انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
علم و دانش
  
صفحه  صفحه 9 از 23:  « پیشین  1  ...  8  9  10  ...  22  23  پسین »

مسایل مربوط به زییایی


زن

 
چه صابونی برای پوست، خوب است؟



خیلی‌ها عادت دارند برای تمیز کردن صورت‌شان در پایان شب، صورت‌شان را صابون بزنند ولی چه صابونی را باید برای تمیز کردن صورت از فروشگاه‌های لوازم آرایشی و بهداشتی خرید؟

برای تمیز کردن صورت، هیچ بهترین روشی وجود ندارد! عواملی از قبیل نوع پوست، محیط زندگی و نوع آرایش در تمیز کردن صورت اهمیت به سزایی دارند. به علاوه امروزه انواع تمیزکننده‌های مختلف وجود دارد.

صابون‌ها؛ انواع و اقسام
تمیزکننده‌های جامد (قالبی) که ممکن است یا صابون باشند یا از نوع پاک‌کننده‌های ترکیبی که در انواع مختلف پوست (خشک، چرب، مختلط) به کار برده می‌شوند. (آب و صابون در اینجا به نوع صابون یا فرآورده‌های بر پایه پاک‌کننده‌ها اطلاق می‌شود.) همچنین می‌توانند حاوی داروهایی مثل مواد ضدباکتری یا انواع مختلف ساینده باشند.
تمیزکننده‌های مایع ممکن است یا بر پایه صابون و پاک‌کننده‌هایی باشند که مثل صابون عمل می‌کنند یا فرآورده‌هایی باشند که ترکیبات صابون یا کرم را در خود گرد می‌آورند. تمیزکننده‌های مایع نیز می‌توانند حاوی مواد ضدباکتری و یا ساینده باشند.

«کرم» پاک‌کننده ممکن است به شکل کرم یا لوسیون ساخته شده باشد. معمولا آب و صابون (جامد یا مایع) به‌طور رضایت‌بخشی پوست را تمیز می‌کند زیرا آب و صابون به خوبی اکثر مواد از جمله چرک، عرق و عناصر دیگر را از پوست می‌برد اما انواع مختلف پوست ممکن است به انواع مختلف صابون (یا پاک‌کننده ترکیبی) نیاز داشته باشند.

رنگ و روغن‌های آرایشی واتروپروف با کرم، لوسیون یا مایع پاک‌کننده به راحتی از بین می‌روند زیرا اینها در چربی، بهتر از آب حل می‌شوند. عموما موثرترین روش تمیز کردن پوست صورت عبارت است از نخست به کار بردن کرم لوسیون پاک‌کننده برای از بین بردن رنگ و روغن آرایشی و سپس شستشوی ملایم صورت با آب و صابون برای از بین بردن پس‌مانده‌های روغنی کرم‌ یا لوسیون و مواد محلول در آب. اگر پوست خیلی چرب باشد کرم یا لوسیون تمیز کننده به تنهایی نمی‌تواند آن همه چربی را از پوست ببرد. اگر پوست خیلی خشک باشد کثرت شستشو با آب و صابون، چربی و رطوبت بیشتری از پوست می‌برد لذا بهتر است از کرم یا لوسیون تمیزکننده و آب و صابون به تناوب استفاده شود.

هر صابونی
به درد هر پوستی نمی‌خوردهدف اصلی، تمیز کردن پوست است. اکثر صابون‌ها این کار را به خوبی انجام می‌دهند. آب و صابون خیلی از مواد از جمله آلودگی‌هایی مثل چرک، چربی، گرد و خاک، باکتری‌، آرایش چهره و مواد زاید طبیعی پوست مثل چربی، سلول‌های مرده و عرق را از سطح پوست از بین می‌برد. انتخاب یک نوع صابون در مقابل انواع دیگر صابون‌ها اصولا بستگی به سلیقه شخصی دارد مگر اینکه پزشک به‌خاطر ناراحتی‌های پوستی، نوع مخصوصی از صابون را توصیه کرده باشد. نوع پوست شما، انتخاب شما را تحت تاثیر قرار می‌دهد. صابون پوست چرب یا صابون حاوی مواد دارویی یا ساینده که در پوست صورت مبتلا به جوش استفاده می‌شود، برای پوست خشک خیلی تند است. اگر پوست شما چرب است، باید صابون توالت معمولی یا صابونی را که برای پوست چرب ساخته شده باشد به صابون‌های پرچرب ترجیح دهید زیرا صابون معمولی تمیزکننده موثرتری است. البته شما نباید صورت‌تان را با صابون ساینده که مثلا برای از بین بردن چرک و دوده دست ساخته شده است، بشویید.

درباره صابون‌های چرب
صابون‌های چرب، حاوی مواد چربی از قبیل کرم سرد، کره کاکائو، چربی خنثی یا لانولین بیشتری هستند. کسانی که پوست خشک دارند می‌دانند که صابون‌های پرچرب، کمتر از صابون‌های توالت معمولی پوست را خشک می‌کنند. شاید پرچرب کردن صابون، واقعا اثر تمیزکنندگی آن را کم می‌کند و این موضوع برای پوست خشک مطلوب است اما انتظار نداشته باشید که چنین صابونی جای مرطوب‌کننده را بگیرد. تصور اینکه برخی صابون‌های پرچرب با به جا گذاشتن مانده چربی یا کرم‌ پس از مصرف، پوست را مرطوب کنند غیرمحتمل است زیرا یک ماده تمیزکننده نمی‌تواند با یک شستشو دو عمل کاملا متضاد- از بین بردن گرد و خاک و ذرات پوست و به جا گذاشتن چربی یا کرم در پوست- انجام دهد، پس مانده‌های دیگر نیز در پوست خواهند ماند و این مواد برای پوست تحریک‌کننده هستند. صابون‌های پوست چرب معمولا حاوی سورفاکتان (صابون یا پاک‌کننده) هستند لذا برای از بین بردن چربی پوست موثرترند ولی ممکن است انواع دیگر پوست، به‌خصوص پوست خشک را بیش از حد خشک کنند.

صابون‌های شفاف مثل صابون‌های پرچرب، حاوی چربی زیاد و گلیسیرین هستند. متاسفانه بیشتر صابون‌های شفاف خوب کف نمی‌کنند و سریع‌تر از صابون معمولی حل می‌شوند و گران‌قیمت هم هستند زیرا تولید صابون روشن مشکل‌تر است و گران تمام می‌شود. هیچ شاهدی در دست نیست که صابون‌های شفاف، ملایم‌تر از صابون‌های توالت معمولی باشند اما بعضی افراد با پوست خشک و حساس گویا آنها را ترجیح می‌دهند. در واقع بیشتر صابون‌های امروزی، همان پاک‌کننده‌های ترکیبی به شکل مایع یا جامد (قالب) هستند. صابون از چربی حیوانی یا نباتی ساخته می‌شود، در حالی که پاک‌کننده‌های ترکیبی جامد، از مشتقات نفت ساخته می‌شوند. عمده‌ترین امتیاز پاک‌کننده‌ها این است که با مواد معدنی موجود در آب‌های سنگین تداخل نکرده، ایجاد پساب‌ نمی‌کنند
من هم خدایی دارم
     
  
زن

 
نحوه ی درمان خال و لکه های پوست






برای از بین بردن لکه ی هر نوع پوستی یک میله ی سر پنبه ای را در لوسیون فندوق فرو برده و مستقیما بر روی قسمت لکه دار بمالید.

هنگام خواب نیز گلوله ی پنبه را در لوسیون کالامین فرو برده و روی قسمت مبتلا بگذارید .برای خال های سر سخت مقداری کمی از گل که موقع خشک شدن سخت می شود را قبل خواب روی خال بگذارید.

خمیر دندان نیز برای خشک کردن خال مفید است.خمیر را روی خال بگذارید و صبح آنرا بردارید.

در پایان با افشاندن آب معدنی٬ پوست خود را طراوت بخشید.
من هم خدایی دارم
     
  
زن

 
علت سرخ شدن و کبودی پوست



سرخ شدن :

از آنجا كه پوست، اندامي است زنده و در حالت تنفس، به عوامل روحي و جسمي واكنش نشان مي دهد. قرمز شدن زماني اتفاق مي افتد كه شما ناراحت، خوشحال و يا خجالت زده هستيد در اين حالت ها دماي بدن بالا مي رود و باعث مي شود كه رگهاي خوني موجود در زير پوست يا جلد ( لاية داخلي پوست) گشاد تر مي شود. اين تغير حالت در رگ ها باعث مي شود كه رنگ پوست، صورتي مايل به قرمز يا حتي سرخ شود. بعضي از افراد بيشتر از ديگران سرخ مي شوند.

کبود شدن :

كبودي وقتي ظاهر مي شود كه پوست ضربه اي خورده باشد. وقتي چنين اتفاقي مي افتد، خون نمي تواند به طور طبيعي در پوست جريان يابد و به صورت لخته هاي كوچك و يزرگ در زير پوست جمع مي شود. پس از مدتي، اين لخته ها به رنگ سياه يا آبي مايل به ارغواني در مي آيد و در سطح پوست به شكل كبودي ظاهر مي شوند. هنچنان كه پوست التيام پيدا مي كند، اين كبود ها به رنگ هاي زرد و سبز عجيب و غيبي در مي آيند و سپس محو مي شوند.
من هم خدایی دارم
     
  
زن

 
هشت روش طلایی کاهش تیر گی زیر چشم



یکی از شکایات شایعی که اغلب از پزشکان پوست سوال می‌گردد ،تیره گی زیر چشم است که در اکثر موارد با پف نیز همراه است با خواندن مقاله ذیل که از زبان یک پزشک ماهر چینی (دکتر مائو) نوشته شده است شاید بتوانید تا حدی این مشکل راحل کنید.

حلقه سیاه دور چشم در واقع یک خصوصیت ارثی است و از آنجایی که پوست موجود در این ناحیه، نازکترین پوست در کل بدن است رگهای خونی که از زیر آنها عبور می‌کند سبب به نظر رسیدن رنگ تیره در این قسمت می‌گردد.

علت شایع دیگر آلرژی است که سبب خارش و سوزش در این ناحیه شده وبامالیدن وخارش پوست نازک آن سبب پارگی رگهای ظریف شده و پدیده تیرگی زیر چشم شدید‌تر می‌گردد. از علل دیگر می‌توان از کم خونی یا کمبود آهن و حتی کمبود مواد آنتی اکسیدان ویا ویتامین K نام برد.

در طب چینی علت تیرگی یاحلقه سیاه دور چشم را از ضعف کلیه ها می‌دانند. در واقع از نظر طب سنتی چین، کلیه ها دچار خستگی و زیادی کار شده اند و قادر به برقراری تعادل لازم بین هورمونها ومواد سمی ‌و رنگی نیست و سبب ایجاد و تشدید رنگدانه ها در زیر چشم و صورت می‌گردد.

هشت پیشنهاد طب سنتی چین برای کاهش مشکل فوق عبارتند از :

۱- اول از هر چیز مطمئن شوید که به اندازه کافی خوابیده اید ( حد اقل ۷-۹ ساعت در شب )

۲- همیشه تعادل در غذا خوردن را رعایت کنید، به اندازه کافی بنوشید، وغذاهای سالم سرشار از انواع ویتامینها مانند هویج، سبزیجات، میوه ها و…..وسعی کنید روزانه دو فنجان اسفناج تازه مصرف نمایید همچنین روزی حداقل ۱۰ عدد بادام خام در میان وعده ها صرف نمایید.و از خوردن غذاهای پرنمک خودداری کنید چرا که سبب تجمع آب در بدن شده ومیزان پف زیر چشم را بیشتر می‌کند.

۳- از قدیم الایام خوردن گلابی به خصوص گلابی های آسیایی توسط پزشکان چینی برای کمرنگ کردن تیره گی زیر چشمها توصیه می‌گردیده است چراکه سرشار از آنتی اکسیدانها و مس و ویتامین C می‌باشد. لذا به شما نیز توصیه می‌کنیم تا با مصرف این میوه معجزه گر در صاف و روشن کردن پوست خود موثر باشید.

۴- شب قبل از خواب دوتا دستمال تمیز نمناک آغشته به آب خنک بر روی چشمان خود بگذارید، صبح که از خواب بیدار میشوید خواهید دید که چقدر پف زیر چشم شما بهتر شده است

۵- دراز بکشید ودر کمال آرامش قطعه هایی از خیار را روی ناحیه زیر چشم خود بگذارید همچنین می‌توانید از کیسه های چای سرد شده استفاده کنید چراکه تانن موجود در آن سبب کاهش سیاهی دور چشم می‌گردد.

۶- هرروز صبح و شب روغن بادام را به آ رامی ‌به دور چشم بمالید.

۷- از کشیدن سیگار خودداری کنید.

۸-در آخر می‌توانید ا ز کرمهایی با مارکهای معتبر و استاندارد برای پوشش نواحی تیره کمک بگیرد
من هم خدایی دارم
     
  
زن

 
برخی از كرم‌ های پوست،‌ خطرناکند!





متخصصان پوست در آمریكا از برخی موارد بروز عوارض جانبی شدید پوستی در اثر مصرف كرم‌ های روشن كننده ی پوست خبر دادند.

‌این متخصصان دریافته ‌اند كه برخی از كرم‌ های روشن كننده حاوی مقادیر بیش از حد استاندارد جیوه هستند كه اثرات جانبی ناخوشایندی می ‌تواند بر روی پوست بر جای بگذارند.

این كرم‌ ها اغلب در فروشگاه‌ های لوازم آرایشی زیبایی یا از طریق آنلاین به مشتریان عرضه می‌ شوند.


"ارین گیلبرت" متخصص اصلی پوست شناسی در دانشگاه ایالتی نیویورک و دستیاران وی گزارش كردند كه مواردی از این عوارض جانبی در اثر مصرف كرم‌ های روشن كننده را حداقل یک بار در هفته در مركز پزشكی خود مشاهده كرده‌ اند.

برخی از این كرم ‌ها حاوی جیوه هستند كه یك ماده سمی است و می ‌تواند به سیستم اعصاب آسیب وارد كند.

گفتنی است، این تاثیرات نامطلوب روی زنان در گروه‌ های اجتماعی مختلف از جمله معلمان، مهندسان و با رنگ پوست متفاوت مشاهده شده است
من هم خدایی دارم
     
  
زن

 
۱۲ توصیه ساده برای زیبایی بدون آرایش



زیبایی در سادگی است.این روزها شیک بودن دیگر در استفاده زیاد از لوازم آرایش نیست بلکه در سادگی است. از حداقل لوازم آرایش استفاده کنید و در خانه هم کمتر این مواد را به کار ببرید.

حجم کمتر کرم‌ها و پودرها در صورت حتی موجب زیبایی بیشتر هم می‌شود.

خانم‌ها مجبور نیستند تا هر روز زمان زیادی را نگران استفاده از انواع کرم‌های شل و آبکی با پودرهای عطسه‌آور گران‌قیمت باشند تا زیبا به نظر برسند، بیشتر وقت دارند تا به خود زندگی بپردازند.
با اینکه خیلی از خانم‌ها برای اینکه به خود یا خانواده‌شان برسند خیلی وقت ندارند اما ناخودآگاه زمان زیادی را جلوی آینه تلف می‌کنند.

اولین حسن آرایش کم هم این است که کمی به وقت‌های آنها اضافه می‌کند. اما به همین راحتی هم نمی‌توان از کنار زیبایی و شیک بودن گذشت.

اینم یه نمونه آرایش ساده…

۱۲ توصیه ساده برای زیبایی بدون آرایش:

۱- به جای آرایش به سلامت پوست صورت‌تان توجه کنید. شرط لازم و کافی برای استفاده نکردن از لوازم آرایش داشتن یک پوست سالم و باطراوت است. غذای سالم بخورید. بهداشت پوست‌تان را مراقبت کنید و مراقب جوش‌های مزاحم باشید.

۲- پول لوازم آرایش را بدهید و یک صابون صورت خوب و یک شوینده مناسب برای پوست تهیه کنید.

۳-یک لایه‌بردارملایم دارای spf بالا هم می‌تواند در صاف و سالم به نظر رسیدن پوست مفید باشد.

۴-اغلب کرم‌های ضد پیری پوست برای خانم‌های زیر ۳۰ سال خیلی قوی هستند و نیازی به استفاده از آنها نیست اما اگر هنوز فکر می‌کنید که باید از یکی از این انواع کرم‌ها استفاده کنید یک مدل ملایم‌تر و ضعیف آن را انتخاب کنید.

۵- سعی کنید موها و ناخن‌های مرتبی داشته باشید. آرایش ساده و مناسب مو در زیبا به نظر رسیدن ظاهر بسیار موثر است. داشتن مو و ناخن مرتب موجب می‌شود حتی بدون استفاده از لوازم آرایش هم نامرتب به نظر نرسید. یک مانیکور ساده و یا مدل مویی انتخاب کنید که بتوانید برای یک هفته آن را نگه دارید.

۶-به جای انواع رژلب سعی کنید فقط از یک مرطوب‌کننده ساده استفاده کنید.

۷-اگر لب‌ها سالم و مرطوب به نظر برسند زیبایی خاص خود را خواهند داشت.

۸-اگر خیلی اصرار دارید که حتما چیزی روی پوست صورت‌تان استفاده کنید سعی کنید کرم ضدآفتابی که ته رنگ مختصری دارد به کار ببرید.

۹ این نکته را از یاد نبرید که حتی بدون آرایش هم باید هر روز از ضدآفتاب استفاده کنید.

۱۰-اگر قرار است فقط کمی آرایش کنید سعی کنید فقط ایرادهای کلی را برطرف کنید. لکه‌گیری روی پوست صورت با یک کرم ملایم یا یک نوک انگشت از ماسک صورت روی جای آبله کوچکی که دارید کافی است.

۱۱-لوازم آرایش اضافه خود را دور بریزید. یک میز آرایش خلوت کمتر شما را برای آرایش کردن تحریک می‌کند.

۱۲-اگر قرار باشد فقط دو نوع ماده آرایشی انتخاب کنید فقط یک پودر یا پن‌کیک ساده و یک مرطوب‌کننده و براق‌کننده لب از مارک‌های معتبر را انتخاب کنید
من هم خدایی دارم
     
  
زن

 
فقط در ۱۰ مرحله خود را آرایش کنید




کار خیلی سخت و پیچیده‌ای نیست که به بهترین شکل ممکن خود را آرایش کنید و نیاز به پول زیادی هم ندارد. فقط کافی است به تعدادی رموز زیبایی توجه کنید؛ نکاتی اساس و ضروری که به شما کمک می‌کند تا بدون صرف هزینه و زمان زیاد، زیباتر از همیشه ظاهر بشوید.

ممکن است شما بتوانید بهترین سایه چشم را خریداری کنید، گرانترین و بهترین کرم پودر یا یک کرم برنزه عالی تهیه کنید. اما اگر ابزار مناسبی برای استفاده از آن را نداشته باشید، ارزش و فایده محصول آرایشی ارزشمند شما از بین می‌رود.
از برس و قلم موهای آرایشی مناسب و خوب استفاده کنید. این کار رمز موفقیت در به کاربردن محصولات آرایشی به همان شکل و صورت موردنظر است و باعث می‌شود شما همان ظاهری را داشته باشید که می‌خواهید. برای یک گریمور حرفه‌ای ابزار آرایش، برس‌ها و قلم موها به همان اندازه محصولات آرایشی اهمیت دارد.

برس‌ها و قلم‌موها باید نرم و لطیف باشد و هنگام قرار گرفتن روی پوست این نرمی و لطافت حس بشود، البته جنس آنها باید طوری باشد که محصول آرایشی بتواند به خوبی روی سطح پوست حرکت کند. اگر یک قلم‌مو را در سایه یا رژگونه بمالید و رنگ آن قبل از زدن به روی صورت از قلم‌مو جدا بشود، آن قلم موی خوبی نیست.
استفاده از ابزار آرایشی مناسب به شکل باورنکردنی آرایش را ساده می‌کند و باعث می‌شود که آرایش و گریمی مانند افراد حرفه‌ای داشته باشید.

در ادامه یک آرایش را که در ۱۰ مرحله توسط یکی از اساتید زیبایی دانشگاه زیبایی در لندن ارائه شده است را برایتان شرح خواهیم داد. شما در این ۱۰ مرحله یک خودآرایی مناسب و خوب را آموزش خواهید دید. پس با ما باشید…

قدم اول، کرم پودر مناسب:

در ابتدا صورتتان را تمیز کنید و اگر خیلی خشک است با کمی کرم مرطوب کننده پوستتان را ملایم کنید.
هدف از استفاده از کرم پودر یا همان زیرسازی آرایش این است که پوست شما حالت یکنواخت و آماده برای آرایش را پیدا کند و همچنین کرم پودر می تواند رنگ دلخواهتان را نیز به پوستتان بدهد. بهتر است که تا آنجا که می توانید هنگام انتخاب کرم پودر خود، برای روز نزدیکترین رنگ به رنگ پوست خودتان را انتخاب کنید و برای شب رنگی دو درجه تیره تر از پوستتان را به کار ببرید. برای اینکار رنگ آن را روی استخوان فک خود امتحان کنید. اگر مناسب بود بر روی صورتتان چند نقطه بگذارید و بعد با اسفنج آرایشی کمی مرطوب به آهستگی بر روی پوستتان به طور یکنواخت پخش کنید.

قدم دوم، روشنی های صورت و ایجاد برجستگی:

معمولا خانم ها دوست دارند گونه های برجسته و بینی کوچکی داشته باشند . برای این کار کرم پودر یا فونی که از کرم پودر اولیه چند درجه روشن تر است باید داشته باشید و زیر چشم بالای گونه و زیر بینی همانطور که در تصویر مشخص شده است را روشن تر کنید. این کار را حتما با اسفنج تمیز انجام دهید و سعی کنید محو باشد. لازم است چندین بار این کار را تمرین کنید.

قدم سوم، پودر فیکس یا ثابت کننده:

در این مرحله شما نیاز به پودر فیکس یا ثابت کننده آرایش دارید که در همه مارک ها می توانید پیدا کنید. البته از پودر بچه نیز می توانید استفاده کنید اما بهتر است از نوع آرایشی برای خودتان تهیه کنید.
زدن پودر فیکس به این صورت است که در کف دستتان کمی پودر بریزید و بعد قلم بزرگ نرم را داخل این پودر بچرخانید و بعد از چند بار تکان دادن که پودر اضافی گرفته شد به ملایمت بر روی صورتتان بمالید. این کار رنگ پوستتان را یکنواخت می کند و موقع زدن سایه چشم باعث می شود اگر پودر سایه ریخت به راحتی پاک شود.

قدم چهارم، تشدید روشنی ها

اگر دوست دارید چشمان درخشانی داشته باشید کمی پودر اضافی زیر چشم ها و دور صورت بزنید.

قدم ینجم، سایه چشم

با توجه به رنگ لباستان و زمانی که می خواهید آرایش داشته باشید سایه مورد نظرتان را انتخاب کنید. اگر در روز آرایش می کنید از رنگ های مات و در شب از سایه های براق می توانید انتخاب کنید. سایه را با برس سایه بزنید و سعی کنید خوب و تمیز این کار را انجام دهید . با رنگ ها بازی کنید و در انتها با برس تمیز محو کنید.

قدم ششم، فر مژه:

اگر دوست دارید مژه های بلندی داشته باشید از فر مژه می توانید استفاده کنید. البته می توانید اگر فر مژه ندارید بعد از زدن ریمل ۳۰ ثانیه با دست مژه هایتان را به بالا ببرید و به این صورت نیز مژه ها فر می خورند. اما فر مژه را باید قبل از زدن ریمل به کار ببرید تا مژه هایتان نشکند و آسیب نبیند.

قدم هفتم، زدن ریمل:

سعی کنید یک ریمل عالی برای خودتان داشته باشید . ریمیلی که برس خوبی داشته باشد به شما کمک می کند مژه هایتان را بهتر آرایش کنید. ریمیل را به صورت زیگزاگ بزنید و مواظب باشید بر اثر زیادی مواد ریمل مژه هایتان به هم نچسبد. بهتر است قبل از زدن ریمل اضافی مواد را بگیرید.

قدم هشتم، زدن رژ گونه:

رژ گونه برای برجسته تر کردن گونه ها و شادابی پوستتان بسیار مناسب است.با قلم موی درشت و نرم رژگونه بزنید. برای روز رنگ های روشن و مات و برای شب از نوع براق نیز می توانید استفاده کنید.

قدم نهم، پودر فیکس و آرایش لب:

در این مرحله نوبت به رنگ لب رسیده است. خیلی از خانم ها رنگ های مات را دوست دارند و بهتر است برای روز از رنگ های مات استفاده کنید. ابتدا یک بار رژ دلخواه را بزنید و با دستمال کاغذی کمی پاک کنید و باز دوباره رژ لب را تکرار کنید. در خاتمه به طریقی که در قدم سوم شرح دادیم به تمام صورت پودر فیکس بزنید. این کار آرایش شما را تثبیت و از تعرق زیاد جلوگیری می کند.

قدم دهم: رژ لب درخشان یا تیره برای آرایش شب

معمولا برای آرایش شب رنگ لب ها می تواند تیره و یا براق باشد و البته بعضی خانم ها هم دوست دارند لب هایشان را بیشتر در آرایش نشان دهند. برای این کار رژ لب دلخواهتان را با خط لبی کمی تیره تر می توانید به کار ببریدو البته به یاد داشته باشید خط لب زیاد مد نیست و نباید در آرایش خیلی به چشم بیاید
من هم خدایی دارم
     
  
زن

 
توصیه هائی برای پیشگیری از پیر شدن پوست



تابش خورشید، هوای خشک، آلودگی های محیطی، کشیدن سیگار و استرس باعث می شوند که پوست شما شفافیت و رطوبت خود را از دست بدهد و چین های ریز و چروک های عمیق تر بر روی پوست شما ایجاد و به مرور پیشرفت نمایند.


سیگار نکشید: احتمال بروز و پیشرفت چین و چروک پیش از موعد در پوست (زمانیکه سلولهای پوست عمر طبیعی خود را کرده اند) در افراد سیگاری ۵ بار بیشتر از افراد غیرسیگاری است . پوست یک فرد سیگاری در سن ۴۰ سالگی شبیه پوست یک فرد غیر سیگاری در سن ۶۰ سالگی می باشد. کشیدن سیگار توانایی و قدرت احیاء و بازسازی پوست را کاهش می دهد و در نتیجه کولاژن جدید کمتری توسط سلولهای پوست تولید می شود و تجزیه کولاژن در پوست را سبب خواهد شد.


از تابش خورشید بر حذر باشید: تا حدالامکان در معرض تابش آفتاب و تشعشعات مضر آن قرار نگیرید و حتما از کلاه و عینک و کرمهای ضدآفتاب استفاده کنید تا آسیب کمتری به پوستتان برسد. بدین وسیله پوست شما فرصت بازسازی و ترمیم خواهد داشت و شما با این کار شانس دیگری به پوستتان داده اید. این مساله را نیز در نظر داشته باشید که کرم ضدآفتاب شما حاوی فیلتر های تابش های UVA,UVB باشد که این مطلب با برچسب Broad Spectrum مشخص خواهد شد. اشعه ماوراءبنفش UVB مهمترین عامل در ایجاد سرطان پوست می باشد (UVA هم تا حدی دخیل می باشد) و اشعه ماوراءبنفشUVA در ایجاد چروک در پوست دخالت مستقیم دارد. شماره (SPF) یا فاکتور ضدآفتاب نشانگر میزان محافظ از UVB و UVA می باشد. بعضی از تولید کنندگان کرم های ضدآفتاب با نمایش ستاره بر روی محصول خود به مصرف کننده اطلاعات لازم در این زمینه را می دهند . مثلا داشتن ۴ ستاره بر روی یک کرم ضدآفتاب بدین معناست که حداکثر میزان محافظت از پوست شما در برابر UVA انجام می دهد. استفاده روزانه از این کرمها می تواند از نابودی کولاژن و الستین پوست توسط این تشعشعات جلوگیری کرده و در نتیجه پوستی صاف تر، شفاف تر و شاداب تر داشته باشید.

به تغذیه خود توجه کنید: توجه به کیفیت غذایی که روزانه میل می کنید ممکن است از بروز چین و چروک بر روی پوست جلوگیری کند. بر اساس تحقیقات دانشمندان و محققین استرالیایی ارتباطی بین آنچه ما می خوریم و چگونگی بروز چین و چروک های در پوست وجود دارد.

کسانی که چین و چروک کمتری داشته اند از مقدار زیادی سبزیجات، لوبیا، ماهی ، شیر کم چربی و چای در وعده های غذایی اشان استفاده کرده اند. کسانی که چین و چروک بیشتری داشته اند زیاد در معرض تابش خورشید قرار داشته اند. خوردن آب معدنی (به دلیل داشتن املاح)، کیک، نان روغنی، شیرینی، گوشت قرمز و لبنیات پرچرب احتمال بروز چین و چروک ها را در پوست شما افزایش می دهد.


از ژل ها و کرمهای مرطوب کننده استفاده نمایید: مرطوب کننده ها واقعا نمی توانند شما را از دست چین و چروک ها نجات دهند . آنها پوست را با لایه ای از روغن و سلیکن می پوشانند که از خشک شدن آن جلوگیری کنند. اگر پوست خشک باشد چروک ها مشخص تر و محسوس تر می شوند. با مرطوب و چرب نگه داشتن پوست شما به پوست خود کمک می کنید تا چین و چروک های ریز را پوشانده تا مشخص نشوند. بهترین کار مرطوب کردن پوست بلافاصله پس از استحمام هنگام صبح می باشد. در حالیکه هنوز پوست شما قدری مرطوب است
من هم خدایی دارم
     
  
زن

 
ماسک برای لطافت و شفافیت و تغذیه پوست ماسکهای گلی




گل با خصوصیات مختلف خود فایده های بسیاری برای پوست داشته و در بسیاری از ماسکهای زیبائی استفاده میشئد . این ماده سبوم زیاد پوست را جذب کرده و پوستهای چرب را تمیز مینماید . گل همچنین دملها را خشکانده و از گسترش آنها جلوگیری میکند .

ماسک گل در خانه :

کمی پودر گل گرفته با نیم پیمانه آب ، نیم پیمانه آب گوجه فرنگی ، خیار و یا انگور خمیری تهیه کنید . این خمیر را بر روی تمامی صورت و گردن بصورت طبقه ای نازک بمالید ( حتماً مراقب چشمهایتان باشید ) .

۲۰-۱۵ دقیقه صبر کنید تا خمیر رطوبت خود را کاملاً از دست بدهد سپس با آب ولرم آنرا تمیز کنید .

این ماسک را میتوانید هفته ای یکبار انجام دهید . ماسک گل برای از بین بردن جوشهای جوانی ،چین و چروکهای صورت و بثورات جلدی مؤثر بوده و شادابی پوست را افزایش میدهد

ماسک هلو :

هلوی کاملاً رسیده ای را انتخاب کرده و خوب له نمائید . یک گاز استریل را پهن کرده و بعد از مالیدن هلوی له شده در آن تا کنید . سپس آنرا بر روی صورت و گردنتان مالیده و ۲۰ دقیقه در جائی استراحت کنید . این ماسک را با گلاب خوب تمیز نمائید .ماسک هلو شادابی پوستتان را افزایش میدهد .

ماسک هویج :

هویج و مقداری جعفری را در میکسر بصورت پوره در آورید .این ماده خمیر مانند را بر روی صورت و گردن مالیده و بعد از ۲۰ دقیقه با آب ولرم بشوئید . ماسک هویج پوست را از سموم مختلف پاک کرده و بدان ظرافت و لطافتش را بازمیگرداند .

ماسک خیار :

مقدارمساوی تخم خیار ،کدو و خربزه بخرید .این تخمها را جداگانه آسیاب کرده و بصورت پودر درآورید .این پودرها را بمقدار مساوی در لیوانی شیر مخلوط کرده و آنقدر بهم بزنید تا قوامی کرم مانند یابد . مخلوط مذکور را بصورت و گردنتان مالیده و ۲۰ دقیقه صبر کنید . سپس آنرا با گلاب بشوئید .این ماسک برای پوستهائی که روزنه های بزرگ بسیاری دارد مفید میباشد
من هم خدایی دارم
     
  
زن

 
چگونه رشد موها را سریعتر کنیم!



چه چیزی به موهایتان بزنید و چه کارهایی باید انجام داد تا موهایتان سریع تر رشد کنند ؟

معمولا همه دوست دارند رشد موهایشان سریع باشد و خیلی سریع رشد کنند و موهای شفاف و پر حجم و بلند داشته باشند در این زمینه ما توصیه هایی برای شما داریم .

موهای هر انسانی در مدت زمان کم و کوتاهی نمی توانند رشد کنند. زیرا معمولا با غذاهای امروزه ، و آلودگی هوا ضخامت موها کاهش می یابد .

حال مراقبت های لازمی که باید صورت بگیرد :

* اولین مرحله این است که موهای خود را بشناسید ، و شامپوی مناسب با جنس موهایتان را انتخاب کنید ، و یادتان باشد هرگز و برای یک مدت طولانی از یک نوع شامپو استفاده نکنید زیرا بعد از گذشت مدتی که به طور مداوم فقط از یک نوع شامپو استفاده کردید ، احساس می کنید که دیگر این شامپو موهایتان را تمیز نمی کند و قدرت اولیه را ندارد ، بله این مطلب درست است پس شامپوهای خود را عوض کنید و برای یک مدت طولانی از یک نوع شامپو مصرف نکنید .

* تا جایی که امکان دارد از سشوار ، اتوهای مو و.. استفاده نکنید زیرا تمام این موارد تار موهایتان را نازک می کند و وقتی که تار موهایتان نازک شد دیگر قدرتی ندارد و به مرور ریزش مو پیدا خواهید کرد .

* مو نیز مانند تمام اعضای بدن به تغذیه ی مناسب احتیاج دارد اما چه تغذیه ای ؟ شما می توانید از ماسک های مو و تقویت کننده های خاصی که برای موهای مختلف وجود دارد استفاده نمائید . و می توانید از ویتامین های مانند : منیزیم ، آهن و کلسیم استفاده نمایید تا رشد موهایتان را تسریع ببخشید . و سرتان را ماساژ دهید ، در تمام نقاط بر روی شقیقه ها ، وسط مغز تان ، پشت سرتان و .. و به طور کامل این ماساژ را تمام نقاط انجام دهید تا خون کافی به تمام نقاط مغزتان برسد این کار علاوه بر اینکه در جهت خون رسانی به مغزتان مفید است علاوه بر آن با خون بیشتری که به مغز برسد رشد موهای نیز سریع تر می شود و این عمل را می توانید یک یا دو بار در روز انچام دهید .

* از برس های مناسب استفاده کنید که موهایتان را نکشد ، و به آنها آسیبی نرساند ، بهترین برس ، برسی است که شانه های آن چوبی باشد و خصوصا از برس هایی که شانه های فلزی دارند دوری کنید .

* موها به طور طبیعی یک سانت در ماه رشد می کنند . مخمر آب جو بسیار برای رشد موها و ناخن ها مناسب است . این مخمر را بر روی موها و ناخن های خود بمالید و بعد آن را ماساژ دهید تا جذب شود .

شامپوهای مناسب و بخصوص نحوه ی شستن موهایتان راهی موثر به حساب می آیند .

* راه دیگر استفاده از روغن های مناسب جهت رشد موهایتان است ، از روغن های مانند : روغن بادام ، روغن دانه ی انگور ، روغن کرچک ، روغن زیتون ، جوانه ی گندم ، این روغن ها ی تغذیه کننده های بسیار موثر و خوبی در جهت تسریع رشد مو به حساب می آیند
من هم خدایی دارم
     
  
صفحه  صفحه 9 از 23:  « پیشین  1  ...  8  9  10  ...  22  23  پسین » 
علم و دانش

مسایل مربوط به زییایی

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA