انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
علم و دانش
  
صفحه  صفحه 20 از 23:  « پیشین  1  ...  19  20  21  22  23  پسین »

مسایل مربوط به زییایی


زن

 
نکاتی در مورد سلامتی پوست صورت شما



برای شستشوی صورت ، نوع صابون را بسته به نوع پوست خود و با مشورت پزشک انتخاب کنید. هرگز یک صابون را تصادفی و ندانسته به صورت خود نزنید. پس از شستشو، صورتتان را با حوله خشک کنید. برای خشک کردن نباید حوله را به صورت خود بکشید، بلکه فقط کافیست حوله را با پوست صورت خود تماس دهید و به آرامی روی نقاط مختلف صورت فشار دهید.

یکی از دلایل پیری زودرس و پیدایش چین و چروک و خشونت پوست، خشک کردن آن با حوله به روش خشن است. پس از خشک کردن صورت ، یک کرم مرطوب کننده بر روی آن بمالید تا رطوبت پوست حفظ شود.
مصرف بیش از اندازه ی هیچ ماده آرایشی برای پوست مفید نیست. حتی داروهای پوستی هم فاقد عوارض جانبی نیستند. بنابراین باید مصرف ماده آرایشی و دارویی کم ، و در حد لزوم باشد. یکی از عوارض این مواد پیری زودرس و ایجاد چین و چروک است.
برای تمیز کردن مواد آرایشی از پوست می توانید از پنبه آغشته به گلاب یا شیر پاک کن و یا آب و صابون استفاده کنید
* تغذیه مناسب برای برخی مشکلات پوستی

همان‌طور که می‌دانید تغذیه بر روی تمام قسمت‌های بدن تأثیر‌گذار است از جمله پوست. در حقیقت هر آن‌چه که می‌خورید می‌تواند بر روی کیفیت چهره‌ی شما تأثیر‌گذار باشد.
در زیر به چند نمونه از مشکلات پوستی اشاره می‌کنیم و مواد غذایی مناسب برای درمان هر کدام را برای شما می گوییم :

* کبودی ناشی از ضربت دیدن یا کوفتگی
سبزی‌جات برگدار سبز تیره مانند اسفناج بخورید. گیاه پاپایا (PAPAYA) یا انبه ی هندی حاوی ویتامین K است که برای لخته شدن طبیعی خون مفید می‌باشد. هم‌چنین ویتامین C نیز کلیدی است برای ترمیم زخم‌ها.

* چین‌ و چروک پوست
روغن زیتون، برنج قهوه‌ای و بادام بخورید.
این مواد غذایی سرشار از ویتامین E هستند که برای حفاظت غشای سلول‌های پوست مفیدند. در استرالیا طی یک مطالعه بر روی ۴۵۳ دانشجوی سال آخر معلوم شد افرادی که مواد غذایی‌ای مانند سبزی‌جات، لوبیاها، حبوبات و روغن زیتون مصرف می‌کنند، کمترین میزان چین و چروک پوستی را دارند.
پوست نازک
حبوبات، غلات، غذاهای دریایی و سیر بخورید.
سلنیوم موجود در این مواد غذایی خاصیت کششی و جهندگی سلولی را حفظ می‌کند، پیر شدن پوست را کاهش داده و در مقابل نور خورشید از آن محافظت می‌کند.
در یک بررسی مشخص شده که مکمل سلنیم، مس و ویتامین‌ها سوختگی ناشی از آفتاب را کاهش می دهند.
خرابی پوست در اثر اشعه‌ی خورشید
سبزی‌جات و میوه‌های زرد و نارنجی بخورید، مانند هویج، کدو حلوایی، طالبی.

* پوست خود را چگونه مرطوب نگه داریم؟

طراوت و شادابی پوست عمدتاً به علت «رطوبت» آن است. اگر رطوبت پوست در اثر خشکی و گرمای محیط کم شود و یا اگر جریان خون پوست در اثر سرما یا کهولت سن کاهش یابد، پوست دچار چروکیدگی می شود و طراوت خود را از دست می دهد. یکی از مواقعی که باید مراقب خشک شدن پوست شد، هنگام خروج از حمام است.

مواقع دیگر عبارت اند از ماه های بسیار گرم یا بسیار سرد ، پس از شستن صورت ، و سنین پیری. کسانی که پوست خشک دارند بیش از سایرین باید مراقب باشند
مصرف پودر مناسب در نواحی عرق سوز شده می تواند مفید باشد ، چون پودر عرق را جذب می کند و مانع تأثیر سوء آن بر روی پوست می شود .

باید بدانید که برای حفظ رطوبت پوست لازم نیست مرتب صورت خود را بشویید، چون این کار باعث پاک شدن لایه چربی محافظ پوست و خشونت آن می شود . برای مرطوب نگهداشتن پوست باید از مرطوب کننده ها استفاده کنید.

کرم های مرطوب کننده موجود در داروخانه ها برای این منظور بسیار مناسب هستند. طرز استفاده از مرطوب کننده ها به این صورت است که پس از خروج از حمام ، یا شستشوی صورت و خشک کردن آ ن، کرم را به صورت نقطه نقطه بر روی نواحی مختلف پوست پیشانی، گونه، بینی و چانه بمالید و سپس آن را با ضربات آهسته نوک انگشت بر روی تمام پوست صورت و گردن خود پهن کنید.

بهتر است هر روز صبح کرم مرطوب کننده را بمالید. یک بار مرطوب کردن پوست در ابتدای روز کافی است ولی اگر حمام رفتید، پس از خروج از حمام نیز این کار را انجام دهید.

اگر در آب و هوای گرم و خشک هستید و یا پوست شما خشک است، بهتر است روزی دو بار پوست خود را مرطوب کنید
من هم خدایی دارم
     
  
زن

 
شکلات تلخ از پوست در مقابل پرتوهای ماوراء بنفش محافظت می کند



گروهی از پژوهشگران انگلیسی دریافتند که شکلات تلخ می تواند از پوست در برابر صدمات پرتوهای ماوراء بنفش خورشید جلوگیری کرده و مانع ایجاد چین و چروکهای پوستی شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، نتایج تحقیقات محققان پوست شناسی لندن و کلینیک پزشکی پوستی هارلی استریت لندن در تحقیقات خود نشان دادند که مصرف روزانه اندکی شکلات تلخ می تواند خطر ابتدا به سرطان پوست را کاهش دهد.

همچنین شکلات تلخ اثرات ضد پیری دارد و ماده فلاوانون که در دانه های کاکائو حضور دارد و شکلات تلخ غنی از این ماده است می تواند از ایجاد چین و چروکهای پوستی جلوگیری کند.

این محققان خاطرنشان کردند که شکلات با شیر و یا شکلات شیرین چنین اثرات محافظتی در مقابل پرتوهای ماوراء بنفش ندارد.

براساس گزارش UK Express، این دانشمندان از داوطلبان شرکت کننده در این تحقیقات شامل 32 فرد سالم بزرگسال (22 زن و 10 مرد) با سن متوسط 42 سال خواستند که به طور روزانه مقدار مشخصی معادل 20 گرم شکلات تلخ مصرف کنند.

نتایج این تحقیقات نشان داد افرادی که از این دوز مشخص شکلات مصرف می کردند نسبت به افراد گروه کنترل که شکلات محتوی شیر را مصرف کردند، بیشترین محافظت را در مقابل آسیبهای پوستی ناشی از پرتوهای ماوراء بنفش نشان دادند.
من هم خدایی دارم
     
  
زن

 
درمان چروک صورت با لبنیات




آیا شما هم دارای چین و چروکهایی در پوست خود ، بخصوص صورت هستید ، توصیه می کنیم این مطلب را بخوانید.


خوردن روزانه حداقل دو نوع لبنیات ( شیر و ماست ) در پیشگیرى از بروز چین و چروك پوست به ویژه در سنین بالا مؤثر است. دكترهای متخصص تغذیه می گویند : مطالعات نشان داده است پروتئین، كلسیم و ویتامین B12 موجود در لبنیات نقش مهمى در پیشگیرى از بروز عوارض پوستى همچون خشكى، شكنندگى و اگزما دارند.

وى افزود: به همین دلیل افرادى كه در اثر افزایش سن در معرض پیرى پوست قرار دارند مى توانند با مصرف یك لیوان ماست به همراه دو لیوان شیر در روز ضمن تأمین منابع مورد نیاز مذكور به استحكام بافت استخوانى خود نیز كمك كنند.
ایشان با بیان اینكه مصرف سبزیجات همراه با فراورده لبنى همچون ماست به جذب مواد مغذى آن كمك مى كند تصریح كرد :عناصر ب 12، مصرف جوانه گندم، آویشن، شوید و میوه های تازه به همراه فراورده هاى لبنى مانند ماست جذب كلسیم، ویتامین همچون آهن را به دو برابر افزایش مى دهد
من هم خدایی دارم
     
  
زن

 
سلامت خود را ازناخن تشخیص دهید



مترجم: کشمیری-

آیا می دانید که وضعیت ناخن ها نشانگر سلامت کلی فرد است؟ لکه سفید، صورتی، برآمدگی و موج دار بودن ناخن می تواند علامت بیماری باشد. ناراحتی های کلیوی، قلبی و ریوی می تواند خود را در شکل و وضعیت ناخن نشان دهد. برای کشف رازهای نهفته در ناخن خود این مطلب را از «MSNBC» بخوانید.

۱ - ناخن های کم رنگ؛ هر چند برخی اوقات این نوع ناخن به پیری ارتباط داده می شود، می تواند نشانگر بیماری حاد مانند کم خونی، دیابت، بیماری کبدی، سوءتغذیه و سکته قلبی باشد.

۲ - ناخن های سفید؛ اگر بیشتر سطح ناخن سفید با لبه های تیره تر باشد می تواند نشانه ناراحتی کبدی مانند هپاتیت باشد.

۳ - ناخن های زرد: شایع ترین علت این حالت، عفونت قارچی است. با شدت گرفتن عفونت، بستر ناخن جمع و می تواند منجر به ضخیم و از هم پاشیدن ناخن شود. در موارد نادری نیز ناخن زرد می تواند نشانگر بیماری حادتری مانند تیروئید شدید و یا Psoriasis (نوعی بیماری پوستی) باشد.

۴ - ناخن آبی رنگ؛ این حالت نشانه نرسیدن اکسیژن کافی است. این حالت هم چنین می تواند نشانه عفونت در ناحیه ریه مانند ذات الریه باشد.

۵ - ناخن های موج دار؛ ناخن های موج دار و یا دارای حفره می تواند نشانه اولیه آرتریت التهابی و یا بیماری Psoriasisباشد Psoriasis و یا داءالصدف نوعی بیماری پوستی است که ۱۰ درصد موارد آن از ناخن شروع می شود.

۶ - ناخن های ترک دار و یا شکاف خورده؛ ناخن های خشک و شکننده که اغلب ترک برمی دارد به بیماری تیروئید ارتباط داده شده است.

ترک و یا شکاف همراه زردی ناخن می تواند بر اثر عفونت قارچی باشد.

۷ - ناخن با اطراف برآمده و متورم؛ قرمزی و پف دار بودن پوست تاخورده دور ناخن می تواند نتیجه لوپوس و یا اختلال بافت پیوندی باشد.

۸ - خط های تیره زیر ناخن؛ این مورد بلافاصله باید مورد بررسی قرار گیرد. بعضی اوقات این اختلال بر اثر ملانوما که خطرناک ترین نوع سرطان پوست است رخ می دهد.

۹ - ناخن های جویده شده؛ جویدن ناخن می تواند یک عادت قدیمی باشد اما در برخی موارد می تواند نشانگر اضطراب مستمر که نیاز به درمان دارد باشد. خوردن ناخن می تواند نشانگر اختلال وسواس نیز باشد.

در صورتی که نمی توانید خود را کنترل کنید بهتر است به پزشک مراجعه کنید.

همه افرادی که ناخن سفید دارند دچار بیماری هپاتیت نمی باشند اگر ظاهر ناخن شما را نگران کرده است به متخصص پوست مراجعه کنید
من هم خدایی دارم
     
  
زن

 
چگونه پوست را در زمان خواب آلوده بودن، شاداب نمایید



با پیروی از رهنمودهای زیر می‌توانید سر و صورت خود را آراسته کنید و آثار بی خوابی را از چهره خود بزدایید.

به توصیه های خانم بابی براون در این مورد توجه نمایید:

برخی شب‌ها یا خوابتان نمی‌برد یا نمی‌توانید بخوابید. بله، بی خوابی، جت زدگی (بی خوابی و ناراحتی ناشی از پرواز)، تا دیر وقت بیرون بودن، یا به خاطر فرزند بیمارتان، این‌ها از سارقین خواب شبانه هستند. صبح روز بعد اصلا سرحال نیستید، وقتی در آینه نگاه می‌کنید علائمی همچون پوست کدر، حلقه‌های تیره رنگ و چشم‌های پف آلود در صورتتان هویدا می‌شوند. از این رو با پیروی از رهنمودهای زیر می‌توانید سر و صورت خود را آراسته کنید و آثار بی خوابی را از چهره خود بزدایید.


برای پوست بی رنگ و رو
هایدریت (آبرسانی) درونی و بیرونی بهترین راه برای زنده ساختن پوست است. روز خود را با یک لیوان آب شروع کنید. پس از آن سراغ دیگر کارها بروید. زمانی که خسته هستید، کاهش لیپیدها باعث تبخیر آب پوست می‌شوند. و در نتیجه پوست خشک، سفت و کدر می‌شود.

راه حل:
از مرطوب کننده غنی تر و متراکم تر استفاده کنید (پترولاتوم عنصری است که اگر در مرطوب کننده باشد، نشانه خوبی است)، یا در عوض لوسیون، کرم بمالید. چند لحظه صبر کنید تا مرطوب کننده به خورد پوست برود. اگر باز هم پوست خشک بود، کار را تکرار نمایید.
اگر معمولا از یک زیر ساز استفاده می‌کنید، آنرا حذف ننمایید. پوست خسته، خشن و زبر است، و زیر ساز باید روی سطح و پوستی نرم و یکدست استفاده شود. در عوض، سراغ مرطوب کننده ای رنگ سایه بروید، این مرطوب کننده سرخی پوست را کاهش می‌دهد.

رهنمود:
چند قطره از زیر ساز خود را به مرطوب کننده اضافه کنید و خودتان این مرطوب کننده رنگ سایه ای را بسازید.

با دو سایه به صورت خود نیرو ببخشید:
سرخاب به همراه یک سایه روشن تر. از گونه خود شروع کنید، سپس به طرف خط موها پیش بروید. سپس سایه روشن تر را فقط روی گونه‌ها بمالید. این کار درخشندگی خاصی به پوست شما می‌بخشد.

برای حلقه‌های تیره رنگ دور چشم
راه حل و علاج این حلقه‌ها ترکیب دو ماسک یا مخفی ساز می‌باشد. با ماسکی صورتی کم رنگ برای مخفی نمودن این حلقه‌های تیره رنگ شروع نمایید. سپس آن را به صورت لایه ای روی ماسک همیشگی خود (ته رنگ زرد) بگذارید. حتما آن را اطراف دو چشم خود قرار بدهید. با نوک انگشتان ضربه‌هایی آهسته بزنید. سپس آنرا با پودر (تقریبا زرد رنگ) بپوشانید، این کار را با بالشتک مخملی انجام بدهید.

برای چشم‌های پف آلود
آرایش حداقل و جزئی بهترین راه حل برای چشم‌های پفی می‌باشد. سایه‌های چرب و درخشان را حذف نمایید، چرا که آنها خواب آلودگی و پفی چشم را نمایان تر می‌سازند. در عوض از سایه پودر نرم و مات استفاده کنید . و نیز از سایه‌های چشم‌هایی همخون با رنگ پوست بهره بگیرید. در این زمان هرگز سایه‌های تیره و سرخ رنگ که باعث هم رفتن چشم‌ها و خسته تر به نظر رسیدن می‌شوند، به کار نبرید.

بعد از استفاده از سایه، سایه چشمی سفید را روی انتهای بیرونی استخوان پیشانی بمالید (تا‌هایلات شوند). سپس چشم‌ها را فر موژه کنید تا بازتر شوند، در آخر فقط به مژه‌های بالایی ریمل بزنید. این کارها برای از بین بردن خستگی و تیره بودن پوست زیر چشم موثر می‌باشند.


5 راه حل موثر دیگر
1- پویا ساختن لباس‌ها
رنگی بپوشید که شادتر به نظر برسید. خود من، زمانی که آبی می‌پوشم احساس بهتری دارم.

2- عینک زدن
یک جفت عینک شیک، برای مخفی ساختن چشم‌های خسته موثر است.

3- به حرکت در آوردن بدن
ورزش کردن کمک شایانی به از بین بردن پفی صورت و سرحال نمودن می‌کند.

4- امتحان روغن‌های ضروری
توده ای نعناع، انرژی زایی فوری می‌باشد.

5- کلاه پوشیدن
اگر مرتب بیرون هستید، کلاه حصیری یا بیسبال، شما را شیک تر نشان می‌دهند
من هم خدایی دارم
     
  
زن

 
حساسيت پوستي از عوارض تزريق ژل و بوتاكس است



استفاده بيش از حد از ژل و بوتاكس در افراد موجب حساسيت پوستي و عفونت بيني در افراد مي شود.


مجيد لاهوتي عضو هيئت مديره جراحان پلاستيك

بيني كج از بيماري هايي است كه افراد مختلف به دليل ظاهر كج بيني، به متخصص و جراح زيبايي و پلاستيك مراجعه مي كنند.

بيني كج فقط شامل كج بودن تيغه بيني نيست بلكه انحراف در بافت نرمه بيني از علائم بيني كج در افراد است و به همين دليل آخرين تكنيك‌هاي علمي و تجربي بايد در هنگام جراحي بيني به كاربرده شود.

استفاده بيش از حد ژل و بوتاكس در درمان بيني و چروك هاي صورت موجب عفونت و حساسيت فردي در بيمار مي شود.

بازسازي و اصلاح تيغه بيني با مشخص كردن بهره هوشي و يا آگاهي فردي قابل فهم نيست و متخصص از اين طريق نمي تواند تشخيص به عمل جراحي بدهد.

افرادي كه عارضه بيني كج را در خود احساس مي كنند و آگاهي كامل در مورد جراحي بيني داشته و دچار توهم جراحي بيني نيستند، افراد مناسب در جراحي بيني هستند
من هم خدایی دارم
     
  
زن

 
ريزش مو و تبليغات ماهواره‌اي دروغين



کلينيک پوست و مو - دکتر محمدعلي نيلفروش‌زاده/ متخصص پوست و مو و رئيس مرکز تحقيقات پوست و سالک


حجم وسيع تبليغات دروغيني که صرفا جهت پر کردن جيب شبکه‌هايي که از اين طريق به کار خود ادامه مي‌دهند، انجام مي‌شود گاهي حتي پزشکان را وسوسه مي‌کند تا به نسخه کردن اين داروها بپردازند، در حالي که تمام اين تبليغات فقط اغواکننده بوده‌اند و کاملا دروغ هستند. به خاطر داشته باشيد ريزش مو علل مختلفي دارد و با توجه به نکات آموزنده‌اي که متخصصان پوست آنها را به سادگي در نشريه سلامت با شما مطرح کرده‌اند بايد به وضوح دريابيد آن نکات علمي هرگز با آنچه در اين تبليغات مطرح مي‌شود هم‌خواني ندارد. درمان‌هاي استانداردي که تحت مطالعات علمي قرار گرفتند و هم‌اکنون به‌طور رايج براي ريزش مو به کار برده مي‌شوند بار ديگر برايتان ذکر مي‌کنم تا ضمن آشنايي با آنها و بهره‌گيري از اثرات درماني‌شان متوجه شويد که نبايد گول اين تبليغات را بخوريد...

داروي آشنايي که حتما اگر دچار يزش مو باشيد نام‌اش را شنيده‌ايد، ماينوکسيديل است. اين دارو در درمان ريزش موي مردانه، تاييد شده و کاملا علمي است. اساس بيولوژيکي اثر ماينوکسيديل در توقف ريزش مو ناشناخته است، اما به نظر مي‌رسد مشتقات گشادکننده عروق موجود در اين ترکيب، گردش خون را افزايش مي‌دهد و اثرگذار است.

قرص فيناسترايد يا پروپشيا هم که دوز مناسب يک ميلي‌گرم در روز آن براي درمان ريزش مو مورد تاييد FDA قرار گرفته است. اين دارو موجب توقف ريزش مو شده و در بعضي مردان رويش قابل‌ملاحظه طي دو سال از مصرف را دارد.

درمان‌هاي نوين ريزش مو که دايم نيز در حال پيشرفت هستند شامل داروهايي چون دوتاسترايد، کتوکونازول (ترکيب ضدقارچي که براي درمان شوره سر و درماتيت هم کاربرد دارد) و موارد ديگر مي‌باشند.

برخي از درمان‌ها نيز وجود دارند که در آينده مي‌توانند نويدبخش درمان ريزش مو شوند و بر پايه اطلاعات در دسترس علت‌شناسي ژنتيکي مولکولي ريزش موي مردانه اين درمان‌ها و تحقيقات روي آنها در دست اجراست. از جمله آنها مي‌توان به بلوک‌کننده‌هاي رسپتور آندروژن (ژن اصلي ريزش مو که اگر بلوک شود مي‌توان ريزش مو را متوقف کرد) و يا درمان‌هايي که بر ساير ژن‌هاي موثر بر ريزش مو اثر مي‌کنند، اشاره کرد. همه درمان‌هايي که به آن اشاره کردم نيازمند پيگيري و استمرار هستند و به مرور ريزش مو را کم و متوقف مي‌کنند. بديهي است هيچ کدام از آنها با يک‌بار استفاده قرار نيست معجزه کنند! و البته در تبليغات اين داروهايي که ذکر مي‌شود ريزش مو را درمان مي‌کنند اين دروغ بزرگ و غيرمنطقي گفته مي‌شود و من بابت آن هشدار مي‌دهم تا فريب نخوريد
من هم خدایی دارم
     
  
زن

 
اثرات روش‌هاي غيرجراحي جوان سازي، موقت و كوتاه مدت است


يك فوق تخصصي آكولوپلاستيك با اشاره به اثر موقت و كوتاه مدت جوان سازي به شيوه غيرجراحي (تزريق فيلر يا ژل و بوتوكس) گفت: طول مدت اثر ژل شش تا 12 ماه و بوتوكس سه تا شش ماه است.

دكتر رضا نبيي

همواره تغييرات وابسته به سن در صورت و پلك بروز مي‌كند به شيوع و استقبال افراد براي دوباره جوان‌سازي اشاره كرد و افزود: بر اساس وضعيت آناتوميك و شكل ابروها مي‌توان صورت را بازسازي كرد كه فرد جوانتر و شاداب‌تر نشان دهد.

در شيوه غيرجراحي تزريق بوتوكس عضلات فلج مي‌شوند، در تزريق فيلر (ژل) فضاي خالي پر و برگردانده مي‌شود.

در روشهاي غير جراحي عوارض متعددي مشاهده شده است كه از آن جمله مي‌توان به تزريق ماده به داخل عروق پيشاني (شريان و وريد پيشاني) و انتقال آن به شريان مركزي چشم و نهايتا كوري اشاره كرد.

عفونت محل تزريق و حساسيت به ماده تزريق شده از ديگر عوارض روش‌هاي غيرجراحي دوباره جوانسازي است، ‌در برخي موارد اين روش‌هاي غيرجراحي علاوه بر زيبايي كاربرد درماني دارد اما درعين حال اين روش‌ها را به هر فردي توصيه نمي‌كنيم.

در مواردي كه روشهاي غيرجراحي كارساز نيست از شيوه جراحي استفاده مي‌شود.

جوان سازي محدوديت سني ندارد اما تغييرات در حدود ميانسالي ظاهر و بيشتر مراجعين، ميانسال هستند اما براي افتادگي ابرو و پف چشم كه غالبا به علت سابقه فاميلي است در سنين پايين مراجعه مي‌شود.
من هم خدایی دارم
     
  
زن

 
4 توصيه غذايي براي داشتن پوست سالم


مصرف آب هويج، امگا 3 روغن ماهي، تخم كدو حلوايي و آب خالص اثر فوق‌العاده‌ خوبي بر پوست دارند.

براي اينكه پوست شفاف و شادابي داشته باشيد ابتدا بايد از درون بدن شروع كنيد.

كرم‌ها و لوسيون‌هاي پوست ممكن است بسيار با ارزش باشند ولي هميشه راه حل مناسبي براي درمان مشكلات پوستي شما نيستند.

برخي از مشكلات پوستي به عوامل مختلفي مربوط مي‌شود مانند: سوء تغذيه، كشيدن سيگار و به مدت طولاني در معرض آفتاب قرار گرفتن كه نتيجه آن‌ها پيري زودرس است.

در اينجا 4 ماده غذايي را به شما معرفي مي‌كنيم كه اثر فوق‌العاده‌ خوبي بر پوست دارند.

آب هويج

آب هويج به عنوان يك ضدالتهاب، پوست شما را سالم و شاداب مي‌كند.

آب اين نوع سبزي، سرشار از ويتامين A است كه براي سلامت پوست و چشم بسيار مهم است.

اگر بدن به اندازه كافي ويتامين A دريافت نكند به بيماري‌هاي پوستي مختلفي مبتلا مي‌شود كه برخي از آن‌ها عبارتند از:

• پيري زودرس

آكنه

• ناخالصي‌هاي پوستي

امگا3 روغن ماهي تصفيه شده (بدون جيوه)

اكثر ما، اسيدهاي چرب امگا 3 لازم براي بدن را دريافت نمي‌كنيم و اين كمبود مي‌تواند منجر به بروز بيماري هاي مختلفي شود كه برخي از آن‌ها عبارتند از:

• شوره سر

• پوسته پوسته

• خشك شدن پوست

• بهبود طولاني مدت زخم‌هاي پوست

با مصرف امگا 3 روغن ماهي، بدن شما اسيدهاي چربي را دريافت مي‌كند كه براي سلامت پوست و موي شما داراي اهميت خاصي است.

روغن ماهي خاصيت ضدالتهابي نيز دارد.



تخم كدو حلوايي و روي

روي، در بهبود پوست نقشي اساسي دارد. اگر بدن شما با كمبود روي، مواجه است پوست شما آنطور كه لازم است خوب به نظر نمي‌آيد.

روي، به عنوان يك منقبض كننده، بافت بدن شما را سفت و محكم مي‌كند و به شكل سولفات روي، براي درمان آكنه و التهابات پوستي كاربرد فراوان دارد و تخم كدو حلوايي سرشار از روي است.
آب خالص

اكثر افراد به اندازه كافي آب نمي‌نوشند.

با نوشيدن آب، تمام سموم بدن، از جمله، سمومي كه ميتوانند بدن را به انواع بيماري‌هاي پوستي مبتلا كنند، از بين ميروند.

آب تصفيه شده و خالص براي پوست شما بسيار بهتر است.

سعي كنيد هميشه يك بطري بزرگ آب در كنارتان داشته باشيد تا مجبور شويد آب بيشتري بنوشيد.
من هم خدایی دارم
     
  
زن

 
ويتامين B9 از ريزش مو جلوگیری می کند!


ويتامين B9 در برگ گياهان سبز در جگر و در برخي دانه‌ها مثل ذرت و نخودفرنگي موجود است.

محققان آمريکايي مي‌گويند سالمنداني که ويتامين B9 بيشتري مصرف مي‌کنند کمتر دچار ريزش مو مي‌شوند.
به گزارش خبرگزاري فرانسه محققان پس از بررسي عادات غذايي و ميزان ريزش مو در 50 هزار مرد متوجه شدند افرادي که ويتامين B9 بيشتري مصرف مي‌کنند 20 درصد کمتر از ديگران دچار ريزش مو مي‌شوند.
ويتامين B9 که بيشتر در رابطه با اهميت مصرف آن در زنان بارداري براي پيشگيري از بروز نقص در جنين صحبت مي‌شود در برگ گياهان سبز در جگر و در برخي دانه‌ها مثل ذرت و نخودفرنگي موجود است
من هم خدایی دارم
     
  
صفحه  صفحه 20 از 23:  « پیشین  1  ...  19  20  21  22  23  پسین » 
علم و دانش

مسایل مربوط به زییایی

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA