انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
خانه و خانواده
  
صفحه  صفحه 4 از 16:  « پیشین  1  2  3  4  5  ...  13  14  15  16  پسین »

بهتر زندگی كنیم


مرد

 
چطور و چگونه بهتر زندگی کنیم؟!

پرسیدم چطور بهتر زندگی کنم؟

با کمی مکث جواب داد:

گذشته‌ات را بدون هیچ تأسفی بپذیر

با اعتماد زمان حالت را بگذران

و بدون ترس برای آینده آماده شو

ایمان را نگهدار و ترس را به گوشه‌ای بیانداز

شک‌هایت را باور نکن

و هیچگاه به باورهایت شک نکن

زندگی شگفت انگیز است، در صورتی‌که بدانی چطور زندگی کنی

پرسیدم آخر ...

و او بدون اینکه متوجه سؤالم شود، ادامه داد:

مهم این نیست که قشنگ باشی،

قشنگ این است که مهم باشی! حتی برای یک نفر

کوچک باش و عاشق ...

که عشق، خود میداند آیین بزرگ کردنت را

بگذار عشق خاصیت تو باشد، نه رابطه‌ی خاص تو با کسی

موفقیت پیش رفتن است نه به نقطه‌ی پایان رسیدن

داشتم به سخنانش فکر می‌کردم که نفسی تازه کرد و ادامه داد:

هر روز صبح در آفریقا آهویی از خواب بیدار می‌شود و برای زندگی کردن
و امرار معاش در صحرا می‌چرد

آهو می‌داند که باید از شیر سریع‌تر بدود، در غیر این‌صورت طعمه شیر خواهد شد

شیر نیز برای زندگی و امرار معاش در صحرا می‌گردد و می‌داند که
باید از آهو سریع‌تر بدود تا گرسنه نماند

مهم این نیست که تو شیر باشی یا آهو

مهم اینست که با طلوع آفتاب از خواب برخیزی و برای زندگیت،
با تمام توان و با تمام وجود شروع به دویدن کنی

به‌ خوبی پرسشم را پاسخ گفته بود ولی می‌خواستم باز هم ادامه دهد و باز هم به ...

که چین از چروک پیشانیش باز کرد و با نگاهی به من اضافه کرد:

زلال باش ...،‌

زلال باش ...،

فرقی نمی‌کند که گودال کوچک آبی باشی، یا دریای بیکران

فقط، اگر حقیقتا

زلال باشی، آسمان در توست

و تو جاری هستی تا زندگی جاری باشد ...

زندگی قانـــــــون نیست
زندگی قافیه باران است
من اگر پاییزم و درختان امیدم همه بی برگ شدند
تو بهاری و به اندازه ی باران خدا زیبایی
و بلندای امیدت پاسداشتی مداوم برای زندگیست
     
  
زن

 
نکاتی درباره آرامش

1 . لبخند همه عضلات صورت را آرام می کند و زنجیره ای از واکنش های عصبی را کنار می زند و موجب می شود که احساس لذت بخشی پیدا کنی (احساس آرامش) .

2 . چرا نگاه کردن به ماهی ها آرامش بخش است؟ برای آن که ماهی ها، آرام حرکت می کنند و مهم تر از آن، آرام تنفس می کنند و نگاه به آن ها، مثل نگاه کردن به منظره دریاست .

3 . برای آرامش بدوید! دویدن و پیاده روی، هر دو از پادزهرهای واقعی مقابله با فشارهای عصبی اند . کار ساده ای است و آموزشی خاص نیز لازم ندارد و شما در دویست متر اول، متوجه تاثیرات مطلوب آن خواهید شد .

4 . به صدای تنفس خود توجه کنید; وقتی در حال ورود به جهنم عصبانیت هستید، چند لحظه به صدای دم و بازدم خود خوب و دقیق گوش فرا دهید و بدانید وقتی واقعا صدای تنفس خود را می شنوید، آرامش از شما چندان دور نیست .

5 . اگر تمرین دست یابی به آرامش را در یک جای خاصی مثل نیمکت یک پارک یا یک صندلی راحتی انجام می دهید، خیلی زود ضمیر ناخودآگاه شما عادت می کند و احساساتی آرام بخش، شما را با آن جای خاص مرتبط کند . فقط و فقط به آن مکان خاص روی آورید و آرامش را به دست آورید .

6 . پیش از این، وقتی تحت فشار روحی قرار می گرفتید، به طور ناخودآگاه ابروان خود را مالش می دادید; اما از این به بعد، کاملا آگاهانه این کار را انجام دهید; زیرا طبق اصول طب فشاری، نقاط آرامش بخش ما روی ابروان قرار دارد و با مالش دادن آن ها به طرف داخل، آرامش به ما بر می گردد .

7 . نگرانی های خود را بنویسید; جای شگفتی است که چطور بسیاری از نگرانی های شما رفع می شود; وقتی آن ها را روی قطعه ای کاغذ می نویسید . آن گاه امکان وقوع آن ها را بررسی کنید; خواهید دید که از هر ده مورد نه مورد آن نامحتمل است .

8 . مهم نیست چه اعتقادی دارید; مکان های مذهبی مانند معابد و مساجد، جاهایی فوق العاده آرامش بخش هستند . یک گوشه را انتخاب کنید و بنشینید و مجذوب فضای پرآرامش و پرسکونی شوید که از این مکان می تراود .

9 . اگر می خواهید احساس آرامش داشته باشید، میوه و سبزیجات تازه بیشتر مصرف کنید و رژیم غذایی خود را تعدیل نمایید .

10 . آرامش جویی را از بچه ها بیاموزید; آنان هر لحظه با شادی کوچکی، شاد می شوند; سعی کنید چنین باشید و حتما می توانید .
Dream what you want to dream
Go where you want to go
Be what you want to be
Because you have only one life
And one chance to do all the things
You want to do
     
  
زن

 
نکاتی برای زندگی بهتر[font#DF0101][/font]

1 . فکر کنید چند هفته دیگر بیشتر زنده نیستید; آن وقت چه کار می کنید؟ دلتان برای چه کسی تنگ می شود; چه کارهایی از همه مهم ترند; حالا به آن ها بپردازید .

2 . همیشه جوان باشید; تحقیقات دانشمندان نشان می دهد که در سن 60 سالگی، فقط سالانه یک درصد از گنجایش ذهنی انسان کم می شود; پس با نیروی ذهنی، خود را جوان نگه دارید .

3 . از تمام کارهایی که دارید، فهرستی تهیه کنید و با برنامه ریزی در فرصت های مناسب، کارهایتان را انجام دهید; به این صورت از لحظه هایتان بهتر استفاده می کنید .

4 . فقط خودتان باشید; وقتی که غلو می کنید و سعی می کنید کسی باشید که نیستید، مطمئن باشید که مردم می فهمند و بهترین تاثیری که می توانید بگذارید، زمانی است که خودتان هستید .

5 . موفقیت های خود را جشن بگیرید; تشخیص هر موفقیت در جای خود، احساس رضایت را در ما تقویت می کند و ما را به سوی پیروزی راهنمایی می نماید . اگر فقط سعی کنیم با هر موفقیت، هدف بعدی را نزدیک تر کنیم، فراموش می کنیم که انسان موفقی هستیم و ممکن است خسته شویم .

6 . این عبارت تاکیدی را بگویید: من لایق خوشبختی ام; این را بگویید، بخوانید و فریاد بزنید . خوشبخت بودن، جزئی از وجودانسان است; کافی است آن را باور و احساس کنیم . برای چیزهایی که دارید، شکرگزار باشید .

7 . ما هنر تحسین زندگی خود را فراموش کرده ایم; بیشتر به چیزهای فکر کنید که دارید; نه آنهایی که ندارید . اگر به زیبایی های زندگی نگاه کنید، زندگی به تجربه زیبایی تبدیل خواهد شد .

8 . ما موجودات شگفت انگیزی هستیم; موجوداتی با توانایی هایی که اغلب از آن ها بی خبریم . هر وقت دچار تعارض شدید و ندانستید از چه کسی کمک بگیرید، آرام نفس بکشید و چشمانتان را ببندید; مشکل رادر ذهن خود طرح کنید و برای حل آن، از آگاهی درونی کمک بگیرید . چشمانتان را باز کنید; کمک در همان نزدیکی ها است .
Dream what you want to dream
Go where you want to go
Be what you want to be
Because you have only one life
And one chance to do all the things
You want to do
     
  
زن

 
ازدواج بين همكاران

دكتر جان گري
ترجمه: فرشته آل علي
با توجه اينكه اين روزها اكثر دخترخانم‌ها شاغل هستند، احتمال اينكه دختران و پسران درمحيط كار با هم آشنا شده و ازدواج كنند زياد است. با توجه به اينكه در حال حاضر بيشتر ساعات عمر افراد در محل كار سپري مي‌شود، ايجاد علاقه و ازدواج بين همكاران، امري غيرقابل اجتناب است. ضمنا محل كار محيطي است كه اكثريت افرد بهترين رفتارها را از خود نشان مي‌دهند، ظاهري آراسته و مرتب دارند و هوش و ذكاوت آنها نمايان مي‌شود!
همين جاست كه بايد در امر ازدواج با همكارتان دقت بيشتري كنيد چون ممكن است رفتار او در خارج از محيط كار به اين ايده‌آلي نباشد. نمي‌خواهيم شما را بترسانيم بلكه بهتر است تمامي عناصر ضروري براي شعله‌ور شدن علاقه و تمايل به ازدواج با همكارتان را بشناسيد تا عاقلانه‌تر تصميم بگيريد.

جرقه اوليه
در همان ابتدا دو تا همكار ممكن است نظرشان به هم جلب شود. اين شرط لازم براي ازدواج است، اما كافي نيست و بايد مسائلي را درنظر گرفته و به آن اهميت دهيد.
بايد ببينيد همكار آقا يا خانم شما كه نيازهاي شغلي شما را به خوبي پوشش داده و همكاري بسيار خوبي با شما دارد آيا در زمينه زندگي مشترك هم همين خصوصيات را دارد؟ توجه داشته باشيد آنجا محيط كار است و هدف آن است كه كار به بهترين نحو ممكن انجام شود.
اصل اين است كه وقتي زن ببيند يك مرد تمام نيازهاي او را برطرف مي‌كند و يك مرد متوجه شود هر آنچه را كه يك زن طالب آن است دارد، ماده اوليه براي ازدواج و علاقه فراهم مي‌شود.
اما اين نيازها و دارندگي‌ها بايد در تمام ابعاد رعايت شود. اگر همكارتان به خوبي نيازهاي شغلي شما را برطرف مي‌كند خوب است ولي دليل نمي‌شود نيازهاي زندگي مشترك را هم به همين خوبي برآورده كند. پس تنها بر اين اساس تصميم نگيريد و اين مسائل را در بيرون از محيط كار هم بررسي كنيد.
معمولا آدم‌ها نسبت به كسي تمايل به ازدواج پيدا مي‌كنند كه ازنظر بلوغ فكري و عمق افكار در سطح خودشان باشد. اگرچه اين مسئله تا حد زيادي وابسته به سن است اما نمي‌توان گفت تنها به سن مربوط است. طبيعي است احتمال اينكه همكاران در محيط كار ازنظر بلوغ فكري، سطح تفكر، عقايد و حتي سن به هم نزديك‌تر باشند، بيشتر است.
اين مسئله يك امتياز مثبت براي همكاراني درنظر گرفته مي‌شود كه قصد ازدواج دارند. معمولا اين افراد در زندگي مشترك هم نيازها و مشكلات يكديگر را بيشتر درك كرده و با هم همكاري بهتري دارند.
وقتي ما به عقايد و ارزش‌هاي طرف مقابل احترام مي‌گذاريم، ماده محترقه لازم براي اشتعال عشق و علاقه فراهم مي‌شود. در محيط كار اين فرصت وجود دارد كه در مورد ارزش‌هاي طرف مقابل بيشتر بدانيم. حتي اگر در بسياري موارد با او هم عقيده نباشيم اما فرصت و مجال كافي براي شناختن عقايد و ارزش‌هاي مختلف بين ما وجود دارد و اين يك فرصت مناسب براي شناخت بهتر طرف مقابل است. البته اگر تنها به عقايد و ارزش‌هاي شغلي توجه نكرده و ساير مسائل را هم درنظر بگيريم.

همكاران مراقب باشيد!
طبيعي است كه در محيط كار، همكاران بيشتر همديگر را مي‌بينند و گاهي در كنار هم بودن در ساعات طولاني باعث ايجاد علاقه و عشق شديد مي‌شود. اين همان نقطه خطرناكي است كه بايد از آن پرهيز كنيد. بهتر است مسئله را با هم مرور كنيم. اولا خانم‌ها و آقايان بايد در محيط كار كاملا جدي بوده و تمام سعي و تلاششان ارائه خدمات شغلي به بهترين نحو باشد. پس محيط كار براي لوس بازي و يا وقت تلف كردن نيست. حالا در اين بين دو نفر به هم علاقه‌مند مي‌شوند. در اين زمان اصلا نبايد جو كاري مختل شود و جديت افراد از بين برود. هيچ‌كس نبايد از اين علاقه باخبر شود الا طرف مقابل و در زمان لازم. اگر غير از اين باشد رفتارهاي ناشي از علاقه گل كرده عشقي، سطحي و احساسي شعله‌ور مي‌شود.
ضمناهمكاران خيلي زود به اين علاقه پي مي‌برند و ممكن است اين مسئله در محيط كار بين همه پخش شود و اگر شما در نهايت براي ازدواج به توافق نرسيد، جو ايجاد شده برايتان مشكل ساز مي‌شود.
پس بهتر است در محيط كار، تمام فكر و ذكرتان كار و توليد بهينه باشد و در شرايطي كه حس كرديد مي‌توانيد مسئله را با طرف مقابل در ميان بگذاريد از طريق خانواده‌ها اقدام كنيد و تا مسئله قطعي نشده است از طرف مقابل خواهش كنيد در محيط كار، هيچ‌كس مطلع نشود. يادتان باشد افراد بدجنس و مشكل‌ساز در همه جا حضور دارند.

از همكاري تا همزيستي
و اما اگر دو همكار در نهايت عقل و درايت و به دور از احساسات زودگذر با هم ازدواج كردند بايد مسائلي را درنظر بگيرند. با توجه به اينكه اين دو نفر از اين پس كل شبانه روز را در كنار هم هستند، مسائلي مطرح مي‌شود كه قابل بحث است.
اين حالت معايب و منافعي دارد. از فوايد آن، اين است كه تنش‌هاي فكري هر دو نفر مشابه است، شرايط روحي و فكري همديگر را بهتر درك مي‌كنند، همدردي و همدلي آنها بيشتر است، آدم‌هاي اطرافشان مشترك است و در نتيجه صحبت‌ها و روابط آنها با سايرين وجه اشتراك بيشتري دارد و مي‌توانند در صورت بروز مشكلات زندگي، يكديگر را ازنظر شغلي پوشش دهند. اما عيب اين ازدواج‌ها آن است كه ممكن است اين با هم بودن به‌صورت طولاني و دائم كمي خسته‌كننده باشد.
بهتر است در اين شرايط با رعايت نكات زير، همان علاقه و احترام اوليه را در روابط خود حفظ كرده و اين عشق را تمام مدت شعله‌ور نگهداريد.
‌ ‌بعد از ساعات كاري در مورد مسائل شغلي كمترصحبت كنيد و در اين زمينه محدوديت‌هايي را درنظر بگيريد.
‌ به همديگر فرصت بدهيد و به اموري كه مورد علاقه فردي خودتان هست، بپردازيد.
‌ سرگرمي‌ها و علايق شخصي را فراموش نكرده و به آنها احترام بگذاريد.
‌ اوقاتي را با خانواده و دوستانتان سپري كرده و به خريد يا ساير فعاليت‌ها بپردازيد.
‌ با زوج‌هايي رفت و آمد داشته باشيد كه همكارتان نيستند. سعي نكنيد دوستان خانوادگي شما همه از همكارانتان باشند.
‌ هر سال يك برنامه مسافرتي داشته باشيد و بهتر است همسفران شما همكارانتان نباشند.‌
     
  
زن

 
شاد زیستن...

تمریناتی برای شاد زیستن

آیا شما فرد شادی هستید؟ آیا در تمامی لحظه های زندگی احساس شاد بودن می کنید؟ انسان ها تا زمانی که کودک هستند شاد هستند اما بعد از مدتی دیگر شادی برای آنها مفهومی ندارد. شادبودن برایشان در حکم چیزی دست نیافتنی است. از افراد مختلف شاید بارها این جمله را شنیده باشید که «مدت هاست از ته دل نخندیده ام.» فکر می کنید چرا؟ شاید دلیلش این است که شادبودن را فراموش کرده اند و یا به دلایل مختلف دیگری شادبودن برایشان مفهومی ندارد. در این مطلب راه هایی برای شادبودن به شما پیشنهاد می شود.
برای اولین قدم لبخند بزنید و بعد مطلب را بخوانید. آیا می دانید شاد بودن حالتی ناپایدار و گذرا است و بستگی به عوامل زیادی از جمله آب و هوا و حساب بانکی شما دارد. ما به شما پیشنهاد نمی کنیم که به یک حالت دائمی به نام شاد بودن برسید و در آن بمانید، اما راه های زیادی وجود دارد که یک یا حتی چندین بار در روز به جای عصبانیت، اضطراب و ناراحتی به شادی برسیم، در این مطلب که برگرفته از سایت ریدرزدایجست است نوزده راه کار برای تمرین شاد بودن ارائه شده است، آن هایی که برایتان موثر واقع می شوند را انتخاب نمایید اگر عمل کردن به بعضی از این راه ها تنها استرس شما را بیشتر می نماید، راه دیگری را انتخاب نمایید.

شاد زیستن...

1) تمرکز کردن را تمرین نمایید:
در لحظه باشید، به جای این که نگران نتیجه معاینه پزشکی فردا باشید، به این جا و اکنون متمرکز شوید به غذایی که سرمیز شام می خورید، دوستان و گفت وگویی که با آنها انجام می دهید.

2) با صدای بلند بخندید:
درست متعاقب یک واقعه شاد و با مزه میزان اندروفین و سایر هورمون هایی که باعث افزایش شادی در بدن می شوند زیاد می شود و میزان هورمون های استرس زا پایین می آید. محققین در دانشگاه کالیفرنیا 16 مرد را انتخاب کردند که همه معتقد بودند یک نوار ویدئویی مشخص خنده دار می باشد. به نیمی از آنان سه روز زودتر گفته شد که آن نوار را تماشا خواهند کرد. آنها به سرعت تغییرات بیولوژیکی را تجربه کردند. وقتی که واقعا ویدئو را تماشا کردند میزان هورمون استرس زای آنها به طور قابل توجهی پایین آمد در حالی که میزان اندروفین آنها 57 درصد بالا رفت و میزان هورمون های رشد آنها(که نشان دهنده بهبود سیستم ایمنی می باشند) 87 درصد بالا رفت.

3) ما، محروم از خواب کافی هستیم:
یک چرت روزانه و یا ساعت 8 بعدازظهر با یک کتاب خوب به خواب رفتن و خاموش کردن چراغ حدود یک ساعت بعد می تواند برای خلق و خو و نگاه شما به زندگی خیلی موثرتر از یک حمام گرم یا پیام های اخلاقی باشد.

4) یک آواز و یا آهنگ را زمزمه نمایید:
موسیقی بیشتر حیوانات وحشی را آرام می نماید، مطالعات نشان می دهند که موسیقی بخش هایی از مغز که ایجاد شادی می نمایند تحریک می کند، موسیقی همچنین آرام بخش می باشد. در یک مطالعه بزرگسالانی که به موسیقی انتخابی خود در طول یک عمل جراحی سرپایی چشم گوش می دادند، به میزان قابل توجهی، ضربان قلب و فشارخون پایین تری نسبت به آنهایی که جراحی ساکت کرده بودند داشتند.
     
  
زن

 
شاد زیستن...

5) در کارها نظم و ترتیب داشته باشید:
وقتی همه جا با کاغذ، صورتحساب، و مجلات پوشیده شده است تقریبا غیرممکن است که مراقبه کنید، نفس عمیق بکشید یا تمرین ریلاکسیشن نمایید، قفسه های شما جالی خالی ندارد و مدت 6 ماه است که دسته چک های خود را مرتب نکرده اید، علاوه بر این ویژگی تکرار شونده کارهای تمیز کاری مثل جارو کردن، گردگیری، و شستن می تواند به خودی خود اثر مراقبه ای داشته باشد، اگر به روی آن چه انجام می دهید تمرکز داشته باشید.

6) فقط بگویید نه:
فعالیت هایی را که لازم نیستند و از آنها لذت نمی برید حذف کنید. استعفا دهید و بگذارید کس دیگری این کار را انجام دهد.

7) یک لیست تهیه نمایید:
هیچ چیز مانند این که کارهای خود را یادداشت کنید به شما کمک نمی کند تا افکار خود را سازماندهی نمایید و اضطراب خود را کاهش دهید، علامت زدن هر مورد، حس رضایت بزرگی را فراهم می نماید.

8) در هر زمان فقط یک کار را انجام دهید و بر روی آن تمرکز نمایید:
دکتر ادوارد سوارز استاد روان پزشکی دانشگاه دوک دریافت مردمی که هم زمان چندین کار مختلف را با هم انجام می دهند ممکن است فشارخون بالاتری داشته باشند. باید این نصیحت را آویزه گوش خود نمایید. به جای آنکه در حالی که لباس ها را در ماشین لباسشویی می اندازید یا آشپزخانه را تمیز می کنید با تلفن صحبت نمایید روی یک صندلی راحتی بنشینید و همه توجه خودتان را معطوف مکالمه نمایید یا به جای این که در حالی که مشغول انجام پروژه های کاری هستید ای میل های خود را چک کنید رایانه خود را خاموش نمایید تا وقتی که گزارشی را که می نویسید تمام شده باشد، این کار شبیه تمرکز کردن می باشد.
     
  
زن

 
شاد زیستن...

9) باغبانی کنید:
هوای تازه و ورزش نه تنها استرس را کاهش می دهند و احساس سلامتی می آورند، بلکه احساس موفقیتی که از پاک کردن علف های هرز و یا تماشای دانه هایی که تبدیل به گل می شوند و یا هرس کردن شاخه ها به دست می آید ساعت ها بلکه روزها طول خواهد کشید.

10) به اخبار گوش ندهید:
یک هفته را بدون خواندن روزنامه، تماشای اخبار، یا جست وجوی عناوین جاری خبری بگذرانید. به جای ناراحتی هایی که ما هر روز توسط وسایل ارتباط جمعی در برخورد با آن هستیم به خود یک تعطیلات بدهید و از آن زمان برای پیاده روی، مراقبه، یا نوشتن در دفتر خاطراتتان استفاده کنید.

11) یک حیوان خانگی را در منزل نگهداری کنید:
مطالعات زیادی مزایای استرس زدایی حیوانات خانگی را تایید می نماید، در یک بررسی محققین میزان سلامتی قلب 240 زوج که نیمی از آنها یک جانور اهلی داشتند را ارزیابی کردند، زوج هایی که حیوانات خانگی نداشتند وقتی در معرض مسائل استرس زا قرار می گرفتند به میزان قابل توجهی ضربان قلب و فشارخون پایین تری داشتند.

12) هوا را خوشبو نمایید:
تحقیقات نشان می دهند که عطر درمانی در کاهش استرس موثر می باشد، در یک مطالعه مردمی که در معرض رایحه رزماری قرار می گرفتند استرس کمتری داشتند، هوشیاری آنها افزایش مییافت و محاسبات ریاضی را سریع تر انجام می دادند. بزرگسالانی که در معرض رایحه اسطوخودوس قرار می گرفتند، افزایشی را در نوع امواج مغزی که نشان دهنده آرامش بودند نشان می دادند، امروز شما روش های متعددی را برای خوشبو کردن اتاق ها دارید، از اسپری های خوشبو کننده تا روغن های معطر و شمع های خوشبو کننده.
     
  
زن

 
شاد زیستن...

13) به دیدن یک مکان ساکت بروید:
کتابخانه ها، موزه ها، باغ ها و مکان های پرستش(عبادتگاه ها) جزیره های صلح و آرامش دنیای دیوانه وار را امروز فراهم می نمایند. مکان آرامی را نزدیک خانه خود پیدا کنید و آن را خلوتگاه سری خود قرار دهید.

14) داوطلب کمک به دیگران شوید:
کمک کردن به دیگران شما را قادر می سازد تا مشکلات خود را بهتر درک کنید و همچنین تعامل اجتماعی برایتان فراهم می سازد، در حالی که افراد شاد احتمال بیشتری داد تا به دیگران کمک نمایند کمک کردن به مردم شادیتان را افزایش می دهد. یک بررسی نشان داد که داوطلبان کمک به دیگران شش جنبه شادی، رضایت از زندگی، سلامت روان، عزت نفس، احساس کنترل بر روی زندگی و سلامت جسمانی را بهبود می بخشند.

15) اوقاتی را به تنهایی بگذرانید:
اگر چه داشتن روابط اجتماعی یکی از بهترین راه های مبارزه با استرس می باشد، بعضی اوقات برای اندیشیدن و سرحال شدن نیاز به تنهایی دارید، به تنهایی به یک رستوران یا سینما بروید یا به سادگی بعدازظهر را به مطالعه یا ورق زدن کتاب های کتابفروشی یا دیدن عتیقه جات بگذرانید.
     
  
زن

 
شاد زیستن...

16) با دقت(تمرکز) راه بروید:
احتمالا شما قبلا می دانسته اید که ورزش موثرتر از قرص آرام بخش برای رهایی از اضطراب و استرس می باشد، اما آن چه با ذهن خود در هنگام پیاده روی انجام دهید می تواند به شما کمک کند که حتی سودمندتر پیاده روی کنید، در یک مطالعه محققین 135 نفر را به پنج گروه که به مدت 16 هفته پیاده روی می کردند تقسیم کردند. گروه یک سریع پیاده روی می کردند، گروه دو با سرعت کم و گروه سه با سرعت کم در حالی که تمرکز کردن را تمرین می کردند، پیاده روی می کردند. از این گروه خواسته شد که به قدم های خود توجه کنند و(یک دو، یک دو شمارش کنند و اعداد را در ذهن خود مجسم نمایند، گروه چهارم یک شکل از تای چی را تمرین می کردند، گروه پنجم به عنوان گروه کنترل در نظر گرفته شدند، گروه سوم که تمرکز را تمرین می کردند کاهش قابل توجهی را در اضطراب نشان دادند و احساسات منفی کمتر و مثبت بیشتری درباره خودشان داشتند و در مجموع همان اثرات استرس زدای کسانی را که تند پیاده روی می کردند هم داشتند و بهتر از آن، این آثار به سرعت هم آشکار می شدند.

17) به روابط نزدیک و صمیمی اهمیت بدهید:
یک مطالعه روی بیش از 1300 زن و مرد نشان داد که آنهایی که دوستان صمیمی بیشتری داشتند نسبت به کسانی که دوستان نزدیک کمتری داشتند فشارخون سالم تر، میزان کلسترول، قندخون و متابولیسم و میزان هورمون استرس کمتری داشتند. زنان و به میزان کمتری مردان همچنین به نظر می رسید که از روابط خوب با والدین و همسرانشان سود می برند. مطالعات همچنین نشان داد مردمی که احساس تنهایی، انزوا و افسردگی می کنند نسبت به کسانی که روابط اجتماعی دارند سه تا پنج برابر بیشتر احتمال مریض شدن و مرگ زودرس دارند.
     
  
زن

 
شاد زیستن...

18) از روان خود مراقبت نمایید:
مطالعات نشان می دهد که مردم مذهبی شادتر هستند و بهتر با بحران ها مقابله می نمایند براساس گفته دکتر مایرز استاد روان شناسی کالج هوپ در میشیگان برای انسان های زیادی ایمان یک حامی، یک حس، معنای زندگی، احساس تایید تا سرحد نهایی، دلیلی برای تمرکز ماورای خودتان و یک چشم انداز بدون زمان به غم ها و درس های زندگی می باشد، یک معنویت قوی حتی اگر مذهبی نیستید سودمندی های زیادی را برای شما به ارمغان می آورد.

19) نعمت های زندگی خود را حساب کنید:
مردمی که هر روز زمانی را صرف تعمق کردن بر روی بعضی از جنبه های مثبت زندگی شان می نمایند برای مثال سلامتی، دوستان، خانواده، آزادی، تحصیلات و غیره یک حس قوی خوشبختی را تجربه می نمایند.
زندگی شادی را برای شما آرزو می کنیم.
     
  
صفحه  صفحه 4 از 16:  « پیشین  1  2  3  4  5  ...  13  14  15  16  پسین » 
خانه و خانواده

بهتر زندگی كنیم

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA