انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
ایران
  
صفحه  صفحه 3 از 22:  « پیشین  1  2  3  4  5  ...  19  20  21  22  پسین »

The Persian Gulf | دریای همیشگی پارس یا خلیج قلابی عربی؟



 
متاسفانه الان که به قسمت رای گیری رفتم دیدم حدود ۴۰ درصد به خلیج دروغین عربی رای دادن . هموطن عزیز با یک رای الان از میهنت دفاع کن . این مسئله سیاسی نیستش . هرکی یه مقدار به خاک وطنش غیرت داره بره یه رای بده
ایران و خیلیج پارس ایران دوستت دارم
من عاشق سینه بزرگم
     
  
مرد

 
وقتی كل كشورمون رو گرفتن و اینهمه جوون رو دارن میكشن و تو زندون نگه میدارن ، وقتی اینهمه تجاوز گروهی توی مهمونیا و عروسیا و حتی استخر زنونه دیده میشه .. وقتی از دهات های دور افتاده یه سری آدم آوردن تو تهران تا توی ماشینا رو نگاه كنن و به زن و بچه مردم گیر بدن ، وقتی ...

وقتی اینارو میبینم فكر كردن به اینكه خلیج فارسه یا عرب واسم خیلی خنده دار و مضحكه

این مسئله منو یاد شعر ایرج میرزا میندازه كه وقتی به یه زن داشت تجاوز میكرد زنه محكم روسریش رو چسبیده بود تا موهاش معلوم نشن!!!!

وقتی همه چیزمون رفته ، بزار خلیجمون هم بره ......
برای زنده بودن دلیل آخرینم كو؟؟ ...... منم من بذر فریاد ، خاك خوبه سرزمینم كو؟؟
     
  

 
این نظرسنجی تنها دسیسه ای بیش نیست هر عقل سلیمی میداند که این خلیج پارسی است.
hi dr!
     
  
مرد

 
Princess: hotname: ایا موافق اند كه "خلیج همیشه فارس"
كسی كه عقیده ای غیر این داشته باشه كه اصلا ایرانی نیست و نمیشه بهش ایرانی گفت
سلام به تمام بروبچ گل لوتی


خلیج فارس همیشه فارس می مونه

یه مشت عرب سوسمار خور اونم با پشتیبانی این آمریکا و اسرائیل فكستنی که اینجوری جون گرفتن و غدغد می گنن وگرنه از این جراتا نداشتن از این غلطا بکنن
زندگی محل گذره غصه نخور بی ثمره تا که بیای فکر بکنی دو روز عمر می گذره (ای کاش می شود زمان را نگه داشت)
     
  
زن

 
خلیج فارس تا ابد فارس میمونه.
مـــن..
عــاشـــق نــيــســـتـــم..فقط گاهي حرف تو كه ميشود..
دلــم مــثــل ايــنــكــه تــب كــنـــد....گرم و سرد ميشود..
آب مــيــشـــود... تــنـــگ مــيـشــود..
ايــن عــشـــق نــيســـت..
هـــــســـــــت ؟؟؟؟؟
     
  
مرد

 
Don: خوبیش اینه ای پی رو ذخیره نمیكنه. یعنی دیسكانكت شید , دوباره كانكت شین میتونید 1 بار دیگه رای بدید
نياز به دي سي شدن نيست فقط كوكيهارو پاك كنين و دوباره صفحه بازاوري كنين و راي بدين
پاينده ايران/نابود خرافات
     
  

 
سایت های رای گیری نام خلیج پارس سود جو هستند

محمد مرادی- سال هاست میان ایران و دیگر کشورهای منطقه جنگ سردی در رابطه با نام خلیج همیشه پارس درگرفته است. در حال حاضر با نفوذ اینترنت در میان جهان و مسلما ایران این جنگ سرد وارد فضای سایبر شده است. فضای سایبر پتانسیل بیشتری برای بازی با احساسات و ارزش های هر کشور دارد و افراد مختلف میتوانند با دستمایه قرار دادن ارزش های یک قوم آنها را به سخره بگیرند و با احساسات پاک آنها بازی کنند.
pg

به گزارش ایران وب نیوز یکسالی است که سایت های مختلفی در دنیای اینترنت راه اندازی شده اند که به رای گیری برای انتخاب نام خلیجی در خاورمیانه می پردازند. میتوان بدون شک اعلام کرد تمامی این وبسایت ها توسط افراد سود جو و خارجی راه اندازی شده است. در این سایت ها با ارائه دلایل مختلف برای چرایی انتخاب نام خلیج ع رب ی و خلیج پارسی و سپس تشویق به رای دادن پرداخته شده است.
جالب اینجاست در وب فارسی هرازچندگاهی موجی شکل میگیرد که کاربران را به رای دادن به خلیج همیشه پارس تشویق می کند و این موج هیچ سودی جز بازدید چندهزاری برای صاحب آن وبسایت و سود نمودن وی ندارد . یکی از معروفترین این وبسایت ها persianorarabiangulf.com است که میتوان گفت بیش از یکسال است که راه اندازی شده است.
به گزارش ایران وب نیوز رضا هاشمی با تحقیق در مورد وبسایت persianorarabiangulf.com به اطلاعات جالبی دست یافته است که میتواند سود جو بودن صاحبان چنین وبسایت هایی را بیشتر نمایان کند. به گفته رضا هاشمی این وبسایت متعلق به عرب تباری به نام همام القرآنی می باشد. ایشان عرب سوریه ای مقیم مالزی و متولد ۴ ژانویه ۱۹۸۷ است. صاحب شرکت www.innovationnow.com.my است که محصولات smart surface را به فروش می رساند. باتوجه به وضعیت سوریه و سیاست اتخاذ شده ایران احتمالا ایشان نظر مثبتی نسبت به کاربران ایرانی و کشور ایران نخواهد داشت و چه بسا اقدام به انتشار نتایج نظرسنجی به صورت جعلی نماید و از آن استفاده های دیگری نیز ببرد. اطلاعات بیشتر از این فرد سود جو در یک فایل doc که در ادامه برای دانلود قرار داده شده است موجود است .کاربرانی که در گوگل+ پروفایل دارند ، وارد پروفایل وی در گوگل+ شده و از قسمت Report this profile و سپس با انتخاب گزینه Other و ثبت کردند به گوگل گزارش دهند تا گوگل به صورت اتوماتیک بعد از چند بار گزارش پروفایل این شخص سودجو را حذف کند تا درس عبرتی برای سودجویان باشد.

اطلاعات تکمیلی در مورد این شخصیت عرب تبار در یک فایل doc قرار گرفته است که میتوانید از روبرو دریافت کنید. از اینجا دانلود کنید

به گزارش ایران وب نیوز این شخصیت وبسایت های دیگری نیز برای سودجویی از مردم دیگر کشورها نیز دارد. دامنه دیگری با آدرس kashmirvspakistanvsindia.com که احتمالا جهت راه اندازی وبسایتی برای سواستفاده از احساسات مردم کشور پاکستان و هند و کشمیر خریداری شده است. همچنین دامنه هایی توسط ایشان ثبت شده که احتمالا برای نظرسنجی های مختلف در مورد اسرائیل و فلسطین ، چین و تایوان مورد استفاده قرار خواهند گرفت.

در هرحال همانطور که مشخص است این وبسایت توسط شخص عرب تباری راه اندازی شده است و مسلما گوگل یا هر سازمانی نتایج این نظرسنجی را ملاک قرار نخواهد داد پس از کاربران فهیم ایرانی خواستاریم ضمن اطلاع رسانی این قضیه به دیگر کاربران از به وجود آمدن چنین موج هایی جلوگیری کنند و در رای گیری های نامعتبر اینچنینی شرکت ننماید و اجازه بازیچه قرار گرفتن توسط چنین شخصیت های سودجو را به آنها ندهند. باتشکر. ایران وب نیوز
hi dr!
     
  
مرد

Prince
 
درود به كاربران عزیز.

این نظرسنجی برای دریای پارس و اسم خلیج قلابی عربی هم هست از شما كاربران عزیز لوتی و ایرانی میخوام در این صفحه برید و به خلیج پارس نظر بدید.

وارد این سایت بشید:

خلیج پارس یا خلیج قلابی عربی؟

نحوه نظر دادن تصویری:

عشق من عاشقم باش!
≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈

دل نه اجبار میفهمد نه نصیحت...
آنکه لایق دوست داشتن است را دوست می دارد.
     
  ویرایش شده توسط: Prince   
مرد

 
بچه ها پیش به سوی خلیج همیشگی فارس
مقصر منم که خیال کردم هیچکس باز عاشق نمیشه
حواسم نبود شاه توی دست آخر یا ماته یا کیشه
     
  
مرد

Prince
 
S200: چرا باید زور بزنیم برای خلیج فارس؟
حلیج مال كسی هست كه #ولش در ازراف اون اعتبار داره و مردمش میتونند در كشورهای اطراف آزادانه سفر كنند.
خوب. همینه
چون خلیج فارس مال ایران بوده مالی همه ایرانی ها.. حالا یه سری آخوند دارن به ما ظلم میكنن كشور مارو گرفتن ولی نباید هویتمون رو كه از دست بدیم. این آخوند ها یه روز میرن پس مهم اینه كه ما همیشه هویت خودمون رو حفظ كنیم و نزاریم این آخوند ها به همه آرزوهاشون برسن.
عشق من عاشقم باش!
≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈

دل نه اجبار میفهمد نه نصیحت...
آنکه لایق دوست داشتن است را دوست می دارد.
     
  
صفحه  صفحه 3 از 22:  « پیشین  1  2  3  4  5  ...  19  20  21  22  پسین » 
ایران

The Persian Gulf | دریای همیشگی پارس یا خلیج قلابی عربی؟

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA