انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
سیاست
  
صفحه  صفحه 2 از 40:  « پیشین  1  2  3  4  5  ...  37  38  39  40  پسین »

Here Is Iran | اينجا ايران است...........


مرد

 
زمان قیام

بعضی از مبارزین بدلیل شور انقلابی خسته شده اند و گاهی فکر میکننند زمان قیام فرا رسیده است درصورتی که این شور ستودنیست ولی هر کاری راهی دارد مثلا امکان ندارد یکنفر دانشجو در یکسال لیسانس بگیرد ،از تیزهوش میگذریم و صحبت عامه مردم میباشد.قیام نیز اصولی دارد وگرنه مثل سال ۱۳۵۷ میشود که جمهوری اسلامی به مردم حقنه شد. جنبش سبز در ۶ ماه کاری کرد که همه جهان انگشت حیرت بدندان فرو برده اند و زمانی طول نخواهد کشید که حتی جین شارپ که خواندن مقالاتش درباره مبارزات بیخشونت واجب است ،کار ۶ ماهه جنبش سبز را حرکت نوینی در راه آزادی کشورهای زیر دیکتاتوری دانسته و در باره ان مقالات زیادی خواهد نوشت. پس باید باین راه امید داشت و ادامه داد. ساده اندیشی است اگر رژیم را در چند هزار بسیجی یا سپاهی خلاصه کرد ،باید دولتی را با نیروی نظامی،اقتصادی ،سیاسی را دید که آماده هر خشونتی برای ابقای خود میباشد .وگرنه خود رفسنجانی میتوانست این چند هزار نفر را از صحنه روزگار حذف و به پادشاهی خود ادامه دهد.اصول مبارزات بیخشونت و مراحل مبارزاتی که در کتابها نوشته شده و دکتر رامین احمدی نیز ۲ مقاله نگاشته است و سازاگارایی که سعی دارد با همت خود این اصول را مرحله بندی کند ،تا به فلج سازی و اعتصابات و دخالت همه نیروها ی پیشرو ،از دانشجو ،کارگر،کارمند،اقوام مختلف کشانده نشود ،زمان قیام نخواهد رسید.چشم انداز بسیار روشن بوده و گسترش مردم به جنبش روزافزون میباشد .در همین مراسم فوت منتظری ،شهرهای بیشتری به تظاهرات پیوستند ،
چه کسی انتظار داشت شهر قم را چنین باشکوه ببیند !درست است که جمعیت از شهرهای دیگر آمدند ،ولی مردم قم را تکان داد، فکر کنید چند صد هزار نفر در واتیکان بر علیه پاپ تظاهرات نمایند ،این پاپ چقدر دوام خواهد آورد ؟ مهم بر مبارزان جنبش هست که با صبر و ادامه مبارزه دیکتاتوری را باهر شکل از بین ببرند،بامید انروز
     
  
مرد

 
تفاوت منتظری با خامنه ای
غیر از تفاوتهای شخصیتی ،خانوادگی ،معلومات ،و.. تفاوت اصلی منتظری و خامنه ای نگاه
ایندو به انسان میباشد.منتظری تا زمان مرگ پیگیر حقوق زندانیها و مردم بود ،او وقتی که
نفر دوم انقلاب بحساب میامد بخاطر جولیگیری از اعدام زندانیها با خمینی که بخاطرحفظ
قدرت دستور کشتن انها را داده بود ،درافتاد (تفاوت منتظری با خمینی )و بدلیل حمایت از
حقوق مردم ،خلع مقام دنیوی شد که برایش ارزشی نداشت. و خامنه ای برای رسیدن بان
مقام ،حاضر شد از همه اصول انسانی دست کشیده و با کشتن جوانان وطن و سرکوب
مردم عنوان بدترین دیکتاتور سال را یدک بکشد. منتظری نشان داد که با تمام روحانیت
زمان خود متفاوت است و برای سنجش و میزان درک او باید معیار انسانیت و نه
روحانیت را ملاک قرار داد. نگاه جنبش سبز به منتظری نیز از همین جنبه انسانی او
میباشد و برای همین وی را پدر معنوی جنبش خواندند و مخملباف جایزه خود را بوی
هدیه داد.پیام شیرین عبادی واقعا شیرین و دلچسب بود ،امید است همانطور که جنبش سبز
خاطره او را گرامی داشت ،روحانیون دیگر در گرفته و راه وی را دنبال کنند تا علاوه بر
داشتن وداع باشکوه در زمان مرگشان ،نام نیکی نیز بیادگار داشته باشند .



انسان آزاد
اگر ذهن آدمیان ،همانسان مهارپذیری بود که زبان انسان ، همه فرمانروایان بر اریکه فرمانرواییشان ،ایمان مینشستند و حکمرانی با قهر پایان میگرفت. زیرا هریک از تابعان ،در سازگاری با خواستهای فرمانروا زندگی میکرد و به پیروی از فرمانهای او، انچه راوی حق و باطل ،خیر و شر ،عادلانه وناعادلانه میداند،پذیرفتار بود
و ارج مینهاد. کسی که خود را به درستکاری و شرافت میشناسد از مرگ بانوان جنایتکار نمیهراسد و از هیچ کیفری روی نمیگردند و بخشایش طلب نمیکند و روحش ترس خورده و نادم از کاری ناشایسته نیست و جان سپردن برای امری نیک را کیفر نمیداند و مرگ در راه آزادی را افتخار آمیز میداند و شکوهمند .
     
  
مرد

 
پیش بینی مرحوم دکتر محمد مصدق در مورد فاجعه ای که امروز من و تو لمسش می کنیم



گفتگوی شادروان دکتر مصدق با آندره بریسو، خبرنگار فرانسوی در 15 ژوئیه 1951

مصدق به من گفت: در مورد ملی کردن نفت رودرروی انگلیسی ها قرار گرفته است و گفتگویش با هریمن، رئیس جمهور آمریکا و جنگ سازمان های جاسوسی علیه ایران را پیش کشید.

پس از لحظاتی افزود: من پیر شده ام. فکر نمیکنم به سن هشتاد برسم (در آن زمان 71 ساله بود و 87 سال عمر کرد). شاید هرگز نتوانم به آنچه برای کشورم آرزو میکنم جامه عمل بپوشانم ولی مطمئنم دیگران خواهند آمد، که پس از من این کار ها را به انجام خواهند رسانید. آنها امپریالیست ها و شوروی ها را بیرون خواهند کرد. شاه را یا از بین میبرند و یا اخراج میکنند. او با این که نرم خوست، آرزوی بزرگش این است که جای کورش را بگیرد و همه کاره مملکت شود. فکر نمیکنم حزب توده قادر به گرفتن و حفظ قدرت باشد. همینطور ارتش را توانا برای بر خاستن و بر پایی یک نظام دیکتاتوری نمی بینم. امیدوارم سر کرده های شیعه قصد جدی برای ورود به عرصه سیاست نداشته باشند. اگر چنین شود، ایران در آستانه وضعیت فاجعه آمیزی قرار خواهد گرفت که بدوا همسایگان ایران (عراق، سوریه و اردن) را در حالت جنگی با ما قرار میدهد. من واقعا از این تشکیلات مذهبی هراس دارم. درست است که ما مسلمان هستیم، ولی در واقع عرب نسیتیم و رودرروی سنی ها قرار داریم. بدین ترتیب تشکیلات آخوند های شیعه با آن سلسله مراتب و امکانات اگر به قدرت دست یابد، ما در داخل مواجه با انقلابی خونین خواهیم شد و در خارج باید نتایج جهاد علیه عراق و اردن و سوریه را تحمل کنیم. فکر نمیکنم مصر و حتا اسرائیل مداخله کنند. به هر حال اگر این فرض آخری تحقق پیدا کند، یک آیت اللهی وارد عرصه میشود و نهضتی مالامال از نفرت علیه غرب و حتا ضد یهود و در دشمنی با عرب های سنی راه خواهد انداخت و ای بسا که خیابان ها جای جسد و خون خواهد شد.


تشابه رضازاده و فیروزآبادی
رضازاده که روزی قهرمان کشور بود با پابوسی رییس دولت غاصب و پشت نمودن به ملت
ضمن از دست دادن یشابه حمایت مردم ، تفاوت خود را با تختی فهرمان ملی نشان داد .تختی
که از میان مردم برخاسته بود ،نه فهرمانی،نه مدالهای رنگارنگ،و نه پول توانست وی را
از مردم دور کند و نه هزار بود لحظه ای خود را جدا از مردم ببیند و چنین است که بعد از
اینهمه سال هنوز مردم دوستش داشته و یادش را گرامی میدارند.اما این جوجه خرس تازه
بدوران رسیده با دیدن پول و مقام ،مردم را از یاد برده و مانند هموزن بیخاصیت خود
فیروزآبادی ،مخالفین خود را دشمنان محسوب میکند.معمولا سالها میگذرد تا قهرمانان و
دشمنان ملت در تاریخ معرفی میگردند،والی جنبش سبز با حماسه های خود سرعتی به
سایر تاریخ داده است که درهمین ۶ ماه تکلیف قهرمانان و دشمنان ملت را مشخص
نموده بطوریکه ؛ زیدابادیها،سهرابها ،نداها،امیرها ،منتظری ها ،عبادی ها،و بیشمار
اسمها که جزو قهرمانها بحساب آماده ،و خامنه ایها ،طائب ها،نقدی ها،جعفری ها،
ا.ن ها،و ده ها کسان دیگر که ننگ تاریخ ایران منظور خواهند گردید
     
  
زن

Princess
 
دروغهای احمقی نژاد


عشق من عاشقتم!
≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈
پرنسس
     
  
زن

Princess
 
برخورد وحشیانه پلیس با زنان باصطلاح بد حجاب

عشق من عاشقتم!
≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈
پرنسس
     
  
زن

Princess
 
سبز يعنی


سبز يعنی سرخی خون ندا

گفتن صد حرف, تنها با يک نگاه

سبز يعنی حرمت خون حسين

يک شهيد زنده با نام حسين

سبز يعنی ايران من آزاد باد

سرنوشت مردمانش نيک باد

سبز يعنی بزرگان در اوين

دست نامردان مباد ايران زمين


سبز يعنی اشک های مادران

نعره های بی امان ظالمان

سبز يعنی غرق در خون اين وطن

ای بسيجی خواهرانم را مزن

سبز يعنی ای علی, مالک کجاست؟

ناله ای در دل, بگو چاهت کجاست؟

سبز يعنی مير ما آزاده است

در کنار مردمان آماده است

سبز يعنی شيخ ما مرد شجاع

يک پدر در لحظه ی تلخ وداع

سبز يعنی می رود اين فصل سرد
می شود يک بار ديگر سبز ِ سبز

سبز يعنی يک بار ديگر می توان

بارش باران بديد از آسمان

باور و اميد ما در يک کلام

سبز يعنی استقامت تا بهار
عشق من عاشقتم!
≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈
پرنسس
     
  
زن

Princess
 
به این دو تصویر نگاه کنید

تابلوی "میانجی‌گری زنان سابین"

این نقاشی رنگ روغن را ژاک لویی داوید، نقاش فرانسوی، درسالهایی حول و حوش 1795 کشیده است. یعنی سالهای پس از حکومت وحشت و زمانی که فرانسه در حال جنگ با دیگر کشورهای اروپایی بود. داوید که خود به خاطر حمایت از روبسپیر در زندان بود بعد از دیدار همسر نومیدش به این فکر می‌افتد نقاشی بکشد برای دلداری دادن به او، برای اینکه بگوید عشق بر جنگ پیروز است.

رومولوس و مردانش که روم را بنیان نهاد در میان خود زن نداشتند، به میان قوم همسایه خود "سابینها" رفتند تا اجازه بگیرند با زنان آن قوم وصلت کنند. مردان سابین به آنها اجازه ندادند. مردان رومی اهالی سابین را به جشنی در روم دعوت کردند و در میانه جشن زنان را ربودند و مردان را راندند.

این زنها با مردان رومی وصلت کردند و صاحب اولاد شدند سالها بعد در جنگی دیگر قوم سابین به انتقام به رومیان حمله می‌برد. زنان سابین میانجی می‌شوند که بین دو قوم آشتی بر پا کنند. در نقاشی داوید هرسیلیا دختر پادشاه سابین‌ها، همسر رومولوس را می‌بینید که بین پدر و شوهر خود ایستاده است.

به گمان من شبیه این اتفاق در سال 57 افتاد. انقلاب جشنی بود که زنانگی سرزمین مرا فریب داد، ربود و بلعید. مثل همیشه جاهل بود که این قدرت ازلی و ابدی نابود‌شدنی نیست، آنقدر صبر می‌کند تا دوباره از جایی سر برآورد. از جایی میانه عکس دوم.. من در این عکس "هرسیلیا" را می‌بینم که از خون و جنگ مردان خسته شده و آشتی می‌طلبد.

از این روست که می‌گویم این جنبش به خشونت کشیده نمی‌شود تا وقتی که این زن در میانه ایستاده است.

این زن فریب و نیرنگ و ربوده شدن را تجربه کرده است دوباره اشتباه 57 را تکرار نمی‌کند، سنگ پرت نمی‌کند، خون نمی‌ریزد، چریک نمی‌شود، سلاح به دست نمی‌گیرد، دعوت به جشن خشونت را لبیک نمی گوید. این زن با سپیدی دستهای خود، با آفتاب گیسوانش این سرزمین را سبز می‌کند..

می‌دانم که می‌دانی وقتی می‌گویم زن منظورم این نیست که مردان سبز ما نه، و فقط زنها، من از ظهور دوباره انرژی زنانه حرف می‌زنم، از قدرتی که این جنبش را پیش می‌برد، قدرتی که از تعقل، مهربانی، کفایت، مدارا و شیردلی مادری نیرو می‌گیرد و مردان وطنم را لبخند به لب و روسری به سر می‌کند.

من از سهراب و مادرش حرف می‌زنم.

من از نوجوانی حرف می‌زنم که پریشب در خانه خودش خوابید و دیشب در بازداشتگاه اطلاعات بود و امشب نمی‌دانم کجاست. من از خشمی حرف می‌زنم که در من شعله می‌کشید تمام امروز، وقتی با مادرش حرف می‌زدم و از تلاشم برای اینکه خشم را تبدیل کنم به صبر و امید مبادا که مسخ شوم مباد که آنها شوم.
عشق من عاشقتم!
≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈
پرنسس
     
  ویرایش شده توسط: Princess   
زن

Princess
 
از ۲۲ خرداد تا ۲۲ بهمن؛ آنچه گذشت

۲۲ خرداد، روز رأی گیری

۲۲ خرداد: دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ایران برگزار شد. ارتباط با تلفن همراه و ارسال پیامک تلفنی از روز قبل قطع شده بود. عصر پلیس تهران اعلام کرد که در این شهر "مانور اقتدار" برگزار می کند. میرحسین موسوی ساعت ۱۱ شب خود را پیروز انتخابات نامید. همزمان خبرگزاری رسمی دولت ایران اعلام کرد که محمود احمدی نژاد با کسب بیش از ۶۰ درصد آرا پیروز انتخابات خواهد بود.

۲۳ خرداد: اعلام نتایج شمارش آرا از نخستین ساعات بامداد آغاز شد و عصر همان روز پایان یافت. محمود احمدی نژاد پیروز انتخابات اعلام شد. میرحسین موسوی و مهدی کروبی این نتایج را ناشی از تقلب اعلام کردند، اما آیت الله علی خامنه ای نتایج را تأیید کرد. درگیری میان معترضان و مأموران حکومتی و بازداشت گسترده چهره های مخالف دولت آغاز شد.

۲۵ خرداد: راهپیمایی بزرگ معترضان در میدان انقلاب، خیابان آزادی و میدان آزادی برگزار شد. تیراندازی مأموران از یک پایگاه بسیج به سوی مخالفانی که گفته می شد به پایگاه حمله کرده بودند، به کشته شدن چند تن از معترضان انجامید.

۲۶ خرداد: آیت الله حسینعلی منتظری گفت که هیچ عقل سلیمی نتایج اعلام شده انتخابات را نمی پذیرد و در مورد به خطر افتادن مشروعیت جمهوری اسلامی هشدار داد. محمود احمدی نژاد در جمع هوادارانش که پیروزی او را در میدان ولی عصر تهران جشن گرفته بودند، مخالفان دولت را تلویحا "خس و خاشاک" نامید.

۲۷ خرداد: راهپیمایی معترضان در سکوت در میدان ولی عصر، خیابان کریمخان زند و میدان هفت تیر برگزار شد.

۲۹ خرداد: آیت الله علی خامنه ای در خطبه های نماز جمعه تهران به مخالفان هشدار داد که به اعتراضات خیابانی پایان دهند و گفت در صورت ادامه این اعتراضات، مسئولیت اتفاقات احتمالی به عهده رهبران معترضان خواهد بود.

۳۰ خرداد: اعتراضات خیابانی ادامه یافت و تعدادی از معترضان در جریان حوادث این روز کشته شدند. یکی از آنها ندا آقاسلطان بود که انتشار تصویر ویدیویی لحظه مرگ او تأثیری قابل توجه بر افکار عمومی مردم جهان گذاشت.

۲ تیر: آیت الله خامنه ای با درخواست احمد جنتی، دبیر شورای نگهبان برای تمدید مهلت رسیدگی به شکایات انتخاباتی به مدت پنج روز موافقت کرد.

۸ تیر: شورای نگهبان صحت انتخابات را تأیید کرد.

۱۹ تیر: آیت الله منتظری در پاسخ به یک پرسش شرعی گفت که اگر متولی امور جامعه عمدا با احکام شرع، موازین عقل و میثاق های ملی مخالفت کند، ولایتش جائرانه است.

۲۶ تیر: اکبر هاشمی رفسنجانی در خطبه های نماز جمعه تهران گفت که حکومت برای خروج از وضعیت بحرانی، باید زندانیان سیاسی را آزاد و از آسیب دیدگان حوادث پس از انتخابات دلجویی کند. مخالفان دولت با شرکت گسترده در نماز جمعه اعتراض خود را نشان دادند.

۴ مرداد: محمود احمدی نژاد، غلامحسین محسنی اژه ای را از وزارت اطلاعات برکنار کرد. او بعدا گفت که آقای محسنی اژه ای در جریان حوادث حوادث پس از انتخابات عملکرد مناسبی نداشت و این حوادث را پیش بینی نکرده بود.

۵ مرداد: آیت الله خامنه ای دستور تعطیلی بازداشتگاه کهریزک را که عده ای از بازداشت شدگان در آن جان خود را از دست داده بودند صادر کرد.

۸ مرداد: میرحسین موسوی و مهدی کروبی به همراه هزاران تن از هواداران خود در بهشت زهرای تهران چهلمین روز کشته شدن گروهی از معترضان را گرامی داشتند.

۱۰ مرداد: برگزاری دادگاه های علنی دسته جمعی برای متهمان حوادث پس از انتخابات ریاست جمهوری ایران آغاز شد. در این دادگاه ها چهره های سرشناس اصلاح طلب در کنار بازداشت شدگان گمنام محاکمه می شدند.

۱۲ مرداد: مراسم تنفیذ حکم ریاست جمهوری محمود احمدی نژاد توسط آیت الله خامنه ای در حالی برگزار شد که اکبر هاشمی رفسنجانی، محمد خاتمی و حسن خمینی در آن شرکت نکردند.

۱۴ مرداد: مراسم تحلیف آقای احمدی نژاد در مجلس شورای اسلامی در غیاب برخی چهره های سرشناس سیاسی برگزار شد و بیرون ساختمان مجلس، درگیری هایی میان معترضان و مأموران حکومتی رخ داد.

۱۸ مرداد: مهدی کروبی در نامه ای به اکبر هاشمی رفسنجانی خواهان بررسی موضوع تجاوز جنسی به بازداشت شدگان حوادث پس از انتخابات شد.

۲۷ شهریور: حضور گسترده معترضان در راهپیمایی روز قدس تهران و چند شهر بزرگ ایران این مراسم را تحت الشعاع قرار داد. گروهی از معترضان شعارهایی علیه چین و روسیه و همچنین شعار "نه غزه، نه لبنان، جانم فدای ایران" سر دادند.

۱۳ آبان: نیروهای انتظامی و امنیتی کوشیدند از تجمع معترضان در میدان هفت تیر تهران و خیابان های نزدیک به سفارتخانه سابق آمریکا جلوگیری کنند. تصاویری که از برخورد خشن مأموران پلیس با زنان در این روز در اینترنت منتشر شد، انتقادات گسترده ای را برانگیخت.

۱۶ آذر: دانشجویان معترض در دانشگاه های سراسر ایران به اعتراض پرداختند و درگیری هایی میان آنها و دانشجویان هوادار دولت و همچنین مأموران حکومتی اتفاق افتاد. تلویزیون ایران صحنه هایی از تصویر پاره شده آیت الله خمینی را نشان داد و دانشجویان معترض را به توهین به بنیانگذار جمهوری اسلامی متهم کرد. تعداد زیادی از دانشجویان بازداشت شدند.

۲۹ آذر: آیت الله حسینعلی منتظری، سرشناس ترین مرجع منتقد حکومت ایران که به رهبر معنوی جنبش اعتراضی پس از انتخابات مشهور شده بود در سن ۸۷ سالگی در قم درگذشت. میرحسین موسوی و مهدی کروبی روز بعد را عزای عمومی اعلام کردند. آیت الله علی خامنه ای درگذشت آقای منتظری را به خانواده اش تسلیت گفت.

۳۰ آذر: جنازه آیت الله منتظری با حضور جمع گسترده ای از مقلدان او و هواداران جنبش اعتراضی ایران در قم تشییع و با موافقت آیت الله خامنه ای در صحن حرم حضرت معصومه دفن شد. در جریان تشییع جنازه و پس از آن شعارهای تندی علیه آقای خامنه ای داده شد. هواداران آقای خامنه ای عصر همان روز مسجد اعظم قم را که قرار بود مراسم ترحیم آقای منتظری در آن برگزار شود پر کردند و در نتیجه اعضای خانواده آقای منتظری از برگزار کردن این مراسم منصرف شدند.

۱ دی: جمعی از هواداران آیت الله خامنه ای در اعتراض به شعارهای داده شده در جریان تشییع جنازه آیت الله منتظری، در قم تجمع و راهپیمایی کردند.

۲ دی: مأموران انتظامی و امنیتی از برگزاری مراسم ترحیم آیت الله منتظری در اصفهان که قرار بود به دعوت آیت الله جلال الدین طاهری برگزار شود، جلوگیری کردند. این اقدام به بروز درگیری هایی در این شهر انجامید.

۳ دی: مأموران انتظامی و امنیتی از برگزاری مراسم ترحیم آیت الله منتظری در جلوگیری کردند.

۶ دی (مطابق با روز عاشورا): تجمع های اعتراضی در تهران و چند شهر دیگر ایران برگزار شد اما این اعتراضات با برخورد نیروهای حکومتی به خشونت کشیده شد. چندین تن، از جمله خواهرزاده میرحسین موسوی در این روز کشته شدند. عده ای از کشته شدگان توسط اتومبیل هایی زیر گرفته شده بودند که آرم نیروی انتظامی بر آنها دیده می شد.

۷ دی: دور تازه ای از دستگیری فعالان سیاسی و روزنامه نگاران آغاز شد.

۸ دی: گروهی از مأموران لباس شخصی و هواداران دولت به مسجد قبا و بیت آیت الله علی محمد دستغیب در شیراز حمله کردند.

۹ دی: هواداران حکومت ایران به دعوت نهادهای رسمی در تهران و چند شهر دیگر تجمع و راهپیمایی کردند. رسانه های رسمی این تجمع ها را "میلیونی" خواندند و آیت الله علی خامنه گفت که راهپیمایی ۹ دی "حجت را بر همه تمام کرد"، اما مخالفان دولت گفتند که شرکت در این تجمع ها سازماندهی شده بوده است.

۱۱ دی: میرحسین موسوی با صدور هفدهمین بیانیه خود پس از انتخابات، راهکارهایی را برای خروج ایران از بحران مطرح کرد. او خواهان مسئولیت پذیری دولت و متوقف شدن حمایت های "غیر معمول" از آن، اصلاح قانون و شیوه برگزاری انتخابات، آزادی و اعاده حیثیت زندانیان سیاسی، تضمین آزادی رسانه ها و تضمین آزادی تجمعات مسالمت آمیز معترضان شده و بر اجرای کامل و بدون تنازل قانون اساسی ایران تأکید کرد.

۱۲ دی: جامعه مدرسین حوزه علمیه قم اعلام کرد که آیت الله یوسف صانعی از نظر این جامعه فاقد "ملاک های لازم برای تصدی مرجعیت" است.

۲۰ دی: گزارش کمیته ویژه مجلس برای پیگیری حوادث پس از انتخابات، در جلسه علنی مجلس شورای اسلامی خوانده شد. در این گزارش سعید مرتضوی، دادستان پیشین تهران به عنوان مسئول اعزام بازداشت شدگان ۱۸ تیر به بازداشتگاه کهریزک معرفی شد. مقامات ایران کشته شدن دست کم ۳ نفر از این بازداشت شدگان را در اثر بدرفتاری در دوران بازداشت تأیید کرده اند.

۵ بهمن: مهدی کروبی گفت که محمود احمدی نژاد را به دلیل تنفیذ حکمش توسط آیت الله خامنه ای "رئیس دولت نظام" می داند. با این حال او بعدا تأکید کرد که دولت دهم را هنوز هم "مشروع" نمی داند.

۸ بهمن: قوه قضائیه ایران اعلام کرد که دو تن از متهمان اعتراضات انتخاباتی ایران را اعدام کرده است. وکیل یکی از آنها و نهادهای حقوق بشری اعلام کردند که هر دو متهم پیش از انتخابات بازداشت شده بودند و اتهامات آنها ربطی به حوادث پس از انتخابات نداشت. مخالفان دولت گفتند که این اعدام ها برای ایجاد فضای ارعاب در آستانه راهپیمایی ۲۲ بهمن بوده است.
عشق من عاشقتم!
≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈
پرنسس
     
  
زن

Princess
 
مملکت داری یعنی این
دست‌خط امیرکبیر خطاب به ناصرالدین شاه
قربانت شوم
الساعه که در ایوان منزل با همشیره‌ی همایونی به شکستن لبه‌ی نان مشغولیم، خبر رسید که شاهزاده موثق‌الدوله حاکم قم را که به جرم رشا و ارتشا معزول کرده‌بودم به توصیه‌ی عمه‌ی خود ابقا فرموده و سخن هزل بر زبان رانده‌اید. فرستادم او را تحت‌الحفظ به تهران بیاورند تا اعلیحضرت بدانند که اداره‌ی امور مملکت به توصیه‌ی عمه و خاله نمی‌شود.


عشق من عاشقتم!
≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈
پرنسس
     
  
زن

 
جنبش سبز علیه تن فروشی وتبعیض ها


آنچه را می خوانید گزارشی است از تهران سال 1386. سه سال پس از این گزارش، تمام آن خیابان ها و مسیرهائی که در این گزارش به آن ها اشاره شده، در عرض چند روز و چند هفته سبز شد. این سبزی، قیامی بود علیه همه آنچه که این گزارش بخشی از آنست. علیه فقر، علیه تبعیض، علیه تحقیر زنان، علیه تحمیل خفت و خواری به نان آوران خانه، علیه اعتیاد، علیه دروغ، علیه غارتگری و دهها و دهها پدیده دیگری که جان مردم را به لبشان رسانده است. این سبزی را در همین خیابان ها به خون کشیدند و رنگ سبز قیام مردم با شعار "رای من برای تغییر این شرایط کو؟" سرخ شد. ماشین ها، در همین خیابان ها، صدای بوق اعتراضی را درآوردند و جای آن اتومبیل هائی را پر کردند که شب ها برای هرزگی، تن زنان به خاک سیاه نشسته را جستجو می کردند.

«خیابان تخت طاووس، شب ها بعد از ساعت 8 چهره دیگری به خود می گیرد. پیاده باشی یا سواره، وقتی وارد این خیابان میشوی از همان ابتدای مسیر متوجه تراکم ماشین های متنوعی میشوی که شتابزده برای کنار کشیدن از وسط خیابان در حال سبقت گرفتن از یکدیگر هستند.

اگر برای اولین بار با این منظره مواجه شوی و از ماهیت آن اطلاع نداشته باشی فکر می کنی به اصلاح “حلوا خیرات می کنند”. ولی اینجا از خیرات خبری نیست. این بازی پر پیچ و خم ماشین ها تنها تلاشی است میان مردان سواره برای خرید تن زنان پیاده. شکار در شب. خیابان مطهری یکی از شکارگاه هاست.

تن فروشی در این خیابان در ازای رقمی بین ۲۰ تا ۵۰ هزار تومان صورت می گیرد. رانندگان ماشین هایی که به سرعت می خواهند خود را به کانون معامله نزدیک کنند عموما در مسیرهای میدان فاطمی، فتحی شقاقی، استاد مطهری(تخت طاووس)، سهروردی و برگشت از شهید بهشتی و مصلای بزرگ و نیمه تمام تهران و باز خیابان مطهری در پرسه اند. طی دو یا سه ساعتی که در هر کجای این مسیر ۱۰ کیلومتری ایستاده باشی و به دقت خیابان را در نظر بگیری تعداد زیادی خودرو را در حال چرخش به دور محیط این مسیر مستطیلی خواهی دید. این ماشین ها عموما تک سرنشین و یا با یک همراه هستند که بدنبال شکار می گردند. بنا بر آمار رسمی پلیس تهران هر زن تن فروش حداکثر ۵ دقیقه در خیابان بالا و پائین می رود و سپس سوار یکی از اتومبیل ها می شود.

این خیابان ها، تنها خیابان های گردش شبانه برای شکار زنان تن فروش نیست. این عریانی در خرید و فروش تن در خیابانهای اصلی و مرکزی تهران سازمان یافته و تحت کنترل است.

حامد که خود در جستجو شکار شبانه است می گوید: ”این زنان از سوی تعدادی از بسیجی ها حمایت می شوند”. او دلیل باور خود به این موضوع را شهادت بسیاری از زنان تن فروش خیابانهای اصلی و پر مشتری می داند. حامد که هفته ای دو شب را در خیابان های تخت طاووس و عباس آباد در آمد و شد می گذراند می گوید:” شماری از این زنان را حداقل یک بار سوار ماشین خود کرده و با آنها صحبت کرده است و از زبان خود آنها بارها شنیده که نیمی از درآمد خود را به مردانی می دهند که تحت عنوان بسیج در مسیر همان خیابان ها در گردش هستند و بازار این زنان را کنترل می کنند”

مهدی که محل زندگی او در خیابان لارستان است و معمولا شبها در پیاده روهای خیابان تخت طاوس و ولیعصر قدم می زند می گوید: “گروهی از ماموران پلیس و عوامل بسیج گردانندگان اصلی هستند. این حمایت بسیار واضح است، چرا که این زنان که ظاهری مشخص دارند تا نیمه های شب بدون اینکه کسی مزاحمشان شود در این مسیر قدم می زنند. کافی است مثلا کسی آنها را به زور سوار ماشین خود کند، تا بلافاصله سر و کله یک مامور پیدا شود و کارشان به پایگاه بسیج یا ساختمان وزرا بکشد. هر چند همه راه فرار را هم بلدند و کافی است در طول مسیر از خیر وجه المعامله بگذری و این پول را به عنوان وجه المصالحه دو دستی تقدیم پاسداران حریم ارزشهای اخلاقی کنی تا آزاد شوی”

حمید و سامان ساکن یوسف آباد اند و حالا در خیابان فتحی شقاقی در جستجوی شکار زن.

سامان می گوید: “من در همین خیابان بازداشت شدم. پس از سوار کردن یکی از زنان تن فروش توسط گشت پلیس مجبور به توقف شدم. یکی از ماموران پس از اخذ مدارک سوار ماشین شد و دستور حرکت به سمت بازداشتگاه را داد. اما چند خیابان آنسوتر به دستور همان مامور زن تن فروش پیاده شد و من ماندم با یک پلیس وظیفه شناس که با پنجاه هزار تومان بازداشت را فراموش کرد.

پوریا که تحصیلات کارشناسی ارشد دارد می گوید: “دولت، پلیس و قوه قضائیه هرگز نه توان مقابله با تن فروشی را دارند و نه علاقه ای به این کار. عده زیادی از باصطلاح خودی ها در این تجارت مشارکت دارند. آنها وجود این تجارت را بر خلاف ادعاهای رسمی اجتناب ناپذیر می دانند و ترجیح می دهند سود آن را به دیگران نسپارند. تاکید پرجنجال بر ازدواج موقت انعطاف مسئولان در مقابل سکس های خارج از خانواده و خیابانی را نشان می دهد. اینکه در ایران شبکه ای سامان یافته و منسجم قاچاق و فروش سکس وجود دارد قابل انکار نیست. اخباری که هر از چندی در رسانه ها منتشر می شود و حاکی از حراج دختران ایرانی در بازارهای عرب است دلیلی بر این مدعا است. همه ما هم می دانیم هر جا پول هنگفت باشد دست غیر خودی از آن کوتاه است.

زنان با چشم هائی نگران و منتظر حادثه زیر تابلو خیابان های اصلی ایستاده اند. آنها از شکارچیان بیش از تاریکی شب می ترسند. به خشونت جاری در کشور تن داده اند. زیر تابلوهای “مطهری”، “بهشتی”، “مصلا” و “فتحی شقاقی” ...ایستاده اند، زیرا، در زیر این تابلوها احساس امنیت می کنند.

گزارش برگرفته از وبلاگ سبزه قبا ست
1
1
2
2
3
3
     
  
صفحه  صفحه 2 از 40:  « پیشین  1  2  3  4  5  ...  37  38  39  40  پسین » 
سیاست

Here Is Iran | اينجا ايران است...........

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA