انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
علم و دانش
  
صفحه  صفحه 6 از 23:  « پیشین  1  ...  5  6  7  ...  22  23  پسین »

مسایل مربوط به زییایی


زن

 
آنتي‌اکسيدان موجود در کرم‌هاي ضدآفتاب و تقویت پوست




پژوهشگران آمريکايي دريافتند که آنتي اکسيدان موجود در کرمهاي ضد آفتاب، شکل گيري راديکالهاي آزاد ناشي از تشعشعات ماوراء بنفش خورشيدي را تا 74 درصد کاهش مي دهند.


پژوهشگران مرکز تحقيقات خورشيدي کوپرتون آمريکا معتقدند که کرمهاي ضد آفتاب حاوي آنتي اکسيدان، پوست را تقويت کرده و مانع از شکل گيري راديکالهاي آزاد مي شوند.

اين نوع کرم‌ها نه تنها مانع از نفود اشعه ماوراء بنفش به داخل پوست مي شوند بلکه مي توانند از شکل گيري راديکالها آزاد هم جلوگيري کنند که در واقع اين خاصيت از مزاياي مضاعف اين نوع کرمها تلقي مي شود.

در اين ميان آنها بر ويتامين E به عنوان آنتي اکسيدان غالب براي محافظت از پوست در توليد اين نوع از کرمها تاکيد دارند، زيرا بخش زيادي از ويتامين ياد شده موجود در پوست بر اثر برخي از شرايط محيطي مانند ورزش کردن در محلهاي باز از بين مي رود و استفاده از کرمهاي ضد آفتاب اين نقيصه را به راحتي جبران مي کند.

گفتني است؛ نتايج اين تحقيق در نشست سالانه آکادمي آمريکايي پوست شناسي ارائه شد
من هم خدایی دارم
     
  
زن

 
برنزه كردن پوست حتي از طريق دستگاههاي برنزه كننده سالني براي سلامت پوست مضر بوده و روند پيري پوست را تشديد مي‌كند.



عوامل دروني موثر بر پيري پوست را نمي‌توان تغيير داد، براي داشتن پوستي شاداب و سالم بايد عواملي مانند پرهيز از آفتاب، دود سيگار، آلودگي هوا و به حداقل رساندن حركات صورت را تحت كنترل قرار دهيم.

از برنزه كردن پوست خود شديدا بپرهيزيد و حتي دستگاههاي برنزه كننده سالني نيز براي سلامت پوست مضر است. همچنين در ساعتهاي بين 10 صبح تا 4 بعدازظهر در معرض آفتاب قرار نگيريد و در طول روز از پوششهاي كافي مانند كلاه لبه‌دار و لباسهاي آستين بلند استفاده كنيد.

وي در خصوص استفاده از ضد آفتابها توصيه كرد: بهتر است از ضد آفتابهاي استاندارد با spf 15 يا بيشتر بطور روزانه استفاده كنيد و حداقل 30 دقيقه قبل از خروج از خانه ضد آفتاب مصرف كنيد. همچنين بعد از تماس صورت با آب، مجددا از ضد آفتاب مجددا استفاده كنيد.

دوري از آلوده كننده‌هاي محيطي همانند دوري از اشعه آفتاب كمتر امكان پذير است؛ چرا كه اين تركيبات شيميايي در همه جا با ما هستند و به همين منظور بايد از خنثي كننده‌ها استفاده كرد. يكي از اين خنثي كننده‌ها، تركيباتي موسوم به آنتي‌اكسيدانها هستند و مهمترين آنها ويتامين‌هاي E,C هستند كه مصرف روزانه يا حتي لحظه‌اي اين تركيبات الزامي است.

يكي ديگر از محافظان پوست در برابر آلوده كننده‌ها استفاده از گاز اكسيژن است و استفاده از گاز اكسيژن براي پاكسازي پوست و محافظت در برابر آلودگي موثر است و يكي از نمونه‌هاي اين دستگاه‌ها با نام peehydroxy به تازگي در اختيار مراكز درماني ايران قرار گرفته است.

اين دستگاه با فشار اكسيژن، تركيبات سازگار با بدن انسان را از جمله سرمهاي نمكي كه براي تزريق در خون استفاده مي‌شوند بر روي پوست قرار مي‌دهد كه با اين كار تاثير تركيبات آلوده كننده محيطي بر پوست را خنثي و يا معكوس كرده و همچنين مي‌تواند اين تركيبات آلوده كننده محيطي را از سطح پوست جدا كند و به اين ترتيب پوست حالت شاداب خود را به دست مي‌آورد.


با انجام اين عمل بدون ايجاد هيچ گونه آسيبي به پوست، حفاظتي مدت‌دار در برابر عوامل مخرب ايجاد خواهد شد. همچنين با انجام پاكسازي با دستگاه هيدروكسي‌پيل بطور ماهيانه مي‌توان تا حد زيادي تاثير عوامل مخرب محيطي را كاهش داده و روند پير شدن پوست را به تاخير انداخت
من هم خدایی دارم
     
  
زن

 
خانه تکاني و اگزماي پوست





يکي از علل شايع اگزماي پوست دست که با خارش و قرمزي پوست و پوسته‌پوسته شدن آن به ويژه در بين انگشتان، مشخص مي‌شود، استفاده نامناسب از شوينده ها و مواد ضدعفوني کننده است.


دکتر حسن صيرفي متخصص پوست و عضو هيئت علمي دانشگاه علوم پزشکي تهران :

اين بيماري در روزهاي پاياني سال شيوع بيشتري مي يـــابد و همه شوينـــده ها و مواد سفيدکننده و جرم گير و حتي گردوخاک خانه حاوي مواد التهاب زا و گاه حساسيت زاست و به اين علت کاربرد و زدودن آنها بدون استفاده از دستکش، مناسب نيست.


آنچه به تــــازگي از نظر علمي ثابت شده است و بسياري از مبتلايان نيز آن را تــــجربه کرده اند اين است که استرس هاي روحـي و جسمي مثل کم خوابي و خستگي، عادت ماهانه براي خانم ها، برخي از غذاها و تغييرات آب و هوايي، اگزما را تشديد و تعداد دفعات بروز آن را بيشتر مي کند و مي توان تا حد امکان براي کاهش آنها تلاش کرد.
به علت وجود زمينه ژنتيک آلرژي در مبتلايان به اگزما، پيشگيري از آن در بيشتر موارد بسيار دشوار است، مي توان با رعايت نکاتي به ويژه در خانه داري مثل استفاده از دست کشي که سطح داخلي آن نخي است و همچنين استفاده از کرم هاي ضد حساسيت، از شدت آن کاست.
بهترين درمان هايي که براي بيماري اگزما وجود دارد شامل کرم هاي نرم کننده، پمادهاي ضدآلرژي و کرم هاي آنتي بيوتيکي است ضمن اين که اگر محل بروز اگزما بر روي پوست بسيار خارش دارد و پس از مصرف اين داروها بهبود نيافته بايد هرچه سريع تر به پزشک متخصص مراجعه کرد.
به تازگي مشخص شده است نوعي باکتري که در حالت عادي در پوست همه افراد زندگي مي کند عامل اصلي و دوم در بروز علائم شديد اگزما محسوب مي شود به اين شکل که افراد با خاراندن پوست به هنگام اگزما لايه بيروني پوست خود را از بين مي برند و راه ورود اين باکتري به داخل پوست فراهم مي شود.


اگرچه بيماري اگزما نمي تواند به طور کامل درمان شود، مي توان آن را در حالتي نگه داشت که بيشتر پيشرفت نکند. به هر حال هر فردي مي تواند با نخاراندن پوست، کاهش استرس، محافظت از پوست در مقابل مواد بهداشتي و شوينده حساسيت زا بر پوست و استفاده از روش هاي درماني موجود پيش از بروز خارش و قرمزي، از اين عارضه پيش گيري کند.
دکتر صيرفي به کساني که مستعد ابتلا به اگزماي پوست هستند توصيه کرد از تماس پوست دست با پوست حيوانات، گرد و خاک از جمله غباري که بر وسايل مي نشيند، هواي خيلي خشک، سرد يا خيلي گرم، مواد شوينده و ضدعفوني‌کننده، پنبه، عطر و مواد‌ آرايشي و بهداشتي مخصوصا آنهايي که الکل دارد و براي پوستهاي حساس ساخته نشده است، پرهيز کنند
من هم خدایی دارم
     
  
زن

 
نكاتي براي داشتن پوست شاداب...






چند نكته براي داشتن يك پوست خوب و شاداب:

1-اگر احساس مشكل در پوست خود مي كنيد، با يك متخصص مشورت كنيد. با توصيه ديگران و بر اساس نظرات خود اقدام به استفاده از كرم يا دارويي نكنيد.

2-لباس هايي بپوشيد كه از پارچه طبيعي دوخته شده باشند. كتان، لينن و ابريشم پارچه هاي مناسبي به شمار مي آيند. شما از اين طريق به پوست خود اجازه مي دهيد كه خوب نفس بكشد.

3-روزانه حداقل 6 تا 8 ليوان آب بنوشيد تا آب مورد نياز براي داشتن يك پوست بشاش را به بدن خود برسانيد.

4-اگر پوستتان خشك است از مرطوب كننده هاي مناسبي كه آب مورد نياز را به پوستتان مي رساند، استفاده نماييد.

5-بيش از حد نياز كرم هاي جورواجور به پوست نزنيد.

6-پوست را با صابون هاي ملايمي كه بيش از حد آن را خشك و شكننده نمي كنند، شستشو دهيد. ملايمت صابون بخصوص براي پوست صورت از همه نقاط بدن مهم تر است.

7-اگر پوستتان زياد چرب نيست بعد از حمام يك مرطوب كننده مناسب به تمام بدن خود بزنيد. هرچه براي مدت زمان بيشتر و يا با آب داغ تر حمام مي كنيد، از آنجا كه پوست آب بيشتري را از دست مي دهد، نياز شما به مرطوب كننده بيشتر مي شود.

8-مرتب ميوه و سبزيجات تازه بخوريد. ويتامين و مواد معدني براي سلامت پوست بسيار مهم است.از فيبر، غلات، لبنيات و به طور كل مواد غذايي غني از ويتامين و مواد معدني غافل نشويد.

9-از خوردن غذاهاي چرب و سرشار از ادويه پرهيز كنيد.

10- كرم ضد آفتاب را مهم ترين وسيله هنگام خارج شدن از منزل بدانيد. پرتوهاي آفتاب اثرات جبران ناپذيري بر پوست مي گذارند و مي بايست از نفوذ آنها جلوگيري به عمل بيايد.

11- ورزش كنيد. ورزش در هواي آزاد تضميني براي شادابي نه تنها پوست بلكه همه بدن شماست.

12- براي خواب برنامه ريزي دقيق داشته باشيد. از خواب كافي در برنامه زندگي خود غافل نشويد.
من هم خدایی دارم
     
  
زن

 
خواب ناکافي باعث افزايش چين وچروک صورت ودورچشم مي‌شود




علاوه بر مسائل تغذيه‌اي و استرس‌هاي محيطي، خواب کافي و مناسب از جمله فاکتورهايي است که مي‌تواند پوستي جوان، سالم و شفاف ايجاد کند.

دکتر پروين منصوري، استاد گروه پوست دانشگاه علوم پزشکي تهران:

سلول‌هاي بدن از جمله سلول‌هاي پوست در طول روز همواره در حال فعاليت هستند، بنابراين آنها نيز نياز به استراحت دارند و خواب کافي بر سلامت سلول‌هاي بدن موثر است.

خواب کافي و ناکافي در افرادي که به طور ژنتيکي داراي سياهي زيرچشم هستند، مي‌تواند باعث تيره‌تر شدن رنگ پوست به خصوص ناحيه زير چشم شود و به طور کلي افرادي که خواب نامناسب و ناکافي دارند، اغلب به دليل کاهش نسبي جريان خون در بدنشان، رنگ پوستي متمايل به زرد خواهند داشت و در ظاهر هم خستگي و کم خوابي در چهره آنان مشخص است در نتيجه شفافيت پوست در اين افراد کم شده و به دنبال آن آکنه‌هاي پوستي نمايان‌تر مي‌شوند.


خواب ناکافي مي‌تواند بر ميزان چين و چروک صورت و دور چشم و افزايش آنها موثر باشد، از طرفي خواب بيش از حد هم به خصوص در افرادي که هنگام خواب زير سرشان صاف است، علت تجمع مايعات بدن در سرو صورت باعث پف بيشتر صورت و زير چشم مي شود که البته اين ورم يا پف کردگي در طول روز به تدريج و با فعاليت بهبود مي‌يابد.


گرچه افراد محدودي با چهار ساعت خواب در طول شبانه روز نشاط لازم را به دست مي‌آورند اما به طور کلي ميزان خواب کافي در افراد بين 6 تا 8 ساعت برآورد مي‌شود
من هم خدایی دارم
     
  
زن

 
نگهداري حيوانات خانگي و بروز بيماري هاي قارچي پوست



نگهداري حيوانات خانگي نظير سگ و گربه سبب بروز انواع بيماري ها از جمله بيماري هاي پوستي اي كه منجر به بروز برخي از عفوت هاست مي شود.

حلاجي متخصص پوست و مو :

بيماري هاي قارچي سطح پوست، عفونت هايي هستند كه سطح وسيعي از پوست و ناخن ها را مبتلا مي كنند كه اين بيماري از طريق حيوان به انسان و وسايل آلوده منتقل مي شود، ازعلائم اين بيماري در پوست سر، ريزش نقاطي از مو و وجود جوش هاي چركي ريز در سر است.

اين بيماري در ناخن ها سبب تغيير رنگ و شكنندگي مي شود.

اين بيماري خطرناك بوده و فقط بايد با تشخيص پزشك درمان شود و درمان هاي خودسرانه سبب تشديد آن مي شود.

درمان خودسرانه اين بيماري خطرناك است و در درمان اين بيماري از داروهاي خوراكي و در برخي مواقع از پمادها يا محلول هاي ضد قارچ موضعي به تنهايي استفاده مي شود و بيمار تا پايان بهبودي بايد زير نظر پزشك ،مراقبت هاي ويژه را ادامه دهد.
براي جلوگيري از بروز عفونت هاي پوستي بايد بدن در شرايط خشك و دور از دسترس حيوانات خانگي باشد
من هم خدایی دارم
     
  
زن

 
گرد وغبار موجب خشكي و شكنندگي مو مي‌شود



قرار گرفتن در معرض گرد وغبار به مدت طولاني مي‌تواند موجب خشكي پوست و شكنندگي مو شود، توصیه می شود در روزهايي كه گرد وغبار بيش از حد مجاز است حتي الامكان از منزل خارج نشوید.

دكتر سيما رسايي متخصص پوست:

گردوغبار و قرارگيري طولاني مدت در معرض اين پديده موجب خشكي پوست و تحريك آن مي‌شود كه ممكن است آلرژي افرادي كه سابقه اگزما و آلرژي پوستي دارند، تحريك شود.

همچنين گرد وغبار بر موها نيز تاثير منفي دارد و مي‌تواند موجب خشكي و شكنندگي مو و ايجاد موخوره شود.

نخستين توصيه به شهروندان اين است كه سعي شود در روزهايي كه ميزان گرد وغبار بيش از حد مجاز است از منزل خارج نشوند.

افرادي كه بيش از حد در معرض گردوغبار هستند نيز بايد بلافاصله پس از بازگشت به خانه استحمام كرده و از كرم‌هاي مرطوب كننده استفاده كنند. همچنين با توجه به احتمال خشكي پوست در روزهاي غبارآلود بهتر است صابو‌ن‌هاي نرم‌ كننده مصرف و از صابون‌هايي كه پوست را خشك مي‌كند، كمتر استفاده شود.


استفاده از كلاه براي مردان نيز مي‌تواند در كاهش اثرات سوء گردوغبار بر مو موثر باشد.

همچنين توصيه مي‌شود پس از استحمام از سرم مو كه حاوي مواد مرطوب‌كننده و پروتئين‌هاي مورد نياز است، بدون نسخه از داروخانه‌ها تهيه و استفاده كرد.
من هم خدایی دارم
     
  
زن

 
استفاده مکرر از شوینده‌ها پوست را پیر می‌کند





استفاده مکرر از شوینده‌ها بدون استفاده از دستکش باعث چروک، خشکی و پیری زودرس پوست زنان‌ می‌شود.


مجتبی امیری عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله (عج):

مواد شوینده از جمله پودرهای رختشویی، مایع ‌ظرفشویی ‌و مایع سفید کننده باعث پاکیزگی می‌‌شود، اما رعایت نکردن برخی نکات می‌‌تواند سلامت پوست را به‌ خطر اندازد. وی گفت: صابون‌‌ها و شوینده‌‌ها به علت قدرت پاک ‌کنندگی بالا پرطرفدار هستند و مورد استفاده قرار می‌‌گیرند اما اگر این مواد به‌ طور صحیح استفاده نشوند، می‌‌توانند برای سلامت فرد مضر باشند.

شوینده‌‌ها اغلب دارای مواد اسیدی و لکه ‌بر قوی هستند که ریختن آنها روی دست باعث خشکی دست و صورت، آسیب‌‌های پوستی و حساسیت‌‌های ماندگار می‌‌شود.

استفاده مکرر از شوینده‌ها بدون استفاده از دستکش باعث چروک و خشکی پوست و در نهایت پیری زودرس در زنان‌ می‌‌شود.

اغلب حساسیت‌‌های شوینده‌‌ها از نوع تماسی است و بر اثر تماس با شوینده‌‌هایی که مواد اولیه آن زیاد است، فرد دچار حساسیت می‌‌شود.

بروز دانه‌های قرمز، پوسته‌ پوسته شدن دست‌‌ها،‌ احساس نازکی پوست، ترک‌ خوردگی، خارش شدید و خشکی زیاد دست از مهمترین علائم ایجاد این حساسیت‌‌ها روی پوست است
من هم خدایی دارم
     
  
زن

 
چگونگی لایه‌برداری پوست




به خانم‌های ایرانی که پوستی سبزه دارند، توصیه می شود از روش لایه‌برداری شیمیایی استفاده کنند.

دکتر سیدحسن اعتمادزاده :

«پیلینگ یا لایه‌برداری در واقع نوعی پوست کندن و پوست انداختن است که لایه سطحی پوست توسط روش‌های مختلف برداشته می‌شود.»

«لایه‌برداری از سه طریق مواد شیمیایی، مکانیکی و استفاده از لیزر و با توجه به عمق پوست انجام می‌گردد.»

«در لایه‌برداری سطحی پوست، معمولا از مواد شیمیایی اسیدی با در صد متفاوت آلفا هیدروکسی اسید (AHA)، تری‌کلرواستیک اسید (TCA). استفاده می‌شود که خود شخص هم می‌تواند با مراجعه به داروخانه و تهیه دارو، این کار را انجام دهد.»

«در لایه‌برداری مکانیکی سطح پوست توسط دستگاه درم ابرشن با فرز الماس ومیکرودرم ابرشن با پرتاب کریستال‌های تراشیده می‌شود.»

«لیزر دی‌اکسید کربن یکی دیگر از روش‌های لایه‌برداری پوست است که اشعه با عبور از روی پوست لایه سطحی یا ایپدرم را بر می‌دارد.»

استفاده از لیزر درمانی خطر ایجاد اِسکار یا جوشگاه دایمی‌ را در ناحیه تحت درمان، به وجود می‌آورد، و «در صورتیکه این روش به دقت انجام نشود می‌تواند باعث از بین رفتن ضمایم پوست و زیبایی بیمار شود.»

«در لیزرهای شدید لایه عمیق پوست برداشته می‌شود و می‌تواند ایجاد لک و گوشت اضافه در محل جراحی کند.»

لایه‌برداری معمولاً در افراد با رنگ پوست روشن انجام می‌شود، و « لایه‌برداری عمیق در افراد با پوست تیره می‌تواند ایجاد لک و ضایعات پوستی نماید.»

«البته اکثر خانم‌های ایرانی دارای پوست سبزه هستند و باید از روشهای لایه‌برداری شیمیایی با در صد پایین استفاده کنند تا دچار ضایعات پوستی نشوند.»

«افراد باید توجه کنند که لایه‌برداری تنها سطح پوست را تمیز می‌کند و در صورت عدم رعایت اصول بهداشتی و استفاده از کرم‌های ضد آفتاب مناسب، پوست مجدد می‌تواند به حالت قبل و حتی بدتر باز می‌گردد
من هم خدایی دارم
     
  
زن

 
۳۰‬درصد بيماري‌هاي پوستي با مسائل روحي و رواني مرتبط است




‪۳۰‬ درصد بيماريهاي پوستي با مسايل روحي و رواني بيمار مرتبط است.

دكتر داود كشاورز :

در بيماري سايكوكوتانوس كه منشاء روحي و رواني دارد، مشكلات فرد به شكل بيمارهاي پوستي خود را نشان مي‌دهند.

خارش شديد پوست يا مو، تعريق زياد، جويدن ناخن ، كندن پوست تا مرحله خون انداختن و كندن مو از علائم اين بيماري است كه استرس، اضطراب و فشارهاي روحي اين مشكل را تشديد مي‌كند.

اين بيماري در زنان شايع تر است و در ميان كودكان و جوانان نيز بيشتر ديده مي‌شود.


مبتلايان به بيماري ياد شده بايد پيش از روانپزشك به متخصص پوست مراجعه كنند تا درمان‌هاي اوليه آغاز شود و سپس به روانپزشك براي تكميل دوره درماني مراجعه كنند.

اكنون اهميت نقش عوامل روحي- رواني در بيماري‌هاي پوستي براي متخصصين پوست به خوبي شناخته شده است.

تعامل بين پوست و ذهن افراد به اشكال مختلف تظاهر مي‌كند، مثلا در مورد بيماري‌هاي مثل التهاب پوستي (اگزما، پسوريازيس و آكنه) نقش تشديدكننده استرس و عوامل هيجاني به اثبات رسيده است.

دكتر كشاورز اضافه كرد: از طرف ديگر بروز ضايعات و مشكلات پوستي به علت ايجاد ظاهر نازيبا سبب فشار روحي در فرد مي‌شود و در مورد بيماري هايي مثل(ويتيليگو و آلوپسي آره آتا) مشكل اصلي و عمده فشار رواني ايجاد شده در بيمار به علت همين نازيبا شدن است.

گاهي پزشكان متخصص پوست با بيماري‌هايي كه توسط خود بيمار ايجاد شده و در واقع ضايعات بوسيله خود بيمار القا شده مواجه مي‌شوند كه مي‌توان به مواردي مانند (هذيان پارازيتوز، تريكوتيلومانيا، نوروتيك اكسكوريشن و درماتيت ساختگي) اشاره كرد.


ريزش منطقه‌اي مو، ايجاد آكنه يا جوش هاي غرور جواني از جمله عوارض پوستي مربوط به بيماري روحي و يا استرس و اضطراب در زندگي روزمره است،به عنوان مثال سايكوز نوعي بيماري روحي است كه در آن بيمار از احساس وجود و حركت نوعي حشره يا جانور روي پوست يا داخل آن شكايت مي‌كند، اين در حاليست كه در فرد بيماري پوستي خاصي ديده نمي شود و اين حالت توهم انگل در بيمار ناميده مي‌شود.

به گفته اين متخصص پوست، درمان اين نوع بيماري‌ها تنها با دوري از محيط ، استرس يا افسردگي و عوامل زمينه ساز ممكن نيست و روان درماني و دارو درماني همراه با آن نيز جزو ملزومات درمان محسوب مي‌شود
من هم خدایی دارم
     
  
صفحه  صفحه 6 از 23:  « پیشین  1  ...  5  6  7  ...  22  23  پسین » 
علم و دانش

مسایل مربوط به زییایی

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA