انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
علم و دانش
  
صفحه  صفحه 21 از 23:  « پیشین  1  ...  20  21  22  23  پسین »

مسایل مربوط به زییایی


زن

 
كاشت دندان زيبايي ، آسايش بيمار را به همراه دارد




علم كاشت دندان ،فرصت دستيابي به زيبايي، آسايش و راحتي بيماران را فراهم مي كند.


احمد نمازي

با توجه به بالا رفتن سطح فرهنگ، دانش و توقع بيماران، لازمه ارضاي روحي و رواني بيمار، ارائه كار قابل قبول با كيفيت بالا و استفاده از تكنيك هاي عمومي است.

امروزه جايگزيني دندانهاي از دست رفته با درمان هاي پروتز دنداني متحرك به سرعت رو به افزايش است.

با بررسي دلايل شكست درمانهاي كاشت دندان مي توان شانس موفقيت چنين درمانهايي را در هر دو جنبه كلينيكي و لابراتواري بالا برد و در نهايت با انجام درمان مناسب، رفاه و آسايش بيشتري را براي بيماران فراهم آورد
من هم خدایی دارم
     
  
زن

 
کک مک‌ پوست را جدي بگيريد




بروز كك مك در تابستان به علت شدت آفتاب بر روي پوست افزايش پيدا مي‌كند


کک مک (فرکل)عارضه‌ايست که اغلب مواقع با تابش آفتاب بر پوست در بسياري از افراد ايجاد شده و آنان را به مدت طولاني درگير و براي فرد خطري ايجاد نمي‌کند، اما کک ‌مک‌هاي غيرمرتبط با تابش آفتاب را بايد جدي گرفت و به متخصص مراجعه کرد.

دکتر محمد علي نيلفروش زاده فوق تخصص پوست

کک مک که بيشتر در افراد با پوست روشن، چشمان آبي و موهاي قرمز و بلوند بروز مي‌کند از سن 5 سالگي شروع مي‌شود به صورت لک‌هاي کوچک قهوه‌اي روشن در مناطق باز بدن مانند صورت، شانه و پشت افراد ديده مي‌شود.


در تابستان اندازه، تعداد و عمق کک مک افزايش مي‌يابد اما در زمستان کوچک‌تر، روشن‌تر و کمتر مي‌شود، اين عارضه ممکن است از نظر زيبايي آزار دهنده باشد ولي اغلب خطري ندارد.همچنين در افراد مبتلا به فرکل شيوع خال‌هاي بدن افزايش مي‌يابد و کک مک‌هايي که در سنين پايين شروع شده در زمستان‌ها هم باقي مي‌ماند.

کک مک‌هايي که در محل‌هاي غيرمرتبط با اشعه آفتاب مشاهده مي‌شود بايستي حتما توسط پزشک بررسي شود؛ چرا که کک مک در بيماري‌هايي مثل گزودرما پيگمانتوزا و نوروفيبروماتوز هم ديده مي‌شود
من هم خدایی دارم
     
  
زن

 
حفاظت از پوست با چاي سبز




به گفته محققان چاي سبز به دليل داشتن تركيبي موسوم به پلي‌فنول‌ها خاصيت طبي براي پوست دارد.

پلي‌فنول‌ها نابودكننده راديكال‌هاي آزاد (مولكول‌هايي كه از طريق تغيير DNA در داخل سلول باعث سرطان مي‌‌شوند) در سلول هستند.

به گفته محققان پلي‌فنول‌ها علاوه بر نابودكردن راديكال‌هاي آزاد با تسريع مرگ سلول‌هاي سرطاني از سلول‌هاي سالم نيز حفاظت مي‌كنند.

محققان دانشكده پزشكي جورجيا، تأثير يكي از فراوان‌ترين پلي‌فنول‌ها در چاي سبز را بر سلول‌هاي پوست و رشد سلول‌هاي سالم پوست مورد بررسي قرار دادند و مشخص شد اين ماده، سلول‌هاي غير فعال پوست را مجبور به فعاليت مي‌كند.

به گفته محققان، سلول‌هاي پوست كه به سطح مي‌رسند، معمولاً فقط 28 روز زنده مي‌مانند و از روز بيستم اين سلول‌ها در بخش سطحي پوست به انتظار مرگ مي‌نشينند، اما اين بررسي نشان داد كه EGCG اين سلول‌هاي نيمه مرده را دوباره فعال مي‌كند. به گفته محققان مي‌تواند براي درمان بيماري‌هاي پوستي نظير «پسورايسيس» راهگشاي مفيدي باشد.
من هم خدایی دارم
     
  
زن

 
پيوند موي طبيعي نيازي به متخصص بيهوشي ندارد



پيوند موي طبيعي، عملي است كه با بي‌حسي موضعي انجام مي‌شود

و نيازي به كلينيك تخصصي و حضور متخصص بيهوشي ندارد و تنها پزشك دوره‌ديده و وجود مانيتورينگ و سيستم احيا در مطب الزامي است.

دكتر حجت‌الله ‌ابدالي،

پيوند موي طبيعي، علم و مهارت انتقال فوليكول‌هاي طبيعي وزنده مو (‌پياز‌هاي مو) است؛

از ناحيه اهداكننده‌كه مي‌تواندازقسمت پشت‌سر يا بدن باشد به نواحي‌اي كه مو از دست داده‌اند مانند سر، ابرو، مژه، ريش و سبيل شخصي كه كانديد مناسب عمل پيوند موي طبيعي است.

آيا لازم است اين عمل را در اتاق‌هاي عمل بيمارستاني يا در كلينيك‌هاي خاص و در حضور متخصص بيهوشي انجام داد،?

پيوند موي طبيعي عملي است كه با بي‌حسي موضعي انجام مي‌شود. نيازي نيست كه اتاق عمل همانند اتاق عمل جراحي‌ها در بيمارستان باشد و اصولا صلاح نيست كه به‌دليل طولاني بودن اين عمل در اتاق عمل بيمارستان انجام گيرد؛ به‌دليل وجود عفونت‌هاي بيمارستاني و باكتري‌هاي مقاوم و خطر آلودگي پوستي.

اما با اين حال، وجود مانيتورينگ و سيستم احيا در تمام مطب‌هايي كه اعمال سرپايي انجام مي‌شود الزامي است و يك پزشك فارغ‌التحصيل از دانشكده پزشكي در مقطع پزشكي عمومي هم بايد درباره احيا آگاهي و مهارت داشته باشد. براي انجام اين عمل نياز به بيهوشي و متخصص بيهوشي نيست.

اصولا امروزه اعمال جراحي زيبايي اهميت زيادي دربين جوامع به‌خصوص جامعه ايراني پيدا كرده است. پيوند موي طبيعي قطعي‌ترين راه براي رهايي از طاسي در اشخاصي است كه از طاس بودن خود خشنود نيستند.

در واقع اگر شخصي كانديد مناسب اين عمل بوده و عمل به‌طور استاندارد و با مهارت براي اين شخص انجام شود تغييرات مثبت و چشمگيري در چهره بيمار ايجاد مي‌شود؛ ضمن اينكه اين عمل، نوعي جراحي ترميمي (براي موارد از دست رفتن مو ناشي از آسيب‌هاي فيزيكي شامل سوختگي و تصادفات) است كه در مقايسه با موارد زيبايي، اهميت ويژه‌اي دارد.

چرا اين عمل فقط توسط پزشكان بايد انجام شود؟

پيوند موي طبيعي و جابه‌جايي فوليكول (پيازها)ي زنده مو فقط يك عمل ساده نيست كه بتوان به راحتي آن را انجام داد. دكتر ابدالي در اين خصوص بيان‌كرد: دانش كافي پيرامون فيزيولوژي بدن، انواع بيماري‌ها به‌خصوص گروه‌هايي كه موجب ريزش مو خواهند شد و داروهايي كه روي اين روند مؤثرند همگي در دانشكده پزشكي به پزشكان آموخته مي‌شود.

گرچه اين عمل جزء اعمال سرپايي است ولي انجام آن مستلزم آموزش‌هاي پايه اعمال جراحي است كه در دوره آموزش پزشكي به همه پزشكان آموخته مي‌شود. عمل پيوند موي طبيعي عملي تكنيكي، بسيار ظريف و هنري است؛

بنابراين پزشكي كه جراح پيوند موي طبيعي است حتما بايد تكنيك اين عمل را آموخته و به‌خوبي آن را با زيبايي‌شناسي و آناتومي چهره بياميزد تا نتيجه مطلوب به‌دست آيد.وي افزود: به‌طور معمول اين عمل جزء اعمال خطرناك است،ولي هميشه به دنبال هر درماني حتي مصرف يك قرص ساده در پزشكي، بايد مراقب عوارض جدي يا غيرجدي بود.

داشتن دانش كافي درباره تكنيك اين عمل، آناتومي سر، و لايه‌هاي پوست سر الزامي است؛ ضمن اينكه اهميت دادن به تمامي جنبه‌هاي درمان و به‌خصوص پيگيري بيمار بعد از عمل و درمان تا رسيدن به نتيجه نهايي وظيفه تمامي پزشكان از ابتداي اشتغال به اين حرفه است.

اين عمل در تمامي كشورها توسط پزشكان (MD) در مطب انجام مي‌شود و شخصي كه كانديد پيوند موي طبيعي است، مي‌تواند با در نظر داشتن چند نكته پزشك خود را انتخاب كند.

اين نكات عبارتند از:



- پزشكي كه دوره آموزشي اين عمل را گذرانده باشد و دانش او به روز باشد.
- سابقه پزشك و تجربيات وي در اين زمينه كافي باشد.
- روش پزشك در انتخاب درمان و انتخاب روش مناسب جراحي بر مبناي استانداردهاي روز جهاني
- تجهيزات و فضاي مناسب مطب يا كلينيك
- اطلاع از جزئيات عمل و عوارض احتمالي عمل كه در اين خصوص مي‌توانيد سؤالات خود را از پزشك معالج خود بپرسيد.
من هم خدایی دارم
     
  
زن

 
ژل های جوان کننده پوست تا چه حد موثرند؟




به تازگی ژل های جوان کننده پوستی وارد بازار شده اند که مدعی هستند سلولهای پوست را جوان می سازند،آیا این موضوع حقیقت دارد؟


در حال حاضر هیچگونه ژل با اثرات دایمی مربوط به جوان سازی پوست که تایید شده مراجعه ذیصلاح علمی باشد در دسترس نمی‌باشد.


دکتر حسین طباطبایی متخصص پوست و زیبایی

زندگی ماشینی و پر استرس،استفاده بی رویه از آفتاب،تغذیه نامناسب،عدم تحرک جسمی،سیگار، بیماری‌های جسمی مزمن و از همه مهمتر ارث، باعث پیری زودرس چهره می‌شود.


آموزش بهداشت پوست از دوران کودکی کمک به جلوگیری از پیری زودرس پوست می کند.


درمان‌های کاربردی در جوان سازی پوست

از نظر درمانی جوان سازی با استفاده از کرم‌های حاوی مواد کلاژن ساز و تامین رطوبت پوست و استفاده از کرم های ضد آفتاب تا حدی از ایجاد چروک‌های پوستی جلوگیری می کند.


روش ابری ژن و میکرو درم ابری ژن،

: این روش تا دهه اخیر که لیزرهای جوان سازی و اشعه رادیوفرکانس وارد دنیای زیبایی و درمان چین و چروک و شلی پوست گردید ، استفاده می شد.


اشعه رادیوفرکانس یا R.F و لیزرهای Ablation و Non A BLATION موثرترین روش های جوان سازی هستند که به تدریج انواع جدید آن با اثرات بهتر و عوارض کمتر ساخته شد که از انواع لیزرها نوع FRAXiaL با حداقل عوارض رضایت خاطر بیماران را فراهم می سازد.


باید حداقل 6-5 بار با فواصل 2-1 ماه یک بار تکرار شود و پس از آن نیز هر 12-6 ماه یک بار جهت فعال ماندن اثرات کلاژن سازی تمدید شود،در مواردی که حفره یا فرورفتگی‌های صورت با روش‌های فوق ترمیم نشود از فیلرها یا ژل‌های پرکننده استفاده می شود، ژل های با اثرات موقت حدود یک سال، اگر عوارض احتمالی هم ظاهر شود ،موقتی خواهد بود.


در حال حاضر هیچگونه ژل با اثرات دایمی که تاییده شده مراجع ذیصلاح علمی باشد در دسترس نمی باشد.


استفاده از روش لیپوفیلینگ

در این روش از چربی پوست خود بیمار در نواحی فرو رفته و چین های دایمی صورت تزریق می شود که روشی بسیار موثر است و از آنجا که از چربی پوست خود بیمار استفاده می شود بنابراین عوارض واکنش در برابر اجسام خارجی ایجاد نمی شود ،این روش مشکل بوده پزشک باید آموزش های مخصوصی را در استفاده از این روش دیده باشد همچنین این کار باید در اتاق عمل مناسب و مجهز انجام گیرد
من هم خدایی دارم
     
  
زن

 
منشأ پيري پوست عوامل قبل از بلوغ است



علت اكثر بروز چين و چروك ها در سنين بالا مربوط به قرارگيري در معرض آفتاب در سنين قبل از بلوغ است.


طوسي متخصص پوست و مو

سالمندان بايد در فصل هاي خشك و سرد سال دفعات حمام كردن را كاهش داده و حداقل هفته اي يك بار به حمام بروند تا از بروز خشكي و چين و چروك پوست جلوگيري شود.

عوامل مؤثر بر چين و چروك در سنين بالا سابقه ژنتيكي، بالا رفتن سن، نور شديد آفتاب، مصرف سيگار و بروز بيماري هاي مزمن است.

70 درصد عوارض نور آفتاب تا قبل از بلوغ و 20 درصد آنها در بقيه عمر رخ مي دهد بنابراين از كودكي نبايد زياد در معرض نور آفتاب قرار گرفت چراكه ممكن است در بروز پيري زودرس دخالت داشته باشد.

وازلين و ارپويترين از جمله مرطوب كننده هاي مفيد براي سالمندان براي پيشگيري از خشكي و بروز چين و چروك است./
من هم خدایی دارم
     
  
زن

 
ناخن‌ها سلامتي شما را نشان مي‌دهد



مهم است كه به تغييرات ناخن‌هاي‌تان توجه داشته باشيد، زيرا ممكن است بيانگر يك مشكل بهداشتي زمينه‌اي باشد.

اين بيماري‌ها ممكن است نشانه‌هايي در ناخن شما ايجاد كند:

* بيماري كبدي، كه ممكن است با سفيد شدن ناخن‌ها خود را نشان دهد.
* بيماري كليوي، اگر نيمي از هر ناخن صورتي و نيمي ديگر سفيد باشد.
* بيماري قلبي، اگر بستر ناخن‌ها قرمز باشد.
بيماري ريوي، كه ممكن است با ضخيم‌ و زرد شدن ناخن‌ها و رشد آهسته آنها همراه باشد.
* كم خوني، اگر بستر ناخن‌ها رنگ‌پريده باشد.
* ديابت، اگر ناخن‌هاي سايه زردرنگ داشته باشند و در پايه ناخن سرخ به نظر برسد
من هم خدایی دارم
     
  
زن

 
سوء تغذيه و کمبود ويتامين موجب بروز لک‌هاي پوستي مي‌شود




سوء تغذيه و کمبود ويتامين ها در بدن عوارض و آسيب هاي متعددي را به دنبال دارد که از جمله آنها مي توان به بروز لک ها و صدمات پوستي اشاره کرد.

دکتر محمد علي نيلفروش زاده، فوق تخصص پوست

اين گونه لک‌ها اغلب بر اثر کمبود ويتامين B12 و سوء تغذيه اتفاق مي‌افتد و در نژادهاي داراي پوست تيره نيز شايع تر است.

اين لک‌ها ظاهري لکه لکه دارند كه بر اثر کمبود ويتامين A گسترده مي‌شود و همراه با برجستگي‌هاي شبيه به پوست مرغ ظاهر مي‌شوند. البته اين گونه لك‌ها بر اثر کمبود اسيد فوليک و اسيد کوربيک و همچنين انواع کم خوني ها نيز ديده مي شود.

گفتني است: بهترين راه درمان اين لک ها تامين مواد مورد نياز بدن به خصوص ويتامين ها مي باشد که در صورت عدم پاسخگويي بدن به رژيم هاي طبيعي حتما بايد با مشورت پزشک متخصص، از داروهاي ويتاميني و مكمل استفاده کرد.
من هم خدایی دارم
     
  
زن

 
جراحي ليپوساكشن خطر مرگ را به همراه دارد




آمار‌ها نشان مي‌دهد از هر صد هزار مورد جراحي زيبايي ليپوساكشن ده مورد منجر به مرگ مي‌شود .


ايرج خسرو نيا متخصص داخلي

ليپوساكشن يك نوع عمل جراحي زيبايي براي خارج كردن چربي‌هاي زائد است كه عوارض خطرناكي را در پي دارد .


آمار مرگ و مير جراحي ليپوساكشن دقيق نيست چرا كه در بعضی مواقع افراد براي بيماري‌هاي ديگر از جمله عمل روده ، معده و يا ناراحتي‌هاي زنان به اتاق عمل مي‌روند وهمزمان با آن عمل زيبايي ليپوساكشن هم انجام مي‌د‌هند که اگر منجر به فوت شد نمي‌توان علت مرگ را صراحتاً به ليپوساكشن نسبت داد .


آمبولي يا انسداد رگ براثر لخته‌‌ي خون يا حباب هوا ، مسموميت به علت تزريق مقادير زياد مايع همراه با ليدو كائين و يا عفونت ناشي از عمل كه در صورت درمان نشدن با آنتي‌بيوتيك به سندروم شوك سمي تبديل مي‌شود از جمله عوامل منجر به مرگ در جراحي ليپوساكشن هستند .


افراد دچار اضافه وزن ورزش كرده و رژيم غذايي منطقي را زير نظر متخصص تغذيه دنبال كنند واگر وزن آنها بالاي 140 كيلوگرم است عمل حلقه معده را انجام دهند .
من هم خدایی دارم
     
  
زن

 
سالمندان نياز جدي‌تري به مصرف مرطوب‌كننده‌ها دارند



يك متخصص پوست:

سالمندان نياز جدي‌تري به مصرف مرطوب‌كننده‌ها دارند
مرطوب كننده‌ها با توجه به نوع پوست انتخاب شود



با افزايش سن، پوست افراد به مرور زمان خشك‌تر شده و استفاده از مرطوب كننده‌ها در افراد مسن ضروري مي‌شود.

دكتر محمد حسين‌پور

در حالت طبيعي پوست بدن بايد داراي 10 درصد رطوبت باشد و در صورت تبخير بيش از حد آب از سطح پوست بدن، پوست خشك شده و علايمي مانند پوسته پوسته شدن، قرمزي و خارش بروز مي‌كند.

استفاده از مرطوب كننده براي پوست‌هاي خشك ضروري است، ولي آنچه بايد به آن توجه كرد نوع مرطوب كننده و ميزان چربي آن است كه بايد بر اساس ميزان خشكي پوست انتخاب شود.

كرم‌هاي مرطوب كننده پوششي ميان پوست و محيط اطراف به وجود آورده و مانع تبخير بيش از حد آب از سطح پوست مي‌شود. ضمن آن كه چربي موجود در كرم‌هاي مرطوب كننده، رطوبت مورد نياز پوست را تامين مي‌كند.

همچنين با افزايش سن، پوست بدن آب را از دست مي‌دهد به طوري كه پوست افراد مسن معمولا خشك است. در نتيجه استفاده از كرم‌هاي مرطوب كننده در افراد مسن ضرورت بيشتري دارد.

بهترين زمان استفاده از كرم‌هاي مرطوب كننده پس از شستن دست‌هاست. همچنين افرادي كه در طول روز با آب و مواد شيميايي مانند مايع ظرف‌شويي در تماس هستند، پس از اتمام كار و خشك كردن دستها بايد حتما از كرم‌هاي مرطوب كننده استفاده كنند.

تعداد دفعات استفاده از كرم‌هاي مربوط كننده در طول روز نيز به نوع پوست بستگي دارد. هر چه پوست خشك‌تر باشد، ميزان استفاده از مرطوب كننده نيز افزايش مي‌يابد.

در صورتي كه پوست به نوع خاصي از مرطوب كننده حساسيت داشته باشد بايد بلافاصله نوع مرطوب كننده را عوض كرد. همچنين بيماران مبتلا به اگزماي پوستي بايد از مرطوب كننده‌هاي ضد آب استفاده كرده تا پس از شستشوي دست دچار خشكي پوست نشوند.
من هم خدایی دارم
     
  
صفحه  صفحه 21 از 23:  « پیشین  1  ...  20  21  22  23  پسین » 
علم و دانش

مسایل مربوط به زییایی

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA