انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
گفتگوی آزاد
  
صفحه  صفحه 2 از 45:  « پیشین  1  2  3  4  5  ...  42  43  44  45  پسین »

Interesting News | اخبار جالب


مرد

 
شجاعت عجیب و باورنکردنی دختری ۲۲ ساله



آیا شما باورتان می شود یک دختر ۲۲ ساله توانسته باشد با زدن یک مشت یک خرس قطبی را ضربه فنی کرده و فراری دهد؟

یک دختر ۲۲ سایه با نام “بروک کولینز” اهل جونائوی آلاسکا برای اینکه سگ محبوبش را از دست یک خرس سیاه نجات دهد با ابتکاری باور نکردنی و با زدن یک مشت توانست این کار را انجام دهد.



ماجرا از این قرار بود که بروک در یک چشم به هم زدن دید سگ محبوبش مثل ماهی در دستان خرس سیاه غوطه ور است و اگر نتواند سگش را نجات دهد برای همیشه همدم خود را از دست می دهد. به همین علت بروک با شجاعت به طرف خرس رفته و ضربه ای سنگین را به دماغ خرس وارد کرد.

شجاعت عجیب و باورنکردنی دختری ۲۲ ساله + عکس

بروک کولینز در گفتو گویی با روزنامه محلی جونائو گفت: حمله کردن به خرس نخستین چیزی بود که به ذهنم رسید و بهترین نقطه را برای ضربه زدن دماغ این خرس دانستم که شاید خرس به خود آمده و سگم “فوج” را رها کند. سپس خرس سیاه از مشتی که نوش جان کرد مثل بک حیوان اهلی و مظلوم سگم را رها کرد و به طرف کوهها رفته و از خانه بروک دور شد.

دامپزشک منطقه در این مورد می گوید: سگ بروک آسیب جزیی دیده و خطر جدی ای این سگ را تهدید نمی کند. بروک نیز در این مورد اظهار داشت: سگش بیشتر از اینکه آسیب جسمی دیده باشد، شوکه شده است.
خبرآنلاین شجاعت عجیب و باورنکردنی دختری ۲۲ ساله + عکس
     
  
مرد

 
یک دوجنسه ی زندان کشیده در دار و دسته ی میر حسین موسوی!



در میان اخبار مربوط به رویدادهای 16 آذر در دانشگاه‌های تهران، خبر "فرار " یکی از اعضای انجمن اسلامی منحله دانشگاه امیرکبیر با "لباس زنانه " افکار عمومی را به تعجب واداشت.
مجید توکلی روز گذشته پس از آنکه نتوانست با سخنرانی ساختار شکنانه و اهانت آمیز خود بر تعداد تجمع کنندگان حامی میر حسین موسوی بیفزاید، با مشاهده حضور پررنگ دانشجویان حامی انقلاب اسلامی احساس خطر کرد و با آرایش و لباس زنانه آماده فرار از دانشگاه شد.
او که همانند زنان محجبه، مانتو به تن کرده و مقنعه و چادر به سر داشت و حتی یک کیف زنانه را نیز برای محکم کاری به دوش انداخته بود، در رسیدن به هدف خود ناکام ماند و توسط مامورین امنیتی دستگیر شد.
این در حالی است که عکس وی در بسیاری از تجمعات دانشجویان افراطی به عنوان نماد "مقاومت جنبش دانشجویی " در میان تجمع کنندگان توزیع می‌شد.
"فرار با لباس زنانه " البته پیش از این هم، اتفاق افتاده است. بنی صدر نیز در اوایل انقلاب و پس از آنکه خیانت هایش به انقلاب و نظام جمهوری اسلامی مشخص شد، با لباس زنانه از کشور گریخت و به فرانسه پناهنده شد.
مجید توکلی پیش از این نیز سابقه توهین به مسئولان نظام و حتی زندان را در کارنامه خود دارد. وی که متولد سال 1365 در شیراز است، در سال 83 و در رشته کشتیرانی وارد دانشگاه امیرکبیر شد اما به دلیل آنکه در چهار ترم پیاپی معدل درسی او زیر 10 بود، از این دانشگاه اخراج شد.
شبکه ایران نوشت او پس از اخراج از دانشگاه و در جریان حضور احمدی نژاد در دانشگاه امیرکبیر هم، از دانشجویانی بود که نقش مهمی در پروژه اهانت به رئیس جمهور ایفا کرد.
وی همچنین به همراه دو دانشجوی دیگر به خاطر انتشار نشریات موهن علیه ائمه اطهار(ع) در دانشگاه امیر کبیر، مدت 15 ماه را در حبس بود. اما گویا 15 ماه زندان برای توکلی کافی نبود، چراکه وی در روز 17 بهمن ماه سال گذشته نیز در جریان ممانعت نیروهای امنیتی از برگزاری مراسم سالگرد بازرگان، همراه با سه دانشجوی دیگر دستگیر شد و 115 روز دیگر را در زندان گذراند.
گفتنی است توکلی از جمله سردسته های اهانت کنندگان به مقدسات در نشریات دانشجویی بود. بانیان این نشریات حتی دیگر دانشجویان را دعوت به همراهی و ایجاد آشوب کرده بودند: "دموکراسی و آزادی بدون هزینه به دست نمی‌‌آید و البته در هر فرصتی هم محقق نمی‌شود(!) زمان آن اکنون است و فردا بسیار دیر است باید برخاست و قداست‌های تصنعی(!) و مقدسات مردم‌فریب را ساقط کرد. "
این جملات در قالب مقاله‌ای با عنوان "هیچ کس مقدس نیست! " برای فراهم کردن یک فضای اعتراض عمومی منتشر شده بودند.
حمله به اهل بیت نیز دستمایه‌ای بود برای حمله به رهبریت نظام. در لا به لای مقالات جملاتی دیده می‌شد که هر انسان آزاده‌ای از بیان آن شرم می‌کرد. علی(ع) و محمد(ص) هم گناه کبیره می‌کردند: "علی نه نور بود و نه آسمانی و نه معصوم... علی یک انسان خطاپذیر و غیر معصوم بود. فراتر از آن محمد نیز چنین بود، حال تکلیف ولی فقیه بسیار روشن است. " رئیس جمهور منتخب مردم فاشیست لقب گرفته بود و رهبر انقلاب دیکتاتور!
     
  
مرد

 
بدانیم تا به ایرانی بودن خود بببالیم 3
ایرانیان اولین مخترعان پیل الکتریکی




در سال 1938 میلادی، ویلهلم کونیگ(Wilhelm Konig)، باستان‌شناس آلمانی که اداره‌ی موزه‌ی ملی عراق را برعهده داشت، به هنگام کاوش در یکی از روستاهای نزدیک بغداد، به کوزه‌ای سفالی به بلندی 13 سانتی‌متر برخورد که استوانه‌ای مسی در خود داشت و آن استوانه نیز میله‌ای آهنی را در برگرفته بود. بررسی‌ها از وجود ماده‌ای اسیدی، مانند سرکه، و نیز خوردگی شیمیایی در آن ظرف سفالی خبر دادند.
از آغاز قرن بیستم، باستان‌شناسان زیادی جاهای باستانی میان‌رودان را درپی سندهایی برای داستان‌های کتاب مقدس، مانند درخت دانش و طوفان نوح، کندو کاو کرده بودند. اما کونیگ زمان خود را برای پیدا کردن این گونه چیزها صرف نمی‌کرد. او بر این باور بود که یک باتری باستانی را پیدا کرده و باید برای شناساندن آن به جهانیان و اثبات ادعای خود کوشش کند. به‌راستی، کوزه‌ای سفالی که استوانه‌ای از مس درون آن جای دارد و درب آن با آسفالت(قیر و شن) بسته شده و به درب نیز میله‌ای آهنی متصل است، چه شباهتی به پیل ولتا دارد!

پیش از کونیگ، باستان‌شناسان دیگری نیز قطعه‌های شکسته‌ای از این کوزه‌های رازآمیز را پیدا کرده بودند. با وجود این، تنها او بود که به اهمیت آن‌ها پی برد و در کشف‌های دیگر خود تعداد بیش‌تری از آن‌ها پیدا کرد. بررسی‌ها نشان داد که پیشینه‌ی این باتری‌ها به نزدیک 2 هزار سال پیش باز می‌گردد؛ یعنی زمانی که اشکانیان(پارت‌ها) بر میان‌رودان فرمان‌روایی می‌کردند. اشکانیان سومین سلسله از شاهان بزرگ ایران بودند که از 248 سال پیش از میلاد تا 224 سال پس از میلاد، امپراتوری شکوهمندی در خاور ‌زمین بر پا کرده بودند.



طرحی از ساختمان باتری پارتی

انتشار مقاله‌ی کونیگ در سال 1940، شگفتی باستان‌شناسان و جهانیان را برانگیخت و ایرانیان دو دهه‌ پس از نخستین گزارش کونیگ، یعنی نزدیک 40 سال پیش، برای نخستین بار از این دستاورد تمدنی خود آگاه شدند. البته، به زودی آن را به فراموشی سپردند و در حالی که پژوهشگران هنوز هم پیرامون باتری‌های اشکانی پژوهش می‌کنند، شاید بتوان گفت مگر شمار اندکی از ایرانیان همگی از آن ناآگاه هستند و گاهی نیز از پذیرش آن سرباز می‌زنند. به هر حال، ایرانیان همیشه شگفتی‌ساز بوده‌اند و این هم نمونه‌ای از همین ویژگی آنان است!
جنگ جهانی دوم از ادامه‌ی پژوهش‌ها روی باتری‌های ایرانی جلوگیری کرد، اما پس از آن که ویران‌سازی فروکش کرد و آبادانی بار دیگر رونق گرفت، ویلارد گری(Willard F. M. Gray) از آزمایشگاه ولتاژ بالای شرکت جنرال الکتریک در ماساچوست، چند نمونه از این باتری‌ها ساخت. زمانی که آن‌ها را با الکترولیتی مانند شیره‌ی انگور(سرکه) پر کرد، آن دستگاه‌ها حدود 2 ولت برق تولید کردند. این آزمایش بر شگفتی پژوهشگران و باستان‌شناسان افزود، چرا که دستگاهی پس از 2 هزار سال، هنوز کار می‌کند.



نمونه‌ی بازسازی شده باتری پارتی

کاربردهای باتری‌ پارتی
به ‌راستی چگونه اشکانیان در آن زمان به مفاهیم پایه‌ی الکتریسیته دست پیدا کرده بودند؟ برخی بر این باورند که آنان چنین دانشی نداشتند، زیرا بسیار از نوآوری‌ها پیش از درک مفاهیم پایه‌ای که آن نوآوری‌ها بر آن‌ها استوار بودند، به دست آمده‌اند. برای مثال، چینی‌ها مدت‌ها پیش از آن‌که اصول سوختن به درستی روشن شود، باروت ساخته بودند و از آن بهره می‌گرفتند. کشف داروهای گیاهی کهن نیز شاهد خوبی بر این ادعاست. همیشه نیاز نیست بدانید چیزی چگونه و چرا کار می‌کند، فقط می‌دانید که کار می‌کند.
در این که باتری‌های پارتی الکتریسیته تولید می‌کنند، شکی نیست، چرا که دانشجویان زیادی در دانشگاه‌های گوناگون نمونه‌هایی از آن ساخته‌اند و برق تولید کرده‌اند. اما اشکانیان از این دستگاه برای چه کاری بهره می‌گرفتند؟ این دستگاه بسته به نوع محلول الکترولیت، بین 0.8 تا 2 ولت برق تولید می‌کند. تولید برق به دو فلز با پتانسیل الکتریکی متفاوت و محلول دارای یون، به نام الکترولیت، نیاز دارد و همه‌ی این‌ها در این باتری‌ها وجود دارد. با بستن چند باتری از این نوع به هم می‌توان به ولتاژ‌های بالا دست پیدا کرد. اما هنوز سیمی پیدا نشده است که بتوان ثابت کرد که در آن زمان نیز چنین کاری انجام می‌شده است.
با وجود ابهام‌های فراوان، که پژوهش‌های آینده می‌تواند به روشن شدن آن‌ها کمک کند، کاربردهای زیر برای باتری‌های پارتی پیشنهاد شده است.
آب‌کاری
شاید باتری‌های پارتی برای آب‌کاری یک فلز روی ظرف‌های فلزی به کار می‌رفته‌اند. نمونه‌ای از این ظرف‌ها در موزه‌ی بغداد پیدا شده است که پیشینه‌ی آن‌ها نیز به همان دوران باتری‌ها باز می‌گردد. آرن اگبریچ(Arne Eggebrecht) چند نمونه بازسازی شده از باتری‌‌ها را به هم وصل کرد و با به کارگیری شیره‌ی انگور به عنوان الکترولیت توانست لایه‌ی نازکی، حدود یک ده‌هزارم میلی‌متر، از نقره به سطح فلز دیگری بنشاند. با وجود این، پژوهشگران دیگر این نتیجه را نپذیرفته‌اند چرا که خودشان نتوانستند به همین نتیجه برسند.
کاربرد پزشکی
برخی پیشنهاد کرده‌اند که از این باتری‌ها در پزشکی بهره می‌گرفتند. یونانیان باستان از اثر تسکین‌دهنده‌ی ماهی الکتریکی، هنگامی که روی کف پا گذاشته می‌شود، نوشته‌اند. چینی‌ها در آن زمان طب سوزنی را به وجود آورده بودند و طب سوزنی را همراه جریان الکتریکی به کار می‌گرفتند. همراه برخی از این باتری‌ها نیز چیزهای سوزنی شکل پیدا شده است. اما این ولتاژ اندک برای تسکین درد واقعی بسیار ناچیز به نظر می‌رسد و به یاد داشته باشید که در آن زمان تسکین‌دهنده‌های نیرومندتری مانند شاهدانه، تریاک و شراب را می‌شناختند.
بت‌های شوک‌دهنده
دکتر کراداک(Craddock) پیشنهاد کرده‌است که تعدادی از این باتری‌ها را به صورت موازی به هم می‌بستند و درون پیکره‌ای مقدس قرار می‌دادند. به نظر او هر فردی که به چنین پیکره دست بزند یک شوک الکتریکی بسیارضعیف اما قابل توجه دریافت می‌کند، چیزی شبیه الکتریسیته‌ی ساکن که گاهی شوک آن را تجربه می‌کنیم. او بر این باور است که در پرستش‌گاه‌ها نوعی چشم‌بندی انجام می‌شد، به این صورت که از فرد مورد نظر پرسشی می‌پرسیدند و اگر او پاسخ نادرستی می‌گفت، پیکره‌ی مقدس را لمس می‌کرد و شوک الکتریکی دریافت می‌کرد. اما اگر پاسخ درست را می‌گفت، پرسش‌کننده باتری‌ها را قطع می‌کرد و پاسخ‌دهنده شوکی دریافت نمی‌کرد. به این ترتیب، نیروی فراطبیعی پیکره بر همگان روشن می‌شد.
این نظر با وجود جاذبه‌ای که دارد، از ناآگاهی از این حقیقت خبر می‌دهد که مشرق زمین مدت‌ها پیش از ساختن این باتری‌ها، به دوران یکتاپرستی گاه نهاده بود. البته، شاید بتوان پذیرفت که از این باتری‌ها، به همین شیوه که توضیح داده شد، برای تردستی و سرگرمی بهره می‌گرفته‌اند. شاید هم ابزار دست جادوگران بوده است.
     
  ویرایش شده توسط: marmolakman   
مرد

 
قدیمی ترین لامپ برقی که هنوز روشن است


. عکسی میبینید مربوط به یک لامپ است که در یک ایستگاه آتشنشانی نصب شده است و از سال ۱۹۰1 تا کنون روشن است. در کتاب رکوردهای گینس ثبت شده است که این لامپ به جز ۲ باری که آنهم در اثر قطع برق خاموش شده است همیشه در تمام طول این ۱۰۶ سال روشن یوده است .



لامپ مذبور توسط دنیس برنال پیشرو و مالک برق رسانی به لیورمور در سال ۱۹۰۱ هدیه داده شده است.این لامپ ۵ سال قبل از زلزله بزرگ سانفرانسیسکو در سال ۱۹۰۶ روشنی بخش دفتر پلیس شهر و نیز ایستگاه آتشنشانی بوده است . این لامپ ا کنون وقایع بسیاری را شاهد بوده و حتی جابجا هم شده است ، در طول حیات آن حتی عده ای به عنوان یک طلسم به آن اعتقاد پیدا کرده اند.
     
  
مرد

 
دختری که از بدو تولد شبیه دلقکها بوده !





ین دختر بچه از ابتدای تولد دارای عارضه مادر زادی بود. دماغش مثل دماغ دلقک ها قرمز رنگ بود. او طی سالها ، چندین بار عمل جراحی برای بهبود وضعش انجام داده است.
     
  ویرایش شده توسط: marmolakman   
مرد

 
این عکس عجیب ولی جالب را حتما ببینید



همانطور که در این تصویر نیز دیده می شود، چهار دیکتاتور سقوط کرده عرب، در یک عکس یادگاری به گونه ای ایستانده اند که ترتیب سقوطشان از قدرت نیز تاریخ ۱۴۳۲ را تشکیل می دهد، و این همان سال فعلی هجری است که در آن به سر می بریم.
به گزارش شیعه آنلاین، قدیمی ها در یک ضرب المثل معروف می گویند: «هیچ کار خداوند بی حکمت نیست».



با بررسی سقوط دیکتاتورهای عربی در انقلاب های اخیر و ترتیب سقوط آنان، می توان به نتیجه ای جالب دست یافت.

همانطور که در این تصویر نیز دیده می شود، چهار دیکتاتور سقوط کرده عرب، در یک عکس یادگاری به گونه ای ایستانده اند که ترتیب سقوطشان از قدرت نیز تاریخ ۱۴۳۲ را تشکیل می دهد، و این همان سال فعلی هجری است که در آن به سر می بریم.
     
  ویرایش شده توسط: marmolakman   
مرد

 
امضای خنده دار مشتری مانع وام گرفتن او شد




درخواست وام یک مرد روسی از بانکی درشهر مسکو به خاطر استفاده از شکلک خندان بجای امضای شخصی در فرم درخواست رد شد.



ولادیمیرکرلوف ۳۴ ساله اظهار داشت :این امضا در گذرنامه و کارت شناسایی ام پذیرفته شده اما نمیدانم چرا بانک آن را نمی پذیرد.
گرچه نام این بانک به دلایلی افشا نشده اما اولگ پاولوویچ سخنگوی این بانک اظهار داشت :شکلک خندان بیشتر یک نقاشی است تا یک امضای رسمی شخصی و نمی تواند مورد پذیرش ما باشد.
     
  
مرد

 
زنی که قصد دارد چاق ترین زن جهان شود!



سیمپسون دانا ۴۲ ساله با ۲۷۳ کیلو گرم قصد دارد تا تبدیل به چاقترین زن جهان شود و هر روز به وزن او اضافه میشود.او برای این کار باید به وزن ۴۴۷ کیلوگرم برسد .او برای این کار یعنی چاق شدن دو انگیزه ای بزرگ هم دارد.

اول، او می خواهد در کتاب گینس به عنوان چاقترین زن در جهان اسم خود را ثبت کند و در مرحله دوم ، شوهر دانا که ۴۹ ساله است نیز این چاقی او را دوست دارد
فیلیپ دوست دارد شکم همسرش تا زانوهای او برسد.

این زن دو سال پیش ژاکلین دختر خود را به دنیا آورد و تیمی از پزشکان با عمل سزارین نوزاد را از رحم عظیم او بیرون آوردند.

غذای مورد علاقه او سوشی است و عاشق کیک و شیرینی است.سایز لباس دانا XXXXXXXL است و حرکت برای وی به سختی امکان پذیر است.او قادر به پیمودن صد متر راه نیست و دچار تنگی نفس میشود.
     
  
مرد

 
کارشناسان دی ان ای جنین مرغ را تغییر دادند و دایناسورها را بازگرداندند!!



کارشناسان، دی‌ان‌ای جنین‌های مرغ را در مراحل اولیه رشد آنها تغییر داده و توانستند موجودات پوزه‌داری را تولید کنند که در دوره کرتاسه منقرض شده‌اند.
این رونمایی علمی بازگشت تکامل می‌تواند راه را برای دانشمندان به منظور تغییر دی‌ان‌ای در جهات دیگر و استفاده از روند مشابه برای ساخت گونه‌های بهتر با قابلیت انطباق با آب‌وهوای زمین هموار کند.
آنها همچنین مدعی شده‌اند که این دستاورد می‌تواند به حذف نقائص هنگام تولد در نوزدان انسان کمک کند.
آرخات آبژانوف، زیست‌شناس تکاملی دانشگاه هاروارد، این جوجه‌های پوزه سوسماری را با سوراخ کردن پوسته تخم آنها و تزریق یک دانه پروتئین ژلاتینی پیش از آغاز رشد جنین به وجود آورده است.
این تغییرات به مولکول‌های جدا در محیط تخم اجازه می‌دهد طی ۱۴ روز رشد کرده و به پوزه تبدیل شوند.
اگرچه قوانین اخلاقی، شکستن تخمهای جوجه‌دار را منع کرده اما آبژانوف امیدوار است که روزی بتواند جوجه‌ها را به حالت دایناسور مانیراپتورا درآورد.


وی این تغییرات را با تحلیل مولکول‌های علامت دهنده که کنترل تغییرات کالبدی در پرندگان و سایر موجودات را بر عهده دارند، انجام داده بود.
افزودن پروتئین به تخم‌ها که رشد مولکولهای خاص را متوقف می‌کند، همچنین از رشد برخی مشخصه‌های خاص در پرنده ممانعت به عمل می‌آورد.
مانیراپتوراها دایناسورهای کوچکی بودند که به تصور دانشمندان کلکسیونی از هزاران پرنده را در سراسر دنیا به دنیا آورده‌اند.
به عقیده کارشناسان، جوجه‌ها و دیگر پرندگان طی یک مجموعه تغییرات ژنتیکی از دایناسورها به وجود آمده‌اند.
با تغییر دی‌ان‌ای جوجه‌ها برای شباهت به ژن‌های سوسمار پیش از بوجود آمدن نوک، دکتر آبژانوف توانست مسیر تکاملی جوجه‌ها را تغییر دهد تا به جای نوک با پوزه به دنیا بیایند.
جک هورنر، یک دیرینه‌شناس دانشگاه مونتانا در حال انجام کار مشابهی برای ساخت «چیکنوزاروس» با یک دم و دستانی شبیه دایناسورها است.
     
  
مرد

 
مردی با ۲۴ انگشت



مردم کوبا او را ۲۴ صدا می کنند.

به گزارش «۲۴»، یواندری هرناندز گاریدو لقب «مرد ۲۴تایی» را به خاطر انگشت های دست و پایش کسب کرده است یعنی در هر دست و پا شش انگشت دارد که خودش به این انگشتان خیلی افتخار می کند و آنها را مایه مباهات خود می‌داند.



او می گوید تعداد اضافی انگشتان او را قادر به کارهای عجیب و غریب مثل بالا رفتن از درختان و مکان های صعب العبور می کند. از مشاغل مهم او عکس گرفتن با توریست ها و بریدن نارگیل ها است که در این کار مهارت زیادی دارد.

اخیراً یکی از گردشگران برای عکس گرفتن با او ۱۰ دلار پرداخت کرد در حالیکه به گفته هرناندز در این کشور مردم به طور متوسط ماهیانه ۲۰ دلار درآمد دارند.

مرد۲۴ تایی

او شغل ثابتی ندارد و به کمک ۲۴ انگشت خود سعی می کند امور خانواده خود را بگذراند. در کودکی هرناندز با فیدل کاسترو نیز دیدار داشته است. هرناندز می گوید میلیون ها دوست از سراسر کشور دارد که هر روز برای دیدن انگشتانش به خانه او می آیند ولی او همچنان به زندگی عادی خود ادامه می دهد.
     
  
صفحه  صفحه 2 از 45:  « پیشین  1  2  3  4  5  ...  42  43  44  45  پسین » 
گفتگوی آزاد

Interesting News | اخبار جالب

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA