انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
گفتگوی آزاد سکسی
  
صفحه  صفحه 1 از 6:  1  2  3  4  5  6  پسین »

لزوم بكارت در قرن 21



 
میخایم تو این تاپیك در مورد بكارت-پرده بكارت-تعصب های بی دلیل حرف بزنیم و به این سوال مهم جواب بدیم كه ای در قرن21 باكره بودن مهم

سلام من نظر شخصی خودم رو می گم .... قرن ۱ یا قرن ۲۱ فرقی برای پسری که خودش رو پاک نگه داشته و از رابطه های قبل ازدواج دوری کرده نداره . ولی بکارت به تنهایی برای تصمصیم گیری دلیل خوبی نیستش . شاید یه اتفاق و شاید یه اشتباه باعث از بین رفتن بکارتش شده . ولی در کل خود من دختر باکره به شرط اینکه نه فقط باکره از لحاظ پرده داشتن باشه . بلکه همه جوره باکره رو ترجیح می دم
من عاشق سینه بزرگم
     
  
مرد

 
دوستان باكره به معنی پاك دامنی هستش نه فقط اسم یه پرده!!وقتی یه دختر ب معنای واقعی باكره باشه یه حس خوبی به آدم دست میده اینكه بدونی طرفت واقعا پاك دامنه باعث بوجود آمدن اعتماد خیلی قوی میشه الته بستگی به خود مرد هم داره یعنی خود مرد هم باید پاك دامن باشه كه همچین انتظاری رو از همسرت داشته باشی.ولی الان بكارت فقط اسمه یه پردست تو دخترا و اكثرشون فقط اینو میدونن كه از جلونباید سكس داشته باشن خیلی راحت به سكس دهانی یا از پشت میپردازند .
البته من قصد توهین یا سرزنش كردن ندارم هر كسی حق داره از زندگی خودش لذت ببره ولی صداقت هم خیلی شرطه كه آدم اگه كاری هم كرده بگه به همسر آیندش چون صداقت هم بخشی از پاك دامنی میشه
در همین حوالی كسانی بودند كه میگفتند بدون تو نفس نمیكشیم ولی امروز در آغوش دیگران نفس نفس میزنند.
     
  

 
پرده بکارت و ترس ها و تشويش های ما
در اين نوشته در پي آنيم تا نشان دهيم كه ترسها و تشويش هاي مربوط به سلامت پرده بكارت در جامعه ايراني از عوامل مهم بروز اختلالات و خشونت ها و تنش هاي چند بعدي در جامعه است. بيشتر اين ترسها و خشونت ها در گستره ديرپاي تعارضات، جهالت و سنت هاي معارض با اصول اصيل مذهبي و انساني ريشه دوانده است و تخفيف اين تنشها جز به مدد توسعه دانش بشري و ارزش هاي مذهبي و پيشرفت جايگاه اقتصادي و اجتماعي زن در جامعه امكان پذير نيست.


صداهاي خسته :

- با سلام و خسته نباشيد . با شرمندگي و پوزش بسيار از شما مي خواهم مرا راهنمايي كنيد. من دختري ۲۸ ساله هستم كه با خواندن مقالات خودارضايي در يكي از سايت ها تحريك شدم و به اين اقدام دست زدم و انگشت مياني خود را تا آخر به آرامي وارد مجرا كردم و بدون هيچ فشاري به قسمت پايين وارد شد بعد خوندن مطالبي در مورد پرده بكارت ارامشم بهم خورده. لازمه بگم نه دردي داشت نه فشاري نه خونريزي. به قران همش حس يك كنجكاوي بود. من نمي تونم تحت هيچ شرايطي به دكتر برم كمكم كنيد. شما را بخدا به من بگين امكان داره اينجوري اين پرده پاره شه اگه پاره بشه پدر و مادرم در مورد من چه فكري ميكنن واي خدا! شمارا به خدا كمكم كنين تا ديگه مجبور نشم مرتب اين سايت اون سايت كنم دست شما رو ميبوسم بهم بگين

- سلام من يك دختر ۲۰ ساله هستم من متاسفانه سالها خود ار ضايي مي كردم بارها هم تصميم به ترك آن گرفته ام اما نتوانستم...الان هم در حال ترك هستم اما يه ترس خيلي مهيبي در من هست اينكه مبادا پرده بكارت من پاره شده باشد. البته ابن را هم ميگويم كه خود ارضايي من به اينصورت بوده كه با پارچه اي از بيرون مهبل خودم را فشار ميدادم يعني هيچي را وارد آن نكرده ام راهنماييم كنيد

- من هم در روزهاي خونريزي براي تميزي بيشتر بعد از توالت هميشه با دست بهتره بگم با انگشت ناحيه مهبل رو كاملا تميز ميكردم به خيال اينكه چقدر تميز و پاكيزه ميشم غافل از اينكه....لينكهايي رو كه فرموديد قبلا مطالعه كردم ولي هيچ كدوم براي من قانع كننده نيست. چون خونواده ما و خونواده همسر آينده م كاملا مطمئن هستم كه به وجود خون بر روي دستمال خيلي حساس هستند و براشون خيلي خيلي مهم و حياتي هست واي به روزي كه روز پاتختي دستمال سفيد تحويلشون داده بشه! دمار از روزگار دختره و پسره و همه در مي يارن و از بابت اينكه گفتين پسرها نميتونن وجود يا عدم وجود پرده رو تشخيص بدن بايد بگم كه متاسفانه همسرآينده من حتما ميتونه تشخيص بده به دليل اينكه خودشون دكتر هستند. حالا با اين تفاسير نظرتون چيه ؟ بازم مي فرمايين كه نيازي به ترميم پرده نيست ؟

- سلام و خسته نباشيد. قبل از هر چيز از پاسخي كه به نامه ارسالي من داده بوديد ممنونم. خيلي آرامش بخش بود . آقاي دكتر مسائلي كه شما مطرح كرديد كاملا درست و متين بود ولي موضوعي كه هست مردان امروز ( خواستگاران امروز ) اين حق خود ميدانند كه دختري رو كه براي يك عمر زندگي انتخاب ميكند كاملا پاك و سالم باشد . براي اونها وجود بود و نبود خود پرده بكارت موضوع مهمي نيست ولي نبود اين پرده براي آنها دال بر داشتن يك رابطه عميق جنسي دارد كه براي هيچ جواني قابل قبول نيست و نوعي بي اعتمادي براي آنها در زندگي آينده ايجاد ميگردد. در ضمن اين اولين ارتباط من بود

نوشتن از پرده بكارت براي يك پزشك – حتي يك پژوهشگر در زمينه تشخيص و درمان اختلالات جنسي- كار ساده اي نيست. در واقع در تمام متون پزشكي گسترده و متنوع دانش پزشكي بندرت ممكن است موضوع پرده بكارت مورد توجه نويسندگان كتابهاي درسي پزشكي قرار گرفته باشد. همينطور در متون معتبر تشخيص و درمان اختلالات جنسي هم بندرت ممكن است به پرده بكارت و عوارض ناشي از آسيب آن اشاره شده باشد و به هرحال هيچگاه مسئله درخور اعتنايي نبوده است. اما با مرور نامه هاي ارسالي – كه متن بالا تنها نمونه كوچكي از آن است – مي بينم كه گذشتن از اين مطلب هم كار ساده اي بنظر نمي آيد. واقعيت اين است كه ميزان اهميتي كه اين بقاياي ناچيز تكامل جنيني دستگاه تناسلي در ميان جوامع كشورهاي خاورميانه و آمريكاي لاتين كسب كرده است، بسيار مهيب تر از آن چيزي است كه در ابتدا بنظر مي رسد.

پرده بكارت و عملكرد آن :

هرچند احتمالا بسياري از خوانندگان قبلا در اين مورد مطالبي خوانده و ديده اند، براي كامل كردن بحث و احياناً اطلاع آناني كه هنوز چيزي در اين باره نشنيده اند: پرده بكارت يك غشاء نازك مخاطي است كه به شكل هاي گوناگوني در ابتداي مدخل ورودي واژن قرار گرفته است و براي ورود به واژن حتماً بايد از ميان آن رد شد. در ابتداي تكامل جنيني دستگاه تناسلي قسمت خارجي واژن كاملا بسته است اما در ابتداي تولد اين پرده از چند قسمت شكاف برداشته و باز ميشود. در يك مطالعه در عربستان با معاينه ۳۴۵ كودك دختر تازه متولد شده مشخص شد همه آنها داراي پرده بكارت بودند كه ۶۰ درصد از نوع حلقوي و بقيه داراي ديگر اشكال متنوع بوده است. در كودك تازه متولد شده اين پرده تحت تأثير هورمونهاي مادري ضخيم و صورتي رنگ و پر از چين و چروك است. تقريبا تا رسيدن به سن مدرسه كم و بيش اين وضع ادامه دارد كه در اين زمان پرده به شكل ظريف و نازك شفاف تري در آمده است و در لمس كاملا حساس است. در هنگام بلوغ تحت اثر هورمونهاي استروژن دوباره پرده به شكل ضخيم تر و تيره تري در مي آيد. اشكال مختلف اين پرده مخاطي را به نام هاي هلالي، حلقوي و غيره نام گذاري كرده اند. بندرت ممكن است پرده بصورت كامل و بدون سوراخ باقي مانده باشد كه در هنگام بلوغ (و تجمع خون قاعدگي و بروز درد و اسپاسم هاي شكمي) تشخيص داده و سوراخ ميشود.

در ميان جانوران ظاهراً علاوه بر انسان، پرده بكارت در اسب ها، فيل ها، شامپانزه ها، وال ها، فك ها، لاماها، خوكچه هاي هندي و موش ها هم ديده شده است و از لحاظ عملكردي كاركرد خاصي ندارد. پرده بكارت ممكن است هنگام ورود هر جسم خارجي مثل انگشت، نوار بهداشتي، آلت و چيزهاي ديگر آسيب ببيند. بدليل نبود عروق خوني فراوان فرآيند بهبودي به سرعت ديگر بافت هاي بدن اتفاق نمي افتد. اين پرده در هنگام زايمان واژينال بطور كامل از بين مي رود. دختر خانمها پس از بلوغ، با كمي دقت ميتوانند با معاينه دستگاه تناسلي خود روبروي آينه شكل و ظاهر آن را مشاهده كنند.

هرچند پرده بكارت داراي عملكرد قابل توجهي در بدن انسان نيست اما در تمام اقوامي كه به كنترل روابط جنسي زن قبل از ازدواج رسمي اهميت ميدهند نشانه قابل توجهي در اتفاق افتادن اين گونه روابط است. امروزه بر خلاف گذشته متوجه شده اند كه به اصطلاح ضريب حساسيت و اختصاصي بودن اين آزمايش زياد نيست. به معناي ديگر آسيب ديدن يا نديدن پرده لزوماً به معناي دخول يا عدم دخول آلت نيست. همچنين آسيب آن هميشه با خون ريزي (بعنوان نشانه سنتي آسيب پرده همراه نيست) طبق بعضي آمار چيزي حدود ۵۰ تا ۶۰ درصد از خانمها طي اولين نزديكي خود متوجه خون ريزي ناشي از پاره شدن پرده بكارت نميشوند (در ۵ درصد موارد خونريزي آنقدر شديد يا طولاني مدت است كه ممكن است نياز به بستري فرد وجود داشته باشد). بدين ترتيب مفهوم بكارت (به معناي دست نخوردگي) ارتباط مستقلي از پرده بكارت پيدا ميكند. به عبارت ديگر عدم مشاهده خونريزي هنگام نزديكي لزوماً به معناي وجود قبلي نزديكي نيست. اينكه عدم خون ريزي يا آسيب قبلي پرده ناشي از نزديكي و دخول آلت بوده به معاينه دقيق فرد آشنا (با نشانه هاي نزديكي) نيازمند است كه امروزه بطور معمول در پزشكي قانوني صورت ميگيرد.

پرده بكارت Hymen در اسطوره ها :

در اسطوره هاي رومي و يوناني هايمنئوس Hymenaeus خداي ازدواج و جشن و پايكوبي است كه اغلب بصورت جواني با مشعلي در ميان جشن عروسي نشان داده ميشود. او فرزند آفروديت و ديونزوس الهه و خداي زيبايي و شراب و برادر Priapus خداي زايش است. هومر در جاي جاي ايلياد از او ياد كرده است و از هايمن در يكي دو نمايشنامه شكسپير مثل نمايشنامه هاي "همانطور كه شما دوست داريد" و "طوفان" نام برده شده است. البته هايمن هميشه هم خوش يمن نبوده است. در افسانه ها آمده است كه اورفئوس و اوريديس او را به جشن عروسي خود دعوت كردند و چون بوي دود مشعل او در فضا پيچيد هر دو به گريه افتادند. نشانه اي كه از يك اتفاق ناخوشايند در آينده خبر ميداد.

اهميت بكارت در جامعه و ابعاد آن

بكارت و مذهب :


احتمالاً قدمت توجه به بكارت در ميان جوامع به قبل از ظهور اسلام مي رسد. از آنجا كه اسلام (و ديگر مذاهب ابراهيمي) در بدو شروع قبل از آنكه مذهب بزرگي باشند ضدمذهب بزرگي بودند كه در تقابل با سنت ها و عقايد جامعه حركت ميكردند، ميتوان تصور كرد كه اسلام عرضه كننده ارزشهاي جديدي بجاي ارزش هاي قديمي (و از جمله بكارت) بوده است. تصور اينكه بكارت از ارزشهاي جامعه محافظه كاري است كه يك حركت انقلابي در مقابل آن به پا خاسته است و بدين لحاظ در اين حركت انقلابي جايي ندارد تصور چندان مشكلي نيست. بنا به توصيه هاي اسلام و پيامبر، مردان براي ازدواج بايد زناني هم شأن خود انتخاب ميكردند. تقريباً در هيچيك از آيات قرآن يا احاديث روايت شده از رهبر اسلام نوپا، در كنار معيارهايي چون ايمان و پايداري و صبر و ايثار، از بكارت بعنوان يكي از معيارهاي اين انتخاب شايسته چيزي ذكر نشده است (يا لااقل من جايي نديده ام)، چنانكه اغلب همسران پيامبر قبل از ازدواج با ايشان باكره نبوده اند. با پيش آمدن وقايعي چون جنگ احد و كشته شدن بسياري از مردان مسلمان در ميدان نبرد، پيامبر مسلمين را به زناشويي با زنان آنان ترغيب ميكرد و بدين ترتيب در واقع بكارت ارزش خود را بطور كامل بعنوان يكي از معيارهاي انتخاب زنان در ميان مسلمين از دست ميداد.

همزمان با تثبيت جايگاه اسلام بعنوان يك حكومت در شبه جزيره عربستان و گسترش آن به سرزمين هاي اطراف و شكل گيري امپراطوري اسلامي و بخصوص هرچه از زمان حيات پيامبر دور ميشويم احتمالا در اين زمان توجه به ارزشهاي يك جامعه محافظه كار و اشرافي (اسلام اموي و عباسي) شدت بيشتري گرفته است. با افزايش ثروت و فراهم آمدن فرصتهاي نو براي كابين بستن زنان و انتخاب زنان مطلوب تر، و همچنين گسترش جنگ و توسعه تجارت زنان برده (كه مهمترين كاركرد آنها ارائه خدمات جنسي به صاحبان خود بود) دور از انتظار نيست كه ارزشهاي اسلام انقلابي جاي خود را به ارزشهاي جديد جامعه محافظه كار بدهد. بدين ترتيب كم كم بكارت نقش مهمي در قيمت گذاري بردگان (يا كابين بستن زنان) بازي كرده است. احتمال سرايت بيماري هاي آميزشي چون سيفيليس يا سوزاك در زنان غيرباكره كه سابقه نزديكي قبلي داشته اند قطعاً نقش مهمي در كاهش رغبت مردان به آنان داشته است.

بكارت و سنت :

همزمان با تلاش گسترده تر جامعه در كنترل بهتر و بيشتر روابط جنسي ناخواسته زنان، روشها و ابزار تازه اي براي اين منظور بكار گرفته شد. استفاده از ابزارهاي فلزي چون كمربند عفت (كه اولين بار با نمايش فيلم محلل در ميان ايرانيان معروف شد تا آن حد كه مرحوم مطهري به ناچار شرحي بر آن نوشت) يكي از راه هاي اطمينان از عدم نزديكي زن در غياب مالك و صاحبان رسمي وي بود كه ظاهرا تا همين زمان هم بخصوص در جوامع بسيار سنتي چون پاكستان از آن استفاده ميشود. يكي ديگر از رسوم معمول، در كنار ختنه دختران و بريدن كليتوريس (بخاطر از بين رفتن هميشگي حس لذت و اطمينان از عدم طغيان غيرقابل كنترل احساسات جنسي) دوختن لب هاي آلت تناسلي بطرزي كه فقط سوراخ كوچكي براي ادرار كردن و دفع خون قاعدگي وجود داشته باشد از رسوم شايع در ميان جوامع سنتي چون مصر و بسياري از كشورهاي عربي بوده است. اين امر منحصر به گروه هاي فقير جامعه نيست و حتي خانواده هاي تحصيلكرده را هم ناچار از پذيرش آن مي كرده است.

دكتر نوال السعداوي (با وجود داشتن پدر و مادر تحصيلكرده با مشاغل مناسب دولتي) خود يكي از قربانيان ختنه زنان در مصر است. او در كتاب سيماي زن عرب (نشر روزبهان- ۱۳۵۹) قسمتي از خاطرات خود هنگام اشتغال به حرفه طبابت در سودان را به اين صورت نقل ميكند: "... عمل ختنه در سودان چند برابر مصر وحشيانه تر بود. در مصر به قطع كليتوريس بسنده ميكردند حال آنكه در سودان به اين شكل بود كه كليتوريس و دولبه بيروني و همچنين دو لبه كوچك دروني را نيز قطع ميكردند. عمل در همين قسمت خاتمه نمي يافت، بلكه جراح چند بخيه اضافي هم ميزد تا مجراي تناسلي به شدت تنگ شود و فقط براي خروج خون حيض جا باقي بماند. در نتيجه در شب ازدواج لازم بود تا با چاقوي جراحي يا حتي گاهي يك قيچي معمولي انتهاي دهانه را شكافته و راه دخول باز شود. جالب اينجا بود كه در زمان طلاق نيز به بهانه اينكه نكند زن رابطه جنسي برقرار كند دهانه را دوباره مي بستند".

در پاكستان بعنوان يك سنت اصيل (مرد يا) زني كه داراي رابطه جنسي نامشروع با ديگري باشد بايد توسط اعضاي خانواد يا خويشان طرف مقابل به قتل برسد كه به آن "كاروكري" گفته ميشود. در سنت ديگري به نام "كالاكري" براي پاك كردن لكه ننگ خانواده، زني كه مورد تجاوز قرار گرفته باشد توسط اعضاي فاميل خود به مرگ محكوم ميشود.

بكارت در قانون و شرع :

ظاهراً در فقه شيعي پرده بكارت داراي اهميت اختصاصي است كه سواي مسئله بكارت به معني داشتن رابطه جنسي است. در روايتي منسوب به اميرالمومنين نقل شده است كه زني با شوهرش نزديكي كرد و پس از آن با زني ديگر مساحقه (آميزش جنسي) كرد كه در اثر آن وي حامله شد. بنا بر اين روايت حضرت جريمه اي وضع كرد كه در ازاي از بين رفتن پرده بكارت زن در اثر حاملگي به وي پرداخت شود. در قوانين مدني ايران در صورت آميزش غيرقانوني مرد و زن و از بين رفتن پرده بكارت در اين عمل، زن حق تقاضاي مبلغي بعنوان ارش البكاره دارد كه اين غير از مبلغي است كه ميتواند بعنوان مهرالمثل (درصورت غيرتوافقي بودن نزديكي) دريافت كند. مبلغ ارش البكاره بطور عرفي در حدود ۱.۵-۱ ميليون تومان يا بيشتر تعيين ميشود.

مسئله مهم ديگر منوط كردن صحت عقد به بقاي بكارت است. به اصطلاح در صورتي كه داماد هنگام عقد "شرط بكارت" كرده باشد و بعد از عقد معلوم شود بكارت زن – ولو بطريقي غير از نزديكي – آسيب ديده است، عقد و مسائل حقوقي مربوط به آن نافذ نخواهد بود. در اين صورت عدم بكارت نيز با گواهي پزشكي قانوني محقق خواهد شد.

بكارت و قتلهاي ناموسي :

قتل ناموسي را ميتوان اينگونه تعريف كرد: كشتن فرد به دليل (احتمال) روابط جنسي تأييد نشده از سوي خانواده. در مطبوعات و كتابهاي خارجي – حتي پيش از بسياري از كشورهاي سنتي تر چون افغانستان يا يمن يا عربستان و سودان- همواره از ايران بعنوان كشور مملو از خشونت هاي جنسي نام برده شده است، با اينحال تا اوائل دهه ۸۰ هيچ گزارش يا آمار رسمي در مورد ميزان اين نوع قتل منتشر نميشد. تقريباً روزنامه ها هم به پيروي از يك دستور نانوشته از چاپ و انتشار اخبار حوادث اينچنيني در سطح جامعه منع ميشدند. اما از اين زمان با اختصاص صفحه خاصي از روزنامه ها به حوادث كم كم تعداد گزارشات وقوع اين قتل ها افزايش يافت. يكي از پر سر و صدا ترين اين گزارشات، ادعاي يك مقام قضايي و همينطور مشاور استاندار خوزستان در سال ۸۲ مبني بر رخداد ۴۵ قتل فقط در فاصله ۲ ماه در ابتداي اين سال بود كه توسط خبرگزاري دانشجويان ايران منتشر شد. خبر واضح و رسا بود:

"بين ابتداي فروردين تا اواخر ارديبهشت و هفته اول خرداد ماه جاري به استناد گفته يكي از مشاورين فرمانداران صرفا در يك طايفه، حدود ۴۵ مورد قتل ناموسي زير ۲۰ سال صورت گرفت و پدر، عمو، برادران و پسران عمو خود به اجراي حكم در اين زمينه پرداخته‌اند.
تقريبا همان زمان از قول معاون قضايي دادگستري كرمانشاه نقل شد: "پس از قتل‌هاي هيجاني كه بدون تفكر صورت مي‌گيرد، قتل‌هاي ناموسي بيشترين تعداد قتل‌هايي كه معمولا با تصميم قبلي واقع مي‌شوند را در كرمانشاه به خود اختصاص داده است."

به انبوه موارد اين گزارشات بايد مواردي را هم افزود كه ممكن است بصورت خودكشي و يا خودسوزي گزارش شده باشد. در اين حال قرباني زير فشار فزاينده اطرافيان خودكشي را به ادامه زندگي ترجيح ميدهد كه كاملا قابل درك است. شايد يكي از علل محبوبيت فيلم قيصر همين سادگي درك علت مرگ دختر مورد تجاوز در خانواده قيصر است. در واقع تماشاچي نيز همين انتظار را از او دارند (من هيچ شكي ندارم كه اگر او اينكار را نميكرد قيصر اين كار را ميكرد). ديده شده كه گاهي حتي يك قتل بصورت يك مورد خودكشي گزارش شده است.

خبرگزاري دانشجويان ايران در مهرماه ۸۵ چنين گزارش ميكند:

"مادري به دنبال سكوت دخترش براي توضيح در خصوص رفتارهاي مشكوك، وي را به قتل رساند. سرهنگ ابراهيم كريم‌خاني، فرمانده هنگ مرزي سلماس در گفت‌وگو با خبرنگار «حوادث» ايسنا در تشريح اين خبر گفت: مادر و برادر اين دختر ۲۰ ساله پس از خفه كردنش، جسد او را در طويله منزلشان به آتش كشيدند. وي ادامه داد: خانواده مقتول اذعان داشتند كه وي اقدام به خودسوزي و خودكشي كرده است و جسدش را در قبرستان روستاي سينجي به خاك سپرده‌اند. سرهنگ كريم‌خاني تصريح كرد: ماموران هنگ مرزي بعد از پيگيري و تحقيق در اين باره متوجه وقوع قتل شدند و اين در حالي بود كه پس از نبش قبر و كشف علت قتل، مادر (متهم به قتل) و برادر دختر جوان متواري شدند. فرمانده هنگ مرزي سلماس، علت قتل را مسايل اخلاقي ذكر كرد و افزود: بنا بر بررسي‌هاي پليسي، متهم به قتل در پي مشكوك شدن نسبت به رفتارهاي دخترش، از وي مي‌خواهد كه در اين باره توضيح دهد، اما به دليل سكوت دختر جوان، متهم با همدستي پسرش، وي را به قتل مي‌رساند. "

جالب اين است كه با وجود گسترده بودن اين قتل ها در استانهاي مرزي چون خوزستان، باختران، كردستان، بوشهر، سيستان و بلوچستان و خراسان بيشترين موارد شكايت بدنبال تجاوز و درخواست معاينه پزشكي قانوني بخاطر ازاله بكارت مربوط به استان تهران بوده است: بنا به گزارش ارائه شده از سايت خبرگزاري انتخاب در اواخر اسفند ۸۴ از نظر آمار مربوط به تجاوز به عنف يا شكايت خانواده دختران در رابطه با ازاله بكارت از ميان حدود هفده‌هزار آزمايش انجام شده، كه سرانه پنج در ده‌هزار نفر را براي زنان ايراني ايجاد مي‌كند، استان تهران با حدود ده مورد در هر هزار زن تهراني، رتبه نخست، استان قزوين با حدود ۹ مورد، رتبه دوم و استان‌هاي سمنان و گيلان نيز با حدود هشت مورد در ده‌هزار زن رتبه‌هاي سوم و چهارم را در آزمايش‌هاي مربوط به ازاله بكارت، دارا هستند. گفتني است، استان‌هاي سيستان‌وبلوچستان، ايلام و زنجان از اين لحاظ، رتبه‌هاي آخر را دارند."

برعكس مطابق گزارشات منتشره بيشترين آمار خودسوزي زنان مربوط به استانهايي مثل ايلام و كرمانشاه بوده است. هرچند نسبت دادن همه آنها به خشونت هاي ناموسي درست نيست، بررسي اهميت انگيزه هاي اينچنيني در بروز آنها قابل توجه است.

قطعاً وقوع قتل هاي ناموسي منحصر به ايران نيست و در اغلب كشورهاي خاورميانه به شكل شايعي حضور دارد. بنا به گزارش منتشر شده خبرگزاري جمهوري اسلامي (ديماه ۸۴) از روزنامه نواي وقت پاكستان در سال ۲۰۰۴ سه هزار و‪ هشتصد و پنجاه زن در زندانهاي شخصي، خانوادگي و قبايلي در ايالت‌هاي سندوبلوچستان به‌سر بردند. طبق گزارش عفو بين الملل حدس زده ميشود كه سالانه در جهان حدود ۵۰۰۰ قتل ناموسي اتفاق مي افتد كه ۱۵۰۰ مورد آن مربوط به كشور پاكستان است.

در ديماه ۱۳۸۲ گزارشي در نشريه الكترونيك ايران امروز به نقل از "فرانكفورتر الگماينه زونتاگ" منتشر شد كه به يك مورد قتل ناموسي در تركيه پرداخته بود: "شوراي خانواده، يعني اعضاي مرد خانواده دميرل، ماموريت را به بزرگترين پسر خانواده محول كردند: احمد ۱۶ ساله، مي بايست ناموس دميرل ها را به آن ها باز ميگرداند. خواهرش قدريه، به اصطلاح ناموس خانواده را لكه دار كرده بود. او كه تنها يك سال جوانتر از برادرش بود. هرگز رنگ مدرسه نديده و پا از محله اي را كه در آن زندگي مي كرد فراتر نگذاشته بود از سوي پسر عمويش محمد مورد تجاوز قرار گرفت و حامله شد. او، نمي دانست پسر عمو چه بلائي بر سرش مي آورد. يك روز، آنچه را اتفاق افتاده بود، براي مادرش تعريف كرد. مادر هم، داستان را براي پسرش احمد شرح داد. پدر، يك مرد بيكار و الكلي، با پنج پسر و دو دختر، حاضر نبود روايت او را بپذيرد. پسر، بلافاصله خواهرش را نزد پزشك زنان برد. در راه، حاضر نبود دست خواهرش را بگيرد. چون كه مرد، هميشه سه قدم جلوتر از زن حركت ميكند. قدريه، در حالي كه سرش را به زير افكنده و فقط جلوي پايش را نگاه مي كرد، به دنبال او مي رفت. پزشك همه چيز را تاييد كرد: خواهر او ديگر باكره نبود. به اين ترتيب، او، ناموس خانواده را لكه دار كرده بود. مادر، دختر را نزد بستگانش پنهان كرد. در اين ميان، شوراي خانواده تصميم گرفت كه چه بايد كرد: احمد، خواهرش را به بهانه اي از مخفيگاه بيرون كشيد. ماه رمضان بود. قدريه، بار ديگر سر به زير به دنبال برادر به راه افتاد. تا وقتي كه او ناگهان چرخيد، به ضرب چاقو سينه خواهر را شكافت و با سنگي بر سرش كوبيد. رهگذران مداخله كردند و دختر را كه به شدت خونريزي مي كرد به نزديك ترين بيمارستان رساندند. او، همراه با كودك شش ماهه اي كه در رحم داشت جان باخت". ظاهرا در تركيه در اين موارد ترجيح داده ميشود كه پسر نابالغ خانواده وظيفه قتل خواهرش را بعهده بگيرد چرا كه قانون او را حداكثر به دوسال حبس محكوم ميكند.

اينها تنها مشروط و محدود به كشورهاي جهان سوم نيست. با حضور جمع قابل توجهي از مهاجرين در كشورهاي صنعتي كه سنتهاي خود را نيز همراه خود به آنجا آورده اند ساليانه آمار قابل توجهي از اينگونه قتل ها و خشونتها در كشورهاي مهاجرپذيري چون انگلستان، سوئد و آلمان گذارش ميشود. بنا به يك آمار در سال ۲۰۰۴ ميلادي حدود ۲۰۰ نفر قرباني قتل هاي ناموسي در آلمان شده اند. پليس لندن سعي كرد ضمن مطالعه پرونده ۱۰۹ قتل ناموسي كه در سه سال قبل اتفاق افتاده بود طي كنفرانسي به نام International Conference on Honour Based Violence در بهار سال ۲۰۰۵ ميلادي از همه صاحب نظران براي بررسي انگيزه و ماهيت اين قتل ها دعوت به همكاري كند. در اين كنفرانس رئيس پليس متروپوليتن خانم Andre Baker ضمن اشاره به ۴۹۲ پرونده ازدواج اجباري اذعان كرد كه اين تنها قسمتي از كوه يخ پنهان در زير لايه هاي اجتماع است.
من عاشق سینه بزرگم
     
  
↓ Advertisement ↓
TakPorn

 
دوست گرامی
dalia
شما فکر می کنی با این شرایط در اینده یه شوهر خوب گیرت میادش و حتمی دوست داری شوهرت هم با کسی سکس نداشته باشه چه قبل چه بعد . به نظر من هر کی هر کاری کنه همون کارو باهاش می کنن . امیدوارم منظورم رو رسونده باشم

دوست عزیزم
devilsm666
چه تعبیر قشنگی راجب بکارت داشتی . پاکدامنی دختر و پسر بهترین تعبیر برای بکارت هستش
من عاشق سینه بزرگم
     
  
زن

 
متاسفانه آقايون هنوز هم كه هنوزه قديمي فكر ميكنن و فقط تيريپ روشن فكري دارن

چطور خودشون با هركس كه دوست دارن سكس ميكنن اون وقت يه دختر نبايداينكارو كنه و براشون مهمه كه دختر بكارت داشته باشه؟
خيلي ها بكارت دارن و سكس دارن آيا بازم اينجا بكارت مهمه براشون؟ يا اينكه يه دختر يه بار سكس داشته و بكارتشو از دست داده.. كدوم از اين دو تا ارزشش بيشتر و براتون مهمتره؟

چرا اين خودخواهي از وجود اين آقايون ايراني نميره؟؟ چرا فقط خودتون رو مي بينيد...
واقعا يه تيكه گوشت چه ارزشي داره كه دخترا رو با اون به راحتي مورد سنجش قرار ميديد و به يكي ميگيد پاك و به اون يكي ميگيد ناپاك

مهم روح و روان ادم هست كه با يكي بايد بمونه.. و در آخر آقايون اون جيزي كه براي خودتون ميخوايد براي ديگران هم بخواهيد

اينقدر خودخواهانه راجع به اين موضوع قضاوت نكنيد
لطفا درخواست دوستی و سکس ندهید
     
  
مرد

 
shiva_sexi: چطور خودشون با هركس كه دوست دارن سكس ميكنن اون وقت يه دختر نبايداينكارو كنه و براشون مهمه كه دختر بكارت داشته باشه؟
بابا خسته شدیم از بس هر جا گفتیم کو با هر کی سکس داشتن؟ کجاست؟
خب باشه اگه سکس داشت باشه، شما درست میگی. ولی خب یکی نیست بگه خب این پسره که سکس میکنه خب داره با دخترا سکس میکنه. پس چی؟ به تعداد پسرا با یکم اینور اونور دخترام سکس کردن دیگه. همون تعدادن. تعداد پسرای سکس نداشته و دخترا به هم نزدیکن. پس این وسط تو هر دو طرف سکس نکرده میمونه، خب سکس نکرده حق داره چنین چیزی بخواد. اگه نخواست، نخواست، ولی حق داره.
( با اینکه خودم از اونام که حق داره ولی براشون مهم نیست و بهایی به این حق نمیدن. ولی تو لوتی این چندمین باره این بحث. صحبتهام تکراری، نمیتونم کامل توضیح بدم که بعضی از نظرات چی، ولی این بحثیه که مطمئن باشین تو این انجمن طوری مطرح میشه، ولی تو واقعیت برخورد و سلایق و رفتار خیلی افراد فرق داره، چیز متفاوتی از اونچه میگن میخوان. کاش همه راست و روراست بودیم، با خودمون هم، اینجوری فقط افکار بعضی افراد از واقعیت دور میشه، ز واقعیت اطرافشون، و این به ضرر اوناست، نه من. صرفن دلسوزی بود.)
وقتی میتوانی با سکوت حرف بزنی ، بر پایه های لغزان واژه ها تکیه نکن.
پس
سکوت میکنم.
     
  
میهمان
 
باور كنید اقایون پرده بكارت دلیل بر نداشتن سكس نمیشه خیلی از خانم ها دارای پرده ی ارتجاعی هستن كه یعنی حتی اگر سكس هم داشته باشن پرده از بین نمیره و در مقابل خانم هایی هم هستند كه بدون پرده ی بكارت به دنیا میان
     
  
میهمان
 
ببین كاربر عزیز نگین جان بیش تر طلاق به خاطر مسائل جنسی كه دلیلشم نداشتن سكس قبل از ازدواج سكس قبل از ازدواج میـونه به فرد کمک کنه تا شریک جنسیش رو به ارگاسم برسونه
     
  
زن

 
negin72: واین سوال كه آیا دختری برای اولین بار در شب عروسی سكس رو تجربه میكند بسته به سن و فرهنگ اون جامعه است كه متاسفانه سن ازدواج بسیار بالا رفته و هیچ دختری نمی تواند تو این مدت پاكی و عفاف خودشو حفظ كنه
موافقم برای ازدواج اونقدر شرط میزارن كه تا بیای اینارو طرف روبه راه كنه میشه35 سالش !! حالا ما اونو واسه چی میخوایم نمیدونم!
     
  
مرد

 
KellyClamp: آره اما اگه خودت قبلش سكس داشته باشه و بكارت كس دیگه رو ازاله كرده باشی وگرنه این و سایه مرد دیگه كه زنتو قبل تو اپن كرده تو زندگیت سنگینی میكنه
حسابی با این حرف موافقم اگر بخوای نگاه فک و فامیل و مردمو نادیده بگیر وخیلی چیزای دیگه.........بازم پیشه خودت توی افکارت همیشه درگیری با این موضوع
     
  
صفحه  صفحه 1 از 6:  1  2  3  4  5  6  پسین » 
گفتگوی آزاد سکسی

لزوم بكارت در قرن 21

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA