انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
کامپیوتر
  
صفحه  صفحه 2 از 4:  « پیشین  1  2  3  4  پسین »

(E-Book) ► دانلود کتاب الکترونیکی


مرد

 
دانلود کتاب زندگینامه کوروش کبیر



نام کتاب: زندگینامه کوروش کبیر
نوشته: سِنفون (Xenophon)
برگردان: خشایار رخسانی
تعداد صفحات: 673
فرمت کتاب: PDF
حجم 4.80 مگابایت
زبان کتاب: فارسی

توضیحات:
کوروش، ملقب به کوروش بزرگ یا کوروش کبیر (به پارسی باستان: ‎KU‎‎U‎‎RU‎‎U‎‎SHA‎) همچنین معروف به کوروش دوم، نخستین پادشاه و بنیان‌گذار شاهنشاهی هخامنشی بود. کوروش به مدت سی سال، از سال ۵۵۹ تا ۵۲۹ پیش از میلاد، بر ایران سلطنت کرد. دربارهٔ کوروش تمام مورخین توافق دارند که شاهی بود با عزم، عاقل و مهربان که در موارد مشکل به عقل بیش از قوه متوسل می‌شد و برخلاف پادشاهان آشور و بابل، با مردم مغلوب رئوف و مهربان بود. جنگ و بوی خون او را برخلاف فاتحان دیگر مغرور نکرد و رفتار او با پادشاهان مغلوب لیدیه و بابل سیاست تسامح او را بخوبی نشان می‌دهد. با پادشاهان مغلوب به اندازه‌ای مهربانی می‌کرد که آنها دوست کوروش شده و در مواقع مشکل به او یاری می‌نمودند. با مذهب و معتقدات مردم کاری نداشت بلکه برای جذب قلوب ملل آداب مذهبی آنها را محترم می‌داشت.


لینك دانلود :


كمكی (4shared)
راز دلم را فقط تو میدانی و دلت
گوشه ای از قلبت پنهان دار دوستت دارم هایم را
*ای عشق*
***M***
     
  
مرد

 
دانلود کتاب افسانه ی گیلگمش




نام کتاب: افسانه گیلگمش
مترجم: دکتر داوود منشی زاده
تعداد صفحات: 106
فرمت کتاب: PDF
حجم 5.20 مگابایت
زبان کتاب: فارسی

توضیحات:
حماسهٔ گیلگامش یا حماسهٔ گیلگَمِش یکی از قدیمی‌ترین و نامدارترین آثار حماسی ادبیات دوران تمدن باستان است که در منطقهٔ میان‌رودان شکل گرفته است. قدیمی‌ترین متون موجود مرتبط با این حماسه به میانهٔ هزارهٔ سوم پیش از میلاد مسیح می‌رسد که به زبان سومری می‌باشد. از این حماسه نسخه‌هایی به زبان‌های اکدی و بابِلی و آشوری موجود است. کامل‌ترین متن آن که به ما رسیده‌است متنی است که بر الواحی از خشت نگاشته آنگاه در کوره پخته‌اند. این مجموعه شامل دوازده لوح است، هر لوح مشتمل بر شش ستون پله وار به صورت شعر که ضمن کاوش در بقایای کتابخانه آشوربانیپال پادشاه آشور به دست آمد. هریک از این دوازده لوح یا دوازده سرود شامل شش ستون است در سیصد سطر، مگر آخرین لوح آن که آشکارا الحاقی و به وضوح از یازده لوح قبلی کوتاه تر است.

لینک دانلود:

كمكی (4shared)
راز دلم را فقط تو میدانی و دلت
گوشه ای از قلبت پنهان دار دوستت دارم هایم را
*ای عشق*
***M***
     
  ویرایش شده توسط: ALI2012   
مرد

 
دانلود رمان نامه به کودکی که هرگز زاده نشده



نام رمان: نامه به کودکی که زاده نشده
نویسنده: اوریانا فالاچی
مترجم: یغما گلرویی
تعداد صفحات: 55
فرمت کتاب: PDF
حجم 643 کیلوبایت
زبان کتاب: فارسی

توضیحات:
نامه به کودکی که هرگز زاده نشد (به ایتالیایی: Lettera a un bambino mai nato) رمانی به زبان ایتالیایی از اوریانا فالاچی‏، نویسنده و خبرنگار ایتالیایی است که در سال ۱۹۷۵ منتشر شد. این کتاب با زاویه دید اول شخص و در قالب نامه‌‌ای از راوی داستان، یک زن جوان که گویا خود فالاچی است، با جنینی که در رحم خود باردار است نوشته شده که فرزند نازاده‌اش را از مصیبت‌های دنیا و بی‌رحمی آن می‌آگاهاند. این کتاب تا ژانویه ۲۰۰۷ بیش از ۴ میلیون نسخه (بدون احتساب کپی‌ها) فروش داسته‌است

لینک دانلود :


كمكی (4shared)
راز دلم را فقط تو میدانی و دلت
گوشه ای از قلبت پنهان دار دوستت دارم هایم را
*ای عشق*
***M***
     
  
مرد

 
دانلود رمان یک مرد



نام رمان: یک مرد
نویسنده: اوریانا فلاچی
مترجم: یغما گلرویی
تعداد صفحات: 422
فرمت کتاب: PDF
حجم 2.49 مگابایت
زبان کتاب: فارسی


توضیحات:
یک مرد داستان مردی به نام آلساندرو پاناگولیس است،که از زبان همسرش نقل می شود.در واقع اوریانا فالاچی یک مرد را در قالب نامه ای به آلکوس زندگی این مبارز یونانی را را باز گو می کند. الکوس یا همان آلساندرو پاناگولیس که بیش از سی سال پیش به مبارزه با پاپادوپولس دیکتاتور نظامی یونان - بر می خیزد و در این راه بازداشت می شود.در دوران بازداشت به وحشیانه ترین شکل ممکن شکنجه می شود و سرانجام در دادگاه به اعدام محکوم می شود. اما به دلیل فشار بین المللی و حمایت مردم کشور های مختلف اعدام نمی شود در نتیجه حکم اعدام او منجر به حبس ابد می شود.آلکوس یک بار از زندان فرار میکند ولی دوباره دستگیر و در شرایط سخت تری زندانی می شود. توصیف های این کتاب درباره زندان انفرادی به گونه ای است که خواننده تمام وحشت و سختی های یک سلول انفرادی را لمس می کند .این در حالی است که نقاط ضعف آلکوس را نیز بیان می کند.


لینک دانلود :


كمكی (4shared)
راز دلم را فقط تو میدانی و دلت
گوشه ای از قلبت پنهان دار دوستت دارم هایم را
*ای عشق*
***M***
     
  
مرد

 
دانلود رمان کوه پنجم



نام کتاب: کوه پنجم
نویسنده: پائولو کوئلیو
مترجم: آرش حجازی
تعداد صفحات: 127
فرمت کتاب: PDF
حجم 759 کیلوبایت
زبان کتاب: فارسی

توضیحات:
همیشه‌ لازم‌ است‌ که‌ آدمی‌ بداند کی‌ یک‌ مرحله‌ از زندگی‌اش‌ تمام‌ شده. اگر بعد با لجاجت‌ به‌ آن‌ چنگ‌ بیندازی، لذت‌ و معنای‌ بقیه‌ی‌ مراحل‌ زندگی‌ات‌ را از دست‌ می‌دهی. بعد خطرش‌ هست‌ که‌ خدا تمام‌ وجودت‌ را به‌ لرزه‌ بیندازد تا سر عقل‌ بیایی. کوه پنجم اثر پائولو کوئلیو، ویسنده‌ی برجسته‌ی برزیلی، داستان سفر روحانی ایلیای نبی است. در هرج و مرج سده‌ی نهم پیش از میلاد، ایزابل، شاهدخت فینیقی و همسر پادشاه اسرائیل، دستور اعدام تمام انبیای بنی‌اسرائیل را صادر می‌کند که حاضر به پرستش خدای بعل نیستند. ایلیای به دستور فرشته‌ی خدا، از اسرائیل می‌گریزد و در شهر کوچکی به نام صرفه در لبنان پناه می‌گیرد و در آن جا، زنی بیوه، عشق و زندگی خود را نثار او می‌کند. اما این عشق تمام هستی او را در بر می‌گیرد. اما او برگزیده شده است تا در آزمون تکان دهنده‌ی ایمان، برناکامی‌های خویش غلبه کند. داستان ایلیا، داستان مقاومت و امید است، و سفری که هرگز از یاد نخواهد رفت. کوه پنجم ادعا می‌کند که نباید فاجعه را یک مجازات دانست، فاجعه‌ مبارزه‌ای است که پیش روی هر انسان قرار می‌گیرد. این داستان از گذشته بر می‌خیزد، اما مضمون آن هرگز کهنه نخواهد شد


دانلود
راز دلم را فقط تو میدانی و دلت
گوشه ای از قلبت پنهان دار دوستت دارم هایم را
*ای عشق*
***M***
     
  
مرد

 
دانلود رمان گروه محکومین



نام رمان: گروه محكومين
نويسنده: فرانتس کافکا
مترجم: حسن قائمیان
تعداد صفحات: 46
فرمت کتاب: PDF
حجم 1.17 مگابایت
زبان کتاب: فارسی

توضيحات:
نویسندگان كمي هستند که برای نخستین بار سبک و فکر و موضوع تازه ای را مطرح مي كنند، به خصوص معنی جدیدی برای زندگی می آورند که پیش از آنها وجود نداشته است. کافکا یکی از هنرمندترین نویسندگانی این دسته به شمار می آید.خواننده ای که با دنیای کافکا سرو کار پیدا می کند، در حالی که خیره شده، به سویش کشیده می شود همین که از آستانه ی دنیایش گذشت، تاثیر آن را در زندگی خود حس می کند و پی می برد که دنیا آنقدر بن بست هم نبوده است. کافکا از دنیایی با ما سخن می گوید که تاریک و در هم پیچیده می نماید، به طوری که در وهله ی اول نمی توانیم با مقیاس های خودمان آن را بسنجیم. رمان محکومین نیز یکی از این گونه کتاب هاست که توسط کافکا نوشته شده است.


دانلود از 4shared
راز دلم را فقط تو میدانی و دلت
گوشه ای از قلبت پنهان دار دوستت دارم هایم را
*ای عشق*
***M***
     
  
مرد

 
دانلود رمان سالار مگس ها



نام رمان: سالار مگس ها
نویسنده: ویلیام گلدینگ
ترجمۀ: حمید رفیعی
تعداد صفحات: 368
فرمت کتاب: PDF
حجم 4.55 مگابایت
زبان کتاب: فارسی

توضیحات:
سالار مگس ها از جمله آثار برجسته کلاسیک جهان است که ویلیام گلدینگ در آن شور و هیجان یک قصه تمثیلی را با قدرت و صداقت توصیف کرده است .داستان ماجرای شگفت آور گروهی پسر بچه است مدرسه ای انگلیسی است که در طی جنگ هسته ای و خانمان سوز عازم منطقه ای امن میشوند ولی سقوط ناگهانی هواپیما آنان را ملزم به اقامت در جزیره ای استوایی میسازد .در آغاز همه چیز به خوبی پیش میرود و آنان بی دغدغه و سبک بال جزیره خوش آب و رنگ و سرسبز را در مینوردند .اما اندک زمانی پس از آن روحیه شرارت بار تندخوی بعضی از پسرها بهشت زمینی را به دوزخی از آتش و خون مبدل میکند و تمامی مظاهر خرد و پاک اندیشی از وجودشان رخت بر میبندد. کشمکش درونی نیروهای متضاد خیر و شر درون مایه داستان را شکل میدهد . سالار مگس ها از جمله آثار برجسته کلاسیک جهان است که ویلیام گلدینگ در آن شور و هیجان یک قصه تمثیلی را با قدرت و صداقت توصیف کرده است.


دانلود از 4shared
راز دلم را فقط تو میدانی و دلت
گوشه ای از قلبت پنهان دار دوستت دارم هایم را
*ای عشق*
***M***
     
  
مرد

 
من
خواب
دیده ام
که تو
تعبیر می شوی
     
  ویرایش شده توسط: joki6   
مرد

 
کتاب آموزش وردپرس از مبتدی تا فوق حرفه‌ ای




آیا همیشه خواسته­اید که یک سوپراستار وبلاگنویسی باشید؟ یا صرفا می­خواهید مسیر حرکت خود، و روش کار را از سایت WordPress.com بیاموزید؟
در هر صورت، آدرس را درست آمده­اید. در ۱۰ سطح سریع از یک وبلاگنویس تازه­کار به یک استاد وبلاگنویسی تبدیل شوید.
موضوعات این کتاب در ۱۰ بخش با عنوان‌های متنوع می‌باشد، شما در این کتاب با نحوه کار کردن با سایت وردپرس و خدمات
اکنون شما همه تنظیمات را انجام داده و برای شروع کار آماده¬اید. حالا زمان آن است که درباره موضوع بلاگتان تصمیم بگیرید.
بلاگنویسی نیاز به تمرکز دارد. شما می¬خواهید در چه زمینه¬ای فعالیت کنید؟ بیایید نگاهی به موضوعات کلی بلاگنویسی بیاندازیم:

* فوتوبلاگها که تقریبا به طور کامل از تصاویر تشکیل یافته­اند و معمولا بر یک موضوع متمرکز هستند: معماری، طبیعت، و غیره.

* بلاگهای مربوط به اخبار و شایعات که اغلب از تصاویر یا ویدئوهایی که در محیط آنلاین یافته اند به همراه محتوای مکتوب جذاب یا قابل­توجه عموم استفاده می­کنند.

* بلاگهای مربوط به غذاها که معمولا شامل دستور­العملهای پخت و تصاویر گام به گام درباره نحوه پخت غذاها (با یا بدون توضیحات) هستند.

* بلاگهای مربوط به حیوانات خانگی که شامل تصاویر، ویدئوها و محتوای مکتوب درباره حیوانات خانگی هستند

* ویدئوبلاگها یا "vlogs" که به طور معمول یادداشتهای ویدئویی هستند که از سراسر جهان گردآوری شده­اند.

* بلاگهای شخصی که می­توانند موضوعات بسیاری داشته باشند، ولی باید روی یکی از عناصر زندگی­تان متمرکز باشند: خانواده­تان، شغلتان، باورهایتان، و غیره.

* و انواع دیگر - پیشگام سرافراز خلق نوع جدیدی از بلاگها باشید!

مترجم : حسین میری
ویراستار : حسین میری
تصویرسایزی : سید محمود بنی هاشمی
حجم فایل : ۴ مگابایت
پسوورد فایل : www.looti.net
نوع فایل : پی دی اف
تعداد صفحات : ۵۸ صفحه
زبان کتاب : فارسی


دانلود کتاب آموزش وردپرس از مبتدی تا فوق حرفه‌ ای ازmediafire



من
خواب
دیده ام
که تو
تعبیر می شوی
     
  ویرایش شده توسط: joki6   
مرد

 
کتاب روح سرگردان



سِر آرتور چارلز کلارک معروف به آرتور سی. کلارک، نویسنده، مخترع و دانشمند بریتانیایی است. رمان علمی-تخیلی بسیار معروف اودیسه فضایی اثر اوست. فیلمی با همین نام بر مبنای این کتاب توسط استنلی کوبریک ساخته شد و جایزه اسکار را برای او و آرتور سی کلارک به ارمغان آورد. او همچنین آخرین عضو بازمانده از گروهی بود که «بزرگان سه گانه علمی-تخیلی» نامیده می‌شد. دو عضو دیگر این مجموعه «رابرت هاینلین» و «آیزاک آسیموف» بودند. وی دارنده ۷ مدرک دکترای افتخاری در رشته‌های مختلف تجربی است که کتاب روح سرگردان نیز از آثار وی میباشد.

نويسنده كتاب : آرتور سی. کلارک
تعداد صفحات : 208
حجم دانلود : 1.8 مگابایت
پسوورد فایل : www.looti.net

دانلود کتاب روح سرگردان ازmediafire


من
خواب
دیده ام
که تو
تعبیر می شوی
     
  ویرایش شده توسط: joki6   
صفحه  صفحه 2 از 4:  « پیشین  1  2  3  4  پسین » 
کامپیوتر

(E-Book) ► دانلود کتاب الکترونیکی

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA