انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
گفتگوی آزاد سکسی
  
صفحه  صفحه 1 از 15:  1  2  3  4  5  ...  12  13  14  15  پسین »

خود ارضایی بعد از ازدواج


زن

 
به نظرتون به چه دلیلی بعضی از اونایی كه ازدواج میكنن و هنوز توی حموم خودارضایی میكنن ؟؟

به نظر من كسی كه بعد از ازدواج خود ارضائی كنه احمقه !
     
  
مرد

SexyBoy
 
خود ارضایی بعد از ازدواج دلایل مختلفی داره

۱- قبل ازدواج جلق میزده عادت شده: اینجا عادته که ترک نشده و طرف اگه یه کم فکرشو از خود ارضایی منحرف کنه به راحتی میتونه این "عادت" رو ترک کنه مخصوصا این که زن هم داره و سکس همیشه در دسترسشه.
۲- زنه بهش حال نمیده: طرف یه کم هیزه هی چشمش انطرف اونطرف دنبال زنای کوچه خیابون و درو همسایه و فک و فامیله فک میکنه زن خودش به خوشگلی اونا نیست واسه همین از سکس با زنش حال نمیکنه از طرفی دستش به اون زنای خوشگل توفک و فامیل و ... نمیرسه مجبوره فقط خودارضایی کنه به یاد اونا. اینم با یه کم درویش کردن چشم به راحتی قابل حله و اگه یه مدت به زن و ناموس مردم نگاه نکنه کم کم مغزش اونا رو فراموش میکنه واز اون به بعد میتونه از زن خودش لذت ببره.
۳- زنه واسه ش تاقچه بالا میذاره: این دیگه آخرشه زن خود آدم بگه بهت نمیدم! آخر ضدحاله ولی چه میشه کرد میدونم که خیلی از زنا اینطورین حالا یا مزاجشون سرده یا فکر میکنن از مرد خودشون سر هستن یا مرده درست و درمون باهاشون حال نمیکنه یا... بهرحال هروقت مرد بدبخت میخواد بهش نمیدن و مرد اگه عرضه داشته باشه که میره بیرون با زنای دیگه میریزه رو هم اگه هم بی عرضه باشه که فقط میتونه خودارضایی کنه که سبک شه!
راه حل این هم مراجعه به مشاور خانواده و مشاور مسائل جنسیه که تو همه کشورها حتی ایران هم به فراوونی وجود داره و میتونه راهنمایی کنه که چیکار کنن زن و مرد تو سکس با هم مچ بشن و مرد به جلق زدن نیفته.
۴- مرده بیماری جنسی داره. یعنی هیچ کدوم بالاییا نیست فقط مرد از لحاظ روانی و جنسی بیماره و جلق میزنه. این هم با درمان روانپزشکی خوب میشه ولی تو این مورد خیلی کم پیش میاد که مرده راه بیفته بره دکتر چون خودش داره از جلق زدنش لذت میبره اما اینجا معمولا چون مرده با خودارضایی خودشو خالی میکنه بیچاره زنه که معمولا مرده حال و حوصله شو نداره!
۵- خانمها بعد از ازدواج نیروی سكسی كه دارند كم میشه مخصوصا وقتی بچه دار كه بشوند علاقه اولی نسبت به مرد ندارند . و در كل خانمهای مزدوج قدرت ارضا مردا ندارند

خلاصه تمام کسایی که بعد ازدواج خودارضایی میکنن یه مشکلی دارن که مشکله هم معمولا حل شدنیه اگه طرف خودش بخواد.
.What's life? Life is love
.What's love? A kissing
.What's kissing? Come here and I'll show you

Sexy
     
  ویرایش شده توسط: SexyBoy   
مرد

 
زنی كه مرتبا یا سر درد داره یا كون درد داره یا هزار درد و مرض دیگه رو بهونه می كنه( اكثرا هم الكی ) باعث می شه آدم حالش به هم بخوره و دنبال جایگزین بگرده. اگر گیر نیاورد می ره به طرف جق.

بعضی وقتا زنا نمی فهمن با رفتار یا گفتارشون چه تنفری توی آدم ایجاد می کنن. من توی سالهای اول می دیدم که توی رستوران و ... چشمش دنبال این و اون می دوه . به سرعت هم تکذیب می کرد چون مثل آب خوردن دروغ میگه. یا مثلا از همه هنرپیشه های مرد تعریف می کرد به خوش تیپی : امکانیان ، پورعرب ، انتظامی ، رضا کیانیان ، داریوش فرهنگ ، مهران مدیری و تقریبا هر کسی که فیلم یا سریالش رو می دیدیم. بعدها که فهمید چه کار کرده با سیاهکاری بعضیاشون رو که تلویزیون نشون می داد می گفت انقدر از این بدم میاد غافل از این که من می دونستم ته دلش یه چیز دیگه س. به دلائلی که نمی تونم بگم مجبور بودم و هستم که این رابطه رو ادامه بدم اما ازش متنفرم چون می دونم دل و زبونش یکی نیست. حرفی رو که امروز می زنه به راحتی فردا ، گاهی حتی یک ساعت بعدش می زنه زیرش. از سکس باهاش تنفر دارم و حتی یک بار هم لذت نمی برم اما وقتی هم که بهم فشار میاد یا سرش درد می کنه یا تهش یا خودشو انقدر میگیره که کیرم کاملا می خوابه. اگر موردی پیدا کنم توی خیانت بهش شک نمی کنم ولی چون دستم خیلی خیلی خالیه فقط مجبورم جق بزنم اما هرگز جق زدن لذت سکس با یک زن رو نداره. اما هیچ چاره دیگه ای ندارم چون به شدت هم داغ هستم.
     
  ویرایش شده توسط: tarot101010   
↓ Advertisement ↓
TakPorn
زن

 
ممكنه

بعضی از همسزا نمیتونن همسرشونو راضی كنن
آدما ظرفیتاشون فرق میكنه

ولی به نظر من خوب نیست
     
  
زن

 
سلام بعضی وقتها عیب از زن یا مرد نیست . یعنی علت این نیست كه همدیگر را ارضا نمیكنن. مال اینه كه عادت شده براشون خود ارضایی. این كار را قبل از ازدواج هم میكردند و بعد از اون هم نمیتونن ترك كنن
من هم خدایی دارم
     
  

 
دلیلی نداره که بعد از ازدواج خود ارضایی انجام شود باید مشکل یابی شود به نظرم زوجین بهتر است به مشاوره مراجعه کنند.
hi dr!
     
  
زن

 
اگه شوهرم نتونه نیازمو رفع کنه مجبورم خود ارضایی کنم.
مـــن..
عــاشـــق نــيــســـتـــم..فقط گاهي حرف تو كه ميشود..
دلــم مــثــل ايــنــكــه تــب كــنـــد....گرم و سرد ميشود..
آب مــيــشـــود... تــنـــگ مــيـشــود..
ايــن عــشـــق نــيســـت..
هـــــســـــــت ؟؟؟؟؟
     
  
مرد

 
من فكر میكنم وقتی زنها ازدواج كردن و خرشون از پل گذشت دیگه هیچی براشون مهم نیست
چه سكس
چه نگهداشتن هیكل
چه شوهر داری
چه ....
     
  
مرد

 
بنظر من اشكالی نداره اگه دفعاتش زیاد نباشه
آه لذت جز تماشای تو چیست؟
     
  
مرد

 
وقتی که اونطرفش خیانته، اینطرفش بده، مردهای متاهل چه خاکی برسرش کنه؟
آقایون تا دلتون میخواد خود ارضایی کنید!
     
  ویرایش شده توسط: makanmajd   
صفحه  صفحه 1 از 15:  1  2  3  4  5  ...  12  13  14  15  پسین » 
گفتگوی آزاد سکسی

خود ارضایی بعد از ازدواج

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA