انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
گفتگوی آزاد
  
صفحه  صفحه 5 از 32:  « پیشین  1  2  3  4  5  6  ...  32  پسین »

The Conference | میزگرد بچه های لوتی...!!!!


مرد

 
وصيت نامه كوروش كبير

وصیت نامه کوروش هخامنشی
ای پروردگار بزرگ ، خداوند نیاکان من ، ای آفتاب و ای خدایان این قربانیها را از من بپذیرید و سپاس و نیایش مرا نیز در ازای عنایاتی که نسبت به من فرموده و در همه زندگانیم به وسیله علایم آسمانی ، نوای پرندگان و ندای انسان ارشادم کرده اید که چه باید بکنم و از چه کارها احتراز نمایم .به خصوص قدر شناسی بی حد و قیاس دارم که هیچ گاه مرا از یاری و حمایت خود محروم نداشته اید و هرگز حتی در حین نهایت کامیابی باز مقهور غرور نشده ام . اکنون از درگاه متعال شما در خواست دارم زندگی فرزندانم ، زن ، دوستانم و وطنم را قرین نیکی و سعادت بدارید و مرگ مرا هم مانند زندگانیم توام با عزت و افتخار .
پسران من و شما ای دوستانم ، پایان عمر من فرا رسیده است . من این حالت درگذشت را بنا بر آثار و قراینی درک می کنم . وقتی که از میان شما رفتم باید به وسیله گفتار و عمل نشان دهید که مرد سعیدی بوده ام .هنگامی که کودک بودم و باز در اوان جنوانی و روزگار سالخوردگی از نعمتها و خوشیهای هر یک از آن مراحل نیک برخوردار شده ام ، با مرور زمان بر قدرتم پیوسته افزوده شده است اما در زمان کهولت نا توان تر از عهد جوانی نبوده ام و به خاطر ندارم اقدام به کاری کرده باشم و یا چیزی طلب نموده باشم ولی کامیاب نشده باشم .به علاوه دوستانم را به وسیله نیکیها بهره مند و خوشبخت و دشمنان خود را خوار و زبون کرده ام و این سرزمین نیاکان خویش را که پیش از من نام و نشانی در آسیا نداشت به اوج ترقی و تعالی رسانیده ام و حتی یکی از کشورهای مسخر خویش را از دست نداده ام . در سراسر زندگی به آنچه خواسته ام رسیده ام و همواره نگران که مبادا به شکستی دچار آیم یا خبر نکبت باری بشنوم و همین بیم و نگرانی مانع از آن شد که به شیوه سبک سران زیاده از خود راضی و غره شوم . اینک که از میان شما می روم پسرانم را باز می گذارم ،همان فرزندانی که هدیه خدائی اند . وطن خود و دوستانم را سرفراز می گذارم و می گذرم . شکی نیست که همگان مرا خوش بخت خواهند پنداشت و یاد مرا ارجمند و گرامی خواهند داشت . اکنون باید دستوراتی راجع به کشورم و دستگاه پادشاهی خویش بدهم تا پس از درگذشتم میان شما اختلافی پیش نیاید . ای پسرانم ، من هر دو شما را یکسان دوست دارم . اما فرزند ارشدم را که بر اثر عمر طولانی تر تجربیات بیشتری دارد رهبر جرگه آزاد مردان و راهنمای کار و عمل بر می گزینم . خودم نیز در وطنم که خانه عزیز همه ماست به همین گونه بار آمده ام که در قبال بزرگتران ، برادران و هم وطنانم در شهر یا جلسات و یا در حین مذاکرات گذشت و مدارا نمایم . هر دو شما را هم به همین سان پرورش داده ام که نسبت به بزرگتران خود احترام نمایید و دیگران که از شما جوان ترند شرط و ادب و احترام را رعایت نمایند . اینها موازین و قواعدی است که به دست شما می سپارم و آن حاصل تجربه های زندگی و موافق با عادات و رسوم ملی و جزو آیین ماست .
ای کمبوجیه ، پادشاهی توراست و این عین مشیت خداوندی است و تا آنجا نیز که به خودم مربوط است و به تو ای تانا اوکسار ( بردیا )حکومت خطه های ماد ، ارمنستان و کادوسیان را می سپارم . هر چند که پهناوری حصه برادر ارشدت بیشتر است و او عنوان شاهی نیز دارد تو با یان سه قطعه سهم خویش به عقیده من خوشی بیشتری خواهی داشت و گمان نمی کنم که از اسباب کامیابی و رفاه چیزی کم و کسر داشته باشی . آنچه دل و جان آدمی را وجد و جلا می بخشد در اختیار توست اما به آنچه دور از اختیار و دسترسی است ولع نمودن و غم گرفتاریهای بسیار داشتن ، از رشک کامیابیهای من دمی نیاسودن ، در راه دیگران چاه کندن و یا خود در دام بلا افتادن ، اینها نصیب و بار برادر تاج دار توست و موانعی است که مجال و فراغتی برای آسایش او باقی نخواهد گذاشت و تو ای کمبوجیه خود بهتر می دانی و گفتن من لزومی ندارد که آنچه تخت و تاجت را حفظ کند این عصای شاهی من نیست بلکه وجود یاران صدیق و وفا دار است . صداقت آنها نگهبان حقیقی تو وو مایه اقتداری است که هیچگاه بی هوده نخواهد بود . ولی همیشه در این اندیشه باش که درستی و وفا مانند علف صحرا به خودی خود رشد و نما ندارد ، زیرا اگر نهادی بود در همه افراد یکسان مشاهده می گردید . چنان که خاصیت تمام مواد طبیعی نسبت به همه افراد بشر مساوی است . هر رهبری باید پیروانی صدیق برای خود فراهم سازد و این منظور با تهدید و زور حاصل شدنی نیست بلکه لازمه آن احسان و مهربانی است .خداوند رشته محکم برادری را استوار فرموده است که اثرات و نتایج بی شمار دارد . شما نیز رفتار خود را بر این قاعده آسمانی نهاده آن را وسیله مهر ورزی متقابل قرار دهید . هر گاه چنین کنید هیچ قدرتی دیگر بر نیروی دو برادر چیرگی نخواهد یافت . آن کسی که در فکر برادر است به خویش نیکی می رساند . چه کس دیگری به قدر برادر خواستار بزرگی و سربلندی برادر است ؟ و چه کسی به وسیله ای دیگر مگر اقتدار برادر مصون از خطر ؟ ای تانا اوکسار مبادا هیچ کس بهتر و بیشتر از تو نسبت به برادرت اطاعت نماید و در حمایت وی از تو کوشا تر باشد . برکات قدرت او و یا ادبار و بدبختی او زودتر از هر کس به تو خواهد رسید . پس خودت انصاف بده که در ازای کمترین محبت از کدام ناحیه خیر و خوشی بیشتری انتظار توانی داشت و در مقابل مدد و حمایت خودت یاری و حمایت بیشتر ؟ آیا سخت تر از سردی و برودت بین دو برادر چیزی هست ؟ کدام قدر و احترامی گرامی تر از احترام متقابل دو برادر می شود ؟ ای کمبوجیه تو نیز بدان که فقط برادری که در قلب برادر کانون محبتی دارد از مکر و فسون مردم زمانه مصون خواهد بود . ای هر دو فرزندم شما را به خدایان اجداد خویش سوگند می دهم که اگر به خوشنودی خاطرم علاقه دارید با هم خوب باشید و خیال نکنید چون از میان شما بروم پاک نیست و نابود شده ام . شما با دیدگان ظاهری خود هیچگاه روحم را ندیده اید اما همواره شاهد اثراتش بوده اید . ایا ندیده اید که روح مقتولان چه اتشی در جان جنایت کاران می افکند و شراره انتقام چه طوفانی در وجود تبهکاران بر می انگیزد ؟ آیا خیال می کنید اگر آدمیان می دانسته اند که ارواح آنها هیچگونه قدرتی ندارد باز احترام و ستایش مردگان دوام می یافت ؟
ای فرزندانم بدانید که هستی روح انسان فقط تا وقتی نیست که در این تن فانی است و تا از بدن رفت ، نابود می شود . نه ، به عقیده من تا موقعی که روح در کالبد ماست مایه زندگی تن است و این تصور به نظر من دور از امکان که با جدایی از بدن بی جان ، روح نیست و نابود می گردد . برعکس پس از رهایی از تن که سرانجام پاک و منزه و از بندها آزاد می شود به عالی ترین مدارج عضم و تعالی خواهد رسید . وقتی که بدن ما به حالت انحلال افتاد هر یک از اجزای ترکیبی آن به عنصر اصلی خود باز می گردد . در هر حال خواه روح فانی شود یا باقی بماند ، باز دیدنی نیست . ملاحظه کنید این دو عامل توامان کامل ، یعنی مرگ و خواب چه شباهت عظیمی با هم دارند . در خواب است که روح انسان حد اعلای جنبه ملکوتی خود را باز می یابد و آنچه را که شدنی است و در پیش است در می یابد زیرا که در حالت خواب بیش از هر موقع دیگر روح آزاد است . پس اگر آنچه می گویم حقیقت باشد و روح فقط از بدن جدا و آزاد می شود بر شما است که در تکریم و نیایش روح من بکوشید و به آنچه اندرز می دهم رفتار کنید و اگر هم چنین نباشد و هستی روح به بقای تن بسته باشد و فانی می شود ، خداوند همواره جاودانی است و بر همه امور عالم ناظر و قادر متعال و نگهبان نظم کرداری جهان است و عظمت و خیر او به وهم و خیال در نیاید .
ای فرزندان ، پس از خدا بترسید و هرگز در پندار و گفتار و رفتار به راه گناه نروید .بعد از پروردگار ، انتظارم از شما این است که به افراد بشر که در نتیجه زاد و ولد جاودانی هستند احترام بگذارید ، زیرا که خدایان شما را در ظلمت مستور نمی دارند بلکه کردار شما در انظار نیک هویدا است . هر گاه اعمال شما قرین نیکی و داد باشد نفوذ و قدرت شما درخشان خواهد نمود ، اما اگر در صدد صدمه و آزار یکدیگر برآیید اعتماد همگان از شما سلب خواهد شد ، چون تا معلوم شود که نسبت به کسی که بیش از همه باید احترام و محبت ورزید اندیشه آزار دارید ، هیچ کس اگر خود نیز مایل باشد باز به شما اطمینان نخواهد داشت .پس اگر سخنانم به اندازه کافی خوش اثر و نافذ باشد و به رعایت وظایف خود نسبت به یکدیگر آشنا می شوید چه بهتر و گرنه تاریخ که بهترین مربی است به شما درس عبرت خواهد داد . زیرا که والدین همواره درباره فرزندان خویش علاقه دارند و برادران نسبت به یکدیگر . اما مواردی هم بر خلاف این قاعده طبیعی پیش آمده است . از این رو خود درست بنگرید که کدام راه نتیجه بهتری داشته است و ار آن پیروی کنید که عین صلاح و رستگاری است .
وقتی که از دنیا رفتم بدنم را در تابوت زر یا نقره و یا هر گونه حفاظ دیگری نگذارید ، بلکه هر چه زودتر دفن کنید و چه بهتر که در آغوش خاک که مادر همه نعمتهای نیک و نازنین است و نگهبان چیزهای خوب و سودمند ، آرام گیرم . من در همه عمر خود خواستار خیر و صلاح آدمیان بوده ام و بس نیکو است که در دل خاک که ولی نعمت بشر است بمانم . ایرانیان و یارانم را بر مزارم فرا آورید تا شریک آسودگی و سعادتم باشند و تهنیتم گویند که سرانجام ، رستگار از دنیا رفته ام و دیگر بار غصه و ادبار ندارم . خواه من با خدایان قرین شوم و یا نا کام به همه آنها که هنگام دفن جنازه ام حضور دارند ، پیش از فرا رفتن به خاطر وجودی که سعادتمند زیسته است بخششها کنید و این آخرین حرفم را نیز در خاطر یسپارید : « اگر بخواهید دشمنان خود را خوار کنید ، با دوستان خویش خوبی کنید »
منم فرزند ایران از نسل کوروش و داریوش بزرگ نه از نسل دروغ و فریب
     
  
مرد

 
من شنیدم كه یكسری از این وی پی ان ها مال سپاهه
در بین مردم پخش كردن تا رد یابی كنن
     
  
مرد

 
jackpack: حسان خطراتشو گفتی. حالا راه حلش بگو. آنتی ثیف؟ یا استفاده از vpn معتبر؟ اصلا vpn معتبر داریم؟ اگه آره چجوری فرقشو با یه غیر معتبر بفهمیم؟

همش سوال کردم
داداش اطلاعات کافی هست اگه در گوگل سرچ کنی ..منم در اولین فرصت یک سری مطلب برات میزارم

به گفته یک کارشناس با پیگیری آدرس‌های اینترنتی شناسه‌دار می‌توان به هویت فرد ارسال‌کننده داده‌ها پی برد که این امر، فضای امنی در محیط سایبری ایجاد می‌کند….

محمد تمجیدی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به استفاده از دو نوع آدرس عددی و غیرعددی در اینترنت، اظهار کرد: آدرس‌های غیرعددی (URL) یا همان آدرس‌های مورد استفاده روزمره که به خاطر سپردن آن‌ها آسان است، در هنگام نقل و انتقال اطلاعات در شبکه، قابلیت محاسبه‌پذیری ندارند و این مساله یکی از ایرادهای وارده به URLها است.
وی با بیان این‌که macها و IPها از آدرس‌های عددی هستند، افزود: آدرس‌های mac سخت‌افزاری بوده و قابلیت تغییر ندارند و درواقع همانند شماره سریال توسط کارخانه سازنده به دستگاه‌های فعال در شبکه اختصاص داده می‌شود.

این کارشناس تصریح کرد: mac آدرس‌ها، محدوده مشخصی دارند و هر کارخانه‌ای در محدوده مشخص شده‌ای می‌تواند این آدرس‌ها را به دستگاه‌ها اختصاص دهد. به همین خاطر از IP آدرس‌ها به‌جای macها در شناسه‌دار کردن آدرس‌های اینترنتی استفاده می‌شود. وی IPها را آدرس‌های عددی ۳۲ بیتی متشکل از ۴ جزء ۸ بیتی عنوان کرد و گفت: IPها اعدادی هستند که توسط نقطه از هم جدا می‌شوند و هنگام ارسال داده برروی تمام دستگاه‌ها به‌عنوان آدرس مبدا ثبت شده و درواقع هویت اصلی فرستنده، داده‌هایی است که از رایانه‌ای با این آدرس ارسال می‌شود.
تمجیدی افزود: IP آدرس‌ها در تمام بسته‌هایی که کاربر از اینترنت ارسال می‌کند، ثبت می‌شود و در هر زمان قابلیت پی یری داشته و مشخص می‌کند که ارسال‌کننده داده چه کسی بوده است.
وی شناسه‌دار شدن IP آدرس‌ها را ابزاری برای تشخیص هویت فرد استفاده‌کننده عنوان و خاطر نشان کرد: شناسه‌دار شدن IP آدرس‌ها ورودی‌های غیرمجاز را به شبکه تشخیص داده و از این طریق می‌توان فردی را که ورود غیرمجاز برای استفاده از اطلاعات داشته است، شناسایی کرد و مورد پیگیری قضایی قرار داد.
منم فرزند ایران از نسل کوروش و داریوش بزرگ نه از نسل دروغ و فریب
     
  
مرد

 
mimi: دوستان اگه وی پی ان رایگان می خواید خیلی راحت تو صفحه فیس بوک سرچ کنید وی پی ان رایگان

هر از چند گاهی آبدیت میشن و خیلی راحت میشه بهشون دسترسی داشت
اون وی پی ان ها هیچ كدام معتبر نیستاستفاده نكنن بهتر هستش چون تعدادی از آنها برای ( ارتش سایبری سپاه ) هستش
حتما از vpn معتبر یا proxy خوب استفاده کنید به برنامه های hide ip و امثالش اکتفا نکنید
دوستانی که از adsl استفاده میکنن خیلی حواسشون جمع باشه چونکه ip ثابت دارن و 3سوت میشه از طریق آ پی حتی تلفنشونم ردیابی بشه.dial up ها چون آی پی شون چنج میشه اوضاعشون بهتره از adsl ها-از هر شرکتی adsl نگیرید شرکتهایی مثل پارس آن لاین و شاتل وابسته به سپاه هستن.
به نظر شخصی خودم هرگز id yahoo خودتون رو به کاربران سایت ندید چون عامل نفوذی سپاه زیاده تو سایت
منم فرزند ایران از نسل کوروش و داریوش بزرگ نه از نسل دروغ و فریب
     
  
زن

Princess
 
mimi: حتی اگه کوروش کبیر دوباره بیدار شه و رئیس جمهور شه، کابینه اش هم از امیر کبیر و مصدق ها انتخاب کنه، همین که ۱۵۰۰۰ نفر رفتن مراسم اعدام و نگاه کردن دلیل کافی است واسه اینکه اینجا دیگه جای زندگی نیست!

اخبار رو كه خوندم واقعا گریم گرفت یعنی واقعا آدمیت اینقد گم شده؟؟؟؟؟
نمیگم كار اون پسر درست بود ولی اعدام یه بچه 17 ساله و حضور این همه تماشاچی یعنی اینكه خیلی وضع كشورمون خرابه خیلی خدایا فقط یه نیم نگاه بكن بهش
عشق من عاشقتم!
≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈
پرنسس
     
  
مرد

 
Princess: اخبار رو كه خوندم واقعا گریم گرفت یعنی واقعا آدمیت اینقد گم شده؟؟؟؟؟
نمیگم كار اون پسر درست بود ولی اعدام یه بچه 17 ساله و حضور این همه تماشاچی یعنی اینكه خیلی وضع كشورمون خرابه خیلی خدایا فقط یه نیم نگاه بكن بهش
وای عکس پسره در حالی که گریه می کرد...البته من منکر مجازات نیستم ولی نه اعدام برای یک پسر 17 سال و 10 ماهه
بدرد نخور هم واژه ایست .....
     
  
مرد

 
ی

+18
بدرد نخور هم واژه ایست .....
     
  ویرایش شده توسط: mimi   
زن

Princess
 
mimi: ..البته من منکر مجازات نیستم ولی نه اعدام برای یک پسر 17 سال و 10 ماهه
منم منكر مجازت نیستم و باید مجازات میشد ولی نه اعدام چون مستحقش نبود حتی اگر 18 ساله هم بود باز حقش اعدام نبود درسته كه یك خانواده عزادار شده بودن ولی اونم جوونی و حماقت كرده و یه قاتل مریض و حرفه ایی نبوده كه مستحق اعدام باشه
عشق من عاشقتم!
≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈
پرنسس
     
  
زن

Princess
 
عشق من عاشقتم!
≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈
پرنسس
     
  
زن

 
اعدام نوجوان 17 ساله با حضور 15 هزار نفر؛
* "علی‌رضا.م" قاتل روح‌الله داداشی در ساعت 5 و 15 دقیقه از خودروی ون برای اجرای مراسم پیاده شد. وی پیراهن و شلوار یک دست سورمه‌ای رنگ به تن داشت.

* با آمدن "علی‌رضا.م " حدود 15 هزار جمعیت حاضر شروع به فریاد زدن کردند. عده‌ای به وی فحاشی کرده و عده‌ای سوت و کف می‌زدند که با هدایت برگزارکنندگان مراسم،‌ فریادهای الله اکبر در فضا طنین‌انداز شد.

* در ساعت پنج و 19 دقیقه حکم قصاص قاتل اجرا و وی به دار مجازات آویخته شد.

* در ساعت پنج و 25 دقیقه یک دستگاه آمبولانس برای اعزام جنازه قاتل به پزشکی قانونی در محل حاضر شد.

* در ساعت پنج و 55 دقیقه یعنی حدود 45 دقیقه پس از اجرای حکم‌، جنازه قاتل از بالای دار به پایین منتقل و در آمبولانس قرار داده شد.

* علی‌رضا م قاتل روح‌الله داداشی در زمان اجرای حکم حالت روحی نامتعادلی داشت. وی در زمان رفتن به روی چهارپایه دو بار پایش لغزید و با صدای بلند گریه می‌کرد.
.
خب اینا جریان اعدام بود حالا یه چیز تفکر بر انگیز:

در دو اتفاق هم زمان راس ساعت ۵ صبح روز گذشته قاتل روح الله داداشی در میان ۱۵ هزار نفر بدرقه شد! و همان ساعت تیم نایب قهرمان کشتی آزاد جهان با کسب ۴ مدال جهانی (۲ طلا ۱ نقره و ۱ برنز) در میان ۵۰ تن از بستگان خود استقبال شدند!...
اینجاست که باید گفت خلایق هر چه لایق..
واقعا ما حقمونه این حکومت بالاسرمون باشه...
.
مساله این نیست که مجازات نکنند..اما اعدام پسر 17 ساله ای که از رو عصبانیت قتل کرده اونم در ملا عام!!!اصلا خود اینکار ایا ترویج خوشنت نیست؟
چون مات توام
دگر چه بازم ...!!؟!
     
  ویرایش شده توسط: hhastii   
صفحه  صفحه 5 از 32:  « پیشین  1  2  3  4  5  6  ...  32  پسین » 
گفتگوی آزاد

The Conference | میزگرد بچه های لوتی...!!!!

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA