انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
گفتگوی آزاد سکسی
  
صفحه  صفحه 3 از 13:  « پیشین  1  2  3  4  5  ...  10  11  12  13  پسین »

شب اول، شب حجله، شب زفاف


مرد

 
شب عروسی – خودتان را آماده کنید

شـب عروسـی بـه نظر بسیاری از افراد موضوعی است که صحبت کردن در مورد آن ممنوع می باشد؛ به ویژه برای ما آسیاییها، اما به هـر حـال مسئـله ای اسـت که بسیاری از زوج هـای تـازه ازدواج کرده، دیر یا زود با آن بـرخـورد کـرده و لذتش را خواهند بـرد. به جـای اینـکه ایـن مـوضوع را پنهان نگه داریم، بهتر است مطلب را باز کرده و در مـورد آن بـحث کنیم.


مـانند تعداد بسیار زیادی از عروس و دامادهای دیگر ممکن است شما هم در این فـکر بـاشیـد که چـگونه باید به شب عروسی خود نزدیک شوید؛ در این شرایـط هـزاران پرسش بی پاسخ به ذهن شما خطور می کند: آیا همه ی زوج ها شب عروسی با هم ارتباط جنسی برقرار می کنند؟ کسانیکه برای نخستین بار است که یک چنین تجربه ای را کسب می کنند، چگونه می توانند با هیجان وارده روبرو شده و آنرا به درستی کنترل نمایند؟ و هزاران پرسش دیگر. همچنین ممکن است برخی از افراد تصور کنند که آیا باید حتماً رابطه جنسی همان شب انجام پذیرد؟ آیا پس از اتمام کار طرفین احساس شرمندگی و دست پاچگی خواهند کرد؟ اینها سوال های رایجی هستند که در ذهن بسیاری از افراد ایجاد می شود و اگر شما هم در ذهنتان یک چنین سوالاتی را دارید، مطمئن باشید که تنها نیستید.


چگونگی این امر که شما و نامزدتان چگونه مقدمات شب عروسی را فراهم می آورید تا حدود زیادی بستگی به این امر دارد که آیا پیش از ازدواج از نظر جنسی فعال بوده اید یا خیر (ازدواجهای پیشین). به هر حال با توجه به خستگی ها و استرس هایی که شب عروسی بر روی هر دو طرف وارد می شود، این امکان وجود دارد که زن و شوهر در بهترین شرایط جسمانی نباشند و نتواند بهترین رابطه جنسی خود را تجربه کنند؛ شما زمانیکه برای شب عروسی خود برنامه ریزی می کنید باید حتماً این امر در ذهن داشته باشید.


از سوی دیگر اگر شما و نامزدتان تا قبل از ازدواج هیچ گونه رابطه جنسی نداشته باشید و یکی یا هر دو طرف باکره باشید، احتمال دارد احساس استرس، اضطراب، و ترس به شما دست دهد. البته همه این احساسات کاملاً قابل درک هستند، اما هیچ دلیلی برای بروز یک چنین احساساتی وجود ندارد. نکاتی که در این مقاله به آنها اشاره می کنیم را دنبال کنید و مطمئن باشید که با قدری تفاهم و درک متقابل شب فراموش نشدنی عروسی خواهید داشت، حتی اگر به رابطه جنسی هم ختم نشود.


انتظارات غیر واقعی نداشته باشید


زمانیکه زندگی مشترک خود را شروع می کنید، باید همچنیان توجه داشته باشید که شب عروسی شما نمی تواند رمانتیک ترین لحظه ای باشد که در تمام طول عمر خود تجربه کرده اید. حقیقت اینجاست که شب های عروسی رمانتیک، فقط متعلق به پرده های سینما هستند. واقعیت اینجاست که هم عروس و هم داماد به دلیل فشار کاری و استرس موجود خسته تر از شب های قبل هستند، و این امر آنها را در بهترین شرایط برای معاشقه قرار نمی دهد.


تجربه شخصی شما هر چه که باشد، هیچ گاه نباید استراتژیتان این باشد که انتظار زیادی از شب عروسی داشته باشید. فشار بیخودی روی خودتان وارد نکنید چراکه این امر شما را مضطرب و عصبی می کند و سبب می شود که اجازه ندهد شما آن لذتی را که لازم است از شب عروسی خود ببرید. هیچ گونه باید و نبایدی در مورد اتفاقاتی که ممکن است در آن شب روی دهد، وجود ندارد. فقط آرام و ریلکس باشید، با هم حرف بزنید، صمیمی شوید و انتظارات خود را پایین بیاورید.


اگر بتوانید یکدیگر را آرام کنید و با هم صمیمی باشید، یک تجربه جنسی عالی را یا همان شب یا در شب های آتی تجربه خواهید کرد. از سوی دیگر حتی اگر شب اول رابطه جنسی برقرار شد اما لذتی را که در نظر داشتید نبردید، بقیه عمر وقت دارید که تکنیک هایتان را عوض کنید. در حال حاضر فقط باید روی این مطلب تمرکز کنید که از بودن با هم لذت ببرید.


برنامه ریزی کرده و خود را آماده کنید


بسیاری از زوج ها هستند که مدت های طولانی می نشینند و در مورد جزئی ترین مسائل عروسی با هم صحبت کرده و تک تک امور را برنامه ریزی می کنند، اما هیچ گونه حرفی در مورد شب عروسی با هم نمی زنند. باید قدری از توجه خود را که با وسواس تمام نثار امور نه چندان باارزش میکنید، صرف آماده شدن برای شب عروسی کنید. هر چقدر بیشتر زمان داشته باشید، کمتر ناشیانه عمل میکنید و لذت بیشتری می برید.

بهترین کار این است که زمانی را بگذارید و با هم در مورد این مطلب صحبت کنید، انتظاراتتان را با هم در میان بگذارید و به هم بگویید که از چه چیزی لذت بیشتری خواهید برد. سعی کنید همدیگر را بیشتر بشناسید، به تمایلات یکدیگر احترام بگذارید، و مرز و محدوده را نیز رعایت کنید. حتی می توانید از همسر خود دعوت کنید تا با هم این مقاله را بخوانید تا راه گفتگوهای بیشتر در این زمنیه برای شما باز شود. اگر پیش از اینکه در مرحله انجام قرار بگیرید، در مورد آن مسائل با هم صحبت کنید، هر دو نفر احساس آرامش بیشتری پیدا خواهید کرد.


سعی کنید که پیش از آغاز زندگی مشترک به باشگاه ورزشی بروید، برنامه های تناسب اندام را از سر بگیرید، و اندام خود در یک وضعیت مناسب قرار دهید. اگر زیبا به نظر برسید، نه تنها همسرتان هم متعاقباً پاسخ مناسبی به شما خواهد داد، خودتان هم احساس بهتری پیدا خواهید کرد.


همچنین باید توجه داشته باشید که شب های دیگر با هر لباسی که می خوابید شب عروسی نباید این کار را بکنید و نه باید با شلوار جین بخوابید نه پیجامه. یک دست لباس خواب مخصوص برای این شب تهیه کنید، به طوری که به شما بیاید، و چهره تان از هر زمان دیگر زیباتر کند. البته ما نمی گوییم چیزی بپوشید که در آن راحت نباشید بلکه باید چیزی را انتخاب کنید که در آن راحت بوده و در عین حال به شما بیاید و جذابتان کند.

پیش از اینکه خرج و مخارج عروسی سر به فلک بزند، بنشینید و این مورد را هم در لیست خرید های خود بگنجانید که از همه چیز مهمتر هستند. از جمله وسایلی که باید در چمدان خود بگنجانید به شرح زیر می باشند:


1- لباس زیر زیبا و جذاب

2- آهنگ های عاشقانه که به شما آرامش می دهند

3- تهیه آب نبات های طعم دار و شمع های خوشبو که فضا را عاشقانه تر کنند

4- وان آب گرم. (هتل ها از ارائه این خدمات به شما خیلی خوشحال خواهند شد)

5- عطرهای خوشبو و کرم های ماساژ

6- قرص های کنترل بارداردی (مگر اینکه بخواهید از همان شب اول خانواده خود را گسترش دهید)


ریلکس باشید و فشار را از خود دور کنید


در ابتدا باید فشار را از روی خود دور کنید. هر دوی شما روز سختی را پشت سر گذاشته اید و باید از این به بعد عادت کنید که شب ها هم در کنار هستید و میخواهید از این پس در کنار یکدیگر زندگی کنید.


لباس های عروسی را از تن خود در بیاورید و لباسی بپوشید که در آن راحت هستید. می توانید پلاکارت لطفاً مزاحم نشوید را نیز بر روی درب اتاق خود نصب کنید تا کسی مزاحمتان نشود. درب اتاق را قفل کنید و بنشینید در کمال آرامش در مورد روزی که گذشت با هم صحبت کنید. نکات جالبی که اتفاق افتاده را با هم در میان بگذارید و بگویید که چه چیزی بیش از پیش در ذهنتان باقی خواهد ماند. همچنین می توانید یک هدیه کوچک شب عروسی تهیه کنید و به یکدیگر بدهید. اگر هم قرار است که صبح به پرواز برسید به یکی از بستگانتان بسپارید تا صبح شما را بیدار کند.


زمانی که فشار و استرس روزانه از شما دور شد، می توانید صحنه را قدری صمیمانه تر و نزدیک تر کنید. می توانید از جکوزی یا وان استفاده کنید. این کار آرامش بیشتری به هردوی شما می دهد. بعد هم یکدیگر را ماساژ دهید تا هم آرامش بیشتری پیدا کنید و هم ارتباط بهتری با هم برقرا کنید و هم تحریک شوید.


حرف و حرف و حرف بزنید

با هم حرف بزنید. موسیقی، لباس زیر جذاب، و شمع می توانند خیلی کمک کنند، اما هیچ چیز نمی تواند به اندازه صحبت کردن شما دو نفر را تحریک کند. حتی بوسیدن هم پس از حرف زدن به وقوع می پیوندد. افرادی که فوراً وارد تخت خواب می شوند و اینگونه به گرمای لحظه پاسخ می دهند کمتر به آن صمیمیتی می رسند که پس از حرف زدن و مطلع کردن یکدیگر از تمایلاتشان پدید می آید.

زمانیکه نوبت به صحبت کردن در مورد صمیمیت جنسی می رسد، ناشی گری یکی از بزرگترین شکاف هایی است که زوجین را از یکدیگر جدا می کند؛ اگر شما دو نفر تا کنون ننشسته اید و حرف بزنید الآن موقع انجام این کار است. هیچ کس نمی تواند به شما یاد بدهد که چگونه باید با هم رابطه جنسی برقرار کنید و یا چگونه با هم صمیمی تر شوید چرا که این امر مانند اثر انگشت در مورد هر فردی متفاوت است. یک گفتگوی کوتاه در این مورد می تواند خیلی از موانع و مشکلات را از سر راه بردارد.


در مورد تمایلات و خواست های خود با یکدیگر صحبت کنید. این امر که شما در مورد رساندن یکدیگر به اوج لذت احساس مسئولیت می کنید، می تواند باز هم شما دو نفر را بیش از پیش به یکدیگر نزدیک کند، و اگر بتوانید در مورد "چگونه" و "کدام قسمت" هم با هم حرف بزنید، این امر می تواند لذت جنسی شما دو نفر را بیشتر کند.

بسیاری از آقایونی که تجربه بیشتری نسبت به همسرانشان دارند اظهار می دارند که خانم به این دلیل که خیلی خجالتی و مضطرب، است شب زفاف را خراب می کند. چون شما همسر او هستید، پس این وظیفه شماست که او را درک کرده و با ملاحظه و محتاطانه رفتار کنید. اینگونه به قضیه نگاه کنید: این آسان ترین کار در دنیا نیست که لباس هایتان را در بیاورید و با مردی که خوب شاید کمی غریبه باشد یک رابطه جنسی آتشین داشته باشید. او فقط در حال شناختن بهتر شماست. ادراک های ابتدایی او را به منزله نوعی عدم پذیرش نگذارید. مربوط به شما نیست، مربوط به اوست و شما باید کاملاً این مطلب را درک کنید و با او در مورد این مطلب حرف بزنید و کاری کنید که او احساس راحتی و آرامش پیدا کند.

این امر در مورد خانم ها هم صدق می کند. اگر می خواهید همسرتان کاری انجام دهد و یا از انجام کاری دست بردارد به او بگویید. انتظار نداشته باشید که او از روی حالت صورتتان بفهمد که چه چیزی در ذهن دارید. اگر شما یاد نگیرید که در تخت خواب به جای خودتان صحبت کنید، همسرتان تصور می کند که همه چیز خوب و روبه راه است. شاید اینطور نباشد! به همین دلیل باید او را بدون اینکه توهینی متوجهش باشد، آموزش دهید. صمیمیت و رابطه جنسی در سایه ی رضایت و لذت معنا پیدا می کنند. هر چقدر بیشتر با هم صحبت کنید، رویهم رفته لذت بیشتری هم خواهید برد.

همه چیز به رابطه جنسی ختم نمی شود

بسیاری از زوج ها اظهار می دارند که شب اول با هم رابطه جنسی نداشته اند. خوب به هر حال این مورد اصلاً بد نیست. خودتان را در نظر بگیرید که ماهها برای این روز برنامه ریزی کرده اید و ترتیب کارهای مختلف را داده اید، و خودتان را برای بزرگترین روز زندگیتان آماده کرده اید. سنت های بیشمار، صورتحساب های بیشماری را برای پرداخت کردن به شما تحمیل می کنند. به هر حال بسیری از افراد احساس خستگی شدیدی می کنند و فقط می خواهند آرام بوده و در کنار هم باشند.

می توانید از سایر انواع نزدیکی ها، مانند:حرف زدن، لمس کردن، در آغوش گرفتن، بوسیدن، ماساژ دادن و در آغوش گرفتن استفاده کرده و لذت ببرید. به خاطر داشته باشید که لذات جنسی را می توان از راههای دیگر نیز نشان داد.

به خصوص برای خانم ها، معاشقه فقط به رابطه جنسی ختم نمی شود. اگر احساس می کنید که آمادگی انجام رابطه جنسی را ندارید، در آغوش گرفتن، بوسیدن و نوازش کردن هم می توانند جایگزین های مناسبی برای آن باشند. بنابراین چه در شب عروسی با هم رابطه جنسی برقرار کردید چه کار به این مرحله ختم نشد، فقط باید مطمئن شوید که همدیگر را محکم در آغوش گرفته و احساساتتان را به یکدیگر انتقال می دهید. چند کار کوچک است که می توانید انجام دهید؛

به چشم های هم نگاه کنید و بگویید: "دوستت دارم" بهترین زمان برای اعتراف به این موضوع که شریکتان را دوست می دارید، زمانی است که در صمیمیت کامل به سر میبرید و یا در حین برقراری رابطه جنسی هستید. اگر در این لحظه بتوانید با هم ارتباط برقرار کنید، هر زمان دیگری هم می توانید! ارتباط چشمی صمیمت را تشدید می کند چراکه حاوی این پیام است که شما دو نفر برای هم اهمیت قائل هستید.

هیچ گزینه صحیح و یا غلطی وجود ندارد

رابطخ جنسی چیزی نیست که در شما استرس ایجاد کند. شاید کتاب های بیشماری در این زمنیه نوشته شده باشند که چگونه می توانید این کار را انجام دهید، اما همه چیز به میزان صمیمیت دو طرف بستگی دارد. نگران نباشید که آنرا حتماً به شیوه صحیح انجام دهید، برای شروع فقط اجازه دهید که همه چیز خیلی طبیعی آغاز گردد و حتم داشته باشید که از صمیمت ایجاد شده لذت خواهید برد. اگر بیشتر پیش رفتید که چه بهتر!

اصلاً نگران نباشید که چرا همه چیز آنطور که باید پیش نرفت. شما برای تمرین کردن هزاران شب دیگر را نیز در اختیار دارید. شاید اکثر زوج ها شب اول ناشیانه نسبت به هم برخورد کنند چراکه گامی به سوی برداشتن کلیه مرزهاست. به خودتان وقت بیشتری بدهید تا باز هم یکدیگر را بهتر درک کنید و متوجه شوید که دفعه آینده چگونه می توایند آنرا بهتر انجام دهید.
منم فرزند ایران از نسل کوروش و داریوش بزرگ نه از نسل دروغ و فریب
     
  
مرد

 
مشکل شايع همسران در اوايل ازدواج


اگر متاهل هستيد و يا تازه در شرف ازدواج کردن هستيد، حتما مي‌دانيد قبل از عقد، براي شما يک‌سري مقدمات خاص در نظر مي‌گيرند مانند انجام آزمايشات قبل از ازدواج، شرکت در کلاس‌هاي تنظيم خانواده که در آن با انواع روش‌هاي پيشگيري از بارداري آشنا مي‌شويد اما همواره جاي يک آموزش بسيار مهم و اساسي در کشور ما خالي است...

خلأ وجود آموزش مهارت‌هاي زندگي از جمله مهارت‌هاي ايجاد رابطه زناشويي به شدت احساس مي‌شود و لازم است دست‌اندرکاران امور با رعايت مسايل اخلاقي و ارزش‌هاي جامعه اسلامي ما همين‌طور که کلاس‌هايي براي زوجين جوان در ارتباط با کنترل جمعيت دارند، به اين مهم نيز بپردازند. ما به وضوح شاهد آن هستيم که گاهي اطلاعات غيرعلمي و يا فقدان اطلاعات صحيح در اين زمينه به ايجاد مشکلات جدي منجر مي‌شود. نوع رفتار جنسي مناسب، زوجين را قادر مي‌سازد تا عشق بورزند يا مورد عشق واقع شوند و اين ابزار مهمي در برقراري ارتباط عميق عاطفي ميان آنهاست. هر وقت عملکرد جنسي دچار اختلال شود، مشکلاتي در اين باره بروز مي‌کند و يا حتي به مرور اين مساله خودش را در سايه حيطه‌هاي ارتباطي ديگر زوجين نشان مي‌دهد که موجب فقدان تفاهم در آغاز زندگي مشترک مي‌شود. با توجه به مسايل فرهنگي در جامعه ما زوجين به طور عمده راجع به اين مسايل صحبت نکرده و در نتيجه اصطلاحا متوجه نخواهند شد مشکلي دارند يا خير و به تبع آن به دنبال راه‌حل نيز نيستند. ذکر اين نکته بسيار مهم است که در اوايل ازدواج‌ فقدان ارضاي هم‌زمان در روابط زناشويي پديده غيرشايعي نيست و در خيلي از موارد با گذشت زمان و شناخت متقابل زوجين اين هماهنگي ايجاد مي‌شود. اما باز هم تاکيد مي‌کنم افزايش اطلاعات از منابع موثق علمي و صحيح و همچنين بحث و تبادل نظر با يک کارشناس مسايل جنسي مي‌تواند به زوجين کمک کند مهارت‌هاي خود را براي ايجاد يک رابطه زناشويي صحيح افزايش دهند. به خاطر داشته باشيد برعکس تصور بسياري از مردم، نارضايتي‌هاي جنسي يک اختلال قابل پيشگيري و درمان است و به راحتي مي‌توان از بروز آنها و مشکلات بعدي‌شان در روابط زوجين پيشگيري کرد.

بسيارند زوجين جواني که به علت فقدان رضايت جنسي در اوايل ازدواج به سوي بهانه‌گيري‌ها و مشاجرات سوق داده مي‌شوند. زوجيني که بسيار دلبسته يکديگرند ولي يا نمي‌دانند چرا به اين سمت و دلخوري‌ها کشيده شدند و يا اگر هم مي‌دانند به جهت شرم و حيايي که در فرهنگ ما وجود دارد هرگز مطرح نمي‌کنند که از رابطه جنسي با يکديگر به‌طور کامل ارضا نمي‌شوند. گاهي در يکي از زوجين ضعف يا بي‌ميلي وجود دارد اما نمي‌داند چه‌طور بايد آن را با همسرش مطرح کند و جالب‌تر اينکه هرگز به اين فکر نمي‌افتد شايد به يک درمانگر مسايل جنسي نياز داشته باشد و بتواند با کمک و راهنمايي او لذت کامل از روابط زناشويي را به خود و همسرش برگرداند. بايد زوجين ياد بگيرند چگونه درباره اين موضوع با هم صحبت کنند.
منم فرزند ایران از نسل کوروش و داریوش بزرگ نه از نسل دروغ و فریب
     
  
مرد

 
amir_homafar: سكس با همسر سكس متفاوتی هست...اگر دیروز یكیرو میكردی پرتش میكردی اون طرف...الان اگر ارضا میشی باید در اغوش بگیریش..
الان فقط خودت مهم نیستی كه ارضا بشی...زنت هم مهمه
گل گفتی لپ كلام رو گفتی
رابطه 10 قسمت داره، 1 قسمت محبت و 9 قسمت گذشت
غرور بدترین چیز برای یک رابطه است
     
  
↓ Advertisement ↓
TakPorn
زن

 
خب بهتره كه آقایون هول نشن یهو نخوان جا كنن

اینجوری خیلی درد داره
بذارن خود خانوما آماده كه شدن به شوهرشون میگن چكار كن
     
  
زن

 
Azuni: نمی دونم چرا همه در مورد شب زفاف میگن هیچ كی نماگه روز زفافدر صورتی كه اكثر خانوما اگه قبل ازشوهر كردن تجربه سكس از جلو رو داشته باشن در روز داشتنخاوما قضاوت كنن منكه شوهرم دقیقا بعد از روز خاستگاری و بعد از ظهر تو خونشون ترتیبم رو داد !الن به قول RONIN: همه جوونا پیشخور دارنشب زفاف دیگه قدیمی شده
همیشه این طور نیست
هنوز هم خیلیها هستند كه تا قبل از ازدواج پاك می مونن و دست هیچ مردی بهشون نخورده.
من هم خدایی دارم
     
  
زن

 
به نظرم سنت مسخره ایه که شب اول بخوان پرده رو پاره کنند.شب عروس معمولا عروس و داماد خسته اند و نمی توانند بعد از فشار روحی و روانی سکس موفقی انجام دهند
مـــن..
عــاشـــق نــيــســـتـــم..فقط گاهي حرف تو كه ميشود..
دلــم مــثــل ايــنــكــه تــب كــنـــد....گرم و سرد ميشود..
آب مــيــشـــود... تــنـــگ مــيـشــود..
ايــن عــشـــق نــيســـت..
هـــــســـــــت ؟؟؟؟؟
     
  
زن

 
منكه با عشقم تو دوران دوستی رابطه داریم و من برای اینكه ثابت كنم چقدر دوستش دارم پردمو تقدیمش كردم كه بعدا فهمیدم ارتجاعیم و چقدر خوشحال شدیم


كلا عشق بازی و ملایمت اصوله كاره
## ##لطفا درخواست سکس و دوستی ندید## ##
سلام مرا به وجدانت برسان و اگر بیدار بود بپرس ، چگونه شبها آسوده میخوابد و من......
     
  
مرد

 
به نظر من اگه عشق بازی از ته دل باشه و همو بخوان هر دو طرف اینقدر تو اوج لذت میرن كه اون وقت زن حتی اون لحظه متوجه نمیشه كه پردش زده شده چه برسه به اینكه دردشو متوجه بشه
     
  
مرد

 
خيلي مزخرفه
     
  
مرد

 
شب عروسی و حجله عروس..
یکی از رسومی که در ایران همچنان رایج است مربوط به شب ازدواج و حجله عروس میباشد.این رسم بدلیل تمدن کهن ایران و همینطور مسائل ناموسی به فرهنگ ما وارد شده تا حدی که نمی توان تاریخ ورود آن را حدس زد.در قرون وسطی که دیگه شورش را در آورده بودند و مرد و زن باید در حضور خویشاوندان علنی رابطه برقرار می کردند!!!..در اون جو زنها دچار یک سرخوردگی اجتماعی شدید شده و مردها هم به عنوان کسی که هنوز بچه است معروف میشدند!در گذشته نزدیکتر باز اوضاع بهتر شد ولی فکر میکنین چقدر؟وقتی دوشیزه دوطریش اسپانیایی را برای لویی سیزدهم عقد کردند تا صبح چهل نفر از مستخدمین دور اتاق رژه میرفتند و منتظر بودند ببینند کار به کجا میکشد!..هر 10 دقیقه یکبار هم یکی در اتاق رو باز میکرد و میپرسید : دوشیزه خانم عروس شدند؟؟..زهر مار......لویی سیزده بعد از آن دیگر هرمرتبه که با زنش در اتاقی بود منتظر بود که کسی داخل شود!!!

در حال حاضر در ایران هم این رسوم حاکم است ولی دیگر نه با این شدت..هزاران حرف و حدیث گفته میشود که دلیل آن هم اینست که هر خانواده رسوم خاص خود را دارد.یک گروه زن و مرد را همان شب اول در اتاقی میچپانند و میگویند :د یالا..!!!

گروهی دیگر خاله ای ، عمه ای ،کسی را اجیر میکنند تا پشت در سرک بکشد و صدای جیغ بشنود!!...ولی در حال حاضر و در خانواده های متمدن تر که تعداد آنها هم خوشبختانه کم نیست عروس و داماد را به حال خود رها میکنند و به آنها فرصت میدهند تا بعد از اتمام ، دستمال معروف سفید آغشته به خون بکارت را به بزرگان فامیل نشان دهند..!!!ولی تمام اینها بستگی به عرف اجتماعی و خانوادگی دارد وکاملاً متفاوت است. نکاتی را در این زمینه باید حتماً گوشزد کرد که آنها را بترتیب و کوتاه فهرست کرده ام .....

1-آقایان عزیز...ماه عسل یکی از بهترین راههای فرار از این مخمصه است.اگر می توانید بلافاصله همان شب دست عروس را گرفته و سوار ماشین بشید و خود را به مکان امنی برسانید!!!

2-آقایان گرامی..در شب یا روزهای نخستین ازدواج شما هزاران مشغله فکری دارید و باید بدانید که اولین رابطه شما کاملاً مهم و حیاتی می باشد.پس لازم نیست که حتماً گیر بدید که شب اول باید کار تموم بشه..فراموش نکنید اسمش رابطه جنسی میباشد ولی 80% روحی است .

3-زنان در این لحظات در وضعیت بدی قرار دارند...آنها را درک کنید.خیلی طبیعی است که شما رو پس بزنند و حاضر به همخوابی با شما نشوند!این یک امر طبیعیست.فرتی احساس بدبخت شدن بهتون دست نده..بذارید به آرامش برسه.اجبار نکنید.زور نگید.درک کنید.شاید حتی این وضعیت10 روز طول بکشه هر مقدار که زمان لازم بود بپردازید.سعی کنید به هیچ عنوان همسرتان را وادار نکنید.او خودش از اینکه جلوی شما را میگیرد فوق العاده ناراحت است پس فشار روحی مضاعف وارد نکنید.

4-آدم باشید!!قرار نیست شیرجه بزنید!!با آرامی مشغول شوید.واقعیت این است که زنان از این لحظه وحشت دارند.گوریل بازی در نیارین خواهشاً...سعی کنید همسرتان به آرامش رسیده باشد..معمولاً با کمی درد و خونریزی همراه است ولی گاهی یک یا هیچکدام از این 2 فاکتور را هم ندارد!.اصلاً غیر طبیعی نیست.. دو دستی تو سرتون نزنید اگه خون ندیدید.زنان در چندین مرتبه ابتدایی و حتی تا مدتی ممکن است از جهاز جنسی خود ارضا نشوند.باید سعی کنید که این فقدان را حتماً با نوازش و صمیمیت جبران کنید.اصلاً نترسید چون اعصاب زن در آن لحظات کاملاً به هم ریخته میباشد.آنها به زمان نیاز دارند.

5-فشار وارد نکنید.مجراهای وی در ابتدا کارایی دارند ولی اصلاً آماده نیستند.سعی کنید فشار جسمی به وی وارد نیارین.وزن خود را به او تحمیل نکنید.سعی کنید حتماً پاها را باز نگه دارید.از مایعات چرب کننده برای چرب کردن جهاز جنسی خود و همسرتون استفاده کنید.یک مرتبه این کار را نکنید.ممکن است احساس ضعف به همسرتان دست بدهد ، اشکال از خونیست که از وی خارج میشود.دو دستی تو سرتون نزنید!!

6-بهتر است سری اول یک یا چند بار همسرتان را از طریق oral sex به اورگاسم برسانید و بعد شروع به defloration بکنید.بهتر است یک بالشت کوچک زیر باسن وی قرار داده تا جهاز جنسی وی در حالت بهتری قرار گیرد.نکته آخر اینکه زمانی را که او مایل به انجام است انتخاب کنید و نترسید.
منم فرزند ایران از نسل کوروش و داریوش بزرگ نه از نسل دروغ و فریب
     
  
صفحه  صفحه 3 از 13:  « پیشین  1  2  3  4  5  ...  10  11  12  13  پسین » 
گفتگوی آزاد سکسی

شب اول، شب حجله، شب زفاف

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA