انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
Sexology - سکسولوژی
  
صفحه  صفحه 1 از 14:  1  2  3  4  5  ...  11  12  13  14  پسین »

آیا منی فایده یا خاصیت داره؟؟؟


مرد

 
دوستان تو این تاپیک نظرشون رو درباره منی (آب کیر) بیان کنن و اگه مقاله علمی در این زمینه سراغ دارید،برای استفاده ی دوستان در این تاپیک ارسال کنید.



کلمات کلیدی : منی + آب منی + مایع منی + آب کیر + اسپرم + خاصیت منی + فواید منی + مضرات منی + ترکیبات منی + ارزیابی منی + آیا منی خوردنی است؟

*
هر قانونی رو میشه دور زد!!!!
     
  
زن

 
artmis: فایده كه نمیدونم چی بگم،اما ضررش : حواست جمع نباشه ناموس مردم حامله میشه
من يه جايي توي يه مجله خارجي خوندم كه نوشته شده بود گرون ترين محصولات آرايشي از تركيبات همين "مني" تهيه شده !!!!!

من شنیدم كه از منی برای ساخت كرم های دست و صورت استفاده میشه و در كشورهای اروپایی دانشجوهای بی بضاعت برا كمك خرج زندگی شون اونو به این شركت های تولیدی می فروشند..

kasra_hell: منظورش خوردنشه!
آره چون پر از مواد غذایی هست كه بدن برای اسپرم ساخته ولی خوب اونارو خود بدن ساخته و به بدن بر میگردن پس فایده ای نداره!!!!!!
آن چه باعث غرق شدن می شود فرو رفتن در آب نیست؛ ماندن در زیر آب است.
     
  
زن

 
ترکیبات منی :

منی علاوه بر اسپرم حاوی اسید سیتریک ، آمینو اسید های آزاد، فسفریل کولین ،آنزیم ،پروستاگلاندین ،پتاسیم و روی می باشد.

منی به علت مواد پروتئینی در آن در بعضی از محصولات بهداشتی وآرایشی مثل کرم ها و لوسیونها کاربرد دارد و موجب نرم کنندگی ولطافت بخشیدن به پوست می شود.

آدرس دقیق کامل مقاله اینه

ولی در مورد صحتش هر کسی یک نظری میده... یعنی این قضیه شده الان سلیقه ای :

  • اینکه این مقاله با چه سند علمی این حرف رو میزنه منهم نمیدونم... و اینکه اجازه ی چاپ در این سایت معتبر رو گرفته باز جای سوال داره!!
  • اینکه گفته در محصولات آرایشی بهداشتی استفاده میشه بیشترش فکر کنم اغراق باشه . چون اگر صحت داشت حداقل روی برخی از این محصولات باید این رو جزء ترکیباتش میدیدیم! که بعید میدونم کسی دیده باشه !!! یعنی منطق اینو نمی پذیره...

منهم با نظر دوستمون موافقم و نظرم اینه که این ادعا فقط در حد حرفه!

پس نمیشه روی هر مقاله ای هم مانور داد. ولی در مورد مضراتش ، اگر مرد آلودگی یا بیماری داشته باشه حتما این کار ضرر داره... چون منی جزئی از ترشحات بدن مرد هست که براحتی عوامل بیماریزا رو میتونه منتقل کنه.
من هم خدایی دارم
     
  
↓ Advertisement ↓
TakPorn

 
نظرات کاربران انجمن
نظر اول :

milade74:
خوردن منی :

برخی از دلایل بعلیدن منی انسان یا سایر، می‌تواند ارضای جنسی یا بعضی از فواید جسمی و یا روحی و روانی آن باشد. اخیرا یک مطالعه نشان داده‌است که سکس دهانی و بلعیدن منی بعلت وجود آنتیژن‌های فراوان در اسپرم می‌تواند در زنان به داشتن یک بارداری سالم تر و بی خطرتر کمک کند. همچنین تحقیقات روانشناسی نشان داده بلعیدن منی در زنان، باعث کاهش اضطراب، استرس و افسردگی می‌شود. تاثیرات این امر در مردان نامشخص است.

دیدگاه‌های فرهنگی و اعتقادی :

در کشور گینه نو در بسیاری از قبایل از جمله سامبیا و اتورو آیینی وجود دارد که افراد جوان تر قبیله (پسران) باید با ریش سفیدان قبیله سکس دهانی انجام داده و منی آنها را ببلعند آنها معتقدند که این امر باعث کامل و بالغ شدن جوانان قبیله می‌شود و بر این باورند که اسپرم، طبیعت و وجود ریش سفید قبیله‌است از این رو آن را مایعی مقدس میدانند.

استفاده در کلیسا :

پدر اپیفانیوس، پدر کلیسای سالامیس (واقع در یونان امروزی) در قرن چهارم میلادی بوده‌است آورده‌است که برخی از فرقه‌ها از جمله بوربری‌ها و جنوستیک‌ها از منی بعنوان Body of Christ و مایع مقدس در کلیسا استفاده می‌کردند. اگرچه نوشته‌هایی جداگانه از این دو فرقه بدست آمده که بشدت این قضیه را محکوم می‌کند.

در پورنوگرافی :

در پورنوگرافی شیوه‌ای بنام گوکان وجود دارد که درآن پس از سکس دهانی، چند مرد (معمولا ۴ تا ۵ نفر یا بیشتر) اسپرم خود در ظرفی می‌ریزند و سپس شریک جنسی ظرف پر از منی را سر می‌کشد. گوکان ریشه‌ای ژاپنی دارد (ترجمه برگردان آن به انگلیسی Gulp است که معنی آن همان صدای ناشی از خوردن مایعات می‌باشد) که دردهه ۸۰ میلادی در صعنت پورنوگرافی این کشور شکل گرفت و هم اکنون در بسیاری از فیلم‌های پورن کشورهای متخلف مرسوم است.


منبع : ویکی پدیا

نظر دوم :

mahyar53:

سلام،ميدونم ممكنه بهم حمله بشه ويا شروع كنند به ...

اينجا كاري به خوبي وبدي و الهي يا غير الهي بودن اسلام ندارم اما مطالعه وتجربه وكشفيات علم ثابت كرده هرچيز توي اسلام حرام اعلام شده، واسه بدن انسان مضره وهر چيزي نجس اعلام شده يا سرشار از ميكرب بوده يا محل مناسبي براي رشد وتكثير ميكربه!


به هر حال مرد هنگام انزال به 3 روش سموم بدنش رو دفع ميكنه :


  • عرق
  • مني
  • افزايش طول موهاي زهار

من فكر ميكنم لذت جنسي به غير از جنبه رواني حتمآ جنبه فيزيولوژي هم داره واحساس آرامش بعد سكس فقط مربوط به روان نيست وتخيله سموم بدن هم مؤثره! اين نظر منه ولي در هر حال خيلي دوست دارم آبمو تو دهن طرفم خالي كنم،بای.



نظر سوم :

hamedhh66:
سلام دوستان

برای اینكه بدونیم منی فایده داره یا نه اول بایداز نظربیولوژیكی و بیوشیمیایی اونو بشناسیم،خیلی از دوستان فقط از روی تجربه یا حرف دیگران كه بهشون ابلاغ شده نطردادند.یك نفر به خودش زحمت نداده بره مطالعه كنه.

منی توسط چند ارگان درونی بدن ساخته میشه.منی (و نه اسپرم)از تركیبات پروتئینی و اكثراكربوهیدراتی درست شده و درون اسپرم كه جز یك سلول بیش نیست و درآخروهنگام انزال به منی اضافه میشه چیزی دیگری نیست.پس اسپرم نه پروتئین توشه نه چیز دیگه.منی حاوی مقدارزیادی نمك و موادقلیایی هستش كه بتونه اسپرم رودر محیط واژن كه توش اسیدی و چند باكتری توشه محافظت كنه.پس جز ضرربرای محیط دهان و مری چیز دیگه ای نداره.

هرچیزی كه خداخلق كنه جایی برای اون هم خلق كرده.جای منی توی واژنه و جز اونجابقیه جاهای بدن ضرر داره یا حداقل حالت خنثی داره.درضمن بهتره بدونید كه در صورت انزال در دهان و بلع اون در دهان در معده هضم و خنثی میشه و آقایونی كه فكر میكنن پوست رو شفاف میكنه یاچاق میكنه و از اینحرفا توهم دارند.در كون محترم شریك هم بریزند دفع میشه یا در صورت دفع نشدن بصورت رسوب در مخاط روده باقی میمونه و شاید در دفع مدفوع و كار روده اختلال بوجود بیاره.

حرف آخر اینكه پس فهمیدیم كه منی فایده نداره و درجایی غیر از جای خودش ضررهم داره.آقایون بهتر از هرچیزی استفاده ازكاندوم و یك شریك جنسی خوب هستش.اگرفكرمیكنیدمنی كون رو قنبل و توپر میكنه اشتباه میكنید.در اثر تكرار سكس دخولی در كون ماهیچه های كون یه چیزی مثل ورزش میكنند و حجیم میشند.همین باااااااااااااییییییییی
ح.ح کارشناس زیست شناسی سلولی و ملکولی.

درجواب اف دات در صفحه ی سوم و در جواب حسن50 در صفحه ی پنجم كه به ترتیب گفته بودند(اسپرم حاوی پروژسترون و استروژنه و برای بدن مفیده) و دومی(مجرای ادرار بسیارآلوده و پر از باكتری بیماری زاست.قندوپروتئینی مه داره برای بچه ای كه میخواد ازش بوجودلیاد مفیده)میخواستم بگو كه :

اف دات عزیز : هورمون یعنی ساخته شدن موادی در یك ارگان از بدن كه توس مجرایی بلافاصله به درون خون ریخته بشه.و اون هورمون بر ارگان دیگه اثربگذاره.پس هرهورمون ازجمله پروژسترون فقط در خون وجود داره ودر ارگان هدفش تجزیه میشه و به هیچ وجه از بدن خارج نمیشه مگر اینگه ازطریق خون از زخم یاهرچیز دیگه ای كه باعث آسیب بشه میاد بیرون.پس در منی این پروژسترون و یااستروزن وجود نداره و در نتیجه مفید هم نیست.اگربرفرض محال وجود داشت باعث پرمویی وریزش مودر سر خانم ها وآقایان ،اضافه وزن و.... میشد.

حسن50 عزیز : مجرای ادرار آقایون(برخلاف خانم ها كه چندتا باكتری مفید در واژن دارند) كاملا استریل و فاقد هیچ باكتری میباشد.اگر هم باشه نشون دهنده ی بیماریه ائن فرد هستش كه باید درمان بشه.اون قند و پروتئینی هم كه گفتی برا بچه خوبه باید بگم كه در منی اینا وجود داره و نه در سلول اسپرم كه در منی محافضت میشه.محض اطلاع اسپرم حین لقاح(آمیزش)با تخمك در لوله رحمی دم خودشو از دست میده و فقط كلاهكشو كه 99% هسته حاوی كروموزومه وارد تخمك میشه.بعد از جوش خوردن مواد ارثی پدر ومادر با هم،بعد از چندین هفته مواد قابل مفید مثل قندو... از طریق جفت به جنین میرسه.پس برای بچه اسپرم هیچ مفید هم نیست .فقط بقای نسل رو ادامه میده.

با تشكر


نظر چهارم :

Kadootanbal:
دوست عزیز منی مایع گندیده ای نیست و اتفاقا درون منی حتی یک میکروب یا باکتری وجودنداره،اصولا بدن انسان نمیتونه هیچ چیز گندیده (!!) در خودش نگه داره چون اگر عفونتی (گند) وجود داشته باشه ممکنه یه سرعت در بدن پخش بشه و باعث مرگ بشه.

حتی ادرار کاملا استریل و عاری از میکروبه مگر در مواردی که بیماری مجاری ادراری یا کلیوی وجود داشته باشه.اگر این حرف رو از مذهبیون شنیدین توجه داشته باشین که اطلاعات این افراد بر پایه کتابهای 1400 سال پیشه که اصلا قابل استناد در دنیای امروز که علم حرف اول رو میزنه نیست.

اما اینکه اونایی که میخورن چطور رغبت میکنند، این مساله (یعنی خوردن منی) مصداق بارز یک انحراف در عمل جنسی است که متاسفانه بخاطر فیلمهای پورنو متداول شده و درواقع همه گول خوردن! چرا که اگه دقت کنید در هیچ فیلم پورنویی (بخصوص فیلمهای حرفه ای) هنرپیشه مایع منی رو نمیخوره و فقط حداکثر تو دهانش نگه میداره تا فیلمبرداری تموم بشه و مطمئن باشید بعد میریزه بیرون. اما افراد ناآگاه با دیدن این فیلمها به اشتباه فکر میکنن منی رو میشه خورد و این کاررو میکنن.
من عاشق سینه بزرگم
     
  ویرایش شده توسط: مدیر   

 
اخه کجاش به کار مواد ارایشی بهداشتی میاد؟ عقل سلیم نمیتونه قبول کنه باس یه ملت بشینن جق بزنن تا یزره از اون چیزی که شما میگید درست شه.در ضمن ترکیبات اسپرم از مواد قندی است و وزیکول و بقیه ... پس این چیزا الکیه.

farbod121: اره اسپرم حاوي پروژسترون و استروژن كه فوق العاد واسه پوست مفيده
خوردن هم ميگن مزه شوري داره
این دو تا كه فرمودید هورمونهای زنونه هستند و در منی وجود ندارند.هورمون مردانگی تستسترون هست كه تازه اون هم توی خون وجود داره و نه مایع منی.مایه منی شامل دو بخشه یكی خود اسپرم ها و یكی هم محیط مغزی جهت زندگی اسپرم ها.این محیط شامل پرتیین و ویتامین های مختلف میباشد.ترشحات پروستات (مایع بیرنگی كه قبل از انزال و هنگام لاس زدن با شریك جنسی خارج میشه به اصطلاح عامیانه اب شهوت)هم با مایع منی مخلوط هست معمولا.خوردن منی هیچگونه ضرری نداره .سود خاصی هم نداره چون درسته ماده مغذیه اما انقدر قابل توجه نیست كه ارزش تغذیه ای خاصی را برای فرد در بر داشته باشه.بوی اون هم دقیقا شبیه وایتكس هست.

رنگش از سفید كامل تا مقداری مایل به زرد روشن میتونه باشه بسته به رزیم غذایی و تعداد اسپرم ها.كه هرچه بیشتر باشه منی سفید تر خواهد بود.به هیچ عنوان بخودی خود باعث دلدرد یا تهوع و استفراق نخواهد بود و از بابت میکروب هم خوبه توجه داشته باشید که مخاط مجرای تناسلی ضعیف ترین مخاط محافظ در کل بدن انسان هست بعبارتی بر خلاف تصور عامه مجرای تناسلی بسیار حساس بوجود میکروب میباشد و محلی برای وجود رشد و نمو انها نیست بعلاوه هیچ دلیلی وجود ندارد که میکروبی که در دستگاه تناسلی ایجاد بیماری کند بتواند از طریق خوردن در فرد دوم ایجاد بیماری نماید. بنابر این اگر تمایل به خوردن ان دارید با خیال راحت این کار را انجام دهید چرا که نتنها ضرر خاصی در بر ندارد بلکه تحریک جنسی و خوشایند شریک جنسیتان را هم در بر خواهد داشت.
hi dr!
     
  
مرد

 
khandayi: مني سرشار از پروتئين، مواد معدني، كلسيم، روي، برخي از قندهاي فروكتوز و ساير مواد مغذي است، شما مي توانيد بدون نگراني از خطر بيماري مني را بخوريد
Hossein27: منم شنیدم منی برای پوست صورت خوبه.
quick: منی یا Semen

تشكیل شده از متوسط 200 - 500 میلیون اسپرم
آمینو اسید (پروتئین) ، ویتامین ث ، لیپید (چربی) ، فروكتوز و گلوكز (قند)(برای دریافت انرژی برای حركت اسپرم) ، چند نوع آنزیم ، فلز روی ! (135 میكروگرم حدودا) ، سیتریك اسید ، مایع قلیایی ( برای خنثی كردن محیط رحم زن و میزراه مرد كه اسیدی هستن) و چند تركیب دیگه ...

به نظرتون مفید نیست؟
Ho3eiN5889: منی مایع گندیده هست
اونایی كه میخورن واقعا چطور رغبت میكنن؟؟!!!
به نظر من هم روی پوست تاثیرات مثبتی داره

بهترین مواد برای زنده نگه داشتن سلول جنسی مرد یا همون اسپرماتوزوئید كه خیلی مهمه هست یهنی از ویتامین ، پروتئین و دیگر مواد زنده كننده در جهان . برا همین رو پوست و اندامهای داخلی مثل رحم نقش به سزایی دارند اما طبق نظر پزشكان این مواد در معده هیچ نفعی نداشته بلكه در خیلی موارد ثابت شده كه ضرر دارد ...
     
  
مرد

 
خیلیا از خودشون یك چیزایی مینویسند .ولی باید از علم و تجربه استفاده كنیم.اول علمی . توی یك كتابی خوندم كه یكی از دانشمندان گفته بود اگه بیماریهایی بین مردم نبود حاضر میشدم منی همه مردای دنیا رو بخورم.چون بیشترین و بهترین مواد مغذی رو داره.
دوم اینكه اگه منی رو روی پوست صورتتون كه جوش داره بمالید متوجه میشید كه خیلی زود جوش خوب میشه و پوستتون خیلی لطیف میشه.امتحان كنید دیگه.
سوم اینكه خوردنش موقع سكس باعث چند چیز میشه. لذتش كنار.یكی اینكه تپل مپل میشید. كمتر مودرمیارید.خوشگلتر میشید.پسرا یا دخترای كه تجربشو دارن میدونن.
كسایی كه از كون سكس كردن و زیاد دیگران ابشونو ریختن توشون. تا قبل از اینكه خالیش كنن مقداریش جذب بدن میشه .از همون باسن. و اثر مثبتشو میذاره.

ضمنا هر منی بدرد نمیخوره. كسایی كه خیلی وقته سكس نكردن ابشون بدرد نمیخوره و فاسده . كسایی كه خیلی سكس میكنن ابشون یك كمی اب چسبنده و بدون خاصیته. اب سالم از شكلش معلومه. طعمش هم شور نیست .اگه شور بود یعنی اب بدن اوم مرد كمه.خیلی عرق كرده یا خسته هست و كارش زیاد بوده.طعم اصلیش بی مزه هست. بدون طعم و مزه . چسبنده هست.اگه مال كسی باشه كه مریض نباشه اشكالی نداره. حتی كسی خودارضای میكنه میتونه مال خودشو بخوره.پسرا رو میگم.
ولی برای خانم هایی كه ازدواج كردن خیلی مهمه. باسن و لگن خاصره اونا بزرگ باقی میمونه.برای ابستن شدن و وضع حمل راحتترن. دیرتر پیر میشن.استرس و افسردگی سراغشون نمیاد.برای پسرا بهترین حالتش اینه كه از باسن باهاشون سكس میشه بریزنش اونجا و زود خالیش نكنن. بذارن یك ساعتی بمونه تا مقدار لازمش جذب بشه و زیادیش رو دفع كنند.
اگه مشكلی درست میكرد برای من یا هر پسری كه چند ساله سكس میكنیم تا الان ضررش رو متوجه میشدیم. ولی هیچی نشده و بهتر هم شده.

من شنیدم خیلی خواص زیاد داره و خوردنش خیلی مفیده. توی یكجا خوندم كه هیچگونه میكروبی نداره مگه اینكه اون شخص خودش بیمار باشه وگرنه اصلا بد نیست و بهترین پروتئین ها و املاح كه برای رشد یك جنین لازمه توی اون هست. چه خوردنش باشه هم خوبه و اشكال نداره .چه از كون كه كسی رو بكنن اگه بیشتر از یك ساعت بذارن بمونه مقدار زیادیش جذب بدن میشه و خیلی هم خوبه.
پسرای كه یا دخترای كه كون دادن به چند نفر و ابشونو ریختن توی كونشون میدونن كه مثلا چهار نفر ابشونو ریخت توی اونا و بعد از یكی دوساعت كه میرن دستشویی به اندازه منی یك نفر ازشون خالی میشه. این برای اینه كه جذب بدنشون شده. و دخترا و هم پسرای كه كون میدن هم تپلترن و سالمتر و سرخ و سفیدتر هستن و دیرتر بدنشون مو درمیاره.دیر تر مریض میشن.دلیلش همون ابیه كه توی اونا میریزن از كون كه میكننشون و اگه ضرری داشت پسرای كه چند ساله كون دادن باید مریض میشدن یا زنهایی كه شوهراشون اونا رو سالهاست از كون میكنه باید مریض میشدن ولی چیزیمون نشده . چه ما پسرا چه اون خانما.
گذشته ها را فراموش میکنم .
     
  
زن

 
mohsen_8000: سلام به همگی

راستش من دوست دخترم واسم ساک میزد وآبمو خالی میکردم تو دهنش یه روز گفت میخواد آبمو بماله رو پوستش من مخالفت کردم ولی اون این کارو کرد وبا تعجب فردا دیدم پوستش نرمو شفاف شده بود وجالب اینجاست خواهرش گفته بود چقدر پوستش شفاف شده ودوستم گفته بود ماسک جدید گذاشته حالا خواهر دوستم بهش گیر داده بود که اونم از این ماسک میخواد منم به دوستم گفتم در خدمت خواهرتون هم هستیم حالا من بدبخت هفته ای دوبار دوستم میاد واسم ساک میزنه وتمام آبمو مجانی میکشه بیرون ومیمالونه به خودش ولی جدی میگم بچه ها پوستش واقعا شفاف ونرم شده وصورتش هم دیگه جوش نمیزنه وجوشاش از بین رفته .

پس قابل توجه خانومها که منی مرد واسه پوست واقعا مفیده این چیزیه که خودم با چشمای خودم دیدم چون روی صورت دوستم معجزه کرده فقط اینو بگم که دوستم آب منی رو شب زمان خواب میمالونه وصبح که بیدار شد صورتشو میشوره
مجرای ادرار باکتری ندارد.اگر اینجور بود یعنی ما روزانه بدنمون ر از باکتری است!ادرار حالتی قلیایی دارد و امونیاک بسیار دارد پس اگر منی از ان بیرون بیاید مشکلی ندارد و باکتری ندارد.اگر باکتری داشت یعنی هنگام حاملگی همراه منی کلی باکتری به رحم ادم میره و مریض میشه دیگه.یا همه ما به همراه باکتری متولد شدیم!

حتی میگن وقتی جایی گیر کردید که اب و مواد ضدعفونی نبود روی زخم باید ادرار کنید تا استریل بشه.اونم به خاطر امونیاکشه.
     
  
مرد

 
sara67: خاصیت منی چی هست كه دخترا میخورن یا میریزن تو كون؟ ضرر نداره؟
سلام دوست عزیز
نه ضرر نداره! البته تا اونجایی كه پارتنرت بیماری نداشته باشه و سالم باشه
درواقع یه سوپر غذاس!!
تو یه قاشق چای خوریش ، اندازه كل یه پرتقال ویتامین سی وجود داره ، كم چربی هست و دارای بین 5 تا 7 كالری . دارای چیزای دیگه ای مثل كلسیم ، مگنزیوم یا همون منگنز ، پتاسیم ، ویتامین بی 12 و زینك هم هست.
فقط تو طولانی مدت میتونه باعث خراب شدن دندون ها بشه كه اصلا چیز نگران كننده ای نیست اگه همیشه مسواك بزنید

موفق باشید

sppower: ضرر نداره ؟!! اقا رضا محض یادگیری باید بدونین پر از میكروب هست تو كتابهای پزشكی هم در مورد این موضوع زیاد اطلاعات میتونید بدست بیارید اگر منی بخورید هضمش واسه معده بسیار بسیار سخته و دچار تو طولانی مدت دچار عوارض شدید معده درد و... میشید
سلام دوست عزیز
نه!!! ضرر نداره!! كجا این حرفا رو زدن؟؟
من بر اساس آخرین تحقیقات و مطالب كاملا علمی بزرگترین مجلات و آزمایشگاه های پزشكی دنیا دارم صحبت میكنم!

میكروب؟؟ مدرك تون رو بیارید ببینیم كجا چنین حرفهایی زده شده!

موفق باشید
     
  ویرایش شده توسط: reza2kn   

 
واقعا چرا زنان انقدر مقام خودشونو پست میکنن

وقتی خودتون انقدر ارزش و قدر خودتونو میارین پایین دیگه چی باید گفت؟؟؟؟؟؟؟

جالبه خود شماها هم اولین کسانی میشید که میگید چرا مردها زنهارو تحقیر میکنن
به خاطر لذت دست به هر کاری میزنید

کجای دنیا ، کدوم فیلسوف ، کدوم پزشک ، کدوم انسان عاقل گفته زن باید منی مرد رو بخوره؟؟؟؟؟؟؟؟

سکس یه نیازه و لذت بخشه هیچ کسی هم نمیتونه بگه که مخالف سکسه ولی اعتدال رو حفظ کنید

hasan50: مجرای ادرار بسیار آلوده و پر از باكتریهای بیماری زاست. بنابراین خوردن منی نتیجه ای جر بیماری نخواهد داشت.
قندو پروتیینی كه در منی وجد داره فقط به درد اون بچه ای میخوره كه قراره از این آب متولد بشه

اصلا هم اینطور نیست تنها چیزی که تو مجاری ادراری وجود نداره باکتریه
چون این منطقه به شدت حساسه و محیط کاملا اسیدی داره تا باکتری ها نتونن رشد کنن درضمن قبل از انزال مایعات دیگه قبل از منی خارج میشن تا مجاری رو قلیایی کنن چون اسید باعث کشته شدن اسپرمها میشه بنابراین مایع منی هیچ آلودگی و میکروبی نداره و هرکس تمایل داشته باشه میتونه با خیال راحت امتحانش کنه بدون ترس از مریض شدن
[b]قبول حقیقت ، رعایت تعادل ، داشتن انصاف
     
  
صفحه  صفحه 1 از 14:  1  2  3  4  5  ...  11  12  13  14  پسین » 
Sexology - سکسولوژی

آیا منی فایده یا خاصیت داره؟؟؟

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA