انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
Sexology - سکسولوژی
  
صفحه  صفحه 2 از 8:  « پیشین  1  2  3  4  5  6  7  8  پسین »

آموزش ارضا کردن یک زن - خیلی مهم و فوری


مرد

 
arash_sanaz: من میخوابم رو آرش خودم بالا و پایین میكنم سریع ارگاسم میشم
alinumber7: فقط با خوردن میشه یه دختر باکره رو ارضا کرد.
nazanin21: آره هركی یك مدلی تحریك میشه تا ارضا بشه،من خودم سینم و كسم خیلی حساسه
sajad10: بعد از معاشقه و مغازله .......میك زدن سینه ها و با زبون با چوچوله ور رفتن =اوج ارگاسم زن
leaderlover: لیسیدن ‏licking‏ کلیتوریس و نوک سینه بهترین روش برای تحریک و ارضای زن است.
Shahram2268: اول باید با حرفهای عاشقونه احساسیش كرد تا آماده بشه،با یکم عشق بازی اب و تابشو زیاد کن و اندام جنسیشو لمس کن.
برا این کار باید سکس کامل داشته باشین.اول قبل از سکس ماساژ حسابی بعد عشق بازی لمس و خوردن نقاط حساس بدن دختر مثل لاله گوش سینه چوچول یعد سکس شروع می شه اگه بتونه از پشتم رابطه داشته باشن بد نیست.این تجربیات من بود.امیدوارم کمک کنه.
هر حکومتی که شادمانی را از مردمان بگیرد شکست خواهد خورد و برانداخته خواهد شد.
cyrus the great.king of persia ************************** امپراطور ایران.کوروش بزرگ
     
  
مرد

 
20 تحريك كننده سكسي زنان
اين مردان تحريك كننده ، زنان را از موجوداتي ترسو و متنفر از سكس به قهرمانان داستانهاي عشق تبديل ميكنند ، آيا دوست داريد همسرتان را به يكي از اين قهرمانان تبديل كنيد ؟ اگه دوست داريد سعي كنيد جزء اين 20 مرد باشيد تا ببينيد كه هيچ زني توان رد كردن و پس زدن جنسي شما را ندارد !!!


1- مردهايي كه به آرامي و با ملايمت عشق ورزي ميكنند ( آقايوني كه به سرعت ميروند سراغ لباس زیر خانمشان و عمل دخول را شروع ميكنند و فوري و باعجله ميخواهند كار را تمام كنند به اين نكته دقت كنند كه اگر شعله هاي جنسي خانمشان را به آرامي روشن كنند اين شعله ها تا مدت بيشتري روشن خواهند ماند . )

2- مردهايي كه در بستر نيز با همسرشان صحبت ميكنند ( آقايوني كه نميخواهند احساساتشان را با كلمات عاشقانه در حين سكس بيان كنند ، به اين نكته دقت كنند كه بيان احساسات عاشقانه در قبل ، هنگام و بعد از سكس به زن احساس محبوبيت و امنيت ميدهد ، احساسي كه همسرتان را به وزيري محبوب در دربار شما تبديل خواهد كرد. )

3- مردهايي كه در بوسيدن مهارت دارند ( هر بوسه عاشقانه كه بر لبان همسرتان ميزنيد ميتواند به مانند پيامي پرقدرت بر قلب همسرتان فرود آيد و اورا شعله ور سازد ، اين جمله را هرگز فراموش نكنيد! )

4- مردهايي كه با چشمان خود به همسرشان نشان ميدهند اورا دوست دارند و به او عشق مي ورزند (اين را بدانيد كه ارتباط چشمي بين دو نفر نيرومند ترين و موثرترين ارتباطات است كه پيامدش فعال شدن چرخه هاي ديگر بدن هر دو طرف است ، پس با نگاهي عاشقانه به همسرتان احساس محبوبيت بدهيد و از مزاياي اين ارتباط لذت ببريد . )

5- مردهايي كه لباس هاي همسرشان را به آرامي در مي آوردند (قابل توجه آقايوني كه تا تحریک ميشوند فوري و با عجله شروع ميكنند به كندن لباسهاي خانمشون و حتي گاهن تمايل دارن كه معشوقشون عریان روي تخت آماده و منتظر خوابيده باشه ! زنان در پروسه جنسيشون نياز به آمادگي دارند و اين كار ميتونه يكي از آمادگيهاي لازم رو بهشون بده . )

6- مردهايي كه در تحريك كردن همسرشان به وسيله لمس كردن مهارت دارند ( زنها در پروسه آمادگي براي سكس نياز دارند كه با نوازش و لمس آرام ، آماده دخول و عملايت جنسي شوند ، اين نكته را هم به داشته هاتون اضافه كنيد . )

7- مردهايي كه با موهاي همسرشان بازي ميكنند ( فكر نميكنم هيچ زني در دنيا وجود داشته باشد كه درهنگام معاشقه از چنگ زدن دستهاي معشوقش در موهاي سرش لذت نبرد ! )

8- مردهايي كه از معاشقه سكسي با همسرشان لذت ميبرند ( خيلي ساده است هنگامي كه معاشقه میكنيد و احساساتتان را به بيرون تراوش كنيد اين خود مهمترين جذب كننده براي همسرتان است . )

9- مردهايي كه عشق خود را در بيرون از اتاق خواب نيز به همسرشان نشان مي دهند و او را به احساس و باور محبوبيت وادار مي كنند ( يه «دوستت دارم» ، يه شاخه گل ، يه اس ام اس عاشقانه و يك تك زنگ نيم روزي كه به همسرتان احساس محبوبيت بدهد ، ميتواند در شب هنگام به طوفاني عشقي تبديل شود ، باور نميكنيد ، فردا صبح امتحان كنيد ! )

10- مرداني كه مي دانند چگونه بدن زنانه و موئنث همسرشان را ارضاء كنند ( نياز به توضيح ندارد ! )

11- مردهايي كه ميدانند چگونه همسرشان را به لحاظ جنسي فريبا و دلنشين كنند ( قلق همسرتون كه توي دستتون بيافته ميفهمين كه چه طوري اين جمله رو اجرايي كنين ! )

12- مردهايي كه پيش از عشق ورزي خود را به لحاظ فيزيكي و جسماني آماده ميكنند ( يهني اينكه مسواك بزنين ، عطر بزنين ، دوش بگيرين ، موهای تناسلی تونو رو اپيلاسيون بكنين و...)

13- مردهايي كه به همسرشان احساس زيبا بودن ميدهند (اينجا يك راز رو بهتون ميگم ، هنگامي كه يك زن احساس بكند كه براي شما زيبا است ، مثله توپ ميتركه ! ازمن گفتن )

14- مردهايي كه از ماساژ دادن به همسر خود لذت ميبرند ( زبان عشق لمس كردن است ، دستهاي شما زايده هايي فيزيكي نيستند بلكه فرستده هايي قوي اند كه نيروي جنسي شما را منتقل ميكنند ، با نوازشي عاشقانه معناي واقعي اين جمله را درك كنيد )

15- مردهايي كه عاشق در آغوش گرفتن همسرشان هستند ( اينم توضيح نميخواد )

16- مردهايي كه دستهاي همسر خود را در دست ميگيرند و آن را نوازش ميكنند ( براي رسيدن به اين جمله بايد در حين سكس يك بار دستانتان را در دستان همسرتان فرو ببريد و با فشاري مضاعف كف هر دو دست را در حالي كه انگشتان در هم فرو رفته اند را لمس كنيد تا بفهميد كه من ياوه نگفتم ! )

17- مردهايي كه پس از گذشت ساليان همچنان مانند روزهاي اول آشنايي شان با همسر خود رفتار ميكنند ( آهان اين نكته ماله كهنه كاراست ، با تجربه ها دقت كنند كه اگه اجازه ندهيد همسرتان برايتان عادي شود و نگاهتان همان نگاه اول باشد ، اين طوفان عشقي تبديل به امواجي پايدار خواهد شد كه ضامن پايداري رابطه تان در تمام زندگي باقي مانده خواهد شد )

18- مردهايي كه به همسرشان نشان ميدهند كه او تنها زن زندگي آنهاست و به او احساس و باور «خاص بودن» ميدهند ( اين هزينه است كه بايد براي تصاحب و فتح يك زن بپردازيد،اگه دلتون ميخواد پادشاه بي چون و چراي يك زن باشيد ، يا علي ! اگه نميخواهيد به من ربطي نداره ! )

19- مردهايي كه همسرشان را دوست دارند و به او عشق ميورزند ( اينم نياز به توضيح نداره ! )

20- مردهايي كه چنين باور دارند عشق همسرشان تحمل تمامي سختي هاي زندگي را براي آنها سهل و آسان و حتي ارزشمند ميكند ( اگه فكر ميكنيد من الان داشتم رومئو و ژوليت نيگا ميكردم يا اينكه داشتم با مرحوم نظامي گنجوي پالوده ميخوردم ، در خيال باطل ايد ! اين جمله خيلي معنا داره ، اگه به معناي واقعيش برسيد از درس عشق بازي 20 گرفتيد ! )
منم فرزند ایران از نسل کوروش و داریوش بزرگ نه از نسل دروغ و فریب
     
  
زن

 
تو سكس پسرا همش به فكر خودشونن و به محض اینكه ارضا شدن سكسو تموم میكنن بدون اینكه بدونن دختره هم ارضا شده یا نه ولی بر عكس اگه دختره زود ارضا بشه تا ارضا شدن پسر صبر میكنه اصلا پسرا نامردن دیگه
This is alone girl...
     
  
↓ Advertisement ↓
مرد

 
اسراری که آقایان باید درباره ارضای جنسی خانمها بدانند
خانم ها، خوشحال باشید که در عصر حاضر زندگی می کنید، چرا که با نگاهی به گذشته، حدود 100 یا 50 سال پیش، نه تنها به مسئله ارضای جنسی زن اهمیّتی نمی دادند، بلکه محققین و دانشمندان نیز در این مورد به وضوح نظریه قطعی نداشتند! و در نگاه آنها، تنها مردها نقشی حیاتی در تولید مثل ایفاء می کردند!

البته با وجود اهمیّت به ارضای جنسی زنان در قرن حاضر، باز هم در مورد برخی خانم ها، زمان و چگونگی ارضای آنها شفاف نیست و نیاز به بررسی بیشتر دارد. طبق آخرین آمار، حدود 20% خانم ها اصلاً ارضاء نمی شوند، شاید با این آمار فکر کنید که خوشبختانه 80% آنها به درجه ارضای جنسی می رسند، امّا متأسفانه در همین بین هم بخش عمده ای از آنها، با خود ارضایی به این درجه می رسند نه سکس واقعی! در این مقاله، مبحث اصلی، کمک به ارضای طبیعی در حین رابطه ی جنسی برای زنان است.

ارضای جنسی چیست؟ ارضای مردها در ظاهر به دلیل انزال، کاملاً دیده می شود، البته به ندرت این حالت در برخی زن ها نیز وجود دارد، امّا حقیقت این است که ارضاء در اکثر خانم ها قابل تشخیص نیست و به چشم دیده نمی شود. ارضاء در خانم ها، ابتدا با مرطوب شدن دهانه و گردن رحم و دیگر اعضاء بخش تناسلی آنها شروع و بعد ادامه می یابد. دهانه ی رحم آنها تا 30 درصد باز می شود، ماهیچه و عضلات دیواره رحم، گردن رحم و خود دهانه بطور متناوب منقبض و منبسط می شوند.

مطالعات نشان داده است که زمان رسیدن به اوج لذّت در خانم ها متفاوت است، برخی زمان زیادی باید بگذرد تا ارضاء شوند و در مقابل بعضی نیز خیلی زود ولی چندین بار در طی یک رابطه ی جنسی، ارضاء می شوند. (این درحالیست که یک مرد معمولاً ظرف تنها چند دقیقه یا بیشتر به درجه ی انزال می رسد)

یکی از موانع اصلی رسیدن به اوج لذّت در زنان، کنترل مستقیم سکس توسط مرد است، در بیشتر مواقع، نحوه ی اجرای مراحل سکس و دخول بر اساس آن چیزیست که مرد لذّت می برد و تحت اختیار اوست. البته زن نیز در این بین از سکس لذّت می برد ولی این نشانه ی رسیدن به درجه ی ارضاء کامل نیست. مرد به محض انزال می تواند دست از ادامه ی سکس بردارد و این زن است که به زمان بیشتری نیاز دارد.

اولین راه حل اصلی برای اینکه خانم ها به اوج لذّت و ارضاء برسند، این است که از مرد بخواهد، آهسته تر مراحل سکس را پیش ببرد. در این بین خود زن نیز می تواند با دخالت خود، روال را به نفع خود آرام تر کند. می توانید خود، کنترل اوضاع را بدست بگیرید. جالب است بدانید که اکثر مردها این حالت را بیشتر دوست دارند و جذابیت بیشتری برای آنها خواهد داشت.

همانطور که در مقالات پیش نیز به این موضوع اشاره کرده ایم( کلماتی که موقع رابطه جنسی می توانید بکار برید)، خود زن می تواند آن روش و حالتی که دوست دارد و بیشتر از آن لذّت می برد را از همسر خود درخواست کند. دقیقاً این موضوع را بگویید که اگر وی سریع و خیلی زود زمان ارتباط جنسی را تمام کند و خود، تنها به درجه ی انزال برسد، شما لذّتی نخواهید برد. البته لازم به ذکر است که علی رغم آگاهی کم بیشتر مردها درباره ی چگونگی و زمان ارضاء خانم ها، خود آنها حقیقتاً مایلند که زن نیز ارضاء شود و همچون خود، نهایت لذّت را از این رابطه ببرد. اگر روش سکس همسرتان با سرعت، خشن و دردآور است، از او با کلماتی محبت آمیز و عاشقانه بخواهبد که آرامتر پیش رود تا شما هم ارضاء شوید.

شما نیز می توانید همسرتان را در این راه همراهی کنید، با تحریک اندام تناسلی در حین عمل دخول، زمان رسیدن به ارضاء را کمتر کنید، از همسرتان انتظار نداشته باشید که در حین دخول این کار را برای شما انجام دهد، چرا که او تمرکزش را در ارضای خود گذاشته است.

طبق آمار در 20 تا 30 درصد مردها، به دلیل عدم کنترل و درنتیجه انزال زودرس، ناخواسته مجبورند که شما را در همان حالت و در حین رسیدن به اوج ارضاء، رها کنند، که خود عاملیست ویران کننده در روابط زناشویی و البته که خود مردها نیز از این حالت ناراضی و ناراحت هستند.

اختلالات جسمی و روحی، یکی از دلایل انزال زودرس در مردهاست. مردهایی که تجربه ی کمی در روابط جنسی دارند، به دلیل هیجانات و شهوت بیش از حدّ دچار این حالت می شوند. استرس، نگرانی، افسردگی، و ... نیز خود، می توانند عواملی مهم در اختلال در عملکرد رابطه زناشویی و انزال زودرس باشند.

خانم ها باید بدانند که اگر در حین عمل سکس با وجود اینکه از همسرتان خواسته اید آرامتر مراحل را پیش ببرد، با انزال زودرس و در نتیجه عدم ارضای خود روبرو شدند، عصبی نشوید و وی را محکوم نکنید، بهتر است به دنبال عامل روحی یا جسمی در او باشید، چرا که باور کنید، برای مرد هیچ چیزی بدتر از این نیست که نتواند معشوقه و طرف مقابل خود را ارضاء کند.

به جای غر زدن و محکوم کردن، از پیش از زمان ارتباط جنسی، با سخنان عاشقانه و تسکین دهنده در مورد رابطه ی مستحکم و رویایی خود صحبت کنید و ذهن و روح وی را آرام کنید، صحبت و بحث در مورد مشکل اصلی (زودانزالی) در مواقعی که زود انزالی مرد شما منشاء روحی، استرس، ... داشته باشد اوضاع را بدتر می کند.

در مقابل خیلی از مردها نیز با تکنیکی خاصّ، می توانند طرف خود را به اوج لذّت جنسی و درجه ی ارضاء برسانند، به طوری که در حین عمل دخول، 20 تا 30 ثانیه دست از آن می کشند، نفسی عمیق می کشند و دوباره شروع می کنند، شاید این عمل برای مرد کمی ناخوشایند باشند، امّا کمک شایان توجّهی در کنترل انزال زودرس در آنهاست. با این کار شما نیز فرصت دارید که به خود برسید و بر ارضاء و دستیابی به اوج لذّت خود در حین مراحل دست یابید.

در آخر، می توانند با مطالعه در کتابها، اینترنت و مأخذهای جدید، بر آگاهی خود بر چگونگی درجات و حالات ارضای زناشویی بیافزایید، ( این مسئله را جدّی بگیرید، همانطور که قبلاً نیز به آن اشاره کردیم، در زندگی زناشویی، سکس، لذّت و ارضاء، نقشی حیاتی را ایفا می کند و منشأ حقیقی و اصلی بیشتر طلاق ها عدم انجام رابطه ی جنسی مناسب بین زن و شوهر است. )

توجه :


70 درصد موارد ارگاسم در زنان در اثر تحریک کلیتوریس می باشد و لذا با تحریکات این ناحیه اکثر خانمها به ارگاسم می رسند و معمولا آسیبی به پرده بکارت وارد نمی شود .در مورد خود ارضایی باید اشاره کنم که بر اساس فتاوی اسلامی این عمل حرام و بر اساس نوشتهای کتب پزشکی کاملا طبیعی محسوب میشود.
منم فرزند ایران از نسل کوروش و داریوش بزرگ نه از نسل دروغ و فریب
     
  ویرایش شده توسط: e_h_s_a_n   

 
واسه ارضاي يه زن مراحل زير رو بريد تا واسه تمام عمر عاشتون بشه :

ابتدا روي تخت بخوابونيدش و خودتون آروم بخوابيد روي سينه اش تويه چشماش نگاه كنيد بهش بگيد آروم دوسش داريد و اول شروع كنيد كسشو تا خيس نشده بخوريد تا حشري بشه بعد:

۱-از لباش شروع كنيد وقتي خورديدش زبانتون رو بذاريد دهنش تا بمكه شما هم زبانشو حتما بعدش بمكيد.

۲-صورتشو با بوسه هاي سكسي يعني آروم و هات در دو طرف ببوسيد و دايم خيلي آهسته بگيد اووووووف

۳-بعد با زبون سكسيتون صورتشو آروم و داغ ليس بزنيد

۴-بعد بريد سراغ لاله گوشش اونا رو آروم واسش بخوريد

۵-باز برگرديد ازش لب بگيريد

۶-بريد سراغ سينه هاش با سر زبون نوك اونا رو غلغلك بديد بعد كه سيخ شدن شروع كنيد به مكيدنشون بعد هم كل سينه هاشو ليس بزنيد

۷-بريد سراغ گردنش اون رو ليس بزنيد و بذاريد حرارت نفستون بخوره به گردنش و خوب كه ليسش زديد بعد

۸-بريد سراغ بدنش از زير گردن ليس بزنيد تا به پايين برسيد به چوچولش بعد اون رو بخوريد تا غلغلك بشه

۹-بريد سراغ باسنش اونو حسابي ليس بزنيد خوب كه خيس شد سوراخ مقعدشو زبون بزنيدو حسابي بليسيدش تا خوب دختره تويه تخت جابجا بشه و با انگشت آب لزج كسشو بكشيد روي سوراخ مقعد تا بعد از سكس از جلو براي سكس بيشتر از عب هم براحتي سكس كنيد

۱۰-كمرشو از باسن به بالا تا زير گردن شروع كنيد به خوردنو ليسيدن و به گردن كه رسيديد حسابي نفستون بخوره به گردنشو ليسش بزنيد

۱۱-خوب اون كسه فكر كنم سرشار از آب شده و خيس و لزجه و وقت كردنه ولي دست نگه داريد.

۱۲-كيرتون هم خيسه نه! خوب بذاريد دهنش تا اون رو با آب لزجش بمكه و كسش حسابي حشري بشه

۱۳-خوب كه كيرتون سيخ شد اول دو طرف داخل رانش رو بماليد تا گرمتر بشه بعد كير سيخ و زيباتون رو وارد كس زيبا و خيس و هيجاني جيگرتون بكنيد و آروم روي خشگلتون بخوابيد و اون رو بغل كنيد و با تلمبه آروم زدن و لب گرفتن شروع كنيد.

۱۴- بعد از لب حين سكس صورتش شروع كنيد به خوردنو ليسيدن بعد در حين سكس كمي از روي اون بلند بشيد با دو دستتون سينه هاشو جمع كنيد و همزمان با تلمبه زدن سينه هاش رو همونجور كه قبلا گفتم بخوريد

۱۵- بعد دوباره بخوابيد روي اون و دستاتون رو بندازيد زير گردنش و سرشو بگيريد تويه بغلتون و حين تلمبه زدن و سكس در گوشش بگيد اووووف عجب كس خيسي اوووف عجب تنگه اوووف داره داغم ميكنه اوووف دوست دارم اوووف كسش بشم من و...

۱۶-اگه آبتون ريخت كه هيچ وگرنه بريد سراغ سكس با حالت چهار دستو پا شدن زن حسابي وقتي تلمبه ميزند باسنشو بماليد و دست بكشيد روي كمرش و حتي دولا بشد سينه هاشو يا كسشو بماليد بعد تلمبتون رو جوري بزنيد كه دختره تكون بخوره و سينه هاش حسابي تكتون بخورن

۱۷-خوب خسته كه شديد ميتونيد شما بخوابيد و دخره بشينه روي كيرتون و سكس كنه وقتي نشت اون رو جوري بكشيد سمت خودتون كه سينه هاش حين سكس داخل دهانتون بيفته و بمكيدشون و در ضمن كيرتون از كسش بيرون نياد

۱۸- خوب اگه آبتون نريخته حالا وقته سكس از كونه يه آب دهن درست و حسابي بندازيد روي سوراخ كونش و با انگشت وسطتون آروم بكنيد داخل معدش خوب كه گشاد شد كيرتون رو با آب دهن خيس كنيد و در حالتي كه عشقتون چهار دست و ژا هست بكنيد داخل مقعدش آروم انجام بديد تا خوب گشاد بشه و حين سكس باسنشو كمرشو كسشو خوب بماليد

۱۹-خواستيد آبتون بياد به نظر من نريزيد داخل مقعدش احتمال داره دچاره بيماري خطرناكي بشه اون رو بريزيد روي كمرش چون آبتون داغه خيلي خوخشش مياد

۲۰-آبتون ريخته ولي هنوز باهتون كار دارم سينه هاي عشقتون رو شروع كنيد خوردن تا دوباره كسش خيس بشه بعد با انگشت وسطتون كه حتما قبلش خوب شستين بكنيد داخل كسش و شروع كنيد اول آروم بعد تند كسشو ماساژ دادن و كشيدن اطراف رحمش .ناخنتون حتما تا ته كوتاه باشه. نقطه شهوت زن زير نافشه در داخل رحم (جي اسپات عشتون) اينقدر با انگشت جداره زير شكم رو بماليد تا جيغش در بياد بعدشم تا عشقتون شل نشده حسابي بماليد و اگه خواست كنارتون بزنه نذاريد اونجاست كه وقتي شل ميشه ارضا شده

۲۱- حالا از پشت در حالت خوابيده بغلش كنيد و صورتشو ببوسيدو با دو دستتون سينه هاشو بماليد و بعد با انگشتتون وسطيه بذاريد لاي كسش و آروم ماساژ بديد و بعد آروم بذاريد بخوابه خواب بعد از سكس واسه زن يه دنيا ارزششه و در حاليكه تويه بغلتون خوابه يه پتو بكشيد روي جفتتون كه سرما نخوريد. دوستون دارم هميشه سكس خوب و عالي داشته باشيد.
hi dr!
     
  
مرد

 
روشهاي ارضاء جنسی بدون دخول آلت
ارضاء جنسی بدون دخول آلت :

میدونید که intercourse همان داخل کردن آلت مردانه در مجرای رحم هست.. اما اصطلاح دیگری داریم به اسم outercourse .. یعنی ایجاد حالت اوج هیجان جنسی و ارگاسم بدون وارد کردن آلت تناسلی مردانه. این مسئله سوال خیلی افراد هست.. که به هر دلیلی نمیخوان مقاربت واژنی داشته باشند و مختص ایران هم نیست... ضمن اینکه باعث میشه زوجین احساس صمیمیت بیشتری کنند. در این حالت هیچ مایع منی.. خون, و یا مایعات زنانه بین دوطرف رد و بدل نمیشه. و میشه گفت این روش هم احساس رضایت به طرفین میده و هم مانع حاملگی های ناخواسته و بیماریهای مقاربتی میشه. حالا اونها چی هستند.

hot talk یا به اصطلاح صحبت های عشقی کردن.. مثلا گفته شده یکی از رموز پایداری روابط عشقی زناشوئی اینه که همدیگر رو به اسامی عشقی و یا اسامی که طرف خوشش بیاد و باعث تحریکش بشه... صدا بزنن. و یا اینکه sexy stare داشته باشن.

یعنی با نگاه شهوانی همدیگرو نگاه کنن.. چیزی که زنهای ما وقتی میخوان طرف رو خیلی سکسی خطاب کنن.. میگن طرف خیلی حیضه.. اما چه خوبه که زن و شوهر همدیگرو گاهی به حالت حیض نگاه کنن. حالت دیگرش اینکه با هم دوش بگیرن و حمام کنند. و یا اینکه با تلفن با هم بطور سکسی حرف بزنن و به اصطلاح با هم راحت باشن.. و یا اینکه با email.. با هم عشق بازی کنند. و یا اینکه با تحریک سینه و دستگاه تناسلی همدیگر رو به اوج حالت جنسی برسونند.یا اینکه هر دو جلوی هم و یا برای هم خود ارضائی کنند.

ارضاء جنسی بدون دخول آلت در این موارد مفید است :

  • وقتی زوجین به هر دلیل تمایل نداشته باشند که آلت رو وارد مجرای رحم کنند
  • وقتی به هر دلیل یکی از زوجین تمایل نداشته باشه که آلت وارد بشه
  • وقتی که یکی از زوجین دچار زخم دستگاه تناسلی و یا بیماریهای اون منطقه شده باشند
  • وقتی که روش جلوگیری مطمئنی در اختیار نباشه و مثلا نتونستن کاندوم تهیه کنن
  • وقتی که یکی از زوجین دچار یبوست باشه
  • اگر خانمی در حال خونریزی قائدگی باشه

در این نامه خانمی گفته که همسرش ازش دوره .. وازش میخواد که تلفنی با هم سکس داشته باشن و تعجب کرده که چطور میشه از راه دور سکس داشته باشن.. و در جوابش گفته که شما میتونی به این طریق همان احساسی رو داشته باشی که اون در کنارته..چراغ هارو خاموش کن.. موزیک ملایم سکسی بزار.. و حتی میتونی با هماهنگی هم لباساتونو در بیارید و هر کاری که دوست دارید انجام بدید تا نهایتا همدیگرو ارضاء کنید.. چون هم صدای شما و نوع رفتار شما برای اون تحریک کننده هست وهم رفتار اون برای شما میتونه بخوبی باعث ارضاء شدن شما بشه... به هر حال باید کاملا سکسی باشید و به اصطلاح پشت تلفن هم در هم ذوب شوید.. رفتار اون میتونه به گونه ای شما رو تحریک کنه که شما تمایل به ماساژ دستگاه تناسلی خودتون پیدا کنید و خود ارضائی کنید.. و شاید اینجاست که اثر مفید خود ارضائی به چشم میخوره که تا حدی میتونه فشار روحی ناشی از خلاء تماس جنسی رو کم کنه...


خانم دیگری گفته که من عاشق این هستم که با شریکم سکس تلفنی داشته باشم.. اما پس از اتمام اینکار احساس گناه میکنم و آیا این مسئله به نوعی انحراف جنسی به حساب میاد؟

در جواب گفته که سکس تلفنی یک فرم از فانتزی سکسی هست. و در فانتزی هیچ اشکالی وجود نداره و انحراف تلقی نمیشه.دلیلی برای ناراحتی شما وجود نداره .. برای اینکه دخولی صورت نمیگیره و اون فرد نمیتونه مزاحمتی برای شما داشته باشه.. و همینطور بیماریهای مقاربتی نیز وجود نخواهد داشت. به هر حال سکس تلفنی رو میشه سکس ایمنی به حساب آورد که خطرات ایدز و حاملگی و.. نداره.


تحریک سینه ها و دستگاه تناسلی :

به این حالت میگن..dry sex یا dry humping یا frottage. اگه به قدر کافی اون مناطق تحریک بشن..نه تنها باعث میشه که شریک جنسی تمایل به سکس پیدا کنه.. بلکه حتی میتونه باعث رساندن به اوج جنسی طرفین هم بشه.. یا همان ارگاسم.در این حالت نیز مهمترین حسنی که وجود داره اینه که زوجین مطمئن هستند که دخولی صورت نمیگیره و بیماری مقاربتی صورت نمیگیره. و تمام حواستونو معطوف به این مسئله میکنید که چطور شریکتونو ارضاء کنید.
منم فرزند ایران از نسل کوروش و داریوش بزرگ نه از نسل دروغ و فریب
     
  
مرد

 
دوستان همه نظر دادن درسته.سعی كنید رو نقاط حساس زن كه دیگه همه میدونن كار كنن.بیشتر همون عشق بازی بهش میگن.كام تو كام-گردن رو لیسیدن-وای چه میكنه سینه خوردن.ومهمتر اینكه بدن خانوما رو اگه بتونید ماساز بدید خیلی خوبه.روی كس با دست و درونش نقطه جی اسپات رو لمس كنید.پشت رونارو بمالید.كلا مكیدن نقاط حساس هم به زن حال میده هم اونو به اوج میرسونه.
متفاوت باش و نترس از تمسخر مترسک ها. بگذار مترسک بمانند. کوروش
     
  
مرد

 
فقط باید كار بنیادین صورت بگیره.باید بخوابی رو طرف و اولش ازش سفت لب بگیری.بعضی وقتا بوسش كنی.بعضی وقتا گردنش رو لیس بزنی.حرفای عاشقانه بزنی.(البته این كار برای دوستان سبك وزنه وگر نه نفس نفس زده طرف اون موقع به علت خورد شدن استخووناشه)بعدش میری پایینو سفت چوچول مبارك رو مورد نوازش خودتون قرار میدید.
این کاربر به دلیل تبلیغ برای همیشه بن شد.
(مدیریت انجمن لوتی)
     
  
مرد

 
من هر وقت میخام دوست دخترمو ارضا كنم بهشكم میخوابنمش كیرمو میزارم لای پاش یكی از دستامو از زیر شكمش میارم پشت كیرمو سفت میگیرم تا برخورد بیشتری تا چوچولش داشته باشه اینجوری ارضا میشه قربون همه لوتیا
قلبم آرام است
این چشم‌ها که می‌بینی
برای آبیاری آغوش تو پرآب شده‌اند

اگه تونستی پوشه ای به اسم con توی کامپیوتر بسازی
بدون خط فاصله یا نقطه و....
     
  
مرد

 
سلام دوست عزیز

همونطور كه بعضی دوستان اشاره كردن ، این مرحله به هیچ عنوان مرحله ارضا شدن نیست

این مرحله یعنی تازه ایشون شهوتی شده و داره گرم میشه و آماده برای ارضا شدن. وقتی كه داره ارضا میشه شما خودت میفهمی ، از صداهایی كه بی اختیار درمیاره ، آه و اوه و فریاد ها ، نفس نفس های تند و بلند ، لرزش تو كل بدن مخصوصا لگن ، و تو خود لحظه ارضا هم عضله های مقعدش پشت سرهم منقبض میشن و اگه همون موقع سر انگشت كوچیكت رو آروم داخل كنی میبینی كه داره نبض میزنه....

این كه ایشون خیس میشه نشونه خوبی هست ، ولی هیچوقت نشونه این نیست كه ارضا شده

یادت باشه كه یه سكس خوب همیشه قبل از اتاق خواب شروع میشه،یعنی اینكه شما قبل از اینكه حتی بیاد پیشت یا شما بری پیشش با اس ام اس بهش حرفای سكسی بزنی ، حرفای عاشقانه ، بهش بگی قراره باهاش چیكار كنی ، ولی كامل نقشت رو لو ندی! باید یه انتظار كشنده تو بدنش بیفته كه تورو ببینه. مثلا یه نمونه ساده : نمیتونی حدس بزنی چقدر احساس خوبی میده وقتی بدن خوشكلت و كامل میگیرم تو بغلم ، ولی امروز ( یا امشب) بهت نشون میدم.هم نشون میده كه بدنش و دوست داری،هم سكسی هست،هم معما به جا میذاره و هیجان داره واسه اینكه ببینتت،همینجوری با اس ام اس های سكسی و رومانتیك جلو ببر تا وقتی كه دیدت خودش شهوتی باشه و سكس قبل از اتاق خواب شروع شده باشه.

موقع سكس هم فورپلی یا همون كارهایی كه قبل از دخول انجام میدی مثل لب گرفتن و بوسیدن گردن و اینا روكاملا ریلكس باش و خیلی آروم آروم انجام بده. باید حدودا 15 دقیقه طول بكشه این مرحله فورپلی!!! میتونه از بوسیدن لب یا سینه ها یا كنار كمر جایی كه استخوان لگن و شكم و ناف و پاها و دستا و ... تشكیل بشه...

حتی 1 میلیمتر از بدنشرو هم بدون نوازش و بوسیدن نزار!! حتی 1 میلیمتر! ولی فعلا اصلا دور و ور كلیتوریس و به قول پسرا "اصل كاری" نرو!! واسه مالیدن و بوسیدن سینه نكته های زیادی هست كه خیلی مردا رعایت نمیكنن
بیشتریهای فقط كلشو میگیرن و چنگ میزنن و بعد میرن سراغ سر سینه وبا دندون و دهن باهاش ور میرن ولش میكنن.

این حركت كاملا غلطه!!!

سرسینه های یه خانوم خیلی حساس هست و شما باید از این منطقه به نفعشون استفاده كنی!
یعنی شما مثلا بعد از بوسیدن لب و گردن یكی از دستاتو بذارروی سینه راست ، از پایین سینه شروع كنه حركات دایره وار سینه رو نوازش كن و دایره وار بیا بالا ، حركات سفال گرها رو دیدی؟ اونجوری دایره وار از پایین سینه شروع كن و بیا بالا و در حین لب گرفتن یا بوسیدن گردن یا گوش باش ، با اون یكی دستت هم میتونی دست كنی تو موهاش و موهاشو آروم آروم بكشی و از موهاش تعریف كنی خیلی جواب میده

میتونی تو حین انجام این كار كه گردنش رو میبوسی در گوشش بری و آروم نفس ها ی آروم و عمیق بكشی...
تو اون حالت اون نفس ها داغ و آروم شما واسه دختر 1000 تا معنی داره و خیلی خیلی تحریك كننده هست.. میتونی حرفهای دلپذیر و سكسی هم بهش بزنی -عزیزم خیلی هاتی یا خیلی سكسی هستی
- واااای اینقد خوشمزه ای كه به خودم اعتماد نمیكنم - خیلی دوست دارم - میدونی الان میخوام باهات چیكار كنم؟؟
بعد میتونی آروم بری سراغ سرسینه راست و با اون دستت اون كار دایره وار رو روی سینه چپ انجام بدی.
سر سینه راستش الان باید بزرگ و سفت شده باشه كه نشونه خوبیه . باهاش بازی كن ، یكم فشارش بده بعد از راه گردن میای پایین گلو رو میبوسی و میای سمت سینه ها همون كار دایره وار رو با دهنت انجام میدی و به سرسینه كاری نداری!! همین كار رو انجام میدی و وقتی تموم شد دست چپ میره سراغ سر سینه و سمت راست با دهنت برو سراغ سر سینه ، آروم بلیسش ، با زبونت باهاش بازی كن مثل فوتبال !! فكر كن زبونت بازیكنه و اونم توپ فوتبال... شوتش كن ، عقب و جلو ، دریبل بزن ، روش حسابی كار كن ، آخر هم بكمش حسابی بمكش كه خون بیشتری و میكشه داخل كه باعث میشه بیشتر حساس بشه...

حالا همین كار رو روی سینه چپ انجام بده ، و سینه راست رو با دست بمال.كلا مثل فرودگاه هست كه هیچ وقت نباید وسایلت رو بدون مراقبت ول كنی! تو سینه خوردن باید حواست به هردو سینه باشه ، هردو به یه مقدار توجه بهشون برسه ، هیچكدوم و ول نكنی بری سراغ اون یكی!خانوما همه اینا رو تك تك یادشون میمونه و نه تنها یادشون میمونه هر سانت حركتت رو واسه دوستاشون تعریف میكنن!!! حالا فرق كاری كه مخ طرف رو میتركونه با فقط خوردن و مالیدن سینه ها رو فهمیدی دوست من؟؟

امیدوارم پله های بالا رو خوب خونده باشی چون الان دوباره بهشون نیاز داریم.گفتم كه سر سینه های زن خیلی حساس هستن و باید به نفع شون ازش استفاده كنیم. ما چیكار كردیم؟ زن رو خیلی خیلی شهوتی كردیم و دور سر سینه رو با دست و زبون مالیدیم ولی با خوش برخورد نداشتیم. این باعث میشه كه زن خیلی خیلی تحریك بشه و برای یه لمس تو اون ناحیه خودش بكشه و حتی بهت بگه سر سینمو بخور!! اگه همون بسم الله بپری رو سرسینه نه تنها ازت تشكر نمیكنن بلكه ممكنه دردناك هم باشه و چیزی بهت نگن!

حالا برای یادگرفتن خوردن كلیتوریس و " اصل كاری" اهمیت و استراتژی مطالب بالا رو ضرب در 100 كن!!
كلیتوریس حساس ترین قسمت تو كل بدن انسان هست! فقط و فقط برای ایجاد لذت جنسی آفریده شده. ولی شما نباید ب بسم الله بری سراغش.. چون خیلی خیلی آزار دهنده هست و در بیشتر مواقع حتی دردناك!!

میتونی از سینه ها كه اومدی پایین. بیای شرتش رو ببینی كه احتمال سگ درصد خیس شده و میتونی بهش بگی واااو چقدر شرتت خیس شده!! واقعا حشری شدی واقعا میخوایش؟؟ خوب این تازه شروعشه نمیدونی چی در انتظارته... فقط آروم بخواب و لذت ببر،این حرفا رو هم دقت كن كه باید آروم و مثل پچ پچ در گوشش بگی تا تاثیرش رو بذاره نه مثل اینكه داری واسه یكی از دوستات داستان تعریف میكنی!! آروم و آروم برو سراغ شكمش و نافش ببوسش.. نوازشش كن كل استخون لگنش و بخور وبمك بدنش و بكش طرف خودت.بعد برو سراغ رون هاش. میتونی از یكم از بالای زانو ها شروع كنی به لیسیدن و مكیدن و نوازش و بری بالا سمت شرتش یا برعكس ، من اولی رو پیشنهاد میكنم.

یادت باشه كه به هیچ وجه تو این مرحله دست به شرتش نزنی!!!

هردوتا رون ور به طور كاملا مساوی با دهن و دستات نوازش كن...اینجا احتمال زیاد نفساش سنگین تر شده و ازت میخواد كه بری سراغ اصل كار،اگه شروع كنی از رو شرت مالش رو انجام بدی و یكم از رو شرت بخوری خیلی بهتر هست ، ولی ممكنه خیلی حساس شده باشه و اونجا جواب نده،ببین حال دوستت چطوریه و تصمیم و بگیر...
بعد میتونی شرت و با دندونات دربیاریو بری سراغ "اصل كاری" اینجا با وجود اینكه داره بالا پایین میشه ، میچرخه ، خودشو گلوله میكنه ، عقب میكشه ، تو فقط به نوازش و لیسیدن ادامه بده .اینا نشون دهنده شهوت هست ، نه عدم رضایت. اگه دیدی خیلی تكون میخوره ، دستاتو بذار روبالای روناش و نگهش دار ، این كار واسه خانوما خیلی جذاب و تحریك كننده هست كه زیر تسلط مردشون باشن.

از لب های بیرونی شروع كن و بلیس. میتونی فرض كنی كه یك بستی هست و از اول اول یعنی بالا تر از سوراخ باسن شروع كنی و زبونت رو پهن پهن كنی و مثل بستی یه لیس بلند و آروم از پایین به بالا بكشی ولی به كلیتوریس نخور!! ببین این لیس ها رو كه میزنی وضعیتش چجوریه ، این لیس ها رو واسه 1 تا 2 دقیقه ادامه بده و بعد و برو سراغ لب های داخلی و اونا رو بلیس و بخور... بعد میتونی با دستات با لب های بیرونی بازی كنی و یه خط از بالا تا پایین بكشی...اگه دیدی خیلی داره بیتابی میكنه میتونی هر از چند بار لیس زدن یه سری هم به كلیتوریس بزنی.

وقتی اونجا هستی همه جا رو بخور. همه جا رو!!! زبونت رو یكم گلوله كن ( نه كاملا گلوله ، نه كاملا صاف) یكم از زبونت رو وارد خود ورودی اصلی بكن و بیار بیرون ، فرض كن كه انگشتت هست و باهاش بازی كن.. بعدش لبهاتو كامل بذار روشو زبونت رو آروم داخل و بیرون كن. مثل اینكه داری از اونجا لب یا همون فرنچ كیس میگیری...
برو بالاتر آروم كلیتوریس ور لیس بزن با دستت یكم پایین تر از مجرای ادرار و بمال و بعد از یكم لیسیدن كل كلیتوریس و بگیر تو دهنت و با زبونت باهاش بازی كن ( مثل همون قضیه فوتبال ، ولی سعی كن خیلی سریع تر باشه) بعد همونجوری كه تو دهنت هست ، كلشو بمك داخل...

این كار رو كه بكنی طرف كاملا دیونه میشه!! این باعث میشه مقدار زیادتری خون وارد كلیتوریس بشه وبیشتربزرگ و حساس بشه.. به نوازش و خوردن ادامه بده... یه دستت رو بردار و همزمان كه داری كلیتوریس رو میخوری بالاشو بمال و نوازش كن...تا الان ممكنه دوست دخترت حتی چند بار هم ارضا شده باشه ، ولی مطمئن باشه اگه حتی ارضا هم نشه تفاوت رو میفهمه و خیلی ازت تشكر میكنه...

اگه حین انجام اینكارها بهت میگه كاری و بكن خیلی خوب هست و دقیقا اون كاری رو كه میگه انجام بده...

  • آروم تر
  • محكم تر
  • تندتر
  • یكم به چپ
  • یكم بالا
  • سینه هامو بمال یا ...

فقط اگه قبل از رسیدن به مرحله كلیتوریس بهت گفت كه برسی سراغش زیاد توجه نكن ، چون باعث میشه كلافه بشه و بیشتر حشری بشه.. ولی اگه دیدی واقعا واقعا نمیونه تحمل كنه میتونی یكم محله هارو زودتر رد كنی...مردا كلا تنوع طلب هستن و این مسئله به حركت هایی كه تو سكس انجام میدن هم میرسه! وقتی میبینی كه با تكنیك خاص . لیسیدن كلیتوریس ، مالیدن لب های داخلی ... خیلی خوشش میاد و خیلی ناله میكنه و تكون میخوره، به عقلت رجوع نكن كه میگه بهتره برم سراغ یه چیز دیگه كه دیونش كنم ، بهتره مدل خوردنمو عوض كنم كه تكراری و حوصله سربر نشه...

به هیچ وجه اینكار رو نكن! وقتی میبینی یه كار جواب میده ، همینجوری انجامش بده ، پشت سرهم. شدت میتونه تغییر پیدا كنه ، ولی ریتم هرگز نباید تغییر كنه ، همین میتونه باعث ارضا نشدن دختر بشه....بعد از اینجا دیگه بستگی به خودتون داره.. میتونی لوبریكانت رو برداری و هم خودت رو هم اونو كاملا مرطوب كنی و. آروم آروم شروع كنی به سكس از پشت ، میتونی ، دو تا بالش زیر كمرش بذاری ، پاهاشو بدی بالا ، از اون پوزیشن شروع كنی ، پوزیشن سگی یا داگی استایل ، از كنار ، و...

وقتی هم كه تموم شد برو بالا یه لب جانانه و عاشقانه ازش بگیر و ازش تشكر كن و بهش بگو كه خیلی دوسش داری..حداقل 5 تا 10 دقیقه بغلش كن و آروم ببوسش.. این مرحله خیلی خیلی واسه خانوما مهمه و اگه حرفی باهات زد گوش كن...فقط نوشتن اینا بیشتر از 1 ساعت طول كشید! امیدوارم كه انجام دانشون خیلی بیشتر از 1 ساعت واسه هردوتون لذت رو به ارمغان بیاره

موفق باشید
     
  ویرایش شده توسط: reza2kn   
صفحه  صفحه 2 از 8:  « پیشین  1  2  3  4  5  6  7  8  پسین » 
Sexology - سکسولوژی

آموزش ارضا کردن یک زن - خیلی مهم و فوری

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA