انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
ایران
  
صفحه  صفحه 3 از 22:  « پیشین  1  2  3  4  5  ...  19  20  21  22  پسین »

بهترین و به یاد موندنی ترین جایی که از ایران توی ذهنتون مونده کجا بوده؟


مرد

 
نیشابور
ماسال
خلخال گردنه حیران
بندرانزلی
رامسر
من
خواب
دیده ام
که تو
تعبیر می شوی
     
  
زن

 
من خیلی جاها رفتم ولی ترکمن صحرا خیلی خوبه بخصوص یه قبرستون جالب داره که تقریبا بی نظیره
گفت بی احساسی....
میگم در حدی نیستی که حست کنم...چه برسه بخوام احساسی خرجت کنم....
     
  
مرد

 
يه روز صبح ساعت 6 يا 7 رفتيم جواهر ده يه چايي زديم ...خيلي حال داد...جاي همتون خالي!!!
ديروز داشتم يه مورچه رو مسخره ميكردم كه عاشق يه تفاله شده بود...
يادم اومدم خودم سال ها عاشق آشغالي بودم كه فك ميكردم آدمه...
     
  
مرد

 
من در کل با جاهای سرسبز حال می کنم،بنابراین پیشنهاد می کنم کسانی که تا حالا نمک آبرود نرفتن حتما وقتی رفتن شمال یه سری هم به این مکان توریستی بزنن،مطمئن باشن که پشیمون نمیشن
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
خوزستان

خصوصا آبادان

هواش گرمه ولی مردم سر حال و با نشاط و با حالی داره
این كاربر به علت تخلف در قوانین انجمن بن شد
مدیریت انجمن پرنس و پرنسس
     
  
مرد

 
رفته بودیم دامنه های زاگرس توی تابستون بود رفتیم تو یه دره تو سیسخت اونجا پر برف بود وسط تابستون و توی هوای ملس برف بازی کردیم و جاتون خالی ریواس میکندیم می خوردیم و نهارم جوجه زدیم به بدن




سفر به سرزمين چهار فصل/سي سخت؛ زمردي بر دامان دنا


كهگيلويه وبوير احمد سرزمين مردم غيور و جنگجو، ديار كوهستان هاي سربه فلك كشيده و طبيعت بكر و دست نخورده است. مناظر كهگيلويه و بويراحمد حس زيباي قدم زدن در يك كارت پستال سحرانگيز را براي مسافران به تصوير مي كشد.
زندگي پرتلاطم و پرسرعت امروز هر چند بر تمام زواياي زندگي بشر امروز تأثير چشمگير گذاشته است اما مردم خونگرم بويراحمد جزو معدود مردماني هستند كه هنوز دنياي بي روح و كسالت آور اينترنت و رايانه برآنها چيره نشده است و هنوز مراسم آييني و باستاني بي شماري در اين استان بر رابطه هاي فردي و حتي اجتماعي حاكم است.
* سفر به سرزمين ۴ فصل
سفر به استان كهگيلويه و بويراحمد اين سرزمين ۴فصل با بهار دل انگيز، تابستان طلايي، پاييز ارغواني و زمستان نقره اي، جلوه همه خوبي هاست.
از اين گذشته، اساس فرهنگ و معرفت نيز فهم پديده هاي رويايي و مناظر طبيعي است كه جلوه اي از جمال جانان است و استان كهگيلويه و بويراحمد سرشار از طرح ها و رنگ هاي كوه ها، آبشارها، درياچه ها، چشمه ها، جنگل ها، غارها و اشكفت هاست.
اگر قصد مسافرت به اين استان (مركز استان) را داريد، حتماً لباس گرم را فراموش نكنيد؛ البته شهرستان هاي ديگر نظير گچساران و باشت به علت نزديكي به مناطق جنوب غرب در فصل فروردين و آخر اسفند بهترين فصل براي مسافرت به شمار مي آيد. كهگيلويه و بويراحمد از جاذبه هاي تاريخي نظير شهر قديم دهدشت (بلاد شاهپور)، چهارطاقي خيرآباد، تنگ تامرادي برخوردار است. اين جاذبه به همراه جاذبه هاي بي نظير و فراموش نشدني طبيعي چون آبشار كمردوغ، چشمه بلقيس، تنگ مهريان، تنگ گنجه اي و شهر گردشگري سي سخت مي تواند جزو خاطرات به يادماندني يك مسافر باشد.
عنوان شهرها شايد از نظر تقسيمات زندگي اين عصر بر پيشاني شهرهاي استان كهگيلويه و بويراحمد بچسبد اما از نظر مؤلفه هاي ديگر عنوان شهر برازنده اين ديار نيست.
سي سخت شهري زيبا و سرسبز در تابستان و مملو از برف در زمستان مقصد امروزمان است.
* سرمايه هاي ارزشمند فرهنگي و اجتماعي
در پهنه گسترده سرزمين ايران هنوز مناطق بسياري هست كه زيبايي ها و جاذبه هاي آن چندان شناخته شده نيست و از چشم دور مانده است. كهگيلويه و بويراحمد را مي توان در زمره چنين مناطقي دانست كه هنوز هم جلوه هاي آن به گردشگران شناسانده نشده است.
اين استان به سبب زيبايي هاي طبيعي داراي توانمندي هاي ويژه اي در بخش گردشگري طبيعي (اكوتوريسم) است. چهره گوناگون طبيعت كوهستاني و سردسير حوزه شمالي آن با طبيعت گرمسيري حوزه جنوبي ويژگي هاي يك منطقه با طبيعت ۴ فصل را براي آن به ارمغان آورده است. افزون بر آن، كوچ نشيني عشاير بويراحمد بهمئي، دشمن زياري، طيبي و چرام ... در اقليم هاي گوناگون آن، سرمايه ارزشمندي از ديدگاه فرهنگي و اجتماعي است كه داراي جاذبه هاي ويژه براي گردشگران است.
* گوهري بر دل دناي سر به فلك كشيده
جاي گرفتن كوه دنا با بلندي ۴ هزار و ۴۰۰ متر در اين استان، منطقه اي كوهستاني سرشار از زيبايي هاي طبيعي در نوار شمالي اين استان پديد آورده است. در دامنه هاي جنوبي قله هاي برفگير دنا، شهر سي سخت در بلندي جاي گرفته و پايگاهي براي كوه پيمايي و كوهنوردي و رفتن به سوي دناست. قله هاي پربرف دنا سرچشمه جويبارها و چشمه هاي پرآبي است كه دامنه هاي پايين دست آن را به خوبي سيراب مي كند. چشمه هاي هميشگي و پرآب دامنه هاي دنا كه گاه آبگيرهاي زيبايي را در بستر كوهستاني پديد آورده، طبيعتي با ديدني هاي بسيار در منطقه سي سخت جلوه گر ساخته است. شهر سي سخت با باغ هاي گسترده و پر رونق آن كه همچون زمردي بر دامنه دنا مي درخشد، با تابستان هاي معتدل و كوهستاني خود گردشگران را به سوي خود مي خواند.
نام سي سخت با افسانه هاي كهن درآميخته است. افسانه هايي كه گذشته اين منطقه را به روزگار كيانيان پيوند مي دهد. گفته مي شود هنگامي كه كيخسرو پادشاه كياني با سپاهيان خود از اين منطقه گذر مي كرد، سرگذشت هايي را به يادگار گذاشته است. بيژن، سردار نامدار كيخسرو كه همراه با ۲۹ تن از سپاهيان جنگجوي خود در پي كيخسرو مي رفت، در گذر از گردنه هاي بلند كوهپايه هاي دنا بازماند و همگي جان خود را در نبرد با طبيعت از دست دادند.
نام سي سخت به خاطر سرسختي ۳۰ سپاهي جنگجوي كيخسرو در نبرد با طبيعت براي اين منطقه به يادگار مانده است.
هنوز گردنه اي كه بر فراز بلندي هاي دنا راه ارتباطي سي سخت با سميرم است، به نام گردنه بيژن خوانده مي شود.
آميختگي طبيعت اسرار آميز منطقه سي سخت با افسانه هاي كهن، اين منطقه را بيش از پيش براي گردشگران جذاب كرده است.
دسترسي به سي سخت از مسيرهاي ياسوج، اصفهان و جهرم فراهم مي شود. شهر سي سخت درفاصله ۳۵ كيلومتري شهر ياسوج مركز استان كهگيلويه و بويراحمد و در سمت شمال باختري آن جاي گرفته است. راه ارتباطي ياسوج به سي سخت پس از گذر از يك منطقه هموار به ناحيه كوهستاني مي رسد كه جنگل هاي طبيعي بلوط زيبايي هاي اين گذرگاه را فراوان كرده است. بخشي از اين راه كوهستاني از گردنه هاي پرپيچ و خم و با شيب هاي تند گذر مي كند، كه براي مسافران تازه وارد تا اندازه اي دلهره آور است گرچه دشواري اين راه بر جاذبه هاي طبيعت بكر آن مي افزايد.
در آستانه پاي نهادن به شهر سي سخت كه آرام در آغوش دنا آرميده است، گستردگي باغ هاي ميوه آن را بسيار چشمگير مي كند. با ادامه مسير به سوي بيرون از شهر سي سخت و در سمت شمال خاوري آن كه دامنه هاي جنوبي دنا را طي مي كند، هرچه بيشتر به طبيعت بكر منطقه وارد مي شويم. اين منطقه كه آن را كوهگل مي نامند، منطقه اي كوهپايه اي با چشمه هاي جوشان و هميشگي و آبگيرها و آبشارهايي است كه هر يك به گونه اي نغمه هاي طبيعت را به گوش مي رسانند.
* چشمه پر آب ميشي
يكي از جلوه هاي طبيعت كوهگل، چشمه پرآب ميشي است كه در دامنه دنا و در زير گردنه بيژن جاري است. چشمه ميش چشمه اي هميشگي و از مهم ترين چشمه هاي منطقه سي سخت به شمار مي رود كه در امتداد دره اي طولاني با شيب نسبتاً تند روان است و جويبار پرآب و سپيد رنگ آن همچون رشته هاي مرواريد زينت بخش دره اي است كه آب چشمه را به زمين هاي كشاورزي پايين دست آن مي رساند.
در ادامه اين مسير به سوي شرق كه جاده اي كوهستاني مسافران مسير را هدايت مي كند، رودخانه پر آبي جريان دارد كه از آب چشمه ها و چشمه سارهاي بالادست روان شده است. اين مسير از دره هاي كم عرض گذر مي كند كه در سمت شمال جاده صخره هاي سنگي و بلند دامنه هاي دنا بر خوفناكي طبيعت آن مي افزايد و در سمت جنوب جاده، دامنه كوهپايه به بلندي هاي برفگير كوه هاي روبه روي دنا مي رسد. اين جاده در فاصله چند كيلومتر بالاتر از چشمه ميشي به پايان راه آسفالته مي رسد كه در آنجا كافه اي براي پذيرايي از مسافران ساخته شده است. در اين نقطه و در ادامه راه كوهستان كه راهي شوسه است و به تدريج بر سنگلاخي آن افزوده مي شود، چشمه ديگري از زمين مي جوشد. در بالادست اين نقطه و بر بلندي هاي جنوب جاده، آبگير زيبايي در دامنه كوه هاي برف پوش شكل گرفته كه درياچه كوهگل ناميده مي شود.
اين آبگير زيبا و بكر كه در گويش محلي برم سبز گفته مي شود، در دل كوهستان و بر بستر پر آب و علف آن چشم انداز دلفريبي دارد كه تنها با ره سپردن به اين منطقه كوهستاني و قدري كوهپيمايي مي توان به آن رسيد.
درياچه كوهگل در يك گودال طبيعي نشسته بر دامان كوهستان پديد آمده و با جاي گرفتن قله هاي برفگير در پس آن و علفزار طبيعي پيرامون آن منظره اي كم نظير از يك درياچه كوهستاني در پيش چشم جلوه گر مي كند. بالاتر از درياچه كوهگل و در سمت خاور آن، آبگير كوهستاني ديگري نيز شكل گرفته كه تا اندازه اي كوچكتر است. اين ۲ آبگير طبيعي و كوهستاني بخشي از زيبايي هاي بكر طبيعت كوهگل و سي سخت است كه بويژه در تابستان جذابيت هاي ويژه اي دارند. درياچه كوهگل از آب شدن برف قله هاي بالادست آن و از چشمه هاي طبيعي آبگيري مي شود و سرريز آب آن از سمت باختر به صورت جويباري از دره اي گذر مي كند كه سر انجام به رودخانه مسير راه مي پيوندد. پيرامون درياچه كوهكل و آبگيرهاي آن چشمه سارهاي فراواني را در شكاف دره ها مي توان يافت كه گوياي طبيعت غني و پربار منطقه دنا است.
     
  
مرد

 
یکی از دیدنی ترین مناطق ایران ناهار خوران گرگان هست. من شنیدم قبلا خیلی جالبتر بوده ولی الانم خیلی با صفا هست و دیگه اینکه گیلان و مازندران درسته شمال کشور هستن ولی گیلان سردتر هست و توی ارتفاعاتش همیشه مه گرفتگی داره. خیلی قشنگ بود.
گذشته ها را فراموش میکنم .
     
  
مرد

 
مقبره نادر شاه افشار مشهد
ماموریی که اونجا گفت حدود 1300 تا جنگ داشته که توئ 3تاش شکست خورده

جایی از ایران نبوده که بدم بیاد همه ایران سرای من است
قلبم آرام است
این چشم‌ها که می‌بینی
برای آبیاری آغوش تو پرآب شده‌اند

اگه تونستی پوشه ای به اسم con توی کامپیوتر بسازی
بدون خط فاصله یا نقطه و....
     
  ویرایش شده توسط: sajad_tt67   
مرد

 
اگر واقعا بخوای بگم همه جا خوبه , اما بلواری که اخرش حرم امام رضا بود اشکمو جاری کرد .

حافظ توی شیراز
شاید ان نقطه نورانی دشت , چشم گرگان بیابان باشد .
     
  

 
سیرچ کرمان
بهشت وسط کویر
صداقت در مقابل سیاست دیگران ، سادگی ست
و سیاست در مقابل صداقت دیگران ، خیانت . . .
     
  
صفحه  صفحه 3 از 22:  « پیشین  1  2  3  4  5  ...  19  20  21  22  پسین » 
ایران

بهترین و به یاد موندنی ترین جایی که از ایران توی ذهنتون مونده کجا بوده؟

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA