چی دارم بزارم توی همین که هی خوشگل تر و بهتر شه ... دو سال پیش كمپاني Sony پرودوسرش زنگ زده بود صحبت می کردیم با هم اما ... من ایرون به دنیا اومدم ، استعدادم هم مال ایرونه ، سلیقه م هم از تو ایرون بهم داده شده و منه ایرونی هر چقدر خوب تر بشم باید ایرونی تر باشم و واسه ایرونی کار بکنم

دانلود فایل صوتی:

لینک دانلود


لینك اصلی برای گوش دادن مستقیم از مرورگر
خدایا تمام خنده های تلخ امروزم را می دهم * یکی از آن گریه های شیرین کودکیم را پس بده
     
  ویرایش شده توسط: maryam_tanha   
صفحه  صفحه 3 از 24:  « پیشین  1  2  3  4  5  ...  21  22  23  24  پسین » 
موسیقی ایرانی

اخبارهای موسیقی و سینمایی از هر گوشه دنیا

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA