انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
گفتگوی آزاد
  
صفحه  صفحه 3 از 45:  « پیشین  1  2  3  4  5  ...  42  43  44  45  پسین »

Interesting News | اخبار جالب


مرد

 
دستگیری زندانی فراری پس از ۳۶ سال!


آخرین نیوز: «ویلیام والتر» زندانی متواری آمریکایی پس از ۳۶ سال به دام پلیس افتاد.

به گزارش ایسنا به نقل از خبرگزاری رویترز، پلیس ایالت کالیفرنیا این قاتل را که ۳۶ سال پیش از زندان فرار کرده بود، بدون وقوع هیچ درگیری در خانه‌ای در شمال کالیفرنیا دستگیرکرد.

پلیس از سرنخ‌های به دست آمده از مادراین فراری که در حال مرگ بود توانست رد او را پیدا کند.

مادر ویلیام که وضعیت خوبی نداشت به یکی از اعضای خانواده‌اش شماره پسرش را می‌دهد تا برای آخرین بار با او صحبت کند. پلیس با پیگیری مکالمات توانست محل زندگی او را که با نام جعلی‌«گری دونالد » زندگی می‌کرد، شناسایی کند.

ویلیام که به دلیل دزدی از یک کافه و تیراندازی به صاحب آن دستگیر شده بود، با کمک همدستش از زندان فرار کرد.

به گزارش ایسنا، ویلیام که هنگام فرار از زندان جوان بود، اکنون فرد مسنی شده است.
     
  ویرایش شده توسط: marmolakman   
مرد

 
این زوج نازا ، یک گوریل را به فرزندی پذیرفتند



جام جم آنلاین: رسانه‌های فرانسه اعلام کردند که یک زوج بدون فرزند یک گوریل را به فرزندی پذیرفتند.



به گزارش ایسنا، این زوج نازای فرانسوی روز گذشته این گوریل ۱۳ ساله را به عنوان فرزند از یک باغ‌وحش تحویل گرفته و به خانه بردند.

این گوریل که «دیجیت» نام دارد، پیش از آن که توسط این زوج به فرزندی پذیرفته شود، در قرنطینه باغ‌وحش به مدت یک روز ماند.
     
  
مرد

 
رکورد شکنی پیرزن ۱۰۰ ساله و شجاع!!







“دوریس لانگ” مادربزرگ ۹۷ ساله انگلیسی برای نشان دادن آمادگی جسمانی و سلامت خود از برج ساختمان تلویزیون لندن (ITV) بالا رفت.
     
  
مرد

 
خودروی پرنده واقعی می‌شود




ایسنا: یک خودروی پرنده که شاید بیشتر در کتاب داستان بچه‌ها و یا فیلمهای کارتونی دیده شده به زودی در بریتانیا به واقعیت تبدیل می‌شود.



کارشناسان هوایی اعلام کردند که خودروی پرنده قادر است ظرف پنج سال آینده وارد آسمان و زمین بریتانیا شود. این در حالی است که خودروی پرنده در آمریکا نیز مجوزهای لازم برای تردد در مسیرهای هوایی و زمینی را کسب کرده است.

دیلی میل گزارش داد که خودروی پرنده با نام ترافوژیا ترانزیشن قیمتی معادل ۲۵۰ هزار دلار داشته و دارای دو صندلی برای سرنشینانش است.

حداکثر سرعت این وسیله نقلی به ۱۸۵ کیلومتر بر ساعت می‌رسد و با باک پر می‌تواند مدت ۲۰ ساعت پرواز کند.

تنها ۱۵ ثانیه طول می‌کشد تا این خودرو بالهایش را گشوده و تبدیل به وسیله‌ای پروازی شود.

سرعت این وسیله روی زمین به بیش از ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت هم می‌رسد.
     
  
مرد

 
مهریه‌های عجیب دختران تهرانی!



برنا:اگر سری به راهروهای دادگاه‌های خانواده بزنید پر از دختر خانم‌های جوانی که برای خاتمه دادن به زندگی مشترک‌شان مسیرشان به سمت دادگاه کج شده است. در میان این خانم‌ها کسانی که مهریه‌های عجیب غریب دارند هم دیده می‌شود از سفر به ۱۲۰ کشور دنیا و ۱۰ هزار لیتر بنزین تا دست راست و پای چپ داماد،شمش طلا هم وزن عروس و یک کیلو بال مگس و حفظ کردن دیوان حافظ و صدها مهریه عجیب و غریب دیگر.



در تماس‌ها و ارتباط‌هایی که‌ اینبار با دفاتر ثبت ازدواج در نقاط مختلف تهران داشتیم در اکثر موارد سر دفتردارها می‌گفتند که مهریه‌های سنگین و عجیب و غریب را خطبه نمی‌خوانند.

در یکی از موارد یکی از سردفترداران در غرب تهران گفت: یک مورد ازدواج داشتیم که پسر می‌خواست یک درخت گردو عجیب غریب را در یکی از مناطق خوش آب هوای ایران به نام عروس خانم بزند. البته بجز این درخت مقادیری سکه هم مهریه عروس خانم بود.

سردفترداری در شمال تهران می‌گوید: قبل‌ترها مهریه به میزان سال تولد عروس خانم(شمسی، قمری، میلادی) مد بود ولی الان دیگر مردم کمتر تمایل به این چیزها دارند شاید دلیلش این باشد که خیلی‌ها متوجه شده‌اند که داشتن مهریه سنگین چندان هم افتخار نیست! امسال دو مورد خوب هم داشتیم که مهریه عروس خانم‌ها فقط یک شاخه گل بود.

یکی دیگر از سردفترداران می‌گوید: یک مورد بود که داماد دو چشم‌اش را علاوه بر ۲ هزار سکه، مهر عروس خانم کرد تا به قول خودش اعتماد سازی کند. بعدها کارشان به دعوا و جدایی کشید.

عروس خانم مصر بود که مهرش را بگیرد بعد از کلی جر و بحث دادگاه فقط به ۳ هزار سکه حکم داد. چرا که مهر باید چیزی باشد که بها داشته باشد چشم مرده از آن جهت که هیچ بهایی ندارد گرفتنش شرعا جایز نیست.

شرط اصلی در تعین مهریه عندالمطالبه بودن آن است؛به طوری که زن هرگاه مهرش را درخواست کرد بتواند آن را بگیرد،اما برخی از مهریه‌ها به گونه‌ای هستند که دریافت آنها عملا ممکن نیست و یا با دشواری زیادی همراه است. مثل جمع آوری ۵ هزار صدف دریایی یا ۵۰۰ هزار گل ارکیده،در این موارد معمولا مرد راهی زندان می‌شود تا زمانی که مهریه یا معادل آن را پرداخت کند و یا زن از مهریه خود صرف نظر کند!

یکی دیگر از سردفترداران در جنوب تهران می‌گوید: بنا بر یک آمار سرانگشتی می‌توانم بگویم که اکثر دختر خانم‌هایی که اینجا می‌آیند مهرشان بین ۱۰۰ تا ۳۱۴ سکه بهار آزادی است. البته یک مورد داشتیم که عروس خانم و آقا داماد هر دو کوهنورد بودند و مهر عروس خانم صعود به ۱۰ قله برتر جهان بود. ظاهرا هم زندگی خوبی دارند و آقا داماد هم عندالمطالبه مهر عروس خانم را می‌دهد.

۱۰ رأس آهوی وحشی، ۵ هزار مرجان دریایی، یک دوره کتاب‌های دکتر شریعتی، یک کتابخانه پر از کتاب‌های فلسفی و… از جمله مهریه‌هایی است که برخی سردفترداران به آن اشاره می‌کنند که این موارد یا برای خودشان پیش آمده و یا از دفترخانه‌های دیگر شنیده‌اند.

به گفته کارشناسان مهریه‌های عجیب و غریب دلیلش حس ناامنی است. افراد صرفا برای متفاوت بودن و برتری جویی،مهریه‌های نامتعارف را انتخاب می‌کنند که شکل تغییریافته‌ای از چشم وهم چشمی است.

در این حالت فرد به حدی از ارقام نجومی مهریه اشباع شده که این بار به دنبال مطرح کردن و به رخ کشیدن خود از طریق یک مهریه نامتعارف و عجیب است حتی اگر این مهریه ارزش مادی بالایی نداشته باشد…
     
  
مرد

 
مد جدید و وحشتناک جراحی زیبایی در پارتی‌های ژاپن





یک متخصص زیبایی، اقدام جوانان ژاپنی در استفاده از سرم های فیزیولوژی برای وحشتناک جلوه دادن چهره خود را نگران کننده خواند.
یک سایت ژاپنی تصاویر تکان دهنده ای از رواج شیوه ای جدید زیباسازی بین جوانان این کشور منتشر کرد. این تصاویر افرادی را نشان می دهد که با وصل کردن سرم به سرهایشان در انتظار زیباشدن به سبک جدیدی هستند که این روزها در پارتی های جوانان ژاپنی زیاد دیده می شود.


بر این اساس این جوانان با استفاده از سرم های فیزیولوژی برآمدگی بزرگی روی پیشانی هایشان ایجاد کرده و سپس با فشار دادن انگشت شست آن را به شکل یک حلقه در می آورند، از این رو نام این شیوه را “کله حلقه ای” گذاشته اند.

زیبایی به سبک “کله حلقه ای” های ژاپنی

“مائدا” از کسانی است که از سال ۱۹۹۹ در این کار فعالیت کرده و پارتی های مخصوص این جوانان را برگزاری می کند. وی نام این شیوه عجیب را که به روشهای شیطان پرستان شبیه است “تغییر جسم” می نامد و معتقد است این اقدام شیوه جدیدی برای زیبا کردن است.

به گفته وی جوانانی که برای آماده شدن جهت شرکت در پارتی های مخصوص از این شیوه استفاده می کنند، با وصل کردن سرم فیزیولوژی به سرهای خود به مدت دو ساعت در انتظار می نشینند تا شاهد برآمده شدن پیشانی هایشان شوند.

وی مدعی است این اقدام ضرری برای جوانان ندارد و روز بعد آثارش از بین می رود. مائدا شیوه کله حلقه ای ها را مرتبط با مد روز دانسته و آن را در ادامه علاقه جوانان به خالکوبی و دیگر مدهای دهه اخیر در غرب می داند.

زیبایی به سبک “کله حلقه ای” های ژاپنی

با این حال پروفسور “ورنر مانگ” متخصص زیبایی از آلمان مخالف اظهارات مائدا است. به گفته وی اقدام جوانان ژاپنی می تواند برای سلامتی آنها بسیار خطرناک باشد. مانگ تاکید می کند سرم فیزیولوژی در برخی عمل های جراحی کاربرد دارد و کار آن جدا کردن پوست از بافت ماهیچه است. با این حال آنچه که کله حلقه ای ها با وارد کردن سرم زیر بافت پیشانی انجام می دهند صدمات غیرقابل جبران و مرگ را بدنبال دارد.
وی یادآور می شود تزریق چنین حجمی از سرم فیزیولوژی در بافت سر همچنین به اعصاب چشم آسیب جدی وارد کرده و حتی موجب کوری می شود. بر این اساس از نظر پزشکی دست زدن به چنین کاری دیوانگی است.
     
  
مرد

 
سر واقعی یک انسان در موزه سعدآباد




یکی از آثار شگفت‌انگیز موجود در موزه برادران امیدوار واقع در مجموعه سعدآباد، سر واقعی یک انسان است.

به گزارش پارسینه، مسوول موزه برادران امیدوار با اشاره به این اثر شگفت‌انگیز، گفت: این سر کوچک شده انسان توسط قبیله جیبارو که یکی از وحشی‏ترین قبیله‏های آمازون در اکوادور آمریکای جنوبی است در جنگ‏های قبیله‏ای،شکار و با روش‏های خاص کوچک می‏شود. این قبیله بعد از حمله به قبیله‏های دیگر و پیروز شدن٬ زنان آن قبیله را به اسارت گرفته و مردان باقی مانده را با خود به قبیله می‏بردند ابتدا جشنی برگزار کرده و آتشی عظیم درست می‏کردند و بعد با خوردن مخمرها شروع به بردیدن سرها می‏کردند.


او با تشریح ماجرای شکار سر انسان در این قبیله به نقل از برادران امیدوار ادامه داد: جنگجویان قبیله جیبارو پس از جدا کردن سر مردان قبیله دشمن، از فرق تا پشت گردن را شکافته و داخل سر را خالی می‏کردند یعنی جمجمه و دندان‏ها٬ سپس استخوان بینی و چشم‏ها را با ظرافت در می‏آوردند و لب‏ها را می‏دوختند که به ارواح خبیثه اسرار قبیله را نگویند و بعد پشت سر را می‏دوختند و این پوست سر را به مدت سه روز داخل محلول گیاهی خاصی می‏گذاشتند و بعد از سه روز آن را در آورده و داخل آن را یک مشت شن گرم می‏ریختند و بلافاصله آن پوست (سر) کوچک می‏شد و بعد آن را دودی می‏کردند تا ماندگاری آن بیش‌تر شود.

گفتنی است قبیله جیبارو سرهای شکار شده را به عنوان نماد قدرت می‏دانستند و به گردن‏هایشان آویزان و یا به چادرهایشان می‏آویختند.

یادآور می‏شود آثار موجود در موزه برادران امیدوار در بخش شمال غربی مجموعه سعدآباد واقع شده که از دستاوردهای سفر ۱۰ ساله نخستین جهانگردان ایرانی عیسی و عبدا… امیدوار به دور دنیا تشکیل شده است.
     
  
مرد

 
خیابان تهران در سئول



خیابان تهران در سئول که یکی از بهترین، زیبا ترین و گران قیمت ترین خیابان های سئول است، از یک سو به مرکز شهر متصل است و از سوی دیگر به ورزشگاه المپیک کره
     
  
مرد

 
مردی کاندیدای ملکه زیبایی !




مردی از ایالتYakutia روسیه تصمیم گرفت در مسابقات زیبایی ‘Miss Yakutia” شرکت کند!
به گزارش آخرین، او اول به آرایشگاه ماهری رجوع کرد بعد تعدادی لباس شب کرایه کردو سپس پیش عکاس ماهری رفت و عکس های حرفه ای از خود انداخت.


پس از آن که عکس های خودش را برای سایت مسابقات پست کرد به مراحل فینال هم رسید!

اما دو روز بعدش توسط شخصی لو رفت که او زن نیست بلکه مرد است و از مسابقه اخراج شد.
     
  
مرد

 
یک پسر ۱۸ ساله خیلی عجیب




کوتاهترین مرد دنیا در کتاب رکوردهای گینس
قرار است مسئولان موسسه گینس که رکوردهای دنیا را ثبت می کند بعد از هجده ساله شدن یونری بالاوینگ و اندازه گیری دقیق قد او نامش را در این کتاب گینس ثبت کند.
به زودی نام یک فیلیپینی به عنوان کوتاهترین مرد دنیا در کتاب رکوردهای گینس ثبت خواهد شد.

به گزارش انتخاب، «یونری بالاوینگ» که شصت و یک سانتی متر قد دارد در روز شنبه یازدهم ژوئن در یک مرکز پزشکی در جنوب فیلیپین حضور یافت تا قدش به صورت رسمی اندازه گرفته شود.

وی در تاریخ دوازدهم ژوئن هجده ساله می شود.

قرار است مسئولان موسسه گینس که رکوردهای دنیا را ثبت می کند بعد از هجده ساله شدن یونری بالاوینگ و اندازه گیری دقیق قد او نامش را در این کتاب گینس ثبت کند.
     
  
صفحه  صفحه 3 از 45:  « پیشین  1  2  3  4  5  ...  42  43  44  45  پسین » 
گفتگوی آزاد

Interesting News | اخبار جالب

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA