انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
ایران
  

ورود منشور کورش کبیر به ایران اما از نوع تقلبی !!


مرد

 
منشور تقلبی کورش کبیر به ایران آمده است



کتیبه استوانه شکلی که چندی پیش از سوی موزه لندن به کشور ایران برای چند ماه قرض داده شده است یک کپی ناشیانه از روی نسخه اصلی میباشد.

این کتیبه که با کلی سرو صدا وارد ایران شد .


1


کتیبه ای که به فرمان کورش کبیر محبوب ترین بشر تاریخ جهان ساخته و به اولین قانون نوشته شده حقوق بشر شناخته میشود چندی است از طرف انگلستان به ایران

برای مدت کوتاهی برای بازدید عموم به امانت داده شده ولی نکته قابل ملاحظه این است که ظاهرا این کتیبه اصلی نیست و با تصاویری که از موزه انگلیس گرفته شده مطابقتی ندارد


در تصاویر زیر که متعلق به نسخه موجود در موزه ملی ایران است

به بخشهایی که دور آنها کادر کشیده شده است دقت کنید:


2

3

4

5



در هر سه تصویر بخشهایی که در داخل کادر قرار دارند صاف هستند.


حال به تصاویر استوانه اصلی که در موزه انگلیس قرار دارد توجه کنید:


6

7



همانطور که در مقایسه تصاویر میبینید

قاعده سمت چپ استوانه اصلی بر اثر حوادثی که به خود دیده است مقداری از گل آن ریخته و کنده شده و سطحی گود و ناهموار یافته است

ولی استوانه ای که در تهران به نمایش درآمد دارای قاعده سمت چپ کاملا صاف و هموار است.
به طور خلاصه میتوان گفت که نسخه اصلی لندن در هر دو سمت فرو رفتگی دارد

ولی نسخه موزه ایران تنها در یک طرف فرو رفتگی دارد.




واقعا مسئولین مملکت ما تا این حد کودن و احمق هستند !؟

ایا داخله اون میراث فرهنگی و انجمن تاریخ نگاری ایران هیچ کسی نیست که این موضوع رو بیان کنه !!

جدا موضوع به این مهمی رو اینقدر پیش پا افتاده تصور کردن !!

واقعا جای تاسف داره ...





این خبر از سوی مراجع رسمی تایید یا تکذیب نشده است.
     
  
میهمان
 
چند تا نكته هست كه ثابت می كنه این منشور اصل نیست
اول اینكه طبق عرف بین المللی وقتی یك اثر تاریخی به امانت داده می شود دولت آن كشور باید امنیت و بازگشت آنرا طی معاهده رسمی تعهد نماید.
دوم اینكه برخلاف عرف بین المللی این منشور اصلا برای امدن به ایران بیمه نشده كه با توجه به ارزش منشور و حساسیت انگلیسیها نسبت به آثار تاریخی در تملكشان ( مسروقه از تمدنهای بزرگ باستان ) بعید می نماید .
سوم اینكه طبق گفته بقایی این منشور مورد بررسی هیچ كارشناس ایرانی قرار نگرفته و باز هم از نظر قوانین موزه ها كه هر شی وارد و یا خارج شده از موزه باید مورد بررسی كارشناسی قرار بگیرد جای اشكال دارد.
به نظر من با هماهنگی و اطلاع مسئولین ایرانی بدل منشور تحویل ایران شده
     
  
مرد

 
توضيحات موزه انگليس درباره تقلبي بودن منشور كوروش


موزه ملي بريتانيا طي بيانيه‌اي درباره «قلابي و كپي بودن» منشور كوروش توضيحاتي را منتشر كرد.

به گزارش فارس، چندي پيش از سوي برخي رسانه‌ها، خبري مبني بر غير اصل بودن منشور كوروش كه 19 شهريور از موزه بريتانيا به موزه ملي تهران منتقل شد انتشار يافت.

موزه ملي بريتانيا طي روزهاي اخير در سايت رسمي خود به آدرس www.britishmuseum.org بيانيه‌اي را منتشر كرده است.

در اين بيانيه آمده است: "نمايشگاه منشور كوروش در تاريخ 12 سپتامبر 2010 در موزه ملي ايران افتتاح شد. اين نمايشگاه بسيار مورد استقبال مردم قرار گرفت به طوري كه از تاريخ 12 سپتامبر تا 22 اكتبر 77 هزار و 366 نفر از اين نمايشگاه ديدن كردند. با توجه به موفقيت اين نمايشگاه بسيار باعث تأسف است كه از خبرنگاران در اينترنت اين طور عنوان كرده‌اند كه كپي منشور كوروش به تهران فرستاده شده است. "

موزه بريتانيا در ادامه اين بيانيه مي‌افزايد: " هيأت امناي موزه بريتانيا بسيار مايل است تا مسئله كپي‌بودن منشور را به بهترين وجه ممكن تكذيب كند. پيش از بازگشايي نمايشگاه از گروهي از متخصصان ايراني دعوت شد تا به بررسي شي‌ء بپردازند و اين گروه اصالت شي‌ء را تأييد كردند. "

طبق بيانيه موزه بريتانيا "بروز اين اشتباه به اين خاطر بود كه منشور اخيراً مورد مرمت قرار گرفته است و به همين خاطر شكل منشور در عكس‌هاي مختلف متفاوت است. كار مرمت بر روي اين شي‌‌ء و اشياء ديگر يك كار مداوم در موزه بريتانيا است تا در حد امكان به اشياء استحكام ببخشند به طوري كه براي ارسال مشكلي نداشته باشند. "

موزه بريتانيا 10 سپتامبر 2010 نيز در بيانيه‌اي ديگر مسئله انتقال منشور كوروش به ايران را "يك لحظه تاريخي و مهم در تاريخ خاورميانه " عنوان كرده است.

بر اساس اعلام موزه بريتانيا "اين اقدام موزه بريتانيا براي جبران نمايشگاه امپراطور فراموش شده و شاه عباس صفوي موزه ملي ايران در سال 2005 بود. "

طبق اطلاعات موزه بريتانيا كه در اين بيانيه به آن‌ها اشاره‌ شده است: "در سال 1258 شمسي (1879 ميلادي) به هنگام كاوش‌هاي باستان‌شناسي هيئت بريتانيايي در محوطه باستاني بابل در بين‌النهرين هرمزد رسام باستان‌شناس بريتانيايي اين استوانه گلي را يافت و از آن تاريخ به بعد منشور در موزه بريتانيا نگهداري مي‌شود.

دو قطعه ديگر از منشور كوروش در قرن نوزدهم در هنگام كاوش‌هاي باستان‌شناسي در موزه بريتانيا در نزديكي بابل پيدا شد. طبق نظر كارشناسان اين قطعه‌ها داراي متن يكساني بوده است. قطعه‌ها نشان مي‌دهند كه منشور كوروش قطعا اعلاميه بوده است كه در سرتاسر امپراطوري‌ فارس توزيع شده بود.

همان‌گونه كه نيل مك گريگور رئيس موزه بريتانيا گفت: شما مي‌توانيد قطعاً بگوييد كه منشور كوروش تاريخ خاورميانه در يك شي‌‌ء است و اين منشور وسيله‌اي براي اتصال به گذشته‌اي مشترك بين همه ما و لحظه‌اي مهم در تاريخ به وجود آمدن دنياي كنوني ما.

اشياء قادرند كه در طول زمان و مكان صحبت كرده و اين شي‌ء بايد تا آنجايي‌كه امكان دارد با ديگران سهيم شود. بايد بپذيريم كه اين شي‌ء قطعا بخشي از آثار باستاني جهان است. "

در بيانيه موزه بريتانيا آمده است: "امين اموالان موزه بريتانيا خواهان اين هستند كه تعداد زيادي از مردم اين امكان را داشته باشند كه اين اثر را ببينند، به ويژه در ايران جايي كه كوروش در آرامگاه ابدي‌اش خفته است. اگر چه روابط سياسي بين ايران و موزه بريتانيا در حال حاضر داراي مشكلاتي شده است. به عقيده امين‌ اموالان موزه بريتانيا بايد فرهنگي كه بين دو كشور در طول سالها به وجود آمده است را مورد اهميت قرار داده و روابط فرهنگي كه منجر به رابطه بهتري بر مبناي گفت‌وگو، تفاهم و درك متقابل است را گسترش دهيم. "

موزه بريتانيا اضافه كرده است: "همكاران ما در موزه ملي ايران بخشي از جامعه جهاني پژوهشگران هستند كه موزه بريتانيا در آن نقش مهمي بازي مي‌كند.
     
  
مرد

 
توضیحات مدیر روابط عمومی سازمان میراث فرهنگی و موزه ملی

به گزارش ایران پرس، این فیلم که در حقیقت فیلم پخش شده از ورود منشور به ایران توسط صدا و سیما در کنار چند عکس موزه لندن قرار گرفته و با مقایسه‌ی دو تصویر، قصد دارد ثابت نماید که منشور موجود در موزه بریتانیا با منشور موجود در موزه ملی متفاوت است.

در تصویر دیده می‌شود، کناره‌های استوانه اصلی منشور عمق بیشتری داشته است و منشور موجود در ایران کناره هایی صاف دارد.
بنا به همین گزارش جهت روشن شدن موضوع، تصمیم به تحقیقات بیشتری در این رابطه گرفتیم و مدتها در سایت ها و منابع مختلف مشغول جستجوی عکس‌ها و فیلم‌های مختلف از منشور کوروش بودم.


صبح زود با چند خبر گزاری تماس گرفتم. بیشتر آنها در جریان نبودن،‌با مدیر روابط عمومی سازمان میراث فرهنگی و موزه ملی تماس گرفتم و ایشان برای ساعت 3 بعد از ظهر قرار مصاحبه گذاشت.
که در اینجا نتیجه بازدید خودم از منشور و گفتگو با کارشناس موزه و نتایج تحقیقاتم رو برای شما بیان میکنم.

بر اساس گزارش ایران پرس بازدیدی که از خود منشور انجام گرفت و صحبت‌هایی که با کارشناس و راهنمای موزه بعمل آمد امکان تقلبی بودن منشور یک درصد هم امكان پذیر نیست. زیرا موزه ملی ایران که جزو 5 موزه برتر جهان است با موزه بریتانیا تبادلات زیادی دارند و ایران برای دو نمایشگاه ایران صفوی و امپراتوری فراموش شده به موزه بریتانیا آثار و اشیاء زیادی قرض داده است و در قبال آن موزه بریتانیا نیز موظف بوده است تا منشور را به ایران بفرستد. این مطلب دقیقا در صحبت‌های کارشناس موزه بریتانیا نیز آمده است. طبق گفته راهنمای موزه، نمونه یا سمپل منشور کوروش که از سالیان قبل در موزه ملی جهت بازدید نگهداری شده است دقیقا مانند نمونه واقعی آن است. یعنی دارای دوسر که یک سر آن کاملا صاف است و سر دیگر آن کمی فرو رفته است و اگر موزه بریتانیا میخواست بدل منشور را به ما بدهد به كمك تکنولوژی‌های پیشرفته امكان تشخیص آثار بدل و اصل با تمام جزییاتی ساخت، قابل تشخیص است.
اما اینکه چرا در فیلم موزه بریتانیا، منشور کوروش به نظر دارای دو سر فرو رفته است، مربوط به نورپردازی و نحوه تصویر برداری منشور است که آن را اینگونه نشان داده است. از نظر کارکنان موزه ملی ایران هیچ گاه دو موزه بزرگ دنیا برای نگه داشتن حیثیت و آبروی خود در دنیا اقدام به ارسال نسخه بدل اشیاء باستانی نمی‌کنند.

بنا به همین گزارش به همراه منشور دو قطعه کوچک دیگر نیز وارد ایران شد و در موزه و در زیر منشور کوروش قرار گرفته است. كارشناسان بریتانیایی معتقدند این دو قطعه قسمت ریخته شده منشور است. اما دقت و تیزبینی کارشناسان ایرانی ثابت کرد که این دو قطعه مربوط به منشور حقوق بشر کوروش نیست و منشورهای دیگری هم در آن زمان وجود داشته است.

بر اساس ترجمه جدیدتر و کامل‌تر منشور کوروش، تمام مضمون منشور کوروش در مورد عدالت و صلح خواهی و حقوق انسان هاست. در صورتی که دو قطعه جدید در مورد مخارج و هزینه های شهر بابل می باشد و رنگ آن با رنگ منشور کوروش فرق دارد.

دقت نظر کارشناسان ایرانی در مورد قطعات ارسالی قابل ستایش است.

بنابراین خبر تقلبی بودن منشور كوروش خبری دروغین و كذب است. کسانی که پشتوانه ملی و فرهنگی ایران را با وجود این همه کارشناس خبره و مراقبت سفت و سخت زیر سوال میبرند آب در هاون می کوبند.
     
  
مرد

 
نظرات هم میهنان

من یک عکاس حرفه ای ساکن بریتانیا هستم. پس از مشاهده این خبر عکس ها را با عکس هایی که خودم شخصا از موزه بریتیش گرفتم مقایسه کردم. این خبر صحت نداره. منشوری که در عکس های گرفته شده از ایران دیده می شود دقیقا با عکس ها من مطابقت دارند. ولی عکس هایی که در این خبر به موزه بریتانیا نسبت داده شده اند با عکس های من سازگاری ندارند. من این عکس ها را ۳ سال پیش با کیفیت خیلی بالا از منشور از تمامی جهات تهیه کردم. در صورت تمایل مدیریت این سایت هم حاضر هستم آن ها رو در اختیار سایت قرار بدهم.

یعنی اینقدر ناشیانه تقلبیشو درست کردند که با مقایسه کردن ساده دو تا عکس میشه فهمید !!!؟ شما یا خیلی ساده اید یا مخاطبطون رو خیلی ساده تصور کردید!

منشور کوروش کبیر مایه افتخار جهانیان برای اینکه متلاشی نشه ترمیم شده … بایه سرچ ساده تو گوگول در مورد منشور کوروش در لندن می تونید عکسایی که دقیقا با عکس های تو موزه ملی انطباق داره رو ببینید …….
غیر از این مسائل موزه بریتانیا با اون عظمت حاضر نیست اعتبار خودش رو سر این قضیه زیر سوال ببره
انتقال منشور کوروش به ابران در پی مرواداتی بوده که ایران با این کشور داشته و بسیاری از آثار باستانی ایران هم برای نمایش به موزه ای بریتانیا داده شده ….
     
  

 
marmolakman
اگر عكس های برای اطلاع داریذ خوشحال میشیم ببینیم
در ايران صنعت بزرگي دارم به نام صنعت دين در اين صنعت براي رفع و ارضاي قدرت طلبي ولايت فقيه و براي نياز مالي خمس و زكات و براي ارضاي نیاز جنسي صيغه وجود دارد
     
  
مرد

 
منشورکوروش هم چینی شده
پادشاه رم به کوروش گفت:
مابرای شرف می جنگیم وشمابرای ثروت.
کوروش گفت:هرکس برای نداشته هایش می جنگد
     
  
مرد

 
خداوکیلی توقع بعضیها از منشور کورش بزرگ چیزی مانند عکس زیر است:

Make the REST of your life, the BEST of your life
     
  
ایران

ورود منشور کورش کبیر به ایران اما از نوع تقلبی !!

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.


 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA