انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
علم و دانش
  
صفحه  صفحه 5 از 23:  « پیشین  1  2  3  4  5  6  ...  23  پسین »

مسایل مربوط به زییایی


زن

 
مواد شوينده نبايد بيش از يک دقيقه روي پوست بماند






ماندن مواد شوينده بيش از يک دقيقه روي پوست و مو مضر است و در دراز مدت به پوست و مو آسيب مي رساند.

مواد شوينده حاوي ترکيبات شيميايي هستند و تماس طولاني مدت آن ها با پوست باعث خشکي و تخريب بافت پوست و شکستگي موها مي شود.

عليرضا فيروز متخصص پوست و مو :

همچنين مواد شيميايي در صورت توقف طولاني روي پوست بافت چربي طبيعي روي پوست را از بين مي برند.

اگر مواد شوينده فقط براي شستشو استفاده شود سي ثانيه تا يک دقيقه براي اينکه مو و پوست را آغشته کنند کافي است اما اگر خاصيت دارويي داشته باشند بايد بيش از اين روي پوست بمانند.

برخي شامپوها و مواد شوينده ترکيباتي علاوه بر شويندگي خاصيت هاي ديگري دارند براي مثال ضد قارچ يا ضد شوره هستند که در اين صورت بايد بر اساس دستورالعملي که خود ماده شوينده دارد روي پوست بمانند و معمولا نيز براي اثر کردن بين پنج تا ده دقيقه وقت نياز دارند.

رنگ هاي شيميايي رنگدانه هاي مو را از بين مي برند

حنا يک ماده گياهي با خواص ضدقارچ و ضد ميکروبي است که متاسفانه به علت محدود بودن طيف رنگي که مي دهد استفاده از آن کاهش يافته است.

يکي از مشکلات رنگ هاي شيميايي بروز آلرژي و حساسيت هنگام استفاده از اين رنگ هاست که اين عارضه در استفاده از حنا تقريبا نزديک به صفر است.

هيچ ضرري در مورد حنا کشف نشده و مي توان گفت که هيچ ضرري ندارد.


رنگ هاي شيميايي براي اينکه اعمال اثر کنند بايد ترکيبات شيميايي را که در رنگدانه هاي مو وجود دارد از بين ببرند. اين مسئله پس از مدتي باعث مي شود رنگدانه هاي مو از بين برود و منجر به سفيدي زودرس مو مي شود.

همچنين اين رنگ ها باعث شکستگي مو مي شوند که اين شکستگي نيز به مرور زمان باعث خشکي مو، از بين رفتن براقي و شفافيت مو و ايجاد موخوره مي شود.

حساسيت هاي ژنتيکي از ديگر اشکالات رنگ هاي شيميايي است و اين حساسيت ها اغلب به صورت قرمزي و تورم، تاول زدن محلي که در تماس با رنگ بوده و ريزش و از بين رفتن مو بروز مي کند
من هم خدایی دارم
     
  
زن

 
تاثير كرم‌هاي روز و شب بر پوست




پوست صورت برخلاف پوست قسمت‌هاي ديگر بدن داراي ويژگي‌ خاص خود است به عنوان مثال ممكن است شخصي به رغم داشتن پوست چرب، پوست زير چشمش خشك يا بعكس باشد ولي مهم اين است كه چطور و چگونه مي‌توان با به كارگيري كرم‌هاي روز و شب از پوست تمامي نقاط بدن مراقبت كرد تا دچار پيري زودرس و بيماري نشود.



دكتر غلامحسين غفارپور، متخصص بيماري‌هاي پوست و عضو هيات علمي دانشگاه:



هر قسمت از پوست صورت ويژگي‌هاي خاصي دارد، مثلا پوست پلك با بقيه پوست‌هاي صورت متفاوت است بنابراين بهتر است كرم‌هاي صورت هيچ‌گاه براي دور چشم به كار نرود.

افرادي كه داراي پوست خشك هستند، بايد پس از هر بار شستشو از كرم استفاده كنند ، چرا كه اين پوست‌ها توانايي نگه داشتن آب را ندارند و همچون اسفنج وقتي آب رويشان ريخته مي‌شود ، آن را نگه نمي‌دارند بنابراين ضرورت دارد با كرم‌هاي مرطوب‌كننده به پوست كمك كرد ؛ اين كرم‌ها جذب خارجي‌ترين قسمت پوست يعني لايه شاخص مي‌شود.

اين نوع از كرم‌ها اين خاصيت را دارند كه از خارج، رطوبت را جذب كنند و از داخل هم رطوبتي را كه در حال دفع شدن است، به خود بگيرند تا لايه شاخص لطافت بيشتري پيدا كند.

معمولا كرم‌هاي شب ، ميزان چربي كمتري نسبت به كرم‌هاي روز دارند، و اين كرم‌ها داراي قدرت جذب بسيار بالايي هستند و همين امر باعث مي‌شود، روي تشك و ملحفه چرب نشود.

برخي كرم‌هاي شب به نام اسيد ميوه (AHA) معروف هستند و جهت جوان‌سازي و لايه‌برداري پوست توصيه مي‌شود كه اغلب هنگام شب استفاده مي‌شود و در سطح پوست حالتي لايه‌لايه (پوست‌ پوست)‌ ايجاد مي‌كنند و همين مساله باعث مي‌شود بافت مرده پوست تراشيده و به عمليات بافت‌سازي كمك شود.

طبق تحقيقات به دست آمده، نكته اساسي درخصوص استفاده از كرم‌هاي خارجي و ايراني، سازگاري كرم با پوست است؛ چراكه ممكن است كرم گرانقيمتي با پوست سازگار نباشد، بنابراين بهتر است افراد در استفاده از كرم‌ها تنوع‌طلب نباشند و كرمي را مصرف كنند كه با پوستشان سازگار باشد.

بيشتر كرم‌ها شباهت زيادي به هم دارند، مثلا لايه‌بردارها از هر كارخانه‌اي كه باشند، داراي اسيد ميوه 5 درصد هستند. حال ممكن است برخي از اين كرم‌ها فرمول‌هايشان دقيق‌تر باشد.

لايه‌بردارها در جوان‌سازي پوست و جلوگيري از چين و چروك نقش بسيار مهمي دارند، از 17تا 18 سالگي وقتي فرد به بلوغ مي‌رسد، مي‌توان هفته‌اي 2 تا 3 شب از آن استفاده كرد و در صورت قرمزي زياد و پوست پوست شدن استفاده از آن را تقليل داد يا مدت زمان كمتري روي صورت گذاشت.

كرم‌هاي روز قدرت حفاظتي بيشتري دارند و به دليل داشتن برخي املاح، ميزان چربي‌شان بيشتر است و اغلب داراي ضدآفتاب هستند.

چند توصيه

اسيدهاي ميوه از پيري زودرس پوست جلوگيري مي‌كنند، بهتر است همه افراد از اين لايه‌بردارها استفاده كنند، در صورتي كه كرم‌هاي مرطوب‌كننده طبق نياز افراد استفاده مي‌شوند و هيچ تاكيدي بر استفاده همگاني آن نيست؛ چراكه ممكن است برخي اصلا به اين نوع كرم‌ها نياز پيدا نكنند؛ ولي در عوض توصيه مي‌شود كودكان را از 2 سالگي به استفاده از كرم‌هاي ضدآفتاب عادت داد.
من هم خدایی دارم
     
  
زن

 
«كراتينيزه»، «هيدروتراپي»و

همه ساله با فرارسيدن سال نو، بازاركار سالن‌هاي زيبايي و آرايشگاه‌ها داغ مي‌شود و بسياري از افراد به ويژه جوانان تلاش مي‌كنند با استفاده از شيوه‌هاي مختلف زيبايي كه تبليغ مي‌شود، شادابي و طراوات از دست رفته مو و چهره خود را بازگردانند غافل از اينكه برخي از اين روش‌ها، نه تنها تاثيري بر سلامت و شادابي آنها ندارند بلكه حتي آسيب‌رسان نيز مي‌باشد.



دكتر سيد مسعود داوودي متخصص بيماري‌هاي پوست و مو:


با بيان اينكه كراتين ماده اصلي در قوام و استحكام مو است، اظهار كرد: در كراتينيزه كردن، مو با كمك مواد شيميايي و دستكاري براي مدت طولاني حالت داده مي‌شود.

در كراتينيزه كردن پيوند دي سولفيد كه دو مولكول گوگرد پروتئيني به اسم كراتين را اتصال مي‌دهد از بين مي‌رود و به مو حالات مورد نظر تحميل مي‌شود.

دستكاري‌هاي فيزيكي و شيميايي اعم از رنگ مو، سشواركشيدن، اتو كردن و حتي كراتينيزه كردن را آسيب رسان به ساقه مو می باشد و بر اثر اين دستكاري‌ها شفافيت، طراوت و تازگي مو از دست مي‌رود و مو اصطلاحات فرخورده، در هم فرو رفته و حتي شكننده و واجد موخوره مي‌شود.

شانه كردن موهاي خيس از ديگر عوامل آسيب رسان به ساقه مو است و ساده‌ترين نوع ويتامينه كردن مو استفاده از نرم كننده‌هاي حاوي ويتامين است كه البته در سالن‌هاي زيبايي از نرم كننده‌هاي بسيار قوي با مولكول‌هاي شيميايي ويتامين استفاده مي‌شود.

هرچند اين ويتامين‌ها جذب موضعي به پوست و مو را ندارند اما به مثابه واكسي براي مو مي‌مانند كه مو را از حالت خشكي خارج مي‌كند.

هرگونه هيدروتراپي، آب درماني و آب‌رساني به پوست از اقدامات موقتي به شمار مي‌آيند كه بر اثر هيدروتراپي پوست و ايجاد طراوت و شادابي به فرد حالت خوشايندي دست مي‌دهد كه بايد با استفاده از كرم‌هاي نگهدارنده رطوبت به دنبال آب‌رساني به پوست دوام و ماندگاري اين شادابي را افزايش داد

..
من هم خدایی دارم
     
  
زن

 
ترشحات روي پوست ماهي قرمز باعث حساسيت‌هاي پوستي مي‌شود




ترشحات روي پوست ماهي‌هاي قرمز مي‌تواند به حساسيت‌هاي جلدي، اگزما و خارش پوستي منجر شود.

دکتر رضا عيادي :


ترشحات روي پوست ماهي‌هاي قرمز به راحتي وارد آب تنگ يا آکواريوم مي‌شود و در صورتي که اين آب با دست تماس پيدا کند، موجي از بيماري‌هاي مختلف پوستي را در پي خواهد داشت.

بيماري‌هايي وجود دارد که بين انسان و آبزيان مشترک است و افرادي که بدون دستکش به ماهي‌هاي قرمز يا آکواريوم دست مي‌زنند، در معرض خطر بيماري قرار دارند و ممکن است ميکروب‌هاي روي بدن ماهي به بدنشان منتقل شود.

بهتر است، بعد از هر بار دست زدن به ماهيان زينتي، دست‌ها با آب و صابون خوب شسته شود و قبل از شست و شو از دست زدن به چشم، پوست و دهان خودداري شود.

استفاده از دستکش نيز براي افراد حساس و داراي سوابق آلرژي ضروري است و هنگام تعويض آب تنگ يا آکواريوم اين مسئله حتما بايد لحاظ شود.
من هم خدایی دارم
     
  
زن

 

آدامس جویدن پوست صورت را چروک می کند




جراحان پلاستیک هشدار می دهند که آدامس جویدن موجب بروز چین و چروک بر روی پوست صورت می شود.


به نقل از پایگاه اینترنتی "هلث دی"، پزشکان اعلام کردند: بسیاری از بیمارانشان که عادت دارند آدامس بجوند الگوی خاصی از چین و چروک در اطراف دهانشان دیده می شود.

آنها اعلام کردند که آدامس جویدن، تا حدی مسئول بروز این چین و چروک ها است.

به گفته کارشناسان ، به دو دلیل آدامس جویدن می تواند در بروز این چین و چروک ها مشارکت داشته باشد.

اولین اینکه آدامس جویدن باعث استفاده بیش از حد از ماهیچه می شود که این خود موجب بروز چین و چروک در اطراف دهان می شود.

علاوه بر این آدامس جویدن می تواند پرکننده های پوستی را که برای برطرف کردن چین وچروک های پوست به صورت افراد تزریق می شود، جا به جا کند.
من هم خدایی دارم
     
  
زن

 
ويتامين‌هاي موجود در گلاب براي درمان آکنه موثر است




گلاب، بازسازي سلول‌هاي پوست را تسريع و خستگي و سرخي پلک‌ها را برطرف مي‌کند

گل رز داراي خواص دارويي و ويتامين‌هاي A ، E ، C و B است که در زمينه مراقبت از پوست و قسمت‌هاي ديگر بدن موثر است.

دکتر فرشته حاجي اسدي متخصص پوست و مو :


مصرف گل رز براي انواع مختلف پوست‌ها مناسب است، اما بيشتر براي پوست‌هاي خشک و حساس مورد استفاده قرار مي‌گيرد.


گلاب استخراج شده از رز نيز پاک کننده ايده‌آلي براي پوست است. پاک کردن پوست با گلاب چين‌هاي ظريف و سطحي پوست را باز کرده و التهاب و سرخي آن را از بين مي‌برد.


ضمن آن که گلاب و گل رز در درمان آکنه و دانه‌هاي سر سياه روي پوست مفيد است، گلاب، بازسازي سلول‌هاي پوست را تسريع و خستگي و سرخي پلک‌ها را برطرف مي‌کند. همچنين براي درمان خشکي و ترک لب‌ها مي‌توان از عصاره گلبرگ‌هاي رز همراه کره استفاده کرد.
من هم خدایی دارم
     
  
زن

 
پردازش تصاوير اولتراسوند، معياري براي ارزيابي کمي کلاژن در پوست





پژوهشگر گروه مهندسي پزشکي دانشگاه تربيت مدرس، معياري براي ارزيابي کمي کلاژن از طريق پردازش تصاوير اولتراسوند فرکانس بالا با قابلیت کاربردهاي کلينيکي معرفی کرد.


ميزان حضور و نحوه توزيع فيبرهاي کلاژن در پوست به عنوان معياري از بازسازي بافت در مواردي نظير روند بهبود زخم‌ها و ضايعات پوستي مورد توجه متخصصان پوست مي‌باشد.

ليلا محمدي، کارشناس ارشد مهندسي پزشکي بيو الکتريک :

مطالعه و بررسي تصاوير اولتراسوند فرکانس بالاي اخذ شده از پوست نشان مي‌دهد که اين تصاوير حاوي اطلاعاتي کمي از فراواني و نحوه توزيع فيبرهاي کلاژن در پوست هستند.


هدف از انجام اين پژوهش، معرفي معياري براي ارزيابي کمي کلاژن از طريق پردازش تصاوير اولتراسوند فرکانس بالا بود.

تغييرات ميزان حضور کلاژن در پوست، ابتدا در فانتوم هاي شبيه ساز بافت پوست و در مرحله بعد در بافت زنده از طريق پردازش تصاوير اولتراسوند فرکانس بالاي اخذ شده بررسي شد.

بررسي هاي انجام شده بر روي تصاوير B-Mode اخذ شده از فانتوم ها نشان مي‌دهد که با افزايش مقدار گرافيت به کار رفته در فانتوم که متناسب با فراواني کلاژن در بافت زنده مي‌باشد، ميزان انرژي سطوح خاکستري و کنتراست تصاوير زياد مي‌شود.
در بخش دوم به منظور اعتبارسنجي نتايج حاصل، روش پيشنهادي بر روي تصاوير اولتراسوند اخذ شده از نمونه‌هاي حيواني پياده شد.

بررسي تصاوير B-Mode مربوط به نمونه‌هاي حيواني نشان داد که همخواني مطلوبي بين نتايج حاصل از آزمايش هاي بخش اول و دوم وجود دارد.
علاوه بر اين تحقيقات صورت گرفته حاکي از آن است که ويژگي تاکيد حرکت بلند استخراج شده از تصاوير B-Mode قادر به بيان تغييرات ايجاد شده در نحوه توزيع فيبرهاي کلاژن است.

به طور کلي نتايج حاصل از آزمايش‌هاي انجام شده نشان مي‌دهد که روش پيشنهاد شده از قابليت بالايي در ارزيابي کمي فراواني و ساختار فيبرهاي کلاژن در پوست برخوردار است.

از آنجايي که تشکيل و جهت گيري فيبرهاي کلاژن يکي از فرآيندهاي کليدي در موارد متعددي از قبيل جوان سازي پوست، ترميم زخم ها، عفونت ها و ضايعات پوستي است، لذا مي‌توان با استفاده از روش فوق و توسعه آن در کاربردهاي کلينيکي امکان ارزيابي کمي کلاژن را به عنوان معياري از بازسازي بافت پديد آورد.

لازم به ذکر است، اين پژوهش با راهنمايي دکتر محمد حسين ميران بيگي، عضو هيئت علمي دانشکده مهندسي برق و کامپيوتر دانشگاه تربیت مدرس انجام شد
من هم خدایی دارم
     
  
زن

 
حجامت در درمان جوش هاي پوستي و ريزش مو موثر است




طبق تحقيقات انجام شده، حجامت در درمان جوش هاي پوستي و ريزش مو، اثر قطعي داشته و اثر بخشي آن از بسياري داروهاي متداول مصرفي بسيار بيشتر است.

هادي شجاعي، متخصص طب فيزيكي و توانبخشي:

حجامت به روش خاصي از خون گيري اطلاق مي شود كه براي درمان بيش از 100 نوع بيماري مورد استفاده قرار مي گيرد.

طبق تحقيقات انجام شده، حجامت در درمان جوش هاي پوستي و ريزش مو، اثر قطعي داشته و موجب برطرف شدن ضايعات پوستي در كوتاه مدت مي شود.


اثربخشي حجامت از بسياري داروهاي متداول مصرفي بسيار بيشتر است،حجامت از روش هاي قديمي است كه برخلاف بسياري از روش هاي درماني نه تنها اثربخشي بالايي دارد بلكه در مواردي كه نمي توان مشكلات مربوط به جوش هاي پوستي و ريزش مو را برطرف كرد هيچ عارضه اي ندارد و بيمار نبايد از اين بابت نگران باشد.

حجامت بيشتر جنبه پيشگيري دارد و بهتر است قبل از هر گونه مشكل احتمالي از جمله جوش هاي پوستي و ريزش مو از آن استفاده شود تا نياز به هيچ گونه درماني نباشد.
من هم خدایی دارم
     
  
زن

 
خانم هایی که پوست خوبي ندارند ،بخوانند



پودرها، کرم پودرها و فون ها براي اين ساخته شده اند که پوست شما را يکدست و يکنواخت سازند. هيچکس هميشه پوستي يکنواخت و يکدست نداشته و ندارد و اگر شما کسي هستيد که داراي پوستي خوب و يکنواخت و صاف هستيد پس به مطالب اين قسمت توجه نکنيد.

اما به کساني که پوست خوبي ندارند و مي خواهند آن را طوري آرايش کننده که طبيعي به نظر برسد به مطالب زير توجه کنند:

هنگام انتخاب نوع آرايش شما بايد رنگي انتخاب کنيد که نزديکترين رنگ به رنگ پوست شما باشد. اگر شما از اين قانون تبعيت نکنيد به نظر مي رسد که يک ماسک غير طبيعي بر صورت خود زده ايد. وسايل آرايش صورت را بر روي دست و بازوي خود امتحان نکنيد بلکه آنها را بر روي پوست صورت يا گردن خود تست کنيد.

در اينجا چند نوع مختلف از وسايل آرايش صورت را معرفي مي کنيم:

پوشش دهنده: پوشش دهنده ها زير کرم پودر زده مي شوند و براي مخفي کردن جوش و خال و لک هاي پوستي استفاده مي شوند. پوشش دهنده ها در تيوپ ها و بطري هايي به شکل مايع وجود دارند و براي پوست هاي خشک مناسب هستند. اين نوع مانند لايه نازکي بر روي پوست مي نشيند و يا به شکل فشرده و چسبنده که لايه ضخيم تري بر روي پوست ايجاد مي کنند و براي پوست هاي چرب تر مناسب هستند.

پوشش دهنده اي را انتخاب کنيد که کمي از پوست طبيعي شما روشن تر باشد. کرم پودري که شما بر روي آن خواهيد زد آن را يکنواخت و هموار خواهد کرد.

کرم پودر: کرم پودر بر تمام سطح پوست صورت مي نشيند و پوست را يکنواخت نرم و لطيف جلوه داده و به سه شکل عرضه مي شود: مايع، کرم و کرم پودر. براي پوست هاي چرب از کرم هاي بدون چربي و براي پوست هاي خشک از کرم پودرهاي چرب و براي پوست هاي ترکيبي از کرم پودرهاي محلول در آب استفاده کنيد.

پودر: پودر را مي توانيد بر روي کرم پودر استفاده کنيد. چون به کرم پودر شما کمک مي کند که بر روي پوست شما بنشيند. اما هدف اصلي از پودر زدن اين است که حالت بشاش و با طراوت صورت شما حفظ شود. برخلاف سليقه بعضي ها که پودر شل را ترجيح مي دهند، ما پودر فشرده را توصيه مي کنيم چون تميزتر بوده و ماندگاري آن بر روي صورت بيشتر است.
من هم خدایی دارم
     
  
زن

 
استفاده از لوازم آرايشي در زنان باعث پيري زودرس مي‌شود




محصولات آرايشي باعث بسته شدن منافذ پوست شده و خطر ابتلا به چين و چروك و پيري زودرس را در زنان افزايش مي‌دهد.

سيدمجتبي اميري :

اين محصولات هيچگونه اثر مثبتي براي پوست ندارند و عمدتاً به صورت يك پوشاننده عمل مي‌كند كه عوارض متعددي براي پوست به وجود مي‌آورد.
از جمله عوارض استفاده از محصولات آرايشي بسته شدن منافذ پوست صورت است و در سطح پوست به طور طبيعي، منافذ عرقي وجود دارد كه به وسيله تعريق، رطوبت پوست را تأمين مي‌كنند، علاوه بر اين منافذ ديگري نيز در پوست صورت قرار دارد كه چربي ترشح شده در سلول‌هاي پوست را به سطح پوست مي‌‌آورند و باعث شادابي و رطوبت پوست مي‌شوند.


با استفاده زياد از اين محصولات به مرور زمان منافذ پوست بسته شده، خطر افزايش جوش‌ها و حساسيت‌هاي پوستي را در زنان افزايش مي‌دهد.
شايع‌ترين آلرژي‌هاي پوستي حساسيت‌هاي دور چشم است و يكي از علل اگزماي دور چشم، لاك‌هاي ناخن و لوازم آرايش غير استاندارد هستند كه به صورت غير ارادي با برخورد به چشم باعث حساسيت‌هاي زيادي براي چشمان زنان مي‌شوند.


زناني كه از اين محصولات استفاده مي‌كنند فرصت استفاده از مرطوب كننده‌ها، ضدآفتاب‌ها و محصولات مفيد را ندارند كه اين عامل چين و چروك و پيري زودرس پوست آنها را افزايش مي‌دهد.
به كار گرفتن اين محصولات در سنين پايين به علت آنكه پوست بسيار حساس است، عوارض بيشتري نسبت به سنين بالاتر دارد
من هم خدایی دارم
     
  
صفحه  صفحه 5 از 23:  « پیشین  1  2  3  4  5  6  ...  23  پسین » 
علم و دانش

مسایل مربوط به زییایی

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA