انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
گفتگوی آزاد
  
صفحه  صفحه 37 از 52:  « پیشین  1  ...  36  37  38  ...  51  52  پسین »

☻ A Fascinating Content | یه مطلب جالب بنویس☺


مرد

 
جوان‌سازي پوست بدون جراحي
برخي از افراد به جراحان زيبايي مراجعه مي‌کنند، اما بيشتر آنها نمي‌‌خواهند زير تيغ جراحي بروند. نخواستن جراحي شايد به دليل هزينه ي زياد، بي‌هوشي، بستري شدن و نرفتن سر کار باشد.

علت مهم ديگر اين است که بيشتر مردم نمي‌خواهند کسي بداند که آنها جراحي پلاستيک کرده ‌اند و مايل‌اند مردم فکر کنند تغيير چهره‌شان فقط به علت تعطيلات يا استراحت کردن بوده است!

اداره ي غذا و داروي آمريکا (fda) در سال 2001 نوعي روش راديوفرکوئنسي به نام "ترماژ" را تاييد کرد که پس از چند بار ارتقاي کيفي و کمي، جايگاه خود را در روش‌هاي صاف کردن پوست و رفع چين و چروک باز کرد.

در واقع ترماژ، يک فناوري است که از عمل حرارت و سرد کردن براي کشيدن پوست و کم کردن چين و چروک استفاده مي‌کند.

لايه مياني پوست يا درم، از پروتئين‌هاي کلاژني تشکيل مي‌شود که به صورت لايه‌هاي موازي از رشته‌هايي به نام فيبريل تشکيل شده اند. فيبريل ماده زمينه‌اي را به وجود مي‌آورد که پوست را محکم، کشيده نگه مي‌دارد. طي پير شدن، لايه‌هاي فيبريل شل مي‌شوند و نظم و ترتيب آنها به هم مي ريزد و در نتيجه پوست آويزان مي‌شود.
ترماژ

در روش ترماژ، بدون آنکه لايه بيروني يا اپيدرم آسيب ببيند، لايه درم حرارت داده مي‌شود. به اين شکل که انرژي به شکل امواج راديويي از دستگاه ترماژ به بافت درم منتقل مي‌شود. پس از دريافت حرارت توسط درم، فيبريل‌هاي کلاژن گسيخته مي‌شوند و سپس منقبض و ضخيم مي‌شوند، در نتيجه لايه پوستي زير آن سفت و کشيده مي‌شود. پس از التيام، لايه‌هاي فيبريل دوباره شکل مي‌گيرند و کلاژن جديد تشکيل مي‌شود و اين پديده، پوست را سفت و کشيده‌تر مي‌کند.

بلافاصله پس از انجام ترماژ، ممکن است تا حدي سفت شدن پوست قابل رويت باشد، ولي اثرات کامل آن، احتمالا تا چند هفته و حداکثر تا 6 ماه آينده ظهور خواهد کرد.
مزيت روش

مزيت اين روش عدم نياز به دوره طولاني نقاهت (مراقبت و بهبودي) است.
مشکلات و معايب روش

مشکلات اين روش شامل سوختگي و ورم موقتي است.

گاهي ممکن است به دليل آسيب لايه چربي زير درم، فرورفتگي کوچکي روي پوست ايجاد شود.

اين عمل دردناک است و استفاده از يک کرم بي‌حس‌کننده در محل مورد نظر، مي‌تواند درد را تا حدي کم کند.

به علاوه اين شيوه گران‌قيمت است و تحت پوشش بيمه نمي باشد.

از طرفي نمي‌توان پيش‌بيني کرد که در هر فردي، پوست تا چه‌ ميزان کشيده مي‌شود و با توجه به اينکه اين روش بر لايه عضلاني ‌تاثيري ندارد، براي افرادي که چروک هاي عميق يا افتادگي شديد پوست دارند، مناسب نيست.

اين روش بيشتر براي افراد 20 تا 40 ساله که چروک هاي معدود پوستي يا افتادگي‌هاي مختصر در پوست خود دارند، مفيد است.
منم فرزند ایران از نسل کوروش و داریوش بزرگ نه از نسل دروغ و فریب
     
  
مرد

 
خالکوبی با حنا (مقالات و گزارشات)
خالكوبي طبيعي، عبارتي گول‌زننده

خالكوبي‌ با رنگ‌هاي طبيعي، از جمله حنا دوام كمي روي بدن دارد. برخلاف خالكوبي كلاسيك، اين نوع خالكوبي‌ بعد از چند سال يا حتي چند هفته از بين مي‌رود. خالكوبي‌هاي طبيعي، رنگارنگ و زيبا ولي متأسفانه اغلب خطرناك هستند. متخصصان پوست هشدار مي‌دهند كه برخي از رنگ‌ها حاوي مواد سرطان‌زا هستند و برخي ديگر ممكن است موجب بروز حساسيت‌هاي شديد شوند.
در خالكوبي طبيعي، رنگ‌ با كمك يك سوزن چرخان به مقدار اندك به زير لاية رويي پوست وارد مي‌شود. رنگدانه‌ها معمولاً بعد از 3 تا 5 سال به‌دليل پوسته‌ريزي طبيعي پوست پاك مي‌شوند. مدت زمان باقي ماندن خالكوبي به سن پوست و نحوة نگهداري و مراقبت از خالكوبي و همچنين پايداري شيميايي رنگ‌هاي به‌كار رفته بستگي دارد.

«مهندي» نام هندي گياه حناست. در آسيا، افريقا و شرق دور، رنگ كردن بدن و دست‌ها و پاها با حنا از زمان‌هاي بسيار دور مرسوم بوده است. از چند سال پيش، اين كار در آلمان و ساير كشورهاي اروپايي نيز رايج شده است. تاتوي حنا به‌صورت مايع، خمير يا مداد حنا به فروش مي‌رسد. در تاتو، رنگ‌ با سوزن به زير پوست وارد نمي‌شود، بلكه با كمك يك قلم‌‌مو يا سرنگ روي پوست ماليده مي‌شود. تصاوير ايجاد‌شده به اين طريق تا 3 هفته روي پوست باقي مي‌مانند.
اصطلاح خالكوبي طبيعي گول‌زننده است. در مواردي، آرايشگران براي خالكوبي طبيعي همان رنگ‌هايي را به‌كار مي‌برند كه در خالكوبي كلاسيك از آنها استفاده مي‌شود. در تحقيقي، 23 نوع از اين رنگ‌ها براي آزمايش به آزمايشگاه فرستاده شد. نتيجه هولناك بود: تقريباً همة رنگ‌هايي كه به زير پوست وارد شده بودند، خطرناك اعلام شدند. آنها حاوي مواد سرطان‌زا بودند.

دكتر اوليور دورتساپف، عضو جامعة متخصصان پوست و زيبايي آلمان، هم چنين عقيده‌اي دارد. به‌نظر او، خطر خالكوبي طبيعي حتي از خالكوبي كلاسيك هم بيشتر است. در اين نوع خالكوبي، ابتلا به حساسيت و اگزما بيشتر ديده شده است. علت اين است كه رنگ‌هاي طبيعي، برخلاف رنگ‌هاي مصنوعي، ساختمان شيميايي ثابتي ندارند و سريع‌تر تجزيه‌ مي‌شوند و مواد مضر را وارد جريان خون مي‌كنند. بسته به ‌نوع و وضعيت پوست، رنگ‌هاي به‌كار رفته ممكن است حتي وارد سلول‌هاي چربي شوند و ده‌ها سال باقي بمانند.

خالكوبي با حنا هم مي‌تواند خطرناك باشد. نشرية پزشكي آلمان در شمارة جولاي 2001 خود از وضعيت بيماران متعددي گزارش داده است كه پس از خالكوبي با حنا، دچار جراحات شديد پوستي شده‌اند. برخي از آنها كمي بعد از خالكوبي احساس سوزش بسيار شديدي كرده‌اند و با وجود شست‌وشو، پوست زير رنگ‌ها تركيده و تاول‌هاي بزرگي روي نقاط رنگ‌شده پديد آمده است. خالكوبي با حنا ممكن است حساسيت‌هايي ايجاد كند كه جاي آن مانند «سوختگي با آهن گداخته» است.
اما اگر شخصي با وجود تمام اين شواهد مايل به خالكوبي است، بايد پيش از اقدام به اين ‌كار، حنا را امتحان كند. براي اين‌ كار كافي است كه مقدار كمي حناي خيس‌شده روي قسمت داخلي ساعد گذاشته شود. اگر بعد از مدتي التهاب به‌وجود آمد، بهتر است بلافاصله به پزشك مراجعه شود.■
منم فرزند ایران از نسل کوروش و داریوش بزرگ نه از نسل دروغ و فریب
     
  
مرد

 
نگاهي به رواج مجدد يك ماده آرايشي قديمي د رميان بانوان ايراني و عرب
حنا بهترين جايگزين خالكوبي



معمولا‌ چيزهايي كه در زمان‌هاي قديم مد بوده‌اند، با گذشت زمان دوباره مد مي‌شوند< !حنا> يكي ازهمين چيزهاست. چندين سال پيش، بيشتر مادربزرگ‌ها موهايشان را با حنا رنگ مي‌كردند و روي ناخن‌هاي دست و پايشان هم رنگ حنا، جلب توجه مي‌كرد. از سنت‌هاي قديمي هم مي‌توان به شب حنابندان اشاره كرد كه نه تنها در ايران و خاورميانه از زمان‌هاي بسيار قديم وجود داشته، بلكه در كرانه شرقي درياي مديترانه مثل سوريه، فلسطين و لبنان هم مرسوم بوده است. براساس مطالعات مركز دانشگاهي كنت در ايالت اوهايوي امريكا، سابقه تاريخي استفاده از حنا به دوره دوم عصر حجر يا هزاره هفتم قبل از ميلاد مسيح مي‌رسد. به گفته برخي محققان، حنا، قديمي‌ترين ماده‌اي است كه در نقاشي بر روي ديوار غارها به كار رفته و در آن زمان هم يكي از اجزاي مهم آرايش بوده است. براساس يكي از گزارش‌هاي مجله اكونوميست، امروزه حنا در مراكز زيبايي اروپا و امريكا بيشتر استفاده مي‌شود و تبديل به يكي از مواد آرايشي مدرن شده است. نقش‌هاي ظريف حنا بر روي بدن عروس‌هاي ايراني و عرب هم يك گزينه آرايشي جديد است. نام هندي اين گياه <مهندي> است و رنگ‌آميزي پوست با طرح‌ها و شكل‌هاي زيبا به راحتي مي‌تواند جاي انواع و اقسام خالكوبي‌ها را بگيرد.

حنا از خاك
حنا، درختچه‌اي به طول 2 تا 7 متر است كه نام علمي آن <اينرميس لوسونيا>ا‌ست. اين گياه بومي كشورهاي مديترانه، آسياي صغير، شمال و شرق آفريقا و شمال هند است و در كشور ما در نواحي جنوب و جنوب شرقي كشور، بلوچستان، بم و شهداد كرمان كشت مي‌شود. برداشت برگ حنا از سال دوم و سوم آن صورت مي‌گيرد و كشت آن سالي دو بار است يكي در اوايل تيرماه به نام <حناي گرما> كه برگ‌هاي ضخيم و به رنگ روشن ثابت دارد و بار دوم اواخر آبان كه به آن حناي <قوس> مي‌گويند و به رنگ سبز تيره است. براي ساخت پودر حنا كه سبز تيره تا روشن و با بوي خاص است، برگ‌هاي آن را خشك كرده و به شكل پودر درمي‌آورند. مزه حنا، تلخ و گس بوده و در آب نامحلول است. پودر حنا را بايد در جاي خشك و خنك نگهداري كرد.

خالكوبي بي خطر
امروزه ديگر نمي‌توان كسي را پيدا كرد كه با خطرات ناشي از خالكوبي آشنا نباشد. از آلودگي احتمالي سوزن‌هايي كه در اين كار مورد استفاده قرار مي‌گيرند و مي‌توانند باعث انتقال بيماري‌هاي خطرناكي مثل ايدز و هپاتيت شوند تا خطر ناشي از رنگ‌هايي كه در تاتو بكار مي‌روند. هم رنگ‌هاي شيميايي و هم رنگ‌هاي طبيعي كه در خالكوبي استفاده مي‌شوند، خطرناكند و مي‌توانند سرطان‌زا باشند. به همين دليل اگر فكر كنيد كه خالكوبي با رنگ‌هاي طبيعي و حتي حنا خطر كمتري دارد سخت در اشتباهيد، گاهي حتي رنگ‌هاي طبيعي از رنگ‌هاي شيميايي خطرناك‌تر هستند زيرا نسبت به آنها ساختمان شيميايي ثابتي ندارند و سريع‌تر تجزيه مي‌شوند و مواد مضر را وارد جريان خون مي‌كنند. از طرفي سازمان غذا و داروي آمريكا هم استفاده از رنگ‌هاي طبيعي مثل حنا را در خالكوبي مجاز ندانسته است. با رنگ‌آميزي پوست (بدون خالكوبي) به وسيله حنا مي‌توان طرح‌هاي مختلف كلاسيك و محلي عربي را روي پوست ايجاد كرد كه بسيار شبيه خالكوبي هستند. به علت گياهي بودن و نداشتن خطراتي كه مواد شيميايي دارند و از همه مهم‌تر عدم نياز به خالكوبي براي ايجاد اين نقش‌ها، روز به روز گرايش به حنا افزايش پيدا مي‌كند.
تنها ايرادي كه مي‌توان به نقش و نگارهاي حنا بر روي بدن گرفت اين است كه دائمي نيستند و بسته به مدت زماني كه حنا بر روي پوست باقي مي‌ماند، در حدود 2 تا 4 هفته نقش و نگارها هم روي پوست مي‌مانند.
با ريزش لايه شاخي پوست اين رنگ‌ها كم‌رنگ‌تر شده و از بين مي‌روند. البته مي‌توان به اين موضوع طور ديگري نگاه كرد. كساني كه خالكوبي مي‌كنند بعد از گذشت مدتي، به فكر پاك كردن آن با ليزر و روش‌هاي ديگر مي‌افتند، پاك كردن خالكوبي‌هايي كه زماني كلي براي آن دردسر كشيده و هزينه كرده بودند؟ چون بعد از مدتي طرح آنها برايشان تكراري مي‌شود و از آن خسته مي‌شوند. نقش و نگارهاي حنا اين ايراد را ندارند و خودشان بعد از چند هفته پاك مي‌شوند و فرد مي‌تواند طرح‌هاي جديدي روي پوستش ترسيم كند.
از طرفي با افزايش آگاهي مردم از خواص گياهان دارويي، از جمله حنا، استقبال مردم از اين ماده بيشتر شده است. حنا از زمان‌هاي قديم به عنوان رنگ‌كننده و تقويت‌كننده طبيعي مو بكار مي‌رفته و در حال حاضر خواص اين ماده كاملا شناخته شده و عصاره آن به عنوان تقويت‌كننده در شامپوها و لوسيون‌هاي پوستي براي پوست‌هاي خشك و حساس و نيز موهاي خشك و نازك بكار مي‌رود. علاوه بر اين، حنا به صورت موضعي در درمان بيماري‌هاي قارچي پوست هم بكار رفته است.

نقش و نگار‌هاي زيبا
براي ساخت شكلي از حنا كه در رنگ‌آميزي نقش و نگارهاي پوست بكار مي‌رود، با اضافه كردن عصاره ليمو و برخي روغن‌هاي خاص به پودر آن حالت خميري براي حنا ايجاد مي‌كنند و باعث مي‌شوند كه عصاره آن خارج شود. گاهي براي افزايش غلظت و چسبنده شدن حنا، به مواد فوق شكر هم اضافه مي‌كنند. ماده حاصله را كه به صورت آماده هم در بازار وجود دارد، با طرح‌هاي ويژه به مدت 24 تا 30 ساعت در دماي اتاق بر روي پوست مي‌گذارند تا رنگ آن كاملا آزاد شده و به لايه‌هاي پوست نفوذ كند. وقتي اين ماده بر روي پوست گذاشته مي‌شود، فقط به لايه‌هاي شاخي و مرده پوست نفوذ مي‌كند. اين لايه در دست و پا به‌ويژه در آقايان ضخيم‌تر است. هرچه مايع اوليه بيشتر بر روي پوست باقي بماند، رنگ بيشتر در پوست نفوذ مي‌كند و در نتيجه زمان بيشتري طول مي‌كشد تا از روي پوست پاك شود. واكنش‌هاي حساسيتي به حناي طبيعي به‌خصوص زماني كه فقط بر روي پوست گذاشته شود، بسيار نادر هستند و در صورت وجود، ظرف چند ساعت بروز خواهند كرد و شامل خارش، قرمزي و... خواهند بود. به همين جهت براي بار اول بهتر است، ابتدا مقداري از آن را بر روي ناحيه داخلي ساعد امتحان كرد و در صورت عدم ايجاد واكنش از آن استفاده كرد.
منم فرزند ایران از نسل کوروش و داریوش بزرگ نه از نسل دروغ و فریب
     
  
مرد

 
استفاده از حنا براي طراحي نقش‌هاي زيبا روي دست مرسوم شده است

حنا امروزه نه تنها در ايران، بلکه در بزرگ‌ترين مراكز زيبايي اروپا و آمريكا هم به يكي از مواد آرايشي مدرن تبديل شده است
بازگشت حنا

دقت کرده‌ايد که خيلي از چيزهايي كه در زمان‌هاي قديم مد بوده‌اند، با گذشت زمان دوباره مد شده‌اند؟ تا چند سال پيش وقتي اسمي از حنا برده مي‌شد، يا به ياد مادربزرگ‌هايمان مي‌افتاديم که موهايشان را با حنا رنگ مي‌كردند و روي ناخن‌هاي دست و پايشان رنگ حنا مي‌گذاشتند و يا به ياد مراسم سنتي شب حنابندان مي‌افتاديم. اما امروزه حنا نه تنها در ايران بلکه حتي در بزرگ‌ترين مراكز زيبايي اروپا و آمريكا به يكي از مواد آرايشي مدرن تبديل شده است.
حنا، درختچه‌اي به طول دو تا هفت متر است. اين گياه بومي كشورهاي مديترانه، آسياي صغير، شمال و شرق آفريقا و شمال هند است و در كشور ما در نواحي جنوب و جنوب شرقي كشور، بلوچستان، بم و شهداد كرمان كشت مي‌شود.
حنا پودري رنگي
براي ساخت پودر حنا كه سبز تيره تا روشن و با بوي خاص است، برگ‌هاي آن را خشك كرده و به شكل پودر درمي‌آورند. حنا بنا بر شرايط و روش‌هاي تهيه در فام‌هاي قرمز روشن تا قهوه‌اي تيره متمايل به سياه وجود دارد و اين در حالي است كه حنا با فام كاملا مشكي وجود نداشته و شما در صورت مواجه‌شدن با چنين رنگي در حنا (يعني به طور کامل سياه) به تقلبي بودن آن به هيچ‌وجه شك نكنيد. مزه آن، تلخ و گس بوده و در آب نامحلول است و وقتي به شکل پودر درمي‌آيد، بايد در جاي خشك و خنك نگهداري شود.
از عصر حجر تا سالن‌هاي مد
براساس مطالعات مركز دانشگاهي كنت در ايالت اوهايوي آمريكا، سابقه تاريخي استفاده از حنا به دوره دوم عصر حجر يا هزاره هفتم پيش از ميلاد مسيح مي‌رسد. به گفته برخي محققان، حنا، قديمي‌ترين ماده‌اي است كه در نقاشي روي ديوار غارها به كار رفته و در آن زمان هم يكي از اجزاي مهم آرايش بوده است.از آن زمان تا به امروز، استفاده از حنا به مراسم‌هاي خاص سنتي محدود شده بود و فقط افراد مسن و افرادي که پايبند به سنن قديمي بودند، از آن استفاده مي‌کردند تا اينکه تقريبا در اويل دهه 70 ميلادي در انگلستان حنا دوباره مد شد و مورد استفاده قرار گرفت.
حنا در خال‌كوبي ممنوع
امروزه ديگر نمي‌توان كسي را پيدا كرد كه با خطرات ناشي از خال‌كوبي و آلودگي احتمالي سوزن‌ها كه مي‌توانند موجب انتقال ايدز و هپاتيت شوند آشنا نباشد. جالب است بدانيد که هم رنگ‌هاي شيميايي و هم رنگ‌هاي طبيعي كه در خال‌كوبي استفاده مي‌شوند، خطرناك‌اند، پس اگر فكر مي‌كنيد كه خال‌كوبي با رنگ‌هاي طبيعي و حتي حنا خطر كمتري دارد سخت در اشتباهيد. گاهي حتي رنگ‌هاي طبيعي مي‌توانند از رنگ‌هاي شيميايي نيز خطرناك‌تر باشند زيرا نسبت به آنها ساختمان شيميايي بي‌ثبات‌تري دارند و سريع‌تر تجزيه مي‌شوند و مواد مضر را وارد جريان خون مي‌كنند. از طرفي، سازمان غذا و داروي آمريكا هم استفاده از رنگ‌هاي طبيعي مانند حنا را در خال‌كوبي مجاز ندانسته است.
حنا براي طراحي بدن
اگر دوست داريد بدون اينکه اين خطرات را به جان بخريد، نقش و نگارهاي زيبايي روي بدن‌تان داشته باشيد، بهترين گزينه رنگ‌آميزي پوست (بدون خال‌كوبي) به وسيله حنا است. با حنا مي‌توان طرح‌هاي متعدد كلاسيك و محلي عربي را روي پوست ايجاد كرد كه بسيار شبيه خال‌كوبي هستند اما دردسرهاي آن را ندارند.
تنها ايرادي كه مي‌توان به نقش و نگارهاي حنا روي بدن گرفت اين است كه دايمي نيستند و بسته به مدت زماني كه حنا روي پوست باقي مي‌ماند، در حدود دو تا چهار هفته، نقش و نگارها هم روي پوست مي‌مانند.
با ريزش لايه شاخي پوست اين رنگ‌ها كم‌رنگ‌تر شده و از بين مي‌روند. البته مي‌توان به اين موضوع طور ديگري نيز نگاه كرد.
کم نيستند كساني كه خال‌كوبي مي‌كنند ولي پس از گذشت مدتي از طرح آن خسته مي‌شوند و به فكر پاك كردن آن با ليزر و روش‌هاي ديگر مي‌افتند، پاك كردن خال‌كوبي‌هايي كه زماني كلي براي آن دردسر كشيده و هزينه كرده بودند! نقاشي با حنا اين ايراد را ندارد چون خودش بعد از چند هفته پاك مي‌شود و فرد مي‌تواند طرح‌هاي جديدي را روي پوستش ترسيم كند. از طرفي، بسياري از کساني که بدن‌شان را با حنا رنگ آميزي مي‌کنند, در ايام تعطيلات و مسافرت‌هاي دسته‌جمعي به مناطق توريستي مانند دبي، اسپانيا، پرتغال، يونان و تركيه و... هر كجا كه آفتاب، دريا، ماسه و احتمالا درخت نخل وجود دارد، اين کار را انجام مي‌دهند و تمايل دارند که عضو يا اعضاي رنگ شده با سپري شدن تعطيلات به رنگ اصلي خود باز ‌‌گردد.
کاربردهاي ديگر حنا
در برخي موارد، برگ حنا، برگ هلو و برگ تانن‏دار گياهان متعدد را مخلوط کرده، براي رفع اگزما و جلوگيري از عرق دست و پا و رفع بوي ناپسند آن استفاده مي‌کنند. حنا به‌عنوان برطرف‌کننده ترک‌خوردگي‌هاي دست و پا و نيز ترميم‌کننده و ضدقارچ، مصرف سنتي دارد و حتي براي درمان برخي از بيماري‌هاي جلدي مانند جذام و کورک و قارچ‌هاي موي سر نيز از آن استفاده مي‌شود. در ميان روستاييان و کشاورزان، خمير حنا براي بهبود جراحات و زخم‌ها و همچنين سفت شدن پوست دست، به کار مي‏رود.حنا مانع تاثير اشعه خورشيد روي پوست بدن مي‏شود. به عبارت ديگر، از ماده لاوسون که ماده رنگي است که از برگ حنا به دست مي‏آيد، به صورت مخلوط با ماده‏اي به نام دي‏هيدروکسي‏استن فرآورده‏هايي از قبيل لوسيون و کرم تهيه مي‏کنند که ماليدن آن روي پوست،از اثر اشعه خورشيد روي پوست بدن ممانعت مي‏کند. اين ماده براي ايجاد رنگ قهوه‏اي در پوست بدن (برنزه کردن پوست) استفاده مي‏شود.

دکتر اميرسليماني، متخصص پوست: خطرناک است؛ حساسيت پوستي مي‌دهد!
خالكوبي موقت با حناي سياه ممكن است به حساسيت پوستي منجر شود.
دكتر امير سليماني‌نيا، متخصص پوست مي‌گويد: با توجه به آمارهاي موجود در كشور خالكوبي موقت با حناي سياه كه حاوي بارفنيلن ديامين (پي‌پي‌دي) است واكنش‌هاي پوستي شديد ايجاد مي‌كند. پي‌پي‌دي نوعي ماده آلرژي زا است كه در ساخت رنگ مو به كار مي رود اما استفاده مستقيم ازآن روي پوست ممنوع است. افزودن پي‌پي‌دي به حنا باعث تسريع در تغيير رنگ مو وسياه شدن رنگ حنا مي شود اما خطر آلرژي‌زايي آ‎ن بسيار بالا است و دو يا سه روز پس از خالكوبي احتمال بروز حساسيت هاي پوستي به ويژه در افرادي كه پوست حساس دارند وجود دارد. خارش، قرمز شدن، تاول التهاب پوست از جمله عوارض مصرف حناي سياه است.

راهنماي نقاشي با حنا روي پوست
شما به راحتي مي‌توانيد اين کار را در منزل‌تان انجام دهيد و بدنتان را با حنا طراحي کنيد.
مواد لازم
يك بسته حنا (حدود صد گرم)، دو عدد ليمو ترش تازه، شكر، چهار بسته چاي كيسه‌اي (تي‌بك)، چهار قاشق چاي‌خوري پودر قهوه، نيم ليتر آب، آب چهار عدد ليموشيرين (يا پرتقال)، يك لنگه جوراب نايلون، مقداري پنبه، يك قلم مو، يك قيف كاغذي يا بطري فشاري (پلي‌اتيلن) دستكش.
روش کار
1) پودر حنا را الك كنيد(ازجوراب كه روي يك كاسه به صورت كش آمده قرار گرفته است، به كمك يك قاشق عبور دهيد).
2) آب، چاي، قهوه و آب پرتقال را مخلوط كرده و يك ساعت ملايم بجوشانيد و سپس پودر حنا را اضافه كرده و خوب هم بزنيد تا ماده‌اي شبيه كچاپ به دست آيد.
3) حدود چهار ساعت آن را به حال خود رها كنيد و ماده به دست آمده را در بطري فشاري (يا قيف كاغذي) پر كنيد.
4) پوست مورد رنگ‌آميزي را با الكل پاك كنيد.
5) شكر را كه در آب ليمو هم زده‌ايد كمي گرم كنيد.
6) نقاشي كنيد (به وسيله قيف يا بطري فشاري يا طرح‌هاي آماده‌اي در بازار است).
7) به مجردي كه حنا روي پوست خشك شد (گاهي در دماي اتاق 24 تا 30 ساعت طول مي‌کشد)، با قلم مو مخلوط شكر و آب ليمو را روي آن بماليد و پنبه آغشته شده به مخلوط را روي آن قرار داده و در بهترين حالت چند ساعت بعد با كمي روغن يا كرم پوستي ماساژ دهيد!
نکته مهم
هرچه مايع اوليه بيشتر روي پوست باقي بماند، رنگ بيشتر در پوست نفوذ مي‌كند و در نتيجه زمان بيشتري طول مي‌كشد تا از روي پوست پاك شود. واكنش‌هاي حساسيتي به حناي طبيعي، به‌خصوص زماني كه فقط روي پوست گذاشته شود، بسيار نادر هستند و در صورت وجود، ظرف چند ساعت بروز خواهند كرد و شامل خارش، قرمزي خواهند بود. به همين دليل براي بار اول بهتر است، ابتدا مقداري از آن را روي ناحيه داخلي ساعد امتحان كرد و در صورت ايجاد نشدن واكنش از آن استفاده كرد.
منم فرزند ایران از نسل کوروش و داریوش بزرگ نه از نسل دروغ و فریب
     
  
مرد

 
نگاه كنید جالبه

منم فرزند ایران از نسل کوروش و داریوش بزرگ نه از نسل دروغ و فریب
     
  
مرد

 
راهکارهای جالب برای داشتن تناسب اندام ایده آل

عرق کردن به این معنی است که حرارت بدن افزایش یافته است اما به این معنی نیست که شما کالری بیشتری سوزانده‌اید. وقتی به سونا می‌روید چند لیتر آب...

راهکارهای جالب برای داشتن تناسب اندام ایده آل

۱- پابرهنه راه بروید!
پابرهنه راه رفتن به ویژه در فصل تابستان سبب افزایش جریان خون، قوی شدن استخوان‌ها، زیبا شدن اندام و بهتر شدن خلق و خو می‌شود.
جالب است بدانید ارتباط مستقیم پا با خاک در سلامت پوست و تشکیل سلول‌های پوستی پا موثر است. در ضمن آزاد گذاشتن پا برای مدتی سبب زیبایی ناخن‌های پا و از بین رفتن بوی ناخوشایند پا می‌شود.

۲- برای سوزاندن چربی به سونا نروید!
عرق کردن به این معنی است که حرارت بدن افزایش یافته است اما به این معنی نیست که شما کالری بیشتری سوزانده‌اید. وقتی به سونا می‌روید چند لیتر آب در اثر عرق کردن از دست می‌دهید ولی کالری نسوزانده‌اید. بهترین راه برای اینکه بفهمید کالری می‌سوزانید، اندازه‌گیری ضربان قلب است. هر چه ضربان قلب بالاتر رود یعنی شما چربی بیشتری می‌سوزانید.

۳- فریاد بزنید!
آیا می‌دانستید استفاده از صدا و تفکر راهی برای زیبا کردن اندام و افزایش اعتماد به نفس است؟! وقتی احساس عدم اعتماد به نفس کردید و از اندام‌تان دلسرد شدید کافی است یک توپ بردارید و آن را با نفس خود باد کنید و بعد به آن لگد بزنید. در حین بازی هم با صدای بلند فریاد بزنید «من قوی هستم» استفاده از این جمله حین تحرک سبب از بین رفتن خستگی فکری و افزایش اعتماد به نفس در شما می‌شود. توصیه می‌کنیم ترجیحا این کار را در خانه انجام ندهید.

۴- روابط دوستانه ایجاد کنید.
جالب است بدانید تنها قوی کردن ماهیچه‌ها و سوزاندن چربی‌ها به زیبایی اندام کمک نمی‌کنند. یافتن دوست، محکم کردن روابط، لذت بردن از دقایق تفریح، هم‌‌هدف شدن با دوستان برای رسیدن به اندامی متناسب، پیدا کردن یار و مشوق می‌تواند در دستیابی به فرمی ایده‌ال دخیل باشد.

۵- دنبال رسیدن به فرم بدنی هنرپیشه‌ها و مانکن‌ها نباشید
داشتن اندامی زیبا لازمه کار هنرپیشه‌ها و مانکن‌هاست. به همین دلیل ساعت‌های طولانی در هفته ورزش می‌کنند. اکثر این افراد تمرینات خاص، ۴ تا ۶ روز در هفته هر بار ۹۰ دقیقه با مربیان خصوصی دارند و مجبورند رژیم‌های سخت هیپوکالریک بگیرند. شغل شما هنرپیشگی نیست پس به زیبایی طبیعی احترام بگذارید و فکر سلامت خود باشید.

۶- با کیفیت ورزش کنید.
خیلی‌ها شاکی‌اند که وقت کافی در روز ندارند و نمی‌توانند ورزش کنند. فراموش نکنید کمیت مهم نیست. کیفیت با اهمیت است. وقتی شما وقت کمتری برای ورزش داشته باشید، شدت را بالا می‌برید و در محدودیت زمان از تک‌تک حرکات بدنی بهترین استفاده را می‌برید.

۷- تغذیه مهم‌تر از فعالیت بدنی است!
وقتی صحبت از کاهش وزن به میان می‌آید باید بدانید ورزش تنها ۳۰ درصد اهمیت دارد. تغذیه خوب و تصور مثبت فکری داشتن ۷۰ درصد باقی ماجراست. شما طی چند دقیقه می‌توانید هزار کیلوکالری مصرف کنید اما برای سوزاندن آن به ساعت‌ها ورزش نیاز خواهید داشت. پس مراقب تغذیه باشید

۸- در زمان مناسب، حرکات درست انجام دهید!
برخی مربیان معتقدند ورزش کردن، صبح‌ها، ناشتا چون قند ماهیچه‌ها کم است و بدن مجبور به سوزاندن چربی‌ها می‌شود بهتر است. توصیه می‌کنیم قبل از ورزش صبحگاهی به جای صبحانه برای پیشگیری از، از دست دادن بافت ماهیچه‌‌ای حتما یک عدد میوه بخورید.
منم فرزند ایران از نسل کوروش و داریوش بزرگ نه از نسل دروغ و فریب
     
  
مرد

 
چگونگی داشتن کمری باریک

شکم انسان از عضلاتی قوی پوشیده شده که نگهدارنده اعضاء داخل شکم است...

چگونگی داشتن کمری باریک

ورزش نکردن مرتب و روزانه، انجام فعالیت‌های نشسته و مصرف کالری بیش از نیاز، موجب تجمع چربی در منطقه شکم می‌شود. برای این‌که از شر این چربی‌های اضافی که چهره ظاهری ما را زشت و همچنین به سلامتی ما آسیب می‌رساند، راحت شویم باید کاری کنیم که بدن نیازمند انرژی بافت چربی شود. دریافت کالری کمتر و ورزش کردن راه رسیدن به این مقصود است. بر اساس توصیه پزشکان و تحقیقات متخصصان تغذیه، درمان چاقی موضعی شش اصل دارد:

1. رژیم غذایی مخصوص، 2. دفع مواد زائد، 3. تنفس صحیح و رساندن اکسیژن، 4. ورزش، 5. ماساژ، 6. آرامش درونی

رژیم غذایی مخصوص

نیاز انرژی یک فرد عادی به طور متوسط 2000 کالری در روز است. در افرادی که دچار مشکل چاقی هستند، رژیم لاغری مناسب بر اساس 1500 کالری تنظیم می شود که فرد حداقل 2 کیلوگرم در ماه کاهش وزش پیدا می کند.

نمونه غذایی یک روز بر اساس 1500 کالری :

صبحانه: 1

لیوان شیر + 2 کف دست نان سنگک + 30 گرم پنیر (یک قوطی کبریت) + 2 عدد گردو

ساعت 10:

1 عدد سیب + 1 عدد خیار (یا دو عدد میوه فصل) + چای و چند عدد توت خشک

ناهار:

یک سیخ جوجه کباب که دارای 5 تا 6 تکه گوشت است + 10 قاشق برنج که بدون روغن پخته شده است + 1 لیوان دوغ + 1 پیش دستی سبزی خوردن + 1 کاسه ماست

عصرانه:

چای و 2 عدد بیسکویت سبوس دار

شام:

یک عدد تخم مرغ پخته به همراه 1 قاشق مرباخوری کره + 1 کف دست نان + سالاد یک کاسه بزرگ + 1 قاشق مرباخوری روغن زیتون، آبلیمو، فلفل و نمک خیلی کم، 1 کاسه ماست یا 1 لیوان دوغ



دفع مواد زائد

بهترین راه برای دفع مواد زائد بدن خوردن آب است. هر فرد معمولی باید روزی 8 لیوان آب بنوشد. برای کسانی که قصد دارند لاغر شوند این تعداد به 10 تا 12 لیوان در روز می رسد. نوشیدن این مقدار آب سبب می شود که سیستم گوارشی بدن به خوبی فعالیت کند و مواد سمی و زائد از بدن خارج شود



تنفس صحیح

خیلی از مردم به خوبی تنفس نمی کنند. تنفس اشتباه باعث می شود اکسیژن لازم به بدن نرسد و این موضوع روند فعالیت اعضای بدن را دچار مخاطره می کند. تنفس صحیح به این معنا است که شما باید از طریق بینی عمل دم را انجام داده را به صورت عادت برای خود درآورید. هر روز صبح چند دقیقه عمل دم و بازدم را تکرارکنید و این کار را در انتهای روز نیز انجام دهید. این تمرین باعث می شود به صورت ناخودآگاه شما با تنفس صحیح آشنا و آن را انجام دهید.



ورزش

دراز و نشست: از راحت ترین و مؤثرترین ورزش ها برای برطرف کردن چربی شکم است. در این ورزش با فشار زیادی که به عضلات شکم وارد می شود، این عضلات قوی شده و شکم به حالت اولیه باز می گردد. مدت ورزش چند روز یا چند هفته نیست بلکه باید آن را مداوم انجام داد.

نکته مهم در تمرینات ورزشی این است که این ورزش ها در صورتی کارایی دارند که به درستی و دقت نظر اجرا شوند و در غیر این صورت نه تنها مفید نخواهند بود بلکه به بدن نیز آسیب می رسانند.



ماساژ

ماساژ شکم یکی از مؤثرترین راه ها برای کوچک نمودن شکم است. برای انجام این کار باید از یک نفر کمک بگیرید. بر روی زمین یک زیرانداز نرم و راحت پهن کنید و بر روی آن دراز بکشید. ناحیه شکم خود را با روغن زیتون چرب کنید و از دوست یا یکی از اعضاء خانواده بخواهید که به آرامی شکم شما را به مدت 10 دقیقه ماساژ دهد. توجه داشته باشید که این ماساژ نباید با فشار و قدرت باشد و باید به آرامی و دقت انجام گیرد.



آرامش درونی

عدم آرامش فکری و روحی یکی از عواملی است که باعث چاقی می شود. اگر می خواهید چربی های شکم شما هر چه زودتر آب شود و به وزن ایده آل برسید باید با انجام تمرینات مختلف آرامش درونی را برای خود فراهم کنید. این تمرینات معمولاً در ابتدا و انتهای روز انجام می شود و شامل تمریناتی است که شما را به تمرکز و تخلیه انرژی منفی و در نتیجه آرامش می رساند.
منم فرزند ایران از نسل کوروش و داریوش بزرگ نه از نسل دروغ و فریب
     
  
مرد

 
اخبار ایران در پنجاه سال آینده

سلام و صلوات بر محمد وال محمد... (و بعد از قراءت سوره بقره) اخبار امشب را به صمع و نظرتان میرسانیم......:

* قیمت هر سکه طلا امروز در بازار با 60 میلیون تومان کاهش به یک میلیارد و چهل میلیون تومان رسید.

* ایران خودرو: هفتاد و نهمین مدل پژو با نام پژو XD-870-PL Q آماده عرضه به بازار است که نسبت به مدل قبلی تحول زیادی داشته. طول آنتن آن 10 سانتی متر افزایش داشته چراغ ترمز آن هم پررنگتر شده و فقط 45 میلیون تومان گران تر است.

* با مسدود شدن سایت قرآن دات کام تعداد سایتهایی که هنوز فیل .. تر نشده اند به سه عدد رسید.

* برای اولین بار ایران به دور دوم مسابقات جام جهانی راه یافت. علی دایی: هلوز قثد ندالم که از دنیای فوتبال خداحافثی کنم و شلایط خوبی بل تیم ملی حاکم اثت ...... به قولی......

* دولت موفق شد نرخ تورم را کاهش داده و آنرا از 63% به 62.5% برساند.

* یکصد و شصت و سومین قطعنامه شورای امنیت در مورد فعالیتهای هسته ای ایران به تصویب رسید. در عین حال رئیس آژانس هسته ای اعلام کرد علیرغم هشتصد و سی و دومین گزارش ایران در مورد فعالیتهای هسته ای هنوز ابهاماتی در این زمینه وجود دارد که امیدواریم به زودی بر طرف شود.

* به علت اتمام ذخایر نفت و گاز دولت در اطلاعیه ای از مردم عزیز ایران خواست امسال در مصرف ذغال جداً صرفه جویی نمایند.

* یکی از نمایندگان مجلس خواهان کاهش سن ازدواج شد. وی گفت دولت با تدابیر صحیح و اصولی سعی دارد متوسط سن ازدواج دختران را از 50 سال به 45 سال کاهش دهد. همچنین وی گفت در نظام طبیعت اصولا مرد نیز مانند زن حق مشارکت در فعالیتهای اجتماعی و سیاسی را دارد.


* نیروی انتظامی کرج چند سارق را که به سرقت دیش های ماهواره مردم اقدام می کردند دستگیر کرد و دیش های مسروقه را به صاحبانشان بر گرداند.

* شورای نگهبان 2999 نفر از 3000 کاندیداهای اصلاح طلب نمایندگی مجلس را رد صلاحیت کرد.

* به علت برخی مشکلات و نواقیص، چشم انداز 20 ساله باز هم تمدید شد.

* قیمت هر کیلو مرغ به هفت میلیون تومان رسید. جالب است بدانید در 50 سال قبل مردم با هفت میلیون می توانستند یک اتومبیل بخرند.

* روئسای جمهوری اسلامی انگلیس و جمهوری اسلامی آلمان از عمل نشدن و عدم اجرای صحیح اسلام در ایران ابراز نگرانی کردند.

* امسال مراسم سالروز پیروزی انقلاب از 4 ماه به 5 ماه افزایش می یابد.

* 70 درصد مردم زیر خط فقر زندگی میکنند این در حالیست که این آمار نسبت به سال قبل کاهش خوبی را نشان می دهد.

* از این به بعد صدا و سیما برای انتخاب مجریان زن، مسابقه ملکه زیبایی برگزار می کند.

* نیروگاه اتمی بوشهر به زودی به بهره بر داری می رسد.

* مدیرعامل سایپا: با تکیه به دانش بومی تانک و تراکتور پراید را طراحی کردیم.

* شرکت ایرباس، طی شکایتی به سازمان ملل خواستار آزاد سازی هواپیماهایش از دست ایران شد و خاطر نشان کرد که این هواپیماها 70 سال پیش از رده خارج شده اند.
عجیب روزگاریست ، شیطان فریاد می زند آدم پیدا کنید سجده خواهم کرد
     
  
مرد

 
ما کمتر از الاغ نیستیم

کشاورزی الاغ پیری داشت که یک روز اتفاقی به درون یک چاه بدون آب افتاد. کشاورز هر چه سعی کرد

نتوانست الاغ را از درون چاه بیرون بیاورد. پس برای اینکه حیوان بیچاره زیاد زجر نکشد، کشاورز و مردم

روستا تصمیم گرفتند چاه را با خاک پر کنند تا الاغ زودتر بمیرد و مرگ تدریجی او باعث عذابش نشود.
مردم با سطل روی سر الاغ خاک می ریختند اما ... الاغ هر بار خاک های روی بدنش را می تکاند و زیر پایش می

ریخت و وقتی خاک زیر پایش بالا می آمد، سعی می کرد روی خاک ها بایستد. روستایی ها همینطور به زنده به

گور کردن الاغ بیچاره ادامه دادند و الاغ هم همینطور به بالا آمدن ادامه داد تا اینکه به لبه چاه رسید و در حیرت

کشاورز و روستائیان از چاه بیرون آمد ...
مشکلات، مانند تلی از خاک بر سر ما می ریزند و ما همواره دو انتخاب داریم،
اول اینکه اجازه بدهیم مشکلات ما را زنده به گور کنند
و دوم اینکه از مشکلات سکویی بسازیم برای صعود! و ثابت کنیم که از یک الاغ کمتر نیستیم
#جاوید_شاه👑
مرگ بر ۳ فاسد : ملا چپی مجاهد(+پسمانده های ۵۷؛نایاک؛مصومه قمی؛حامد مجاهدیون؛مهتدی کهنه تروریست تجزیه طلب و شرکا)
     
  
مرد

 
چرا پنيرپيتزا كش مي‌آيد؟

--------------------------------------------------------------------------------


چرا پنيرپيتزا كش مي‌آيد؟

پنير انواع بسياري دارد؛ به طوري كه در فرانسه حدود 300 نوع آن توليد مي‌شود اما در ايران تنها 5 تا 6 نوع پنير قابل دسترسي است. پنيرها بسته به روش توليد، خواص گوناگون و مزه‌هاي مختلفي پيدا مي‌کنند و از نظر ارزش تغذيه‌اي كمي با هم فرق دارند که البته اختلاف آنها خيلي زياد هم نيست...

برخي پنيرها با مايه پنير تهيه مي‌شوند که اصطلاحا آنزيمي به نام رنت يا رنين به آن مي‌زنند؛ در حالي كه پنيرهايي مانند پنير پيتزا بدون مايه پنير يا آنزيم توليد مي‌شوند و در واقع، با اسيد، شير را منعقد مي‌کنند. البته شير را به روش‌هاي گوناگوني منعقد مي‌کنند که يکي از اين روش‌ها استفاده از اسيدهاي مختلفي از جمله اسيدسيتريک يا اسيد استيک است. پنير پيتزا، پنيري است که هم لخته آن را مي‌توان با اسيد درست کرد و هم بعد از لخته شدن شير، لخته‌ها را داخل آب پنير ايجاد شده کمي حرارت مي‌دهند و اصطلاحا مي‌پزند. بعد لخته‌ها را از آب جدا کرده و پرس مي‌کنند و آبشان را گرفته و سفت مي‌کنند. اين کار باعث مي‌شود بافت پنير کمي کش‌دار و لاستيک‌مانند شود. سپس با حرارت دادن اين حالت كش آمدن بيشتر نمايان مي‌شود. البته اينکه يک پنير پيتزا خوب کش بيايد يا نه، ارتباط مستقيمي به روش توليد درست و مدت زمان پخت لخته‌ها دارد. اگر توانايي کارخانه توليدکننده بالا باشد و روش توليد را به خوبي انجام دهد، کيفيت پنير بالا رفته و در اصطلاح بيشتر کش مي‌آيد.

در ضمن يادتان باشد كه پنير پيتزا برخلاف پنيرهايي که با مايه پنير تهيه مي‌شوند، نيازي به رسيدن ندارد. برخي پنيرها را بعد از تهيه در يخچال نگه مي‌دارند تا برسند و همين رسيدن سبب تغيير مزه آنها مي‌شود. به علاوه، پنير پيتزا در مقايسه با پنيرهاي معمولي به همان ميزان پروتئين دارد چون وقتي شير لخته مي‌شود، بيشتر پروتئين در لخته باقي مي‌ماند. آنچه در آب پنير مي‌رود بيشتر املاح، قند و مقدار کمي پروتئين است و مي‌توان گفت ميزان پروتئين پنير پيتزا با پنير صبحانه برابري مي‌كند. اما چربي پنير پيتزا با پنير صبحانه کمي متفاوت است و مقدار آن بستگي به نوع شيري دارد كه در تهيه آن مورد استفاده قرار گرفته است. البته به برخي پنيرها بعدا چربي اضافه مي‌شود مثل پنيرهاي خامه‌اي که وقتي لخته تشکيل شده و آب پنير جدا شد به لخته، خامه يا کره اضافه مي‌کنند و بعد آن را قالب‌گيري كرده و نهايتا پنير خامه‌اي يا پنيرهاي پرچرب توليد مي‌شوند. بنابراين ميزان چربي پنير پيتزا يا هر پنير معمولي ديگري به نوع شير و چربي اضافه شده در مراحل بعدي آن بستگي دارد.

قاعدتا روي بسته‌بندي همه مواد غذايي بايد خصوصيات کامل از جمله ميزان چربي، پروتئين، نمک و کالري درج شده باشد ولي متاسفانه در ايران اين موضوع خيلي جدي گرفته نمي‌شود. در رابطه با کلسيم نيز بايد گفت پنير پيتزا هم مانند ساير لبنيات يکي از منابع خوب تامين کلسيم به حساب مي‌آيد ولي چون نمک و چربي آن زياد است بنابراين در مقايسه با يك ليوان شير كم‌چرب به صرفه نيست تا كلسيم مورد نياز روزانه‌مان را با خوردن اين نوع پنير تامين كنيم.
منم فرزند ایران از نسل کوروش و داریوش بزرگ نه از نسل دروغ و فریب
     
  
صفحه  صفحه 37 از 52:  « پیشین  1  ...  36  37  38  ...  51  52  پسین » 
گفتگوی آزاد

☻ A Fascinating Content | یه مطلب جالب بنویس☺

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA