انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
ورزش
  
صفحه  صفحه 10 از 16:  « پیشین  1  ...  9  10  11  ...  15  16  پسین »

ورزش بانوان


مرد

 
مدالهای ابراهیمی به غزه اهدا شد

لیلا ابراهیمی دونده زن ایرانی

ملی پوش تیم ملی دوومیدانی بانوان کشورمان جوایز ورزشی خود در سال های اخیر را به مردم مظلوم غزه اهدا کرد.

به نقل از ایرنا، لیلا ابراهیمی تنها مدال آور ایران بعد از انقلاب اسلامی در رشته دوومیدانی بانوان، در حمایت از مردم غزه، جوایز خود را به مردم مظلوم این منطقه تقدیم کرد.

جوایز وی که در سال جاری دوبار موفق به رکورد شکنی شده است، مبلغی بالغ بر پانزده میلیون ریال است که در حمایت از کودکان و زنان آسیب دیده از حملات ناجوانمردانه رژیم صهیونیستی به نوار غزه، به آنها اختصاص داد.
لیلا ابراهیمی

ورزشکاران و مسئولان رشته های مختلف ورزشی، در راهپیمایی روزهای دوشنبه که در حمایت از مردم غزه انجام شد همراه با سایر اقشار مردم کشورمان حضور گسترده ای داشتند و انزجار خود را از جنایات رژیم صهیونیستی اعلام کردند.

عضو تیم ملی دوومیدانی بانوان گفت:وضع كودكان و زنان در غزه مرا بسیاری متاثر كرد از این رو به فكر كمك به آنها افتادم.

لیلا ابراهیمی همچنین گفت: جایزه دو بار ركوردشكنی خود را در مسابقات پارسال كه یك میلیون و 500 هزار تومان می شد، به حساب هلال احمر برای كمك به مردم غزه واریز كردم
منم فرزند ایران از نسل کوروش و داریوش بزرگ نه از نسل دروغ و فریب
     
  
مرد

 
طراحی لباس ویژه بانوان مسلمان


رئیس کمیته والیبال ساحلی کنفدراسیون والیبال آسیا (AVC) از طراحی لباس ویژه این رشته برای بانوان مسلمان جهت حضور در تورنمنتهای معتبر بین المللی خبر داد.

به نقل از مهر، لباس ویژه بانوان مسلمان ساحلی باز با ایجاد پوشش مناسب و حجاب کامل این امکان را به آنها می دهد تا بتوانند در میادین بین‌المللی مختلف با حریفان خود رقابت کنند.

ریتا سوبوهو، رئیس اندونزیایی کمیته والیبال ساحلی کنفدارسیون والیبال آسیا (AVC) در نشست سالیانه اعضای این کمیته با اعلام این خبر تاکید کرد: مراحل طراحی اولیه این پوشش به پایان رسیده است و اکنون درحال سپری کردن مراحل لازم برای کسب مجوز نهایی آن از سوی مسئولان بلند پایه AVC هستیم.

وی همچنین تاکید کرد: پس از تائید نهایی نمونه یا الگوی لباس مورد نظر در اختیار تمام کشورهای مسلمان عضو کنفدراسیون والیبال آسیا قرار می گیرد تا با استفاده از آن بتوانند در میادین مختلف شرکت کنند.
پوشش مناسب برای ورزشکاران مسلمان

رئیس کمیته والیبال ساحلی کنفدارسیون والیبال آسیا (AVC) خاطرنشان کرد: بانوان مسلمان فعال در رشته والیبال ساحلی می توانند در سال 2013 و در جریان بازیهای کشورهای اسلامی که در کشور اندونزی برگزار می شود رقابتی نزدیک با دیگر کشورها داشته باشند.

از سوی دیگر احمد خجسته ، رئیس کمیته والیبال ساحلی کشورمان که برای شرکت در اجلاس سالیانه کمیته والیبال ساحلی AVC عازم جاکارتا شده بود، ضمن تائید مطلب فوق گفت: این درحالیست که پیش از این ایران به دلیل اجباری بودن حضور همزمان نمایندگان مرد و زن هر کشور در تورنمنتهای بین المللی از اعزام نماینده به محل برگزاری بازیها خودداری می کرد اما استفاده از لباس فوق این امکان را می دهد که در میادین برون مرزی حضور پررنگتری داشته باشیم.
منم فرزند ایران از نسل کوروش و داریوش بزرگ نه از نسل دروغ و فریب
     
  
مرد

 
گزارش ویژه مجله WTF از بانوی تكواندو کشورمان؛

خوش جمال، بانوی تاریخ‌ساز ایران
سارا خوش جمال فکری

مجله "تكواندو"، نشریه رسمی فدراسیون جهانی تكواندو WTF در شماره ویژه سال 2009، در گزارشی تفصیلی به حضور "سارا خوش جمال فكری"، به عنوان نخستین بانوی تكواندو كار ایران در بازی‌های المپیك پرداخت.

در این گزارش آمده است:« سارا خوش‌جمال، در خانواده‌ای متوسط با دو خواهر و یك برادر متولد شد. پدرش كه یك معلم است از وی خواست تا تحصیلات عالیه داشته باشد و به عنوان یك نمونه والدین ایرانی، از سارا خواست تا دكتر یا مهندس شود؛ با این اوصاف پدر سارا خیلی از اینكه مطالبی را درباره تكواندو بشنود، خوشحال نبود.»

در ادامه این گزارش می خوانید:« با گذشت زمان، وی متوجه نظم و احترامی شد كه رشته تكواندو برای دخترش به ارمغان آورده بود و به سارا اجازه داد تا به تمرینات تكواندو بپردازد. سارا در حالی تكواندو را از دوران دبستان شروع كرد كه از جثه‌ای ضعیف برخوردار بود. سرانجام در سال 2008 و در سن 20 سالگی، به نخستین بانوی ایرانی بدل گشت كه در تاریخ ایران سهمیه المپیك را كسب و در آن مسابقات شركت كرد.»

در این گزارش نوشته شده است:« در المپیك پكن، سارا در مصاف با "تودالی" تكواندوكار مراكشی با حساب 5 بر صفر به برتری رسید اما در مرحله نیمه نهایی برابر "شوچون یانگ" تكواندوكار چین تایپه ای در راند طلایی نتیجه را واگذار كرد.»
سارا خوش جمال فکری

در سال 2007 زمانی كه سارا تنها 19 سال داشت، وی در مسابقات جهانی تكواندو به میزبانی چین شركت كرد و برابر حریف چین تایپه‌ای شكست خورد. علی‌رغم اینكه وی بسیار ناامید شده بود ولی مصمم‌تر شد تا برای بازی‌های المپیك 2008 خود را آماده كند. سارا خوش جمال فكری در این خصوص گفت: «این درست كه ناامید شده بودم اما، فكر می‌كنم آن مسابقات من را مصمم‌تر كرد. آن رقابت‌ها شروع مجددی بود تا تمریناتم را سخت‌تر دنبال و تلاش كنم تا برای المپیك انتخاب شوم.»

وی با كسب مقام سومی در مسابقات آسیایی كسب سهمیه المپیك به میزبانی هوشی‌مینه ویتنام، بلیت المپیك را دریافت كرد. وی تصریح كرد: «وقتی سهمیه المپیك 2008 را كسب كردم، بسیار مشعوف شدم. من می‌خواستم به تمام دنیا نشان دهم كه بانوان ایرانی می‌توانند هر كاری را انجام دهند. این احساس بزرگی بود تا بدانم نخستین زن ورزشكار ایرانی هستم كه در تاریخ ورزش ایران بدون دریافت وایلد كارت موفق به كسب سهمیه المپیك شده‌ام.»

خوش‌جمال افزود: «تجربه بازی‌های المپیك فوق‌العاده بود. به عنوان یك بانوی مسلمان ایرانی احساس غرور می‌كردم. حتی اگر نتیجه دلخواه را كسب نمی‌كردم؛ اما، تحت هیچ شرایطی تجربه المپیك پكن را با چیز دیگری عوض نمی‌كردم.»
سارا خوش جمال فکری

"شن دونگ سون" سرمربی كره‌ای سابق تیم ملی تكواندو بانوان در این خصوص گفت: «‌سارا از طبیعتی سخت‌كوش، خویشتن‌دار و تجزیه و تحلیل‌گر برخوردار است. او دائما سوال می‌پرسید و تكواندوكاری با انضباط است. خوش جمال در مبارزاتش نیز بی‌باك بوده و از روحیه‌ای تهاجمی برخوردار است. زمانی كه برای نخستین بار وی را در هتلی در تهران ملاقات كردم، سارا درباره ضربات پا از من سوال كرد.»

نشریه رسمی فدراسیون جهانی تكواندو در بخش دیگری از گزارش خود می‌افزاید: «در جریان برگزاری مراسم رژه تیم‌های حاضر در مراسم افتتاحیه المپیك پكن 2008، جهان با یكی از لحظات به یادماندنی تاریخ المپیك مواجه شد. در پشت پرچم ایران، یك بانوی ورزشكار ایرانی و مربی‌اش كاروان ایران را همراهی می‌كردند. این بانوی ورزشكار، سارا خوش جمال فكری نام داشت كه به عنوان نخستین بانوی ورزشكار ایرانی، ایران را در المپیك معرفی كرد. حضور خوش‌جمال در المپیك، لحظه‌ای نمادین برای توانمندی بانوان به ویژه در خاورمیانه است، جایی كه ورزش بیشتر توسط مردان انجام می‌شود.

خوش جمال در المپیك مدالی كسب نكرد اما مساله قابل توجه‌تر این است كه وی همیشه به عنوان چراغی از امید برای بانوان خاورمیانه می‌درخشد
منم فرزند ایران از نسل کوروش و داریوش بزرگ نه از نسل دروغ و فریب
     
  
مرد

 
القصرا: حجاب به من نیرو می‌دهد

رقیه القصرا

رقیه القصرا معروف‌ترین و بهترین دونده دنیای اسلام است كه با لباس‌ها و پوشش مخصوص خود قهرمانی‌های متعدد و مدال‌های با ارزشی كسب كرده و توانسته جایگاه ویژه در میان علاقه‌مندان به ورزش در كشورهای اسلامی كسب كند.

این دونده محجبه در دومین حضورش در ایران به ایسنا، گفت: من احساس بسیار خوبی از حضور در ایران و از رقابت در یك كشور اسلامی دارم كه زنان آن حجاب‌شان را رعایت می‌كنند.

القصرا، در سال 1982 – سال 1361 هجری شمسی- در روستای "اعلی" در 10 كیلومتری شهر منامه، پایتخت كشور كوچك بحرین در جنوب خلیج فارس به دنیا آمد. وی به عنوان یك زن، پله‌های ترقی را با حفظ اصول و ارزش‌های جامعه سنتی و اسلامی‌اش طی كرده و اكنون به فتح قله‌های بلند در ورزش می‌اندیشد.

این بانوی دونده نخستین زن بحرینی بود كه در سال 2003 در مسابقات دوومیدانی شركت كرد و دو مدال طلای 100 و 200 متر كشورهای عربی را كسب كرد.همچنین وی نخستین ورزشكار بحرینی بود كه در بازی‌های آسیایی مدال طلا كسب کرد. پس ازآن نیز القصرا نخستین زن دونده جامعه مسلمان و اعراب دنیا بود كه وارد بازی‌های المپیك پکن 2008 شده بود.

وقتی كوچكتر بودم، آرزو می‌كردم كه المپیك را از نزدیك ببینم و رقابت در آن برایم بسیار با ارزش و هیجان انگیز بود. البته همیشه در آن زمان می‌گفتم "ان‌شاءالله".

القصرا در مورد حضور در مسابقات دوومیدانی جام فجر گفت: به طور كلی حضور و رقابت در ایران برای من دلنشین است و من احساس خوبی در ایران دارم. من در اینجا در یك كشور اسلامی با زن‌های محجبه هستم كه پوشیده بودن من در داخل و یا خارج مسابقه برایشان مساله غیر منتظره‌ای نیست. من از حضور در ایران بسیار راضی هستم.

اوج كار القصرا در بازی‌های آسیایی 2006 دوحه بود. وی در سن 24 سالگی مدال طلای دوی 200 متر و مدال برنز دوی 100 متر را با همان پوشش و حجاب مخصوص خود كسب كرد تا یكی از معروف‌ترین ورزشكاران این دوره از رقابت‌ها شود.

وی در این رابطه گفت: در همه رقابت‌های دنیا كه شركت می‌كنم، بسیاری از مردم در مورد نوع پوشش من می‌پرسند. می‌پرسند این چیست؟ چرا اینها را بر تن می‌كنی؟ این مساله برای خارجی‌ها سوال برانگیز است و سوال‌های متعددی در این زمینه از من می‌كنند.
القصرا: حجاب مانع دویدنم نیست

این بانوی دونده مسلمان بحرینی با خنده ادامه داد: شاید یك سری فكر می‌كنند به دلیل اینكه موهای من به هم ریخته است آنها را می‌پوشانم.

القصرا خاطرنشان كرد: در حین رقابت به این فكر نمی‌كنم كه چه چیزی بر تن من است. به این هم فكر نمی‌كنم كه بقیه چه چیزی پوشیده‌اند. فقط به خط پایان فكر می‌كنم. این لباس‌ها نه تنها برای من هیچ مشكلی ایجاد نمی‌كند بلكه من به آن به عنوان یك مساله ضروری می‌نگرم كه به من نیرو می‌دهد. من فكر می‌كنم قلب و روح من با حجاب یكی شده است.

وی داستان جالبی هم از ورودش به دوومیدانی دارد. در ابتدا از دوران مدرسه‌اش می‌گوید: من یكی از با استعدادترین دخترهای مدرسه‌مان در ورزش بودم و همیشه برای اینكه در هندبال و یا بسكتبال یار تیمی شوم، دعوا می‌كردند. من در آن دوران سریع‌ترین دختر مدرسه‌مان هم بودم. وقتی یك معلمی می‌خواست پیامی را برای كسی بفرستد، سایرین به وی می‌گفتند آن را به من بگوید تا زودتر از همه بتوانم پیام را برسانم.

این لباس‌ها نه تنها برایم هیچ مشكلی ایجاد نمی‌كند بلكه به آن به عنوان یك مساله ضروری می‌نگرم كه به من نیرو می‌دهد. فكر می‌كنم قلب و روحم با حجاب یكی شده است.

القصرا تصریح كرد: من فاتح رقابت‌های مهمی در دوران مدرسه بودم، اما 17 سالم بود كه معلم مدرسه‌مان به نام "سوسن تقوی" من را به فدراسیون دوومیدانی بحرین معرفی كرد. آنجا بود كه پس از یك سری آزمایش‌های اولیه، مورد قبول فدراسیون قرار گرفتم. با این حال نه مربی اختصاصی داشتم و نه برنامه خاصی برای تمرین. تنها هفته‌ای سه روز و هر بار یك ساعت و نیم می‌دویدم.

وی در حالی كه از در نخستین زنان كشورش بود كه رشته ورزشی دوومیدانی به صورت حرفه‌ای فعالیت می‌كند، مشكلات زیادی داشت: روسای روستای من از فعالیت حرفه‌ای ام در دوومیدانی اظهار نگرانی می‌كردند و می‌گفتند این ورزش برای یك زن مسلمان نیست اما، در این میان تنها حامی من پدرم بود كه سابقه حضور در فوتبال حرفه‌ای را هم داشت.
رقیه الغسره

القصرا اضافه کرد: با این وجود من به تمرین‌هایم ادامه دادم تا اینكه در همان سال 2003 به رقابت‌های قهرمانی كشورهای عرب در لبنان رفتم. آنجا دو مدال طلا 100 و 200 متر را كسب كردم. وقتی به كشورم بازگشتم، دیدم كه نمایندگانی از روستایمان برای استقبال و تبریك به فرودگاه آمده بودند. معلوم بود كه قهرمانی‌ام فضای جامعه را عوض كرده بود.

وی درمورد حضورش در المپیک پکن اظهار داشت: وقتی كوچكتر بودم، آرزو می‌كردم كه المپیك را از نزدیك ببینم و رقابت در آن برایم بسیار با ارزش و هیجان انگیز بود. البته همیشه در آن زمان می‌گفتم "ان‌شاءالله".

القصرا درمورد آینده‌اش هم گفت: من آرزوهای بزرگی دارم اما بین آن چیزی كه می‌خواهم و آن چیزی كه هستم فاصله زیادی وجود دارد. من به موفقیت در بازی‌های المپیك نگاه می‌كنم و باید برای رسیدن به این موفقیت قدرتم بیشتر شو
منم فرزند ایران از نسل کوروش و داریوش بزرگ نه از نسل دروغ و فریب
     
  
مرد

 
ورود بانوان به ورزشگاه همچنان ممنوع

بانوان در ورزشگاه

رئیس کمیته تیم های ملی ایران با درخواست کانون هواداران برای حضور بانوان در دیدار ایران و کره جنوبی مخالفت کرد.

به نقل از مهر، در نشست کمیته تیم های ملی که عصر روز یکشنبه با حضور علی کفاشیان، مهدی تاج، محمد مهدی نبی، فریده شجاعی، عباس ترابیان، فریدون معینی، محمدمنصور عظیم زاده ، رئیس حراست فدراسیون، رئیس آکادمی فوتبال، رئیس کمیته پزشکی و رئیس کمیته توسعه فدراسیون فوتبال برگزار شد، ابتدا مهدی تاج ضمن تشکر و قدردانی از عزت الله ضرغامی رئیس سازمان صدا و سیما و مسئولان آن سازمان در حمایت همه جانبه از تیم های ملی ، گزارشی از نشست روز شنبه مسئولان فدراسیون و سازمان صدا و سیما را به اعضا ارائه کرد.


بانوان در ورزشگاه

در ادامه این نشست رئیس کمیته تیم های ملی ضمن تشکر از حمایت های همیشگی کانون هواداران تیم های ملی اظهار داشت: بدون شک حضور یک صد هزار تماشاگر در دیدار تیم ملی فوتبال کشورمان مقابل کره جنوبی از اهمیت بسزایی برخوردار است و حمایت از بازیکنان تیم ملی صرفنظر از باشگاهی که در آن حضور دارند از وظایف مهم کانون هواداران است که انتظار داریم با تشکیل کارگروهی مرکب از دبیرکل، حراست و کمیته فرهنگی فدراسیون فوتبال، حمایت ویژه و گسترده ای از تیم ملی در دیدار با کره جنوبی انجام شود.

رئیس کمیته تیم های ملی در بخش دیگری از سخنانش ضمن مخالفت با درخواست کانون هواداران برای حضور بانوان در دیدار ایران و کره جنوبی تصریح کرد: با توجه به شرایط کنونی جو ورزشگاه و حضور انبوه تماشاگران علاقمند تحقق این امر ممکن نیست. البته ناگزیر هستیم با توجه به عرف بین المللی پذیرای تعداد اندکی از بانوان تیم میهمان باشیم که تمهیدات لازم در این زمینه اندیشیده خواهد شد.
منم فرزند ایران از نسل کوروش و داریوش بزرگ نه از نسل دروغ و فریب
     
  
مرد

 
فوتبال بانوان پرسپولیس فعال شد

آذربایجان آخرین حریف تدارکاتی تمی فوتبال بانوان

تیم فوتبال بانوان پیكان در هفته چهارم از دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر با نام پرسپولیس به مصاف حریف خود می رود.

به نقل از ایسنا، با توجه به اینكه قرار بود از آغاز فصل لیگ برتر تیم فوتبال بانوان پیكان با نام پرسپولیس و تحت حمایت این باشگاه در رقابت‌های لیگ شركت كند بعدازظهر شنبه باشگاه پرسپولیس طی نامه‌ای به صورت رسمی اعلام كرد كه تیم فوتبال بانوان پیكان از روز یكشنبه با نام پرسپولیس در رقابت‌های لیگ حضور خواهد یافت.

این اقدام با هماهنگی هیات فوتبال استان تهران، فدراسیون فوتبال و باشگاه پرسپولیس صورت گرفته است.
منم فرزند ایران از نسل کوروش و داریوش بزرگ نه از نسل دروغ و فریب
     
  
مرد

 
بانوی فوتسالیست ایرانی لژیونر می شود
فوتسال بانوان

دروازه بان ملی پوش فوتسال ایران مورد توجه یکی از باشگاههای اسپانیایی قرار گرفته و در صورت فراهم شدن مقدمات این انتقال وی عنوان نخستین لژیونر زن فوتبال ایران را به خود اختصاص خواهد داد.

پیشنهاد انتقال "بهناز خیاط" به یکی از باشگاههای اسپانیایی در سفر اخیر تیم تجارتخانه هرمزگان به پرتغال از طریق نمایندگان این باشگاه مطرح شد و درحال حاضر مقدمات پیوستن ملی پوش فوتسال کشورمان درحال پیگیری است.



این پیشنهاد در حالی از سوی یکی از باشگاههای اروپایی مطرح شده که بواسطه الزام پوشش بانوان کشورمان در میادین ورزشی، انتقال این بازیکن زن فوتسالیست درهاله ای از ابهام قرار دارد.

به نظر می رسد درصورتی که بانوان ایرانی بتوانند با پوشش اسلامی در میادین خارجی حاضر شوند، محدودیتی برای انتقال آنها به باشگاههای خارجی وجود ندارد.

فریده شجاعی نایب رئیس سوم و رئیس کمیته بانوان فدراسیون فوتبال ضمن تایید خبر پیشنهاد یکی از باشگاههای اسپانیایی به بهناز خیاط دروازه بان تیم ملی فوتسال بانوان به مهر گفت: فدراسیون فوتبال از این پیشنهاد استقبال می کند و آن را به نفع تیم ملی فوتسال کشورمان می داند چرا که این حضور تجربه بازیکنان را از حضور در تیم های اروپایی افزایش می دهد و به کیفیت سطح فنی بازیکنان ما می افزاید.
فوتسال بانوان در آستانه نخستین لژیونر

شجاعی اضافه کرد: البته فدراسیون فوتبال به شرطی با حضور این بازیکن در لیگ اسپانیا موافقت خواهد کرد که وی بتواند با پوشش کامل درمسابقات حاضر شود که با توجه به اینکه "بهنازخیاط" درپست دروازه بانی بازی می کند، تصورنمی کنم مشکلی از این نظر وجود داشته باشد.

وی یادآورشد: در قاره آسیا، مجوز AFC برای حضور دروازه بانها با پوشش کامل در مسابقات کسب شده و محدودیتی از این نظر برای بانوان ایرانی و مسلمان وجود ندارد ولی این مجوز در اروپا صادر نشده و باید ببینیم آیا تیم های اروپایی حاضرند با رعایت پوشش کامل اسلامی دروازه بان تیم ملی فوتسال را به خدمت بگیرند یا نه؟

رئیس کمیته بانوان فدراسیون فوتبال درعین حال تصریح کرد: پیشنهاد بازی بانوان ایرانی در تیم های خارجی تازگی ندارد ولی به دلیل مسائل پوششی فدراسیون فوتبال نمی تواند مجوزچنین حضوری را صادر کند.

وی در پایان گفت: امیدوارم شرایطی فراهم شود که با حفظ شئونات اسلامی بتوانیم برای نخستین بار یک لژیونر زن در فوتبال کشور داشته باشیم و از این طریق توانمندی فنی و تکنیکی بانوان ورزشکار ایرانی را به اروپا معرفی کنیم.
منم فرزند ایران از نسل کوروش و داریوش بزرگ نه از نسل دروغ و فریب
     
  
مرد

 
سقوط فوتبال زنان ایران درجهان
تیم فوتبال بانوان

تیم ملی فوتبال زنان ایران رده یازدهم آسیا و 49 جهان را به خود اختصاص داد.

به نقل از ایسنا، در آخرین رده‌بندی اعلام شده از سوی فدراسیون جهانی فوتبال تیم ملی بانوان ایران با 1468 امتیاز در مكان یازدهم آسیا و 49 جهان قرار گرفت. تیم‌ ملی فوتبال زنان ایران نسبت به رده‌بندی دوره‌ی قبل فیفا یك پله سقوط داشته است.

بر اساس این رده‌بندی، تیم‌های آمریكا، برزیل و آلمان به ترتیب با امتیازهای 2198، 2125 و 2119 اول تا سوم جهان شدند.

در آسیا نیز كره‌شمالی كه بر سكوی نخست آسیا ایستاده، رده‌ی پنجم جهان را در اختیار دارد. پس از آن هم ژاپن و چین كه رده‌های دوم و سوم آسیا را به خود اختصاص داده‌اند، به ترتیب تیم‌های هفتم و دوازدهم جهان هستند.

گفتنی است رده بندی فوتبال زنان جهان برخلاف مردان كه هر ماه منتشر می‌شود، هر سه ماه یك بار اعلام خواهد
منم فرزند ایران از نسل کوروش و داریوش بزرگ نه از نسل دروغ و فریب
     
  
مرد

 
arashalavi31: دوستان دست همگی درد نکنه.واقعاً اطلاعات خوبی بود.

تعلیق تنها مجازات کشف حجاب!

سرپرست فدراسیون كاراته از تعلیق فعالیت‌های سبك شیتوریو شوكوكای یونیون تا اطلاع ثانوی خبر داد.

به گزارش ایسنا، پس از این كه در مسابقات جهانی كاراته سبك شیتوریو شوكوكای یونیون در آلمان مسوولان برگزاری مسابقات از حضور بانوان محجبه ایرانی در مسابقات خودداری كردند، تعدادی از ورزشكاران ایران با برداشتن پوشش خود در این رقابت‌ها شركت كردند. این مساله واكنش مسوولین سازمان تربیت بدنی را در پی داشت و علی سعیدلو رییس سازمان تربیت بدنی خواستار بررسی این موضوع شده است.

علیرضا آهی سرپرست فدراسیون كاراته در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار كرد: اطلاعات ما درمورد اتفاقاتی كه در آلمان رخ داده، همانند شنیده‌های شماست. برای بررسی همه جانبه‌ی این اتفاق هماهنگی‌های لازم با حراست سازمان تربیت بدنی انجام شده و آنها به نتایجی رسیده‌اند كه در آینده اعلام خواهیم كرد. آنچه كه مطمئنم این است كه ورزشكارانی كه در این رقابت‌ها پوشش اسلامی نداشته‌اند در حد رده‌ی سنی نوجوانان بوده‌اند! بانوان در رده‌های سنی مختلف نونهالان، نوجوانان، جوانان، امید و بزرگسال تقسیم بندی‌ می‌شوند كه ورزشكاران خاطی در حد سنی پایینی قرار داشتند.
تعلیق تنها مجازات کشف حجاب!

وی افزود: تا انجام پیگیری‌های بعدی محمد متقیان‌نژاد، رییس این سبك و همچنین فعالیت‌های این سبك تعلیق شده‌اند. ورزشكاران سبك شیتوریو شوكوكای یونیون باید به سبك‌های دیگر بروند و فعالیت كنند.

سرپرست فدراسیون كاراته با اشاره به اینكه فدراسیون باید در برخورد با اینگونه مسایل جدی و قاطعانه عمل كند، یادآور شد: ما به دنبال این هستیم كه در مسابقات آسیایی، جهانی و حتی اگر كاراته المپیكی شد، در المپیك با حجاب اسلامی شركت كنیم و باید با خاطیان این مساله برخورد جدی شود. متقیان‌نژاد تا كسب اطلاعات بعدی از پست خود بركنار می‌شود و نمی‌تواند در فدراسیون كاراته نیز فعالیت كند.

وی ادامه داد: در كاراته حدود 81 سبك فعالیت دارند كه این سبك‌ها همه ساله به مسابقات برون مرزی اعزام می‌شوند. این اعزام‌ها همه با مجوز سازمان تربیت بدنی صورت می‌گیرد كه باید از این پس فكر دیگری كنیم.

آهی یادآور شد: دیدگاه فدراسیون این است كه باید نماینده‌ای همراه این سبك‌ها اعزام شود تا هم از لحاظ ارزیابی سطح فنی و هم بحث كنترل مراقبت‌های لازم را داشته باشد. پس از این اعزام‌ها خواهد بود كه ما می‌توانیم مشخص كنیم مدال‌های كدام سبك و كدام مسابقات ارزش كیفی بیشتری دارند و به كدام مسابقات نباید اعزام شوند. البته درباره‌ی این مساله سبك‌ها مقاومت كردند.

سرپرست فدراسیون كاراته با اشاره به اینكه انسان جایز الخطاست، گفت: متقیان نژاد باید بیشتر مراقبت می‌كرد. افراد خاطی بلافاصله پس از بازگشت در كمیته‌ی انضباطی باید حاضر شده و توضیح دهند. در آن جلسه تصمیم می‌گیریم كه آنها با چه محرومیتی مواجه شوند. اول باید صحبت‌های آنها را بشنویم و بعد تصمیم بگیریم
منم فرزند ایران از نسل کوروش و داریوش بزرگ نه از نسل دروغ و فریب
     
  
مرد

 
به رکوردشکنی هایم ادامه می دهم
لیلا ابراهیمی

دونده کشورمان بعد از حضور ناموفق در مسابقات قهرمانی دوومیدانی آسیا در گوانگژو گفت: دیگر در دوی 3 هزار متر بامانع نمی دوم.

لیلا ابراهیمی با بیان اینکه برای دومین بار در دوی 3 هزار متر با مانع در آسیا دویده است گفت: دویدن در این ماده در ایران ریسک است زیرا تجهیزات خوب نداشته و چاله آب مناسبی برای دوندگان فراهم نشده است.

متاسفانه چاله آب این رشته در اواخر تمریناتم آماده شد و تنها توانستم چهار تا پنج بار در شرایطی که چاله بدون آب بود تمرین کنم و قطعا این تمرین کمکی به بهبود وضعیتم برای حضور در مسابقات آسیایی نمی کرد.

وی ادامه داد: من بعد از یک سال درمان و جراحی پایم دوباره وارد میدان مسابقات شده ام. در 1500 متر و سه هزار متر آزاد خوب می دوم اما در این ماده بدلیل آسیب دیدگی ام از موانع ترس دارم و مطمئنا ورزشکاری که از مانع بترسد نمی تواند در این ماده موفق باشد.
لیلا ابراهیمی دونده زن ایرانی

دارنده مدال برنز ماده سه هزار متر با مانع آسیا در اردن خاطر نشان کرد: مربی ام هم بعد از دیدن شرایط دویدن من در این مسابقه با نظرم موافق است که دیگر در این ماده ندوم. با نظر مربی ام در 800 متر و 1500 متر تمرین بیشتری می کنم. البته با برنامه ریزی بهتر در سه هزار متر آزاد برای رسیدن به رکوردی بهتر از 9 دقیقه و 30 ثانیه تلاش می کنم.

ابراهیمی با بیان اینکه بزودی تمریناتش را آغاز می کند افزود: خود را برای حضور در مسابقات قهرمانی داخل سالن آسیا در تهران و مسابقات کشورهای اسلامی آماده می کنم.

به نقل از مهر، وی تصریح کرد: هرچند موفق به کسب مدال آسیا نشدم اما در یک سال گذشته و بعد از مصدومیتم مرتبا در مواد مختلف رکورد شکنی کرده ام و تلاش می کنم تا باز هم این رکوردشکنی ها ادامه داشته باشد تنها امیدوارم مسئولین نسبت به این جابجایی رکوردها توجه بیشتری داشته باشند تا به موفقیتم بیشتر کمک کند.
منم فرزند ایران از نسل کوروش و داریوش بزرگ نه از نسل دروغ و فریب
     
  
صفحه  صفحه 10 از 16:  « پیشین  1  ...  9  10  11  ...  15  16  پسین » 
ورزش
ورزش

ورزش بانوان

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA