انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
مذهب
  
صفحه  صفحه 26 از 26:  « پیشین  1  2  3  ...  24  25  26

برده داری در اسلام (تاپیک توسط مدیر بسته شد)


مرد

 
khormalo: امير ‌المومنين(ع) بود كه عمر را مخاطب و معاقب قرار داد وفرمود هرگز با زناني كه روزي براي خود مقام و شخصيت داشته‌اند چنين برخوردهایی نكن آن گاه حضرت علي زنان و دختران ايراني را آزاد كرده و به آن‌ها قدرت انتخاب داد و فرمود با هر مردي كه مايل به ازدواج باشيد مي‌توانيد ازدواج كنيد و اين جا بود كه دختر پادشاه ايراني حضرت امام حسين(ع) را به عنوان همسر پذيرفت و امام حسين با او ازدواج كرد و به عنوان همسر اباعبد‌الله به منزل ايشان رفت.
عجب پس در نظر علی یه روزگارانی این زنان واسه خودشون شخصیت داشتن اما الان ندارن؟؟

برادر قبل از این که این چیزا رو بنویسی یکم تاریخ بخون تا همچین چیزایی رو نگی...
همین جوریاز هر کتاب چاپ جمهوری اسلامی تا یه چیزی خوندی که نباید بیای بگی

پس جناب دختر پادشاه اومدن حسین رو انتخاب کردن؟؟ عجب!!!
منبع این گفتتون رو اگه ذکر کنید ممنون میشم
     
  
مرد

 
سوره نحل آیه 75

ضَرَبَ اللّهُ مَثَلاً عَبْدًا مَّمْلُوكًا لاَّ يَقْدِرُ عَلَى شَيْءٍ وَمَن رَّزَقْنَاهُ مِنَّا رِزْقًا حَسَنًا فَهُوَ يُنفِقُ مِنْهُ سِرًّا وَجَهْرًا هَلْ يَسْتَوُونَ الْحَمْدُ لِلّهِ بَلْ أَكْثَرُهُمْ لاَ يَعْلَمُونَ.

خدا برده زر خريدی را مثل می زند که هيچ قدرتی ندارد، و کسی را که از، جانب خويش رزق نيکويش داده ايم و در نهان و آشکارا انفاق می کند آيااين دو برابرند؟ سپاس خاص خداست ، ولی بيشترشان نادانند.

در این آیه برده تعریف میشه: برده "هیچ قدرتی ندارد" و با ارباب خود برابر نیست.

سوره المومنون آیه 1 تا 7

قَدْ أَفْلَحَ الْمُؤْمِنُونَ؛الَّذِينَ هُمْ فِي صَلَاتِهِمْ خَاشِعُونَ؛وَالَّذِينَ هُمْ عَنِ اللَّغْوِ مُعْرِضُونَ؛وَالَّذِينَ هُمْ لِلزَّكَاةِ فَاعِلُونَ؛وَالَّذِينَ هُمْ لِفُرُوجِهِمْ حَافِظُونَ؛إِلَّا عَلَى أَزْوَاجِهِمْ أوْ مَا مَلَكَتْ أَيْمَانُهُمْ فَإِنَّهُمْ غَيْرُ مَلُومِينَ؛فَمَنِ ابْتَغَى وَرَاء ذَلِكَ فَأُوْلَئِكَ هُمُ الْعَادُونَ.

به تحقيق رستگار شدند مؤمنان؛آنان ، که در نمازشان خشوع می ورزند؛و آنان که از بيهوده اعراض می کنند؛و آنان که زکات را می پردازند؛و آنان که شرمگاه خود را نگه می دارند؛ جز بر همسران يا کنيزان خويش، که در نزديکی با آنان مورد ملامت قرار نمی گيرند؛و کسانی که غير از اين دو بجويند از حد خويش تجاوز کرده اند.

این آیه نشون می ده سکس با کنیزان از نظر اسلام اشکالی نداره.

سوره نساء آیه 24

وَالْمُحْصَنَاتُ مِنَ النِّسَاء إِلاَّ مَا مَلَكَتْ أَيْمَانُكُمْ كِتَابَ اللّهِ عَلَيْكُمْ وَأُحِلَّ لَكُم مَّا وَرَاء ذَلِكُمْ أَن تَبْتَغُواْ بِأَمْوَالِكُم مُّحْصِنِينَ غَيْرَ مُسَافِحِينَ فَمَا اسْتَمْتَعْتُم بِهِ مِنْهُنَّ فَآتُوهُنَّ أُجُورَهُنَّ فَرِيضَةً وَلاَ جُنَاحَ عَلَيْكُمْ فِيمَا تَرَاضَيْتُم بِهِ مِن بَعْدِ الْفَرِيضَةِ إِنَّ اللّهَ كَانَ عَلِيمًا حَكِيمًا.

و نيز زنان شوهر دار بر شما حرام شده اند ، مگر آنها که به تصرف شما درآمده باشند از کتاب خدا پيروی کنيد و جز اينها ، زنان ديگر هر گاه در طلب آنان از مال خويش مهری بپردازيد و آنها را به نکاح در آوريد نه به زنا ، بر شما حلال شده اند و زنانی را که از آنها تمتع می گيريد واجب است که مهرشان را بدهيد و پس از مهر معين ، در قبول هر چه هر دو بدان رضا بدهيد گناهی نيست هر آينه خدا دانا و حکيم است.

این آیه نشون میده که مسلمانان در جنگ میتونن با زنانی که به دستشون می افته سکس داشته باشند. و از اونجا که مشخصه هیچ اسیر جنگی تمایلی به همبستر شدن با دشمن نداره، کاملاً واقع گرایانه است که بگیم مسلمانان در جنگ میتونن به زنان طرف مقابل تجاوز کنند.
در حمله ی سپاه اسلام به ایران هم همین آیه ی قرآن اجرا شد و صد ها هزار زن و دختر ایرانی مورد تجاوز مسلمانان قرآن به دست قرار گرفتند.
     
  
مرد

 
سلام به دوستان

دیگه بحث در این تاپیك به پایان رسیده.
فكر كنم دوستان هم مخالفین و هم موافقین دین به نتایجی در این باب رسیدن و استدلالات هر دو به اندازه ی كافی نقل شد.
تصمیم و قضاوت با خواننده.

سربلند باشید.
این كاربر به درخواست خودش بن شد
مدیریت انجمن پرنس و پرنسس
     
  
صفحه  صفحه 26 از 26:  « پیشین  1  2  3  ...  24  25  26 
مذهب
مذهب

برده داری در اسلام (تاپیک توسط مدیر بسته شد)


این تاپیک بسته شده. شما نمیتوانید چیزی در اینجا ارسال نمائید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA