انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
Sexology - سکسولوژی
  
صفحه  صفحه 1 از 7:  1  2  3  4  5  6  7  پسین »

آیا زنان هم مانند مردان شبها خواب میبینند و ارگاسم میشوند؟


مرد

SexyBoy
 
آیا زنان هم مانند مردان شبها خواب میبینند و ارضا میشوند؟
برگرفته از مجله Asheghi4u

مطمئن باش! در سال 1953 یکی از مشهورترین پژوهش گران جنسی ، دکتر آلفرد کینسی دریافت که نزدیک به 40% از 5628 زنی که با آنها مصاحبه شده بود و در آن زمان حدود 45 سال سن داشتند، دست کم سابقه یکبار ارگاسم در خواب را تجربه کرده بودند

یک پژوهش کوچکتر دیگری در همین زمینه که در مجله ژورنال پژوهشهای جنسی در سال 1986 منتشر شد اذعان داشت که 85 درصد زنانی که سابقه دیدن خواب و ارگاسم را داشتند عموما این اتفاق در سنین 21 برای آنها بوقوع پیوسته است

بعضی ها هم در این تحقیق ادعا کرده اند که حتی هنوز 13 سال آنها شروع نشده بوده که این تجربه را یافته اند.در اضافه باید گفت که عموما زنانی که در خواب ارگاسم میشوند ، این اتفاق را چندین بار در سال تجربه میکنند.دکتر کینسی و شاگردانش مدعی هستند که ارگاسم شبانه در زنان هم نتیجه تحریک و برانگیختگی جنسی در خواب می باشد.

دختران و زنانی هم که تا به حال این مسئله را تجربه نکرده اند و یا کسانی که حتی نمی دانند که آیا ارگاسم شده اند یا خیر ، باید بدانند که آنها نیز کاملا طبیعی هستند.تشخیص ارگاسم در مردان بسیار ساده تر از زنان می باشد چراکه خروج فیزیکی مایع منی کاملا قابل تشخیص می باشد اما در زنان حدس زدن مشکلتر است..از جهتی خود ترشحات زنانه در زمان خواب می تواند دلیلی بر ارگاسم شبانه برای زنان باشد. در میان زنان ممکن است تا اندکی پس از بیدار شدن از خواب همچنان انقباض و یا ضربان در ماهیچه های واژن حس گردد.

تحقیقات دیگری در همین زمینه نشان می دهد که ارگاسمهای شبانه در میان مردان بسیار بیشتر از زنان دیده می شود و اگر این مسئله را با تمرکزی که به روی مسائل جنسی در مردان چه از نظر علمی و چه از نظر اجتماعی می شود ادغام کنیم در میابیم که چرا ما کمتر چیزی در مورد ارگاسمهای زنان می شنویم.
.What's life? Life is love
.What's love? A kissing
.What's kissing? Come here and I'll show you

Sexy
     
  
زن

 
وااااااااااااا

منکه تا بحال نشده توی خواب ارضا بشم

هیچوقتم نشنیدم زنا توی خواب به ارگاسم برسن
یکی بهش زنگ بزنه....بگه هنوز عاشقشم!
     
  
زن

 
من كه تا حالا تو خاب اورگاسم نشدم
با اینكه تو خاب سكس طولانی داشتم!!!!!!
     
  
↓ Advertisement ↓
TakPorn
زن

 
من یك بار این مسئله را تجربه كردم.
من هم خدایی دارم
     
  
زن

 
منم خواب می بینم ولی ارگاسم نمی شم مگر اینكه تو حالت خواب بیداری كسم رو بمالم و انگشت كنم توش
     
  
زن

 
نه
یعنی نمیدونم
من اینجوری نشدم
اما منطقیم نیست

آخه خانوما مثل آقایون زود ارضا نمیشن
     
  
مرد

 
زتها هم مثل مردها در شب خواب میبینند ولی نوع خواب دیدنشون با مردها کلی فرق میکنه. مردها اکثرا میبینن که تو یه جای قدیمی دارن با یه زن معروف یا یه پورن استار سکس میکنن ولی زنها اکثرا میبینن با آشنا ها و نزدیکانشون سکس میکنن و اغلب بهشون تجاوز میشه و با رضایت قبول نمیکنن.
dream
     
  
زن

 
من كه ارگاسم شدم
     
  
مرد

 
فكر نمی كنم به راحتی ما پسرا باشه
عمر گران میگذرخواهی نخواهی سعی بران کن نرود رو به تباهی
a . p
     
  

 
مطمئن باش! در سال 1953 یکی از مشهورترین پژوهش گران جنسی ، دکتر آلفرد کینسی دریافت که نزدیک به 40% از 5628 زنی که با آنها مصاحبه شده بود و در آن زمان حدود 45 سال سن داشتند، دست کم سابقه یکبار ارگاسم در خواب را تجربه کرده بودندیک پژوهش کوچکتر دیگری در همین زمینه که در مجله ژورنال پژوهشهای جنسی در سال 1986 منتشر شد اذعان داشت که 85 درصد زنانی که سابقه دیدن خواب و ارگاسم را داشتند عموما این اتفاق در سنین 21 برای آنها بوقوع پیوسته است بعضی ها هم در این تحقیق ادعا کرده اند که حتی هنوز 13 سال آنها شروع نشده بوده که این تجربه را یافته اند.در اضافه باید گفت که عموما زنانی که در خواب ارگاسم میشوند،این اتفاق را چندین بار در سال تجربه میکنند.دکترکینسیو شاگردانش مدعی هستند که ارگاسم شبانه در زنان هم نتیجه تحریک و برانگیختگی جنسی در خواب می باشد.دختران و زنانی هم که تا بهحال این مسئله را تجربه نکرده اند و یا کسانی که حتی نمی دانند که آیا ارگاسم شده اند یا خیر ، باید بدانند که آنها نیز کاملا طبیعی هستند.تشخیص ارگاسم در مردان بسیار ساده تر از زنان می باشد چراکه خروج فیزیکی مایع منی کاملا قابل تشخیص می باشد اما در زنان حدس زدن مشکلتر است..از جهتی خود ترشحات زنانه در زمان خواب می تواند دلیلی بر ارگاسم شبانه برای زنان باشد. در میان زنان ممکن است تا اندکی پس از بیدار شدن از خواب همچنان انقباض و یا ضربان در ماهیچه های واژن حس گردد.تحقیقات دیگری در همین زمینه نشان می دهد که ارگاسمهای شبانه در میان مردان بسیار بیشتر از زنان دیده می شود و اگر این مسئله را با تمرکزی که به روی مسائل جنسی در مردان چه از نظر علمی و چه از نظر اجتماعی می شود ادغام کنیم در میابیم که چرا ما کمتر چیزی در مورد ارگاسم های زنان می شنویم.
من عاشق سینه بزرگم
     
  ویرایش شده توسط: Hossein27   
صفحه  صفحه 1 از 7:  1  2  3  4  5  6  7  پسین » 
Sexology - سکسولوژی

آیا زنان هم مانند مردان شبها خواب میبینند و ارگاسم میشوند؟

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA