انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
گفتگوی آزاد
  
صفحه  صفحه 6 از 32:  « پیشین  1  ...  5  6  7  ...  31  32  پسین »

The Conference | میزگرد بچه های لوتی...!!!!


مرد

 
در میان کشورهای دنیا، تقريباً تمام کشورهای اروپایی و بسياری از کشورهای حوزه اقیانوس آرام (از جمله استرالیا و نیوزلند و تيمور) و کانادا مجازات اعدام را کنار گذاشته اند. بيشتر کشورهای آمريکای لاتين مجازات اعدام را لغو کرده اند، امّا بعضی از کشورها مانند برزيل از مجازات اعدام در موارد استثنايی، برای مثال خيانت در زمان جنگ استفاده می کنند. ایالات متحده آمريکا (دولت فدرال و 34 ایالت)، گوتمالا و بیشتر کشورهای حوزه دريای کارائيب و بيشتر کشورهای دموکرات در آسيا (مانند ژاپن و هند) و آفريقا (برای مثال بوتسوانا و زامبیا) همچنان از مجازات اعدام استفاده می کنند. کشور آفريقای جنوبی که توسعه یافته ترين کشور آفريقایی است و از سال 1994 يک کشور آزاد بوده است، دارای مجازات اعدام نیست. به دليل نرخ بالای جرم و جنايت، شامل قتل و تجاوز، برای ادامه اين روش ترديدهایی وجود دارد.

هر ساله به طور متوسط سه کشور مجازات اعدام را لغو می‌کنند. از سال ۱۹۸۵، (۱۳۶۴)، تا کنون چهل کشور مجازات اعدام را از قوانین خود حذف کرده‌اند.

از سال ۱۹۸۵ چهار کشور نپال، گینه نو، گامبیا و فیلیپین دوباره مجازات اعدام را به قانون خود بازگردانیده‌اند. نپال این مجازات را دوباره لغو کرده‌است. گامبیا و گینه نو بعد از برگرداندن، اجرا نکرده‌اند. فقط فیلیپین این مجازات را اجرا کرده‌است. ولی در سال ۱۹۹۹ یک مهلت قانونی برای توقف این قانون تعیین کرده‌است. با این حال هنوز کشورهایی وجود دارند که این حکم را به اجرا در می‌آورند. بیشترین آمار اعدام در میان کشورهای موسوم به جهان سوم و غیردموکراتیک وجود دارد. از میان کشورهای غربی می‌توان به ایالات متحده آمریکا و از میان کشورهای دین‌سالار می‌توان به ایران اشاره نمود. ۹۰ درصد اعدام‌های انجام شده در سال۲۰۰۱ (گزارش شده به سازمان عفو بین‌الملل) در چین، ایران، عربستان سعودی و آمریکا اجرا شده‌است. در برخی کشورها جوانان زیر سن قانونی هم به اعدام محکوم می‌شوند. ایران بابالاترین سرانه اعدام در جهان را داراست.
     
  

 
فكراتون با مرد دقیقا بر عكسه
این پسر زمانی كه چاقو تو دستش بوده و چند ضربه میزده باید فكر اینجا رو میكرد
اصلا چرا یه پسر 17 ساله باید چاقو همراهش باشه
زورش نمیرسید فرار میكرد یا اینكه اونجا میموند و كتك میخورد بهتر نبود تا اینكه چاقو بكشه !!

كاری رو از روی عمد انجام نداده اما حمل چاقو كه از روی عمد بوده !
برای میوه پوست كندن كه همراهش نبوده
جنین ارزوهایم بخاطر مشت های ظالمانه ی غرورت سقط شد
نترس دیگر از باتو بودن باردار نمیشوم غرور تو نازایم کرد
     
  
زن

 
sozan_panter: كاری رو از روی عمد انجام نداده اما حمل چاقو كه از روی عمد بوده !
برای میوه پوست كندن كه همراهش نبوده
بله اینجا كسی از ایشون دفاع نكرد.
در مملكتی كه پسرای پانزده سالشون چماق و كلت رو كمربندشونه كه بزنن تو سر مردم...فكر نمی كنید اینكه بچه ی 17ساله چاقو بگیره از طرف اینا مذمت شدنش اشتباهه؟
این بچه كجا بزرگ شده؟از مریخ كه نیومده..این بچه ها حاصل همین فرهنگ و اجتماع هستند..اگر دولت فكر خودشو به جای اصلاح جهانی و چه میدونم میدریت جهانی متمركز مدیریت مملكت خودشنون بكنه..اگه بجای اینكه منابع ملی رو هدر افكار متوهمانه مثلا قدرت جهانی بكنه سرش به ملت خودشون گرم باشه ایا باز هم ما با این موج خشونت و قتل و تجاوز روبروییم...
این بچه ها تاوان بسیاری از عملكردهای اشتباه دولت ها هستند...اصلا یه روانشناس اومد با این بچه حرف بزنه چرا اینكارو كردی؟ریشه در كجاست؟چقدر خود داداشی مقصر بوده ایا؟یعنی اون هیچ مقصر نبوده؟
بازم مبگم من نمیگم ابن كشته حمایتش كنیم بلكه میگم این نوع اعدام ها نوعی ترویج خشونت و سنگدل كردن ادمها هست اونم وقتی مردم با این ولع میان دست و پا زدن یه پسر17 ساله رو ببین..فكر كن از خوابشون میزنن تا مرگ یه انسان رو به هر دلیلی ببینن ..فكر كه نمیكنید اومده بودن كه عبرت بگیرن؟!!
چون مات توام
دگر چه بازم ...!!؟!
     
  ویرایش شده توسط: hhastii   
مرد

 
در ماجرای داداشی و اعدام قاتل او؛ من دلم برای یک نفر خیلی می‌سوزد؛ هنگامی که مادری می‌بیند فرزندش را بالای دار می برند و جگرگوشه اش نام او را به کمک فریاد می زند. مادری که نمی‌داند چه کند؛ چقدر سخت.. در فیلم انتخاب سوفی؛ هنگامی که افسر حزب نازی از سوفی می خواهد از بین دو بچه اش یکی را انتخاب کند ؛ چون دیگری را به اتاق گاز می برند.. سوفی در نهایت بهت پسر را انتخاب می کند و فریادهای جگرخراش دختر هنگامی که به اتاق گاز برده می شود همراه با نگاه خیره سوفی مادر؛ تلخی یک جهان مسخره را به رخ می‌کشد. ژیژک در تحلیل این فیلم گفت سوفی دختر را انتخاب کرد چون با او همانند سازی کرد؛ یعنی مادری که چیزی فراتر از خودش را فدا کرد
بدرد نخور هم واژه ایست .....
     
  
زن

 
قتل یه آدم اشتباهه و حمل چاقو یا هر چیزه دیگه که کلا خطرناک محسوب میشن چه صلاح گرم چه سرد،توی همه کشورهایی که به عدالت و آرامش نسبی از همه نظر برقرار (مثلا تامین شغل آینده نوجونا)جوان ها چاقو و چیزای دیگه حمل میکنن.این به نظر من چیزییه که توی خانواده آموزش داده میشه و وقتی خانواده پایه را خراب کنه هیچ نهادی نمیتونه به طور کامل جبران اون تخریبو بکنه هر چند بی تاثیر هم نیستند و میتونن از شدت تخریب شخصیت یه بچه کاهش بدن که... . به نظر من توی ایران بیش تر کنترل مدارس و نهادهای آموزشی روی ناخن و مو و بلندی مانتو بچه ها باید حواسشونو به ارتباط بچه ها بدن که رفتارشون توی مدرسه چطوره.رییس آموزش پرورش ایران از اعلام درصد دانش آموزان معتاد به مواد مختلف خود داری میکنه که این باید حل بشه.فرهنگ افتخار نوجونا به چاقوی توی جیبشون از مدارس پیدا میشه که بچه ها با هم کل کل میکنن و همدیگرو تحریک میکنن.اعدامم یه عملیه که همه میدونن چه احساسی رو برای افراد مختلف ایجاد میکنه.دیگه چیزی در مورد اعدام نمیشه گفت... .
گفت بی احساسی....
میگم در حدی نیستی که حست کنم...چه برسه بخوام احساسی خرجت کنم....
     
  
مرد

 
قاتل داداشی: طاقت این همه عذاب را ندارم



به گزارش مشرق، روزنامه جام جم نوشت: متهمان این پرونده ۳ پسر به نام‌های علیرضا، ناصر و علیرضا ۱۷ و ۱۸ ساله هستند. آنها شنبه‌شب گذشته هنگام تردد با خودروی پراید در ۴۵ متری گلشهر کرج با خودروی روح‌الله داداشی، قوی‌ترین مرد ایران و سرنشین همراه وی به‌صورت سطحی تصادف کردند که میان آنها مشاجره درگرفت.


در این حادثه ۳ پسر جوان با قوی‌ترین مرد ایران درگیر شدند و یکی از آنها به نام علیرضا با ۳ ضربه چاقو به قلب و گردن روح‌الله داداشی، او را مجروح کرد و همراه دوستانش متواری شد. داداشی در راه انتقال به بیمارستان از شدت جراحات درگذشت اما با تلاش ماموران، متهمان در کمتر از ۳۰ ساعت دستگیر شدند و به اتهام وارده اعتراف کردند.

با عامل این جنایت گفت‌وگو شده است:
خودت را معرفی کن؟
علیرضا هستم و ۱۸ سال دارم.

میزان تحصیلات؟
تا سال سوم راهنمایی درس خواندم و به دلیل این که علاقه‌ای به ادامه تحصیل نداشتم، درس خواندن را رها کردم و اکنون کارگری می‌کنم.

رابطه شما با خانواده‌ات چطور بود؟
بد نبود و اختلافی با هم نداشتیم.

چطور با علیرضا و ناصر ـ همدستانت ـ آشنا شده بودی؟
در بوستان نزدیک خانه‌مان با هم دوست شده بودیم. آنها نیز مانند من به درس خواندن و ادامه تحصیل علاقه‌ای نداشتند.

چرا چاقو حمل می‌کردی؟
یک روز برای ملاقات با دوستانم ـ ناصر و علیرضا ـ به بوستان نزدیک خانه‌مان رفته بودم ‌که مشاهده کردم مردی غریبه راه یک پسر نوجوان را سد کرده و با تهدید چاقو از وی پول زور می‌خواهد. ترسیدم و فرار کردم و از همان موقع برای دفاع از خود سلاح حمل می‌کردم.

از شب حادثه بگو؟
آن شب از برادرم خواستم تا خودروی پرایدش را به من امانت دهد تا مادر بیمار یکی از دوستانم را به بیمارستان ببرم. با این ترفند خودرو را از برادرم گرفتم و سراغ ناصر و علیرضا رفته و برای تفریح به یکی از بوستان‌ها رفتیم و پس از آن با خودرو در سطح شهر می‌گشتیم.

حادثه چگونه رخ داد؟
ساعات پایانی شب شنبه بود. در بازگشت به خانه‌مان در منطقه ۴۵ متری گلشهر ناخواسته آینه کناری خودرو من به یک خودروی آزرا برخورد کرد و همین موضوع باعث درگیری ما با راننده و همراه وی شد. بعد از طی مسافتی خودروی هر دویمان در خیابان پونه در همان حوالی متوقف شد.
با بالا گرفتن درگیری‌مان وقتی مقتول قصد نزدیک شدن به من را داشت با دیدن هیکل تنومند وی ترسیده و برای نجات جان خود و دوستانم با چاقو به او حمله کردم و سپس فرار کردیم.

خانواده‌ات از ماجرا خبر داشتند؟
نه، وقتی به خانه‌مان آمدم خواب بودند. بلافاصله لباس خون‌آلودم را در سطل زباله انداخته و در خیابان گذاشتم و تا صبح خوابم نمی‌برد و چهره مرد جوان مقابل چشمانم بود. گمان می‌کردم مردم او را به بیمارستان منتقل کرده و نجاتش داده‌اند.

روز بعد پول و لباس‌هایم را درون ساکی گذاشته و از خانه بیرون زدم و به مادرم گفتم به مسافرت می‌روم. سرگردان کوچه و خیابان‌ها بودم از دوستانم نیز خبری نبود. به شدت احساس ترس کرده بودم.

چطور از مرگ روح‌الله داداشی با خبر شدی؟
من نام مقتول را نمی‌دانستم و او را نمی‌شناختم. صبح دوشنبه وقتی سوار تاکسی شدم، از طریق رادیو شنیدم مردی که از قوی‌ترین مردان ایران و جهان بوده به طرز مرموزی کشته شده است، با شنیدن این خبر به شدت شوکه شده و می‌ترسیدم او همان مردی باشد که من با چاقو به او حمله کرده بودم.

بعد چه شد؟
با پیاده شدن از خودرو به سمت کیوسک روزنامه‌فروشی رفته و چند روزنامه خریدم و با خواندن خبر قتل و دیدن عکس مقتول دیگر مطمئن شدم او همان مردی بوده که با وی درگیر شده بودم. چند بار با تلفن دوستانم تماس گرفتم اما پاسخی نمی‌دادند. با احتمال این که آنها از سوی پلیس شناسایی و دستگیر شده‌اند، به فرار ادامه دادم تا این که هنگام خروج از کرج در میدان امام خمینی (ره) از سوی ماموران شناسایی و دستگیر شدم.

اکنون که دستگیر شده‌ای چه احساسی داری؟
تا پیش از دستگیری عذاب وجدان داشتم و چهره مقتول یک لحظه از مقابل چشمانم دور نمی‌شد، اما اکنون کمی آرام‌تر شده و فقط منتظرم هر چه زودتر مجازات شوم. دیگر نمی‌خواهم زنده باشم.
من شرمنده خانواده‌ام هستم. با لحظه‌ای غفلت، کاری از من سر زد که باعث شد جوان بی‌گناهی را قربانی و زندگی خود و دوستانم را نیز تباه کنم.

سابقه کیفری داری؟
نه، ندارم.

حرف آخر؟
طاقت این همه عذاب را ندارم، ‌از مسوولان قضایی می‌خواهم مرا مجازات کنند، کاش چاقویی حمل نمی‌کردم، کاش کسی به من می‌گفت در زندگی سرانجام خلاف و حمل چاقو مرگ است، از همه خجالت می‌کشم…
     
  
زن

 
برا شما ملت اعدامی پرور یک هدیه دارم کلیپ اعدام قاتل روح الله داداشی
اونایی که از تماشای صحنه اعدام جا موندند بشتابید که همه چیز اینجاست دفعه دیگر اگر خواستند نوجوونی رو اعدام کنند از شبش برید جا رزو کنید حیفه این لحظاتو از دست بدید
https://s1070.vuclip.com/49/6a/496ab26117b604abec77a0d4289bb78e/ba71763/496a_w_2.3gp?c=350710440&u=957654136&s=BMptHn
خاک تو سر ما ملت
     
  
مرد

 
حضور 15 هزار نفر در مراسم اعدام!!!!

لیاقت گوسفندانی که با اشتیاق به تماشای سلاخی میروند حکومت قصابهاست!



راز دلم را فقط تو میدانی و دلت
گوشه ای از قلبت پنهان دار دوستت دارم هایم را
*ای عشق*
***M***
     
  
مرد

 
قوانین ایران سن مجازات کیفری کودکان را ۱۵ سال برای پسران و ۹سال برای دختران می‌داند. این درحالی است که کنوانسونهای بین‌المللی اعدام افراد کمتر از هجده سال را منع می کنند...



این یعنی فاجعه
راز دلم را فقط تو میدانی و دلت
گوشه ای از قلبت پنهان دار دوستت دارم هایم را
*ای عشق*
***M***
     
  
زن

Princess
 
Avizoon2: کلیپ اعدام قاتل روح الله داداشی
خیلی دردناك بود روح جفتشون شاد هم روح الله داداشی هم علیرضا پسر بچه 17 ساله
اینا هر دوشون قربونی تربیت غلط اجتماعی شدن

ALI2012: لیاقت گوسفندانی که با اشتیاق به تماشای سلاخی میروند حکومت قصابهاست!
واقعا هم همینه از این زیباتر نمیشد گفت

ALI2012: قوانین ایران سن مجازات کیفری کودکان را ۱۵ سال برای پسران و ۹سال برای دختران می‌داند. این درحالی است که کنوانسونهای بین‌المللی اعدام افراد کمتر از هجده سال را منع می کنند...
وقتی اونجوری گله ایی میرن واسه تماشای جون دادن یه بچه خوب معلومه اون حكومت هم هر غلطی دلش میخواد میكنه چون اون گله مثه سیب زمینی میمونن نه رگ دارن نه ریشه Avizoon2: خاک تو سر ما ملت
كاملا باهات موافقم
عشق من عاشقتم!
≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈
پرنسس
     
  
صفحه  صفحه 6 از 32:  « پیشین  1  ...  5  6  7  ...  31  32  پسین » 
گفتگوی آزاد

The Conference | میزگرد بچه های لوتی...!!!!

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA