انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
اينترنت و موارد مربوط به آن
  
صفحه  صفحه 1 از 4:  1  2  3  4  پسین »

هک و پیرامون هک


مرد

 
چند تعریف اوليه :


Hacker کيست؟

هکر کسی است که با سيستم های کامپيوتری آشناست و می‌تواند با روش‌هايی خاص (بدون اجازه) وارد آنها شود... اين انسان می‌تواند خوب يا بد باشد (در هر حال هکر است )

Hacker واقعی = سامورايی :

کسی که هدفش از نفوذ به سيستم‌ها نشان دادن ضعف سيستم‌های کامپيوتری است نه سوءاستفاده ...

Wacker (واکر):

کسی که هدفش از نفوذ به سيستم‌ها، استفاده از اطلاعات آن سيستم‌هاست (جرو هکر‌های کلاه‌ سياه )

Cracker (کراکر):

کسی که هدفش از نفوذ به سيستم‌ها، خرابکاری و ايجاد اختلال در سيستم‌های کامپيوتری است. (جرو هکر‌های کلاه‌ سياه )

Preaker :

از قديمي‌ترين هکرها هستند که برای کارشان نياز (و دسترسی) به کامپيوتر نداشتند و کارشان نفوذ به خطوط تلفن برای تماس مجانی، استراق‌سمع و ... بود. اين جزو آموزش من نيست چون کار خيلی بديه

روش های هک انواع ایمیل :

1- استفاده از کرکر ها
2- استفاده از صفحات تقلبی یا همون فیک پیج
3- استفاده از کیلاگر ها و تروجان ها
4- استفاده از مهندسی اجتماعی
5- استفاده از اسنیفر ها
همه می گویند گل خار دارد چرا کسی نمی گوید خار گل دارد!
     
  
مرد

 
هک چيست و هکر کيست و چگونه ميشود هک کرد؟


نياز ما به امنيت کامپيوتری... چرا؟

هزاران نفر در عرض روز آن لاين هستند چه به خاطر شغل و چه به صورت خصوصی.اين رشد اينترنتی رو در کل انفجار اينترنتی مينامند و اين رشد روند رشد اينترنت رو با خودش عوض ميکنه.

10 سال پيش همه سرورها از طرف آدمهای تکنسين مديريت ميشدند که به يک مساله بيش از همه چيز اهميت ميدادند : امنيت سرور. ولی امروزه اکثر سرورها رو آدمهای معمولی مديريت ميکنند که بين اونها خيلی کم افرادی پيدا ميشن که اطلاعات کافی در مورد محافظت کردن سرورهاشون دارند. آمار اينجور سرورها به طرز معجزه آسايی رو به افزايش است. با وجود اين باز هم مديران شرکتهای بزرگ مردم رو به اين راه تشويق ميکنند و ادعای اين رو ميکنند که اينترت امن است. آيا اين مساله درست است؟ نه برای اينجور افراد دروغ گفتن جزو زندگی روزمره حساب ميشه ولی از يک طرف هم بخوبی اين مساله رو ميدونند که اينترنت مکان امنی نيست. اين مساله روز به روز بدتر خواهد شد چون افرادی که اطلاع کافی در اين رابطه ندارند فکر ميکنند که همه چيز مرتب و درست است. ولی واقعيت از چيز ديگری صحبت ميکند : همه روزه هکرها و کناکر ها به تعداد بيشماری از سرورهای به ظاهر امن نفوذ ميکنند.

بحث کار کردن افرادی که اطلاع خيلی کمی راجع به امنيت دارند در يک شبکه خيلی خيی مهمه. اينگونه افراد نور چشمی های هکرها هستند چون همينهاهستند که در ها رو با وجود همه مسائل امنيتی به روی هکرها باز ميکنند. مديران کارکشته شبکه به اين موضوع خواهند خنديد : مگر ميشود که شخصی نداند که چه برنامه ای و چه تولزی روی سيستمش کار ميکند؟ جواب : بله ميشود! مثال : کدوم يک از شماها ميدونين که با برنامه ورد پرفکت که زير ام اس داس کار ميکرد برنامه ای بود به اسم : قبر! اين زير برنامه از طريق يک پنجره فرمان امکان تهيه اسکرين شوتتز رو از زير همه برنامه های زير داس به کاربر ميداد. در زمان خودش همچين آپشنی زير يک برنامه واژه نگار کاملا جديد بود. اين برنامه زير برنامه ديگری به اسم کانورت داشت ! که اون کار درست کردن فايلهايی رو بر عهده داشت که مستقيم زير ورد ايمپورت ميشدند.

نکنه جالب توجه اينه که امکان دسترسی مستقيم به اين تولزها از زير ورد نبود! براي همين خيلی کم افرادی پيدا ميشدند که از اين برنامه و تولزها آگاهی داشتند.چه جوابی دارين اگر که من بگم : زير يکی از آپشن های ويندوز اين آپشن وچود داره که ويندوز به محظ اينکه شما آن لاين ميشين تمام فايلهای خصوصی شماره سريال هاي برنامه هاتون و شماره کارت اعتباری شما رو به يک آدرس ميل ميکنه؟ اين آپشن ميشه که غير فعال بشه ولی شما از فعال بودنش خبر داشتين که اقدام به غير فعال کردنش بکنين ؟ نتيجه يک آمار گيری ميگه: از هر 800 نفری که هميشه برای يک مقصود خاص از يک برنامه مشخص استفاده ميکنند تنها 2 نفر از برنامه به طور کامل استفاده ميکنند!! يک نصيحت بهتون ميکنم: هيچ وقت ادعا نکنين که راجع به يک موضوع همه چيز رو ميدونين. هيچوقت. با روند رشد اينترنت شرکتهای توليد نرم افزار نيز سريع خود را رشد دادند و همزمان برنامه های متنوع توليد کردند. برای اينگونه شرکتها فقط و فقط يک چيز مهم است و بس : فروش نرم افزارشان! برای اينگونه شرکتها هيچ اهميتی ندارد که برنامه ای که شما ميخريد امنيت سيستم شما را پايين مياورند. برای توليد کنندگان نرم افزار هيچ گونه اهميتی ندارد که يک فايل کانفيگوريشن شده سيستم از طرف شما به وسيله اين برنامه بازنويسی شود.

فرق بين هکرها و کناکرها HACKER KNACKER

هکر که به غلط در ذهن اکثر مردم يک خراب کار را تدائی ميکند يک خراب کار نيست.

هکر ها معمولا برنامه نويسان سيستم هستند که از بقيه برنامه نويسان باهوشتر بوده و سوراخهای حفاظتی را شناسايی ميکنند تا اين سوراخها شکافها را در جای ديگری پر کنند. يک هکر ميتواند مديريت يک شبکه رو برعهده داشته باشد. و برای محافظت کردن شبکه خودش از دسترس دزدی های الکترونيکی بايد دست به دزديهای الکترونيکی غير مجاز بزند.ولی ورود غير مجاز به مثلا يک محدوده حفاظت شده توسط پسورد تا زمانی که منجر به ضرر و زيان نشود که خراب کاری نيست. خراب کاری را کناکر ها انجام ميدهند. يک کناکر برعکس يک هکر به سيستمها رخنه کرده فقط و فقط به منظور خراب کاری.بنابراين کناکر ها هستند که آسيبها رو به سيستمهای ما ميرسانند نه هکر ها.
....
همه می گویند گل خار دارد چرا کسی نمی گوید خار گل دارد!
     
  
مرد

 
چگونه هك نشويم:

اگر شما از ويندوز xp استفاده ميكنيد ميتوانيد از فايروال(ديوار اتش يا انتي هك)خود ويندوز xp استفاده كنيد.

به كنترل پنل رفته و وارد Networking Connection شويد.در انجا روي ايكون dial up كه ساخته ايد راست كليك نيد و properties را انتخاب كنيد سپس تب Advanced را انتخاب كنيد و تيك مخصوص فعال كردن فايروال را فعال كنيد.

تجربه نشان داده كه ويندوزهاي 98 ,me به راحتي هك ميشوند.بهتر است از ويندوز 2000 و xp استفاده كنيد.و حتما براي ويندوز 2000 هر سه سرويس پك موجود را نصب كنيد.همچنين براي ويندوز XP هم سرويس پك 1 عرضه شده كه ان را ميتوانيد از بازار به راحتي تهيه كنيد ويندوز XP به همراه سرويس پك 1 امن ترين سيستم عامل ميباشدهمچنين ميتوانيد از فرمت امن NTFS روي اين ويندوزها استفاده كنيد كه خود عاملي جهت جلوگيري از دستيابي ديگران به داده هاي شماست.اگر در ياهو ايميل داريد و چنانچه فايلي براي شما فرستاده شد ميتوانيد از طريق خود Norton Anti Virus سايت ياهو چك كنيد.چنانچه در چت كسي به شما پيشنهاد دادن عكس يا فايل داد بدون رودرواسي درخواست كنيد به ادرس ايميل شما بفرستد.از ورود به سايتهاي شخصي كه به شما پيشنهاد ميشود خودداري كنيد مخصوصا اگر ادرس به صورت چند عدد كه مثل يك ادرس IP ميباشد.ياهو مسنجر خود داراي يك فايروال ميباشد.ميتوانيد از منوي Login گزينه Privacy Setting را انتخاب كنيد و در داخل تنظيمات Connection فايروال را انتخاب كنيد.برنامه هاي انتي ويروس و انتي هك هم انواع زيادي وجوددارد که فکر کنم دوستان همه می دونن اگر کسی مشکل داره یا راهنمایی بیشتر می خواد ما در خدمتیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییم
همه می گویند گل خار دارد چرا کسی نمی گوید خار گل دارد!
     
  
مرد

 
هدف هک چیست هکرها چرا نفوذ می کنند؟

جواب این سوال قطعی نیست از لحاظ جامعه شناسی نفوذگر در تمام ادوار تاریخ وجود داشته است اما درسیستم های شبکه نفوذ می تواند چند علت اصلی داشته باشد.

1-اعلام سواد و تسلط بر فن آوری اطلاعات :

این نوع نفوذ کمتر با تخریب و تهدید نفوذگر همراه است فراموش نکنید برای نفوذ در سیستم های شبکه ؛ باید فرد دارای سواد پایه ای در حد کافی باشد. برخی از افراد برای به رخ کشیدن سواد و توانمندی خود در شبکه های نفوذ نموده و با به جا گذاشتن یک ردپایی خود برای اثبات نفوذ سعی می کنند که سواد خود را به همه اعلان کنند

2-اعلان ضعف امنیت شبکه کامپیوتری :

این نوع نفوذ هم با تخریب و تهدید کم انجام می شود تنها نفوذگر سعی می کند نقاط ضعف امنیت شبکه را به مدیریت اعلان نماید و در برخی موارد هم به مدیریت اعلام می شود که نفوذگر حاضر به همکاری در رفع نقص و تقویت امنیت شبکه است.

3-انتقام شخصی یا گروهی :

این نوع نفوذ به طور حتم بسیار خطرناک و دردسرساز است در اینگونه حمله ها نفوذگر سعی می کند سیستم را تا حد امکان نابود و خسارات جبران ناپذیری را انجام دهد ؛ برخورد سخت بارقبا یکی از این انگیزه نفوذگران با نیت انتقام است در برخی موارد هم برخی از وبسایتها و شبکه های منافع ملی ؛ گروهی یا فردی افراد را به مخاطره می اندازد و در مقابل نفوذ گر سعی در نابودی مورد اشاره دارد.

4-بدون دلیل :

حتمی نباید هر کاری دلیل داشته باشد ؛ برخی نیز برای خودنمایی یا سرگرمی و گاهی هم از سر بیکاری دست به نفوذ و تخریب شبکه می کنند این نوع نفوذ به دلیل اینکه کور و بدون دلیل است ممکن است خطرآفرین باشد امادر مواردی بیشتر به یک شوخی تمام می شود.


5-دلایل شخصی :

کمتر اتفاق می افتد که یک هکر انگیزه شخصی فراتر از انتقام داشته باشد ولی ممکن است این اتفاق بیافتد ماننداسید پاشی روی صورت معشوق و یا موارد دیگر البته این مورد کمتر اتفاق افتاده است

6-دستیابی به اموال مجازی افراد یا شرکتها :

این امر ممکن است یکی از قویترین دلایل انجام هک باشد البته این نوع از نفوذ بیشتر از روش دزدی هویت یا فیشینگ صورت می گیرد فرد نفوذگر سعی می کنند با دستیابی به ای دی و شناسه کاربری قربانی و رمز عبور و پاسورد وی ؛ مدیریت بخشی از اموال مجازی فرد یا شرکت از قیبیل وبلاگ ؛ صندوق پست الکترونیکی ؛ کارت اعتباری ؛ عضویت باشگاه ؛ عضویت وبسایت و یا هر مورد که می تواند وی را به اموال مجازی شخص قربانی نزدیک کند دست می زند در ایران و در بین هکرهای تازه کار که هدف هایی مانند انتقام ؛ اعلام سواد ؛ اعلان ضعف شبکه کمتر وجود دارد هکر سعی می کند تنها به دست دستیابی به مدیریت یک وبلاگ یا صندوق پست الکترونیکی نفوذ را انجام دهد این گونه نفوذهای ساده و با بهره گیری از ضعفهای امنیتی کاربران در ایران رایج است .
همه می گویند گل خار دارد چرا کسی نمی گوید خار گل دارد!
     
  
مرد

 
سرویس فن‌آوری اطلاعات خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) میگن ، هکرها درواقع گروه متفاوتی هستند که همزمان هم عامل ایجاد میلیون‌ها دلار خسارت شناخته شده و هم در توسعه وب گسترده جهانی و تاسیس شرکت‌های بزرگ فن‌آوری نقش داشته‌اند. در ادامه به معرفی و بررسی 10 هکر معروف بهتون حال میدم اما تصمیم‌گیری درباره شرور یا قهرمان بودن اونا با خودتون و نظر خودتون.


  • کوین میتنیک :

میتنیک که شاید معروف‌ترین هکر نسل خود باشد و ازسوی وزارت دادگستری آمریکا به‌عنوان مجرم رایانه‌یی تحت تعقیب شماره یک در آمریکا توصیف شد، به سیستم‌های رایانه‌یی بزرگ‌ترین شرکت‌های فن‌آوری و مخابراتی جهانی از جمله نوکیا، فوجیتسو و موتورولا رخنه کرد و پس از تعقیب پرصدا توسط اف‌ بی‌ آی، در سال 1995 دستگیر شد و در بخشی از توافق صورت گرفته، پس از اعتراف به اتهام‌های متعدد به پنج سال زندان محکوم شد.

وی در سال 2000 عفو مشروط گرفت و اکنون یک شرکت مشاوره امنیت رایانه‌یی را اداره می‌کند و فعالیت‌های خود را هک ندانسته و در عوض آنها را مهندسی اجتماعی می‌خواند.

  • کوین پولسن :

پولسن برای نخستین بار با هک خطوط تلفن یک شبکه رادیویی لس‌آنجلس و معرفی خود به‌عنوان صد و دومین تماس گیرنده مسابقه‌ای که جایزه آن یک پورشه بود، شهرت یافت و پس ازهک پایگاه داده تحقیقات فدرال، مقامات با جدیت پیگرد وی را آغاز کردند.

پولسن حتی در برنامه تلویزیونی اسرار حل نشده به‌عنوان فراری ظاهر شد و 1800 خط تلفن این برنامه به طور اسرارآمیزی از کار افتادند. از زمان آزادی از زندان پولسن در مقام خبرنگار ظاهر شد.

  • آدریان لامو :

آدریان لامو که به دلیل گرایش برای استفاده از کافی شاپ‌ها، کتابخانه‌ها و کافی‌نت‌ها به عنوان مکان انجام رخنه، هکر بی‌خانمان‌ نام گرفته، بیش‌تر فعالیت غیرقانونی‌اش شامل نفوذ به شبکه‌های رایانه‌یی و سپس گزارش آسیب‌پذیری‌ها به شرکت‌های صاحب آن‌ها بود.

لامو بزرگترین شهرتش را به دنبال هک اینترانت نیویورک تایمز و افزودن نامش به پایگاه داده کارشناسان آن به دست آورد. وی همچنین از اشتراک لکسیس نکسیس این روزنامه برای دسترسی یافتن به اطلاعات محرمانه و موضوعات مهم استفاده کرد و در حال حاضر به‌عنوان خبرنگار کار می‌کند.


  • استفان وزنیاک :

وزنیاک که به‌عنوان یکی از بنیانگذاران اپل معروف است، حرفه هک کلاه سفیدی را با فون فریکینگ که اصطلاحی برای نفوذ به سیستم تلفن است، آغاز کرد. هنگامی که در دانشگاه کالیفرنیا مشغول تحصیل بود، دستگاه‌هایی به نام «جعبه‌های آبی» برای دوستانش ساخت که به آن‌ها اجازه می‌داد مکالمات تلفنی مسافت دور را به طور رایگان انجام دهند.

وزنیاک ظاهرا از یکی از این دستگاه‌ها برای تماس با پاپ استفاده کرد. وی بعدها پس از اینکه برروی ایده رایانه شروع به کار کرد، دانشگاه را ترک و شرکت اپل کامپیوتر را با استیو جابز تشکیل داد.

  • لوید بلانکن شیپ :

بلانکن شیپ که به عنوان مرشد نیز معروف است، یکی از اعضای گروه‌های نخبه هکری در دهه 1980 بود و شهرتش را مدیون نوشتن بیانیه هکرها با نام «وجدان یک هکر» است که پس از دستگیری در سال 1986 نوشت.

این بیانیه تاکید می‌کند تنها جرم یک هکر کنجکاوی است و امروزه نه تنها یک راهنمای اخلاقی برای هکرها دانسته می‌شود بلکه همچنین نقطه عطف فلسفه هکری است.

  • مایکل کالک :

کالک هنگامی که تنها 15 سال بیشتر نداشت با رخنه به بزرگ‌ترین وب سایت تجاری جهان شهرت کسب کرد و در روز والنتاین سال 2000 با استفاده از نام مستعار «پسر مافیا» مجموعه حملات انکار سرویس را در 75 رایانه در 52 شبکه اجرا و سایت‌هایی مانند eBay، آمازون و یاهو را دچار مشکل کرد.

وی پس از مباهات به عمل خود در چت روم‌های اینترنتی دستگیر شد و به مجازات یک سال آزادی به قید التزام، استفاده محدود از اینترنت و جریمه اندک محکوم شد.

  • رابرت تاپان موریس :

در ماه نوامبر 1988 ویروس رایانه‌یی که منبع آن به دانشگاه کورنل رهگیری شد، حدود شش هزار رایانه یونیکس را آلوده و آن‌ها را به اندازه‌ای کند کرد که غیرقابل استفاده شده و موجب میلیون‌ها دلار خسارت شدند.

اینکه این ویروس اولین از نوع خود بود یا نه بحث دیگری است اما بر اساس اسناد عمومی خالق آن رابرت تاپان موریس، نخستین شخصی بود که تحت قانون کلاهبرداری و سوء استفاده رایانه‌یی محکوم شد.

موریس مدعی بود ویروس ورمش قرار نبود آسیبی برساند و هدف آن سنجیدن اندازه اینترنت بود. این ادعا به وی کمک نکرد با این حال به سه سال آزادی به قید التزام، چهار هزار ساعت خدمات اجتماعی و جریمه سنیگن محکوم شد. دیسک رایانه‌یی حاوی کد ورم موریس درموزه علوم بوستون نگهداری می‌شود.

  • گروه استاد فریب :

استاد فریب یا Masters Of Deception گروهی از هکرهای نخبه مستقر در نیویورک بودند که سیستم‌های تلفن آمریکا را در نیمه تا اواخر دهه 80 هدف قرار دادند. این گروه که شاخه‌ای از Legion Of Doom بود پس از رخنه به سیستم رایانه AT&T هدف مقامات قرار گرفت و در سال 1992 با مجازات زندان و محکومیت‌های معلق برای بیشتر اعضای آن به زانو درآمد.

  • دیوید ال اسمیت :

اسمیت نویسنده ورم معروف ملیسا است که نخستین ویروس ایمیلی منتشر شده در گروه مباحثه یوزنت alt.sex است. شکل اصلی این ویروس از ایمیل ارسال می‌شد؛ اسمیت دستگیر شده و به دلیل به بار آوردن بیش از 80 میلیون دلار خسارت به زندان محکوم شد.

  • سون جاشن :

جاشن در سال 2004 در حالی که تنها یک نوجوان بود، برای نوشتن ورم‌های نت اسکای و ساسر گناهکار شناخته شد. این ویروس‌ها عامل انتشار 70 درصد از کل بدافزارهایی بودند که در آن زمان در اینترنت مشاهده شدند. جاشن یک محکومیت تعلیق شده و سه سال آزادی مشروط را برای جرایمش دریافت کرد و توسط یک شرکت امنیتی استخدام شد.
همه می گویند گل خار دارد چرا کسی نمی گوید خار گل دارد!
     
  

 
hack به زبان ساده و شايد عاميانه ترين تعبير آن دزديده شدن كلمه عبور يك سيستم يا account مي باشد.به طور كلي نفوذ به هر سيستم امنيتي كامپيوتري را hack مي گويند.Hacker شخصي است باهوش , فرصت طلب , داراي معلومات بالا با افكار سازنده و مطمئنا با وجدان .لازم به ذكر است كه از نظر من هكرها با دزدان اينترنتي و يا الكترونيكي فرق دارند. هكرهاي واقعي در ميان خود مرام نامه اي دارند كه همه پايبند به آن مي باشند.هكر در موقع هك كردن يك سيستم امنيتي هدفش ضربه زدن (چه مادي و چه معنوي) به شخص يا اشخاصي نيست.او هك مي كند تا معلوماتش را نشان دهد.

هك مي كند تا همگان بدانند كه سيستمهاي امنيتي داراي مشكل هستند. هك مي كنند تا نواقص (حفره هاي امنيتي ) اين سيستمها نمايان شوند. اگر هكرها نمي بودند مطمئنا سيستمهاي امنيتي به كاملي سيستمهاي امروزي نمي بود. پس هكرها مفيدند.در اين ميان افرادي هستند كه با سوء استفاده از معلومات خود و يا ديگران هدفشان از هك كردن ضربه زدن به اشخاص است يا به دنبال پركردن جيب خود مي باشند. از نظر من اين افراد دزداني بيش نيستند.در اين مقاله منظور من از هكر همان دزد اينترنتي يا الكترونيكي است. به دليل اينكه نمي خواهم وارد مباحث تخصصي شوم و حتي آنقدر اطلاعاتش را ندارم و البته هيچكدام از ما بانك اينترنتي يا فروشگاه مجازي نيز نداريم , لذا منظور من از هك در اينجا دزديدن كلمه عبور حسابهاي dialUp و yahoo messenger و Hotmail مي باشد كه بسياري از خوانندگان از آنها استفاده مي كنند. چگونه هك مي شويم ؟! روزي با هكري صحبت مي كردم و از او پرسيدم رايج ترين و مطمئن ترين روش هك كردن چيست ؟ و او در جواب گفت :رايج ترين روش , ساده ترين روش است.

آنروز معني سخنش را نفهميدم. ولي وقتي كمي تحقيق كردم و در دنياي اينترنت هك شدم, متوجه منظورش شدم. يكي از متداول ترين روش هاي هك كردن, حدس زدن password است. روش رايج ديگر خواندن password از روي دست User به هنگام تايپ آن مي باشد. يا فرستادن صفحه اي مانند صفحه ورودي Hotmail , Yahoo به صورت يك Email كه در آن به ظاهر كاركنان شركت سرويس دهنده از user خواسته اند به منظور اطمينان از صحت سرويس دهي password خود را تايپ كند. كه اين password در همان لحظه براي هكر mail مي شود.برنامه جالبي وجود دارد كه LOG تمامي حرفهايي كه وارد شده است را ذخيره مي كند. هكر برنامه را اجرا مي كند و بعد از شما مي خواهد كه رمز خود را بزنيد. كليدهاي تايپ شده توسط شما درون يك فايل متني TXT ذخيره مي شود و هكر بعدا به آن رجوع مي كند و رمز شما را كشف مي نمايد. روش ديگر حدس زدن جواب سوالي است كه شما انتخاب نموده ايد تا در صورت فراموش نمودن رمزتان از شما پرسيده شود. در yahoo استفاده از اين روش سخت است زيرا تاريخ دقيق تولد و آدرس و حتي كد پستي را نيز مي خواهد.

ولي در سرويس hotmail به سادگي مي توانيد جواب سوال را حدس بزنيد و رمز را بدست آوريد. و نيز هكر مي تواند به كاركنان hotmail نامه زده و در آن ابراز نمايد كه account اش مورد هك قرار گرفته و درخواست رمز جديد كند كه كاركنان Hotmail از او چند سوال در مورد سن و آخرين دسترسي به account و آخرين رمزي كه به خاطر دارد مي كنند و سپس رمز جديد در اختيار او قرار مي گيرد.(چند بار از اين روش توانسته ام به رمزها دست يابم) يا براي يافتن رمز account هاي اينترنت, به ISP شما زنگ مي زند و با دادن مشخصات خواستار تغيير رمز مي شود. جالب اينجاست كه در بسياري از موارد منشيان رمز قبلي را نمي پرسند. اينها همه روشهاي ساده ولي رايج و متداول بودند. روش ديگري كه در اينجا در موردش صحبت مي كنم كمي تخصصي است و هر شخصي نمي تواند از اين روش استفاده كند بلكه بايد معلوماتي در خصوص اينترنت و IP و يك سري نرم افزارها داشته باشد.در اين روش شخص با فرستادن يك فايل آلوده به ويروس يا Trojan سيستم شما را آلوده مي كند.

با اجراي اين فايل , فايل مورد نظر در حافظه جاي مي گيرد و هر زمان كه كامپيوتر روشن شود دوباره در حافظه صدا مي شود. پس با پاك نمودن فايل اوليه مشكل شما حل نمي شود. اين فايل كامپيوتر شما را به عنوان يك Server در مي آورد و يكي از پورت ها را براي استفاده هكر باز مي گذارد. (برخي از اين trojan ها پرتي را باز نمي گذارند بلكه از طريق يك email رمز ها را براي هكر ارسال مي نمايند.) حال هكر مي تواند با پيدا كردن IP شما و اتصال به پورت مورد نظر در زماني كه هم شما Online هستيد هم هكرتان هر كاري با كامپيوتر شما بكند حتي آنرا خاموش كند و رمزهاي موجود در كامپيوتر شما را بدزدد. البته ارسال فايل گاهي به صورت online نمي باشد. هكر مي تواند اگر با شما آشنايي داشته باشد به پشت كامپيوتر شما بي آيد و فايل مورد نظر را روي آن اجرا كند.جالب اينجاست كه اغلب ويروس كشها از شناسايي Trojan هاي جديد عاجزند. از همين رو من مدتها گرفتار يكي از آنان بودم. چه بايد كرد ؟! چگونه هك نشويم ؟! روشهاي ساده را به سادگي و با كمي دقت مي توان مسدود كرد. مثلا رمزي انتخاب كنيد كه حدس زدنش كار هر كسي نباشد. شماره تلفن , اسم , فاميل , شماره شناسنامه يا تاريخ توليد و تركيبي از اينها معمولا اولين چيزي است كه به ذهن هر كسي مي رسد. سعي كنيد در رمز انتخابي خود از پرانتز يا كروشه استفاده كنيد يا حتي كاما كه اينها به ذهن هيچ هكري نخواهد رسيد.

هنگامي كه رمز خود را وارد مي كنيد مراقب باشيد , كسي نزديكتان نباشد. يا از كليد هاي منحرف كننده استفاده كنيد. مثلا چند كليد الكلي بزنيد و بعد با Backspace پاكش كنيد كه اگر كسي هم ديد , متوجه رمز شما نشود. پشت كامپيوتر كسي كه به او اطميناني نداريد , رمزي وارد نكنيد. يا اگر مجبوريد, با استفاده از كليد هاي Ctrl+Alt+Del و باز نمودن Task Manager كليه برنامه هاي مشكوك را ببنديد. معمولا اسامي آنها مانند Thief يا Keylogger يا keyl يا هر اسم مشكوك ديگري مي تواند باشد. در موقع ثبت نام در سرويسهاي Hotmail و Yahoo به شما تذكر داده مي شود كه كاركنان شركت سرويس دهنده به هيچ عنوان از طريق Email از شما درخواست Password نمي كنند. پس هيچ گاه از طريق هيچ Email ي رمز خود را وارد نكنيد. از جايي اينترنت تهيه كنيد كه امنيت بيشتري دارد و تجربه كارشان بالاست. زيرا علاوه بر منشيان بي تجربه كه بعضاً رمزها را برباد مي دهند , اگر شبكه (ISP) هك شده باشد , ديگر از دست شما كاري بر نمي آيد و رمز شما و ديگر كاربران در خطر مي باشد.

احتمال حمله با روش تخصصي كه در بالا توضيح دادم به كاربراني كه از سيستمهاي Instant messaging مانند Yahoo messenger يا MSN messenger يا ICQ و ... استفاده مي كنند بيشتر است چون اينگونه برنامه ها به راحتي IP شما را در اختيار هكر قرار مي دهند و همواره يك پورت آزاد را اشغال مي كنند و معمولا به صورت مستقيم با كاربر مقابل در ارتباط هستند. مخصوصا در مواقع ارسال و دريافت فايل. پس اگر مي خواهيد در امان باشيد از اين برنامه ها استفاده نكنيد.ولي امروزه در ايران اينترنت بدون اينگونه برنامه ها فايده اي ندارد ! پس هيچگونه فايلي را كه از افراد ناشناس فرستاده مي شود , باز نكنيد.حال اگر كامپيوتر شما از قبل آلوده شده باشد چه بايد كرد ؟! اگر مطئمن ترين راه را مي خواهيد. كامپيوتر خود را فرمت نموده و دوباره ويندوز را نصب كنيد. زيرا اغلب ويروس كشها قادر به شناسايي يا پاك نمودن بسياري از اين نوع ويروسها نمي باشند. ولي معمولا اين روش به صرفه نيست. كاري كه من براي مبارزه با اين نوع ويروس ها (كه نمي دانم آيا به آن مبتلا هستم يا خير) كردم اين است كه يك ويروس كش جديد نصب نمودم كه هر هفته آنرا Update مي كنم. من Norton Antivirus 2003 را پيشنهاد مي كنم كه خود به صورت اتوماتيك هر 10 روز يكبار به روز مي شود.

حال اگر ويروسي پيدا شد كه ويروس كش من نتوانست آنرا شناسايي كند چه ؟! همانطور كه گفتم فايلي كه در حافظه شما اجرا مي شود و كامپيوتر شما را به عنوان Server آماده حمله هكر مي كند براي اتصال به اينترنت و فرستادن اطلاعات احتياج به يك پورت آزاد دارد. روشهاي زيادي براي مسدود نمودن پورت هاي آزاد وجود دارد. همواره در ايران رسم است كه مي گويند اينترنت بدون Proxy بهتر است ولي بايد بدانيد كه Proxy نه تنها سرعت كار شما در اينترنت را بالا مي برد بلكه جلوي حمله هكرها را نيز مي گيرد. روش ديگر استفاده از Firewall مي باشد. امروزه بسياري برنامه هاي كم حجم با عنوان Firewall خانگي وجود دارند.شما با استفاده از يكي از اين برنامه ها مي توانيد به راحتي هرگونه رد و بدل شدن اطلاعات بين كامپيوتر خود و اينترنت را ببينيد و كنترل نماييد.برنامه اي كه من پيشنهاد مي كنم ZoneAlarm مي باشد. با نصب اين برنامه هرگاه , برنامه اي بخواهد با اينترنت تبادل اطلاعات نمايد ابتدا به شما تذكر مي دهد و شما مي توانيد اگر برنامه مشكوكي بود اجازه فرستادن اطلاعات را از او صلب كنيد. در ضمن هيچ شخص و برنامه اي هم نمي تواند بدون اطلاع شما از بيرون به كامپيوتر شما وصل شود. ويندوز XP از نظر امنيت در شبكه بسيار پيشرفته است و احتمال هك شدنش كمتر است , پيشنهاد مي كنم از اين ويندوز استفاده كنيد.در آخر بايد بگويم هيچ روشي به صورت 100% شما را ايمن نمي كند. فقط سعي مي كنيم احتمال هك شدنمان را پايين بياوريم

اميدوارم استفاده كرده باشيد...

‏(به نقل از یک منبع آگاه)
     
  ویرایش شده توسط: user   
مرد

 
چگونه آی دی خود رااز هکر پس بگيريم

اگه حواستون موقع ثبت نام جمع باشه هيچ وقت هيچ هکری نميتونه آی دی شما رو ازتون بگيره و اگه هم آيديتون هک شده ميتونيد همين الان پسش بگيريد ولی بشرطی که اين سوالاتی که پايين اومده يادتون باشه :
zip code
secret question
country
و تاريخ تولدتون.

حالا اگه کسی هم پسوردتون رو پيدا کرده و عوضش کنه بازم ميتونين اون رو پيدا کنين.بريد و روی forget password کليک کنيد و همون سوالاتی که در بالا به اونها اشاره شد جواب بدين بعد خود ياهو پسورد رو عوض ميکنه و به شما اونرو نشون ميده.

saman42: بهترین راه هك یك آیدی استفاده از فیك پیج یا صفحه گول زنك هست كه هیچ كس متوجه نمیشه وراحت میتونی آیدی هك كنی
moji3: راه های هک زیاده میتونی بامهندسی اجتماعی ازطریق فیشینگ آیدی هک کنین یا باکرکر وپس لیست.وبهترین راه هک آیدی ساخت تروجان وترکیپ اون با یه عکس یا وین رار برای دورزدن آنتی ویروس از طریق اکسپلویت ام میشه.فیلم آموزشی دراین مورد زیاده.
مرگ آن نیست که در قبر سیاه دفن شوم مرگ آن است که از خاطر تو با همه ی خاطره ها محو شوم
     
  
مرد

 
ویروس جدید براي كاربران ياهو و طريقه حذف آن .

یکی از قوی ترینو شایع ترین ویروس / تروجان هایی که اخیرا در حال گسترش بینکاربران استفاده کننده از یاهو مسنجر می باشد ویروس " Exploit.JS.ADODB.Stream.e " است .

در صورتیکه کامپیوتر شما نیز به این ویروسآلوده شده باشد بدون آنکه متوجه شوید به لیست دوستانتان پیغامهایی مبنی بر بازدید از سایت nsl-school.org ارسال می شود . بدین ترتیب درصورت کلیک بر روی این لینکها دوستان شما نیز آلوده خواهند شد .

هنوز مشخص نیست سازنده اینویروس چه کسی است و این احتمال داده می شود که ویروس مذکور به سرقت اطلاعات و رمزهای شخصی افراد می پردازد . در صورتیکه شما و یا یکی از دوستانتان به این ویروس آلوده شده شده اید روش زیر مناسب ترین گزینه برای از بین بردن آن است :

پیام و لینک هایی که این ویروس ارسال می کند چیست ؟

در متن تمامی این پیغام ها لینکی به سایت Nsl-school.org دادهشده است که در صورت کلیک کردن بر روی آن کامپیوتر شما آلوده می شود .

در صورتیکه به ویروس آلوده شویدچه مشکلاتی پیش خواهد آمد ؟

1- در ابتدا ویروس صفحه شخصی اینترنت اکسپلورر (Default IE Page) را به سایت nsl-school.org تغییر می دهد. در این صورت به هیچ طریق امکان عوض کردن آن وجود نخواهد داشت. بعد از هر بار باز کردن یک صفحه وب جدید، ویروس مجددآ خود را در سیستم شما کپی می کند.

2- گزینه های Task Manager و Reg Edit در کامپیوتر غیر فعال می شوند تا شخص نتواند از این طریق فعالیت ویروس را مشاهده و یا از بین ببرد.

3- فایل هایی با نامهای svhost.exe , svhost32.exe , internat.exe در کامپیوتر ایجاد می شوند. (برای اطمینان پوشه های windows و temp را بررسی کنید.)

4- ویروس بدون آنکه متوجه شوید پیغام هایی را به لیست دوستان شما (Yahoo Messenger ID List) ارسال می کند.
مرگ آن نیست که در قبر سیاه دفن شوم مرگ آن است که از خاطر تو با همه ی خاطره ها محو شوم
     
  
مرد

 
Yahoo Mail .::. ترفندهاي ياهو

قصد داریم تا هم اکنون 4 ترفند ریز و درشت در بخش میل یاهو بهشما معرفی کنــــیم. 4 ترفند کاربری که میتواند در کار چک کردن ایمیل و کار با صفحه Yahoo Mail به شما کمـــــــــــک فراوانی کند. این ترفندهای کوچک را دست کم نگیرید!

برای استفاده از ترفندهای زیر ابتدا از www.mail.yahoo.com وارد صفحه Yahoo Mail شوید. سپس ترفندهای زیر را اجرا کنید:

1- آدرسهای مسدود شده :

بدین وسیله قصد داریم تا آدرسهایی که نمیخواهیم از جانب آنها ایمیلی برای ما ارسال شود را مسدود کنیم. بدین منظور روی لینک Options کلیک کنید. در صفحه بعد به Block Addresses بروید. در این صفحه در قسمت Add Block ایمیل فردی را که میخواهید از جانب او ایمیلی برای شما نیاید را وارد کنید تا او بلاکشود. در حال حاضر شما تا 500 نفر رامیتوانید مسدود کنید.

2- مشاهده IP افراد فرستنده ایمیل :

بدین وسیله شما میتوانید IP افرادی که برایتان ایمیل ارسال کرده اند را پس از باز کردن ایمیلشان مشاهده کنید. بدین منظور پس از مراجعه به Options ، به General Preferences بروید. در قسمت Headers گزینه دوم یعنی Show allheaders on incoming messages را انتخاب کنید. دراین اعداد نمایانگرتعداد ایمیلها در هر صفحه است. در پایان دکمه Save را بزنید تا اطلاعات ذخیره شود.

4- نام شما در ایمیلهای ارسالی :

ممکن است دوست داشته باشید نامشما در ایمیلهایی که میفرستید یک نام خاص باشدتا نام و نام خانوادگی تان که در ابتدای ثبت نام وارد کرده اید. برای تنظیم نام تان در ایمیلهای ارسالی پس از مراجعه به Options و سپس General Preferences در قسمت From name یک نام برای خود در نظر بگیرید و با استفاده از دکمه Save تغییرات را ذخیره کنید
مرگ آن نیست که در قبر سیاه دفن شوم مرگ آن است که از خاطر تو با همه ی خاطره ها محو شوم
     
  
مرد

 
چگونه امنیت مرورگر خود را افزایش دهیم؟

آشنایی با مرورگر‌ها می‌تواند به امنیت بیشتر کاربران استفاده کننده از اینترنت کمک کند. در این مطلب سعی شده است در ادامه مطالب مربوط به "امنیت در فضای مجازی" در مورد عملکرد مرورگر‌ها توضیحاتی ارائه شود.


کاربران فضای مجازی برای دسترسی به صفحات مختلف اینترنتی نیازمند استفاده از مرورگر‌ها هستند. این مرورگر‌ها اولین نقطه تماس میان کاربران و اینترنت محسوب می‌شوند. از این روز عدم رعایت نکات امنیتی مربوط به آن‌ها می‌تواند خطراتی برای اطلاعات کاربران ایجاد کند.

شرکت‌های مختلف، مرورگرهای متفاوتی را ارائه کرده‌اند. این شرکت‌ها در دوره‌های زمانی نسخه‌های جدید از مرورگرهای خود عرضه می‌کنند. همچنین با شناخت نقاط ضعف این نرم افزارهای به رفع مشکلات آن‌ها می‌پردازند.

مرورگر کروم محصول شرکت گوگل، مرورگر اینترنت اکسپلورر محصول شرکت مایکروسافت و مرورگر فایرفاکس از معروف‌ترین مرورگر‌ها هستند و بیشترین کاربران را به خود اختصاص داده‌اند. اوپرا، سافاری از دیگر مرورگرهای عرضه شده هستند.

از سال ۲۰۱۰ تاکنون درصد کاربران استفاده کننده از گوگل کروم افزایش چشمگیری داشته است. از سوی دیگر اکسپلورر بخش عمده‌ای از سهم خود را از دست داده و فایرفاکس نیز نتوانسه رشدی داشته باشد.

سهولت در استفاده، امکانات کاربردی برای کاربران، سرعت و امنیت بالای گوگل کروم یکی از دلایل رشد درصد کاربران این نرم افزار است.

محتویات فعال؛ جاوا اسکریپ و کوکی‌ها

در اغلب وب سایت‌ها به منظور افزایش کارایی آن‌ها از اسکریپ‌ها استفاده می‌شود. به عنوان نمونه می‌توان پنجره خبرهای دینامیک صفحه اصلی دویچه وله اشاره کرد. این نوع اسکریپت‌ها را «محتویات فعال» می‌نامند که می‌توانند به راهی برای سرقت اطلاعات کاربران تبدیل شوند.

جاوا اسکریپت یکی از پر استفاده‌ترین زبان‌های اسکریپت نویسی است که در اکثر وب سایت‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. به همین دلیل بسیار اهمیت دارد که به پیام‌هایی که ویروس یاب سیستم در این باره می‌دهد دقت کنید. همچنین با انجام تنظیمات مناسب در مرورگرتان خطرات این نرم افزار‌ها را کاهش دهید.

به منظور پیشگیری از خطرات محتویات فعال، امکانات متعددی در اکثر مرورگر‌ها پیش بینی شده که با استفاده می‌توان یک سطح ایمنی مناسب ایجاد کرد.

این تنظیمات ممکن است محدودیت‌هایی در استفاده از وب سایت‌ها ایجاد کند به عنوان نمونه بخش‌هایی از یک وب سایت مشخص که توسط این برنامه‌ها پشتیبانی می‌شود برای کاربران قابل مشاهده و استفاده نباشد.

در مورد وب سایت‌هایی که درباره‌ی آن‌ها شناخت کافی ندارید غیر فعال کردن محتویات فعال امنیت شما را افزایش می‌دهد گرچه ممکن است در استفاده از آن وب سایت مشکلاتی بوجود بیاید.

در این مطلب توضیحاتی در مورد کوکی‌ها و نحوه عمل آن‌ها ارائه شده است. همچنین در این قسمت می‌توانید اطلاعاتی در مورد چگونگی پاک کردن برخی اطلاعاتی که ناخواسته بر روی کامپیو‌تر شما ذخیر شده است را بیابید.


کوکی یک فایل است که توسط یک وب سایت‌ برای ضبط اطلاعات بر روی کامپیو‌تر شما قرار می‌گیرد. این اطلاعات می‌تواند شامل مواردی باشد شما در آن سایت وارد کرده‌اید: نام، ایمیل و سایر اطلاعات شخصی. این فایل‌ها در مرورگرهای اکسپولرر در فولدر Temporary Internet Files و در فایر فاکس در فولدری به نام کوکی ذخیره می‌شوند.

برخی کوکی‌ها صفحاتی را که به آن مراجعه کرده‌اید و مدت زمان حضورتان در آن صفحات را ثبت می‌کنند. این کوکی‌ها در سهولت استفاده از وب سایت‌ها موثراند. به عنوان نمونه وقتی برای وارد شدن به ایمیل خود درخواست حفظ اطلاعات خود را می‌کنید، کوکی‌ها این وظیفه را انجام می‌دهند.

هر وب سایت تنها می‌تواند از اطلاعاتی که شما وارد کرده‌اید استفاده کند. به همین دلیل سعی کنید تنها اطلاعات ضروری را وارد کنید. همچنین اگر از امنیت وب سایتی مطمئن نیستید از وارد کردن اطلاعات خود برای استفاده از امکانات آن خودداری کنید. خصوصا وب سایت‌هایی که خدمات رایگان ارئه می‌کنند می‌توانند برای امنیت شما خطر ایجاد کنند.

اشاره به این نکته هم ضروری است که وب سایت‌ها فقط می‌توانند کوکی‌هایی را که خود ایجاد کرده‌اند بخوانند و نمی‌توانند به اطلاعات سایر کوکی‌ها دسترسی داشته باشند.

به منظور افزایش سطح ایمنی خود، می‌بایست تنظیمات امنیتی لازم در خصوص اعمال محدودیت و یا بلاک نمودن کوکی‌ها را در جهت حفظ حریم خصوصی، انجام داد. در صورتی که از یک کامپیو‌تر عمومی استفاده می‌نمایید، می‌بایست کوکی‌ها را غیر فعال نموده تا پیشگیری لازم در خصوص دستیابی سایرین به اطلاعات شخصی شما، صورت پذیرد.

تنظیمات مرورگر را چگونه تغییر دهیم

بسته به نوع مرورگر انجام تنظیمات آن متفاوت است. در مرورگر اکسپلورر می‌توان پس از انتخاب Tools از تولزبار منو، گزینه Internet Options را انتخاب کرد. در ادامه گزینه‌ی Security tab و پس از آن Custome Level، سطح امنیتی مورد نظر را انتخاب کرد.

در مرورگر فایرفاکس، پس از انتخاب Edit می‌توان گزینه Preferences را انتخاب و با کلیک بر روی Privacy & Security، سطح امنیتی مناسب را تعریف کرد.
برخی از مرورگر‌ها دارای سطوح امنیـتی از قبل تعریف شده‌ای هستند که می‌توان در صورت تمایل از آنان استفاده کرد.

پس از انتخاب یکی از تنظیمات امنیتی، برخی از ویژگی‌های مرورگر فعال و تعدادی دیگر، غیرفعال می‌شوند. در برخی موارد نیز پیش از اجازه‌ی دسترسی به وب سایت از کاربر اجازه خواسته می‌شود. این دسترسی می‌تواند موردی و یا همیشگی باشد.

کاربران می‌توانند در دوره‌های زمانی مختلف کوکی‌ها را از روی سیستم خود حذف کنند. برای انجام این کار تنها لازم است به بخش تنظیمات وارد شوید و گزینه‌ی Browsing History را انتخاب و اطلاعات ذخیره شده در این بخش را پاک کنید.
هر چه کمتر شود فروغ حیات / رنج را جانگدازتر بینی
سوی مغرب چو رو کند خورشید / سایه ها را درازتر بینی . . .
     
  
صفحه  صفحه 1 از 4:  1  2  3  4  پسین » 
اينترنت و موارد مربوط به آن

هک و پیرامون هک

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA