انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
علم و دانش
  
صفحه  صفحه 15 از 33:  « پیشین  1  ...  14  15  16  ...  32  33  پسین »

آيا ميدانيد كه؟؟؟؟؟؟؟؟؟



 
آیا میدانید عناصر جهان چگونه به وجود آمدند؟


وقتی که بیگ بنگ رخ داد و جهان به وجود آمد، جهان عمدتاً از هیدروژن و هلیوم تشکیل شده بود.

هیدروژن و هلیوم سبک ترین عناصر جدول تناوبی هستند. عناصر سنگین تر - از کربن موجود در بدنمان گرفته تا اکسیژنی که تنفس می کنیم بعداً در اثر واکنش ها و هجوشی هسته ای در هسته ستارگان تشکیل شدند. اما سنگین ترین عنصری که یک ستاره می تواند بسازد آهن است – که عدد آن در جدول تناوبی 26 است.

با این حساب عناصر سنگین تر جدول تناوبی چگونه تشکیل شدند؟

یک نظریه در زمینه ایجاد عناصر سنگین تر، انفجار ابرنواختری است. انفجار ابرنواختر وقتی به وقوع می پیوندد که ستاره های عظیم سوختشان تمام می شود و می میرند.

اما انفجار ابرنواختری هم برای توضیح نحوه به وجود آمدن عناصر سنگین کافی نیست و مواد تولید شده توسط آنها، تنها علت وجودی نیمی از عناصر سنگین جهان را توضیح می دهد.

نظریه دیگر در زمینه ایجاد عناصر سنگین ادغام ستاره های نوترونی بود.

حالا به لطف مشاهداتی که از طریق تلسکوپ انجام شده این موضوع اثبات شده.

به این ترتیب دانشمندان منبع دست کم نیمی از طلا، پلاتین، سرب و دیگر عناصر سنگین کیهان را پیدا کرده اند.

در نتیجه طلایی که ما استفاده می کنیم احتمالاً از ادغام ستاره های نوترونی در بخشی از کهکشانمان به وجود آمده است. این اتفاق هم پنج میلیارد سال پیش و قبل از این که خورشید ما متولد شود رخ داده است.
در ايران صنعت بزرگي دارم به نام صنعت دين در اين صنعت براي رفع و ارضاي قدرت طلبي ولايت فقيه و براي نياز مالي خمس و زكات و براي ارضاي نیاز جنسي صيغه وجود دارد
     
  

 
تمامي مرکبات دارای ويتامين «پ» هستند که اين ويتامين به کمک اشعه راديو اکتيو که در مرکبات وجود دارد ، موی رگها را باز و لاروبي مينمايد و رسوباتي را که در جدار رگها نشسته و عامل اصلي پيری و فرتوتي است از بين ميرود پس پرتقال و ليمو ترش و ليمو شيرين و نارنگي و... فراموش نشه .

چرا وقتي مي ترسيم رنگمان مي پرد
وقتـــي كه بسيار هيجانزده باشيد ، غده هاي فوق كليوي ناگهان مقدار زيادي آدرنالين در خون ترشح مي كنند.در بــــالاي كليه ها غده هاي فوق كليوي قرار گرفته اند اين غده ها ماده اي ترشح مي كنند كه آدرنالين ناميده ميشود آدرنالين براي آمادگي بدن در انجام فعاليت هاي شديد يا دفاع از خود ترشح مي شود.وقتـــي كه بسيار هيجانزده باشيد ، غده هاي فوق كليوي ناگهان مقدار زيادي آدرنالين در خون ترشح مي كنند آدرنالين سبب افزايش شدت ضربان قلب و كارآيي آن مي شود اين ماده ، رگهاي متصل به ماهيچه ها را گشاد مي كند و علاوه بر آن موجب افرايش غلظت قند در خون ميشود به اين طريق است كه بدن خود را با شرايط تطبيق ميدهد با تاثير آدرنالين ، خون از چهره به ماهيچه ها هجوم آورده و به بخش هايي كه ضروري تر است جريان مي يابد براي همين است كه هنگام ترس رنگ از رخسارتان مي پرد

ثروتمند ترین مردان دنیا به ترتیب :
۱ـ بیل گیتس با 51 میلیارد دلار موسس مایکروسافت یعنی 46 هزار میلیارد تومان
۲ـ وارن بافت با 40 میلیارد دلار
۳ـ یائول الن با 22 میلیارد دلار
۴ـ مایکل دل و لاری الیسون مشترکا 18 میلیارد دلار
در ايران صنعت بزرگي دارم به نام صنعت دين در اين صنعت براي رفع و ارضاي قدرت طلبي ولايت فقيه و براي نياز مالي خمس و زكات و براي ارضاي نیاز جنسي صيغه وجود دارد
     
  

 
ما چرا 2 چشم داريم !
شايد خيلي ها بگويند كه خداوند براي زيبايي 2 چشم در صورت انسان نهاده در صورتي كه اين فقط يك صورت ماجرا است يعني بلي درسته كه 2 چشم انسان را زيبا نشان مي دهد و دليل اين امر فقط زيبايي نيست در هر كار خدا يك دليل علمي و منطقي وجود دارد.
خداوند به اين خاطر براي ما دو چشم نهاده كه ما اجسام را در سه بعد ببينيم يعني 3 بعدي ببينيم طول و عرض و ارتفاع اگر ما 1 چشم داشتيم ما فقط 2 بعد را مي ديديم طول و عرض مثل دوربين.يعني ما ديگر قادر به تعتين ارتفاع و عمق جايي نمي شديم.
اين را شما مي توانيد به راحتي آزمايش كنيد.براي اين كار در مقابل جسمي بايستيد كه از شما لااقل 1متر فاصله داشته باشد بعد يك چشم خود را بسته و 10 ثانيه با يك چشم به جسم نگاه كنيد حالا شما دست خود را به جسم نزديك كنيد شما بعد از مدتي فكر مي كنيد كه دست شما با جسم فاصله كمي دارد ولي شما هرچه دستتان را به جسم نزديك مي كنيد دست شما نمي رسد.و اين به اين خاطر است كه شما قادر به اندازه گيري فاصله با يك چشم در 2 بعد نيستيد.(البته سعي كنيد وسيله معياري براي اندازه گيري نباشد مثلا اگر در حياط هستيد و در مقابلف ديوار ايستاده ايد كاشي هاي حياط براي شما وسيله معيار اندازه گيري هستند يعني شما با نگاه كردن به كاشي ها و حساب كردن تعداد آنها متوجه فاصله خود از ديوار خواهيد شد
در ايران صنعت بزرگي دارم به نام صنعت دين در اين صنعت براي رفع و ارضاي قدرت طلبي ولايت فقيه و براي نياز مالي خمس و زكات و براي ارضاي نیاز جنسي صيغه وجود دارد
     
  

 
ميلياردها سال قبل بخارهاي آب بر روي سطح زمين قرار داشتند و اين بخارهاي آب بايد به هم مي پيوستند تا قطرات آب را تشكيل دهند و درنتيجه باران بوجود آيد و اين زمينه را گازهاي گلخانه اي فراهم كردند و باعث شدند كه بخارهاي آب با هم تركيب شده و بالاخره باران را تشكيل دهند.اما انگار اين گازهاي گلخانه اي كه زماني حيات زمين را بوجود آورده اند (در اثر فعاليت انسان) حيات آن را از بين ببرند.در اثر گازهاي گلخانه اي كه روز به روز بيشتر مي شود طول روزها نسبت به 50 سال قبل كاهش يافته است. شايد باراني كه در سال هاي اوليه پيدايش حيات در زمين بوجود آمده اند شايد 8 ميليون بار بر زمين باريده باشند و اين هم به خاطر چرخه آب هم كه بوسيله خورشيد بخار شده سپس باز به درياها بازگردانده مي شوند اما اين آبي كه از درياها بخار مي شود كمي از آن هم به بيرون از جو مي رود و كمي هم انسان آن را نابود مي كند پس بنابراين آيا زماني آب در سطح كره زمين از بين خواهد رفت؟؟؟!! بايد بگوييم كه خير و علت اين هم آن است كه در 30 كيلومتري پوسته زمين يعني گوشه 10 برابر آب كل آب هاي كره آب وجود دارد و اين آب بوسيله آتشفشان ها از درون زمين خارخ مي شوند.بخاطر فشار زياد در درون زمين اين عمل هر روز ادامه دارد و آب از درون دهانه آتشفشان ها خارج مي شود
در ايران صنعت بزرگي دارم به نام صنعت دين در اين صنعت براي رفع و ارضاي قدرت طلبي ولايت فقيه و براي نياز مالي خمس و زكات و براي ارضاي نیاز جنسي صيغه وجود دارد
     
  

 
ایا میدانید فرستادن انسان به کرات دیگر از دردسر کمتری برخوردار است تا تا یافتن راهی برای رشد سبزیجات در فضا.برای مثال هیچگونه فشاری درجو ماه وجود ندارد (چیزی که برای ایجاد ابر و بارش باران الزامی است),میزان جاذبه آن تنها یک ششم جاذبه زمین است ,یک روز آن تقریبا برابر است با 30 روز زمینی و یک شب آن معادل دوهفته شب زمینی بعلاوه فاقد کربن لازم برای انجام عمل فتو سنتز می باشد.


ایا میدانید وقتی دو کهکشان با هم برخورد می کنند چه اتفاقی رخ می دهد

کهکشان راه شیری در مسیر برخورد با کهکشان آندرومدا، یعنی نزدیک ترین کهکشان مارپیچی به ما قرار دارد. کهکشان راه شیری (که منظومه شمسی و زمین در آن قرار دارند) و کهکشان آندرومدا دو تا از بزرگ ترین کهکشان های گروه محلی هستند. دانشمندان می گویند این دو کهکشان چند میلیارد سال دیگر با هم ادغام می شوند که این ادغام به عواقب فاجعه باری منجر می شود.

ستاره هایی از کهکشان به بیرون پرتاب می شوند و تعدادی از ستاره ها نابود خواهند شد چراکه به داخل سیاه چاله های پرجرم سقوط خواهند کرد. همچنین ساختار مارپیچی هر دو کهکشان نابود خواهد شد چراکه دو کهکشان به یک کهکشان بیضی عظیم تبدیل خواهند شد. این تحولات عظیم درواقع بخشی طبیعی از تکامل کهکشانی است.

ستاره شناسان مدتی است که براساس جهت و سرعت حرکت کهکشان ما و کهکشان آندرومدا از این برخورد قریب الوقوع مطمئن شده اند. مهم تر از آن هنگامی که ستاره شناسان به جهان نگاه می کنند، می بینند که برخوردهای کهکشانی به صورت منظم اتفاق می افتد
در ايران صنعت بزرگي دارم به نام صنعت دين در اين صنعت براي رفع و ارضاي قدرت طلبي ولايت فقيه و براي نياز مالي خمس و زكات و براي ارضاي نیاز جنسي صيغه وجود دارد
     
  

 
برخوردهای گرانشی

کهکشان ها با گرانش متقابل و مدار حول یک مرکز مشترک کنار هم نگه داشته می شوند. کنش و واکنش بین کهکشان ها به خصوص بین کهکشان های بسیار بزرگ و کهکشان های ماهواره ای امری رایج است. (کهکشان ماهواره ای کهکشانی است که به خاطر جاذبه گرانشی حول یک کهکشان بزرگ تر می گردد.)

نتیجه این تعاملات این است که برخی از این کهکشان ها خیلی نزدیک به یکدیگر می شوند تا جایی که گرانش کهکشان ماهواره ای یکی از بازوهای مارپیچی اصلی کهکشان بزرگ را جذب می کند.

در موارد دیگر، مسیر کهکشان ماهواره ای ممکن است باعث شود این کهکشان و کهکشان بسیار بزرگ همدیگر را قطع کنند. این برخوردها می تواند به ادغام منجر شود، البته با فرض این که هیچ کدام از این کهکشان ها پس از برخورد با یکدیگر از مقدار جنبش کافی برای ادامه حرکت شان برخوردار نباشند.

اگر یکی از دو کهکشانی که با هم برخورد می کنند بسیار بزرگ تر از دیگری باشد، کهکشان بسیار بزرگ تا حد زیادی دست نخورده باقی می ماند و شکل اش را حفظ می کند در حالی که کهکشان کوچک تر از هم جدا می شود و بخشی از کهکشان بزرگ تر می گردد.

چنین برخوردهایی نسبتاً عادی هستند و باور بر این است که کهکشان آندرومدا دست کم با یک کهکشان دیگر در گذشته برخورد کرده باشد. چند کهکشان کوتوله (از قبیل کهکشان کروی کوتوله بیضوی ((Sagittarius Dwarf) در صورت فلکی قوس) در حال حاضر با کهکشان راه شیری در حال برخورد و ادغام با آن است.

البته واژه برخورد برای توصیف این پدیده اندکی بی مسمی است، چراکه توزیع اندک ماده در کهکشان ها بدین معنی است که برخوردهای واقعی بین ستاره ها و سیارات خیلی بعید است.
در ايران صنعت بزرگي دارم به نام صنعت دين در اين صنعت براي رفع و ارضاي قدرت طلبي ولايت فقيه و براي نياز مالي خمس و زكات و براي ارضاي نیاز جنسي صيغه وجود دارد
     
  

 
برخورد آندرومدا- کهکشان راه شیری

در سال 1929، ادوین هابل شواهد تجربی ای ارایه داد که نشان می داد کهکشان های دور در حال دور شدن از کهکشان راه شیری اند. این کشف به قانون هابل منجر شد که می گوید فاصله و سرعت یک کهکشان را می توان با سنجش جابجایی آن به سرخی تعیین کرد - به عنوان مثال پدیده ای است که در آن وقتی یک شیء دور می شود، نورش به سمت انتهای قرمز طیف الکترومغناطیسی جابجا می شود.

حالا با سنجش های طیف نمایی روی نوری که از آندرومدا می آید مشخص شده نور آندرومدا به انتهای آبی طیف منتقل شده. این نشان می دهد که بر خلاف بسیاری از کهکشان هایی که از اوایل قرن 20 مشاهده شده اند، آندرومدا به سمت ما حرکت می کند.

محققان بر اساس داده های تلسکوپ فضایی هابل از حرکت آندرومدا بین سال های 2002 و 2010 به این نتیجه رسیده اند که برخورد بین کهکشان راه شیری و کهکشان آندرومدا بی شک اتفاق می افتد. بر اساس سنجش جابجایی نور آن به آبی، برآورد شده که آندرومدا با سرعت حدود 110 کیلومتر / ثانیه (68 مایل / بر ثانیه) در حال نزدیک شدن به کهکشان ما است.

با این سرعت، احتمالاً کهکشان آندرومدا در حدود 4 میلیارد سال دیگر با کهکشان راه شیری برخورد خواهد کرد. این مطالعات همچنین حاکی از این است که کهکشان M33 یا کهکشان مثلث - سومین و درخشان ترین کهکشان گروه محلی - هم در این رویداد شرکت خواهد داشت. با تمام اینها، حرکت کهکشان مثلث در مدار حول کهکشان راه شیری و آندرومدا متوقف می شود و در زمانی دیگر با بقایای ادغام شده کهکشان راه شیری و آندرومدا برخورد می کند.
در ايران صنعت بزرگي دارم به نام صنعت دين در اين صنعت براي رفع و ارضاي قدرت طلبي ولايت فقيه و براي نياز مالي خمس و زكات و براي ارضاي نیاز جنسي صيغه وجود دارد
     
  

 
عواقب برخورد کهکشان ها

در یک برخورد کهکشانی، کهکشان های بزرگ به طور کامل کهکشان های کوچک تر را جذب می کنند، آنها را از هم جدا می کنند و ستاره هایشان با هم مخلوط می شوند. اما برخورد کهکشان هایی که اندازه مشابهی دارند - مانند راه شیری و آندرومدا - باعث می شود ساختار مارپیچی هر دو به طور کامل از بین برود. ستارگان دو کهکشان در نهایت یک کهکشان بیضی شکل عظیم با ساختار مارپیچی غیر قابل تشخیص را تشکیل می دهند.

همچنین چنین تعاملاتی می تواند باعث شکل گیری شمار اندکی از ستاره ها شود. زمانی که کهکشان ها با هم برخورد می کنند، ابرهای وسیعی از هیدروژن ایجاد می شوند که جمع و فشرده می شوند و همین می تواند باعث آغاز تعدادی از در خود فروریختگی های گرانشی شود. همچنین یک برخورد کهکشانی باعث می شود یک کهکشان به پیری زودرس دچار شود چراکه بیشتر گازش به ستاره تبدیل می شود.

پس از اتمام این دوره که تشکیل ستاره ها در آن شایع است، سوخت کهکشان ها به انتها می رسد. جوان ترین و داغ ترین ستاره ها به صورت ابرنواختر منفجر می شوند و همه آن چه که باقی می ماند ستارگان سرخ سرد با طول عمر بسیار طولانی است. این به این خاطر است که کهکشان های عظیم بیضی شکل که حاصل برخورد کهکشان ها هستند، ستارگان سرخ پیر زیادی دارند و در آنها فعالیت خیلی اندکی در زمینه تشکیل ستارگان انجام می شود.

با وجود این که کهکشان آندرومدا حاوی حدود 1 تریلیون ستاره و کهکشان راه شیری شامل حدود 300 میلیارد ستاره است، احتمال برخورد حتی دو ستاره از آنها نیز به دلیل فاصله زیادی که بین ستاره ها وجود دارد ناچیز است. با این حال، هر دو کهکشان دارای سیاه چاله های مرکزی پرجرمی اند که در نزدیکی مرکز کهکشان تازه تشکیل شده به هم می رسند.

ادغام سیاه چاله ها باعث می شود انرژی مداری به ستاره ها منتقل شود و در دوره میلیون ها ساله به مدارهای بالاتر جابجا شوند. وقتی که دو سیاهچاله در فاصله یک سال نوری از یکدیگر قرار می گیرند، امواج گرانشی ای

را ساطع می کنند که انرژی مداری بیشتری را منتشر می کند، تا این که به طور کامل ادغام می شوند.

گاز حاصل از ترکیب سیاه چاله ها با یکدیگر می تواند یک اختروش (شیئی با جرم بی نهایت زیاد که انرژی زیادی ساطع می کند و حاوی سیاه چاله های پرجرمی است) فروزان یا یک هسته فعال ایجاد کند که در مرکز کهکشان شکل می گیرد و در نهایت، اثرات ادغام سیاه چاله ها می تواند این باشد که ستارگان از کهکشان بزرگ تر به بیرون پرت شوند. این ستاره های سرکش سرعت بالا می توانند حتی سیارات شان را هم با خودشان ببرند.

امروزه مشخص شده که وقوع برخوردهای کهکشانی در جهان ما عادی هستند. اغلب این برخوردها در رایانه شبیه سازی می شوند.
در ايران صنعت بزرگي دارم به نام صنعت دين در اين صنعت براي رفع و ارضاي قدرت طلبي ولايت فقيه و براي نياز مالي خمس و زكات و براي ارضاي نیاز جنسي صيغه وجود دارد
     
  

 
سوگند به خورشید و پرتو آن ــ و به ماه وقتیکه آنرا بازتاب می دهد ــ و به روز وقتیکه آنرا متجلی می کند ــ و به شب وقتیکه آنرا می پوشاند
و خورشيد در قرارگاه خود در حرکت است
و چراغی (خورشيدی) با شراره های بزرگ قرار داديم
آيا نمی بينی خدا چگونه (تا کجا) گرما را کشيد و دور برد؟ و اگر می خواست آنرا يکنواخت می کرد. افزون بر آن، خورشيد را نيز دليلی برای آن قرار داديم ـــ سپس آنرا در چنگ خود به طرف خود کشيديم کشيدنی نامحسوس
خورشيد و ماه در تناسب هستند
اوست که خورشيد را نور اصلی و ماه را نور بازتابی قرار داد
روز رستاخيز نزديک شد و ماه شکافته شد
نه به خورشيد و نه به ماه هيچکدام سجده نکنيد، بلکه به خدائی سجده کنيد که آنها را (يعنی: ماهها و خورشيدها را) آفـريد
و زمين را پس از آن ضمن چرخش دور برد. آب و گياهِ آن را هر دو از خود آن درآورد
آيا آنکه زمين را آرام نمود و درون آن رودها قـرار داد و برای آن کـوههـا قرار داد و ميان دو دريا ديوار قرار داد، آيا خدائی پابپای وی وجود دارد؟ اينها در واقع از طبيعت چيزی نمی دانند
و اینکه ما آبها را ريختيم ريختنی ــ بعـدها خشکی را شـقـه کرديم شـقـه کردنی
و خشکی ها را دور برديم
آيا زمين را گهواره وار نکردیم
او زمين و سيارات منظومه شمسی را هر کدام بجا و بمورد آفريد. شب را بر روز می پيچاند در حاليکه روز را بر شب می پيچاند. و خورشيد و ماه را مناسب نمود. هـمه آنها تا زمان مشخصی در حرکت هستند
آيا نمی بينند ما رفته رفته از زمين از اطراف آن کم می کنيم
سوگند به جوِ برگشت دهنده ــ و به زمينِ شقه شقه ــ که اين قرآن گفتار جدا جدا است نه اينکه چيز بيهـوده ای باشد
و همينطور خدا زمين را برای شما نشانه دار درست کرد تا بتوانيد راه هایِ بازِ آن را طی کنيد
آنگاه که زمين لرزش خود را بلرزد ــ و آنگاه که زمين سنگينی های خود را بيرون بياورد
اوست که زمين را "مانند يک حيوان سواری که سواره احساس ثبات و آرامش می کند" کرد
خـدا آن است که هـفـت جـو را آفـريـد و از زمـيـن نـيـز چيزی مانـنـد آنهـا
روميان در پائين ترين سطح زمين شکست خوردند ولی پس از شکست خود پيروز خواهند شد. در فاصله بين سه تا نه سال آينده. روند تحولات، پيش از آن و پس از آن همه برای خدا است. و آنروزها مؤمنين نيز با کمک سربزنگاهی خدا خوشحال خواهند شد
در آسمان خطوط دفاعی درست کرديم و آنرا برای بينندگان زيبا نموديم. و آنرا از دخول هر شيطانِ شليک شده ای حفظ نموديم. و آنی که از روزنه ای وارد بشود به شهاب ديدنی تبديل میشود
آيا خيالتان راحت است از اينکه کـنار خشکی را به زير نخواهـد کشيد
آيا نمی توانند وضعيت حال و گذشته زمين و فضا را ببينند و بدانند که اگر ما بخواهيم میتوانيم زمين را زير آنها پائين بکشيم يا اجسام بزرگ را از فضا روی آنها بيندازيم
و آیا نمی توانند ببینند کوهها روی چه حسابی بپا داشته شده اند ــ و زمین روی چه حسابی سطح داده شده است!
آيا سطح زمين را فرايند عوض شدن نداديم
آن خدائی که زمین را برای شما فرش کرد (هموار کرد)
به آنها بگو: برويد در زمين و ببينيد خدا چگـونه حيات را آغاز کرد. به همان سادگی نيز در مرتبه عاليتری حيات آخرت را ايجاد خواهد نمود
و اين خدا بود که موجود بی ريش و پشمی را در آب آفريد، مدت کوتاهی بعد خلقـت آنرا نـَسَبی (از خود آن) و از طريق جفت گيری قرار داد.
خدا هر جانوری را (يعنی: همه جانـوران را) در آب آفريد. بنابر اين آن که رویِ شـکـم خـود راه می رود از آنهاست (از آنها آمده)، و آنکه روی دوپا راه می رود از آنهاست (از آنها آمده)، و آنکه روی چهار پا راه می رود از آنهاست (از آنها آمده). خدا هر چه را بخواهد می آفريند.
و هر چيز زنده ای را از آب قرار داديم.
و ما انسان را "از خاک کوره در گل و لایِ سياهِ بد بویِ تعـفـن گرفته" آفريديم.
خدا شما را "گياه وار" از زمين رويانيد!
مشکل شما کدام است که به خدا شکوهمندانه نگاه نمی کنيد در حاليکه شما را طی دوره های بلند مدت آفريد.
و در خلقت خود شما و خلقت هر نوع جانور ديگری که بطور غير منظم گسترش میدهد نشانه هائی برای کسانيکه مسائل را عينی و مادی می فهمند وجود دارد!
و به شما رفته رفته رنگ و رو (رنگ و روی بشری) داد و مدت کوتاهی بعد رنگ و روی شما را بهتر نمود!
به آنها بگو: خداست که شماها را بنابر وضعيت سرزمين ها آفـريد.
همه شما را از يک بشر آفريد.
مردم! ما همه شماها را از يک نر و يک ماده آفريديم، و شماها را تيره بندی کـرده و افـراد هم تيره را کمی با هم تفاوت داديم تا بتوانيد همديگر را تشخيص بدهـيد. فـرد ارزشـمـند تر شما پيش خدا کسی از شماست که نيکوکارتر باشد.
هيچ جانوری در زمين يا پرنده ای که با دو بال پرواز می کند نيست مگر اينکه همه امتهائی مانند شماها هستند!
ما شما را آفريديم، مدت درازی بعد رفته رفته به شما رنگ و رو (رنگ و روی بشری) داديم، و مدت درازی بعد به فرشتگان گـفـتيم: به آدم تن بدهيد (تسليم وی شويد). همه تسليم شدند بجز ابليس که با تسليم شوندگان نبود.
روزگاری از زمان بر انسان گذشته که چيز قابل بيانی نبوده است!
هر مردمی در ابتدا يک جمع يگانه ای بودند، بعد دچار مشکل و درگيری شدند.
<<راست گفت خداوند بلند مرتبه و بزرگ>>
در ايران صنعت بزرگي دارم به نام صنعت دين در اين صنعت براي رفع و ارضاي قدرت طلبي ولايت فقيه و براي نياز مالي خمس و زكات و براي ارضاي نیاز جنسي صيغه وجود دارد
     
  

 
آیا میدانید چرا قرآن معجزه است؟
آقای دکتر طارق الشيودان اخيراً کشفيات بسيار جالب، قابل توجه و تعمقی در آيات قرآن به شرح زير داشته اند:
برابری يک چيز با چيز ديگر، به عبارتی برابری اضداد!
مثال: برابری مرد با زن
مجموع آيات قرآن مجيد آشکار می گردد اين است که:
کلمه مرد 24 بار در قرآن مقدس آمده است
هم چنين کلمه زن نيز 24 بار در قرآن مقدس آمده است
کلمات و دفعات تکرار در جمع آيات قرآن مجيد
دنيا (يکی ازنام های زندگی): 115 آخرت (نامی برای زندگی پس از اين جهان): 115
ملائکه: 88 شياطين: 88
زندگی: 145 مرگ: 145
سود: 50 زيان: 50
ملت (مردم): 50 پيامبران: 50
ابليس(پادشاه شياطين): 11 پناه جوئی از شرّ ابليس: 11
مصيبت: 75 شکر: 75
صدقه: 73 رضايت: 73
فريب خوردگان (گمراه شدگان): 17 مردگان (مردم مرده): 17
مسلمين: 41 جهاد: 41
طلا: 8 زندگی راحت: 8
جادو: 60 فتنه: 60
زکات: 32 برکت: 32
ذهن : 49 نور: 49
زبان: 25 موعظه (گفتار، اندرز): 25
آرزو: 8 ترس: 8
آشکارا سخن گفتن (سخنرانی): 18 تبليغ کردن: 18
سختی: 114 صبر 114
ونيز جالب خواهد بود به دفعاتی که کلمات زير در قرآن ظاهر شده اند نگاهی داشته باشيم:
نماز: 5 ماه: 12 روز: 365
دريا : 32 ، زمين (خشکی): 13
45 = 32 + خشکی + دريا = 13
%٧١٫١١١=٣٢/۴۵*١٠٠q = دريا
%٢۵٫٨٨٩=۴۵/١٣*١٠٠q = خشکی
%١٠٠=(% دريا ( ٧١٫١١١ %)+خشکی( ٢۵٫٨٨٩
دانش بشری به تازگی اثبات نموده که آب 71.111 % و خشکی 28.889 % از کره زمين را فراگرفته است.
آيا می توان گفت که اين ها همه بر حسب اتفاق در قرآن مجيد آمده است؟
در ايران صنعت بزرگي دارم به نام صنعت دين در اين صنعت براي رفع و ارضاي قدرت طلبي ولايت فقيه و براي نياز مالي خمس و زكات و براي ارضاي نیاز جنسي صيغه وجود دارد
     
  
صفحه  صفحه 15 از 33:  « پیشین  1  ...  14  15  16  ...  32  33  پسین » 
علم و دانش

آيا ميدانيد كه؟؟؟؟؟؟؟؟؟

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA