انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
علم و دانش
  
صفحه  صفحه 16 از 33:  « پیشین  1  ...  15  16  17  ...  32  33  پسین »

آيا ميدانيد كه؟؟؟؟؟؟؟؟؟



 
گانگستر یعنی چه ؟
لابد اسم گانگستر . گانگستریزم را زیاد شنیده اید . ميدانيد که اصلاً این لغات در مورد جنایتکاران و تبهکاران جسور و مسلحی به کار می رود که اغلب در ممالک خارجی مخصوصاً در کشور های آمریکا و ایتالیا وجود دارند اما هیچ ميدانيد اصلاً گانگستر یعنی چه ؟
گانگستر از کلمه « گانگ» گرفته شده که در انگلیسی معنی دسته و گروه متحدی را می دهد و چون جنایتکاران آمریکایی دسته جمعی برای ربودن پول بانکها و سایر مؤسسات کار می کردند روی این اصل به آنها گانگستر گفتند و این نام و صفت رفته رفته به همه دسته های جنایتکاران در سراسر جهان اطلاق شد .



قوی ترین صدای جهان چه بوده است
قوی ترین صدایی که مردم دنیای معاصر آن را شنیده اند نه انفجار بمب اتم بود و نه انفجار بمب هیدروژنی بلکه این صدا روز 27 اوت 1883 میلادی بعلت انفجار کوه آتشفشان معروف( کراکاتوا ) واقع در جزیره سوماترا ( اندونزی امروز )تولید شد.
دراین انفجار کر کننده که صدای آن از فاصله 3000 میلی شنیده شد ، 2.3 جزیرة کراکاتوا به هوا پرتاب شد و در نتیجه 3000 ده مبدل به گرد شد و غبار شد و متجاوز از 40000 نفر نفر سکنه آن به دود و گاز مبدل شدند .
علت این انفجار طبق تحقیقات بعدی وجود یک شکاف بعلت زمین لرزه و جریان آب اقیانوس آرام به درون آن در ناحیه مرکزی جزیره بود . این آب فراوان با مواد مذاب آتش فشان که در حال بیرون آمدن از زمین بود مخلوط شده و تبدیل ناگهانی آب به بخار موجب این انفجار موحش گردید
در ايران صنعت بزرگي دارم به نام صنعت دين در اين صنعت براي رفع و ارضاي قدرت طلبي ولايت فقيه و براي نياز مالي خمس و زكات و براي ارضاي نیاز جنسي صيغه وجود دارد
     
  

 
ستارگان سحابی چه هستند ؟مجموعه ستارگان نامشخص ریز و درشتی که چون به صورت ابر دیده می شوند ستارگان ابری هم گفته می
هر سال نوری چندکیلومتر است ؟ 9,460,800,000,000 کیلومتر .
سال نوری چیست ؟ - مسافتی که نور با سرعت 300 هزار کیلومتر بر ثانیه در عرض 1 سال طی میکند .
کهکشان چیست ؟ - مجموعه ستارگان سحابی یا ابری که آن را راه شیری و راه مکه هم می گویند .
نزدیکترین ستاره به زمین کدام است ؟ - ستاره ای به نام آلفا که 4.6 سال نوری از زمین فاصله دارد .
درخشندترین ستارگانی که دیده می شونددر مجموعه معروف به سگ بزرگ در فاصله 360 سال نوری از زرمین قرار دارند

ایا میدانید چرا وقتی انسان دورچیزی می چرخد سر گیجه می گیرد؟
وقتی که دور چیزی می چرخید مایعی که در گوشتان است و حرکت را کنترل می کند به تدریج دراطراف گوش به حرکت در می اید.هنگامی که این مایع حرکت میکند ، موهایی که درکانال های نیم دایره ای شکل است در جهت های مختلف حرکت میکند تا به مغز پیام دهد که چه دارد روی می دهد. وقتی که از چرخیدن باز می ایستد این مایع و موهای درون گوشتان تا مدتی به حرکت خود ادامه میدهند. به همین دلیل پس از آنکه از چرخیدن دست بردارید به نظرتان می رسد که محیط اطرافتان دور سرتان می چرخد.
در ايران صنعت بزرگي دارم به نام صنعت دين در اين صنعت براي رفع و ارضاي قدرت طلبي ولايت فقيه و براي نياز مالي خمس و زكات و براي ارضاي نیاز جنسي صيغه وجود دارد
     
  

 
پاپ یعنی چه
پاپ که امروزه به عالی ترین مرجع روحانی دین مسیح و مذهب کاتولیک اطلاق می شودیعنی چه ؟
پاپ از کلمه یونانی «پاپاس» که به معنی پدر است اقتباس شده و در مشرقاروپا به اساقفه و کشیشها اطلاق می شود اما در مغرب زمینو مخصوصاْ در ایتالیا کم کم به علل خاص منحصر به اسقف روم شد و چون اسقف روم بر همه اسقفها تقدم داشت و پایتخت امپراتوری نیز روم بود از این حیث به جانشینان بعدب حضرت مسیح نیز پاپ گفتند. اولین پاپ سن پطرس از حواریون حضرت مسیح بود و پاپ امروزی پل ششم که چندی از مرگ ایشان نیز می گذرد دویستو شصت ومین پاپ جهان بود و آخرین پاپ قبل از پل ششم ، پاپ جان بیست وسوم که چندی از مرگ ایشان نیز می گذرد.


ایا میدانید چرا بعضی از مردم می توانند گوش هایشان را تکان دهند؟
بیشتر مردم نمی توانند گوش هایشان را تکان دهند. کسانی که میتوانند این کار را بکنند قادرند از عضلاتی که به گوش بیرونیشان متصل است استفاده کنند. تمام مردم این عضلات را دارند اما همه نمی توانند از آن ها استفاده کنند .

ایا میدانید چرا راکون ها غذایشان را می شویند؟
ممکن است این حرف درست باشد که می گویند راکن ها غذایشان را پیش از خوردن می شویند. اما این عادت نشان دهنده ی نظافت نیست زیرا ممکن است آبی که آنها غذایشان را در آن میشویندکثیف باشد. در واقع ظاهرا راکون ها فقط دوست دارند غذایشان را پیش از خوردن خیس کنند.
در ايران صنعت بزرگي دارم به نام صنعت دين در اين صنعت براي رفع و ارضاي قدرت طلبي ولايت فقيه و براي نياز مالي خمس و زكات و براي ارضاي نیاز جنسي صيغه وجود دارد
     
  

 
بمب اتمي سلاحي است كه نيروي آن از انرژي اتمي و بر اثر شكاف هسته (فيسيون ) اتمهاي پلوتونيوم يا اورانيوم ايجاد مي شود .در فرآيند شكافت هسته اي ، اتمهاي ناپايدار شكافته و به اتمهاي سبكتر تبديل مي شوند .
نخستين بمب از اين نوع ، در سال 1945 م در ايالات نيو مكزيكو در ايالات متحده آمريكا آزمايش شد . اين بمب ، انفجاري با قدرت 19 كيلو تن ايجاد كرد ( يك كيلو تن برابر است با انرژي اتمي آزاد شده 190 تن ماده منفجره تي . ان . تي انفجار بمب اتمي موج بسيار نيرومند پرتوهاي شديد نوراني ، تشعشعات نفوذ كننده اشعه گاما و نوترونها و پخش شدن مواد راديو اكتيو را همراه دارد . انفجار بمب اتمي چندين هزار ميليارد كالري حرارت را در چند ميليونيوم ثانيه ايجاد مي كند .
اين دماي چند ميليون درجه اي با فشار بسيار زياد تا فاصله 1200 متري از مركز انفجار به افراد بدون پوشش حفاظتي صدمه مي زند و سبب مرگ و بيماري انسان و جانوران مي شود . همچنين زمين ، هوا آب و همه چيز را به مواد راديو اكتيو آلوده مي كند .
بمب هاي اتمي شامل نيروهاي قوي و ضعيفي اند كه اين نيروها هسته يك اتم را به ويژه اتم هايي كه هسته هاي ناپايداري دارند، در جاي خود نگه مي دارند. اساسا دو شيوه بنيادي براي آزادسازي انرژي از يك اتم وجود دارد: 1- شكافت هسته اي: مي توان هسته يك اتم را با يك نوترون به دو جزء كوچك تر تقسيم كرد. اين همان شيوه اي است كه در مورد ايزوتوپ هاي اورانيوم (يعني اورانيوم 235 و اورانيوم 233) به كار مي رود.
براي توليد يك بمب اتمي موارد زير نياز است:
يك منبع سوخت كه قابليت شكافت يا همجوشي را داشته باشد.
دستگاهي كه همچون ماشه آغازگر حوادث باشد.
راهي كه به كمك آن بتوان بيشتر سوخت را پيش از آنكه انفجار رخ دهد دچار شكافت يا همجوشي كرد.
در اولين بمب هاي اتمي از روش شكافت استفاده مي شد. اما امروزه بمب هاي همجوشي از فرآيند همجوشي به عنوان ماشه آغازگر استفاده مي كنند.بمب هاي شكافتي (فيزيوني): يك بمب شكافتي از ماده اي مانند اورانيوم 235 براي خلق يك انفجار هسته اي استفاده مي كند. اورانيوم 235 ويژگي منحصر به فردي دارد كه آن را براي توليد هم انرژي هسته اي و هم بمب هسته اي مناسب مي كند. اورانيوم 235 يكي از نادر موادي است كه مي تواند زير شكافت القايي قرار بگيرد.اگر يك نوترون آزاد به هسته اورانيوم 235 برود،هسته بي درنگ نوترون را جذب كرده و بي ثبات شده در يك چشم به هم زدن شكسته مي شود. اين باعث پديد آمدن دو اتم سبك تر و آزادسازي دو يا سه عدد نوترون مي شود كه تعداد اين نوترون ها بستگي به چگونگي شكسته شدن هسته اتم اوليه اورانيوم 235 دارد. دو اتم جديد به محض اينكه در وضعيت جديد تثبيت شدند از خود پرتو گاما ساطع مي كنند. درباره اين نحوه شكافت القايي سه نكته وجود دارد كه موضوع را جالب مي كند.
1- احتمال اينكه اتم اورانيوم 235 نوتروني را كه به سمتش است، جذب كند، بسيار بالا است. در بمبي كه به خوبي كار مي كند، بيش از يك نوترون از هر فرآيند فيزيون به دست مي آيد كه خود اين نوترون ها سبب وقوع فرآيندهاي شكافت بعدي اند. اين وضعيت اصطلاحا «وراي آستانه بحران» ناميده مي شود.
2 - فرآيند جذب نوترون و شكسته شدن متعاقب آن بسيار سريع و در حد پيكو ثانيه (12-10 ثانيه) رخ مي دهد.
3 - حجم عظيم و خارق العاده اي از انرژي به صورت گرما و پرتو گاما به هنگام شكسته شدن هسته آزاد مي شود. انرژي آزاد شده از يك فرآيند شكافت به اين علت است كه محصولات شكافت و نوترون ها وزن كمتري از اتم اورانيوم 235 دارند. اين تفاوت وزن نمايان گر تبديل ماده به انرژي است كه به واسطه فرمول معروف mc2= E محاسبه مي شود. حدود نيم كيلوگرم اورانيوم غني شده به كار رفته در يك بمب هسته اي برابر با چندين ميليون گالن بنزين است. نيم كيلوگرم اورانيوم غني شده انداز ه اي معادل يك توپ تنيس دارد. در حالي كه يك ميليون گالن بنزين در مكعبي كه هر ضلع آن 17 متر (ارتفاع يك ساختمان 5 طبقه) است، جا مي گيرد. حالا بهتر مي توان انرژي آزاد شده از مقدار كمي اورانيوم 235 را متصور شد.براي اينكه اين ويژگي هاي اروانيوم 235 به كار آيد بايد اورانيوم را غني كرد. اورانيوم به كار رفته در سلاح هاي هسته اي حداقل بايد شامل نود ٪ اورانيوم 235 باشد.در يك بمب شكافتي، سوخت به كار رفته را بايد در توده هايي كه وضعيت «زير آستانه بحران» دارند، نگه داشت. اين كار براي جلوگيري از انفجار نارس و زودهنگام ضروري است. تعريف توده اي كه در وضعيت «آستانه بحران» قرار داد چنين است: حداقل توده از يك ماده با قابليت شكافت كه براي رسيدن به واكنش شكافت هسته اي لازم است. اين جداسازي مشكلات زيادي را براي طراحي يك بمب شكافتي با خود به همراه مي آورد كه بايد حل شود.

1 - دو يا بيشتر از دو توده «زير آستانه بحران» براي تشكيل توده «وراي آستانه بحران» بايد در كنار هم آورده شوند كه در اين صورت موقع انفجار به نوترون بيش از آنچه كه هست براي رسيدن به يك واكنش شكافتي، نياز پيدا خواهد شد.
2 - نوترون هاي آزاد بايد در يك توده «وراي آستانه بحران» القا شوند تا شكافت آغاز شود.
3 - براي جلوگيري از ناكامي بمب بايد هر مقدار ماده كه ممكن است پيش از انفجار وارد مرحله شكافت شود براي تبديل توده هاي «زير آستانه بحران» به توده هايي «وراي آستانه بحران» از دو تكنيك «چكاندن ماشه» و «انفجار از درون» استفاده مي شود.تكنيك «چكاندن ماشه» ساده ترين راه براي آوردن توده هاي «زير بحران» به همديگر است. بدين صورت كه يك تفنگ توده اي را به توده ديگر شليك مي كند. يك كره تشكيل شده از اورانيوم 235 به دور يك مولد نوترون ساخته مي شود. گلوله اي از اورانيوم 235 در يك انتهاي تيوپ درازي كه پشت آن مواد منفجره جاسازي شده، قرار داده مي شود.كره ياد شده در انتهاي ديگر تيوپ قرار مي گيرد. يك حسگر حساس به فشار ارتفاع مناسب را براي انفجار چاشني و بروز حوادث زير تشخيص مي دهد:

1 - انفجار مواد منفجره و در نتيجه شليك گلوله در تيوپ
2 - برخورد گلوله به كره و مولد و در نتيجه آغاز واكنش شكافت
3 - انفجار بمب

در «پسر بچه» بمبي كه در سال هاي پاياني جنگ جهاني دوم بر شهر هيروشيما انداخته شد، تكنيك «چكاندن ماشه» به كار رفته بود. اين بمب 5.14كيلو تن برابر با 500.14 تن TNT بازده و 5.1 ٪ كارآيي داشت. يعني پيش از انفجار تنها 5.1 ٪ ازماده مورد نظر شكافت پيدا كرد.

در همان ابتداي «پروژه منهتن»، برنامه سري آمريكا در توليد بمب اتمي، دانشمندان فهميدند كه فشردن توده ها به همديگر و به يك كره با استفاده از انفجار دروني مي تواند راه مناسبي براي رسيدن به توده «وراي آستانه بحران» باشد. البته اين تفكر مشكلات زيادي به همراه داشت. به خصوص اين مسئله مطرح شد كه چگونه مي توان يك موج شوك را به طور يكنواخت، مستقيما طي كره مورد نظر، هدايت و كنترل كرد؟افراد تيم پروژه «منهتن» اين مشكلات را حل كردند. بدين صورت، تكنيك «انفجار از درون» خلق شد. دستگاه انفجار دروني شامل يك كره از جنس اورانيوم 235 و يك بخش به عنوان هسته است كه از پولوتونيوم 239 تشكيل شده و با مواد منفجره احاطه شده است. وقتي چاشني بمب به كار بيفتد حوادث زير رخ مي دهند:

1 - انفجار مواد منفجره موج شوك ايجاد مي كند.
2 - موج شوك بخش هسته را فشرده مي كند.
3 - فرآيند شكافت شروع مي شود.
4 - بمب منفجر مي شود.

در «مرد گنده» بمبي كه در سال هاي پاياني جنگ جهاني دوم بر شهر ناكازاكي انداخته شد، تكنيك «انفجار از درون» به كار رفته بود. بازده اين بمب 23 كيلو تن و كارآيي آن 17 ٪ بود.شكافت معمولا در 560 ميلياردم ثانيه رخ مي دهد.بمب هاي همجوشي: بمب هاي همجوشي كار مي كردند ولي كارآيي بالايي نداشتند. بمب هاي همجوشي كه بمب هاي «ترمونوكلئار» هم ناميده مي شوند، بازده و كارآيي به مراتب بالاتري دارند. براي توليد بمب همجوشي بايد مشكلات زير حل شود:دوتريوم و تريتيوم مواد به كار رفته در سوخت همجوشي هر دو گازند و ذخيره كردنشان دشوار است. تريتيوم هم كمياب است و هم نيمه عمر كوتاهي دارد بنابراين سوخت بمب بايد همواره تكميل و پر شود.دوتريوم و تريتيوم بايد به شدت در دماي بالا براي آغاز واكنش همجوشي فشرده شوند. در نهايت «استانسيلا اولام» دريافت كه بيشتر پرتو به دست آمده از يك واكنش فيزيون، اشعه X است كه اين اشعه X مي تواند با ايجاد درجه حرارت بالا و فشار زياد مقدمات همجوشي را آماده كند. بنابراين با به كارگيري بمب شكافتي در بمب همجوشي مشكلات بسياري حل شد. در يك بمب همجوشي حوادث زير رخ مي دهند:

1 - بمب شكافتي با انفجار دروني ايجاد اشعه X مي كند.
2 - اشعه X درون بمب و در نتيجه سپر جلوگيري كننده از انفجار نارس را گرم مي كند.
3 - گرما باعث منبسط شدن سپر و سوختن آن مي شود. اين كار باعث ورود فشار به درون ليتيوم - دوتريوم مي شود.
4 - ليتيوم - دوتريوم 30 برابر بيشتر از قبل تحت فشار قرار مي گيرند.
5 - امواج شوك فشاري واكنش شكافتي را در ميله پولوتونيومي آغاز مي كند.
6 - ميله در حال شكافت از خود پرتو، گرما و نوترون مي دهد.
7 - نوترون ها به سوي ليتيوم - دوتريوم رفته و با چسبيدن به ليتيوم ايجاد تريتيوم مي كند.
8 - تركيبي از دما و فشار براي وقوع واكنش همجوشي تريتيوم - دوتريوم ودوتريوم - دوتريوم و ايجاد پرتو، گرما و نوترون بيشتر، مناسب است.
9 - نوترون هاي آزاد شده از واكنش هاي همجوشي باعث القاي شكافت در قطعات اورانيوم 238 كه در سپر مورد نظر به كار رفته بود، مي شود. 10- شكافت قطعات اروانيومي ايجاد گرما و پرتو بيشتر مي كند.
11- بمب منفجر شود.
آن کس که بداند که نداند داناترین است
در ايران صنعت بزرگي دارم به نام صنعت دين در اين صنعت براي رفع و ارضاي قدرت طلبي ولايت فقيه و براي نياز مالي خمس و زكات و براي ارضاي نیاز جنسي صيغه وجود دارد
     
  

 
چرا حلقه ازدواج باید در انگشت چهارم قرار بگیرد؟
مراحل زیر را به ترتیب انجام دهید . تا معجزه ای شگفت انگیز را متوجه شوید.(این مطلب برگرفته از اساطیر چینی است)
1- ابتدا کف دو دستتان را روبروی هم قرار دهید و دو انگشت میانی دست های چپ و راستتان را پشت به پشت هم بچسبانید.
2- چهار انگشت باقی مانده را از نوک آنها به هم متصل کنید.
3- به این ترتیب تمامی پنج انگشت به قرینه شان در دست دیگر متصل هستند.
4- سعی کنید انگشتان شست را از هم جدا کنید. انگشت شست نمایانگر والدین است. انگشت های شست می توانند از هم جدا شوند زیرا تمام انسان ها روزی می میرند . به این صورت والدین ما روزی ما را ترک خواهند کرد.
5- لطفا مجددا انگشت های شست را به هم متصل کنید . سپس سعی کنید انگشت های دوم را از هم جدا نمائید. انگشت دوم (انگشت اشاره ) نمایانگر خواهران و برادران هستند. آنها هم برای خودشان همسر و فرزندانی دارند. این هم دلیلی است که انها ما را ترک کنند.
6- اکنون انگشت های اشاره را روی هم بگذارید و انگشت های کوچک را از هم جدا کنید. انگشت کوچک نماد فرزندان شما است. دیر یا زود آنها ما را ترک می کنند تا به دنبال زندگی خودشان بروند.
7- انگشت های کوچک را هم به روی هم بگذارید. سعی کنید انگشت های چهارم (همان ها که در آن حلقه ازدواج را قرار می دهیم) را از هم باز کنید. احتمالا متعجب خواهید شد که می بینید به هیچ عنوان نمی توانید آنها را از هم باز کنید. به این دلیل که آنها نماد زن و شوهری هستند که برای تمام عمر به هم متصل باقی می مانند.
در ايران صنعت بزرگي دارم به نام صنعت دين در اين صنعت براي رفع و ارضاي قدرت طلبي ولايت فقيه و براي نياز مالي خمس و زكات و براي ارضاي نیاز جنسي صيغه وجود دارد
     
  

 
ایا میدانید نشانه های اخر الزمان ظاهر شده
نشانه های قیامت از زبان حضرت محمد ص چنین است :
در ان زمان زن با شوهرش در تجارت شریک می شود و بازارها به یکدیگر نزدیک می گردد
در ان زمان از شهوات پیروی میکنند مردان به مردان و زنان به زنان قناعت میکنند
در ان زمان زنان خواننده و موسیقی بین مردم محبوبیت زیادی پیدا میکند
قمار و الات موسیقی جالب و امر به معروف و نهی از منکر را زشت میدانند
مردم به تزیین مساجد می پردازند و مناره های مساجد طولانی و قرانها را می ارایند
پسران خود را با طلا تزیین میکنند مردان خود را شبیه زنان و زنان خود راشبیه مردان میکنند
تضییع نماز و پیروی از شهوات و دروغگویی و گرامی داشتن ثروتمندان
برای خواندن نماز و اذان پول دریافت کنند
ایران به قدرت باستان خود می رسد
مردم به جای خدا از ثروتمندان پیروی میکنند
تمامی اینها نشانه های اخر الزمان است که در طلیعه ان ظهور امام زمان عج اتفاق خواهد افتاد و منجی عالم بشریت قیام خواهد کرد
و در اخر هم اینکه ما نسل اخرالزمان هستیم و به گفته یکی از مراجع تقلید بزرگ نسل پیر ما هم اخر زمان را خواهند دید

چرا درخت کاج همیشه سبز است؟
برگ درخت کارها و وظایف متعددی انجام می دهد. یکی از این کارها تهیه ی غذا برای درخت است. برگ، گاز کربنیک را از هوا وآب و موادمعدنی دیگر را از خاک جذب می کند. کلوروفیل یا سبزینه ی برگ انرژی خورشیدی را جذب می کند. کلوروفیل پس ازنیروگرفتن از نور خورشید، گازکربنیک وآب را به قند تبدیل می کند. قندی که بدین ترتیب دربرگها ساخته می شود غذای اصلی درخت است.اما برگ مقدار زیادی اب نیز تولید می کند. فقط جزء بسیار کمی از آب که از راه آوندهای شیره گیاهی به برگ می رسد درساختن غذا مصرف می شود. بیشترین قسمت آب مزبور از راه ملیونها سوراخ ریزی که در سطح برگ وجود دارد تبخیر می شود.دربسیاری ازکشورها از جمله در آمریکای شمالی آب به درخت نمی رسد. پس از منجمد شدن زمین، درخت نمی تواند آب زیدی بصورت بخار ازخودش دفع کند. برای این کار درخت باید مقداری بیش ازآنچه لازم دارد، آب از زمین منجمد جذب کند. به همین علت، برگهایش را می ریزد وکارش را ((تعطیل می کند)) تا مجبور نشود آب خودش را از راه تبخیر از دست بدهد.ولی بعضی از درختها برگهای خاصی دارند. درختهای کاج، صنوبر و یکی دو نوع دیگر، برگهای سوزنی و باریکی با یک غلاف یا پوشش ضخیم و چرب بیرونی دارند. این لایه از تبخیر آب جلوگیری می کند. به همین علت است که برگهای این گونه از درختان چندین سال عمرمی کند. وقتی برگهای مزبورمی ریزند، بلافاصله برگهای تازه ای به جای آنها می رویند و شاخه های این درختان هیچگاه لخت نیستند وکاجیان را درختهای همیشه سبز می نامند.درختهای دیگری با برگهای پهن یا پنجه ای هستند که در تمام مدت سال سبز می مانند. مثلاً درخت بلوط زنده و برگ بوی کالیفرنیایی، برگهای سختی سختی دارند که رطوبت آنها در ماههای سرد حفظ می کنند.
در ايران صنعت بزرگي دارم به نام صنعت دين در اين صنعت براي رفع و ارضاي قدرت طلبي ولايت فقيه و براي نياز مالي خمس و زكات و براي ارضاي نیاز جنسي صيغه وجود دارد
     
  
مرد

 
آیا تولید برگ مصنوعی ممکن است؟

فتوسنتز يكي از مهم ترين فرايندهاي زيستي بر روي زمين است. فتوسنتز به سيستم هاي زيستي اجازه مي دهد تا انرژي را از خورشيد بگيرند و از آن براي توليد غذا و سوخت استفاده كنند. اما مي توان ميزان بهره وري اين فرايند زيستي را بيشتر كرد و به دنبال آن بازدهي بسياري از محصولات كشاورزي را به ميزان قابل توجهي افزايش داد. محققانی که تحقيقاتشان بر زيست شناسي مصنوعي متمركز شده در تلاشند برگي مصنوعي توليد كنند كه قادر است انرژي خورشيد را به سوخت مايع تبديل كند.

آنها می گویند که خورشيد انرژي اش را به صورت رايگان و آزاد در اختيار ما قرار مي دهد اما استفاده از آن مشكل است. ما مي توانيم از صفحات خورشيدي استفاده كنيم تا برق توليد كنيم. اين درحالي است كه ذخيره اين انرژي متناوب و مشكل است. براي همين آنها درتلاشند انرژي خورشيد را به گونه اي به دست آورند كه در مواقعي كه بيشتر مورد نياز است بتوانند از آن استفاده کنند. به اين ترتيب اميدوارند از واكنشي شيميايي مشابه فتوسنتز استفاده كنند منتها در يك سيستم مصنوعي.

گياهان انرژي خورشيد را مي گيرند و متمركز مي كنند و از آن براي تجزيه آب به هيدروژن و اكسيژن بهره مي برند. اكسيژن آزاد مي شود و هيدروژن به سوخت قفل مي شود. هدف اين است كه اين روند در حوزه زيست شناسي مصنوعي هم تكرار شود و سيستم شيميايي قوي و مشابه فتوسنتز طبيعي به وجود آورده شود. این سيستم مصنوعي مي تواند سيستم طبيعي را هم براي استفاده بهتر از انرژي خورشيد بهبود بخشد. با هدايت فتوسنتز به سطح واكنش هاي اوليه، سطوح بسيار بالاتري از تبديل انرژي ممكن مي شود. درنهايت میزان بيشتري از دي اكسيدكربن هم كه در نتيجه سوزاندن سوخت هاي فسيلي ايجاد مي شود از جو گرفته می شود.
عشق ، عشق می آفریند . زندگی رنج به همراه دارد ، رنج دلشوره می آفریند ، دل شوره جرات می بخشد ،جرات اعتماد بهمراه دارد . عشق ، عشق می آفریند .
     
  

 
نحوه ایجاد واکنشی مانند فتوسنتز

پتانسيل فتوسنتز با تمركز بر آنزيمي به نام RuBisCO (ريبولوز-1، بيوفسفات كربوكسيلاز اكسيژناز5) افزايش می يابد. اين آنزيم يك آنزيم كليدي در فتوسنتز است كه به گياهان اجازه مي دهد دي اكسيد كربن جو را براي ايجاد مولكلول هاي غني از انرژي، مثل قندهاي ساده مورد استفاده قرار دهند.

هدف این است که بهره برداري مؤثرتري از RuBisCO انجام گیرد و جلبك ممكن است روزي پاسخ لازم را فراهم كند. با تركيب فتوسنتز جلبكي و گياهي به منظور بهبود بهره وري فتوسنتزي، ما شاهد افزايشي در ميزان توليدات كشاورزي خواهيم بود.

درواقع بعضي از گياهان سازوكارهايي را به وجود آورده اند كه به مانند توربوشارژرهاي زيستي عمل مي كند و دي اكسيد كربن را براي فتوسنتز مطلوب به دور آنزيم متمركز مي كنند. اين امر رشد و توليد را افزايش مي دهد. فهم عميق تر توربوشارژرهاي زيستي ممكن است روزي به کار افزايش بازده محصولات بیاید.



≡ راهی دیگر برای جلوگیری از هدر رفتن نور خورشید

یک راه دیگر هم برای جلوگیری از هدر رفتن انرژی خورشید در نظر گرفته می شود. سيانوباكتري ها (باكتري هايي كه انرژي شان را از فتوسنتز مي گيرند) مي توانند انرژي به مراتب بيشتري از آن چه مصرف مي كنند را جذب كنند. شاید بتوان از اين انرژي اضافي با انتقال آن به يك سلول توليد سوخت استفاده کرد.
در ايران صنعت بزرگي دارم به نام صنعت دين در اين صنعت براي رفع و ارضاي قدرت طلبي ولايت فقيه و براي نياز مالي خمس و زكات و براي ارضاي نیاز جنسي صيغه وجود دارد
     
  

 
اگر خيلي ادعاي نبوغ و هوش دارید يه نگاهي به اين سوالات بیندازید شايد در ادعایتان تجديد نظر کردید :
1- فرض کن تو يه مسابقه دو شرکت کردي. تو از نفر دوم سبقت مي گيري. حالا نفر چندم هستي؟ (زود بگو)

جواب :
اگه پاسخ دادي نفر اول هستي، کاملا در اشتباهي! اگه تو از نفر دوم سبقت بگيري جاي اونو گرفتي و نفر دوم خواهي بود.

2- سعي کن تو سوال دوم گند نزني! براي پاسخ به سوال دوم، بايد زمان کمتري نسبت به سوال اول فکر کني. اگه تو همون مسابقه از نفر آخر سبقت بگيري،‌ نفر چندم مي شي؟ (بدو بگو)

جواب :
اگه جوابت اينه که تو يکي مونده به آخري، بازم در اشتباهي! بگو ببينم تو چطور مي توني از نفر آخر سبقت بگيري؟ صد رحمت به ... !؟!؟ (اگه از نفر آخر عقب باشي،‌ خب پس نفر آخر خودتي ! ... از خودت که نمي خواي سبقت بگيري؟‌ مي خواي؟؟؟؟؟)

3- رياضيات فريبنده!!! اين سوال رو فقط ذهني حل کن و از قلم و کاغذ و ماشين حساب استفاده نکن.

عدد ۱۰۰۰ رو فرض کن. ۴۰ تا بهش اضافه کن. حاصل رو با يه ۱۰۰۰ ديگه جمع کن. عدد ۳۰ رو به جوابت اضافه کن. با يه ۱۰۰۰ ديگه جمعش کن. خب حالا نوبت ۲۰ شده که به بقيه اضافه ش کني. ۱۰۰۰ تاي ديگه جمع کن و نهايتا ۱۰ رو به اين حاصل جمع اضافه کن. سريع بگو حاصل چنده؟

جواب :
به عدد ۵۰۰۰ رسيدي؟ جواب درست ۴۱۰۰ بود.
در ايران صنعت بزرگي دارم به نام صنعت دين در اين صنعت براي رفع و ارضاي قدرت طلبي ولايت فقيه و براي نياز مالي خمس و زكات و براي ارضاي نیاز جنسي صيغه وجود دارد
     
  

 
سفر در زمان
از زمانی که انسان پای به عرصه ی وجود گذاشته است همواره نگاهی به آسمان انداخته است و سؤالات بیشماری در ذهنش تداعی شده است . اما با این وضع نمی توانست پاسخی قانع کننده برای آنها بیابد، زیرا علمش بسیار محدود بود.

تا زمانی که اسپنتیک روسی دروازه های آسمان را شکافت و به فضای بیکران راه یافت؛ در آن زمان شوروی خود را قطب فضایی دنیا می دانست و به خود می بالید ، حال دوباره سؤالات قدیمی قدرت گرفته بود.

یکی از جالبترین افکار بشر، ایده جابجایی در بعد زمان است.

البته اگر از یک بعد دیگر به قضیه نگاه کنیم همه ما مسافر زمان هستیم. همین الان که شما این را میخوانید، زمان به پیش میرود و آینده به حال و حال به گذشته تبدیل میشود. نشانه اش هم رشد موجودات است. ما بزرگ میشویم و می میریم. پس زمان در جریان است.

زمانی که اینشتین در سال 1905 نظریه نسبیت خاص را مطرح کرد در آن قوانین جامعی در مورد نور و سرعت های بالا به چشم می خورد . از آن زمان دوباره نظریات سفر در زمان پای به عرصه ی وجود گذاشتند . زیرا همانطور که می دانیم یکی از اصول نسبیت این است که سرعت نور حد سرعت ها است ؛ یعنی ، هیچ جسمی قادر نیست با سرعتی فراتر از سرعت نور حرکت کند ؛ دلیل این پدیده را می توان باز هم در نسبیت پیدا کرد زیرا قانونی در نسبیت می گوید که با افزایش سرعت جرم نیز افزایش می یابد ، در فرمول محاسبه ای این موضوع یعنی افزایش جرم اگر سرعت جسمی برابر سرعت نور شود آنگاه جرم آن بی نهایت می شود و در این شرایط هیچ انرژی قادر به شتاب دادن آن نیست . پس براساس نسبیت نمی توان از سرعت نور گذر کرد ، حال ممکن است برای شما این سؤال پیش آید که چرا پس فوتون ها می توانند با این سرعت حرکت کنند ؟ پاسخ اینگونه بیان می شود که چون جرم فوتون ها در حال سکون صفر است پس می توانند با چنین سرعتی به سیر و سفر بپردازند.

بر طبق این نظریه اگر شیئ به سرعت نور نزدیک شود گذشت زمان برایش آهسته تر صورت میگیرد. بنابراین اگر بشود با سرعت بیش از سرعت نور حرکت کرد، زمان به عقب برگردد،( اتساع زمان ) که برای فهم بهتر آن پارادوکس اولبرس را مطرح می سازند. مانع اصلی این است که اگر جسمی به سرعت نور نزدیک بشود جرم نسبی ان به بینهایت میل میکند؛ لذا نمی شود شتابی بیش از سرعت نور پیدا کرد. اما شاید یک روز این مشکل هم حل شود.

بر خلاف نویسنده ها و خیالپردازها که فکر می کنند سفر در زمان باید با یک ماشین انجام شود، دانشمندان بر این عقیده هستند که اینکار به کمک یک پدیده طبیعی صورت می گیرد.

با این وجود گفته می شود برای سفر در زمان سه راه عمده وجود دارد که عبارتند از :

1- سیاهچاله ها
2- کرمچاله ها
3- ریسمان های کیهانی
در ايران صنعت بزرگي دارم به نام صنعت دين در اين صنعت براي رفع و ارضاي قدرت طلبي ولايت فقيه و براي نياز مالي خمس و زكات و براي ارضاي نیاز جنسي صيغه وجود دارد
     
  
صفحه  صفحه 16 از 33:  « پیشین  1  ...  15  16  17  ...  32  33  پسین » 
علم و دانش

آيا ميدانيد كه؟؟؟؟؟؟؟؟؟

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA