انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
علم و دانش
  
صفحه  صفحه 22 از 23:  « پیشین  1  ...  20  21  22  23  پسین »

مسایل مربوط به زییایی


زن

 
استفاده از ناخن‌هاي مصنوعي در درازمدت موجب از بين رفتن ناخن مي‌ش

يك متخصص پوست:

استفاده از ناخن‌هاي مصنوعي در درازمدت موجب از بين رفتن ناخن مي‌شود
شكنندگي و وجود لك بر روي ناخن ناشي از كمبود كلسيم بدن نيست


بافت ناخن برخلاف تصور عموم از نوعي پروتئين، انواع اسيدهاي آمينه و كمي آهن تشكيل شده است و شكنندگي ناخن يا وجود لك بر روي آن ناشي از كمبود كلسيم بدن نيست.

سيما رسايي

هنگامي كه به دلايلي مانند رژيم غذايي يا تعذيه نامناسب ميزان ورود پروتئين به بدن فرد كاهش يابد، ناخن‌ها شكننده مي‌شود.

شست ‌و شوي مكرر دست‌ها به دلايل شغلي يا داشتن وسواس و به ويژه شست و شوي متناوب دست‌ها با آب سرد و گرم موجب شكننده شدن ناخن مي‌شود. همچنين بيماري‌هاي خاص پوستي كه ريشه ناخن را درگير مي‌كند، قرار داشتن تحت درمان‌هاي شيميايي كه موجب سوء جذب مواد لازم مي‌شود و يا سوء تغذيه اين مشكل را تشديد مي‌كند.

براي درمان شكنندگي ناخن در ابتدا بايد شست و شوي مكرر دست‌ها و استفاده از آب سرد و گرم به صورت متناوب را محدود كرد. استفاده از كرم‌هاي نرم كننده دست پس از شست و شو نقش موثري در استحكام ناخن دارد.

از ديگر روش‌هاي مقابله با شكستگي ناخن استفاده از مواد مكمل تغذيه‌اي و گاه داروهاي موضعي است كه تجويز اين داروها بر عهده متخصصان است.

از ديگر عوامل موثر در شستگي ناخن عادات شخصي و نحوه عملكرد فرد است . اگر تايپيستي با يك دست بيشتر تايپ كند شكنندگي ناخن را در دست اول بيشتر مي‌بيند. استفاده از ناخن‌هاي مصنوعي نيز در دراز مدت موجب از بين رفتن صفحه ناخن مي‌شود
من هم خدایی دارم
     
  
زن

 
معجونی گیاهی برای رفع لکه های صورت و جوشهای بدن


این معجون و یا بهتر بگوییم ماسک ویژه جهت رفع لکه های ناشی از جای جوشها و یا لکه های حاملگی بسیار موثر است به شرط آنکه حتما به طور مداوم و روتین، طبق عادت با هر بار حمام کردن و یا هفته ای دو بار این کار انجام شود :

مواد لازم برای هر بار استفاده از این ماسک :

ماست کم چرب : یک قاشق غذا خوری
حنای بی رنگ : یک قاشق مربا خوری
گلا ب : دو سه قطره

این مواد را با هم مخلوط کرده و قبل از حمام به مدت پانزده تا بیست دقیقه بر روی صورت یا بدن خود و جاهایی که جوش می زند بمالید و صبر کنید تا خوب جذب شود که بهتر است برای جذب بهتر اگر فرصت داشتید کمی هم در بخار حمام بمانید تا کاملا جذب پوست شود در غیر این صورت لزومی نیست و می توانید پس از این مدت زمان بشویید.
اثر بخشی این ماسک زمانی خود را نشان خواهد داد که با هر بار حمام کردن بر روی صورت و بدن گذاشته شود، در صورتی هم که فقط به عنوان ماسک بر روی پوست صورت مورد استفاده قرار می گیرد حتما هفته ای دو بار استفاده شود آنوقت شما تاثیر آن را پس از یک ماه استفاده ی مرتب بر روی چهره و بدن خود خواهید دید.

« دعا زاییده ی معرفت است و نیایش بخشی از ساختار وجود آدمی
من هم خدایی دارم
     
  
زن

 
روغن های گیاهی . کافئین و مو های شما



کافئين در تقويت موها موثر است
استفاده از روغنهاي گياهي تاثيري در جلوگيري از ريزش مو ندارد

دکتر زهرا حلاجي متخصص پوست و مو:

با توجه به تحقيقاتي که اخيرا انجام شده است، استفاده از کافئين در شوينده‌هاي سر، سبب تقويت و استحکام ريشه موها مي‌شود.

شوينده‌ها به دليل مدت زمان کوتاهي که درتماس با پوست سر قرار مي گيرند تاثير زيادي در تقويت مو ندارند اما تحقيقاتي که اخيرا انجام شده، نشان مي‌دهد استفاده از کافئين در شامپوها و قرار گرفتن آن به مدت 5 دقيقه بر روي سر مي‌تواند در تقويت موها موثر باشد.

استفاده از لوسيون‌هاي گياهي در تقويت موي سر موثر اما به تنهايي کارساز نمي‌باشد. از جمله اين لوسيون‌ها، گياه قزل گون است که در درمان ريزش و تقويت موي سر به عنوان درمان جانبي موثر است.

روغن‌هايي چون روغن مار، نارگيل و بادام هيچ گونه تاثيري در ريزش يا عدم ريزش مو نداشته و صرفا در مورد موهاي خشک و شکننده و خوش حالت كردن آن قابل استفاده است.

استفاده از درمان سنتي از جمله استعمال حنا در مورد تقويت ريشه مو غيرموثر است و کارايي حنا در کاهش چربي مو و بهتر نمودن کيفيت آن است.

نخود به دليل دارا بودن استروژن، ماده‌اي مقوي است اما به علت ميزان جذب کم تاثير ناچيزي در تقويت موي سر دارد
من هم خدایی دارم
     
  
زن

 
مدل ها برای داشتن چهره بی عیب چه می کنند؟؟



حتما تا کنون تصاویر مدلهای زیبا را در مجلات دیده اید و به خودتان گفته اید که این مدلها برای داشتن چنین چهره عالی چه میکنند؟


در این مقاله کلمات فاندیشن (Foundation) و کانسیلر (Concealer) مدام تکرار میشوند که به معنی انواع کرم پودر هستند، همان مواد زیرسازی و پنهان کننده لکه های صورت.
خلق یک چهره بی عیب و نکات اولیه زیرسازی آرایش و پنهان کردن لکه ها و جوشها ,حتما تا کنون تصاویر مدلهای زیبا را در مجلات دیده اید و به خودتان گفته اید که این مدلها برای داشتن چنین چهره عالی چه میکنند؟
در حقیقت این چهره بی عیبی که شما میبنید، نتبجه کار فاندیشن و کانسیلرها یا همان کرم پودر است. اگر شما در صورتتان جوش یا لکه دارید، فاندیشن و کانسیلر به شما کمک خواهد کرد که صورتی بی عیب داشته باشید.دو نوع کرم پودر وجود دارد:به صورت مایع و به صورت کرم. کرم پودر مایع یا همان Color Veil یک جلای مات و یک پوشش کنترل شده بر روی پوست ایجاد میکند و کاری میکند که پوست شما زیباتر به نظر برسد و لکه ها و کبودی دور چشم را به خوبی میپوشاند. کرم پودر ماتیکی برای قسمت هایی از پوست که میخواهیم بپوشانیم، پوشش خوبی ایحاد میکند. انواع لکه ها و آثاری که میخواهیم بپوشانیم عبارتند از: کبودی زیر چشم، جای زخم و سوختگی، رگهای نمایان، چروکها و آثار کشیدگی، جای بخیه، تاتو، ماه گرفتگی ها لکه های ناشی از بالا رفتن سن. همچنین با این ماده میتوان چروکهای ریز زیر چشم را پوشاند.
برای بهتر شدن اثر کرم پودر، همیشه از پن کیک متناسب با همان کرم پودر استفاده کنید چونکه حالت ضد آب به آن میدهد. درست مانند یک پوست دوم. به هنگام استفاده از کرم های آرایشی از یک اسفنج آرایش استفاده کنید. کرم آرایشی یا همان کرم پودر را به صورت دایره شکل روی پوست بکشید تا کامل پوست را پوشش دهد. حالا زیرسازی آرایش شما حاضر است تا با استفاده از رنگهای متناسب صورتتان را آرایش کنید.کرم پودر یک جلای بی نقص به چهره شما و پوششی درخشان به پوست شما میدهد. کرم پودر برای یکنواخت کردن رنگ چهره، پوشاندن لکه ها صورت و جلا دادن به صورت استفاده میشوند. کرم پودر را باید خیلی یکنواخت بر روی پوست کشید تا حالت براق پدا نکند. کرم پودرهای مرغوب حاوی ماده ضد آفتاب بوده و نقش مرطوب کننده نیز دارند. استفاده از رنگ اشتباه در کرم پودر باعث میشود که آرایش شما رنگ واقعی خود را نشان ندهد و کمی چرک به نظر برسد. بر عکس آنچه بسیاری از خانمها تصور میکنند، کرم پودر و مواد زیرسازی آرایشی، اگر مرغوب باشند، برای پوست بسیار مفید بوده و مثل کرم صورت و مواد ضد چین و چروک عمل میکنند. کرم پودرها و مواد زیر سازی آرایشی مرغوب، اگر با کرم مرطوب کننده استفاده شوند، لایه محافظ پوست شما را تقویت میکنند. رنگدانه های پوست شما، با استفاده از این مواد مرغوب، در برابر گرد و غبار و اشعه های مضر نور آفتاب حفاظت میشود. برای یک محافظت خوب بهتر است به میزان ماده ضد آفتابی که در کرم پودر شما وجود دارد دقت کنید.

برای یک زیر سازی آرایشی خوب شما باید از یک کرم پودر به صورت، کرم، مایع یا پودر استفاده کنید. که انتخاب آن به نوع پوست شما، رنگدانه های پوست شما و همچنین میزان پوششی که پوست شما نیاز دارد، بستگی دارد. اگر می بینید که پوست شما به محض استفاده از کرم پودر آن را به خود جذب میکند، بهتر است که از کرم پودر چربتر استفاده کنید. کرم پودرهای پودری برای کنترل میزان چربی در پوستهای چرب بیشتر کاربرد دارند. اگر به طور مداوم در طول روز و هر روز از کرم پودر خوب استفاده کنید، این زیرسازی باعث میشود که آرایش شما حالتی کاملا طبیعی داشته باشد
من هم خدایی دارم
     
  
زن

 
استفاده از تلفن همراه براي پوست زيانبخش است



محققان ايتاليايي در تازه ترين يافته هاي خود درباره زيان هاي استفاده از تلفن همراه به نتايج جديدي دست يافته اند که بر اساس ان استفاده از اين وسيله ارتباطي اثر زيان بخش روي پوست افراد دارد.

هنوز بطور کامل ضرر نداشتن استفاده از تلفن همراه و بطور کلي امواج الکترومغناطيسي براي سلامت انسان ها مشخص نشده است. اما جامعه پزشکي و جراحي ايتاليا در اين زمينه به نتايجي دست يافته است که براساس انها برخي از بيماريها از جمله بيماري هاي پوستي بخاطر استفاده از تلفن همراه بوجود مي ايد.
بر همين اساس به نظر مي رسد نيکل و کروم استفاده شده در بخش هاي مختلف فلزي تلفن همراه براي اعضاي بدن ما خطرناک است و باعث بروز بيماريهاي پوستي بويژه در مناطقي از بدن که بطور معمول در تماس با تلفن همراه يعني صورت و گوش هستند، مي شود.

به نوشته روزنامه ايتاليايي زبان لااستامپا، ‌ده هزار نفر از مردم ايتاليا از بيماريهاي پوستي ناشي از استفاده از تلفن همراه رنج مي برند که علت اصلي ان وجود نيکل و يا در برخي از موارد کروم در مواد سازنده تلفن هاي همراه است. در همين زمينه پزشکان ياد اور شدند اين بيماري ها بين جوانان هجده و سي و پنج سال که مدت زمان طولاني يعني بيش از يک تا يک و نيم ساعت در هر روز را به استفاده از تلفن همراه اختصاص مي دهند،‌ شيوع بيشتري دارد.

بر اساس تازه ترين تحقيقات بعمل امده، در امريکا از هر دو تلفن همراه يک دستگاه از ان داراي نيکل در اطراف صفحه نمايش و دگمه هاي ان است. در اروپا نيز بر خلاف قوانين و مقررات اتحاديه اروپا درخصوص استفاده کمتر از نيکل در برخي از توليدات،‌ با وجود اين قوانيني خاص براي محدوديت استفاده از نيکل در ساخت تلفن هاي همراه که در طي روز بيش از هر وسيله ديگري در تماس با پوست هستند،‌ وجود ندارد.
من هم خدایی دارم
     
  
زن

 
افسانه جوش صورت و شکلات حقیقت دارد؟


بسیاری از ما به خاطر اینکه جوش های صورتمان بیشتر نشود از خوردن شکلات امتناع می کنیم ، اما به راستی شکلات باعث جوش صورت می شود؟

70 درصد از جوانان و نوجوانان فکر می کنند که خوردن شکلات سبب بروز جوش پوستی می شود.
این درحالی است که محققان مرکز کنترل و پیشگیری از بیماریها در آتلانتا در مقاله ای که در ژورنال علمی انجمن پزشکی آمریکا منتشر کردند نشان دادند که جوشهای پوستی در اثر مصرف غذاهای خاص مثل شکلات ایجاد نمی شوند.
این محققان در این خصوص اظهار داشتند: "آکنه یا جوش پوستی بی شک شایع ترین بیماری در بین نوجوانان است و حتی می تواند به 70 تا 87 درصد از بزرگسالان نیز آسیب برساند. فاکتورهای متعددی در بروز این جوشها مشارکت دارند.
از جمله این فاکتورها می توان به ترشح بیش از حد چربیها به سلولهای پوست و فعالیت میکروبهای مسئول التهاب در فولیکولهای پوست اشاره کرد.
همچنین شرایط دیگری چون جنبه های ژنتیکی و خود ملتهب کننده ها،استرس و استعمال دخانیات در بروز این جوشها دخالت دارند."
بین 62 تا 70 درصد از جوانان معتقدند که بین جوش و غذاها یک ارتباط مستقیم وجود دارد این درحالی است که به گفته این دانشمندان، نقش غذاها در بروز این جوشها بسیار کم و یا اصلا هیچ است.
اولین تلاشهای علمی برای درک ارتباط جوش و شکلات در دهه های 60 و 70 آغاز شد و نشان داد که شکلات موجب وخیم شدن حالت جوشها نمی شود.
اکنون این تحقیقات جدید نشان می دهد که مصرف شکلات برای جوشها کاملا بی ضرر است.
من هم خدایی دارم
     
  
زن

 
شکلات پوست را جوان مي‌کند



محققان به مردم توصيه مي کنند، براي کند کردن روند پيري پوست ، شکلات سياه مصرف کنند.

پژوهشگران دريافتند که شکلات سياه موجب جوان ماندن پوست مي شود و علاوه بر اين در برابر تاثير منفي اشعه هاي مافوق بنفش خورشيد از آن حفاظت مي کند.

اشعه مافوق بنفش موجب از دست رفتن حالت کششي طبيعي پوست بدن انسان مي شود که ابتلا به بيماريهاي سرطاني يکي از پيامدهاي آن است اما مواد شيميايي فعال موجود در شکلات سياه يعني فلاوانولها نقش دفاعي پوست را افزايش مي دهند که در عين حال موجب جواني آن مي شود.

محققان انگليسي مي گويند هرچند شکلات سياه بيشترين تاثير را بر پوست صورت دارد اما بايد توجه داشت که شکلات موجب بروز روحيه تهاجمي در انسان هم مي شود.

دانشمندان دانشگاه کارديف هم اعلام کرده اند، نتايج بررسي 17 هزار و 500 نفر نشان داده کساني که در کودکي هر روز شکلات مي خورده اند در 30 سالگي روحيه تهاجمي داشته اند.
من هم خدایی دارم
     
  
زن

 
بستن زياد مو و فر و بيرنگ کردن از عوامل ايجاد موخوره




به گفته يك متخصص پوست و مو، شانه کردن بسيار زياد مو، بستن زياد مو، فر کردن و بيرنگ کردن مو از عوامل ايجاد کننده موخوره مي‌باشد. آسيب‌هاي حرارتي ناشي از استفاده مکرر از سشوار نيز در ايجاد موخوره موثرند.

دکتر امير هوشنگ احساني،

مو يک بافت مرده است و ما نمي توانيم آسيب هايي را که به آن وارد مي شود را به طور دايم ترميم کنيم، خاطر نشان کرد: نکته مهم در نگهداري از مو اين است که کارهاي شيميايي نظير فر زدن و بيرنگ کردن را به حداقل برسانيم چون باعث تضعيف مو مي‌شوند.

طبقه‌بندي انواع مو و انتخاب شامپوي متناسب با نوع مو،

موي معمولي خشک است ونه چرب (وقتي فرزده يا رنگ شده نيست) و اکثر مواقع خوب وسالم به نظر مي رسد ، براي اين نوع مو بايد شامپوي موي معمولي را انتخاب کرد.

راهکارهاي پيشگيري از آسيب به مو

اجازه دهيد که موهايتان در حال شست و شو به طور طبيعي رها باشند ، قدري شامپو روي کف دستتان بريزيد ، بايد بدانيد که چقدر شامپو استفاده کنيد آن قدر که کف مناسبي تمام روي موهايتان را بپوشاند ، شامپو را در دستتان کف کنيد و سپس آن را به روي موهايتان بماليد ، از پوست سر شروع کرده و آن را با ماساژ آرام ولي دقيق نوک انگشتان روي موهايتان بماليد ، از جمع کردن موها به سمت بالا و روي سر و مالش زياد از حد بپرهيزيد ، براي خشک کردن مو با استفاده از يک هوله خشک و تميز با دقت به موهايتان ضربه بزنيد تاخشک شوند.

در حالي که موها هنوز مرطوب است با استفاده از برس يا شانه دندانه درشت به طور آرام رو به پايين شانه بزنيد، از نزديکي نوک موها شروع و کارتان را به سمت بالا و به طرف ريشه ها ادامه دهيد ، مو را وقتي که خيس و آب چکان است با سشوار خشک نکنيد، با سرعت حداقل و پايين ترين درجه حرارت گرماي سشوار را روي يک نقطه متمرکز نکنيد چون مي تواند رطوبت را از مو گرفته و آسيب جدي به آن وارد کند.

راه‌هاي جلوگيري از ايجاد موخوره

استفاده پيشگيرانه از مواد نرم کننده مو و اجتناب از تحريکات شيميايي مو تنها راه جلوگيري از ايجاد موخوره است.

در صورتي که موخوره ايجاد شود، مو هرگز همانند حالت اوليه ترميم نمي شود ، مايعات ترميم کننده موخوره بايستي مستقيما به نوک مو زده شوند.

استفاده از روغن هاي چرب کننده نيز کمي در درمان موخوره موثر است ، شامپوهايي که حاوي مواد نرم کننده مو هستند تا حدودي در درمان موخوره موثر مي باشد و در نهايت توصيه مي شود در صورت عدم بهبودي با روش هاي مذکور، موها کوتاه شود
من هم خدایی دارم
     
  
زن

 
پوستى بدون چروك با ده ماده غذایى



اگر به دنبال پوستی شفاف هستید توصیه می کنیم این مقاله را بخوانید . در این مطلب با ده نوع ماده غذایی که بر پوست شما تاثیر باورنکردنی دارند آشنا می شوید.


بسیارى از مردم ویتامین A را پیام آور بینایی بهتر مى دانند.توجه كنید كه سلامت پوست ما نیز مستقیماً به میزان ویتامین A غذاى ما مرتبط است.ویتامین A براى خنثى كردن عناصر مضر پوست نقش آنتى اكسیدان را بازى کرده و از تشكیل چین و چروك در آن جلوگیرى مى كند. به علاوه پیشرفت آن را به تاخیر مى اندازد و پوست ما را جوان نگاه مى دارد.دو سوم ویتامین A مصرفى ما از بتاكاروتن تامین مى شود كه تولید كننده رنگ زرد و نارنجى در میوه ها و سبزی هاست. بدن ما بتاكاروتن را به ویتامین A كه براى سلامت پوست الزامى است تبدیل مى كند و به مصرف مى رساند. سیب زمینى ، هویج و زردآلو منبع غنى بتاكاروتن است.
ویتامین A نوسازی پوست را افزایش می دهد و از تشكیل چین و چروك در آن جلوگیرى مى كند. ویتامین A محلول در چربى بوده و به راحتى در بافت بدن ما ذخیره مى شود،در حالى كه قابلیت ذخیره شدن در هیچ گیاهى را ندارد.مصرف آن بیش از میزان مجاز روزانه تاثیر سمى دارد،بنابراین عاقلانه نیست كه قرص ویتامین A را به غذاى خود بیفزایید.به مزه دلپذیر میوه ها و سبزیجاتى كه حاوى مقدار زیاد بتاكاروتن هستند و مصرف آنها خطری براى سلامتی پوست ندارد بسنده كنید.

10 راه ساده براى افزودن بتاكاروتن به سبد غذایى شما وجود دارد:
1- هویج رنده شده به سس ماکارونی یا لازانیای خود بیفزایید.در مزه غذا تاثیر چندانى ندارد، اما كاروتن آن پوست شما را تغذیه مى كند.

2- برگ تازه اسفناج را به سبزیجات سالاد خود بیفزایید.اسفناج نسبت به سایر سبزیجات گروه خود بتاكاروتن بیشترى دارد.

3- روزانه یك ماده لبنى با طعم میوه مصرف کنید،مثل ماست و میوه تازه.زردآلو، هلو و انبه را به آن بیفزایید تا میزان كاروتن غذاى شما افزایش چشمگیری داشته باشد.

4- برش هاى كوچكى از هندوانه را همراه با نعناع به نوشیدنى خود بیفزایید.تاثیر بسیار مطلوبى بر پوست شما خواهد گذاشت.

منابع غنی از ویتامین A عبارتند از:
جگر، شیر، زرده تخم مرغ، پنیر چدار، ماهی ، سیب زمینی شیرین، هویج، کدو حلوایی، طالبی، زرد آلو، هلو، کلم بروکلی، گریپ فروت ، اسفناج و سایر سبزیجات سبز تیره و برگی شکل.

5- همیشه برگ كلم تازه داشته باشید و به عنوان پیش غذا آن را میل كنید.

6- به شام خود میوه بیفزایید.كمپوت هلو و زردآلو یا هلو و زردآلو تازه را در دسترس نگه دارید یا به سالاد میوه شبانه خود بیفزایید.

7- میوه هاى گرمسیرى را انتخاب كنید. اگر از میوه هاى عادى خسته شده اید به میوه هاى مناطق حاره مانند انبه روى آورید.
8- گل كلم یا اسفناج تازه را به ماكارونى یا سالاد گوجه فرنگى بیفزایید. موجب شادابى پوست شما خواهد شد.

9- انبه را در سس تند جانشین گوجه فرنگى كنید که نه تنها گیرنده هاى چشایى شما به وجد در مى آیند بلكه میزان زیادى كاروتن نیز به سبد غذایى شما افزوده شده است.


10- آب میوه هاى غنى از كاروتن را بنوشید
من هم خدایی دارم
     
  
زن

 
چرا ناخن‌هايتان مي‌شكند؟



بافت ناخن برخلاف تصور عموم از نوعي پروتئين، انواع اسيدهاي آمينه و كمي آهن تشكيل شده است و شكنندگي ناخن يا وجود لك روي آن ناشي از كمبود كلسيم بدن نيست.

سيما رساييمتخصص پوست

هنگامي كه به دلايلي مانند رژيم غذايي يا تغذيه نامناسب ميزان ورود پروتئين به بدن فرد كاهش يابد، ناخن‌ها شكننده مي‌شود.

شستشوي مكرر دست‌ها به دلايل شغلي يا داشتن وسواس و بويژه شستشوي متناوب دست‌ها با آب سرد و گرم موجب شكننده شدن ناخن مي‌شود. همچنين بيماري‌هاي خاص پوستي كه ريشه ناخن را درگير مي‌كند، قرار داشتن تحت درمان‌هاي شيميايي كه موجب سوء جذب مواد لازم مي‌شود و يا سوءتغذيه اين مشكل را تشديد مي‌كند.

براي درمان شكنندگي ناخن در ابتدا بايد شستشوي مكرر دست‌ها و استفاده از آب سرد و گرم به صورت متناوب را محدود كرد. استفاده از كرم‌هاي نرم‌كننده دست پس از شستشو نقش موثري در استحكام ناخن دارد.

: از ديگر روش‌هاي مقابله با شكستگي ناخن، استفاده از مواد مكمل تغذيه‌اي و گاه داروهاي موضعي است كه تجويز اين داروها بر عهده متخصصان است.

از ديگر عوامل موثر در شكنندگي ناخن عادات شخصي و نحوه عملكرد فرد است .اگر تايپيستي با يك دست بيشتر تايپ كند، شكنندگي ناخن را در دست اول بيشتر مي‌بيند. استفاده از ناخن‌هاي مصنوعي نيز در درازمدت موجب از بين رفتن صفحه ناخن مي‌شود.
من هم خدایی دارم
     
  
صفحه  صفحه 22 از 23:  « پیشین  1  ...  20  21  22  23  پسین » 
علم و دانش

مسایل مربوط به زییایی

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA