انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
Sexology - سکسولوژی
  
صفحه  صفحه 9 از 19:  « پیشین  1  ...  8  9  10  ...  18  19  پسین »

دانستنیهای مهیج سكسی


مرد

 
مصارف نرم کننده ها
در طب :

نرم کننده ها در طب شامل K-Y Jelly Astroglide و Lupin Lubricant هستند . برای معاینه زنانه , معاینه مقعد , و وارد کردن کاتتر مجرای ادرار , در هنگام انما کردن , و وارد کردن حرارت سنج های مقعدی استفاده می شود

در مقاربت های جنسی :

لذت بیشتر بردن و کم کردن درد و ناراحتی به علت محیط های خشک از دلائل اصلی استفاده از نرم کننده در مقاربت است.نرم کردن آلت , نرم کردن آلت مصنوعی ,مقعد , واژن قبل از مقاربت.وقتی محیط واژن خشک باشد و وارد کردن آلت باعث ناراحتی زن شود این نرم کننده هامفید واقع خواهند شد.برای وقتی که مقعد و حتی واژن منقبض شده اند نیز مفید است.واژن به طور طبیعی تا حدی خاصیت لزج کننده دارد ولی مقعد اصلا این خاصیت را ندارد.

بعضی از نرم کننده ها حاوی موارد اسپرم کش هستند. نرم کننده Nonoxynol-9 با نام تجارتی N-9 یکی از اینها است.ندرتا این نرم کننده باعث آزار لایه دیواره واژن می شود و احتمال انتقال ایدز را کمی بالا می برد.کاندوم هائی که خودشان خاصیت نرم کنندگی دارند اسپرم کش زیادی ندارند به این هدف که جلوگیری از بارداری بهتر محقق شود. گرچه به نظر میرسد استفاده از چند نوع اسپرم کش به طور جداگانه شکست روش جلوگیری از بارداری را کمتر می کند.

استمنا :

دستگاه تناسلی مرد و زن بطور طبیعی توان نرم کنندگی را دارد ولی گاهی بیشتر نیاز است.نرم کننده وقتی به دست آغشته شود بهتر می تواند با آلت تماس داشته باشد و آسیب کمتری را نیز به آلت وارد می کند. برای استمنا مردان چندین نوع نرم کننده وجود ...ولی اینها برای زنان و یا حتی برای کاندوم مناسب نیستند.هر نرم کننده ای که برای مقاربت استفاده می شود برای خود ارضائی هم مناسب است.

نرم کننده دیگری که برای مصارف شخصی استفاده می شود بنام Crisco و مخصوصا برای وارد کردن دست به واژن و مقعد مناسب است. از روغن نارگیل و نوعی روغن زیتون ( Extra Virgin Olive Oil ) هم برای مسائل جنسی استفاده می شود.
منم فرزند ایران از نسل کوروش و داریوش بزرگ نه از نسل دروغ و فریب
     
  
مرد

 
لغزنده کننده ها و رضایت جنسی
لغزنده کننده ها و رضایت جنسی :

به نظر میرسد استفاده از لوبریکنت ها و یا لغزنده کننده ها در هنگام برقراری رابطه جنسی امر شایع و رایجی در میان ایرانیان نیست چرا که بر اساس اطلاعاتی که شخصاً در جلسات مشاوره با زوجین پیرامون کیفیت رفتار جنسی آنان حاصل کرده ام کمتر زوجی ضرورت تهیه و استفاده از لغزنده کننده ها را در فرایند زندگی جنسی خود گزارش کرده اند.

آنچه گفتنی است اینکه دستگاه تناسلی زن متعاقب برانگیختگی جنسی مبادرت به ترشح مواد لغزنده کننده طبیعی مینماید که این امر به سهولت فرایند دخول و کاهش اصطحکاک و سایش ارگان های جنسی کمک کرده ، رابطه جنسی را تسیهل مینماید . لیکن بنا بر دلایلی چون تعجیل همسر در همبستری بدون پیش نوازی و آماده سازی همسر ، یائسه گی و خشکی دهانه رحم ، نواسانات روحی و درگیری های فکری زن ، درد مقاربت ، مشکلات هورمونی و.... زن از تولید کافی ترشحات لغزنده کننده پیش و یا هنگام مقاربت ، محروم میباشد. برای برخی از مردان عدم روئت لزجی دهانه رحم در زن در هنگام نزدیکی ، به منزله عدم علاقه زن به برقراری رابطه جنسی و یا بی علاقگی به همسر تلقی میگردد لیکن باید متذکر شد که همانگونه که مرد به دلایل متعددی در هنگام برقراری رابطه جنسی بدون اینکه مسئله بی علاقگی یا عدم جذابیت همسر در کار باشد ممکن است نعوظ را از کف بدهد به همین منوال زن نیز به دلایل متعدد شاید از تولید مواد لغزنده کننده طبیعی در بدن خود محروم باشد که این امر با مصرف مداوم لغزنده کننده هایی که در بازار موجود میباشند به راحتی قابل حل است .

استفاده مرتب لغزنده کننده ها برای عموم زنان توصیه میگردد چرا که بر اساس تحقیقات اخیر پژوهش گران زنانی که در زندگی جنسی خود از لغزنده کننده استفاده میکنند از رضایت مندی جنسی بالاتری برخوردارند. این تحقیق که به تازگی از سوی دانشگاه ایندیانا منتشر گردیده است 2500 زن را مورد بررسی خود قرارداده است و به بررسی این سوال پرداخته است که آ یا اساساً بین مصرف لغزنده کنند ها و خشنودی جنسی در زنان میتواند رابطه وجود داشته باشد ؟ به منظور پاسخ به این سوال از زنان 18 تا 68 ساله خواسته شده است که تا به مدت چند هفته در هنگام برقراری رابطه جنسی حتماً از لغزنده کننده ها استفاده نمایند . نتایج تحقیق نشان داد زنانی که از لغزنده کننده ها استفاده نموده اند مقاربت خوشایند تری را نسبت ب گروه گواه تجربه گر بوده اند. این دسته از افراد درد کمتری در هنگام مقاربت تحمل نموده و آسان تر به خشنودی رسیده اند از میان انواع لغزنده کننده های متعدد و متنوعی که در قفسه های فروشگاه های در دسترس مشتریان قرار گرفته است تنها لغزنده کننده های آبی ( ترکیبات و اساس آبی ) هستند که مورد تایید متخصصین میباشند و به هیچ عنوان در هنگام برقراری رابطه جنسی لغزنده کننده های روغنی توصیه نمیگردد. از آنجایی که لغزنده کننده های روغنی محیط مناسبی برای تجمع باکتری و قارچ فراهم آورده و همچنین در کارکرد کاندوم اخلال ایجاد مینمایند لذا در هنگام برقراری رابطه جنسی از روغن بچه ، وازلین و یا کرم استفاده ننمایید. ارزان ترین نوع لغزنده کننده های آبی که به وفور و به قیمیت ارزان به راحتی در اغلب مراکز خرید قابل تهیه بوده توصیه میگردد : ( کی – وای ) نام دارد. در خاتمه توصیه میگردد همواره رابطه جنسی را با کمک لغزنده کننده ها به انجام برسانید و در میزان مصرف آن در هر رابطه جنسی خست نفرمایید!!

بیش از 70% زنان سکس با "چرب کننده ها " را لذت بخش تر می دانند !

زنان استفاده از چرب کننده ها در هنگام رابطه جنسی (سکس) را لذت بخش تر و با رضایت بیشتری می دانند ، در تحقیقاتی که توسط دانشگاه ایندیانا آمریکا صورت گرفت نشان داد که بیش از 70% زنان استفاده از مایعات چرب و روان کننده در سکس را راحت تر می دادند ، در این تحقیق 2435 زن مورد بررسی قرار گرفتند که 85% این زنان (مابین سن 18 تا 68 سال) علاقه مند به جنس مخالف و 56% متأهل، با سن متوسط 32 بوده اند.
منم فرزند ایران از نسل کوروش و داریوش بزرگ نه از نسل دروغ و فریب
     
  
مرد

 
بررسی درست و غلط بودن چند باور اجتماعی در باره سکس
1- مردها سکس بیشتری از زنها می خواهند: غلط

دلیل اینکه مردها در تمام اوقات شبانه روز و تمام فصول آماده گی برای سکس دارند فقط به خاطر میل بالای جنسی اونها نیست. بلکه فاکتور های دیگری هم دخالت دارد.زنها چون شغل 24 ساعته و همیشگی خانه داری و بچه داری و شوهر داری را دارند نسبت به مردها بیشتر خسته می شوند و این خستگی تمایل به سکس را کم می کند.و همینطور تغییرات هورمونی زنها بنا به ساعت شبانه روز و همینطور فصل سال فرق دارد.علت دیگه اینکه زنها نسبت به مردها بیشتر احساساتی هستند و آمادگی بیشتری لازم دارند.

2- اگه زن واقعا عاشق مردش هست... پس حتما میدونه چطور شریکشو بخوبی ارضاء کنه: غلط

ممکنه زنی واقعا عاشق باشه ولی تجربه سکس نداشته باشه.مسئله عاشق بودن و حرفه ای شدن تو مسائل سکسی دو چیز جداگانه هست

3- مردای آفریقائی آمریکائی آلت بزرگتری دارند:درست

در این زمینه تحقیقی انجام شده. مشخص شده نژاد در این مسئله دخالت داره. نتیجه یک تحقیق: متوسط اندازه آلت آسیائی ها:5-4.5 اینچ . متوسط قزاقستانی ها 6 اینچ. متوسط آفریقائی آمریکائی ها : 8-6.5 اینچ. خودتون براحتی می توانید به سانت تبدیل کنید


4- زوج های راضی و خوشحال از رابطه زناشوئی شان همیشه رابطه جنسی خوبی هم دارند:درست

حتی بعد از چند سال از ازدواج و حتی با داشتن یکی دو بچه باز هم اگر زن و شوهر از هم رضایت داشته باشند سکس خوب و لذت بخشی خواهند داشت

5- اگه شما هوس سکس کنید و همون موقع انجام نشه... حتما یه مشکلی بین شما و شریک جنسیتان هست: غلط

اوائل ازدواج که هیجان تماس بدنی و جنسی زیاد هست به احتمال زیاد هر موقع اراده کنید تا چند دقیقه بعدش به منظورتون میرسید ولی توجه داشته باشید که هر چه زمان می گذرد ... مثلا بعد از 9 ماه از شروع رابطه جنسی این هیجان جنسی و قلیان جنسی کمرنگ میشه و برای اینکه بتوانید لذت بیشتری از رابطه جنسیتان ببرید باید آمادگی لازم را کسب کنید مخصوصا برای خانم ها که به اصطلاح foreplay بیشتری باید اعمال شود

6- مردان نسبت به زنان بی قائده تر و بی مبالات تر از زنان هستند:

ممکنه درست باشه ولی نه به اون حدی که شما فکر می کنید.معمولا وقتی از مردا در باره روابط جنسی شون پرسیده میشه مردا مبالغه می کنند و زنها هم افتاده تر نظر می دهند.جواب دقیقتر این هست که این رفتار ها بستگی به جذابیت طرفین برای همدیگه داره. ممکنه مردی برای زنی جذابیت زیادی داشته باشد( به هر دلیل و نه فقط ظاهری ) و خیلی بیشتر از حد انتظار مرد رفتار کند.

7- زنها از پورن متنفر هستند: غلط

بعضی از آمارهای معتبر جهانی وجود داره که نشون نمیده زنها از مشتری این قبیل فیلم هاو عکس ها نباشند.ولی نه اینکه همه زنها خوششون میاد

8- اغلب زنها در طی وارد کردن آلت ارگاسم می شوند : غلط

در این مورد زیاد صحبت شده که فقط 30% زنها به مقاربت واژینال ارگاسم می شوند.اغلب زنها نیاز دارند که کلیتوریس آنها بوسیله دست یا بوسیله ویبراتور تحریک شود.بنا براین ارگاسم نشدن زنها به دلیل اندازه آلت نیست بلکه مرد باید بدن شریک خودش را بخوبی بشناسد.

9- مردها هر زمان آماده و مایل به سکس هستند :

عده ای معتقدند که مردها هر زمان آماده و مایل به سکس هستند. این گزاره درباره یک پسر 17 ساله که تازه اولین دوست دختر خود را تجربه می کند صادق است اما یک مرد میان سال چیزهای دیگری نیز در زندگی دارد که به اندازه سکس برایش مهم باشند. با گذشت زمان فشارزندگی موجب می شود آبی بر آتش این نیاز ریخته شود.
منم فرزند ایران از نسل کوروش و داریوش بزرگ نه از نسل دروغ و فریب
     
  
↓ Advertisement ↓
TakPorn
مرد

 
اختلالات ترجیح جنسی
انحرافات جنسی یا پارافیلیا :

این اختلالات به صورت تکانه ها ، خیالپردازانه ها ، یا اعمال جنسی که غیرمعمول ، انحرافی ، یا غریب هستند ، مشخص میگردند . شیوع آنها در مردها بیش از زنان میباشد . علت ، ناشناخته است . استعداد زیستشناختی ( الکتروانسفالوگرام غیرطبیعی ، هورمونهای غیرطبیعی ) ممکن است با عوامل روانشناختی ، مثل سوءرفتار در زمان کودکی ، تقویت گردد .

فرضیه روانپویشی پارافیلیا را ناشی از تثبیت در یکی از مراحل روانی - جنسی رشد ، یا کوششی برای محافظت در مقابل اضطراب اختگی (castration anxiety ) میداند. فرضیه یادگیری ، ارتباط بین یک عمل یا برانگیختگی جنسی در دوران کودکی را که منجر به یادگیری شرطی میشود ، عامل میداند.

فعالیت پارافیلیائی به صورت وسواسی است . بیماران ، به طور مکرر در رفتار انحرافی خود گرفتار هستند و قادر به کنترل تکانه خود نمیباشند . در شرایط استرس ، اضطراب ، یا افسردگی ، احتمال انجام رفتار انحرافی بیشتر است . ممکن است بیمار چندین بار عزم کند که این رفتار را کنار بگذارد . ولی معمولاً قادر به ترک آن برای مدت طولانی نیست ، واکنشنمائی و متعاقب آن احساس گناه شدید رخ میدهد . روشهای درمانی ، که تنها به میزان متوسط موفقیت آمیز بوده اند ، عبارتند از : روانردمانی بینشمدار، رفتاردرمانی ، دارودرمانی به تنهائی یا همراه با درمانهای شناختی رفتاری .

سایر انحرافات جنسی:

نمونه هائی از انحرافات جنسی عباتند از :

عورت‌نمائی ، یادگارخواهی ، مالش ، بچه‌بازی ، آزارخواهی ( مازوخیسم ) جنسی ، آزارگری ( سادیسم ) جنسی ، یادگارخواهی همراه مبدل‌پوشی ، چشم‌چرانی ، پارافیلیاهای دفعی ، حیوان‌خواهی

اختلالات ترجیح جنسی به نام پارافیلیا شناخته می شوند. این حالت زمانی غیر طبیعی شناخته می شود که سه معیار زیر وجود داشته باشد:

1- اغلب افراد جامعه این حالت را غیر طبیعی بدانند

2- ترجیح جنسی برای افراد دیگر مضر باشد ( مثل روش های جنسی سادیستیک )

3- فردی که مبتلا به این حال است از عواقب آن رنج ببرد ( مثلا بین ترجیح فرد و استاندارد های اخلاقی جامعه تضاد باشد )

علت : نامشخص است

اختلالات ترجیح جنسی :

یادگارخواهی یا فتیشیزم :

در این انحراف فرد از یک شی غیر زنده ( مانند کفش پاشنه بلند خانم ها یا جوراب زنانه و غیره) لذت جنسی میبرد. بطور معمول فرد برای برانگیخته شدن جنسی به این شی نیاز دارد و بدون آن برانگیخته نمیشود.این مسئله در صورتی انحراف تلقی می شود که فرد باطنا از این مسئله ناراحت باشد و یا این کار وی در زندگی روزمره اش یا روی شریک جنسی اش اثر منفی داشته باشد. برای این امر روان درمانی با هدف شناسایی علت اولیه این انحراف صورت می گیرد و معمولادرصد زیادی از افراد به درمان جواب میدهند.

یادگار خواهی همراه با مخالف پوشی(fetishistic transvestism) :

پوشیدن لباس جنس مخالف باعث رسیدن به احساس جنسی می شود یا تنها روش رسیدن به احساس جنسی است.. نوعی از یادخواهی است. تقریبا تماما مرد بوده و لباس می تواند منفرد یا یک مجموعه کامل لباس زنانه باشد. شروع در ابتدا بعد از بلوغ است و گاه بصورت مخفیانه و گاه در ملاء عام است. در صورتی که یک ست کامل لباس زنانه بپوشد باید از واژه transsexualism افتراق داده شود. روش افتراق این است که مخالف پوش ها با پوشیدن لباس ها تحریک می شوند ولی transsexual ها نه.

بچه بازی :

این اختلال عبارت است از تخیلات، تمایلات یا رفتارهای جنسی که با یک کودک نابالغ (بطور معمول زیر 13 سال) انجام می شود. در صورتی که این تخیلات، تمایلات و رفتارهای جنسی به کرات و برای مدت زمانی معینی تکرار شود، فرد به انحراف بچه بازی دچار است. طبق تعریف این فرد باید خود بالغ بوده و حداقل پنج سال ازکودک مورد آزار بزرگ ترباشد. برای درمان باید این افراد را مدتها تحت روان درمانی قرار داد تا ریشه های عمیق این مسئله را که شامل نگرششان نسبت به جنسیت، احساسشان نسبت به خودشان و اغلب تجربه آزار جنسی و یا جسمی در دوران کودکی میشود، شناسایی کرده و تحت کنترل درآورد. درمان دارویی قطعی برای این مسئله وجود ندارد اما بعضا از داروهای کاهنده تستوسترون استفاده می شود. پیش آگهی (سیر بیماری و پاسخ به درمان) این انحراف متغییر است و در کسانی که این انحراف را قبول دارند و باور بهتری نسبت به مشکلات دوران کودکی خود دارند، بهتر است. کسانی که علاوه بر انحراف بچه بازی دچار شخصیت ضد اجتماعی هستند، به درمان معمولا پاسخ مثبتی نمیدهند.

نمایشگری(exhibitionism) :

تحریک جنسی با نمایش مکرر اندام تناسلی در ملاء عام است. تقریبا تماما مرد بوده و عمل نمایشگری با دوره ای از احساس تنش همراه است که با عمل نمایش رفع میشود. دو گروه هستند.. گروه اول مردانی اند که بطور موقت معمولا آلت شلی را نمایش میدهند.. که پس از این عمل احساس پشیمانی شدیدی دارند..ولی گروه دوم مردانی است که ویژگی های شخصیتی خشن دارند.که آلت در حالت نعوظ و یا در حالت استمناء را نمایش میدهند... و به دنبال آن احساس پشیمانی ندارند. این حالت در انگلیس نمایش شرم آور ( indecent exposure) نامیده میشود.در صورتی که نمایشگری در سنین میانه یا بعد از آن رخ دهد باید احتمال اختلال ارگانیک مغزی.. اختلال افسردگی.. و الکلیسم را در نظر داشت. در بقیه موارد نمایشگری ممکن است در مواقع استرس موقت رخ دهد.

چشم چرانی :

چشم چرانی , رسیدن به لذت جنسی از طریق دیدن رفتار های جنسی دیگران است. اغلب مردان هتروسکسوال افسار گسیخته ای هستند که یا جاسوسی مقاربت دو زوج را می کنند یا به زنان حین کندن لباس یا عریان بودن نگاه می کنند.

سادو مازوخیسم جنسی :

در صورتی که رسیدن به لذت جنسی با تحت بد رفتاری قرار گرفتن( مثل بستن فرد یا ایجاد درد) باشد مازوخیسم و در صورتی که لذت جنسی از طریق بد رفتاری با دیگران باشد سادیسم گفته میشود.گاه این رفتار ها میتواند خشن و یا حتی کشنده باشد. درجات خفیف این رفتار ها شایع بوده و به عنوان قسمتی از رفتار جنسی طبیعی در نظر گرفته میشود. در صورتی که این حالت اختلال در نظر گرفته می شود که این عملکرد مهمترین روش یا روش ضروری برای رسیدن به تحریک جنسی باشد

برخورد با اختلالات ترجیح جنسی :

تقریبا تمام موارد باید به متخصص روانپزشک ارجاع داده شود

ارزیابی :

1- قدم اول شناسائی مشکل و مدت آن است

2- سپس باید هر گونه اختلال روانی را رد کرد

نکته :

اگر اختلال رفتار جنسی برای اولین بار در سنین میانه یا بعد از آن ظاهر شود باید دمانس , الکلیسم , اختلال افسردگی , و مانیا را در نظر گرفته شود

3- قدم سوم : ارزیابی عملکرد نرمال جنسی است. چون یکی از اهداف اصلی تقویت این عمل است و بایستی با مصاحبه با شریک جنسی فرد و بهبود روابط جنسی آن دو این امر را تقویت کرد

4- قدم چهارم : ارزیابی نقش رفتار غیر طبیعی در زندگی بیمار است. ممکن است این رفتار ها حتی روشی جهت کنار آمدن فرد با تنهائی , افسردگی با اضطراب باشد

5- در نهایت: انگیزه درمان بررسی شود. اغلب بیماران توسط همسر یا پلیس یا فرد دیگری آورده می شوند و برخی هم به علت افسردگی یا احساس پشیمانی یا مشکل ناشی از رفتار خود مراجعه می کنند

درمان :

مشاوره جهت حل مشکل روابط جنسی مخالف و نیز درمان اختلال جنسی باید به عمل آید. بیمار بایستی با بکار بردن روش های مختلف رفتار خود را کنترل کند یا عواملی که باعث تحریک این حالت می شود را از خود دور کند. ممکن است اصلاح رفتاری زمان زیادی طول بکشد تا رفتار جدیدی شکل بگیرد. در صورتی که رفتار جنسی جهت تطابق با افسردگی یا اضطراب ایجاد شده بیمار باید روش های دیگری از کنار آمدن را یاد بگیرد.

نکته :

داروهای آنتی آندروژنی و استروژن ها در بیمارانی که رفتار جنسی غیر طبیعی (به ویژه خطرناک برای دیگران ) دارند جهت کاهش میل جنسی به کار رفته است ولی اثر آن مشخص نشده است. گاه قوانین شرعی مثل دار زدن و محکوم کردن در کنترل این رفتار موثر است.

انحرافات جنسی(پارافیلیا) ،دکتر محمد والی پور (متخصص روانپزشکی)
منم فرزند ایران از نسل کوروش و داریوش بزرگ نه از نسل دروغ و فریب
     
  
مرد

 
قسمت های تحریک کننده بدن(بجز تناسلی)
وقتی شما و شریک جنسی تان خیلی خوش و سرحال هستید...خیلی دوست دارید که به طریقی همدیگر رو تحریک کنید. ولی همه نقاط تحریک کننده فقط نقاط اندام تناسلی که همه می دونیم... نیستند.بد نیست این نقاط را هم امتحان کنید. شاید خوشتان آمد :

استخوان ساکروم زن :



شکل استخوان رو در عکس می بینید و واضح هست ولی به استخوان بزرگ قسمت پشتی لگن گفته می شود. اما چرا این قسمت تحریک کننده هست؟ مهر های کمری که پائین ستون فقرات هستند حاوی اعصاب ساکرال هستند که دقیقا به منطقه تناسلی می روند اگر به وسیله تحریک عصبی و بطور مصنوعی اعصاب این قسمت تحریک شوند 91 درصد زنها ارگاسم پیدا می کنند. این مطلبی هست که تحقیق شده. زن به شکم بخوابد و مرد با کف دستش منطقه پوستی استخوانی که اشاره کردم را ماساژ بدهد.گاهی هم با حالت دستهای کاراته کار ها به آرامی آن منطقه را ماساژ بدهد( منظورم کنار دست است).این روش منطقه تناسلی را تحریک می کند.

نوک سینه های مرد :

چرا این منطقه: این قسمت هم دارای اعصاب زیادی است.اول به آرامی مالش دهید... بعدا شدت و دفعات ماساژ را بیشتر کنید و یا به آرامی به اصطلاح نیشگون بگیرید

پنجه پای زن :

تحریک پنجه پای بعضی از زنان باعث ارگاسم آنها می شود و از نظر سیستم عصبی بین آنها و قسمت های تناسلی رابطه وجود دارد.با انگشتان دست میشود تحریک کرد...با دهان و در دهان گذاشتن هم باعث تحریک بیشتر زنان می شود.

کف پا :

فشار به این قسمت و نگه داشتن چند ثانیه ای آن باعث انتقال انرژی به قسمت تناسلی می شود

ناف زن :

از نظر جنینی , ناف و کلیتوریس از یک منشاء هستند.اگر شما انگشتان را وارد ناف کنید و تحریکش کند احساس آن را در قسمت تناسلی حس می کنید.مرد با دستش یا زبانش می تواند تحریک کند.اگر جواب نداد از مرد بخواهید که کمی پائین تر از ناف را نوازش کند یا ببوسد.

بینی ( هم مرد و هم زن) :

بینی نسبت به قسمتهای دیگر صورت شبکه عصبی بیشتری دارد. مجرای بینی هم حاوی بافت هائی هست که وقتی خون زیادی در آنها جاری شود و تحریک شده باشد می توانند موقتا بزرگ شوند.تحریک این قسمت را سینوزیت ماه عسل اسم گذاشته اند.یعنی در ماه عسل که با هم عشق بازی می کنند و بینی های هم را تحریک می کنند دچار گرفتگی بینی می شوند.نوک بینی های هم را با دهان بگیرید و تحریک کنید.و یا بینی های هم مثل این حالت تماس دهید که به بوسه اسکیموها مشهور است.
منم فرزند ایران از نسل کوروش و داریوش بزرگ نه از نسل دروغ و فریب
     
  ویرایش شده توسط: e_h_s_a_n   
مرد

 
زنان زیبا سلامت مردان را به خطر می اندازند
از آن جا که همراهی با یک بانوی فوق العاده و جذاب می تواند صدمات زیادی برای قلب مردان به همراه داشته، مردان باید قبل از برخورد و علاقه مند شدن به بانوان زیبا خوب فکر کنند...

برخورد با یک خانم خوش قیافه می تواند سطح هورمون مردها را تا حدی که باعث آسیب به قلب می شود، افزایش دهد. استرسی که در این صورت به آقایان وارد می شود همانند همان اثری است که در صورت افتادن از درخت در آن ها به وجود می آید.

جزئیات مطالعه :

در مطالعه ی انجام شده توسط دانشگاه والنسیا در اسپانیا، از 84 دانشجوی مرد که برای شرکت در هر بخش مطالعه 16 دلار دریافت کرده بودند، کمک گرفته شد.

سطح کورتیزول شرکت کنندگان قبل و بعد از همراهی با یک خانم جذاب و زیبا اندازه گیری شد. لازم به یادآوری است که کورتیزول یک هورمون مهم است که بدن برای تجزیه ی انرژی برای بقا و تحمل درد به آن احتیاج دارد ولی سطح بالای آن باعث استرس مزمن می شود.

این مطالعه نشان داد که سطح کورتیزول دانشجویان بعد از 5 دقیقه به طور قابل توجهی افزایش یافت و این افزایش در حدی بود که بتواند باعث حمله قلبی شود. به عبارتی این افزایش سطح هورمونی می تواند اثرات بدی روی بدن فرد گذاشته باشد، چون به خودی خود بی نظمی هایی را مثل مشکلات ماهیچه ای، دیابت نوع یک بزرگسالی، فشارخون بالا و ضعف به همراه دارد.

کورتیزول در حد طبیعی می ‌تواند تاثیرات مثبتی در بدن داشته باشد و میزان سلامت کلی بدن را افزایش دهد. اما اگر این هورمون به طور مداوم بالا باشد می ‌تواند منجر به بروز بیماری‌ هایی مانند بیماری ‌های قلبی، دیابت و فشار خون بالا شود.

روبرو شدن با استرس های فیزیکی و روانی برای یک دوره طولانی مدت باعث افزایش مزمن سطح کورتیزول می شود و از طریق ایجاد بی نظمی هایی در بدن مثل ضعف ماهیچه ای، دیابت نوع یک، فشار خون بالا و ناتوانی جنسی، سلامت بدن را به خطر می اندازد.
منم فرزند ایران از نسل کوروش و داریوش بزرگ نه از نسل دروغ و فریب
     
  
مرد

 
با پزشک خود از سکس بگویید
طرح و عنوان مسائل و مشکلات جنسی از دیرباز به عنوان یکی از دشوارترین نوع مکالمات بین فردی قلمداد میگردیده است و امروزه علی رغم تلاش منابع اطلاع رسانی و همچنین رسانه های گروهی در طبیعی جلوه دادن این نیاز غریزی ، همچنان افراد ترجیح میدهند تا در افشا گری گرفتاری های جنسی خود مهر سکوت بر لب داشته باشند.

این مسئله زمانی بغرنج تر میگردد که مقاومت در برابر صحبت کردن راجع به نیازها و خواسته های جنسی ، زندگی جنسی فرد و یا روابط زناشویی را تحت الشعاع قرار میدهد . در این موقعیت مشکل جنسی که میتوانسته در صورت بحث و ارزیابی متخصصانه در مراحل ابتدایی خود ، رابطه ای را از اضمحلال نجات بخشد لیکن به دلیل تاخیر در شناسایی علت و اقدام در جهت درمان ، سرمایه گزاری زمانی ، روانی و اقتصادی بیشتری را فرد باید مصروف مرمت آسیب های وارده به سلامت زندگی جنسی خود کند.

اهمیت و حساسیت مسائل جنسی متصدیان امور بهداشتی را بر آن داشته است که از کلیه پزشکان و روانشناسانٍ امور زناشویی بخواهند تا با ایجاد فضای مطمئن ، امن و راحت روانی درمراکز درمانی خود ، زمینه بحث و بررسی راجع به زندگی جنسی افراد را مهیا سازند واز کم و کیف روابط جنسی و احیاناً مشکلات و مسائلی که به نوعی فرد شرم در ابراز آن دارد ، سوالاتی از مراجعین بعمل آورند. اگر چه در دستور کار متصدیان امور بهداشتی، بررسی تاریخچه زندگی جنسی افراد نیز رفته رفته در حال منظور گردیدن است و از آنان خواسته شده نسبت به مسائل جنسی مراجعین خود حساس تر عمل نمایند ، لیکن همواره این مسئولیت اصلی مراجعه کنندگان است که آنچه رابطه جنسی آنها را رنجور ساخته است را با محرم اسرار خود ( پزشک ، روان شناس ) در میان گذارند.

در تحقیقات انجام شده پیرامون کیفیت تعاملات کلامی بین پزشکان و بیماران راجع به مسائل جنسی ،نشان داده شده است که بیماران هنگام مراجعه به مراکز درمانی به چیزی بیش از آشنایی با متد جلو گیری از بارداری و یا اطمینان از نتیجه چک آپ های معمولی خود نیازمندند. در تحقیقی که در سال 2007 در مجله دارویی انگلیس منتشر شد نشان داده شده است که تنها 38% از مردان و 22% از زنانِ بالای 50 سال راجع به مسائل جنسی خود با پزشک خود صحبت میکنند. در تحقیقی که به تازگی در کشور سوئد انجام شده گزارش گردیده است که حتی در افراد کم سن و سال تر هم احتمال بازگویی مسائل جنسی با پزشک مربوطه کمتر اتفاق میافتد به عنوان نمونه از 500 نفر زن بین 29-23 سال در مورد مشکلات جنسی و احتمال صحبت از مشکلات جنسی با پزشک زنان سوال شده بود و با اینکه از هر 5 نفر این افراد ، حد اقل یکی از آنها مبتلا به بی میلی جنسی بوده و یا به نوعی در رسیدن به ارگاسم ناتوانی میداشته اند لیکن این افراد ایندسته از مشکلات جنسی خود را با درمانگر خود به میان نگذاشته بودند. البته وقتی از همین افراد سوال شده بود که اگر چنانچه درمانگر راجع به کم و کیف زندگی جنسی شما بپرسد آیا شما راحت هستید یا خیر ، پاسخ داده بودند که از دید آنان این امر کاملاً طبیعی و نرمال بوده وحتی بخشی از کارمتخصص زنان یا درمانگر است که راجع به مسائل جنسیٍ ما از ما سوال کند.

لیکن آنچه عملاً در دفاتر متخصصین بهداشتی اتفاق میافتد معمولاً تاکید صرف بر جنبه های دارویی درمان و پرهیز ازورود به جزییات زندگی جنسی مراجعین به دلیل ذیق وقت و .... میباشد. مدعای این اعتقاد تعداد زیادی از پرسشنامه هایی است که از پزشکان در مورد کنکناش راجع به زندگی جنسی بیماران ، بعمل آمده است . در این بررسی ها نشان داده شده است که بخشی از پزشکان به دلیل اینکه معتقد ند رفتار جنسی قسمت محرمانه زندگی هر فردی است وبه لحاظِ خصوصی بودن رفتار جنسی ، طرح سوالات جنسی از بیمار میتواند نوعی به حرمتی به حریم زندگی خصوصی آنان قلمداد گردد ، خود را معذور از سوال و جواب جنسی از بیماران میدیده اند . دسته دیگری از پزشکان از آنجایی که تکمیل تاریخچه جنسی از بیماران نیازمند وقت و تامل وتعمق میباشد ، نداشتن وقت کافی در شرح حال گیری جنسی از بیماران را مانع خود در بررسی زندگی جنسی بیماران عنوان نموده اند و نهایتاً دسته سوم پزشکان ضعف علمی در باب مسائل جنسی و نداشتن آموزش های لازم جهت ارائه توصیه های صحیح جنسی به مراجعین را علت بازداری خود در سوال و جواب جنسی از بیمار گزارش کرده اند .

لذا بی جهت نیست که میبینیم در پژوهشی مانند تحقیقی که اخیراً از سوی مرکز تندرستی زنان منتشر گردیده است ، از 1200 زنی که به عنوان جامعه آماری به مراکز درمانی مراجعه نموده اند 70% از مشکلات سلامت جنسی در رنج بوده اند لیکن تنها 18% از آنان توانسته بودند از کمک و راهنمایی پزشک خود در این راستا بهره جویند.

آنچه در جلسه ملاقات و مشاوره ، از پزشکان انتظار میرود تا بدان همت گمارند ، گرفتن سابقه یا تاریخچه زندگی جنسی فرد است. اعم از سلامتی ارگان های جنسی و رضایت مندی در برقراری رابطه جنسی. در راستای اطمینان از وضعیت و کارکرد اعضایی که به نحوی با تولید مثل و یا خشنودی جنسی در ارتباطند ، چنانچه مراجعه کننده زن باشد پرسش هایی در مورد سابقه هرگونه شکم درد ، قاعدگی های نا منظم ، دشواریهای ادراری ، عفونتهای قارچی ، بیماریهای مقاربتی و همچنین میزان فعال بودن در روابط جنسی و اینکه تنها با یک شریک جنسی در ارتباطند و یا نه ، متد پیشگیری از بارداری که استفاده میگردد ، سابقه جراحی های زنان ، تغییر در کم و کیف میل جنسی ، دشواری در شروع ادامه و یا رسیدن به خشنودی جنسی ، اهمیت رفتار جنسی در فرد ، طول دوره ای که فرد با مشکلات جنسی دست و پنجه نرم کرده است و...از مردان نیز سوالاتی چون : ترشحات از مجرای ادرار و نیز مشکلات ادراری ، جوش های پوستی در ناحیه دستگاه تناسلی ، سلامتی پروستات و ناحیه مقعد ، تغییر در کم و کیف میل جنسی ، متد های مورد استفاده برای مقابله با ناتوانی جنسی ( شامل حال فرد میشود ) ، سابقه جراحی و داروهای مورد استفاده ، میزان فعالیت جنسی و تعداد شرکا جنسی ، بیماریهای مقاربتی و...... پرسیده شود.

پس از ارزیابی های چند جانبه در مواردی که ریشه مشکلات جنسی جنبه های بدنی تشخیص داده شود، نسبت به تدابیر درمان های بدنی اقدام ورزیده و چنانچه جنبه های روانی زمینه ساز مشکلات جنسی در فرد گزارش گردد نسبت به ارجاع فرد به کلینیک روان شناس و یا سکس تراپیست اقدامات لازم انجام پذیرد.

مجدداً تاکید میگردد که علی رغم نقش مسئولین امور بهداشتی دراقدام جهت تهیه چک آپ جنسی از بیماران، مسئولیت اصلی همواره بر دوش خود افراد است تا هر گونه شک و شبه راجع به زندگی جنسی خود را مرتفع ساخته آنچه مشغولیت ذهنی برایشان ایجاد کرده را با اطمینان و بدور از هرگونه شرم و تامل با درمانگر خود مطرح سازند . امید که روز به روز تابوی صحبت کردن راجع به مسائل جنسی شکسته تر گردد و سلامتی افراد در ابعاد بدنی ، روانی و جنسی بیشتر تامین گردد.
منم فرزند ایران از نسل کوروش و داریوش بزرگ نه از نسل دروغ و فریب
     
  
مرد

 
به جای ممنوع کردن تبلیغات جنسی مردم را آگاه کنید
یک پزشک متخصص می گوید میزان تاثیرگذاری تبلیغات ماهواره ای به حدی است که برخی از مخاطبان آن، برای درمان ناچارند به روانپزشک مراجعه کنند.معاون داروی سازمان غذا و دارو از مردم خواست اقدام غیرقانونی فروش آدامسهای محرک جنسی در داروخانه ‌ها را به مراجع مربوطه گزارش کنند.

البته دکتر شانه ساز قبلا هم گفته بود تبلیغات داروها و از جمله داروهای محرک جنسی در داروخانه‌ها به مجوز وزارت بهداشت و سازمان نظام پزشکی نیاز دارد.

خبرآنلاین نوشت : در زمینه تبلیغات در داروخانه‌ها مکاتبات سراسری با داروخانه‌ها انجام شده است که موارد رعایت شئونات اخلاقی و اسلامی رعایت شود. انجمن داروسازان ایران نیز در این زمینه چند مرتبه مکاتبه کرده است و این مساله در داروخانه‌ها در حال ساماندهی است.اما گویا این مکاتبات چندان نتیجه ای نداشته که حالا دست به دامان مردم شده اند .

شانه ساز، فروش این آدامسها در عطاریها، سوپرمارکتها و مغازه‌های دیگر را هم ممنوع اعلام کرد و این را هم اضافه کرد البته باید بین آدامسهای مختلف تفکیک قایل شد. زیرا در حال حاضر در دنیا آدامسهای درمانی هم ساخته می‌شود و یکی از انواع داروهای جدید در دنیا به شکل آدامس و پاستیل ساخته و عرضه می‌شود که عرضه این داروها در داروخانه‌ ها با مجوز سازمان غذا و دارو مشکل ندارند.

متهم ردیف اول ماهواره!

اما دلیل گسترش روز افزون این محصولات در دارو خانه های ما چیست؟گویا باز هم مقصر اصلی ماهواره ها هستند،یک پزشک متخصص می گوید میزان تاثیرگذاری تبلیغات ماهواره ای به حدی است که برخی از مخاطبان آن، برای درمان ناچارند به روانپزشک مراجعه کنند. به گفته رئیس انجمن ارولوژی ایران، برخی افراد با مشاهده تبلیغات شبکه‌های ماهواره‌ای، نگران سلامت خود می‌شوند و با مراجعه به پزشکان می‌خواهند تحت درمان قرار گیرند و در بعضی افراد که از این دارو ها استفاده کرده اند و دچار مشکل شده‌اند شدت آسیب‌هابه حدی است که برای درمان به متخصصان روان‌پزشکی معرفی می‌شوند.

دکتر جلیلی حسینی می افزاید: "به همین دلیل علت مراجعه بسیاری از بیماران در گروه سنی جوانان به مراکز درمانی، استفاده از دارو‌ها و وسایلی است که برای کاهش وزن و درمان اعتیاد و رفع مشکلات جنسی، این روز‌ها در شبکه‌های ماهواره‌ای تبلیغ می‌شود."

این فعال حوزه سلامت توضیح می دهد: "تبلیغات این دارو‌ها و وسایل در شبکه‌های ماهواره‌ای مسموم و بسیار خطرناک است و امکان درمان افرادی که خودسرانه از این دارو‌ها و وسایل استفاده کرده و دچار مشکلاتی شده‌اند، در برخی موارد وجود نداشته یا دشوار است."

اما نکته تاسف بار اینجاست که پزشکان می گویند بسیاری از این بیمارانی که تحت تاثیر تبلیغات شبکه‌های ماهواره‌ای به مصرف این دارو‌ها گرایش می‌یابند هیچگونه مشکلی ندارند و در شرایط طبیعی به سر می‌برند.

پس چطور مردم را بیمار می‌کنند؟

یکی از شگردهای مهم این رسانه نوین، رواج فرهنگ بیماری‌زایی است. بیماری‌زایی یعنی تولید یک بیماری به‌وسیله افراد خبره‌ای که وجود خارجی ندارند. برای مثال این شبکه‌ها به تبلیغ کرم‌هایی می‌پردازند که مدعی‌اند باعث افزایش اندازه دستگاه تناسلی در آقایان می‌شود.

اینها برای اینکه محصول خود را به فروش برسانند، در ابتدا مطالبی کاملا کذب بیان می‌کنند که به هیچ وجه مبنای علمی ندارد. این جملات عینا از تبلیغات آنهاست: «طبق آمار، تقریبا 70 درصد از افراد در سراسر دنیا ازمشکلی رنج می‌برند و احساس حقارت می‌کنند.» برای اطلاع خوانندگان محترم باید یادآوری کنم هر بیماری تعریف علمی خاص خود را دارد و ادعای یک فرد دلیل بیماری نیست.

مساله دوم این است که یک فرد غیر از فرآیندهای فیزیولوژیک طبیعی نمی‌تواند انتظار خاصی از خودش داشته باشد.

آنها با تبلیغات گسترده به مردان القا می‌کنند که مشکل دارند و درمان مشکل نزد خود آنهاست. آنها در ادامه مدعی شده‌اند محصولشان یکی از محبوب‌ترین و قدرتمند‌ترین محصولاتی است که برای درمان مشکلات جنسی در آقایان مورد استفاده قرار می‌گیرد و بیش از 10 نوع خاصیت توانبخشی جنسی دیگر نیز برای آن ذکر می‌کنند.

چه باید کرد؟

اما چرا پای موج تبلیغات داروهای عجیب و غریب افزایش توان جنسی در شبکه‌های ماهواره‌ای به داروخانه‌ها هم باز شده است.؟وچگونه می‌توان تأثیرپذیری تبلیغات ماهواره‌ای را بی‌اثر کرد یا حداقل کاهش داد؟ دکتر صفری نژاد، رییس انجمن سلامت خانواده به این سئوال اینگونه پاسخ می دهد :

گام اول، افزایش آگاهی‌های مردم است. بسیاری از مردم ما، حتی طبقه تحصیل‌کرده، کمترین اطلاعی از فیزیولوژی زناشویی، عملکرد جنسی زن و مرد و افتراق موارد طبیعی از غیرطبیعی ندارند. مساله مهم دیگر پاسخ متناسب به نیازهای جامعه است. ابتدا باید مشخص کنیم زوجی که در روابط زناشویی مشکل دارند یا فکر می‌کنند که دارای مشکل هستند، باید به کجا مراجعه کنند. آموزش رفتارهای جنسی، تشخیص و درمان مشکلات جنسی به کار گروهی متشکل از رشته‌های مختلف پزشکی نیاز دارد.

امروزه در بیشتر جوامع کلینیک‌های مجهزی برای تشخیص و درمان مشکلات جنسی و آموزش عملکرد جنسی طبیعی تأسیس شده‌اند. کادر پزشکی این مراکز متشکل از افراد آموزش دیده و دارای تجهیزات لازم هستند اما آموزش تشخیص و درمان اختلالات جنسی در دانشکده‌های پزشکی ما تقریباً در حد هیچ است. علاوه بر آن، در شهر 12 میلیون نفری تهران چند مرکز مشاوره مشکلات جنسی و تشخیص و درمان آن داریم؟ کدام یک از مراکز استان ما دارای چنین مراکزی هستند؟
منم فرزند ایران از نسل کوروش و داریوش بزرگ نه از نسل دروغ و فریب
     
  
مرد

 
خوابیدن با شریک زندگی در یک تخت برای سلامتی مضر است
دانشمندان هشدار داده‌اند که خوابیدن با شریک زندگی‌ در یک تخت می‌‌تواند برای سلامتی افراد ضرر داشته باشد.محققان در طی تحقیقات خود به این نتیجه رسیدند که خوابیدن در یک تخت اغلب کیفیت خواب افراد را تحت تاثیر قرار می‌دهد، چرا که آن‌ها در طول شب مخل آسایش یکدیگر می‌شوند.

زمانی که زوج در یک تخت و کنار یکدیگر می‌خوابند – نسبت به زمانی که جدا از یکدیگر می‌خوابند – تا 50 درصد بیشتر از اختلالات مختلف رنج می‌برند.

این امر می‌تواند به نوبه خود موجب ایجاد «تنش» در روابط زوج شود. علاوه بر آن، احتمال بروز مشکلاتی که به کمبود خواب مربوط می‌شوند نیز افزایش می‌یابد. این مشکلات مواردی نظیر بیماری‌های قلبی و افسردگی را در بر می‌گیرد.

این در حالی است که علیرغم وجود موارد زیان آور دیگری همچون خروپف، دندان قرچه و دست به دست شدن، افراد همچنان ترجیح می‌دهند آن‌ها را تحمل کنند و کنار یکدیگر بخوابند؛ چرا که خوابیدن در کنار یکدیگر به نوعی نشانگر صمیمیت و گرمی روابط است و از طرف دیگر خوابیدن افراد به صورت جدا از یکدیگر از لحاظ فرهنگی نادرست شمرده می‌شود.

بر پایه نتایج این تحقیقات که در سمینار ویژه‌ای در رابطه با خواب ارائه شده‌اند، راهکار مقابله با اثرات نامطلوب این موضوع، صحبت کردن با شریک زندگی است، پیش از آنکه سلامتی افراد به خطر افتد.

دکتر «نیل استنلی» یک کارشناس خواب با اشاره به آن که فضایی که در تخت دو نفره در اختیار افراد قرار می‌گیرد کم است، می‌گوید: «به این مسئله موارد دیگری را نیز می‌توان اضافه کرد، نظیر لگد زدن، ضربه زدن با دست، خروپف و بلند شدن به منظور رفتن به توالت. آیا تعجبی دارد که خواب خوبی در شب نداشته باشیم»؟

این کارشناس که خود در تختی جدا از همسرش می‌خوابد اضافه کرد: «روابط گرم و دوستانه برای سلامت احساس شما خوب است اما خواب خوب نیز برای سلامت جسمی و ذهنی مهم است».
منم فرزند ایران از نسل کوروش و داریوش بزرگ نه از نسل دروغ و فریب
     
  
مرد

 
اورژانس بيماري‌هاي جنسي مردان
تنها يک مشکل در بيماري بيضه است که جزو اورژانس‌هاي اورولوژي محسوب مي‌‌شود و آن هم چرخيدن بيضه حول طناب بيضوي يا تورشن است. درد ناگهاني در بيضه به خصوص سنين 6 تا 18 سالگي را جدي بگيريد. گاهي ممکن است درحين بازي يا حتي در هنگام خواب اين اتفاق رخ دهد. همان طور که مي‌دانيد، بيضه در کيسه قرار دارد و به وسيله طنابي به صورت آويزان قرار گرفته است. اگر اين طناب پيچ بخورد، موجب مي‌شود خون‌رساني به بيضه که از طناب آويزان است مختل شود.

بنابراين به طور ناگهاني شخص درد شديدي را حس مي‌کند و رنگ بيضه‌اش نيز به دليل ضعف خون‌رساني عوض شده و به کبودي مي‌گرايد. در ضمن بسيار سفت و دردناک مي‌شود. اگر اين اتفاق رخ داد، بايد به سرعت خود را به بيمارستان و نزد پزشک برسانيد تا زمان طلايي درمان را از دست ندهيم. اگر پيش از شش ساعت وي را برسانيد، بافت بيضه زنده مي‌ماند. اين زمان را گلدن‌تايم يا زماني طلايي مي‌گوييم اما هر چه از شش ساعت بگذرد، بسته به شرايط بيمار امکان دارد بيضه‌ها آسيب ببينند. اگر 24 ساعت زمان طي شده باشد، بيضه از بين رفته و بايد آن را برداشت. درمان تورشن بسيار ساده است و با يک جراحي ساده چرخش ايجاد شده در طناب بيضه را باز کرده و آن را فيکس مي‌کنيم تا ديگر نچرخد. زمان طلايي را از دست ندهيد.
منم فرزند ایران از نسل کوروش و داریوش بزرگ نه از نسل دروغ و فریب
     
  
صفحه  صفحه 9 از 19:  « پیشین  1  ...  8  9  10  ...  18  19  پسین » 
Sexology - سکسولوژی

دانستنیهای مهیج سكسی

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA