انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
علم و دانش
  
صفحه  صفحه 14 از 33:  « پیشین  1  ...  13  14  15  ...  32  33  پسین »

آيا ميدانيد كه؟؟؟؟؟؟؟؟؟



 
ایا میدانید درخشندگی کرم شب تاب از چیست؟
نور کرم شب تاب کاملا شبیه نورهای دیگر است ، ولی اصلا گرما ندارد به این گونه نورافشانی ، « نورافشانی سرد » گفته می شود این نور بر اثر ماده ای به نام « لوسی فرین » ایجاد می شود که در بدن کرم شب تاب وجود دارد وقتی این ماده با اکسیژن ترکیب می شود ، می درخشد

مورچه عجیب؟
سرعت حركت آرواره‌هاي يك گونه مورچه بيش از 100 كيلومتر در ساعت است که بالاترين سرعت ثبت شده در زمينه حركت اندام بدن در تمامي موجودات زنده است. نيروي وارد شده توسط حركت سريع آرواره اين مورچه‌ها حتي 300 برابر نيروي وزن اين موجودات كوچك است.

بزرگ‌ترین جانور روی زمین چیست؟
نهنگ آبی بزرگ‌ترین جانور روی زمین است، بزرگی قلب این پستاندار غول پیكر به اندازه‌ی ماشین كوچكی است و رگ‌های آن به قدری بزرگ است كه انسانی به راحتی می‌تواند درون آن شنا كند.

لذت حاصل از نیکی لذتی است که قابل توصیف نیست

بزرگترین سوراخ دنیا !
بزرگترین سوراخ دنیا یک معدن الماس به عمق 525 متر و قطر 1.25 کیلومتر است که در شرق سیبری در نزدیکی شهر Mirna قرار دارد
در ايران صنعت بزرگي دارم به نام صنعت دين در اين صنعت براي رفع و ارضاي قدرت طلبي ولايت فقيه و براي نياز مالي خمس و زكات و براي ارضاي نیاز جنسي صيغه وجود دارد
     
  

 
نام بعضي از پدران مشهور
پدر اتم انيشتين (آلمان)
پدر برق اديسون (آمريكا)
پدر تاريخ هرودوت (يونان)
پدر چاپ گوتنبرگ(آلمان)
پدر سينما لومير (فرانسه)
پدر شعر اروپايي هومر(يونان)
پدر شعر نو نيما يوشيج(ايران)
پدر شيمي جابربن حيانِ (عراقي)
پدر ژِِِئوشيمي گلداشميت(آلمان)
پدر طب بقراط(يونان)
پدر فلسفه ارسطو (يونان)
پدر موشك گدارد (آمريكا)
پدر هواپيما پيلا تردوروزيه(فرانسه)
پدر موسيقي پاگاني ني(ايتاليا)
در ايران صنعت بزرگي دارم به نام صنعت دين در اين صنعت براي رفع و ارضاي قدرت طلبي ولايت فقيه و براي نياز مالي خمس و زكات و براي ارضاي نیاز جنسي صيغه وجود دارد
     
  

 
ایا میدانیدکیهان از چه موادی تشکیل شده است؟

اندازه گیری جرم کیهان

یکی از بزرگ ترین شواهدی که از آن می توانیم برای تعیین جرم جهان استفاده کنیم چیزی است که « پس زمینه مایکروویو کیهان (CMB) » نامیده می شود. تاریخچه CMB به مدت زمان کوتاهی پس از انفجار بزرگ (بیگ بنگ) برمی گردد و در واقع دمای پس زمینه جهان است. پس زمینه مایکروویو کیهانی، گرمایی قابل تشخیص در سراسر کیهان و از همۀ جهات است و 2.7 درجه کلوین است.

نوسانات کوچک اما مهمی وجود دارد که در سراسر این «گرما» منتشر می شود، اما توزیع آن نشان می دهد که جهان باید تقریباً مسطح باشد و اساساً هیچ انحنایی نداشته باشد. به این ترتیب معنای آن برای اندازه گیری جرم چیست؟ معنایش این است که مقدار مشخصی از جرم و انرژی در درون جهان وجود دارد که آن را «مسطح» می سازد.

اما مشکل این جا است که هنگامی که ما تمام مواد عادی مانند ستارگان و کهکشانها، به علاوه گاز داخل جهان را به هم اضافه می کنیم، فقط حدود 5٪ از چگالی بحرانی ای را تشکیل می دهد که مسطح بودن جهان را توضیح می دهد (چگالی بحرانی حداقل تراکمی است که تضمین می کند جهان برای همیشه گسترش نمی یابد، اما در عین حال در خودش هم سقوط نمی کند).

پس 95٪ دیگر کجاست؟ دانشمندان می گویند که بقیه به صورت ماده تاریک و انرژی تاریک وجود دارد.
در ايران صنعت بزرگي دارم به نام صنعت دين در اين صنعت براي رفع و ارضاي قدرت طلبي ولايت فقيه و براي نياز مالي خمس و زكات و براي ارضاي نیاز جنسي صيغه وجود دارد
     
  

 
ترکیبات جهان

بنابراین جرمی وجود دارد که ما می توانیم می بینیم (چیزی که ما آن را ماده بریونیک می نامیم) و همچنین جرمی که ما نمی توانیم ببینیم (که ماده تاریک می نامیم). همچنین انرژی (نور) وجود دارد که ما می توانیم اندازه گیری کنیم و انرژی ای وجود دارد که نمی توانیم اندازه گیری کنیم (انرژی تاریک). در ادامه به بررسی جرم قابل اندازه گیری و جرم نامشخص جهان می پردازیم.

⇐ عناصر سنگین (~ ​​0.03٪): برای نزدیک به نیم میلیارد سال پس از تولد جهان تنها عناصری که وجود داشت هیدروژن و هلیوم بود. آنها زندگی خودشان را می کردند تا این که ستاره ها متولد شدند. پس از این که این ستاره ها می میرند عناصر سنگین تر ایجاد می شوند. وقتی عناصر سنگین ایجاد می شوند که ستاره ها در هسته هایشان همجوشی هیدروژن (یا عناصر دیگر) را انجام می دهند. مرگ ستاره ها تمام این عناصر را از طریق سحابی سیاره ای یا انفجار ابرنواختری پخش می کند. پس از این رویداد، عناصر پخش می شوند که در شکل گیری سایر ستارگان، سیارات و سایر اشیاء مورد استفاده قرار می گیرند. این روند کند است و حتی تقریباً پس از 14 میلیارد سال تنها بخش کوچکی از جرم جهان در عناصر سنگین تر از هلیوم است.

⇐ نوترینوها (~0.3%): نوترینوها در طی فرایند همجوشی هسته ای در داخل هسته ستاره ها ایجاد شدند. نوترینوها ذرات تقریباً بدون جرمی هستند که با سرعتی نزدیک به سرعت نور حرکت می کنند. نوترینوها بار ندارند.

اندازه گیری نوترینوها تنها به برآورد میزان همجوشی هسته ای خورشید و دیگر ستاره ها و نیز برآورد جمعیت کل نوترینوها در جهان می انجامد و جرم آنها اهمیت زیادی ندارد.

⇐ ستارگان (~ 0.4٪): زمانی که ما به آسمان شب نگاه می کنیم، بیشتر آنچه که می بینیم ستارگان اند. با وجود این، ستاره ها در واقع تنها بخش کوچکی از جهان ما را تشکیل می دهند.

⇐ گاز (~ 0.4٪): فراوان تر از ستارگان، چیزهایی هستند که معمولاً فضای بین ستارگان را اشغال می کنند و فضای بین کهکشان های بزرگ اند. گاز بین ستاره ای که اکثراً فقط عناصر هیدروژن و هلیوم است، بیشتر جرم داخل جهان را تشکیل می دهد که ما می توانیم به طور مستقیم آن را اندازه گیری کنیم. ما با ابزارهای عادی (به عنوان مثال از طریق یک تلسکوپ) نمی توانیم گاز را ببینیم در عوض، با استفاده از ابزارهای حساس به طول موج های رادیویی، مادون قرمز و اشعه ایکس می توانیم گاز را تشخیص دهیم.

ماده تاریک (~ 22٪): محققان با بررسی حرکت (چرخش) کهکشان ها و همچنین تعامل کهکشانها در خوشه های کهکشانی، دریافته اند که تمام گازها و گرد و غبار موجود برای توضیح جرم جهان کافی نیست. بنابراین 80 درصد جرم داخل کهکشان ها باید «تاریک» باشد؛ که قابل تشخیص نیست. هویت این توده مرموز ناشناخته است. بهترین پیشنهادی که درباره ماده تاریک داده شده عبارت است از ماده سردی که براساس تئوری ذره ای شبیه به نوترینو است، اما با جرمی خیلی بیشتر.

تصور می شود که این ذرات، اغلب به صورت ذراتی سنگین با کنش و واکنش ضعیف (WIMPs) شناخته می شوند، ناشی از کنش و واکنش های حرارتی در تشکیلات کهکشانی اولیه هستند.

به هر صورت ما هنوز قادر به شناسایی ماده تاریک به طور مستقیم یا غیر مستقیم و یا ایجاد ماده تاریک در یک آزمایشگاه نبوده ایم.

⇐ انرژی تاریک (~ 73٪): و در نهایت انرژی تاریک ماده ای است که بیشترین درصد مواد داخل جهان را تشکیل می دهد ولی خیلی کم درباره آن می دانیم. در حقیقت، انرژی تاریک (به احتمال زیاد) حتی سنگین هم نیست. شاید اصلاً یک میدان انرژی است که در کل جهان نفوذ کرده. به هر حال زمان لازم است تا اطلاعات بیشتری درباره آن کسب کنیم.
در ايران صنعت بزرگي دارم به نام صنعت دين در اين صنعت براي رفع و ارضاي قدرت طلبي ولايت فقيه و براي نياز مالي خمس و زكات و براي ارضاي نیاز جنسي صيغه وجود دارد
     
  

 
مشخصات انفجاري هسته اي
ایا میدانید که تنها 3 ٪ از بمب اتم تبدیل به انرژی و بقیه به حرارت و نور تبدیل میشود
در نزديكي انفجار سرعت موج از يك كيلومتر درثانيه يعني هزارها كيلومتر در ساعت بيشتر است .
قسمت عمده اي از انرژي انفجار بصورت حرارت و نور آزاد مي شود كه در منطقه وسيعي ايجاد آتش سوزي نموده و حتي در فاصله هاي دورتر سبب سوختگي در پوست بدن موجودات زنده اي كه در معرض آنها قرارگرفته باشند مي گردد .
مقدار زياري اشعه نامرئي هسته اي به نام تشعشع هسته اي اوليه بوجود مي آيد كه قدرت نفوذي فوق العاده اي داشته و بر حسب شدت تشعشع آنها آثار بيولوژيكي تشعشعات هسته اي وخيم يا كشنده در موجودات زنده بوجود مي آورند .
مواد حاصل از انفجار هاي هسته اي به شدت راديو اكتيو بوده ومنطقه وسيعي را بطوري الوده مي سازد كه بر حسب نزديكي يا دوري از مركز انفجار تامدتي غير قابل سكونت خواهند بود مانند هيروشيماي ژاپن
در انفجارهاي معمولي درجه حرارت در مركز انفجار به حدود 5000 درجه سانتيگراد درمورد انفجارهاي هسته اي به ده ها ميليون درجه مي رسد

حوزه انفجارهسته اي
قطر كره آتشين از بمب هسته اي يك مگاتني در يك هزارم ثانيه به حدود 150 متر رسيده ودر هر ثانيه به حداكثر اندازه خود كه حدود 2000 متر است مي رسد و پس از يك دقيقه نسبتا سرد شده و روشنايي خود را از دست مي دهد اين زماني است كه انفجار 7 كيلومتر صعود كرده است براي تصور ميزان درخشندگي آن كافيست اشاره كنيم كه :
در ايران صنعت بزرگي دارم به نام صنعت دين در اين صنعت براي رفع و ارضاي قدرت طلبي ولايت فقيه و براي نياز مالي خمس و زكات و براي ارضاي نیاز جنسي صيغه وجود دارد
     
  

 
تخريب بعد از انفجار هسته اي
چنانچه انفجار در سطح زمين يا نزديكي آن اتفاق بيافتد مقدار زيادي خاك و شن و مواد مختلف بخار شده و همراه با گوي آتشين بالا مي روند يك صدم انرژي سلاح مگاتني در تر كش سطحي كافي است كه 4000 تن خاك و شن و سنگ را بخار نمايد اين مواد كه بدين ترتيب به داخل گوي آتشين كشيده شده با مواد راديو اكتيو مخلوط مي شوند و ابر اتمي قارچ شكل انفجارات اتمي را شكل مي دهند ذرات اين باد بتدريج به زمين بازگشته و يا در اثر برف و باران به زمين ريخته خواهد شد اين عمل ريزش اتمي ناميده شده و منبع تشعشعات باقيه خواهند بود .
در انفجارهاي زير آبي مقدار زيادي آب بخار خواهد شد يك صدم انرژي سلاح يك مگاتني كافيست كه 20000 تن آب را بخار كند .
انفجار زير زميني اتمي ايجاد تكانهايي مانند زمين لرزه مي نمايد در اثر اين لرزش و جابه جاشدن قسمتي از سطح زمين خرابي بوجود مي آيد اما انرژي يك زلزله قوي با انرژي يك ميليون بمب اتمي برابر است!



از فاصله يكصد كيلومتري از نور خورشيد در وسط روز درخشنده تر است .
در پاره اي از آزمايش ها كه در طبقات بالاي جو انجام گرفته نور حاصله از فاصله 1000 كيلومتري محسوم بوده است كه تحت بعضي شرايط اين نور مي تواند موجب كوري موقتي يا سوختگي دائمي شبكيه چشم شود
در موقع آزمايش هسته اي در معرض بودن اشخاص موجب سوختگي شبكيه چشم درمسافت 10 مايلي در سلاح 20 كيلو تني شده است .
گوي آتشين همانطور كه به سرعت بزرگ شده و صعود مي كند تغيير شكل داده و پهن تر مي شود ضمناً هوا و خاك و عناصر ديگر را از پايين به داخل خود مي مكد و به همين ترتيب دنباله اي از غبار تشكيل مي شود كه گوي آتشين را به زمين وصل مي كند كره آتشين بتدريج سرد شده و بصورت ابري متلاطم در مي آيد كه ابتدا سرخ رنگ بوده و بعد سفيد مي شود در اين حال با دنباله خود شكل قارچي به خود مي گيرد .
در ايران صنعت بزرگي دارم به نام صنعت دين در اين صنعت براي رفع و ارضاي قدرت طلبي ولايت فقيه و براي نياز مالي خمس و زكات و براي ارضاي نیاز جنسي صيغه وجود دارد
     
  

 
سالها قبل، یکی از جانورشناسان برای نخستین بار به استرالیا رفت. ناگهان از مشاهده جانور عجیبی که با دم بلندش، جهش کنان طول صحرا را می پیمود به هیجان آمد! رو به یکی از بومیان کرد و پرسید نام این جانور چیست؟ مرد بومی پاسخ داد: کانگورو! پس از بازگشت جانورشناس به کشورش، عکس و تفصیلات جانور عجیبی که می پنداشتند کانگورا نام دارد در روزنامه ها چاپ شد، و امروز نیز به همین اسم نامیده میشود. امّا بد نیست بدانید سالها بعد که دانشمندان با زبان بومیان استرالیا آشنا شدند دریافتند که واژه کانگورو در زبان بومیان آن سرزمین یعنی: من نمیدانم!!! به هر حال این نام که حاصل یک اشتباه لپی میباشد از آن زمان تاکنون بر روی این جانور باقی مانده است
در ايران صنعت بزرگي دارم به نام صنعت دين در اين صنعت براي رفع و ارضاي قدرت طلبي ولايت فقيه و براي نياز مالي خمس و زكات و براي ارضاي نیاز جنسي صيغه وجود دارد
     
  

 
ایا میدانید معنی Linkin Park یعنی چه؟
linkin park معنی لغوی ندارد. چستر وقتی به گروه پیوست اسم گروه را می خواست به Linkon park که پارکی در سانتا مونیکای Los Angeles واقع شده تغیر دهد تا وقتی که گروه میخواست Website رسمی خود را ایجاد کند متوجه شدند که این اسم قبلا انتخاب شده است و به خاطر همین اسم گروه به Linkin park تغیر داده شد منتظر نظرهاتون هستم


راستی میدانید تا چه عمقی میتوان بدون وسایل غواصی شنا کرد؟ بایستی بگوییم که در سال نود و شش میلادی یک غواص کوبایی بنام فرانسیسکو فرارس توانست بدون هیچ گونه وسایل غواصی تا عمق 130 متری برود و بدین طریق رکورد جهان را بنام خود ثبت کند. ولی با وسایل بسیار پیشرفته غواصی میتوان تا عمق 800 متری هم رفت ، این وسایل بیشتر در صنعت نفت برای مته کردن کف دریا استفاده میشود


این مردان سرشناس قبلا چه شغلی داشته اند؟
هیتلر : نقاش پوستر
انیشتین : منشی اداره ثبت
جک لندن : کارگر کشتی
شکسپیر : هنرپیشه سیار
بناپارت : افسر توپخانه
ادیسون : تلگرافچی
والت دیزنی : پادوی مغازه
میکلانژ : سنگ تراش
در ايران صنعت بزرگي دارم به نام صنعت دين در اين صنعت براي رفع و ارضاي قدرت طلبي ولايت فقيه و براي نياز مالي خمس و زكات و براي ارضاي نیاز جنسي صيغه وجود دارد
     
  

 
پاسکال موقع گردش با سنجاق روی ناخن های خود افکاری که به ذهنش میرسید مینوشت و پس از مراجعه به خانه از علامت های که روی انگشتان خود نوشته بود به افکار خود پی می برد و ان را بر روی کاغذ می اورد .
تامس هابز فیلسوف انگلیسی قلم ودواتی در عصای خود تعبیه کرده بود تا موقع گردش افکاری را که از خاطراتش میگذشت یادداشت کند.
داستا یوفسکی تند تند برای روزنامه ها داستان مینوشت تا قرض هایش رابپردازد اما بعدها نوشته هایش تبدیل به شاهکارهای هنری شد.
میلتون نویسنده معروف کتاب بهشت گمشده کتاب خود را در زمان نابینایی نوشت.
ناپلئون قبل ازاینکه در نبردی پیروز شود در ذهن خود نقشه های پیروزی را طرح میکرد زیرا او میدانست پیروزی از فکر صحیح بوجود می اید
بتهوون هنگام گردش با خود چند تکه کاغذ می برد و نت های موسیقی را روی انها مینوشت
موباسان برای نوشتن یک صفحه بیست صفحه مینوشت و یکی از انها را انتخاب میکرد .
بالزاک به قدری نوشته ی خود را تصحیح میکرد که روی کاغذ جای خالی باقی نمی ماند و حروفچین مجبور بود حروف را از نو بچیند .
اسکار وایلد گاهی برای حذف یا افزودن یک ویر گول ساعت ها فکر میکرد .
در ايران صنعت بزرگي دارم به نام صنعت دين در اين صنعت براي رفع و ارضاي قدرت طلبي ولايت فقيه و براي نياز مالي خمس و زكات و براي ارضاي نیاز جنسي صيغه وجود دارد
     
  

 
ضمیر ناخوداگاه انسان
انشتین تنها از 5 ٪ ضمیر ناخوداگاه خود استفاده کرد!
وقتی از ضمیر ناخود اگاه و قدرت های بازسازی ان بحث می کنیم نیازی به کمک گیری از جسم مادی نداریم . زیرا قدرت های اداره کننده حیات جسم مادی دراصل این دو عنصر هستند و کسی نباید این قدرتها ی روحی وجسمی خود را دست کم بگیرد وبه انها توجهی نکند
ایا میدانید افرا دی در این دنیا وجود دارند که به سادگی قادرهستند نبض و قلب خود راتا مدت زمان معین ومشخصی ازحرکت باز میدارند وانها را متوقف کنند
ایا میدانید برخی از افراد میتوانند شیئی را از زمین بدون دخالت مستقیم مادی دست بلند کنند
ایا میدانید بعضی از افراد خوابهایی را که در شب میبینند فردای ان روز عین ما وقعی که در خواب دیده اند به وقوع می پیوندند
هزاران نمونه دیگر از این حالتها که برخی از افراد می توانند با استفادهاز نیروهای روحی خود انجام دهند دراین جهان پهناور افرادی وجود دارند به طورجسته وگریخته از این نیرو با خبر هستند
ایا تا به حال در این اندیشه بوده اید که علت این نیروها در بدن برخی از افراد بشربه طور وفور وجوددارند و عده ا ی از وجود این قدرتها محروم هستند در صور تی این دو گروه دارای جسم مادی مشابه یکدیگرمی باشند
برای دست یابی به پاسخ این سوئالات اگر کسی که طالب شناخت نیروهای ذاتی خویش است از خود بپرسد ودرصدد جواب علمی ان بر اید پس از خود شناسی او می تواند به اکثرانهادست یابد
زیرا خداوند سبحان تمام بشر رادر خلقت یکسان افریده و با افرینش هر فرد روح وتن پوش و جسم مادی را به وی عنایت فرموده تا افراد به نسبت اعمال حرکت استعدادوفهم شعوروعقل ودرکخویش از انها بهرمند شود عده ای ضمن شناخت ماده درصددشناخت معنویات بر میایند و گروهی درزندگی هیچ ارزشی برای ماده قائل نمی شوند به دنبال شناخت حقایق حیات می گردند
شنا خت قدرتهای نهان وذاتی ارتباط چندانی به مطالعات کلا سیک کسی ندارد واگاهی از ذات مربوت به شناختها ست کما اینکه در جوامع خود افرادی بی سواد مشاهده می کنیم که دارای قدرت های فراوان و ناشناخته ای هستند و حتی گاهی فرد بی سوادی شروع به شعر گفتن می کند که دهان تمام استادان ادبیات از تعجب باز می ماند یا اینکه برخی از افراد بی سواد از حقایقی پرده بر می دارند که تمام دانشمندان جهان دور هم جمع شوند نمی توانند علت وچگونگی به وجود امدن ان را بیان کنند این عدم توانایها برای یافتن پاسخهای علمی به این علت است که علم محیط نمی تواند جوابگوی حالات و اتفاقات روحی و قدرتهای نهان باشد و این علم جهان خاکی هنوز به نقطه اوج وپایانی خود نرسیده که تمام اطلاعات را بطور مطلق در بر گیرد چنانجه روزی بشر به این مرحله تکامل دست یابد به شناختهای فراوانی نایل مشود
در ايران صنعت بزرگي دارم به نام صنعت دين در اين صنعت براي رفع و ارضاي قدرت طلبي ولايت فقيه و براي نياز مالي خمس و زكات و براي ارضاي نیاز جنسي صيغه وجود دارد
     
  
صفحه  صفحه 14 از 33:  « پیشین  1  ...  13  14  15  ...  32  33  پسین » 
علم و دانش

آيا ميدانيد كه؟؟؟؟؟؟؟؟؟

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA