انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
Sexology - سکسولوژی
  

مناطق لذت بخش قسمتهایی از بدن است که تحریک آنها نقش مهمی در تحریک و لذت بیشتر دارد.


مرد

 
مناطق لذتبخش قسمتهایی از بدن است که تحریک آنها نقش مهمی در تحریک و لذت بیشتر دارد. در بیشتر مردها وزنها توجه شریک جنسی به قسمتهای دیگری از بدن غیر از اندام های جنسی موجب بوجودآمدن شهوت و میل جنسی میشود. تحریک خوب و مناسب این نقاط میتواند لذت سكس را چندبرابر کند. باید توجه داشت که مناطق لذت بخش بدن در افراد متفاوت است و شما بایدبتدریج مناطق حساس بدن خود و شریک جنسیتان را کشف کنید.

نقاط حساس بدن مرد

افرادی که فکر می کنند تنها نقطه شهوانی بدن مرد اندام جنسی اوست هرگز زحمت جستجو برای یافتن مناطق حساس دیگر را به خود نداده اند. اگر شما به بدن مرد بیشتر توجه کنید قسمتهایی را کشف خواهید نمود که به کمک آنها خیلی سریع و راحت میتوانید مرد را تحریک کنید.

1.سر : بیشتر مردها از نوازش سر و موهایشان بخصوص عبور انگشت ازبین موها لذت میبرند؛ علتش هم اینه که وقتی خانوما موهای سر آقایون رو مورد نوازش قرار میدن، این کار باعث آزاد شدن و ترشح یه سری هورمونها توی خون میشه که مرد رو مورد تحریک قرار میده.

2.لاله گوش : بوسیدن، زبان زدن، مکیدن و خوردن لاله گوش برای مردلذت بخش است.

3.لبها : فقط به بوسیدن لبها اکتفا نکنید، بلکه آنها را مکیده وبخورید!خیس کنین و اجازه بدین که گرمی لبتون توسط لبای آقایون حس بشه. تمام قسمتهای لب رو در معرض این کار قرار بدین. حتی میتونین با مکیدن زبون طرف مقابلتون احساس خوبی رو در اون ایجاد کنین.

4.گردن : ناحیه زیر فک تا پایین گردن را در دو طرف با دست نوازش بدین، ببوسید و بلیسین.

5.پشت : شانه پشت و کمر او را ماساژ دهید. بعد مهره های کمر او رااز بالا تا پایین ببوسید.

6.سینه ها : خیلی از مردها بوسیله نوازش، نیشگون گرفتن، زبان زدنیا آهسته گاز گرفتن سینه شان تحریک میشوند.از این ناحیه از بدن مردها غافل نشین. این کار میتونه عقل رو از سر آقایون بپرونه.

7.اندام جنسی : بیضه، بیخ آلت در بالای بیضه، سر ک ی ر از مناطقبسیار حساس اندام جنسی هستند که تحریک آنها با دست زبان و بوسیدنشان خیلی موثراست.قابل از لیسیدن این قسمت و همچنین در حین انجام سایر مراحل رابطه جنسی از نوازش این قسمت از بدن مردها غافل نشین.


نقاط حساس بدن زن :

زنها در مقایسه با مردها اطلاعات بیشتری در مورد نقاط شهوت انگیز بدنشان دارند. شاید علت این امر علاقه آنها به بازی و معاشقه قبل از انجام نزدیکیباشد که باعث کشف سایر مناطق لذت آور بدنشان میشود.

1.سر : زنها هم از نوازش و حتی شانه کردن موهای سر لذتميبرند.

2.گوش : باز هم زنها از بوسيدن و زبان زدن لاله گوش و خارج آنلذت ميبرند.

3.لبها : بوسیدن و مکیدن لبها در زن و مرد اثر یکسانی دارد؛ اما به نظر من این کار برای خانوما لذت بیشتری داره و همون چیزایی که در مورد لبهای آقایون گفته شد.

4.زیر بغل، بازو و مچ دست : این نواحی را به نرمی و با نوک انگشتنوازش کنید.از بوسیدن و لیسیدن این قسمت از بدن خانوما هیچ وقت قافل نشید مخصوصا زیر بغل که واقعا برای خانوما لذت بخشه.

5.سینه : فکر کنین که یه بچه اید و میخواین از این سینه ها شیر بخورین و باهاش بازی هم کنین. بهتر است خود را فقط به نوک سینه محدود نکنید! هر دوسینه را کاملا در دست گرفته و مانند خمیر آنها را بمالید. نوک سینه ها را ببوسید،بمکید و آنها را بخورید.از گاز گرفتن نوک سینه ها هم غافل نشین. فضای بین دو سینه هم که جای خودش رو داره.

6.شکم و ناف : زنها از نوازش و غلغلک این دو قسمت خیلی لذتمیبرند. با نوک انگشتتان روی شکم و اطراف ناف دایره بکشید. دست خود را بالای شکم وزیر دنده ها گذاشته و آهسته به سمت لگن بیاورید. هرگز از بوسیدن و لیسیدن شکم غافلنشوید.بوسیدن، مکیدن و لیسیدن ناف بای خانوما خیلی لذت بخشه.

7.پشت : بیشتر زنها کشته ماساژ پشت هستند. انگشت خود را روی مهرهها بالا و پایین ببرید و کمر او را بمالید .میتوتنید این کار را حتی هنگام سكس همانجام بدهید.

8.باسن : تحریک این منطقه بسیار شهوت انگیز بوده میتوانید آنرانوازش کنید، بلیسید، گاز بگیرید یا حتی به آن ضربه بزنید.اگه میخواین برای شریک جنسیتون سنگ تموم بذارین، و در صورتی که از پاکیزه بودن این قسمت اطمینان دارین برای لیسیدن، مکیدن و بوسیدن مقعد خانوما سنگ تموم بذارین. تو انجام این مرحله از سکس شک و تردید به خودتون راه ندین.

9.قسمت داخلی ران پشت زانو و ساق پا : رانها را ماساژ داده به سمتاندام جنسی بروید. پشت زانو را به آرامی با نوک انگشت تحریک کنید. ساق و قسمت بالایمچ پا نیز فوق العاده حساس است. شیار بینپا و اندام جنسی خانوما برای بوسیدن و لیسیدن لذتی داره که فقط در حین انجام اون میتونن بهش دست پیدا کنین.

10.پاها : ماساژ پا و مکیدن انگشت میتواندبسیار تحریک کننده باشد.

11.اندام جنسی : آخرین جایی است که باید به سراغ آن بروید. لبخارجی واژن را با نوازش دست، بوسیدن و مکیدن تحریک کنید. سپس سراغ کلیتوریس رفته و باتحریک آن بوسیله انگشت و نوک زبانتان او را به اوج لذت جنسی برسانید.
     
  
مرد

 
اهمیت عشق در روابط
اهمیت عشق در رابطه را نمی توان نادیده گرفت. همه ما در یک زمانهایی بدون توجه به شایعاتی که ممکن است دوروبرمان باشد، به عشق واکنش می دهیم.

در عشق های زندگی واقعی، درک دقیق پالس عشقی که طرفتان به آن واکنش مثبت می دهد بسیار دشوار است. اساساً چند شاخص وجود دارد که به شما کمک میکند سمت و سوی مقاصد عشقیتان را تعیین کنید.

در همه روابط عشقی، مزایای رمانتیک بودن شما بسیار بیشتر از دلیل رمانتیک بودنتان است. البته هر دو آنها مهم هستند اما این عمل است که بیشترین تاثیر را دارد. اشتباه است که بدون در نظر گرفتن احساسات فرد، درمورد عشق او و دلیل آن فکر کنید.

برای خیلی از افراد محکم و استوار بودن در عشق، یک پروسه طولانی و طاقت فرساست. همیشه به خودتان یادآوری کنید که مهم نیست الان با چه مشکلاتی درگیر هستید، اگر بدانید که با ایده های عاشقانه و رمانتیک کشمکش دارید، نتیجه و پاداشی که آخر کار نصیبتان می شود به مشکلات آن می ارزد.

در همه تلاشهای ابتدایی در راه عشق، همیشه احتمال شکست وجود دارد. هیچوقت نباید در تجربه های اولیه خود انتظار موفقیت داشته باشید. همه ما انسانیم و جایزالخطاء. اشتباه کردن حق ماست. عشق مثل هنرهای رزمی نیست که استادان واقعی داشته باشد. در دنیای واقعی، هیچکس نمی تواند ادعای استادی در عشق داشته باشد. همه افراد در بازی عشق نوزاد تازه متولد شده هستند و درست مثل هر چیز دیگری، در این مورد هم کسب مهارت مستلزم زمان و تمرین است.

عشق راهی بسیار عالی برای بازگرداندن شور و اشتیاق به هر رابطه ای است. واقعاً غیرممکن است که آن احساس پرشور ملاقات های اول را تا پایان عمر نگه دارید اما می توان با عشق تا هر زمان که بخواهید آن شور و اشتیاق را زنده نگه دارید. حفظ شور و عشق در رابطه، خوشبختی ابدی را تضمین می کند.

یادتان باشد که تنها راه داشتن یک رابطه خوب با عشق این است که 100% خود را فدا کنید. اگر باورتان این است که شما و طرفتان باید 50% از خودتان را تقدیم دیگری کنید، هنوز خیلی مانده تا به عشق برسید. عشق در رابطه همه تلاش فرد را می طلبد.

تصور کنید که طرفتان یک ربات یا کلیشه نیست. همه افکار منفی سابق را دور بریزید. طرفتان را یک موجود استثنایی ببینید که باعث شده همه شور و عشق شما به طرفش کشیده شود. انتظارات و تصورات قبلی را فراموش کنید. هرگونه کلیشه یا انتظار غیرواقعی را از روند فکریتان بیرون کرده و یا فکر و دلی پاک و خالص با طرفتان روبه رو شوید.

باور داشته باشید که تغییر برای ساختن یک رابطه به وجود می آید اما نه یک شبه. همیشه گفته می شود که تنها چیز ثابت در زندگی تغییر است. تغییر زمان می برد و می تواند برای خیلی ها دشوار باشد اما مطمئن باشید که به دست می آید. باید از روند کند آن لذت ببرید. اگر از تغییر احساس ناراحتی می کنید، سعی کنید در طولانی مدت خودتان را به آن عادت دهید.
     
  
مرد

 
آشنایی با نقاط تحریک پذیری و آماده کردن همسر
در مقدمه هر آمیزشی جهت آماده کردن زن می توان از نقاط تحریک پذیری زن استفاده نمود و در صورتی که در شب زفاف نیز چنیناستفاده ای شود استحکام مودت بیشتری حاصل می شود از لحاظ روانی ملاعبه ای که در فاصله قصد و اجرا اعمال می گردد رضایت بخش و آرامش دهنده بوده وعمل دخول هرگز نمی تواند نام تجاوز را به خود بگیرد و درک لذت جنسی را با تنی محو در آرامش که فقطجای لذت را باقی گذارده بهمراه خواهد ساخت . از نظر جسمی نیز مرد نعوظی پیدا کرده که ناشی از پرخون شدن نسج و اسفنجی سراسرآلت اوست و زن نیز پر خونی شعریه های سراسر دستگاه تناسلی را دارد مرد بدون دخالت ملاعبه و معاشقه دخولی انجام داده و انزالی صورت گرفته و در پی آن همه پرخونی ها مرد فرو کش کرده است ولی زن هیچ نفهمیده و این شعریه ای پر خون لگن و نعوظ زن برگشت نکرده و زن را به درد کمر بی ارزش اما پر دردی مبتلا میکند.

نقاط تحریک پذیری زن :

· سلول های واقع در هاله پستان : ملامسه و مالش پستان ها که هر چهبه نوک آن نزدیکتر شود حساسیت بیشتر است البته بهتر است همه پستان و بعد قسمتی و بعد کمتر و بالاخره نوک آن را دریافت و مکیدن و لیسیدن پستانها که بسیار لذت بخش است.

· کلیتوریس : در زن حکم آلت مرد را دارد و حتی ملامسه مختصرآن تحریک شدیدی به زن می دهد آلت مرد نیز با ملامسه زن تحریک می شود و هر چه به حشفه نزدیکتر حساس تر است تا به حدی که سلول های نوک آلت حتی گرمی و سردی را حس نکرده و فقط برای لذت درک کردنند.

· سطح داخلی ران و لب های فرج : نیز پاسخ می دهد و چنانچه انگشت را بر وتر های عضلانی که از هر دو طرف به استخوان می چسبند گذاشته و همانند به لرزه در آوردن تار های سیم عمل شود بهتر جواب می دهد ملامسه می تواند با دست ، دهان ، سر ، آلت و حتی لاشه پاصورت گیرد چه بسا مالیدن کف پا به پشت پای زن یا مالیدن پشت پا به کف پای زن بهترین تحریک باشد و یا زنی پیدا شود که با مالش سطح داخلی بازوهایش به سرعت به اوج لذت جنسی برسد.

· بوسه : بوسه قدیمی ترین نقطه شناخته شده برای تحریک است که شامل بوسیدن لب ها ، صورت ، لاله گوش ، گردن و یا هر قسمتی از بدن زن باشد که پیدا کردن نقطه های حساس تر مدتی طول می کشد و به نسبت بلوغ و فهم جنسی مرد و زن نقاط مربوطه شناخته می شود.

· مکیدن زبان زن : یا مکیدن زبان مرد توسط زن برای هر دو طرف تحریک کننده است.

· عطر و بوی خوش : به محض آن که مرد با زن تماس پیدا کرد سوراخ های بینی او باز می شود و در مراکز هیجانی سمپاتیکی وی فعال شده ترشح اورنالیز شروع و در نتیجه فشار خون بالا رفته و بالاخره ترشحات دستگاه تناسلی شروع می شود . زن و مرد هر دو بوهای مخصوص خود را دارند که از لحاظ کیفی اثر عمیق بر یکدیگر دارند مثلا زن بوی دستان مرد را دوست دارد و دوست دارد همسرش به نام نوازش دستی به گونه ها و صورتش بکشد که بوی دستان او را حس کند . آنچه که در هر دو حنس محرک است بوی مناطق جنسی زن و پوست بیضه های مرد است گرچه بوی طبیعی بدن زن و مرد برای یکدیگر فوق العاده است اما استفاده از عطر ی که خوشایند همسر باشد نیز توصیه می شود نکته مهم در این مورد رعایت بهداشت و زدودن موهای زائد و برطرف کردن هر گونه عفونت و بوی بد است که برای هر دو طرف مخصوصا زن لازم و ضروری است.

· گفتار های عاشقانه : تحریک فقط به نوع فیزیکی محدود نمیشود و نوع روانی نیز دارد که باید به صورت همزمان استفاده شود صحبت های عاشقانه که هنگام رسیدن دو دلداده به هم بینشان رد و بدل می شود بسیار پر اهمیت است.

نکته آخر این که مرد با فکر و یا در نظر آوردن نقاط شهوت انگیز و یا عوامل روانی نعوظ به او دست داده و اغلب در این حالت تحریک شده به حساب می آید آنچه بر زن لازم است تحریک موضعی نیست بلکه تحریک موقعی است و آن زمانی است که مرد در حالیکه دخول انجام می دهد زود نعوظ وی پایان می یابد و دخالت زن با تحریک مرد در حالی که عضلات مهبل را بر روی آلت مرد فشار داده رانها را بهم نزدیک می کند و امکانا با دست مالیدن به پشتمرد در امتداد ستون فقرات وی ، نعوظ مرد برگشته و مرد را راضی می سازد.
هر حکومتی که شادمانی را از مردمان بگیرد شکست خواهد خورد و برانداخته خواهد شد.
cyrus the great.king of persia ************************** امپراطور ایران.کوروش بزرگ
     
  
↓ Advertisement ↓
TakPorn
مرد

 
لذت بخش ترین قسمت های بدن زن و مرد در روابط جنسی
مناطق لذتبخش قسمتهایی از بدن است که لمس آنها نقش مهمی در تحریک جنسی همسر شما و لذت بیشتر دارد. در بیشتر مردها و زنها توجه همسر به قسمتهای دیگری از بدن غیر از اندام های جنسی موجب بوجود آمدن لذت و میل جنسی میشود. تحریک خوب و مناسب این نقاط میتواند لذت رابطه جنسی را چند برابر کند. باید توجه داشت که مناطق لذت بخش بدن در افراد متفاوت است و شما باید بتدریج مناطق حساس بدن خود و همسرتان را کشف کنید.


صحبت کردن راجع به تمایلات جنسی در دوران عقد میتواند به این شناخت زوجین از یکدیگر کمک کند.

خانم هایی که بر این باورند که تنها نقطه تحریک آمیز بدن مرد اندام جنسی اوست هرگز زحمت جستجو برای یافتن مناطق حساس دیگر را به خود نداده اند. اگر شما به بدن همسرتان بیشتر توجه کنید قسمتهایی را کشف خواهید نمود که به کمک آنها خیلی سریع و راحت میتوانید همسرتان را تحریک کنید.

توجه داشته باشید در فرآیند رابطه جنسی دو کنترل کننده روان و جسم دخیل هستند و مرتبط به هم و قبل از آغاز هر سطحی از ارتباط از معاشقه تا نزدیکی لازم و شایسته است زوجین در شرایط روحی و روانی مناسبی قرار داشته باشند عواملی نظیر استرس ، اضطراب ، خستگی خواب آلودگی ، بی حوصلگی ، سر و صدای پراکنده محیط ، نور زیاد ، مشغله فکری و ذهنی ( عدم تمرکز ) میتواند در کیفیت و کمیت رابطه بین زوجها تاثیر گذار باشد لذا نسبت به محیا ساختن شرایط فوق قبل از ارتباط توصیه می شود .

۱ . سر: بیشتر مردها و زنها از نوازش سر و موهایشان بخصوص عبور انگشت از بین موها لذت میبرند همچنین بوسیله انگشتان دست به آرامی پیشانی و دو طرف سر را ماساژ دهید در هنگام انجام آن چشمان همسر شما باید بسته باشد این ماساژ علاوه بر حس آرامش میتواند جهت تسکین اعصاب و تحریک موثر باشد.

۲٫ لاله گوش: بوسیدن، زبان زدن لاله گوش برای مردان همچون زن لذت بخش است مشروط بر آنکه نظافت قبل از رابطه رعایت شده باشد .

۳٫ لبها: فقط به بوسیدن لبها اکتفا نکنید، بلکه آنها را مکیده و بخورید! خیس کنین و اجازه بدین که گرمی لبتان توسط لبای همسرتان حس شود.

۴٫ گردن: ناحیه زیر فک تا پایین گردن را در دو طرف با دست نوازش دهید، و از لب و زبان خود برای بوسیدن و تحریک بوسیله زبان استفاده کنید.

۵٫ پشت: شانه پشت و کمر او را ماساژ دهید.

۶٫ سینه ها: حرکت آرام دست ولمس سینه و همچنین نوازش پهلو ها و پشت کمر با انگشتان دست میتواند در تحریک همسر شما موثر باشد.

۷٫ اندام جنسی: هر زمان که تصمیم به دخول داشتید میتوانید قبل از آن نسبت به تحریک اندام جنسی همسرتان اقدام کنید به عبارتی آخرین مرحله معاشقه این عمل میباشد در صورتی که خیلی از زوجین هستند که بر عکس جهت تحریک همسر خود از همان ابتدا سراغ لمس و تحریک اندام جنسی همسر خود میروند.

بطور کلی به دنبال آغاز و پایان سریع نباشید ، توجه به سایر نقاط بدن همسرتان میتواند در لذت و تحریک بیشتر تاثیر بسزایی داشته باشد همانطور که در احادیث و روایات به این نوع رفتارها توصیه شده است.

در انتها یاداوری این نکته که تامین نیاز جنسی همسر لطف به او نیست بلکه وظیفه ایست متقابل برای زوجین باید قابل اهمیت باشد .
بودی تـــــــو تو بغلم

گردنت بود رو لبم
     
  
مرد

 
پیدا کردن کلیتوریس

کلیتوریس یا چوچوله ( Clitoris )
در زنان در واقع مھم ترین بخش از اندام جنسی زنان می باشد. کلیتوریس در بالای اندام جنسی زنانھ
قرار دارد . گاھی پیدا کردن چوچوله برای خود زن یا فردی کھ در حال امیزش با اوست مشکل است
زیرا گاه کاملا در جوف لبھای بزرگ فرج پوشیده شده و بھ اصطلاح در زیر سقف ان مخفی است (البته
در ھر حال نوک ان تا حدی بیرون است)
اگر نمیتوانید آن را بیابید بھتر است از ھمسرتان و یا نامزدتان بپرسید . در عکس زیر میتوانید مکان
کلیتوریس را ببینید .



این نقطھ در زنان مھمترین جز تحریک شدن در زنان است و یک زن بیشترین لذت را از این نقطه می
برد

چوچوله در جریان تحریکات جنسی بزرگ می شود و بافت آن از ھمان بافت عمامه چول مردان است.
ضمنا فقط 4% از کل جسم چوچوله در خارج از بدن زن قرار دارد بنابراین نسبت ب آلت مرد کوچکتر
می نماید و دارای لوله مدور ھم نیست و فقط ب در آمیزش لذت جنسی را بیشتر می کند و در ھنگام
تحریک زن پر از خون می شود و حالت سفتی ب خود می گیرد.ضمنا ھیچ عضو جنسی در مردان به
حساسیت چوچوله وجود ندارد. چوچوله توسط کلاھکی ( Clitoris hood ) پوشیده می شود.

ھیچ چیز برای زن شگفت انگیزتر از خوردن اندام جنسی او نیست.این عمل موجب میشود تا او احساس
عشق وسکس داشته ودیوانه وار به ارگاسم برسد. بسیاری از خانم ھا حتی آنرا به نزدیکی با مرد ھم
ترجیح میدھند.
در واقع کلیتوریس مھمترین اندام جنسی زن است. بدون توجه کافی ب کلیتوریس زن ھیچ لذتی از سکس
نمیبرد. خانمھا در مورد تحریک کلیتوریس شان احساس و درک متفاوتی دارند. عده ای عاشق آن ھستند
ک کلیتوریس شان بھ سختی مکیده شود ولی ممکن است این کار برای بعضی دردناک باشد. تحریک با
زبان لیسیدن و مکیدن ورودی واژن زن را ب اوج آسمان میبرد



روش انجام :
لیسیدن را از واژن شروع و ب سمت کلیتوریس بروید. در یک طرف لب بزرگ و کوچک واژن را با
دو لبتان بگیرید زبان خود را شل کرده بین آن دو بکشید. سپس زبان را داخل واژن برده و موقع بیرون
آوردن ب دورادور آن بکشید
اینک لب خارجی را با دست کشیده و با زبان ب آن محکم ضربه بزنید. بعد زبان را کاملا" روی آن
کشیده و دوباره ب سوی کلیتوریس برگردید .انجام این عمل زن را از خود بیخود کرده و حتی ممکن
است ب ارگاسم برساند.
حال کلیتوریس را ب دھان برده و خیلی کوتاه و سریع بمکید و با زبان ب اطراف آن ضربه بزنید. گاھی
در ھمین موقع فرو کردن انگشت در واژن میتواند باعث ارگاسم شدیدی شود. اگر این عمل را در
وضعیت 69 انجام دھید لذت زیادی خواھد داشت.
بھترین راه ب ارگاسم رساندن زن از طریق سکس دھانی استفاده از ضربات ریتمیک و پشت سر ھم
زبان ب کلیتوریس است.
زبان خود را دور کلیتوریس بکشید.
کلیتوریس را با لبتان بمکید.
زبان خودرا ب شکل عدد 8 دور کلیتوریس و لبھای واژن بکشید.
با زبان خود بھ آھستگی ب کلیتوریس ضربھ بزنید.
زبان خودرا داخل واژن برده و درون آن بچرخانید
البته باید یاد آوری کرد شما می توانید با تکرار حرکات بھترین حالت ھا را ک ھمسرتان لذت بیشتری
میبرد را بیابید .


بر گرفته از کتاب آموزش زناشویی
بودی تـــــــو تو بغلم

گردنت بود رو لبم
     
  ویرایش شده توسط: shomal   
Sexology - سکسولوژی

مناطق لذت بخش قسمتهایی از بدن است که تحریک آنها نقش مهمی در تحریک و لذت بیشتر دارد.

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.


 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA