انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
خانه و خانواده
  
صفحه  صفحه 10 از 13:  « پیشین  1  ...  9  10  11  12  13  پسین »

ازدواج و خانواده - چگونه روابط خود را بيمه کنيم؟


مرد

 
چگونه دختران مجرد را تشخیص بدهیم؟؟؟؟؟


دنـیــایی را تصـور کـنید کـه در آن هـمــه ی افراد مجرد روی پـیـشانیـشان نوشته می شد و روی پیشانی افراد متاهل نیز وضعیتشان را می نوشتند. آیا به نظرتان زندگی اینطور شـادتر نبود؟ مسلماً با این کار پیچیدگی زندگی کمتر می شد، مخـصوصـاً بـرای آن افرادی که پیوسته دنبال شخصي هستند تا به اندازه ی خودشـان مشـتاق برای ادامه رابطه باشد. بله، اینطـوری انتخاب ها در زندگی بسیار آسان تر میشد.
اما حال که دنیا اینطوری نیست، ما باید با این واقعیت روبه رو شـویـم. ایــنکه بدانیم سمت چه کسی برویم که دست رد بـه سیـنـه مـان نـزنـد کـار دشـواری اســت، امـا باید یاد بگیریم.


کمی روی تکنیک های انتخاب همسر خودتان بیشتر دقت کنید و حرکاتتان را مرور کنید. من به شما کمک می کنم که بتوانید افراد مجرد را از متاهل تشخیص داده و بفهمید چه زمان يك شخص آمادگی لازم را برای برقراری رابطه دارد.



چه کسی آمادگی لازم را دارد؟
متاسفانه ما در دنیایی زندگی نمی کنیم که مجرد یا متاهل بودن افراد روی پیشانی هایشان حک شده باشد. تشخیص مجرد یا متاهل بودن بسیار دشوار و نیازمند زمان است و با یک دیدار قطعی نمی شود.


به خاطر داشته باشید که یک راه معین برای تشخیص این مسئله وجود ندارد. شما باید از ترفندها و راه های زیادی در این زمینه کمک بگیرید.



حالات ظاهری زنان مجرد
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

به اطراف نگاه می کند: در مهمانی ها و کلوب ها زنان متاهل معمولاً علاقه ای به اینطرف و آنطرف نگاه کردن نداشته و به دنبال همراهی برای خود نمی گردند. اما دخترهای مجرد پیوسته مشغول نگاه کردن به اطراف در جستجوی مردی برای همراهی هستند.


به شما نگاه می کند و لبخند می زند: نگاه کردن معمولاً جزء اولین علائم علاقه است. و اگر می بینید که زنی شما را عمیقاً نگاه می کند و لبخندی روی لبانش است، به این معنی است که دوست دارد شما را هم امتحان کند. پس جلو بروید.


با مردها در مهمانی صحبت می کند: اگر می بینید که زنی با مردها در فاصله های مختلف صحبت می کند، نشاندهنده ی این است که طالب گفتگو است. جلو رفته و سر صحبت را باز کنید تا بیشتر در مورد او بفهمید.


با سایر زوج ها با ناراحتی نگاه می کند: اگر از دور مشغول نگاه کردن به او هستید و می بینید که با ناراحتی به سایر زوج ها نگاه می کند، احتمالاً یاد زمان هایی افتاده است که خود نیز کسی را در کنارش برای همراهی داشته است. اینجاست که شما باید وارد عمل شوید.


حرکاتش به خوبی بیان می کند که مجرد است: زبان جسماني یک فرد خیلی چیزها می تواند در مورد او بازگو کند. مطمئناً اگر زنی متاهل باشد موهای خود را افشان نمی کند و اینقدر به سادگی سمت مردها نمي رود. اگر اینقدر شجاعت دارید که به او نزدیک شوید، جلو رفته و ببینید که زبان جسماني او چه می گوید:

کسی که به صندلی تکیه داده و دست به سینه نشسته است: "جلو نیا وگرنه با پاشنه ی کفشم می کوبم توی صورتت."
کسی که به آرامی بازو و پایش را لمس می کند: " بیا با هم صحبت کنیم."

زياد صحبت ميكند: اگر مثلاً با یکی از زنان همکارتان شروع به صحبت می کنید، و در یکی از این گفتگوها به شما می گوید که سگی به اسم جولي دارد، آشپزی زیاد می کند، هر هفته به باشگاه می رود، و به کلاس های هنری نیز می رود به این معنی است که مجرد است و همه ی این کارها را برای مشغول نگاه داشتن خود انجام می دهد.


معمولاً با دخترها برای گردش بیرون می رود: زنان متاهل اگرچه با دوستان دحترشان هم بیرون می روند اما وقت زیادی را هم برای بیرون رفتن با مردشان صرف می کنند. اگر می بینید که زنی فقط و فقط با دخترها بیرون می رود نشان دهنده این است که مردی برای بیرون رفتن با خود ندارد.


با سایر مردها می رقصد: اگر می بینید که زنی در یک میهمانی با مردهای متعدد و مختلفی می رقصد (و می دانید که با یک گروه دختر به آن مهمانی آمده است) می تواند نشاندهنده ی این باشد که با مردی رابطه ندارد و در صدد برقراری ارتباط و شروع یک رابطه است.


رفتاری بسیار دوستانه دارد: تجربه نشان می دهد که زنان متاهل در مقایسه با زنان مجرد رفتاری کمتر دوستانه با سایر مردها دارند. وقتی می بینید که زنی با همه مردها بسیار دوستانه و مهربانانه برخورد می کند، احتمال این وجود دارد که مجرد باشد.

خودتان بفهمید...
ـــــــــــــــــــــــــ
اگر فرد خاصی را در ذهن خود دارید، لزومی ندارد که همه ی این نکات را تند تند در مورد او امتحان کنید تا بفهمید که مجرد است یا خیر. می توانید این مسئله را خودتان به راحتی با نزدیک شدن به او و درخواست شماره تلفنش متوجه شوید. ممکن است بگوید که دوست پسر دارد، اما شما باید تلاشتان را بکنید.


اگر چنین چیزی گفت می توانید از او بپرسید که دوست پسرش چطور به او اجازه می دهد که تنها بیرون برود و با عکس العمل او می توانید پی به راست یا دروغ بودن حرفش ببرید.


در مواجه با یکی از همکاران این کار سختی است. چون نمی توانید مستقیماً جلو رفته و بپرسید دوست پسر دارد یا نه. برای چنین افرادی می توانید از همان راه هایی که قبلاً ذکر شد استفاده کرده و از حرکاتش پی به قضیه ببرید.


پس اگر دیدید که همه ی علائم در مورد او نشاندهنده ی این بود که مجرد است، همه علاقه و اشتیاق و توان خود را جمع کرده و به سمتش بروید. اگر شما را رد کرد، ناراحت نشوید و فکر کنید که متاهل بوده است. زنان دیگری هم برای انتخاب کردن هستند.
     
  
مرد

 
یک رابطه جنسی سالم چگونه بر زندگی ما تاثیر می گذارد؟
این یک واقعیت انکارناپذیر است که رابطه جنسی سالم اثرات مثبتی بر سلامت جسمی و روانی ما دارد. اثرات یک رابطه جنسی بر روی سلامت توسط محققان زیادی مورد بررسی موشکافانه و دقیق قرار گرفته است که در ادامه به ۱۰ مورد از برجسته ترین آن ها اشاره می شود:

۱- کاهش استرس :

محققان اسکاتلندی مطالعه ای بر روی ۲۴ زن و ۲۲ مرد که میزان رابطه جنسی خود را در یک دوره زمانی خاص ثبت کرده بودند، انجام دادند. و سپس میزان فشار خون و پاسخ آن ها نسبت به شرایط استرس زا را تحلیل و بررسی کردند. نتایج این مطالعه که در مجله Biological Psychology منتشر شد بدین صورت بود که "افرادی که دارای رابطه جنسی منظم هستند فشار خون و سطح استرس پایین تری نسبت به افرادی که این رابطه را به طور منظم تجربه نمی کنند دارند."

۲- تقویت سیستم ایمنی بدن :

دانشمندان در دانشگاه Wilkes University در تحقیقی که بر روی ۱۱۲ نفر از دانشجویان این دانشگاه انجام شد، میزان ایمنوگلوبولین A (یک نوع آنتی بادی در بدن که در پاسخ به ورود میکروب هایی خاص در خون ترشح می شود) موجود در خون آنها را با تعداد دفعات رابطه جنسی آن ها در هفته بررسی کردند. نتایج این مطالعه نشان داد که "افرادی که یک یا دو بار در هفته رابطه جنسی دارند، دارای مقادیر بیشتر از ایمنوگلوبولین A هستند و در نتیجه کمتر از دیگران به بیماری ها دچار می شوند."

۳- سوزاندن کالری و کنترل وزن :

به گفته محققان هر بار رابطه جنسی که حدود ۳۰ دقیقه به طول بیانجامد باعث سوختن ۸۵ کالری در بدن می شود. در نگاه اول این مقدار سوزاندن انرژی ممکن است قابل توجه نباشد، اما در طول زمان باعث سوزاندن مقادیر زیادی انرژی می شود که به کاهش وزن نیز کمک بسیاری می کند.

۴- بهبود سلامت قلب و عروق :

بنا بر مقاله ای که در Journal of Epidemiology and Community Health به چاپ رسید، داشتن دو بار رابطه جنسی در هفته باعث ۵۰% کاهش احتمال سکته قلبی در مردان می شود.

۵- تقویت اعتماد به نفس :

بر اساس گفته محققان University of Texas چنانچه رابطه جنسی بر اساس عشق و علاقه دو طرفه باشد، باعث بهبود اعتماد به نفس در طرفین می شود و افزایش اعتماد به نفس نیز خود باعث بهبود کیفیت رابطه جنسی می شود.

۶- افزایش میزان صمیمیت :

بر اساس مطالعاتی که در University of Pittsburgh و University of North Carolina انجام شده است، رابطه جنسی باعث افزایش سطح "هورمون اکسی توسین" در بدن می شود. این هورمون باعث افزایش میزان وابستگی عاطفی و افزایش صمیمیت در بین افراد می شود و به همین دلیل "هورمون عشق" نیز خوانده می شود.

۷- کاهش حس درد :

با افزایش سطح هورمون اکسی توسین در خون، "اندورفین" نیز در خون بالا می رود. اندورفین یکی از مسکن های طبیعی است که در بدن ترشح می شود. دلیل این که بعد از رابطه جنسی، سردرد و یا درد مفاصل شما بهبود می یابد همین ترشح اکسی توسین و به دنبال آن ترشح اندورفین در بدن است.

۸- کاهش خطر سرطان پروستات در مردان :

نتایج مطالعه ای که در British journal of Urology منتشر شد، نشان می دهد که مردانی که ۵ یا بیش از ۵ بار در هفته انزال داشته اند، ۳۰% کمتر به سرطان پروستات مبتلا می شوند.

۹- تقویت عضلات کف لگن در خانم ها :

داشتن رابطه جنسی در خانم ها باعث تقویت عضلات کف لگن می شود.

۱۰- بهبود کیفیت خواب :

افزایش هورمون اکسی توسین ناشی از رابطه جنسی، می تواند به بهبود کیفیت خواب کمک کند. خواب خوب هم به کنترل فشار خون و کنترل وزن کمک زیادی می کند.
     
  
مرد

 
آداب انتقاد زناشویی
این رابطه اگر لذت‌بخش، مستمر، منظم و رضایت‌بخش باشد، نقش بسزایی در قوام و دوام زندگی مشترک خواهد داشت اما ارتقای کیفیت این رابطه نیز مانند هر مهارت دیگری نیازمند آموزش، تمرین و آگاهی است.

بسیاری از زوجین با وجود علاقه زیادی که به هم دارند درباره پاره‌ای از موضوعات مرتبط به زناشویی، اختلاف‌ها و حتی تعارض‌هایی با همسر خود دارند اما از بیم بدتر شدن اوضاع و ناراحت شدن همسرشان اصلا چیزی به زبان نمی‌آورند و ناخودآگاه همین نارضایتی را به انحای مختلف در رفتار و کردار و گفتار خود که ظاهرا نامرتبط با مسایل جنسی است، نشان می‌دهند و به اختلافات خود دامن می‌زنند؛ بدون اینکه همسرشان ریشه این رفتارها را بداند.اینکه زن و شوهر چگونه باید انتقاد‌های جنسی را که از دشوار ترین نوع انتقادها محسوب می‌شود مطرح کنند، موضوعی است که در صفحه «سلامت خانواده» این هفته به آن می‌پردازیم.

1.با همسرتان صادق باشید:

زن و شوهر باید کاملا از علاقه به یکدیگر مطمئن باشند و برای هر 2 ثابت شده باشد که صادقانه و با همه وجود به زندگی مشترک خود پایبندند و برای حفظ و تحکیم آن تلاش می‌کنند. تنها در این صورت است که می‌توان مطمئن بود دریافت‌کننده انتقاد‌های جنسی، همان پیامی را دریافت خواهد کرد که ارسال‌کننده پیام، مد نظرش بوده است؛ یعنی تلاش برای تفاهم بیشتر. همچنین زن و شوهر نباید از بیان انتقاد جنسی خود هدفی جز بهبود روابط زناشویی داشته باشند. نباید انتقاد جنسی به ابزاری برای انتقام‌جویی یا سلطه‌طلبی یا باج‌گیری از همسر مبدل شود.

2.از انتقاد‌های کلی و مبهم بپرهیزید:

بیان جمله‌هایی از این قبیل که «روابط ما کسالت‌بار شده» یا «من ناراضی‌ام» خیلی کلی است و طبیعتا مناسب نیست. زوجین باید برای یکدیگر بسیار ریز و جزیی، مصداق مشکل یا موردی را که ناراحت‌کننده است، بیان کنند؛ چون تنها در این‌صورت است که طرف مقابل متوجه می‌شود احیانا چه چیزی را باید تغییر بدهد یا اصلاح کند.

3.از انتقادهای نامعقول بپرهیزید:

انتقاد بر پایه شنیده‌ها، باورها و تصورات، فیلم‌های مستهجن، ماهواره یا ادعاهای سودجویان نیز بی‌پایه و بی‌نتیجه است.زوجین باید بر پایه شناخت از توانایی‌ها و استعداد‌های یکدیگر از هم توقع داشته باشند زیرا تنها در این‌صورت است که می‌توانند از زندگی زناشویی احساس رضایت واقعی داشته باشند.

4.از ظاهر یکدیگر انتقاد نکنید:

از طرح انتقاد درباره اندام تناسلی، اندازه یا قوام و رنگ آن و نظایر اینها بپرهیزید زیرا همسرتان ممکن است با جراحی‌هایی دشوار و پیاپی و پرعارضه هم نتواند به تغییرات دلخواه و مورد نظر شما دست یابد.

5.از انتقاد‌های آمرانه و شروع جملات با ضمیر دوم شخص مفرد بپرهیزید:

بیان جملاتی نظیر اینکه «تو باید بفهمی که .... رفتارهای تو وقتی که....» فقط به تشدید اختلافات دامن می‌زند. به جای این‌گونه جملات، بهتر است از عباراتی که پیام دلنشین‌تری دارند استفاده کنید: «من احساس آرامش و رضایت بیشتری دارم وقتی که ...» و نظایر آن.

6.از انتقاد‌های تحقیرکننده و تهدیدکننده پرهیز کنید:

جملاتی مانند «زندگی ما به آخر خط رسیده... تو دیگه تغییر نمی‌­کنی... دیگه ادامه این زندگی معنا نداره... تو اصلا زن نیستی...» و نظایر آن فقط به خراب کردن مسیرهای احتمالی و باقیمانده تفاهم و بهبود روابط زناشویی می‌انجامد و هیچ سود دیگری ندارد.

7.از انتقاد در زمان و مکان نامناسب بپرهیزید:

وقتی دلخوری و اختلاف وجود دارد یا زمانی که همسرتان اصلا انتظار شنیدن جملات سرد را ندارد یا در حین یک رابطه زناشویی، طرح انتقاد می­‌تواند بسیار مخرب باشد و نتایج معکوسی به بار آورد.

8.از مقایسه بپرهیزید:

هرگز همسرتان را با همسر قبلی یا همسر دیگران یا زنان و مردان دیگر مقایسه نکنید. این کار جز کاهش اعتمادبه‌نفس او و لجاجت و سوءظن او به شما ثمره دیگری نخواهد داشت. زوجین باید با شناخت کامل از یکدیگر درباره آنچه که به آن تمایل دارند با هم صحبت کنند. و بالاخره نکته آخر اینکه گاهی اوقات به جای استفاده از کلام انتقادی بهتر است عملا و به صورت رفتاری، آنچه را که می­خواهید ابراز کنید و از این طریق به بهبود روابط زناشویی‌تان کمک کنید.
     
  
مرد

 
کیفیت روابط جنسی خود را بالا ببرید .
آیا شما هم از آن دسته افرادی هستید که از زندگی جنسی خود لذت نمیرید؟

بهتر است بدانید که رابطه جنسی برای حدود ۶۰ درصد از زنان عامل فشار و استرس است اما شاید اگر توصیه های که در ادامه آمده است را دنبال کنید بتوانید احساس بهتری داشته باشید شادتر شوید و از زندگی لذت بیشتری ببرید.

درباره کیفیت عمل جنسی با همسر خود صحبت کنید :

همین امشب ۱۵ دقیقه زمان بگذارید و در این مورد با همسر خود بحث و گفتگو کنید .بهتر است پس از شام و قبل از خاموش کردن چراغها اینکار را انجام دهید.

انتخاب هدف مورد علاقه :

خجالت را کنار بگذارید و کمی جسارت به خرج دهید. بهتر است از همسر خود بپرسید که به چه کاری بیشتر علاقه دارد.مطالعات در سال ۲۰۰۸ نشان دهنده این است که افرادیکه در این مورد با همسر خود صحبت میکنند کمتر دچار انفعال در راوبط جنسی خود می شوند .

یادداشت ۵ ویژگی برتر بدن همسرتان :

مطالعات انجام شده در دانشگاه هاروارد نشان میدهند که زنانی که احساس زیبایی و جذابیت دارند بیشتر از روابط خود لذت میبرند.در یک نظر سنجی یبش از ۲۰ درص از زنان عنوان کردند که خجالت مانع از لذت بردن انها میشود و انان از بعضی ا قسمتهای اندام خود راضی نبوده و احساس بدی در باره ان داشتند.

بوسه خداحافظی :

این کار باید همانند مسواک زدن برای شما به صورت عادت در بیاید که هنگامی که از یکدیگر جدا میشوید , یکدیگر را ببوسید. این کار تاثیر بسزای د ر ایجاد صمیمیت و شور و نشاط در طول روزتان میشود.
صبح ها کمی در رختخواب متنظر بمانید .

به جای انکه با شنیدن صدای زنگ ساعت با یک پرش از جا بپرید و از رختخواب بیرون بیائید بهتر است کمی در رخخواب مانده و یکدیگر را نوازش کنید . اینکار ممکن است فقط ۳۰ ثانیه زمان ببرد اما تاثیری که نگاه کردن به یکدیگر و نوازش دارد قابل بیان نیست .

یوگا و رابطه جنسی :

الن بارت نویسنده کتاب یوگا و روابط جنسی میگوید ذهن بیش از یک میلون نفر از مردم هنگام مقاربت در جایی غیر از مکانیست که در آن بسر میبرند،سعی کنید با کمک یوگا یاد بگیرید که چگونه بتوانید ذهنتان را متمرکز کنید و در یک مکان احسات جسمی و روحیتان را متوقف کنید.

لباسهای زیبا بپوشید :

این یک روش بسیار زیرکانه است که هنگامیکه برای عمل مقاربت اماده میشود از لباس های زیر زیبا استفاده کنید.

رابطه جنسی در صبحگاه :

یک دکتر غدد و استادیار بالینی در یکی از دانشکده های پزشکی میگوید بهترین زمان برای عمل مقاربت صبح است. افراد تمایل بیشتری به مقاربت در صبح دارند, که اینکار باعث مشود هورمون اکسی توسین در بدن شما رها شود و شما تمام طول روز را با روحیه و انرژی به کار خود ادامه دهید و علاوه بر این صبح ها میل جنسی شما برانگیخته تر است.

اتاق خوابتان را مرتب کنید :

در هم برهمی بعضی از اتاقهای خواب مانع تمرکز و لذت بدن از عمل جنسی میشود.
توصیه میکنیم اتاقتن را مرتب کنید و سعی کنید اتاق خواب و اتاق کارتان را از یکدیگر جدا کنید.
     
  
مرد

 
چند راهکار که در تمام مراحل زندگی مورد استفاده می باشد

1. به طور صریح در مورد موضوعات مالی در رابطه‌تان با همسرتان با او صحبت کنید: در این راه سخت باید همراه هم حرکت کنید. هیچ خرید عمده‌ای را بدون صحبت کردن با همسرتان درباره آن و رسیدن به توافق دوطرفه انجام ندهید. شاید تعجب کنید که چه تعداد خریدها یی را اگر شب قبل در مورد انجام آنها فکر کرده بودید، انجام نمی‌دادید! ارتباط برقرار کردن با همسرتان در این مورد بهترین تصمیم است؛ به این ترتیب هر دوی شما در مورد خرید یک چیز معین توافق دارید و مسئولیت آن را می‌پذیرید. چنین راهبردی از ایرادگیری از یکدیگر در صورتی که معلوم شد تصمیم به خرید آن چیز درست نبوده است، جلوگیری می‌کند.

2- در خریدن چیزها با وام یا به صورت اعتباری افراط نکنید: این کار یکی از عوامل مهم وارد آمدن استرس بر رابطه ازدواجی است.

مصرف بخش بزرگی از حقوق دریافتی ماهانه برای پرداخت وام‌ها باعث می شود، آرامش شما سلب شود و نتوانید از زندگی با یکدیگر لذت ببرید. بودجه خانواده را با همفکری هم تنظیم کنید و این برنامه را رعایت کنید. خرید چیزهایی را به زمانی واگذار کنید که پول کافی برای پرداخت هزینه آن پس‌انداز کرده باشید یا اینکه به طور مشترک با پول دو نفرتان امکان خرید آن را داشته باشید.

3- مشکلات مالی را به صورت دونفری و با همکاری هم حل کنید: به توافق رسیدن درباره اقدامات هماهنگ باعث می‌شود، هدف روشنی را در چشم‌‌‌انداز داشته باشید که برای یافتن راه حل ضروری است. حقیقت قطعی این است: اگر به رابطه‌تان به عنوان یک کار گروهی ضروری در نظر نگیرید، همه چیز از دست می‌رود. اگر به همراه یکدیگر برای مقابله با چالش‌های اقتصادی در رابطه‌تان با یکدیگر اقدام نکنید، امیدی برای موفقیت مالی در ازدواج‌‌تان وجود نخواهد شد.

4- گناه را به گردن یکدیگر نیندازید: گرایش طبیعی وجود دارد که در دوران‌های سخت تقصیر بدبیاری‌تان را به گردن کس دیگر از جمله همسرتان بیندازید. این بازی دیگری را مقصر قلمداد کردن در مورد عشق و ازدواج بی‌فایده است. این راهبرد را به کلی فراموش کنید!

5- خودتان را غرق خودخوری نکنید: این عاطفه‌ای بیهوده است. هیچ مشکل مالی تا به حال با احساس تاسف برای خودتان یا موقعیت خودتان بهبود نیافته است. خلاص شدن از یک بحران مالی به حفظ تمرکز و رویکرد مثبت بر اساس همکاری نیاز دارد. احساس تاسف برای خودتان یا دیگری معمولا راهبردی شکست‌خورده و نامولد است.

6- از همین امروز برای حل مشکلات مادی به همراه هم "عمل کنید". هنگامی عاشق یکدیگر هستید، به تنهایی عمل کردن باعث موفقیت شما نخواهد شد. زوج‌هایی که زندگی مشترک موفقی دارند، به همراه هم با مشکلات روبه رو می‌شوند و برای یافتن راه حل تلاش می‌کنند، و می‌دانند که تنها راه برای حل یک مشکل مالی همکاری کردن با یکدیگر است.

7- در هنگام موفقیت جشن بگیرید: هر وقت به موفقیت مالی می‌رسید برای مثال پرداخت وام را به پایان می‌رسانید یا راهی برای کم کردن هزینه‌ها پیدا می‌کنید، جشن بگیرید. مسئولیت‌پذیری مالی یک مزیت است. اختصاص دادن زمان به جشن گرفتن با یکدیگر احساسی در شما ایجاد می‌کند که رسیدن به هدف بعدی حتی دست‌یافتنی‌تر است.

اگر رابطه‌ای عاشقانه و بر مبنای اعتماد با فردی دارید، به این رابطه باور داشته باشید! اگر شخصی را تمام و کمال دوست دارید، باید بدانید که عشق حقیقی هم باید در بهترین دوران‌ها و هم در بدترین زمان‌ها تداوم پیدا کند.

مشکلات مالی که تجربه می‌کنید در صورتی بهبود خواهد یافت که با یکدیگر برای یافتن راه حل همکاری کنید و برای مدیریت موضوعات مالی در ازدواج‌تان این رویکرد گروهی را ادامه دهید.

در پایان باید گفت تنها اشخاص بی‌تجربه و بی اطلاع هستند که معتقدند موضوعات مالی ربطی به اختلافات خانوادگی ندارند. کسی که چنین چیزی را می‌گوید از پژوهش‌‌ها در نیم قرن اخیر در باره این موضوع بی‌اطلاع است. سه دهه پژوهش درباره ازدواج نشان داده‌ است که علت شماره یک اختلافات زناشویی و عدم موفقیت در ازدواج فشار مالی است.

و نیز در هر مرحله از زندگی یک سری نکات مالی خاص خودش را دارد که در این مقاله به آنها ذکر شده است. زوج ها می توانند با به کار بستن توصیه های مالی زیر زندگی بهتری داشته باشند:

دوران نامزدی
1- یاد بگیرید که چگونه بدون صرف پول زیاد از زندگی لذت ببرید. قدم زدن در پارک، خوردن غذاهایی که در خانه تهیه می شود، استفاده از برنامه های تفریحی رایگان و خوردن بستنی تنها بخشی از کارهای لذتبخش و ارزانی است که می توانید به همراه همسر آینده خود انجام دهید.

2- به عادات مالی نامزد خود دقت کنید
شاید نامزد شما ویژگی های مثبتی داشته باشد ولی در مورد مسائل مالی مسئولیت پذیر نباشد.
قبل از ازدواج حتما باید بدانید که نامزدتان در مواجهه با مشکلات زندگی از جمله مشکلات مالی چه واکنشی خواهد داشت.

3- در مورد رویاها و اهداف خود با نامزدتان حرف بزنید. تقریبا هر کاری که شما و نامزدتان در کنار هم انجام می دهید نیاز به صرف پول دارد بنابراین شما باید اهداف مشترکی داشته باشید.

پس از ازدواج

4- قبل از هرگونه تصمیم گیری با همسرتان مذاکره کنید.
یادتان باشد قبل از اینکه در مورد اسباب کشی یا مسائل مهم دیگر تصمیم گیری کنید در این باره با همسرتان حرف بزنید.

5- قبل از قرض گرفتن تمام جوانب را در نظر بگیرید
باید از پیش روشن شود که چه کسی مسئول پرداخت بدهی هاست.
تا وقتی توافقنامه ای وجود نداشته باشد هر کس مسئول پرداخت قرض هایی خواهد بود که خودش گرفته است.
     
  
مرد

 
ريشه مشکلات جنسی در همسران جوان
تعاریف متعددی از خانواده براساس دیدگاه جامعه شناسان، روان شناسان و صاحب نظران علوم دیگر وجود دارد....

براساس برخی از این تعاریف، خانواده، نهاد مقدس و واحد سازنده جوامع بشری است که برای تامین نیازهای مختلف انسان از جمله نیاز جنسی و براساس پیمان زناشویی میان زن و مرد شکل می گیرد. براساس این تعریف، زن و شوهر برای ادامه حیات زندگی مشترک افزون بر تفاهم، تناسب و هم شأنی در مسایل فکری و دینی، فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و نظایر آن، باید به نیازهای جنسی یکدیگر هم توجه کنند.

امروزه یکی از معیارهای قابل سنجش برای بررسی میزان خوشبختی زوجین، میزان رضایتمندی آنهااز روابط جنسی است. شماری از صاحب نظران مسایل خانواده معتقدند اگر زن و شوهر بتوانند از نظر جنسی همدیگر را ارضا کنند، قادرند بسیاری از تنش های زندگی را هم مدیریت کنند اما اگر روابط جنسی خوبی با هم نداشته باشند گاهی حتی مشکلات کوچک زندگی هم تبدیل به بحران می شود. به عبارت ساده تر روابط جنسی خوب زن و شوهر کوهی از مشکلات زندگی را به کاه و روابط سست و کمرنگ جنسی، کاهی را به کوهی از مشکلات بدل می کند. سائقه جنسی غریزه ای است همانند غریزه گرسنگی، تشنگی و خوابیدن که البته پس از بلوغ فعال می شود و بنابراین مرد و زن بالغ پس از ازدواج به طور معمول و به دور از بروز هرگونه مشکلات پیچیده ای می توانند با هم روابط جنسی رضایت بخشی داشته باشند. البته غریزه جنسی نیز مانند هر غریزه دیگری نیازمند تربیت و آموزش است. یعنی همان طور که کودک آداب خوردن و آشامیدن و غذا خوردن سر سفره را فرامی گیرد، زن و شوهر نیز باید در دوران عقد درباره مسایل جنسی از جمله تفاوت های جنسی زن و مرد اطلاعات درستی کسب کنند و مهارت هایی را بیاموزند تا زندگی زناشویی موفق تری را بر پایه باورها و اطلاعات درست با هم سپری کنند.

در کنار بسیاری از زوج های جوان که با هم زندگی خوبی را آغاز می کنند و ادامه می دهند شمار قابل توجهی هم هستند که با وجود علاقه مندی به هم و تفاهم و همفکری و سازگاری، از مشکلات جنسی رنج می برند و سایه سنگین این مشکلات، ادامه زندگی مشترک را برای آنها سخت و دشوار می کند. مسایل و مشکلات جنسی در سال های نخست زندگی به 3 دسته عمده؛ مشکلات جنسی ناشی از باورها و اطلاعات نادرست، مشکلات جنسی ناشی از اختلافات و ناسازگاری های زناشویی و مشکلات ناشی از اختلالات جنسی طبقه بندی می شود که در ادامه درباره هر یک از آنها به طور مختصر توضیحاتی را ارائه می دهم.

مشکلات جنسی ناشی از باورها و اطلاعات نادرست :

بسیاری از مسایل و مشکلات جنسی زن و شوهر از اطلاعات و باورهایی ناشی می شود که هیچ اساس و پایه درستی ندارند و صرفا براساس عقاید شخصی یا شنیده ها و دیده ها از منابع غیرموثق شکل گرفته اند. از جمله این منابع گمراه کننده فیلم های مستهجن، تبلیغات تجاری و تجربیات شخصی دیگران است که عمل و پیروی از آنها نه تنها سودمند نیست بلکه گاهی آسیب زننده است. گفته ها، شنیده ها، دیده ها و باورهای نادرست موجب کاهش شدید اعتماد به نفس فرد در عملکرد جنسی خود یا بی انگیزگی به طرف مقابل می شود و به توقعات و انتظاراتی دامن می زند که واقع بینانه نیستند. برای نمونه اندازه اندام تناسلی هیچ نقشی در ارضای جنسی همسر ندارد و اندازه اندام تناسلی بیش از 99 درصد مردانی که به علت نارضایتی همسر یا تبلیغاتی که در این باره صورت گرفته به کلینیک های تخصصی جنسی مراجعه می کنند، طبیعی است اما بسیاری از همین افراد برای درمان خود اصرار و پافشاری می کنند که گاهی عوارض وخیمی به دنبال دارد. نمونه دیگر کندی رسیدن به اوج لذت جنسی در زن نسبت به مرد است که جزیی از تفاوت های طبیعی میان مرد و زن محسوب می شود اما ناآگاهی از این موضوع باعث می شود تا برچسب سردمزاجی به همسر زده شود و پیامد آن مشکلات متعدد و زنجیره وار دیگری است که بروز می کند.

درباره مشکلات جنسی که براساس مقایسه ها، باورها و اطلاعات نادرست شکل می گیرد، می توان موارد متعدد دیگری را نام برد:

اینکه برای موفقیت در زندگی زناشویی فعلی، تجارب قبلی نیاز است، اینکه نیاز جنسی صرفا از حقوق مردان است، اینکه وصال باید حتما در شب زفاف صورت گیرد، اینکه زودارضایی زوج نشانه بی رغبتی وی به ادامه روابط جنسی با زوجه است، اینکه روابط جنسی یعنی فقط نزدیکی و موارد متعدد دیگری که می توان به این فهرست افزود که از حوصله این نوشتار خارج است. همان طور که پیش از این نوشتم بسیاری از این باورها و اطلاعات نادرست و مشکلات جنسی ناشی از آن را می توان با آموزش های مدون و پیوسته دوران عقد و پس از آن برطرف و به زوجین برای ادامه زندگی مشترک توأم با رضایتمندی کمک کرد.

مشکلات جنسی ناشی از اختلاف های زناشویی :

احتمال وقوع ناسازگاری و اختلاف های زناشویی در سال های نخست پس از ازدواج بالاست. آمارها هم نشان می دهد میزان ثبت طلاق در اوایل زندگی مشترک بیشتر از مواقع دیگر است. همچنین براساس تحقیقی که در دادگاه های خانواده صورت گرفته، مشکلات و نارضایتی جنسی در میان زوجینی که قصد دارند از هم طلاق بگیرند بسیار شایع است. آمارها حاکی است بیش از 60 درصد زوجینی که به مجتمع های قضایی خانواده با هدف جدایی از یکدیگر مراجعه می کنند به نحوی از همسر خود در زمینه مسایل جنسی ناراضی اند. بدیهی است که هنگام بگو مگوی زناشویی و قهر و دلخوری، روابط همسران در همه سطوح زندگی مشترک از جمله روابط جنسی کاهش می یابد اما مشکلات جنسی در این گونه اختلافات وقتی بروز و ظهور پیدا می کند که زوج یا زوجه بخواهد از ترک روابط جنسی به عنوان حربه ای برای انتقام، تنبیه یا به سازش کشیدن طرف مقابل استفاده کند که متاسفانه استفاده از این شیوه نادرست گاهی به بروز مشکلات جنسی و تشدید اختلافات می انجامد.

از سوی دیگر، تنش ها و فشارهای عصبی ناشی از مشاجرات دایم زندگی با افزایش هورمون های استرس از جمله اپی نفرین و نوراپی نفرین موجب اختلال در کارکرد جنسی افراد می شود و بروز چنین اختلالاتی هنگام اختلافات زناشویی حلقه معیوبی را تکمیل می کند که درنتیجه آن، اختلافات خارج بستر خواب زن و شوهر به تشدید مشکلات داخل بستر و برعکس آن می انجامد. هنگامی که مشکلات جنسی بر اثر اختلافات و ناسازگاری های زن و شوهر بروز می کند بسیار مهم است که به درمان این گونه مشکلات در بستر حل سایر مشکلات فیمابین زن و شوهر توجه شود چرا که بسیاری از مشکلات جنسی ثانویه به مشکلات دیگر زندگی با حل یا کاهش تعارضات زناشویی خودبه خود بهبود می یابند. از این رو بی توجهی درمانگران به اختلافات زناشویی و صرفا درمان علامتی مشکلات جنسی آنها اولا موقتی است و ثانیا گاهی مشکلات ناخواسته دیگری را در روابط زناشویی ایجاد می کند که حتی به آتش اختلافات هم دامن می زند. توصیه پیشگیرانه به زوجین جوان هم هنگام بروز اختلاف در زندگی این است که دامنه این اختلاف را به جنبه های دیگر زندگی از جمله روابط جنسی نکشانند و بحران ناشی از اختلاف پیش آمده را به گونه ای مدیریت کنند که شعله آن به سایر قسمت های زندگی مشترک زبانه نکشد چرا که معمولا بر پایه همین نقاط مشترک باقیمانده است که می توان اختلافات پیش آمده را حل کرد.

... و اما اختلالات جنسی :

اختلالات جنسی نیز مانند اختلالات دیگر ممکن است در هر فردی و در هر سنی بروز کند. علل، علایم، راه های تشخیص و درمان هر یک از اختلالات جنسی بسیار مفصل است و می توان در جای خود به تفصیل شرح داد اما به صورت خیلی خلاصه منشأ اختلالات جنسی عمدتا جسمی یا روانی و البته در بیشتر مواقع ترکیبی از آنهاست. در سال های نخست پس از ازدواج انواع و اقسامی از اختلالات جنسی ممکن است در زوجین بروز کند اما به طور شایع زودانزالی در مردان و واژینیسموس و ارضانشدن در زنان شیوع بیشتری دارد. زودانزالی در مردان و واژینیسموس در زنان که بر اثر انقباضات غیرارادی عضلات قسمت تحتانی مهبل رخ می دهد از علل شایع به وصال نرسیدن نیز به شمار می رود. این اختلالات و اختلالات دیگر مانند ناتوانی جنسی یا در اصطلاح علمی ایمپوتنسی درمان پذیرند و زوجین باید در صورتی که این اختلالات در ماه های نخست پس از ازدواج رفع نشدند یا طی زندگی مشترک بروز کردند با مراجعه به کلینیک های تخصصی درمان اختلالات جنسی برای تشخیص و درمان آن اقدام کنند.

نکته دیگری که در این خصوص آگاهی از آن ضروری است عوامل زمینه ساز بروز اختلالات جنسی است. باید بدانیم که بسیاری از داروها خطر بروز اختلالات جنسی را افزایش می دهند. از این رو زوجین باید توجه کنند که مصرف خودسرانه داروها به هیچ وجه جایز نیست. به عنوان نمونه به کرات دیده شده که مرد یا زن هنگام اختلافات خانوادگی خودسرانه و بدون مراجعه به پزشک برای آرامش یا انتقال این پیام به همسر که من از تو به شدت عصبانی، دلخور و ناراحت هستم از قرص های آرام بخش استفاده می کند غافل از اینکه ممکن است به عوارض جانبی این گونه داروها از جمله کاهش میل جنسی دچار شود. استعمال سیگار، موادمخدر و ترکیبات محرک صناعی روانگردان از دیگر مواردی به شمار می روند که خطر بروز اختلالات جنسی را بیشتر می کنند و باید هرچه زودتر ترک شوند.

همچنین ابتلا به برخی بیماری ها اعم از جسمی یا روانی همچون دیابت، تنگی عروق کرونر قلب، پرفشاری خون، نارسایی مزمن کلیه، برخی اختلالات هورمونی، افسردگی، اختلالات اضطرابی و... احتمال ابتلا به اختلالات جنسی را بیشتر می کند که در صورت ابتلای به آن، درمان یا کنترل بیماری زمینه ای اهمیت فراوانی دارد و نکته آخر شیوه زندگی است که بر سلامت جنسی افراد تاثیرگذار است زیرا امروزه معلوم شده کم تحرکی، تغذیه نامناسب، استرس های مختلف و چاقی سلامت جنسی افراد را به مخاطره می اندازند و باید اصلاح شوند.
من
خواب
دیده ام
که تو
تعبیر می شوی
     
  
مرد

 
ابراز علاقه توسط زبان جسماني
رفتار شما نسبت به گفتارتان تاثیر بیشتری را بـروی افـراد میگذارند. بـا حالت هایی که به خود می گیـرید می توانید بـه دیگران نشان دهید که چگونه باید با شما رفتار کنند و چـه چیزهایی به شما بگویند. اگر میخواهید به آنها نشان دهید که آرام و راحت هستید و به نوعی علاقمند به ایجاد ارتباط مي بـاشيد، بـایـد بـه وسیـله حـرکـات خـود از آنــها "استـقبال" کنید. "استقبال" کردن به معنای این است که از خـود تمایلات مثبت نشان دهید. در اين قسمت بـرخـي از اين حركات را مي آموزيد.

لبخند زدن :

مناسب ترین راه برای نشان دادن علاقه و مهربانی به شخص مقابل لبخند زدن می باشد. اگر نتوانید لبخند را بر روی لبان خود نگه دارید آنها تصور می کنند که شما جذب نشده اید و فرد سرد و گوشه گیری هستید.

لبخند زدن به منزله نوعی خوش آمد گویی محسوب می شود. شما با انجام این کار مردم را به برقراری ارتباط با خود دعوت می کنید.

تصدیق کردن :

اگر بخواهید در گفتگوها به صورت غیرکلامی موافقت و علاقه خود را نسبت به موضوع مورد بحث اعلام کنید می توانید این کار را از طریق تکان دادن سر خود انجام دهید. اگر با این روش صحبت های گوینده را تصدیق نکنید او احتمالا فکر می کند که شما با او مخالف هستند و یا هیچ علاقه ای به گفته های او ندارید.

متمايل شدن به جلو :

خم شدن به سمت شخص مقابل نشان دهنده علاقه شما نسبت به اوست و این امر را ثابت می کند که شما جذب او شده اید و می خواهید با وی ارتباط نزدیکتر و صمیمی تری را بر قرار کنید. البته باید خیلی آرام و باوقار به سمت او خم شوید چرا که نزدیکی بیش ازحد و با سرعت نوعی تجاوز و تعرض به حریم شخصی دیگران محسوب می شود.

باز بودن :

انداختن دست ها بر روی هم، جمع کردن کف دست ها، دست به سینه نشستن، جفت کردن کف دست ها به هم و انداختن پاها بر روی هم به طوریکه بخواهید به نوعی از طرف مقابل دور شوید همه و همه جزء حالت های بسته به شمار می روند و نشان دهنده نوعی حالت تدافعی هستند به این معنا که می خواهید از خود محافظت کنید و علاقه خاصی به برقراری ارتباط ندارید. ژست های باز به خود بگیرید و با روی باز از طرف مقابل خود استقبال کنید تا بتوانید بر اساس مهربانی رابطه ای صمیمی با او برقرار کنید.

لمس کردن :

لمس کردن از توجه زیاد نسبت به فرد نشات می گیرد. اگر می خواهید از همسرتان با مهربانی و گرمی استقبال کنید هنگام دست دادن دست چپ خود را بر روی دست راست او بگذارید، بازوهای او را بفشارید، کمر او را نوازش کنید و او را در آغوش بگیرید. با برقراری ارتباط جسمانی شما اعلام می کنید که خواستار برقراری روابط تنگاتنگ و صمیمانه هستید.

ارتباط چشمی :

چشم ها گویا ترین و پر اثرترین عضو بدن هستند. یکی از مهمترین پیش نیازهای ایجاد ارتباطات موفق اجتماعی نیز همین ارتباط چشمی است چرا که نشانگر توجه و احترام شما نسبت به فرد مقابل است. چشمان شما حرف می زنند و توانایی برقراری ارتباط را دارند. " من الآن بیشتر از هر لحظه ای به تو علاقمندم" اگر شما در حین بیان چنین جمله ای از نگاه کردن به چشمان طرف خود خودداری کنید نه تنها این تصور را که نسبت به او بی علاقه اید ایجاد می کنید بلکه این امکان وجود دارد که او شما را فرد دروغگویی نیز بپندارد. سعی کنید در هنگام صحبت کردن هر بار بین 1 تا 10 ثانیه به چشم های فرد مقابل خیره شوید البته بهتر است که بیشتر این زمان هنگامی باشد که در حال گوش کردن هستید و نه صحبت کردن.
من
خواب
دیده ام
که تو
تعبیر می شوی
     
  
مرد

 
روشهای برون رفت از زندگی جنسی خسته کننده
مدت طولانی است با همسرتان ازدواج کرده‌اید و حس می‌کنید رنگ و بوی شور و عشق از زندگی زناشوییتان رخت بر بسته است؟ حس می‌کنید بعضی‌اوقات تنها دلیل اینکه شما دو نفر هنوز صمیمی هستید این است که باید مطمئن شوید این جنبه از رابطه‌تان باید فعال باشد؟

خبر خوب این است شما تنها نیستید، زوج‌های زیادی وضعیت شما را دارند. درواقع، شما کاملاً نرمال هستید. عملاً تمام زوج‌هایی که به مدتی طولانی در کنار هم می‌مانند با این مشکل مواجه می‌شوند. و حق دارید که بخواهید جدی به این بخش از زندگی زناشوییتان فکر کنید، چون این یکی از اصلی‌ترین راه‌هایی است که می‌توانید به هم نزدیک شوید. یک خبر بهتر این است که لازم نیست بگذارید این جنبه از رابطه‌تان کم‌کم پژمرده شده و از بین برود.

در زیر به چند نکته اشاره می‌کنیم که کمکتان می‌کند نفسی تازه به زندگی جنسی خود در کنار همسرتان بدمید.

در انتظاراتتان واقع‌بین باشید :

در زندگی واقعی، رابطه‌ حنسی مثل آن چیزی که در تلویزیون و فیلم می‌بینید نیست. واقع‌بینانه نیست که توقع داشته باشید هنوز هم مثل دفعه اولی که با هم بودید، رابطه‌جنسی داشته باشید. حقیقت ساده این است که جنبه جنسی هر رابطه‌ای فراز و نشیب‌های زیادی دارد. اگر توقع داشته باشید که همیشه همه چیز در اوج خود باشد، مطمئناً منجر به ناامیدیتان خواهد شد.

وقتی به این فکر می‌کنید که از رابطه‌جنسی با همسرتان چه می‌خواهید، واقع‌بین باشید. اگر شما دو نفر به طور مرتب با هم رابطه دارید و به طور کلی از اوقاتی که با هم هستید لذت می‌برید، پس همه چیز خوب است.

تمام روز فضا را آماده کنید :

خیلی اوقات تصور می‌کنیم که رابطه‌جنسی باید وقتی روانه اتاق‌خواب شدیم اتفاق بیفتد. اگر بخواهیم فضا را برای این مسئله آماده کنیم،احتمالاً باید شمع روشن کنیم و یک موزیک ملایم پخش کنیم.

اما می‌توانیم این کار را خیلی راحت‌تر و قوی‌تر انجام دهیم. درواقع، یکی از بهترین راه‌ها برای روشن کردن شعله جنسی در رابطه‌تان این است که تمام روز فضا آماده این مسئله باشد. حتی اول صبح هم می‌توانید برای یک رابطه دلچسب خود را آماده کنید.

مثلاً، با قرار گذاشتن با هم برای عصر مطمئن می‌شویم که تمام طول روز قرارتان در ذهنتان می‌ماند. بعد، می‌توانید اشارات کوچکی داشته باشید تا هر دوی شما روی قرارتان متمرکز شوید. می‌توانید یک ایمیل یا اس‌ام‌اس برای همسرتان بفرستید که برنامه‌تان را به او یادآور شود. یا اینکه یک یادداشت عاشقانه جایی سر راهش برای او بگذارید. مهم این است که راهش را پیدا کنید تا مطمئن شوید هر دوی شما منتظر قرارتان می‌مانید.

ارتباط کلامیتان را تقویت کنید :

در این مورد هم، مثل بقیه جنبه‌های رابطه‌تان، یکی از بهترین کارهایی که می‌توانید برای بهتر کردن زندگی‌ جنسیتان بکنید این است که ارتباط کلامی خوبی با همسرتان داشته باشید. این یعنی مثلاً برای حرف زدن درمورد اشتباهاتی که موجب از بین رفتن شور و حرارت رابطه‌تان شده وقت بگذارید.

جدا از این، برای درمیان گذاشتن آنچه که از رابطه‌ می‌خواهید و چیزهایی که از آن لذت می‌برید هم باید زمان اختصاص دهید. حرف زدن درمورد این مسائل همیشه هم آسان نیست. بااینکه بعضی‌وقت‌ها حرف زدن درمورد اینکه واقعاً از رابطه‌جنسی چه می‌خواهید دشوار است اما این سریع‌ترین و موثرترین راه برای ارضای کامل هر دو شماست.

اگر نگران هستید که علایقتان به نظر همسرتان عجیب، خودخواهانه یا فراتر از منطقه امن او برسد، تنها نیستید. افراد زیادی نگرانی شما را دارند. یک راه برای اینکه این بحث راحت‌تر شود این است که بازی "یک چیز احمقانه که بهش فکر کردی را بگو" را انجام دهید. به این روش هر دو شما می‌توانید منظورتان را خوب به همسرتان منتقل کنید.

کمی چاشنی اضافه کنید :

وقتی رابطه جنسی کمی تیره و تار می‌شود، باید کمی از منطقه امنتان فراتر بروید. شاید لازم باشید در زمانی غیر از شب‌های آخرهفته رابطه‌جنسی داشته باشید. یا شاید باید نقش‌هایتان را عوض کنید، طوریکه مثلاً کسی که همیشه شروع‌کننده بود فعالیت کمتری داشته باشد و برعکس.

معمولاً این به تلاش شما بستگی دارد. باید برای پیدا کردن راه‌هایی برای تنوع بخشیدن به رابطه‌جنسیتان تلاش کنید. تصور کنید که این اولین دیدار عاشقانه شماست و هر دوی شما به راحتی و با علاقه می‌خواهید درمورد رابطه جنسی با هم حرف بزنید. هر کاری که می‌کنید باید محدودیت‌هایتان را کنار بگذارید. به خاطر داشته باشید که تازمانیکه هر دوی شما احترام هم را حفظ کرده و با کارهایی که می‌کنید احساس راحتی داشته باشید، می‌توانید پیش بروید و از تنوعاتی که وارد کرده‌اید لذت ببرید.

این همان چیزی است که یک رابطه‌جنسی سالم باید داشته باشد: لذت بردن از خود و از همدیگر به طریقی که بتوانید عشقتان به هم را به طریقی پرمعنی منتقل کنید. بعضی زوج‌ها برای اینکه مطمئن شوند هر بار که با هم نزدیکی می‌کنند ارضای کامل شوند، فشار زیادی به خود وارد می‌کنند و معمولاً ممکن است منجر به ناامیدی شود.

پس دفعه بعد که با هم در تخت دراز کشیدید، برای ریلکس شدن و لذت بردن از خودتان تمرکز کنید. بخندید و از لحظه‌ لحظه نزدیکیتان لذت ببرید، نه فقط نقطه نهایی آن. به عبارت دیگر، خود را در تمام طول آن درگیر کنید و از اول تا آخر آن لذت ببرید. اگر بتوانید اینکار را انجام دهید، هیچوقت زندگی‌جنسیتان خسته‌کننده نخواهد شد.
منم فرزند ایران از نسل کوروش و داریوش بزرگ نه از نسل دروغ و فریب
     
  
مرد

 
آرامش یا تنش در رابطه جنسی خانمها
زمـانیکه صحــبت از رضایت و لذت جنسی در خانمها به میان می آید، افراد دچار آشفتگی های متفاوتی میشوند. تنها ۱۰% از خــانم ها هستند که به خوبی می دانند چگونه باید دو مقـوله ی تنش و آرامش را بــه درستی هــدایت کنند. یکی از موارد مهم و کلیـدی در این میـان آمــوزش آن است که چگونه می تـوان میـان تنـش و آرامش در حیــن رابطه جنسی تـعادل برقرار کرد.

امـا بــه راستـی یک خانم چگونه می تواند در آن واحد هم ریلکس باشد هم تحت فشار؟

نوعی از هیجان که زنان را به اوج لذت جنسی میـرسـانـد، تنش عضلانی است که نام علمی آن میوتونیا (myotonia) است. بسیاری از خانم هایی که طعم ارگاسم را نچشیده اند، به غلط تصور می کنند که فقط باید دراز بکشند و ریلکس باشند. آنها شنیده اند که حفظ آرامش در طول رابطه جنسی مهم است، اما به درستی نمی دانند که در کجا و چگونه باید از آن بهره بگیرند. بسیاری از خانم ها اولین تجربه ارگاسم خود را با کشش و فشار متعادلی که به پاها، شکم، و باسن وارد می آورند، تجربه می کنند. گاهی اوقات در این راه می توانند از ماهیچه های کف پای خود نیز استفاده سودمند ببرند. برخی از خانم ها به نیم تنه بالایی خود نیز فشار وارد می آورند.

تنها درصد کمی از خانم ها هستند که در زمان تخلیه جنسی، هیچ گونه فشاری را در بدن خود احساس نمی کنند. جالب است بدانید انقباضی که در عضلات لگن خاصره رخ می دهد، سبب ایجاد حالت ارگاسم یا هما ن اوج لذت جنسی می شود. فشردن همان عضلاتی که شما آنها را به منظور متوقف نمودن جریان ادرار بکار می گیرید، سبب ایجاد ارگاسم و رسیدن به اوج لذت جنسی می شود.

به طور کلی انقباض عضلات منطقه ای خاص، سبب می شود که خون بیشتری به آن منطقه برسد. تسریع گردش خون در لگن و ران موجب می شود که گردش خون در دستگاه تناسلی نیز افزایش پیدا کرده و سرعت بگیرد. در علم زیست شناختی به این عمل vascongestion اطلاق می شود.

حال می پردازیم به زمانیکه بدن نیاز به آرامش دارد؛ چه قسمت هایی از بدن باید در حالت آرامش به سر برند؟ مغز. منظور از آرامش همان آرامش ذهنی است. خانم در حین سکس نباید نگران باشد و دائماً خود را زیر سؤال ببرد. باید تمام حواس خود را به محرک های خارجی داده و بر روی احساسات خود تمرکز کند.

برای ریلکس نمودن خانم ها می توان از تکنیک "امواج رادیویی صامت" استفاده کرد. از این روش بیشتر در پست خانه ها، و مکان هایی که مردم ملزم به ایستادن بلند مدت در صف های طول و دراز هستند، استفاده می شود. با مشاهده تصاویر خاصی، حس عصبانیت افراد کاهش پیدا کرده و به آرامش ذهنی دست پیدا می کنند. از انواع رایج این تصاویر، شکل حروف پشت سرهمی است که از گوشه سمت چپ وارد صفحه میشوند و به آرامی از طرف دیگر خارج می شوند. اخیراً به انواع جدید آنها، طالع بینی، گزارش امتیازهای ورزشی، اخبار روز و چیزهایی از این قبیل هم اضافه کرده اند.

زمانیکه از این شیوه استفاده می شود، برخی از خانم ها پیشنهاد می کنند سرودهایی با مضامین: "تا هر موقع که بخواهم می توانم ادامه دهم" یا " واقعاً احساس خوبی دارم" نیز به آنها اضافه کنند تا رادیوی ذهنی آنها از هر لحاظ آماده شود. این کار ذهن را به خود مشغول کرده، تحریک جنسی را تقویت کرده و به آن شدت میبخشد.

دو نمونه از مهمترین فاکتورهای دست یابی به رضایت و لذت جنسی، همین دو مقوله اخیر بودند که شاید به ظاهر در مقابل یکدیگر قرار گرفته باشند، اما اگر با هم در آمیزند، پیشرفت چشمگیری در نتیجه کار ایجاد می کنند.
منم فرزند ایران از نسل کوروش و داریوش بزرگ نه از نسل دروغ و فریب
     
  
مرد

SexyBoy
 
ده علامتی‌ که نشان می‌دهد ازدواجتان به دردسر افتاده است
ما غالبا در روابطی قرار می گیریم که این مناسبات برای ما سالم نیست. این روابط ممکن است چه از لحاظ احساسی و چه از لحاظ جسمی دچار مشکل باشد. بسیاری از زنان در روابطی زندگی می کنند که از بسیاری ار لحاظ برای آن زن دارای سلامت نیست،

از ترک چنین روابطی می ترسند و عده ای از آنها هم به خود می گویند این زندگی ناسالم به خاطر اشتباه خودشان بوده است و عده ای دیگر هم متوجه نیستند که این زندگی دچار مشکل است!

بعضی از زنان مغز خود را شستشو داده اند که بالاخره زندگیشان راه اصلی خود را خواهد یافت و مانند بسیاری از زنان دیگر خوشبختی به آنها نیز رو خواهد کرد، اما هیچ دو ازدواجی نیست که مشابه یکدیگر باشد اما می توان گفت که در هیچ ازدواجی نباید سوءاستفاده، بدرفتاری و توهین وجود داشته باشد. در اینجا ۱۰ علامت خطری که به شما نشان می دهد که زندگیتان دچار معضل و مشکل است جمع آوری شده است.

۱ هنگامی که شما درکنار همسرتان نیستید مطمئن تر و بهتر عمل می کنید برای مثال هنگامی که در کنار دوستانتان و یا سر کارتان هستید.

۲ شما احساس می کنید رفتار همسرتان نسبت به شما بدتر از رفتار شما نسبت به او می باشد.

۳ شما به خودتان اجازه می دهید با عشقی کمتر از آنچه که استحقاق آن را دارید زندگی کنید و این موضوع شما را عصبانی می کند اما نمی توانید آن را متوقف کنید.

۴ برای اجتناب کردن از ناراحت شدن همسرتان مراقب رفتار و گفتار خود هستید.

۵ شما همجبورید که همسرتان را به خانواده و دوستان و حتی خودتان ارجحیت دهید.

۶ اگر شما عکس العمل و یا عقیده مخالف یا منفی داشته باشید احساس امنیت و بی خطری نمی کنید که با همسرتان در میان بگذارید.

۷ شما احساس می کنید که به سختی باید کار کنید تا به همسرتان اثبات کنید و او را قانع کنید که مستحق محبت و عشق هستید.

۸ شما تردید دارید که از همسرتان درباره نیازتان و آنچه که می خواهید سوال کنید.

۹ هنگامی که او حالت خوبی ندارد و به شما عشق نمی ورزد شما متمایلید که محبت بیشتری به او بکنید به این امید که او از این حالت در آید.

۱۰ شما احساس می کنید رفتار همسرتان آن طور که باید احترام آمیز نیست.

اگر تمام این علامتها در مورد شما صدق می کند شما واقعا باید به فکر یک کمک حرفه ای باشید. شما برای خودتان کوچکترین احترامی قایل نیستید و عشقی که در خور شما باشد را دریافت نمی کنید. اگر شما دارای رابطه ای هستید که شامل علامتهای بالا می باشد و هنوز به این رابطه ادامه می دهید و درون آن رسوب کرده اید، من اهمیت نمی دهم که شما چه کسی هستید هیچ کس سزاوار این نیست که در ازدواجش بی احترامی و چنین رفتاری را متحمل شود. گروه های بسیاری وجود دارند که از این گونه زنها در دنیا حمایت می کنند.

اولین کاری که شما باید انجام دهید این است که با یک شخص حرفه ای و مناسب صحبت کنید. اگر خودتان را دوست ندارید هیچ چیز برای شما تغییر نخواهد کرد. شما ابتدا باید احترام به خودتان بگذارید تا بقیه در مقابل همین کار را بکنند و به هیچ کس اجازه ندهید که به شما بگوید که شما لایق بهتر از این نیستید به خاطر اینکه نه تنها شما بلکه همه استحقاق بهترین هستند.
.What's life? Life is love
.What's love? A kissing
.What's kissing? Come here and I'll show you

Sexy
     
  
صفحه  صفحه 10 از 13:  « پیشین  1  ...  9  10  11  12  13  پسین » 
خانه و خانواده

ازدواج و خانواده - چگونه روابط خود را بيمه کنيم؟

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA