انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
Sexology - سکسولوژی
  
صفحه  صفحه 1 از 2:  1  2  پسین »

خانم ها چگونه میتوانند دستگاه تناسلی خود را خوشبو نگه دارند ؟


زن

 
خانم ها چگونه ميتوانند دستگاه تناسلی خود را خوشبو نگه دارند ؟
رفع بوی نا مطبوع دستگاه تناسلی :

پاسخ : ترشحات واژن در خانمها شامل يکسري باکتري هاي مفيد است که براي حفظ سلامت آن ضروري و بسيار لازم هستند . در مواردي وجود دارد يک ترشحات بوي نا مطبوع داشته و سبب ناراحتي فرد و زوج او مي شود .توصيه هاي زير شما را درکاهش و رفع بوي نا مطبوع دستگاه تناسلي کمک مي کند.محيط دستگاه تناسلي در زن و مرد از مناطقي اسات که اگر به نظافت آن توجه نشود باعث بروز آلودگي شديد و حتي بيماريهاي گسترده مي شود . موارد زير در بهداشت دستگاه تناسلي-ادراري بويژه خانم ها بسيار کمک کننده است :

  • زدودن موهاي زائد ناحيه دستگاه تناسلي-ادراري . استفاده از موبرهاي بهداشتي که در داروخانه موجود مي باشد و در اسلام نيز به استفاده از ان توجه زيادي شده بسيار مناسب است و در از بين بردن ميکروب و باکتري هاي مرده محيط بسيار کمک مي کند .

  • استفاده از لباس زير - شورت - مناسب : هيچگاه از لباس زير ارزان که از جنس مواد نا مناسب تهيه مي شوند استفاده نکنيد .
  • استفاده مرتب و دقيق از لباس زير و شورت تميز : اجازه ندهيد شورت به ترشحات شما مرطوب شود . ترشحات که سبب رطوبت و لک روي شوت مي شوند مواد آلوده و باکتري هاي مرده هستند که باعث تشديد بوي دستگاه تناسلي-ادراري مي شوند.

  • شستشوي مرتب و دقيق دستگاه تناسلي . خانمها بدليل شکاف و شيارهاي موجود در دستگاه تناسلي-ادراري بايد درنظافت خود بويژه با آبگرم دقت کنند .
  • استفاده از مواد معطر و خوشبو کننده توصيه نمي شود . چون سبب نابودي باکتري هاي مفيد محيط دستگاه تناسلي-ادراري شده و اين سبب بروز مشکلاتي در آينده براي شما مي شود .
  • سعي کنيد محيط مدخل واژن را تميز نگه داريد .
  • از نوار بهداشتي ارزان استفاده نکنيد و در تهيه نوار بهداشتي نکات و علائم معتبر و استاندارد را رعايت کنيد .
  • در دوره پريودي خود حتما حداقل هر4 ساعت و حداکثر هر 6 - 12 ساعت نوار بهداشتي را تعويض کنيد .

*
     
  
مرد

 
1 استفاده زود به زود از موبر مناسب مثل كرم
2 شستشوی روزانه با آب و صابون
3 ضد عفونی و باكتری زدایی روزانه با محلول جوش شیرین
4 خشك كردن تمام قسمتهای كس با دستمال توآلت
5 تعویض زود به زود شورت و استفاده از اسپری یا ادكلن در شورت جدید

در جستجوی كس خوشبو
دوستون دارم
     
  
زن

 
بهداشت جنسی در زنان :
در خانمها بهداشت نواحی تناسلی از اهمیت بیشتری برخوردار است و کمی مشکلتر و مهمتر از بهداشت در آقایان است :

1 - به دلیل نوع و شکل ساختمان نواحی تناسلی که از دو قسمت عمده خارجی و داخلی تشکیل شده که قسمت داخلی در موقع رابطه جنسی کاملا با محیط بیرون از طریق آلت مرد ارتباط پیدا کرده و ممکن است تحت تاثیر میکروبهای وارد شده از این طریق قرار گیرد . با وارد کردن انگشت و ...

2 - فاصله کم بین واژن - مجرای ادراری و معقد در زنان ممکن اسن عفونتهایی بین این محلها رد و بدل شود .

3 - وجود سیکل قاعدگی و وجود خونریزی در محل.

4 - وجود ترشحات خاص واژن که می تواند در صورت عدم رعایت بهداشت و عدم نظافت لباس زیر موجب عفونتهای مختلف شود .

به خاطر دلایل فوق بهتر است بهداشت نواحی جنسی از همان دوران کودکی در دختران شروع شود و دختران به این بهداشت عادت کنند تا در بزرگسالی و بعد از بلوغ و بعد از ازدواج که احتمال عفونتها هم بیشتر می شود بصورت یک عادت پسندیده در آید .در دختر بپه ها بعلت نبود مو در این نواحی و عدم وجود ترشحات واژنی شستشوی روزانه کافیست. و تعویض به موقع لباس زیر هم کمک می کند . در نزد بالغین همانطوریکه گفته شد بهداشت اهمیت بیشتری دارد . در خانه بهتر است از لباس زیر راحت و گشادتر استفاده شود و بعد از خروج از خانه و به مدت طولانی بیرون ماندن بعلت وجود آلودگی و گرد وغبار بهتر است به محض رسیدن به خانه لباس زیر تعویض شود . کوتاه کردن و از بین بردن موهای این نواحی بسیار مهم است چون اغلب باعث جذب آلودگی می شوند و هم در تمیزی و شستشوی این نواحی در صورت وجود مو سخت و ناممکن است .

شستشوی داخل واژن ضروری نیست در حالت عادی مگر عفونت یا علایمی باشد که با داروهای خاص و با تجویز پزشک این کار انجام می گردد ، اما شستشوی قسمت خارجی ناحیه تناسلی همه روزه ضروری است چون غدد چربی این نواحی با ترشحات واژن علاوه بر ایجاد محیطی مناسب برای رشد انواع میکروبها ببوی بد و متعفنی از آن متصاعد می گردد. برای شستشو از آب نیم گرم و ولرم استفاده شود یا از ژلهای شستشوی بانوان که در داروخانه ها موجود است که هم خاصیت ضدعفونی دارند و هم خوشبو کننده هستند استفاده شود . لازم بذکر است که این محلولها و ژلها فقط تمیز کننده و ضدعفونی کننده هستند و البته خوشبو کننده و بر عکس تبلیغات عده ای از سود جوها هیچ تاثیری روی افزایش میل جنسی و ارگاسم یا تحریک جنسی زنان ندارند و فعلا هیچ ژل یا هر ماده ای با این خاصیت ساخته نشده که مورد تایید مراکز ذیصلاح باشد و مجوز فروش بگیرد پس گول این تبلیغات دروغین را نخورده و سلامتی خود را با مواد مختلف قلابی که نه مواد سازنده آنها معلوم و مورد تایید است و نه کشور و کارخانه سازنده آنها وجود خارجی دارد به خطر نیندازید . ولی این ژلهای شستشو با قیمت نازل و با مجوزهای بهداشتی در داروخانه ها موجود است و خواص خوبی دارد و سعی کنید آنها را حتما از داروخانه تهیه نمایید و نه فروشگاههای آرایشی یا بهداشتی .

بهتر است بعد ار ادرار کردن خانمها بعد از شستشو ناحیه را خشک نمایند .

بهداشت زمان قاعدگی : در این دوران بهداشت اهمیت مضاعف پیدا می کند . استفاده از نوارهای بهداشتی مناسب و استاندارد ، شستشوی دقیق و کامل این نواحی بسیار مهم است . در این دوران هم می توان از ژلهای شستشو استفاده کرد.

در تمامی موارد خانمها شستشوی از بالا به پایین یعنی از طرف آلت یا ناحیه تناسلی به طرف معقد باید رعایت شود و نه بر عکس . چون در صورت برعکس شستشوی ، پایین به بالا یعنی از مقعد به طرف واژن میکروبهای ناحیه معقدی که در نواحی تناسلی ممکن است بیماریزا باشند بطرف نواحی تناسلی کشیده می شوند . و بهتر است دستها موقع شستشو عوض شوند و از هر دست بر شستن یکی از نواحی معقدی و تناسلی استفاده کرد .

موفق باشید.
     
  
↓ Advertisement ↓
TakPorn
زن

 
ترشحات مهبل چيست وآيا داشتن ترشح طبيعي است
ترشحات مهبلی چیست؟

به طور طبیعی این ترشحات روشن یا سفید هستند. در حین تخمک گذاری (حدود ۲هفت پس ازقاعدگی) ممکن است این ترشحات چسبناک و لغزنده شوند. تغییر در رنگ و میزان ترشح همراه با سایر نشانه های آن می تواند بیانگر این باشد که شما عفونت دارید.

مهبل به طور طبیعی حاوی باکتری است. رشد این باکتریها کنترل شده است و توسط بسیاری عوامل مانند سطح اسید و هورمونها تحت تأثیر قرار می گیرد. هر چیزی این تعادل را به هم بزند، می تواند خطر عفونتها یا افزایش رشد هر یک از باکتریهای طبیعی یا مخمرها را افزایش دهد.

تحریک کننده های احتمالی موارد زیر هستند :

  • استفاده از آنتی بیوتیکها
  • داروهای جلوگیری از بارداری
  • دوش مهبلی گرفتن
  • دیابت
  • حاملگی
  • استرس
  • زیرپوشهای تنگ یا استفاده از پارچه های صناعی

ترشح مهبلی ممکن است از عفونت با موارد زیر ناشی شود :

  • مخمرها : که به کاندیدا نیز معروف است و نوعی قارچ که بخشی از میکربهای طبیعی پوست انسان است اما می تواند ایجاد عفوت نیز کند.
  • گاردنرلا : که نوعی باکتری است که به طور طبیعی در راههای تناسلی زنانه یافت می شود و عامل التهاب باکتریایی مهبل است.
  • تریکومونا : نوعی تک یاخته است (جانداری که فقط از یک سلول ساخته شده است)
  • بیماریهای منتقله از راه جنسی : مانند سوزاک یا کلامیدیا هم می توانند باعث ترشحات مهبلی شوند.
  • دیگر علل احتمالی غیر عفونی ترشحات مهبلی : شامل التهاب مهبل تحلیل رفته (التهاب مهبل که معمولاً پس از یائسگی رخ می دهد)، دیابت ، (به طور شایعی با عفونتهای عود کننده مخمری همراه است، یا تحریک ناشی از محصولات معطر مانند صابون، دوشهای مهبلی، پد یا پنبه قاعدگی است.

نشانه ها :

ممکن است متوجه تغییر رنگ ترشحات میزان یا بوی ترشحات شوید. یک ترشح سفید دلمه ای که شبیه پنیر روستایی باشد علامت مشخصه عفونت مخمری است. ترشح زرد، سبز یا خاکستری معمولاً علامت عفونت تریکومونایی یا التهاب باکتریایی مهبل است. این عفونت معمولاً با بوی غیر معمول ماهی مشخص می شود. خارش معمولاً با عفونت مخمری همراه است، گر چه ممکن است با هر یک از انواع عفونتها یا تحریکات همراه باشد.آستر تحریک شده مهبل که بخصوص می تواند حین ارتباط جنسی خارش دار یا دردناک شود،این حالت معمولاً بر جسته ترین علامت التهاب مهبل تحلیل رفته است. ترشح جدید مهبلی همراه با تب، درد شکمی یا درد هنگام ارتباط جنسی، می تواند نشانه یک عفونت منتقله از راه جنسی مانند سوزاک یا کلامیدیا باشد. به هر حال سوزاک و کلامیدیا معمولاً هیچ علامتی ایجاد نمی کنند.

تشخیص :

در ابتدا ماما یا متخصص زنان سوالات متفاوتی را به منظور کمک به تعیین دقیق علت ترشحات، شامل سوالاتی در مورد استفاده اخیر از آنتی بیوتیک، اینکه آیا متأهل هستید یا نه ( آیا شریک جنسی دارید یا خیر )، علائم یائسگی، علائم دیابت و سایر تغییراتی که اخیراً در سلامتی یا شیوه زندگی شما رخ داده است، از شما می پرسد. ماما با استفاده از وسیله ای به نام اسپکولوم معاینه لگنی برای شما انجام می دهد تا مستقیماً دهانه رحم رامشاهده کند. در حین معاینه لگنی، یک نمونه از ترشحات برای آزمایش در آزمایشگاه جمع آوری می شود. با بررسی ترشحات در زیر میکروسکوپ، کارشناس بهداشتی می تواند تشخیص عفونت مخمری، التهاب باکتریایی مهبل یا عفونت تریکومونایی را بلافاصله بگذارد و درمان را شروع کند. کارشناس بهداشتی بر اساس ظاهر دیواره های مهبل، می تواند التهاب مهبل تحلیل رفته راتشخیص بدهد. یک امتحان دستی برای تشخیص حساس بودن دهانه رحم، رحم و تخمدانها انجام می گیرد.در طی این آزمایش، آزمایش کننده انگشت خود را وارد مهبل شما می نماید.حساسیت می تواند نشانه حضوربیماریهای منتقله از راه جنسی یا بیماریهای التهابی لگن باشد. تشخیص سوزاک و کلامیدیا نیاز به تستهای آزمایشگاهی دارد که ممکن است چند روزی طول بکشد.

دوره مورد انتظار :

ترشحات مهبلی ناشی از عفونت مخمری یا باکتریها بین چند روز تا یک هفته به درمان پاسخ میدهد.بیماریهای منتقله از راه جنسی نیز در عرض یک هفته باید به درمان آنتی بیوتیکی جواب بدهند.اگر عفونت به سمت بیماری التهابی لگن بالاتر از ناحیه مهبل گسترش یابد، ممکن است درمان طولانی تری نیاز داشته باشد. التهاب مهبل تحلیل رفته، بهتر از همه به درمان هورمونی با کرمهای مهبلی یا درمان ماهانه جایگزینی با هورمونها پاسخ می دهد. معمولاً چند هفته طول می کشد تا این حالت از بین برود. نشانه های خفیف امکان دارد در عرض چند روز با استفاده از مواد لغزنده کننده آبکی از بین بروند.اگر نشانه ها به وسیله تحریک ایجاد شده اند، شناسایی ماده تحریک کننده و برداشت آن می تواند علائم را در طی یک هفته از بین ببرد.

پیشگیری :

ماما عواملی را که منجر به عفونت می شود، مانند استفاده از آنتی بیوتیکها، پوشیدن لباس زیرهای غیرپنبه ای، پوشیدن لباسهای زیر تنگ در حین ورزش، استفاده از محصولات معطرکه مخاط مهبل را تحریک می کند یا استفاده از داروهای جلوگیری از بارداری مشخص می کند. اگر از قرصهای جلوگیری از بارداری استفاده می کنید، برای جلوگیری از عفونتهای مکرر نیازی به قطع دارو نیست. تغییر نوع هورمون یا قدرت آن می تواند برای جلوگیری از بازگشت مشکل کافی باشد.اگر مبتلا به دیابت هستید، کنترل سطح قند خون می تواند به جلوگیری از عفونتهای راجعه بخصوص عفونتهای مخمری کمک کند.

درمان :

عفونتها با آنتی بیوتیک درمان می شوند.غالباً فقط یک دوز آنتی بیوتیک در ماه کافی است.به عنوان جایگزین می توانید از کرمهای آنتی بیوتیکی مهبلی خصوصاً اگر عوارض جانبی قابل توجهی از استفاده خوراکی آنتی بیوتیکها نشان می دهید، استفاده کنید. همچنین کرم مهبلی میتواند برای التهاب و یا مخاط زخمی مهبل تسکین دهنده باشد.اگر برای شما تشخیص التهاب باکتریایی مهبل گذاشته شده است، امکان دارد برایتان ا آنتی بیوتیکی به نام مترونیدازول (فلاژیل) تجویز شود. اگر پزشک شما بر اساس یافته های شرح حال و معاینه تان شک کند که ممکن است شما بیماری منتقله از راه جنسی داشته باشید، ممکن است قبل از آماده شدن نتایج آزمایشها برایتان به روش تزریقی و خوراکی آنتی بیوتیک شروع کند. اگر عفونت راجعه مخمری دارید و علائم را شناسایی کرده اید، می توانید از کرمهای ضدقارچ بدون نسخه استفاده کنید. اگر نشانه های شما بهتر نشدند، می توانید به کارشناس بهداشتی خود مراجعه کنید تا معاینه انجام شده، و تشخیص را تأیید کرده و در مان را تغییر دهد.

التهاب مهبل تحلیل رفته می تواند با تغییرات هورمونی ایجاد شود، مثلاً بعد از بارداری یا در هنگام استفاده از قرصهای جلوگیری از بارداری بروز کند. به طور شایعتر این مشکل در طی و بعد از یائسگی ایجاد می شود.پس از یائسگی، درمان جایگزین هورمونی میتواند از راه خوراکی یا مهبلی تجویز شود. تجویز مهبلی کرم باعث می شود در معرض سطح کمتری از هورمون قرار بگیرید. در موارد خفیف استفاده از یک لغزنده کننده می تواند کافی باشد. اگر از قرصهای جلوگیری از بارداری استفاده می کنید، تغییر نوع قرص یا قدرت آن می تواند به شما کمک کند که از التهاب مهبل تحلیل رفته خلاصی یابید. نیازی به درمان شریک جنسی نیست مگر آنکه تشخیص داده شود که دچار بیماری منتقله از راه جنسی هستید یا مبتلا به عفونتهای مکرر میباشید و هیچ عامل مستعد کننده دیگری وجود ندارد.اگر شریک جنسی شما دچار ترشحات یا ناراحتی جدیدی در حین ادرار کردن یا ارتباط جنسی شده است، بایستی توسط یک کارشناس بهداشتی ویزیت شود.

چه وقت به کارشناس مراجعه کنیم ؟

اگر عفونت مخمری قبلی داشته اید و علائم تکرار شونده مشابهی دارید، می توانید از داروهای ضدقارچ استفاده کنید. اگر علائم شما بهبودی نمی یابد به کارشناس مراجعه کنید. در هنگام مواجهه با هر ترشح جدیدی که با توقف استفاده از تحریک کننده های باقوه مهبل بهبودی نمی یابند به کارشناس مراجعه کنید.اگر دچار درد شکمی یا تب در همراهی با هر ترشح جدید مهبلی شدید، باید در همانروز به کارشناس مراجعه کنید.

پیش آگهی :

معمولاً حالاتی که منجر به ترشحات مهبلی می شوند در عرض چند روز به درمان پاسخ می دهند.ممکن است چند هفته طول بکشد تا التهاب مهبل تحلیل رفته به درمان هورمونی پاسخ بدهد، چرا که مخاط مهبل برای تقویت شدن به زمان نیاز دارد.گاهی عفونت بر می گردد در این صورت کارشناس بهداشتی ممکن است، دوره درمانی موثرتری را شروع کند، راههای برای خود درمانی در خانه را پیشنهاد کند یا به شما کمک کند که علل بالقوه عفونت را حذف کنید.
     
  
زن

 
scarlett: یه محلول لیدی واش هم تو داروخانه ها هست که مخصوصا خانمهاست و روزانه میشه چندبارکس رو باهاش شست و باعث خوشبو شدن میشه،من امتحانش کردم خیلی خوبه،فقط اگه خواستید بخرید حتما خارجیش رو بخرید بهتره 8000تومن هم هست قیمتش
nargeskhanom: به نظر من مو های زاید اطراف الت باید زده بشه تا ناحیه پاک و صاف و تمیز باشه نظافت شخصی هم خیلی مهمه مخصوصا تو این گرما من که روزی یکبار دوش میگیرم.
leaderlover: ناحیه تناسلی با نوعی پودر روزی یکبار شسته شود و خانمهای عزیز نظافتشان را رعایت کنند خوشبوترین و شهوت انگیز ترین دستگاه تناسلی را خواهند داشت.
plangton31: بهترین راهتمیز نگه داشتنشه،هیچ ماده وعطر و خوشبو كننده هم نباید استفاده بشه
majestic: سلام اولین قدم كه من و همسرم رعایت میكنیم باید هر دو قبل از سكس حموم برید حالا چرا؟زن هر چه قدر هم به نظافتش اهمیت بده ولی اگر مرد حموم نكرده باشه با ورود الت ممكنه مقداری قارچ وباكتری رو وارد بدن زن بكنه پس اول استحمام بعد لیدی واش وبقیه چیزا
وقتی كه ترشحات واژن كه سرشار از باكتری های مفید هستند اطاف واژن بمونه تبدیل میشه به باكتری های مضر
كه واسه سلامت آلت تناسلی خوب نیست.

  • باید واژن خوب شسته بشه
  • شیو كردن موهای زائد
  • از لباس زیر نخی استفاده كنن
  • باید هوا به واژن برسه
  • حتی خانوما باید بعضی از روزا با دامن باشن و لباس زیر نپوشن تو خونه

اینجوری دیگه واژن بوی بد نمیده
     
  
مرد

 
از بین بردن دائم بوی بد مجرای تناسلی خانم ها
چه ۱۵ سالتان باشد و چه ۶۵ سالتان، احتمالاً یادتان می آید که همیشه در مجلات مربوط به خانم ها دنبال این بوده اید که ببینید بوی دستگاه تناسلیتان نرمال است یا بویی تند و زننده دارد.همه این مجلات هم به طرق مختلف به شما اطمینان می دهند که اندام جنسی همه خانم ها بویی خاص دارد.

بعد چند وقت راحت می شوید و از فکر آن بیرون می آیید. اما اگر شما هم جزء میلیون ها زنی هستید که در یک نقطه از زندگیتان دچار عفونت در دستگاه تناسلی شده اید، مطمئناً هربار که از عطر یا صابون استفاده نکرده باشید، بویی زننده از اندام جنسی خود به مشامتان می خورد. گاهی اوقات هم ممکن است همسرتان در این باره انتقاد کند.این مسئله مایه خجالت و بسیار تحقیرآمیز است.

بوی بد دستگاه تناسلی علتش عفونت است:

سه عفونت متداول این اندام عبارتند از:

  • برفک (candida)
  • تریکوموناس واژینالیس (trichomonas vaginalis)
  • واژینوز باکتریایی (bacterial vaginosis).

همه این عفونت ها را می توان با داروهای آنتی بیوتیک و ضد قارچ درمان کرد اما اکثر خانم هایی که چنین مشکلاتی داشته اند می دانند که قابل برگشت است.بااینکه این عفونت ها می تواند از طریق رابطه جنسی منتقل شود، اما همه آنها خودبه خود بروز می کنند؛ یعنی ممکن است فرد رابطه جنسی هم نداشته باشد و دچار آن شود. این زمانی اتفاق می افتد که دستگاه تناسلی بین باکتری "خوب" و "بد" نامتوازن می شود.

اما یک محصول جدید و طبیعی وارد بازار شده است که به برگرداندن این توازن کمک می کند و درنتیجه بوی بد دستگاه تناسلی را نیز از بین می برد. این محصول چیزی نیست جز: انزارا (Enzara)

درمانی طبیعی و موثر برای بوی بد دستگاه جنسی :

انزارا، که یک مکمل غذایی پرو و پری بیوتیک است، برای برگرداندن توازن طبیعی باکتریایی در غشای واژن عمل می کند. این دارو، باکتری های ترشح کننده آنزیم و ایجاد کننده بوی بد را از بین می برد.اما این مکمل برخلاف سایر داروهای پرو یا پری بیوتیک، حاوی مواد لبنی نیست بنابراین می تواند جایگزین خوبی برای آنهایی باشد که به لاکتوز حساسیت دارند.

این مکمل توسط کمپانی امریکایی تولید شده است که از متخصصین و پزشکان آسیایی و اروپایی استفاده کرده است که درمان های دارویی در آنجا پیشرفته تر است تا امریکا. انزارا محصول ۳۰۰۰ ساعت تحقیق است که نشان داده در عرض ۷ روز در ۵/۹۴% از موارد توانسته بوی بد اندام جنسی را از بین ببرد.تولیدکننده های این محصول موفقیت آنرا تضمین می کنند و برای اثبات ادعای خود یکسال برگشت پولتان را ضمانت می کنند.

نظر مصرف کننده های این محصول:

"انزارا برای من واقعاً موفقیت آمیز بود. قبل از این خیلی چیزها را امتحان کرده بودم و اثر همه آنها تقریباً موقتی بود. با تحقیقاتی که انجام دادم با انزارا آشنا شدم. انزارا یک راه جادویی، کاملاً طبیعی و بی ضرر برای رهایی از شر بوی بد دستگاه تناسلی است.این همان چیزی بود که من دنبالش بودم. من سالها دچار این مشکل بودم و الان دیگر به هیچ وجه از آن واهمه ای ندارم."

"تقریباً دو هفته است که از انزارا استفاده می کنم. من مدت هاست که این مشکل را دارم و فکر می کردم تا آهر عمر مجبورم آنرا تحمل کنم. ازدواج من سر همین موضوع بر هم خورد...می شنوم که همکارانم چطور در گوشی درمورد این بوی بد با هم صحبت می کنند...اما وقتی این محصول را استفاده کردم بعد از سه روز این بوی بد از بین رفت. "
منم فرزند ایران از نسل کوروش و داریوش بزرگ نه از نسل دروغ و فریب
     
  
زن

 
parisa93teh: با سلام
راستش این روش ها که دوستان گفتند من امتحان کردم زاید جواب نگرفتم 70 % نتیجه داده
من خودم از روش دیگری استفاده میکنم که یکی از دوستانم به من گفته و اون اینه:
بعد از شستن کوس بعد از w.c کوس را خشک کنیم
وقتی عرق کردیم مخصوصا عرق زیر شکم و کوس حتما حتما کوس را بشوریم چون بعدش بوی واقعا بدی میده بوی ... میده .خانم ها میدونن
و در آخر باز گذاشتن و هوا رسوندن به کوس اگه تنهای شورتتو در بیار اگه نمیتونی استفاده از دامن بدون شورت
من خودم این مورد آخر را زیاد استفاده میکنم
دوستان اگه روش های دیگری میدونن ما را هم در جریان بذارید
واسه خوشبو نگه داشتن اونجا(از اسمش چندشم میشه)اصلا از صابون استفاده نکنید چون پ.اچش رو پایین میاره ودچار یه درد دیگه میشین خیلی از بوها به خاطر عفونته که اکثر خانما دارن و خبر ندارن بیشتر کسایی که ترشح زیاد دارن عفونت دارن اگه توجه کنن ترشحش بد بو هستش میتونن کلوتریمازول واژینال بگیرن و شب که مطمئن هستن نمیخوان از جاشون بلند بشنو کار کنن استفاده کنن خانمای متاهل اگه بگن به شوهرشون واسشون این پمادو تو واژن تزریق کنن خییییلییی بشون حال میده تازه خودشونم میتونن لوس کنن(چقدخوبه نازوسکسو عشوه قاطیه زندگی بشه)برای شست و شو از ژل های شست وشوی بانوان استفاده کنید به هیچ عنوان عطر ادکلن یا اسپری نزنید ممکنه حساسیت ایجاد کنن البته میتونید مثلا واسه یه شب خاص ماهی ۱ بارفقط عطری که شریک جنسیتون دوست داره به اونجا بزنید و هوش از سرش ببرید!همیشه موهاشو بزنیدخشک نگهش دارید و مرتب شورتتون رو عوض کنید به امید .... خوشبوتر

از بین ژلهای شست وشوی بانوان مارک هیدرو درم و فیروزه ایرانی هستن و اونطور که نتیجشو دیدیم چیزی از خارجیشم کم نداشت!هم خوشبو هم ضد عفونی کننده هستن اما نباید رو التی که مو داره استفاده بشن.

nazanin21: ژل شستشو عالیه من هیدرودرم استفاده میکنم.

فقط یک سوال دیگه :

راهی هست که لبه های کس سیاه نشه؟

واسه از بین بردن سیاهیه اونجا(اسمش چندشه)کرم های روشن کننده مخصوص اومده اما یه راه حل عالییییی هست که خودم امتحان کردم هم حساسیت ایجاد نمیکنه هم خیلی تمیزش میکنه نرم کننده هم هست وزود هم جواب میده یه شیشه روغن گلیسیرین معمولی که فقط ۶۰۰تومنه از همینا که تو گل سازی استفاده میشه روتو یه شیشه کوچیک ابلیمو از همین ۷۰۰ تومنیا بریزید و خوب تکون بدین من که روزی ۲ بار میزدم ظهر و شب اما روزی یه بار هم میشه استفاده کرد برای تیرگیه بین پا زیر بغل و بعضیا که پشت گردن و ارنج و زانوهاشون تیره شده هم استفاده میشه تو یک ماه استفاده مداوم جواب میده.

اینو یه جای دیگه هم گفته بودم اینجا هم میگم کافیه یه شیشه روغن گلیسیرین از داروخونه بخرین و با یه شیشه ابلیمو کوچیک خوب قاطی کنید و روز ی دو بار بزنید سیاهی از بین میره.
     
  
مرد

 
چرا ترشحات بانوان گاهی بدبو می‌شود؟

بدبو شدن ترشحات به دلیل قارچی شدن محیط داخل واژن است.عوامل فراوانی می‌توانند سبب رشد قارچ‌ها در واژه شوند که به عنوان مثال به موارد زیر اشاره کرد:

۱- پوشیدن لباس‌های زیر تنگ یا پلاستیکی که از عبور هوا جلوگیری ‌کند .

۲- استفاده از ژل یا صابون واژینال که سبب به هم ریختن ph محیط شود.

۳- مشکلات هورمونی در دوران قاعدگی، بارداری یا یائسگی.

۴- برخی بیماری‌ها نظیر دیابت یا مصرف برخی داروها مثل آنتی‌بیوتیک‌ها.بهترین کار برای پیشگیری از قارچی شدن واژن تعویض مرتب لباس‌های زیر و نوار بهداشتی در دوران سیکل ماهانه است.

آیا شستن واژن پس از برقراری رابطه جنسی لازم است؟

برای پیشگیری از بروز عفونت‌های ادراری توصیه می‌شود پس از اتمام رابطه جنسی خانم‌ها نیز توالت بروند و از صابون ملایم یا ژل مخصوص شستشو استفاده کنند.شستن داخل واژن بی‌فایده است و توصیه نمی‌شود.

چرا برخی خانم‌ها در حین رابطه جنسی درد دارند؟

دلیل درد، یا خشکی واژن است یا عفونت آن که در صورت اول مشکل به کمک استفاده از ژل مخصوص حل می‌شود و در مورد دوم باید به متخصص زنان مراجعه کرد.یکی دیگر از دلایل درد که البته بسیار نادر است یک نوع ناراحتی روانی به نام واژینیسم است که در آن فرد از خود، بدن و جنس‌اش ناراحت و ناراضی است.در ۵ تا ۱۰ درصد زنان نیز آندرومتریوز یا مشکلات رحمی دلیل دردهای عمیق است که به هر حال باید برای درمان آن به پزشک زنان مراجعه کرد.

آیا زایمان واژن را خراب می‌کند؟

زایمان ممکن است کمی به فرج به دلیل برشی که حین زایمان در اپیزیوتومی داده می‌شود، آسیب برساند.به محض اتمام زایمان،ماهیچه‌ها و بافت‌های رحم و واژن مجددا جمع می‌شوند البته همه چیز به نوع بافت و سن مادر بستگی دارد.

آیا امکان دارد به سرطان واژن دچار شویم؟

بله. اما این نوع سرطان بسیار نادر است در عوض سرطان دهانه رحم بسیار شایع است به همین دلیل توصیه می‌شود برای کاهش احتمال ابتلا تمام خانم‌ها از ۲۰ سالگی و قبل از ۲۳ سالگی واکسن پاپیلوما ویروس انسانی را بزنند و به طور مرتب برای معاینه پیش پزشک زنان بروند.

افتادگی رحم یعنی چه؟

گاهی اوقات به دلیل مشکلاتی که برای ماهیچه‌ها و رباط‌های پرینه به وجود می‌آید رحم،مثانه و رکتوم دچار افتادگی می‌شوند تقریبا ۱۵ درصد زنان با این مشکل روبه‌رویند و اکثرا نیز در سن یائسگی به آن دچار می‌شوند. بارداری، زایمان طولانی و سخت، درشتی نوزاد و دوقلوزایی از جمله دلایل افتادگی رحم است اما این ناراحتی گاهی در زنانی که وزن نرمال دارند تنها یک بار زاییده‌اند هم دیده می‌شود.در واقع جنس بافت‌ها در این میان بسیار مهم است.در صورتی که خانم مبتلا در حین رابطه جنسی احساس ناراحتی کند با کمک عمل جراحی می‌توان مشکل را برطرف کرد
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
زن

 
amirkamran: زل خوبی برای این کار استفاده کردید،علاوه بر خوشبویی ضد عفونی کننده هم هست،سیاهی کس بخاطر وجود رطوبت هست،اگر هنگام دستشویی کاملا کس خوش شود از سیاهی اون جلوگیری می کنه
parmidaa: شست و شو با ژل هیدرو درم - شیو - حمام رفتن مرتب
pegah88: شستشوی و شیو مرتب
saeedsexy: من دوستم اینجوری بود بهش گفتم هر بار دستشویی میری داخلشو با آب ولرم بشور اونم این کارو کرد مشکلش حل شد دیگه نه لازمه پول خرج کنی کلی داروی خارجی بگیری نه دکتر بری
Negin75: به نظر من بهترین روش برای خوشبو ماندن تعویض زود به زود شورت و پوشیدن شورت تمیز و یا نو هست و زدن اسپری خوشبو کننده یا مام به شورت هست
منم از ژل هیدرو درم استفاده میکنم خیلی عالی هست،در ضمن دوستهایی که میخوان اونجاشن تغییر رنگ نده و سفید بمونه باید بعد از ادرار وشست و شو ،کاملا اونا خشکش کنن و مواقعی که مدت زیاد ازخونه بیرون میرن مخصوصا توی تابستون پودر بچه به خودشون بمالن که از عرق جلوگیری میکنه.
دیگه عاشق نمیشم
     
  
مرد

 
برای از بین بردن سیاهی کس زیاد به خودتون زحمت ندین به نظر من و خیلی از مردا کس سیاه خیلی خیلی شهوانی تر و جذاب تره
دیگران و قضاوت نکنیم
     
  
صفحه  صفحه 1 از 2:  1  2  پسین » 
Sexology - سکسولوژی

خانم ها چگونه میتوانند دستگاه تناسلی خود را خوشبو نگه دارند ؟

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA