انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
Sexology - سکسولوژی
  
صفحه  صفحه 11 از 19:  « پیشین  1  ...  10  11  12  ...  18  19  پسین »

دانستنیهای مهیج سكسی


مرد

 
بیماری پیرونی
گاهی در اطراف خودمان مردانی را می‌بینیم که افسرده‌اند و وقتی از آنها شرح حال کاملی می‌گیریم، متوجه می‌شویم که مثلا در رابطه زناشویی با همسر خودشان نیز دچار بی ‌میلی شدید هستند و ضمنا از اظهار این مشکل نزد پزشکان نیز پرهیز می‌کنند.

تنها بعد از مشاوره‌های روان است که مشخص می‌شود برخی از این افراد به بیماری خاصی مبتلا هستند که رابطه زناشویی را برای آنها مشکل‌ساز و دردناک کرده است و علت آن هم شاید ضربه و آسیبی باشد که ممکن است در حافظه‌شان جایی نداشته باشد.

نام این بیماری، پیرونی است...

بیماری پیرونی که به «سفتی پلاستیکی آلت» ترجمه شده است،نوعی اختلال در بافت فیبری آلت تناسلی مردان است که به علت رشد پلاک‌های لیفی در بخشی از بافت نرم آلت به وجود می‌آید و 1 تا 4 درصد مردان به این عارضه مبتلا می‌شوند.بیشتر افراد به علت نوع خاصی از درگیری بافت آلت،دچار بروز انحنای آلت به سمت بالا می‌شوند.

این بیماری همچنین نشانگان ناخن خمیده نیز نامیده می‌شود و در نهایت،چون جراحی فرانسوی به نام فرانسوا ژیگو دولاپیرونی در سال 1743 برای اولین بار این بیماری را شرح داد،آن را به نام پیرونی هم می‌نامند.اگرچه کمی انحنای آلت،طبیعی است و بسیاری از نوزادان پسر با این حالت به دنیا می‌آیند و مشکلی هم ندارند،اما هنگامی که این مساله موجب درد و سفتی و بروز ضایعاتی مانند طناب (به نام پلاک) یا انحنای غیرطبیعی آلت در زمان نعوظ یا تحریک ‌شود،می‌گوییم که فرد به بیماری پیرونی دچار شده است.

روند بیماری چگونه است؟

برخلاف تصور،پیرونی فقط موجب انحنا نمی‌شود؛بلکه موجب برجستگی و دندانه‌دار شدن بافت آلت و باریک‌شدگی و کوتاهی آن نیز می‌شود.دردی که در ابتدای بیماری وجود دارد،حدود 12 تا 18 ماه بعد از شروع بیماری از بین می‌رود.اختلال در نعوظ و سفتی آلت در پاسخ به تحریک جهت فعالیت زناشویی به درجات گوناگونی وجود دارد و در مراحل پیشرفته‌تر بیماری بروز می‌یابد و موجب دردناک و مشکل شدن فعالیت زناشویی می‌شود.

اگر چه این بیماری در هر سن و نژادی مشاهده می‌شود،مردان 40 سال به بالای نژاد قفقازی بیشتر به این عارضه دچار می‌شوند.این بیماری نه مسری است و نه خطر بروز سرطان را افزایش می‌دهد.این بیماری فقط مردان را مبتلا می‌کند و فقط محدود به آلت تناسلی است،اگرچه عده چشمگیری از افراد به بیماری بافت همبند در ناحیه دست و به میزان کمتر در پا نیز مبتلا می‌شوند؛مانند بیماری دوپویترن.
احتمال بروز این بیماری به صورت ژنتیکی نیز وجود دارد.

علت این بیماری چیست؟

علت این بیماری هنوز شناخته شده نیست اما تصور بر این است که سابقه ضربه و آسیب به آلت طی فعالیت زناشویی علت عمده بروز چنین عارضه‌ای است؛حتی اگر خود فرد از چنین سابقه‌ای آگاهی نداشته باشد.
اگرچه هنوز تایید شده نیست،گفته می‌شود برخی داروهای فشار خون مانند پروپرانولول نیز ممکن است از عوامل بروز این بیماری باشند.

کدام پزشک، کدام درمان؟

پزشکان مسوول تشخیص و درمان این گونه بیماران،جراحان و متخصصان بیماری کلیه و مجاری ادراری و تناسلی یا اورولوژیست‌ها هستند و پزشکان دیگر کمتر می‌توانند دست به اقدام درمانی،حتی در صورت تشخیص درست بزنند.بدون درمان،حدود 12 تا 13 درصد از بیماران،خود به خود بهبود می‌یابند و 40 تا 50 درصد بدتر شده و بقیه نیز بدون تغییر باقی می‌مانند.بسیاری از روش‌های درمانی با استفاده از مکمل‌های دارویی و ویتامینی مانند ویتامین E آزمایش شده‌اند اما نتایج قطعی نبوده‌اند،اگرچه تاثیرات پراکنده‌ای هم نشان داده‌اند.

ترکیب ویتامین E و کلشیسین هم آثار درمانی و تاخیر در پیشرفت بیماری را نشان داده است.ترکیبات جدیدتر شامل داروهای ضد التهاب است که کما بیش موثر بوده است.از ترکیباتی چون پارا آمینوبنزوات پتاسیم، استیل ال-کارنیتین، پروپیونیل ال-کارنیتین، ال-آرژینین و سیلدنافیل یا وایاگرا و پنتوکسی‌فیلین نیز به طور معمول استفاده می‌شود.اینترفرون آلفا-2ب و فرمول سوپراکسید دیسموتاز نیز با تاثیر مثبت همراه بوده‌اند. تزریق وراپامیل به داخل پلاک‌های فیبروز آلت در برخی بیماران موثر بوده است.

درمان جراحی با تکنیک‌های گوناگون از جمله روش نسبیت Nesbit به ویژه اگر یک جراح با تجربه در زمینه جراحی‌های ترمیمی انجام دهد و پروتزهای آلت نیز به ویژه در موارد پیشرفته موثر واقع می‌شود.

در زمینه طب فیزیکی و وسایل توانبخشی،روش‌های کششی توسط خود بیمار و تعدادی از وسایلی که نیروی طولی ایجاد می‌کنند و همچنین استفاده از وسایلی مانند وکیوم یا پمپ آلت برای اصلاح اختلال نعوظ در دست تحقیق و بررسی است.

در پایان باید گفت که بیماری پیرونی،یک بیماری جسمی است اما بر روان فرد بیمار تاثیر بسیاری می‌گذارد و باید به یاد داشته باشیم که مشاوره روانی برای این‌گونه افراد که شاید با همسر و پزشک‌شان هم در این باره صحبت نمی‌کنند،لازم و ضروری است.

تازه‌های درمان بیماری

مبتلایان به بیماری پیرونی می‌توانند امیدوار باشند که به زودی نوعی درمان غیر تهاجمی برای آنها به بازار می‌آید.این دارو که زیافلکس نام دارد در محل ضایعه تزریق می‌شود.مطالعات درباره 120 بیمار در 11 دانشکده پزشکی ایالات متحده انجام شده و بیماران پس از درمان به مدت 36 هفته مورد پایش قرار گرفتند.این بیماران همگی دچار خم ‌شدگی‌های معادل 30 تا 90 درجه در جسم آلت تناسلی بودند.در این بیماران،داروی زیافلکس در درون پلاک ضایعه تزریق شد،به طوری که هر بیمار دو بار در هفته و هر شش هفته یک بار برای سه دوره تحت تزریق کلاژناز قرار گرفت.
به این ترتیب هر بیمار شش تزریق از زیافلکس دریافت کرد.

در نهایت بیماران بهبود قابل توجهی در میزان خم‌شدگی آلت تناسلی را تجربه کردند که گاهی به حدود 60 درجه می رسید. با توجه به اینکه حدود یک میلیون مرد به بیماری پیرونی مبتلا بوده و از عوارض آن در رنج هستند،امید ‌می‌رود که داروی زیافلکس در آینده‌ای نه چندان دور به عنوان یک گزینه درمانی ایده‌آل برای این بیماری مصارف زیادی پیدا کند.دکتر توماس وگمن می‌گوید: «مهم‌ترین بخش از کار آزمایی‌های انجام شده،بررسی میزان رضایت بیماران،پیش و پس از تزریق داروی زیافلکس و اثر آن در عملکرد زناشویی آنها بود و خوشبختانه کارآزمایی‌ها نشان دادند که اثر این دارو نسبت به دارونما در بهبود عملکرد زناشویی و افزایش رضایت بیماران،بسیار چشمگیر است.»

پزشکان معتقدند که این دارو نه تنها برای بیماری پیرونی،بلکه برای بیماری‌های دیگری همچون دوپویترن و کپسولیت چسبنده (شانه منجمد) نیز می‌تواند گزینه درمانی مناسب و با تهاجم اندکی را پیش رو قرار دهد.به نظر می‌رسد پس از تزریق دارو در محل هریک از ضایعات مزبور،ماساژ منظم محل تزریق می‌تواند اثربخشی درمان را افزایش دهد.
     
  
مرد

 
خیلی از مردم نگرش فقط ما امریكاییها را با فرانسویها یا ایتالیاییها درباره آمیزش و سكس با غیر از همسران قانونی خودمان مقایسه می كنند. آیا میشود به این موضوع از دید وسیعتری نگریست؟

در 84 درصد فرهنگهای دنیا، مردها اجازه دارند بیش از یك زن بگیرند. و اگر ثروتمند هم باشند و از عهده جسمی آن و مخارجش نیز برآیند میتوانند هر چند تا زن كه بخواهند بگیرند. مردان حتی بی خانمان آفریقای جنوبی «چند- زنه» هستند و از قضا اگر مردی فره مند، كاریزماتیك، بوده و به اندازه كافی ثروتمند و نیز خیّر باشد و بتواند بیش از یك زن بگیرد همه او را تحسین میكنند. وقتی من بخاطر تحقیقات با قبیله ناواجو در نیومكزیكو زندگی می كردم در میانشان چند تا مرد بودند كه دو یا سه و یا حتی چهار زن داشتند. در این فرهنگ، همسر اول معمولاً قدرتمند ترین و اصلی ترین همسر یا سوگلی است. غالباً وی ممرِّ معاش بهتری دارد، از موقعیّت بالاتری برخوردار می باشد و سه زن دیگر در ذیل او از اهمیت های دوم، سوم، و چهارم بر خوردارند.

آیا اینگونه سامان از سیاست منزل، چند – زنی، منجر به آشفتگی و در هم آمیختگی آمیزشی و سكسی نمیشود؟

آه، این كار كاملاً منظم بوده، آئین، ترتیب و قاعده خاصّ خود را داراست. هر فرهنگی در دنیا برنامه آمیزش و سكس قاعده مند و خاصّ بخود را دارد. در هر فرهنگ سلسله قوانینی سازگار راجع به اینكه با چه كسی می توان خوابید و با چه كسی اجازه نداری بخوابی وجود دارد. فكر می كنم این اولین اختراع بشر بود: وضع قوانینی كه فرد با چه كسی میتواند/نمیتواند بخوابد.

خیلی از امریكاییها شدیداً از فرهنگشان بدلیل وابستگی ها و ثقل دینی و تقوی مدارانه اش انتقاد می كنند. این وضع را چطور با دیگر فرهنگهای جهان مقایسه می كنید؟

در بین آلیتی ها، در جزایر پلینزی، یك روز در سال است كه شما اجازه دارید هر همسری بخواهید انتخاب كنید، با او بروید پیك نیك و عشق بازی كنید. آنها یك روز تعطیل را برای جدا شدن از روابط سكسی روزمره و كسالت بار خود اختصاص داده اند. ما این رسم را نداریم. اما هر فرهنگی حرمتهای جنسی خود را دارد. خیلی از فرهنگها حتی راجع به همجنس بازی حرفی نمی زنند و تابوست یا در جوامع سنتی اغلب این را حرام میدانند. یك گروه از مردم آمازون، مهیناكوها، زنی كه پریود باشد را بشدت كثیف می پندارند. در پندار آنها زن پریود حتی می تواند شما را بكشد، پس وقتی پریود آغاز میشود حق ندارد به غذا و لوازم آشپزخانه دست بزند. او مجبور است از قبیله اش دوری كند و در كلبه ای كه مخصوص این مواقع درست كرده اند این چند روز را تنها بسر برد.

ما معمولاً هر روزه شاهد تبلیغات تلویزیونی راجع به جزئیات پریود خانمها هستیم.

بله، و ما حتی در هنگامیكه پریود هستیم عشق بازی نیز می كنیم. حتی اگر این كار را نكنیم پریود یك زن را نشانه سمی بودن یا آلوده بودن آن زن تلقی نمیكنیم. ولی برخی از جوامع آمیزش را قبل از رفتن به یك مسافرت مهم و در جشن های خاص خود حرام میدانند. در دیگر جاهای دنیا انواع دیگری از حرمتهای زنا با محارم وجود دارد. در خیلی از فرهنگها شما با كسی كه از یك قبیله خاص باشد یا از نسب شما نباشد یا رابطه فرهنگی اش با شما متفاوت باشد نمی توانید ارتباط داشته باشید. امریكاییها اكثراً همخوابی با محارم را گناه میدانند. اما هیچ جا مثل گناهی كه اهالی ناواجو نسبت به زنا با محارم توسیع میدهند نیست. یعنی شما حتی با كسی كه از قبیله شما نباشد حق نداری رابطه داشته باشی.

قبیله ناواجو تا چه حد بزرگ است؟ آیا این مثل اینست كه شما حق ندارید با پسر/دختر عمه، دایی، خاله و عموی خود آمیزش داشته باشی؟

خوب، یك قبیله گروهی از خویشاوندان هستند. اما این بیشتر مثل اینست كه بگویی در هر بلوك شهر نیویورك شما با هر كسی كه در طرف دیگر خیابان زندگی می كند میتوانی رابطه داشته باشی نه با كسی كه در طرف خودت زندگی می كند.

در اینجا هر كسی این گفته كلینتون را شنیده كه: "«آمیزش دهانی» سكس و بنابراین زنا نیست." وی را مسخره می كند. آیا در سراسر جهان تعریف زنا كاملاً با جاهای دیگر متفاوت است؟

تعریف زنا در سراسر جهان به یك شكل نیست. قبایل لوزیها در آفریقای غربی معتقدند كه دادن آبجو به یك زن توسّط یك مرد و یا حمل آبجو به جنگل نوعی زناست.

آیا مخمصه كلینتون می تواند نشانه ای باشد برای سرنوشتی كه زین پس قرار است تا برای دیگر مردان مهم پیش آید؟ آیا برای مردان قدرتمند امریكا آن سبو بشكست و آن پیاله بریخت؟

امریكاییها عادت دارند مردان را به توپ ببندند. با افزایش قدرت اقتصادی زنان امّا در طی این قرن، ما شاهد تغییر واقعی در به كنترل در آمدن روابط سكسی مردان و در عوض بیان و بروز هر چه بیشتر روابط سكسی زنان بوده و بطور صعودی هستیم. واژه زناكار در آداب ارتودكس غرب صرفاً شامل زنی میشد كه معشوق داشته باشد. معمولاُ این مردها بودند كه اجازه داشتند معشوقه های چندی داشته باشند. امّا با افزایش قدرت اقتصادی زنان همان قانون و قضاوت برای هر دو جنس (زن و مرد) اجرا میشود، كما اینكه شاهدیم.

به نظر میرسد حرفت به معنای آنست كه از یك مرد برتر، آلفا، مثلاً رئیس جمهور، درخواست شود كه كیفیّت و تنوّع زندگی سكسی اش را هم سطح یك مدیر كل كند. آیا واقعاً رفتار جنسی را میتوان دموكراتیزه نمود؟

بین مقام و سكس رابطه و پیوند شیمیایی، تستسترونی، وجود دارد. این هورمون تستسترون را اگر به یك پرندة نر، میمون یا حتی یك ماهی تزریق كنید آن حیوان تقلّا می كند تا تسلط خود را بر همنوعانش بهر نحوی كه ممكن است نشان بدهد. انگیزه و موتور یك مرد برای دسترسی به عُلوّ رتبه و مقام بستگی به میزان تستسترون در خون وی دارد و مردان 10 برابر زنان این مقدار هورمون را در خود دارند. میزان زیاد تستسترون در یك مرد با سه نشانه همراه است: داشتن مقام و مسند بالا، خطر پذیری، و تمایلات شدید جنسی. معمولاً مردهائی كه مقام و نفوذ بالائی دارند فرصت های سكسی بیشتری را نسبت به دیگر مردها كه در حد متوسّط و یا پایینتر هستند بدست می آورند و معمولاُ اینگونه افراد از این فرصتها كمال استفاده را نیز می برند.

زنان، بطور جهانی، نیز در سراسر دنیا و در نژادها و فرهنگهای مختلف به اینگونه مردان علاقه بیشتری نشان میدهند. كلینتون احتمالاً حد بالائی از تستسترون را در طول زندگی اش داشته است. اما جالب است اینرا نیز بدانید كه میزان تستسترون در خون وقتی كه شما در رقابتی برنده می شوید و یا مشكلی را با موفقیت حل می كنید بالا میرود و در اینجا شما مردان را مشاهده می كنید كه میل به پیروز شدن هر چه بیشتر دارند.

باری، اگر از مردی كه واجد مسند و قدرت بالائی است و بنابراین به میزان زیادی تستسترون در خون خود دارد و قهراً همیشه دوست دخترهایی را داشته است كه خودشان را به وی می چسبانند آنهم نه فقط برای ارضاءِ غریزة جنسی وی، توقّع زیادی داشته باشید آنگاه گوئی شما از او خواسته اید كه از طبیعت انسانی خویش پا فراتر بنهد. در حقیقت از نقطه نظر داروینی، از آن مرد می خواهید كه به كمتر قناعت كند.

هیلاری كلینتون چند ویژگی مهم مثل وفاداری و زیركی كه خیلی از مردان قدرتمند در جستجوی آن هستند را داراست. و بیل – اگر واقعاً سر وسری جدی و یا همخوابی با مونیكا داشته – به نظر میرسد كه جمع بندی و قضاوت خیلی نادرستی از اوضاع خود و خانواده اش داشته است.

در بعضی از جوامع ممكن است شما تمایل به داشتن سه یا چهار همسر داشته باشید كه سر به راه و جوان باشند و با زن اولتان نیز چشم و همچشمی نداشته و با او بسازند. بنابراین شما طبعاً نمی خواهید كه دوست دختر آنچنان باهوشی داشته باشید كه سیاستمدار هم باشد و مایه دردسر.

پس به نظر بعضی از جوامع مونیكا می توانست همسر رومانتیك و ایده آلی برای كلینتون باشد؟

بله، مطلقاً. در یك جامعه متفاوت بیل میتوانست مونیكا را بعنوان همسر دوّم به منزل آورد كه بتدریج جا و نقش خود را در آنجا باز كند بدون اینكه موقعیت و قدرت همسر اول را به خطر اندازد. همسر دوم مقام و موقعیّت همسر اول را نخواهد داشت، بلكه تنها مأوای مرد میشود برای ارضاء غریزه جنسی اش. در جوامع چند همسری اگر دختری توجه یك مرد قدرتمند را به خود جلب كند، پدر آن دختر خوشحال میشود. اما در چنین جوامعی، مثل ما، پدر خانواده ناراضی و عصبانی میشود چون دخترش فقط وقت خود را تلف می كند. بنابراین در جامعه ای دیگر، مونیكا می توانست انتخاب خیلی خوبی باشد.

و در جامعه ما؟

مونیكا نمی تواند انتخاب خوبی باشد. اما شخصی مثل «كامیلا پاركر باولز، معشوقه پرنس چارلز» انتخاب مناسبتری است چون از درایت و فهم سیاسی برخوردار است و حضورش در كنار این مرد مهم كمتر جلب توجّه می كند. چنین زنی راه نمیفتد اینطرف و آنطرف در مورد روابطش با چارلز بلبل زبانی كند آنهم با هر كسی. كامیلا گر چه جوان نیست امّا واجد پیچیده گیها و فطانتهائی است كه این دختر ساده لوح (مونیكا) ابداً نداشت.

«آمیزش دهانی» در طول این رسوائی متحمّل ضربات سختی شد. اما مردی كه میان آمیزش و سكس تفاوت قائل است، شاید دلیلی نبیند كه «آمیزش دهانی» خود را با زنی «زنا» بداند زیرا بدین طریق او نمی تواند پدر كودكی بشود...

در این موضوع شكی نیست. این نوع دیگری از آمیزش است، اگر چه سكس با ابزار كامل آن نباشد. مرد در اینجا خود و همسر و خانواده از قبل تشكیل شده اش را حفظ میكند. در ضمن، معشوقه او چون حامله نمی شود بنابراین برای ممر معاش فرزندش تقاضائی از او نخواهد داشت؛ امكاناتی كه در واقع برای بچه های همسر قانونی و اول آن مرد است.

در كتاب "آناتومی عشق" شما عشق را به سه نوع تقسیم می كنید: شهوت، شیفتگی، و وابستگی. آیا این سه احساس واقعاً سه مقوله جدا از هم میباشند؟


«شهوت»، یا غریزه ارضاء جنسی، مربوط است به میزان تستسترون در مغز.«شیفتگی»، یا عشق داغ. این بهجت و رضامندی مربوط است به میزان دوپامین و نوراپینفرین كه بنوبه خود محركهای طبیعی هستند. به احتمال خیلی زیاد در مونیكا پدیده شیفتگی ظاهر شده بود؛ چشمانی كه برق میزد، صورتی كه هاله وار می درخشید و لبخندی باز داشت و نیازی مبرم برای صحبت كردن راجع به شخصی كه مثلاً سه ساعت در صف مدعوین منتظر میماند تا بلكه محبوب خود را از نزدیك ملاقات كرده و در نزد نگاه همگان او را به آغوش كشد. در اینجا با مغزی طرفیم كه با دوپامین مغلوب شده است.

«وابستگی»، یا احساس آرامش و امنیتی كه شما با داشتن رابطه طولانی با همسر نسبتاً دائمیتان به دست میاورید و مربوط است به میزان مواد شیمیایی مختلف در خون؛ عمدتاً بواسطه هورمونهائی چون اكسیتوسین و واسوپرسین.

من حدس می زنم كه بیل و هیلاری «وابستگی» شدیدی به هم داشته باشند. این شاید تلاش دونفره و تیمی آنهاست برای مدت زمان طولانی. و احتمالاً تنها محدود به رابطه جنسی نشود، اما پیوندی است محكم كه در زمان فشار های عصبی و ناراحتی به كمكشان می آید.

پس، از نقطه نظر بیل، داشتن رابطه جنسی با هیلاری برایش پیوندی شیمیائی مركب از تستسترون و اكسیتوسین است در حالیكه رابطه جنسی اش با مونیكا نوشابه ای مركب از تستسترون و دوپامین بوده است ...؟!

بله، در اینجا هر تركیبی امكان دارد. غریزه جنسی بیل ممكن است در رابطه با وابستگی او به هیلاری تحریك بشود. اگر با مونیكا هم رابطه ای داشته است شاید شیفتگی همراه با رابطه جنسی بوده است. و با پوآلا جونز، معشوقه دیگرش، اگر واقعاً رابطه ای مابینشان بوده، شاید رابطه جنسی آنی و زودگذری بوده است.

بهر حال، در طی تكامل بشر؛ این سه نوع احساس ــ شهوت، شیفتگی، و وابستگی ــ هر چه بیشتر و بهتر از یكدیگر مجزّا و جدا گشته اند. كه یكی از تبعاتش همین است كه مغز ما در طی تكامل به این شكل متحول شده كه در یك زمان، به بیش از یك معشوق/همسر عشق بورزد و در واقع چندین نفر، و نه صرفاً یكی، را دوست بدارد. مغز و ذهن بشر كه برای زندگی مدرن امریكایی یا غیر آن تكامل نیافته است. بخصوص، مغز هنوز به درستی برای زندگی در جام شیشه ای ــ مثل زندگی رئیس جمهور كه هر كسی بتواند آنرا تماشا كند ــ تحول نیافته است.
     
  

 

  • منظور از "حیات جنسی" و "تمایلات جنسی" چیست؟
  • بدن شما از نظر جنسی چگونه کار می کند؟
  • حیات جنسی سالم و نرمال به چه می گویند؟
  • بدن شما حین فعالیت های جنسی
  • صحبت هایی درمورد تمایلات جنسی و حیات جنسی شما




منظور از "حیات جنسی" و "تمایلات جنسی" چیست؟


تمایلات جنسی معرف احساسات و خصوصیات فیزیکی است که هویت شما را بعنوان یک مرد یا زن شکل می دهد. موارد مختلفی بر جنسیت شما تاثیر می گذارند، از جمله:

  • ساختار ژنتیکی شما
  • تجربیات جنسی شخصی
  • عقاید و باورهای مذهبی و فرهنگی
  • هورمون ها

از آنجا که این تاثیرات در افراد مختلف کاملاً متفاوت است، تعریف دقیق تمایلات جنسی برای هر کدام از ما کمی دشوار است. تمایلات جنسی شما نقش موثری در عمل ها و عکس العمل های شما با دیگران دارد. این تمایلات جنسی است که تا حدود زیادی هویت و رفتارهای اجتماعی شما را تعیین می کند. اینکه بخواهید به دیگران احساس نزدیکی کنید و به آنها علاقه مند شوید جزئی از تمایلات جنسی شما را تشکیل میدهد.


سرطان می تواند بر احساس شما نسبت به خودتان بعنوان یک مرد یا زن تاثیر بگذارد. بعبارت دیگر، بر تمایلات جنسی شما تاثیر می گذارد. برخی از افراد سرطانی اذعان می دارند که بیماری آنها سبب می شود که خود را از مردها و یا زنان عادی کمتر بدانند. قابل درک است که کنار آمدن با این مسئله کاری بسیار دشوار است.


اکثر مردم وقتی می خواهند در مورد "حیات جنسی" خود صحبت کنند، درمورد فعل واقعی برقراری رابطه ی جنسی خود حرف می زنند. اما باید بدانید که حیات جنسی شما فقط در مورد روابط جنسیتان نیست و احساس شما نسبت به خودتان و تمایلات جنسیتان را نیز شامل می شود.اما سرطان بر همه ی این مسائل تاثیر می گذارد، و باعث می شود که فرد بسیار سخت به شریک جنسی خود حین برقراری رابطه ی جنسی واکنش دهد.

خوب است به خاطر بیاوریم که همه ی ما از یکدیگر متفاوت هستیم. هیچ دیدگاه و احساس درست یا غلطی در مورد تمایلات و حیات جنسی شما وجود ندارد. تمایلات جنسی شما ممکن است تغییر کنند و کم و زیاد شوند. برای همه ی ما پیش می آید که زمانهایی آنقدر اعتماد به نفس نداشته باشیم که بتوانیم به احساس دیگران نسبت به خودمان پاسخ دهیم و در روابط جنسی شرکت کنیم. این به آن معنا نیست که این احساس در ما همیشگی خواهد بود و هیچگاه از بین نخواهد رفت. راه های زیادی برای تغییر این احساسات وجود دارد تا فرد بتواند راحت تر با اطرافیان خود برخورد داشته باشد.

بدن شما از نظر جنسی چگونه کار می کند؟

در این قسمت می خواهیم برایتان آشکار کنیم که اندام های جنسی شما چگونه کار می کنند و کدام قسمت های بدن به تحریکات جنسی واکنش می دهند. ابتلا به سرطان ممکن است گاهی در اندام های جنسی فرد و واکنش و احساس فرد به رابطه ی جنسی تغییراتی ایجاد کند. کنار آمدن با این مسئله بسیار گیج کننده و دشوار است. از اینرو در این قسمت می خواهیم فعالیت طبیعی بدن را برایتان شرح دهیم تا افراد مبتلا به سرطان بتوانند متوجه تغییرات ایجاد شده در خود شوند. اطلاعات زیر را بررسی می کنیم:

  • زن ها و رابطه ی جنسی
  • مردها و رابطه ی جنسی
  • حین فعالیت جنسی چه اتفاقی برای بدن می افتد

زن ها و رابطه ی جنسی :

اندام های جنسی و تناسلی خانم ها عبارتند از :

  • مهبل، فرج و چوچوله
  • گردنه، رحم و تخمدان ها
  • مجرای پیشاب و مقعد
  • سایر ساختارها و اندام های مهم

هورمون های جنسی زنانه نیز در تمایلات و حیات جنسی خانم ها نقش موثری دارند که در زیر اطلاعات مربوط به آنها آورده شده است.

مهبل، فرج و چوچوله :

مهبل گذرگاهی است که از گردنه به فرج ختم می شود. گردنه در انتهای رحم قرار دارد. فرج نیز از بیرون بدن کاملاً پیداست و زبانه های پوستی را در دهانه ی مهبل شکل میدهد. زبانه های خارجی که لب بزرگ فرج زبانه های داخلی، لب کوچک فرج نامیده می شوند. چوچوله در بالای لب کوچک قرار دارد با لمس کردن بسیار حساس است و قسمت اعظم لذت جنسی خانم ها از این قسمت حاصل می شود.

گردنه، رحم و تخمدان ها :

این اندام ها در داخل بدن زن وجود دارند و سیستم تناسلی او را تشکیل می دهد. گردنه به گردن رحم اطلاق می شود که دهانه ی بین مهبل و رحم است. دو تخمدان وجود دارد که هر کدام در یک طرق رحم قرار گرفته است. رحم که گلابی شکل است، محل نگهداری جنین حین حاملگی است. در زنان بارور، تخمدانها هر ماه یک تخم تولید میکنند. اگر تخمک زن با اسپرم مرد بارور نگردد، درنتیجه آستر ضخیم رحم از طریق دهانه مهبل خونریزی میکند که به آن عادت ماهیانه اطلاق می شود. زنان از سن بلوغ (بدو شروع عادت ماهیانه) تا زمان یائسگی (زمانی که عادت ماهیانه متوقف میشود) قدرت باروری دارند. هر تخمدان به وسیله ی یک لوله که لوله فالوپ یا شیپور رحمی نامیده می شود به رحم متصل است. این تخمدان ها هستند که هورمون های جنسی زنانه مثل استروژن و پروژسترون، و میزان کمی از هورمون های مردانه مثل آندروژن را در خانم ها تولید میکند.

مجرای پیشاب و مقعد :

دقیقاً پایین چوچوله، نزدیک دهانه ی مهبل، مجرای پیشاب قرار گرفته است و از این قسمت ادرار خارج می شود. بین دهانه ی مهبل و دهانه ی مقعد قسمتی از پوست است که محل عجان نامیده می شود. حین تجربه ی ارگاسم، ماهیچه های این ناحیه سفت می شود.

سایر ساختارها و اندام های مهم :

این اندام ها شامل سینه ها و نوک سینه هاست که معمولاً حین عمل جنسی بزرگ تر و سخت تر می شود. ناحیه ی سیاه اطراف نوک سینه نیز ممکن است در این زمان بزرگتر شود. کفل، گردن، داخل رانها و نواحی شکمی نیز حین انجام عمل جنسی نسبت به لمس شدن بسیار حساسند. این قسمت ها معمولاً نواحی شهوت زا نامیده می شوند اما این مسئله در افراد مختلف، متفاوت است.

هورمون های جنسی زنانه :

این هورمون ها عبارتند از :

  • استروژن
  • پروژسترون
  • آندروژن

استروژن در تخمدان ها ساخته می شود و مهبل را مرطوب و قابل کشیده و گشاد شدن نگاه می دارد. این سیستم طبیعی پاک و لیز کننده برای سلامت نگاه داشتن و حفط مهبل از عفونت ها بسیار مهم است. زمانی که فرد از نظر جنسی تحریک میشود، سلول های آستر مهبل قطرات مایعی ترشح می کند که مهبل را خیس نگاه می دارد.اگر میزان استروژن بدن فرد کم باشد، مهبل خشک شده و قادر به باز شدن نخواهد بود. این در زنان یائسه مسئله ای متداول است. خشکی مهبل بسیار ناخوشایند بوده و عمل جنسی را دردناک می کند.

پروژسترون نیز در تخمدان ساخته می شود و به طرق مختلفی بر بدن زن تاثیر میگذارد. مهمترین عملکرد آن آماده کردن رحم برای دریافت و رشد دادن تخم باروری است. همچنین عمل نگهداری رحم حین بارداری را نیز بر عهده دارد.آندروژن یکی از هورمون های جنسی مردانه است که در بیضه ساخته می شود. اما خانم ها نیز میزان کمی از این هورمون را تولید می کنند. این همان هورمون هایی است که باعث می شود زن ها رابطه ی جنسی طلب کنند و به عبارت دیگر همان شور و شهوت جنسی در زن است.

در خانم ها این هورمون در غده فوق کلیوی (که در بالای هر کلیه قرار گرفته است) و تخمدانها ایجاد می شود. گرچه پس از یائسگی تخمدان ها دست از ساختن آندروژن برمی دارند، اما غدد فوق کلیوی آنقدر از این هورمون می سازند تا شور جنسی زن دچار اختلال نشود.تحقیقات اخیر ابراز می دارد که عوامل مؤثر در شور جنسی خانم ها بسیار پیچیده هستند. رابطه ی بین علاقه ی جنسی زن و سطح هورمون های او به نظر می رسد که مثل مردها اهمیت ندارد.

مردها و رابطه ی جنسی :

اندام ها و ساختارهای جنسی مرد عبارتند از :

  • آلت رجولیت و بیضه
  • غده پروستات
  • سایر اندام ها و ساختارهای مردانه

هورمون های جنسی مردانه نیز در تمایلات و حیات جنسی آقایون نقش موثری دارند که در زیر اطلاعات مربوط به آنها آورده شده است.

آلت رجولیت و بیضه :

آلت رجولیت قسمتی در داخل و قسمتی در خارج از بدن است و از بافت های مختلفی تشکیل شده است که شامل پوست، ماهیچه، رگ های خونی، و اعصاب می شود. مجرای پیشاب در داخل آلت رجولیت قرار گرفته است که ادرار و مایع منی از این لوله روان شده و سرانجام از شکاف کوچکی که در انتهای آن قرار گرفته خارج می شود.

معمولاً انتهای آلت رجولیت "سر" آن نامیده می شود و با پوست ختنه گاه پوشیده شده است. اما برخی مردها طی عمل جراحی که ختنه نامیده می شود این قسمت را جدا میکنند. این عمل معمولاً در کودکی انجام می گیرد، اما در سنین بزرگسالی نیز قادر به انجام است.

در اکثر مردها لبه ی سر آلت حساس ترین قسمت است. پوست بیضه، کیسه پوستی است که در زیر آلت رجولیت آویزان است و دو بیضه را در بر دارد. بیضه ها جزئی از سیستم تناسلی مرد به شمار می رود. از شروع سن بلوغ، بیضه ها اسپرم تولید می کنند که تخم ها زنانه را بارور میکند. بیضه کار تولید هورمون مردانه، تستوسترون، را بر عهده دارد.

غده پروستات :

پروستات غده ی کوچکی به اندازه ی یک گردو است و قسمت بالایی لوله ی حامل ادرار را که مجرای پیشاب نامیده می شود، را احاطه کرده است. همان لوله کار حمل مایع منی را نیز بر عهده دارد. پروستات مایع غلیظ و شفافی تولید میکند که قسمت عمده ی مایع منی را تشکیل می دهد.رشد و عملکرد غده پروستات به هورمون جنسی مردانه یعنی تستوسترون که در بیضه های تولید می شود بستگی دارد.

سایر اندام های جنسی مردانه :

نواحی مقعد، قفسه سینه و نوک سینه های مرد نیز حین عمل جنسی حساس میشوند. مردها نیز همانند زنها متفاوت هستند و ممکن است در هر فرد قسمت بخصوصی از بدن حساس باشد.

هورمون های جنسی مردانه :

تستوسترون عمده ترین هورمون جنسی در مردان است که در بیضه ها ساخته میشود. این هورمون به وجود آورنده خصوصیات مردانه زیر است:

  • صدای کلفت
  • رشد موهای بدن
  • رشد ماهیچه ها
  • قابلیت نعوظ
  • شور و شهوت جنسی

حیات جنسی سالم و طبیعی به چه می گویند؟


اگر قرار بر این بود که هر آنچه در فیلم ها و کتاب ها می بینیم و می خوانیم را باور کنیم، هر روز روابط جنسی لذت بخش تری را تجربه می کردیم. اگر دوست ندارید درمورد علایق و لذتهای جنسی خود صحبت کنید، ممکن است از اینکه حیات جنسیتان طبیعی باشد تعجب کنید. البته حیات زندگی نرمال برای افراد مختلف متفاوت است و شامل موارد زیر می باشد:

  • آنچه به شما و شریک جنسیتان لذت می دهد.
  • برقراری رابطه ی جنسی 5 بار در هفته یا یکبار در ماه یا کمتر.
  • در آغوش گرفتن، نوازش کردن و کنار هم خوابیدن بدون اینکه نیازی برای ادامه رابطه ی جنسی باشد.
  • کم میل شدن به رابطه ی جنسی در برخی دوره های زندگی—که ممکن است بنابر استرس هایی مثل بیماری، نگرانی ای مالی یا بر هم خوردن رابطه ایجاد شود.

این لیست می تواند موارد بی شمار دیگری را نیز شامل شود. در واقع این مسائل به خود شخص برمی گردد و برای افراد مختلف متفاوت است. برخی بیش از دیگران دوست دارند رابطه ی جنسی داشته باشند. مردها تصور می کنند باید هر لحظه که شریک جنسیشان میل به رابطه ی جنسی داشت، بتوانند تحریک شوند و نعوظ داشته باشند. برخی زن ها از اینکه نتوانند در هر عمل جنسی ارگاسم شوند، احساس ناتوانی می کنند. اما همه ی این موارد تا زمانی که فرد از تمایلات و حیات جنسی خود احساس رضایت می کند، اهمیتی ندارند.

اگر در رابطه ای هستید و شما و شریک جنسیتان از حیات جنسی خود احساس راحتی می کنید، پس به خود اطمینان دهید که همه چیز برای شما دو نفر طبیعی و نرمال است. همین که می دانید کسی هست که دوستتان بدارد و در مواقع تنهایی کنارتان باشد، کافی است.

بدن شما حین فعالیت های جنسی :

هم خانم ها و هم آقایون، حین انجام عمل جنسی، تغییرات فیزیکی، ذهنی، و احساسی بسیاری را متحمل می شوند. متخصصین آنرا چهار مرحله فعالیت جنسی یا چرخه ی جنسی می خوانند. تغییرات احساسی و ذهنی مسائلی بسیار شخصی هستند که هر کدام از ما به طریقی متفاوت به آنها واکنش می دهیم. اما اصلی ترین تغییرات فیزیکی تقریباً در همه ی ما یکسان است.

اولین مرحله همان احساس نیاز به انجام عمل جنسی است که به آن شور و شهوت جنسی گفته می شود. این احساس می تواند از چند دقیقه تا چند ساعت به طول انجامد. ممکن است شما هر روز به فعالیت جنسی نیاز داشته باشید یا در ماه فقط یکبار این احساس را پیدا کنید. مرحله دوم انگیختگی و تحریک است، که بدن شما شروع به واکنش دادن به میل جنسی شما می کند.

در خانم ها این اتفاق به صورتی می افتد که مهبل شروع به ترشح می کند، نوک سینه ها سخت می شود، و خون در سینه ها و چوچوله پر می شود که باعث بزرگتر و متورم شدن آنها می شود. در مردها، خون در آلت جنسی آنها پر می شود و باعث می شود که نعوظ صورت گیرد. به علت فوران و افزایش خون در بدن، ضربان قلب و تنفس در هر دو جنسیت افزایش می یابد و دستگاه تناسلی آنها قرمزتر می شود.

مرحله ی بعدی ارگاسم می باشد که اوج لذت جنسی است. این مرحله کوتاهترین مراحل فعالیت جنسی به شمار می رود. طی این مرحله فرد در سرتاسر بدن خود احساس گرما خواهد کرد. در این زمان برخی از عضلات بدن از جمله عضلات مقعد و لگن، منقبض می شوند. جالب توجه است که همه در کلیه ی فعالیت های جنسی خود به این مرحله نمی رسند، اما تجربه ای بسیار لذت بخش و خوشایند است.

مرحله ی آخر، مرحله ی بازگشت است که طی آن بدن به حالت عادی خود باز میگردد. آلت رجولیت مرد صاف شده و به اندازه و رنگ اولیه ی خود برمی گردد. سینه ها، نوک سینه ها، چوچوله، و مهبل زنانه نیز به حالت و اندازه ی طبیعی خود باز می گردد. ضربان قلب و تنفس فرد نیز به حالت عادی برمی گردد.

طی مرحله بازگشت مرد دیگر نمی تواند ارگاسم شود. مدت زمان این مرحله بستگی به سن فرد دارد، برای مردهای جوانتر این مرحله بیش از چند دقیقه طول نمی کشد، اما در افراد سالخورده یا بیمار ممکن است ساعت ها یا روزها طول بکشد تا فرد دوباره قابلیت ارگاسم پیدا کند. این مرحله مقاومت نامیده می شود. زن ها چنین مرحله ای ندارند می توانند پشت سر هم ارگاسم داشته باشند.

طی واکنشات بدن شما حین انجام عمل جنسی در این چهار مرحله، تغییرات بسیاری ممکن است در شما اتفاق افتد. برخی از این تغییرات عبارتند از:

  • خستگی
  • احساس بیماری
  • درد
  • مشکلات روده
  • تشریح لگن یا نواحی تناسلی
  • حالت فکری—افسردگی، استرس، ترس، عصبانیت، و اضطراب
  • عوارض جانبی برخی داروها مثل شیمی درمانی، داروهای فشار خون، الکل، نیکوتین، مسکن ها و ...
  • عدم توازن هورمونی بدن
  • مشکلات اعصاب یا رگ های خونی در سیستم تناسلی
  • مشکلات شخصی مثل نگرانی های مالی، کاری، یا مشکلات رابطه ای



بسیاری از این مشکلات زمانی که فرد مبتلا به سرطان باشد ممکن است پیش آید که باعث می شود فرد نتواند به میزان کافی از عمل جنسی لذت ببرد. کنار آمدن با این مشکلات و ناتوانی ها بسیار دشوار است.

صحبت هایی در مورد تمایلات و حیات جنسی شما :

صحبت کردن در مورد تمایلات و حیات جنسی برای بعضی افراد کمی مشکل است چون به نظر آنها این مسائل کاملاً شخصی و خصوصی است. اما اگر در خود مشکلی مشاهده می کنید، خوب است که حداقل با صمیمی ترین دوست خود یا شریک جنسیتان این موضوع را مطرح کنید. اگر راغب به انجام این کار نیستید، و در حال حاضر تمایلی برای برقراری رابطه ی جنسی با شریک جنسیتان ندارید و یا در خود مشکلی مشاهده می کنید، ممکن است برای شریک جنسیتان کمی گیج کننده و مبهم باشد.

تشخیص شما از سرطان به این معنا است که قادر به برقراری رابطه ی جنسی نیستید یا تمایلی به آن ندارید. اگر در رابطه ای هستید و کماکان می خواهید مشکلات و نگرانی هایتان را برای خودتان نگاه دارید، این رفتار شما ممکن است باعث سردرگمی شریک جنسیتان شود. ممکن است او احساس کند که شما دیگر علاقه ای به او ندارید و دیگر جذابیتی برای شما ندارند.

اگر شما و شریک جنسیتان دیگر رابطه ی جنسی با هم نداشته باشید، سایر صمیمیت های بین شما نیز رفته رفته کمرنگ می شود. حتی ممکن است دیگر تمایلی برای بغل کردن و بوسیدن او نیز نداشته باشید چون فکر خواهید کرد ممکن است این کار شما موجب تحریک جنسی او شود و شما نتوانید خواسته ی او را برآورده کنید.

گاهی اوقات افراد مبتلا به سرطان از ایجاد هرگونه برخورد با شریک جنسی خود ابا دارند، چون به خاطر تغییراتی که در سیستم بدنشان به سبب سرطان و درمان های مربوط به آن ایجاد شده است، ناراحت هستند. اگر مجرد هستید، ممکن است از وارد شدن به هر رابطه ای پرهیز کنید. هر نوع تغییر در ظاهر یا قدرت جنسی شما، اعتماد به نفس لازم را از شما گرفته، و ممکن است شما را از برقراری رابطه ی جنسی سرد کند، مثلاً در مواردی که فرد عمل سینه انجام داده باشد و یکی از سینه هایش را برداشته باشد یا به خاطر عمل جراجی جای زخم یا بخیه روی بدن او مانده باشد.

در مردها ابتلا به سرطان ممکن است توانایی آنها برای انجام نعوظ تغییر داده باشد از اینرو تصور نمی کنند بتوانند شریک جنسیشان را به لذت برسانند. اما عجله نکنید. به خودتان فرصت دهید تا بتوانید با این تغییرات بدنتان کنار بیایید. هیچ چیز برای شما تمام نشده است. بسیاری از افراد مثل شما این واقعایت را دریافته اند و هنوز میتوانند کنار شریک جنسی خود، از رابطه جنسی لذت ببرند.

اگر قادرید در مورد این نگرانی های خود با شریک جنسیتان صحبت کنید، هر دوی شما خیلی زود با این موقعیت جدید خو می گیرید و دردناک بودن مسائل برایتان کمتر میشود. یک شریک جنسی مهربان و فهمیده می تواند نگرانی های شما را برطرف کند. اما اگر مجرد هستید و نگران این قبیل مشکلات خود هستید، دیگر زمانش فرا رسیده است که با دوست نزدیک خود یا مشاور در این زمینه صحبت کنید .
ATI
عاشقتم....
     
  
↓ Advertisement ↓
TakPorn
مرد

 
رابطه جنسی در برابر آمیزش جنسی
وقتی صحبت از رابطه جنسی به میان می آید در ذهن اکثر مردم همان آمیزش جنسی متداول نقش می بندد در حالی که باید بین این دو تمایز قائل شد. افزایش آگاهی در زمینه ماهیت و فیزیولوژی روابط جنسی بین زوجین میتواند تقاوتها را بیش از بیش نمایان سازد. نحوه صحیح برقراری ارتباط جنسی بین زن و شوهر تاثیر بسزایی در حفظ زندگی زناشویی و حل بسیاری از مشکلات دارد.

ماهیت کلی رابطه جنسی :

غریزه جنسی بصورت طبیعی بین انسانها وجود دارد و ارضای آن تنها از طریق ازدواج باید انجام گیرد. این غریزه که نقش مهمی در ادامه حیات بشر ایفا میکند بسیار قدرتمند بوده و میتواند در جوانب مختلف زندگی موثر باشد. سلامت احساسی، شخصیتی، روانی و جسمی زوجین ارتباط تنگاتنگی با ارضای صحیح غریزه جنسی دارد. درک و برآوردن صحیح تمایلات جنسی از طرف زوجین مسئله ای حیاتی برای بقای رابطه زناشویی محسوب میگردد. صمیمیت و وابستگی احساسی در بین یک زوج ارتباطی مستقیم با میزان تعادل و رضایت جنسی آنها دارد. به این معنی که هر چقدر طرفین بیشتر از نیازهای جنسی یکدیگر آگاه بوده و بتوانند آن نیازها را بصورتی مطلوبتر ارضا کنند، کشش های عاطفی بین آنها عمیق تر خواهد شد. البته باید دانست روابط جنسی سالم تنها شرط برای بقای رابطه نیست اما تاثیرش نباید به هیچ عنوان نادیده گرفته شود.

فیزیولوژی رابطه جنسی :

رابطه جنسی از دو بعد جسمانی و روانی تشکیل یافته و یکی از پیچیده ترین مکانیزمهای حیات بشر است. هیچ دو انسانی یافت نمی شوند که از لحاظ تمایلات، نحوه عملکرد و ساختار جنسی دقیقاً یکسان عمل کنند و همین تفاوتها باعث گردیده نتوان یک قانون کلی برای همگان بیان نمود. کشش ها و جاذبه های جنسی و نحوه ارضای آن در افراد، متفاوت است و تنها راه ارتقای رابطه جنسی در بین زوجین این است که هر یک از آنها اطلاعات عمومی خود را از طریق مطالعه بالا برده و از طریق کسب تجربه و برطرف کردن ضعف های خود به نتیجه ای مطلوب تر برسند. برخلاف باور عموم، بخش عمده یک رابطه جنسی سالم بستگی به بعد روانی و روحانی آن رابطه دارد نه بعد فیزیکی و جسمانی. به عبارتی دیگر اگر رابطه جنسی را به 100 قسمت تقسیم کنیم، 80 قسمت آن از طریق رضایت روانی و 20 قسمت آن از طریق رضایت فیزیکی حاصل میگردد. در حقیقت رابطه جنسی مکانیزمی روانی است که از کانال جسم و فیزیک انسانها به مرحله اوج خود میرسد.

کیفیت در برابر کمیت :

بدیهی است که کیفیت رابطه جنسی باید بسیار بیشتر از کیمیت آن مد نظر قرار گیرد. یک ارتباط خوب و کوتاه به مراتب بیشتر تر از یک ارتباط نامطلوب و طولانی میتواند رضایت طرفین را به دنبال داشته باشد. زوجین باید از طریق شناخت بیشتر نسبت به تمایلات جنسی یکدیگر راه را برای بالا بردن کیمیت رابطه شان هموار کنند. در ابتدا ممکن است با مشکلات زیادی روبرو شوند اما باید دانست گذر زمان، سعی، تلاش و کسب تجربه تمامی این موانع را در آینده برطرف خواهد کرد. رابطه جنسی باید با عشق و احساس کامل برقرار گردد نه برای انجام تکلیف.

آمیزش و رابطه جنسی :

با توجه به مطالب ذکر شده می توان نتیجه گرفت که مقوله رابطه جنسی لزوماً به معنای آمیزش جنسی نیست. یک رابطه با کیفیت باید دارای شرایط زیر باشد:

  • شناخت طرفین از نیازها و تمایلات یکدیگر
  • وجود عشق و صمیمیت به عنوان عنصر اصلی
  • پیش نوازی
  • صحبتهای عاشقانه
  • زمان و مکان مناسب
  • تنوع در معاشقه

اشتباه بزرگی که اکثر زوجین مرتکب میشوند این است که رابطه جنسی را تنها از بعد فیزیکی و جسمانی آن می بینند و این عمل را بصورتی روتین و بی هیچ تنوع انجام میدهند که این میتواند باعث یکنواختی و عدم رضایت کامل شود. باید دانست که لزوماً آمیزش جنسی باعث ارضای این غریزه نمی شود و باید فراتر از این قدم گذاشت. یک مرد میتواند حتی بدون آمیزش جنسی همسر خود را به اوج لذت ببرد و بالعکس. مسئله مهم این است که زن و شوهر باید رابطه جنسی را به عنوان وسیله ای برای رسیدن به آرامش و صمیمیت بیشتر ببینند و بی اهمیت از کنار آن گذر نکنند.

آمیزش جنسی به دلیل ساختار فیزیکی آقایون و برخی از خانمها به سرعت پایان می یابد و احتمال اینکه یکی از زوجین به صورت کامل ارضا نشود بالا میرود. معمولاً آقایون به دلیل ناتوانی از ارضای همسرشان دچار ضعف اعتماد بنفس و سرخوردگی میشوند، خانمها نیز به دلیل عدم رضایت کامل ممکن است عصبی و دچار اختلالات رفتاری گردند. در این شرایط است که اختلافاتی جدی سر از زندگی زناشویی درخواهند آورد.

بنابراین نباید رابطه جنسی را محدود به آمیزش جنسی کرد. در حقیقت آمیزش جنسی میتواند به عنوان مرحله آخر یک رابطه جنسی درنظر گرفته شود. پیش نوازی و صحبتهای عاشقانه با همسر می تواند لذت بسیاری ببخشد و زمان زیادی بطول انجامد. شوخی ها و بازی های عاشقانه باید به عنوان بخش از رابطه جایگاه خود را پیدا کنند. زمان و کیفیت رابطه جنسی باید به گونه ای باشد که هر دو طرف پیش از اینکه از بعد جسمانی لذت ببرند، از بعد روانی و روحانی به اوج برسند.
     
  
مرد

 
برخي از مشكلات اساسي خانم ها در رابطه ي جنسي :
مجلات ويژه خانم ها اطلاعاتي در اختيار ما قرار مي دهد كه هيچ كجاي ديگر نمي توان يافت. آنها ديدگاهي زنانه را به ما نشان مي دهند كه اكثر آقايون شناختي از آن ندارند. اينكه خانم ها چطور رفتار و اعمال آقايون را تعبير مي كنند، انتظارات واقعي آنها چيست و خيلي چيزهاي ديگر.

احساسات جنسي او :

انكار همسرتان براي هم بستر شدن با شما، هر بار كه از او تقاضا مي كنيد، مي تواند دليلي فراتر از آن سردرد ساختگيش باشد.

احساس مي كنيد كه نمي خواهيد :

اگر بگوييم زنان از نظر جنسي موجوداتي بسيار پيچيده هستند، بيراه نگفته ايم. همه مي دانند كه ارگاسم شدن براي خانم ها خيلي سختتر از آقايون است. در اين مقاله مي خواهيم به علت اين مشكل بپردازيم و به شما نشان دهيم كه چطور مثل مردها بتوانيد به راحتي از ارگاسم لذت ببريد.

ببينيد دقيقاً چه اتفاقي مي افتد :

فقدان ميل جنسي موقتي به اين معناست كه شما طبيعتاً سكس را دوست داريد اما مدتي است كه اين ميل را در خود نمي بينيد. فقدان ميل جنسي دراز مدت به اين معناست كه چند وقتي است كه اين شور و حرارت در شما از بين رفته است. ميل جنسي كم يعني شما سكس مي خواهيد اما بدنتان نمي خواهد و از نظر جسمي انگيختگي جنسي مغز را رد ميكنيد. دستگاه تناسلي شما خشك ميماند و حساسيت شما به لمس كردن آن از بين رفته است.

اگر از كاهش ميل جنسي رنج مي بريد، سريعاً به پزشك زنان مراجعه كرده و از او بخواهيد يك چك آپ كامل روي شما انجام دهد. علت اين مشكل معمولاً جسمي است و به دلايلي مثل جراحي هاي لگن خاصره مثل بيرون آوردن رحم، بالا بودن فشار خون، كشيدن سيگار، كلسترول بالا، تغييرات هورموني مثل بچه دار شدن و همچنين استفاده از برخي داروها برمي گردد.

اگر خوب فكر كنيد، فقدان ميل جنسي موقتي معمولاً از بروز يك اتفاق ناشي ميشود. جدا از اتفاقات آشكاري مثل بچه دار شدن، اتفاقات ديگري هم در اين زمينه دخيل هستند، مثل استرس، خستگي، مرگ يكي از عزيزان، تنش در رابطه، و هر چيز ديگري كه ممكن است باعث ناراحتي شما شده باشد. اگر توانستيد آن اتفاق را تشخيص دهيد، راه حل مشكل را تقريباً پيدا كرده ايد. دليلش استرس زياد است؟ به اولويت هايتان دوباره فكر كنيد. اگر غصه دار يا عزا داريد، به خودتان زمان بدهيد تا بهبود يابيد.

اگر يك سال يا بيشتر است كه ميل جنسي نداشته ايد و نمي دانيد دليل آن چه بوده است، آنوقت است كه بايد بنشينيد و يك فكر اساسي كنيد. صادق باشيد. شايد يكي از مهمترين دلايلي كه ميل جنسيتان اين مدت تحريك نشده اين باشد كه رابطه تان رابطه ي درستي نيست يا از شريك جنسيتان خوشتان نمي آيد. اما خوشبختانه با كمي حرف زدن و آموزش ديدن مي توانيد اين مشكل را به راحتي از ميان برداريد.

آيا ناخودآگاه از سكس خودداري مي كنيد؟

بيشتر وقت ها واقعيت ناراحت كننده تر اين است كه مشكل شيوه ي شريكتان نيست، بلكه عدم علاقه شما به اوست. بااينكه راه هاي زيادي براي حرارت بخشيدن به زندگي جنسيتان وجود دارد، اما اگر واقعاً به طرفتان علاقه مند نباشيد شايد نتوان كاري كرد. اين شما هستيد كه بايد تصميم بگيريد در آن رابطه عاري ازسكس بمانيد يا نه.
سكس مي تواند ابزار بسيار عالي براي تهييج روابط باشد. اگر همسر شما هميشه عطش جنسي دارد، رد كردن منبع اصلي لذت او، راضيتان مي كند. گاهي اوقات –به ويژه وقتي عصباني هستيد—آگاهانه اين كار را مي كنيد. ساير اوقات اگر واقعاً اذيت شده باشيد، اينكار به صورت ناخودآگاه انجام مي گيرد. مشكلات جنسي معمولاً فقط به خودِ سكس مربوط مي شوند و گاهي مي تواند نشانه ي اين باشند كه رابطه چندان مستحكم نيست.

از جنبه مثبتِ قضيه :

اين هم به همان اندازه متداول و البته به همان اندازه براي زندگي جنسيتان مخرب است: شما خيلي به شريك جنسيتان نزديك شده ايد. سكس در ابتداي رابطه تان با اين فرد چطور بوده است؟ اگر خوب بوده و هنوز هم مجذوب آن هستيد، بايد بدانيد كه صميميت در رابطه باعث عقب راندن شور و اشتياق جنسي مي شود. تعجب كرديد نه؟ اما خوب است بدانيد كه زوج هايي كه معمولاً صميمي ترين و بهترين رابطه عشق و عاشقي را دارند، بدترين زندگي جنسي را دارند. يكي از مهمترين الزامات تداوم يك رابطه جنسي، تازگي است. اگر آنقدر با طرفتان جور شده ايد كه همه علايق و سلايقتان باهم يكي شده است، مطمئناً رابطه جنسيتان سخت تر خواهد شد. زوج هايي كه خيلي به همديگر نزديك نمي شوند و هميشه به خود اجازه مي دهند كه چيزهاي تازه را امتحان كنند و ديدگاهي خاص خود را داشته باشند، هميشه زندگي جنسي بهتري باهم خواهند داشت.

چند نكته ديگر :

دلايل پزشكي را بررسي كنيد. قبل از هر چيز براي ارزيابي شيوه زندگي، سلامت عمومي، داروها و سطح هورمون ها، يك مشاوره ي كامل پزشكي انجام دهيد.

ميل جنسي يك تصميم است. به خودي خود اتفاق نمي افتد، شما بايد باعث شويد كه اتفاق بيفتد. مسئوليت انگيزش خود را بپذيريد. ببينيد چه چيزهايي باعث تحريك شما مي شود و چه چيزهايي ميلتان را از بين مي برد.

حداقل هفته اي يكبار با همسرتان قرار سكس بگذاريد. علاوه بر اين يك قرار، سه قرار ملاقات ديگر هم باهم در هفته داشته باشيد كه بدون انجام سكس داخل اتاق كنارهم باشيد. اين قرار ملاقات ها را در راس اولويت هايتان قرار دهيد.

وقتي زمانش فرا مي رسد با اشتياق در رابطه شركت كنيد و خواهيد ديد كه شما هم به اندازه ي او لذت خواهيد برد.
همسرتان را متهم نكنيد. اگر او مي خواهد كه به فلان شيوه با شما سكس كند، غر نزنيد و شكايت نكنيد كه چرا وقتي نمي خواهيد مجبوريد كاري را انجام دهيد. درعوض همه ي تلاشتان را به كار گيريد كه از سكس لذت ببريد، همين!

در سكس ارگاسم نمي شويد :

مشكل را بررسي كنيد :

گاهي ممكن است اصلاً و به هيچ عنوان ارگاسم نشويد و گاهي ممكن است بسيار سخت ارگاسم شويد. مشكل شما كدام است؟

چند نكته :

اطلاعات خود را از بدنتان بيشتر كنيد. مي توانيد از كتاب هاي آموزشي، به ويژه كتابهايي كه درمورد ارگاسم صحبت ميكند، استفاده كنيد. هرچه اطلاعاتتان درمورد سكس كمتر باشد، اگر زن باشيد، ارگاسمتان دشوارتر خواهد بود.

نمي توانيد ارگاسم شويد؟ احتمالاً يك مشكل عميق رواني براي آن وجود دارد. اين مشكل مي تواند يك تجربه ي زود هنگام باشد كه ضربه ي شديدي بر شما وارد كرده است اما شما آن را به خاطر نمي آوريد. گاهي مغز برخي اطلاعات را كه تصور مي ميكند براي ما دردآور است، از ما پنهان ميكند. اما فقط مغزتان نيست كه مي تواند چيزها را به ياد آورد، بدنتان هم مي تواند. اگر فكر ميكنيد اشكالي در كار است اما مطمئن نيستيد كه آن چيست، يا به طور كل از سكس احساس ناراحتي ميكنيد، حتماً با يك روانشناس مشورت كنيد.

همسرتان توانايي رساندن شما به ارگاسم را ندارد :

بايد بگويم كه تقريباً 77 درصد خانم ها فكر ميكنند كه شريك جنسيشان نميتواند آنها را به ارگاسم برساند. حتي آنهايي كه اين جرات را دارند به طرفشان آموزش دهند كه براي ارگاسم شدن آنها چه بايد بكنند. اما چرا؟ شايد دليلش اين است كه طرفشان نميتواند به همان مدت طولاني كاري كه آنها مي گويند را انجام دهد. اما نكته جالب اين است كه تحقيقات نشان مي دهد مردها دوست دارند به آنها بگوييد كه چه بايد بكنند. تنها دليلي كه باعث مي شود زود دست از كار بكشند اين است كه چون ارگاسم خودشان خيلي سريعتر است فكر مي كنند كه شما هم بايد همينطور باشيد. بايد به آنها بگوييد كه شايد تا 20 دقيقه هم طول بكشد تا ارگاسم شويد، آنوقت آنها با خيال راحت كارشان را ادامه مي دهند.

اگر هنوز هم نمي توانيد ارگاسم شويد، مي توانم راهكاري به شما معرفي كنم. ابتدا از شريك جنسيتان بخواهيد به تحريك ساير قسمت هاي حساس بدنتان بپردازد. وقتي هر دوي شما بدانيد كه مي توانيد ارضاء شويد، فشار روحي وارد بر شما كمتر خواهد شد. هرچه طرفتان بيشتر با روشي كه شما براي سكس كردن مي پسنديد انس بگيرد، كم كم مي توانيد از طريق سكس با همسرتان به ارگاسم برسيد. اجازه بدهيد او همه ي تلاشش را براي ارگاسم كردن شما بدون استرس به كار گيرد. سعي كنيد روش ها و تكنيك ها جديد را بين خود آزمايش كنيد تا ببينيد كدام براي شما كارآمدتر است.

چند پيشنهاد :

درمورد سكس مطالعه داشته باشيد. كتاب هاي خوب و مفيد بخوانيد و از شريك جنسيتان بخواهيد كه همين كار را بكند.

با گذاشتن نامي ديگر بر سكس مشروع، آن را عملي طبيعي جلوه دهيد تا ديگر عملي زشت و ناشايست را در ذهنتان تداعي نكند.

نگران اينكه بقيه چه فكري درموردتان ميكنند نباشيد. هميشه نگران اين هستيم كه طرفمان چه فكري درموردمان ميكند يا اگر مادرمان بفهمد چه فكري مي كند. دست ازاين فكرها برداريد. هروقت ديديد ذهنتان درگير چنين موضوعاتي مي شود با آن مقابله كنيد.

دست از خرده گرفتن بر اندامتان برداريد. بله شما كامل نيستيد اما هيچ انسان ديگري هم در جهان وجود ندارد كه كامل باشد. با اين افكار مقابله كنيد. مثل مردها رفتار كنيد: وقتي جلوي آينه مي ايستيد به جاي متمركز شدن روي نقاط ضعفتان، به نقاط مثبتتان بينديشيد.

گذشته ي جنسي خود را بررسي كنيد. چه پيامهايي درمورد سكس از والدينتان دريافت كرده ايد؟ چه تجربيات ديگري در گذشته داشته ايد كه امروز بر شما تاثير گذاشته باشد؟ با يك دوست مطمئن صحبت كنيد. با شريك جنسيتان صحبت كنيد. و اگر با هيچكدام از اينها دوست نداشتيد، با يك متخصص روانشناس مشورت كنيد.

موقع سكس كردن، فقط به لحظه حال توجه داشته باشيد. روي احساسات آن زمان خود متمركز شويد. اگر فكر ميكنيد كه ذهنتان به سمت افكار منفي مي رود- يا حتي به سراغ كارهايي كه بايد انجام دهيد— به سرعت اين افكار را پس بزنيد. حتي نبايد تمركزتان بر ارگاسم باشد. فقط بايد از آنچه در همان لحظه اتفاق مي افتد لذت ببريد.
     
  
مرد

 
غلظت مايع مني چه نقشي دارد و چگونه تغيير مي کند؟
حدود تغييرات مقدار اسپرم بين 28 تا 225 ميليون در ميلي ليتر (سي سي) است.حد پايين ناباروري را غالبا به مقدار 60 ميليون در هر ميلي ليتر تخمين مي زنند، ولي در صورتي که اين ميزان کمتر از 20 ميليون در ميلي ليتر نباشد و در صورتي که اسپرم از نظرات ديگر طبيعي باشد، باروري موجود خواهد بود.

غلظت اسپرم نه تنها توليد اسپرم، بلکه به مقدار مايع آن که به صورت مجموعه مايع مني است، بستگي دارد. کم بودن مقدار مايع مني، نشانه پايين بودن مقدار توليد اسپرم است.مايع مني در صورت کمبود، اسپرم را در برابر حالت اسيدي مايع درون مهبل حفظ نمي کند.

مقدار زيادي مايع، موجب رقيق شدن بيش از حد مني مي شود و احتمال از بين رفتن اسپرم در واژن را افزايش مي دهد.در مني فرد معمولي، تقريبا 90 درصد اسپرم هاي طبيعي است. ولي اين مقدار ممکن است به 99 درصد يا کمتر از 66 درصد هم برسد.

هر چه تعداد اشکال غير طبيعي بيشتر باشد، احتمال باروري کمتر است. به عنوان مثال، در صورتي که اشکال کوفته شده بيش از 8 تا 10 درصد باشند، احتمالا باروري غير ممکن است.
من
خواب
دیده ام
که تو
تعبیر می شوی
     
  
مرد

 
چرخه طبيعي عمل جنسي در مردان
فعاليت جنسي در هر سني يک رفتار غريزي و خودکار انساني است اما زمينه زيستي بسيار پيچيده‌اي دارد. گرچه عمل جنسي يک فرآيند مداوم است اما پژوهشگران آن را به 6 مرحله تقسيم مي‌کنند...

1.اولين مرحله ضروري ميل جنسي يا «ليبيدو» است. «انگيزش» يا «تحريک جنسي» طبيعي نمونه کاملي از متحدشدن ذهن و بدن است. براي ايجاد اين انگيزش، لازم است چارچوب ذهني مناسب و مقدار هورمون كافي جنسي مردانه يا تستوسترون موجود باشد. اميال جنسي در دوران بلوغ، هنگامي که ميزان تستوسترون شروع به افزايش مي‌کند، شكل مي‌گيرند. ميزان تستوسترون با افزايش سن روندي رو به نزول دارد اما در بدن بيشتر مردان به اندازه‌اي تستوسترون توليد مي‌شود که ميل جنسي‌شان در سراسر زندگي‌شان حفظ شود.

در هر مرحله از زندگي، نگراني، استرس يا افسردگي ممکن است با وجود اينکه جسم مرد سالم است، ميل جنسي‌اش را مهار کند. روابط جنسي با ايجاد حالتي از برانگيختگي که ناشي از آميزه‌اي از افکار شهواني و تحريک حسي است آغاز مي‌شود. تحريك حسي مي‌تواند شامل حس لمس، بينايي، بويايي، چشايي يا شنوايي باشد. منطقه‌اي از مغز به نام «هيپوتالاموس» آثار تصاوير و احساسات شهواني را هماهنگ مي‌کند و پيام‌هاي مربوط به ميل جنسي را از طريق طناب نخاعي به لگن مي‌فرستد که به اعصاب دستگاه عصبي خودمختار در آن منطقه مي‌رسند. اعصاب حسي از پوست آلت تناسلي و ساير مناطق حساس بدن نيز به طور مستقيم بدون اينکه مغز دخيل باشد، به اين اعصاب خودمختار متصل مي‌شوند.


2.تحريك كافي اعصاب خودمختار، آنها را فعال مي‌‌كند. اين اعصاب مرحله دوم پاسخ جنسي مردانه، مرحله برانگيختگي را با رساندن پيام‌هاي شيميايي به شريان‌هاي آلت تناسلي شروع مي‌کنند و باعث مي‌شوند گشاد و خون بيشتري وارد آنها شوند. خون به درون 2 «جسم غاري»، 2 ميله متشکل از بافت اسفنجي که داراي مجاري عروقي بسياري هستند، سرازير مي‌شود. اين ورود خون، اجسام غاري را متورم مي‌كند و نعوظ يا راست‌شدن آلت رخ مي‌دهد. اجسام غاري متورم‌شده بر وريدهاي کوچک آلت تناسلي هم فشار مي‌آورند و با اين كار مانع از خروج خون اضافي مي‌شوند، بنابراين نعوظ آلت حفظ مي‌شود.

پزشکان براي سال‌ها نعوظ را يک رخداد هيدروليک مي‌دانسته‌اند که به افزايش 6 برابري ميزان خون ورودي به آلت تناسلي مي‌انجامد، اما نتايج پژوهش‌ها نشان داده است نعوظ يک پديده شيميايي هم است. يک ماده شيميايي با مولکولي کوچک به نام «اکسيد نيتريک» به اعصاب اجازه مي‌دهد تا با يکديگر و با شريان‌هاي آلت تناسلي ارتباط برقرارکنند. اکسيد نيتريک از طريق يک ماده واسطه به نام «گوانوزين مونوفسفات حلقوي» اثر خود را بر شريان‌ها اعمال مي‌کند. اين کشف هم براي دانشمندان مهم بود و هم زمينه‌ساز پيشرفت مهمي براي درمان مردان مبتلا به اختلال کارکرد نعوظي شد.

3 سومين مرحله فعاليت جنسي، مرحله کفه‌اي است که معمولا 30 ثانيه تا 2 دقيقه به طول مي‌انجامد سرعت ضربان قلب و فشار خون با ادامه فعاليت جنسي افزايش مي‌يابد و خون بيشتري به بافت‌هاي بدن تلمبه مي‌‌‌شود. آلت تناسلي تنها بخشي از بدن نيست که اين جريان خون اضافي را دريافت مي‌کند؛ در بيشتر مردان حين فعاليت جنسي سرخ‌شدن صورت به علت تجمع خون رخ مي‌دهد و خود بيضه‌ها متورم مي‌شوند و 50 درصد افزايش اندازه پيدامي‌کنند. حين مرحله ‌کفه‌اي، پروستات و کيسه‌هاي مني براي انزال آماده مي‌شوند و شروع به ترشح مايع مي‌کنند.

4.فعاليت جنسي در مرحله چهارم ارگاسم (اوج لذت جنسي) به همراه انزال مني به اوج مي‌رسد. دستگاه عصبي خودمختار در اين مرحله نيز مسوول است و عضلات در اپيديديم، مجاري مني‌بر و پروستات را به انقباض وامي‌دارد و باعث رانده‌شدن مني به جلو مي‌شود. در همين زمان پيام‌هاي عصبي عضلات گردن مثانه را منقبض مي‌کند، در نتيجه مني به جاي اينکه داخل مثانه پس بزند، به درون پيشابراه رانده مي‌شود. انزال معمولا همراه لذتي بسيار است که ارگاسم ناميده مي‌شود. تقريبا در همه مردان، هنگام انزال سرعت ضربان قلب به اوج مي‌رسد.

5.مرحله پنجم فعاليت جنسي، فروکش?کردن يا «برطرف‌شدن تورم» است که در آن آلت تناسلي به حالت شل ابتدايي خود بازمي‌گردد. ازبين‌رفتن تورم آلت معمولا پس از انزال رخ مي‌دهد اما گاهي زودرس و در صورتي که عمل جنسي با يک فکر يا رويداد مداخله‌گر قطع شود، اتفاق مي‌افتد.

6.مرحله نهايي عمل جنسي، آرام‌ترين مرحله آن است. اين مرحله را «مرحله مقاوم» مي‌گويند که 30 دقيقه (در مردان جوان) تا 3 ساعت (در مردان سالمندتر) به طول مي‌انجامد و در آن هنگام آلت تناسلي به تحريک جنسي پاسخي نمي‌دهد.
منم فرزند ایران از نسل کوروش و داریوش بزرگ نه از نسل دروغ و فریب
     
  
مرد

 
رابطه زناشويي براي قلب ضرر دارد؟


تقريبا هر مردي در طول زندگي‌اش روابط زناشويي داشته است. با بالاتر رفتن سن مردان، اين سوال مطرح مي‌شود که آيا روابط‌ زناشويي مي‌تواند ورزش خوبي باشد يا فشار بيش از حدي به قلب وارد مي‌كند؟ ممکن‌است اين سوال مانند جوک‌هاي رايج ميان مردان به نظر برسد اما در واقع بسيارمهم است و در حال حاضر پاسخ علمي محکمي براي آن وجود دارد...

پژوهشگران براي ارزيابي آثار قلبي- عروقي فعاليت جنسي، گروهي از داوطلبان را هنگام راه رفتن روي تردميل و هنگام فعاليت جنسي در خلوت خانه از لحاظ ميزان فعاليت قلبي مونيتور کردند. گروه مورد بررسي شامل 13 زن و 19 مرد بودند. ميانگين سني مردان در اين گروه مورد بررسي 55 سال بود. 70 درصد اين مردان شکلي از بيماري قلبي- عروقي داشتند و 53 درصد قرص‌هاي مسدودکننده‌گيرنده بتا مانند پروپرانولول مصرف مي‌كردند. اين مردان با وجود سابقه بيماري قلبي، گزارش مي‌کردند که 4 بار در هفته ورزش مي‌کنند و به طور ميانگين 6 بار در ماه روابط زناشويي دارند. دانشمندان تعداد ضربان قلب و فشارخون اين مردان را هنگام تست ورزش استاندارد با تردميل و در هنگام روابط‌ زناشويي «معمول» در خانه با دخول واژني و ارگاسم، اندازه‌گيري کردند اما نتايج تا حدي نااميدکننده بود؛ ورزش روي تردميل فشار جسمي بيشتري ايجادمي‌کرد. در مردان هنگام روابط‌ زناشويي سرعت ضربان قلب فقط به اندازه 72 درصد افزايش ضربان قلب در ورزش روي تردميل افزايش مي‌يافت و ميزان ميانگين فشار خون نيز فقط به اندازه 80 درصد ورزش روي تردميل بالامي‌رفت. مردان در يک مقياس پنج درجه‌اي شدت که در آن عدد 5 بالاترين درجه شدت بود، شدت ورزش روي تردميل را 6/4 و شدت فعاليت جسمي هنگام روابط زناشويي را 7/2 ارزيابي کردند.

حتي در مورد زنان در اين گروه نيز روابط‌ زناشويي از لحاظ ضربان‌قلب، فشارخون و شدت فعاليت جسمي بر اساس ارزيابي شخصي، فعاليت کم‌فشارتري بود.


روابط‌ زناشويي به عنوان ورزش :

به نظر مي‌رسد مردان انرژي بيشتري براي فکر يا صحبت درباره امور جنسي صرف مي‌‌کنند تا خود روابط زناشويي! هنگام برقراري روابط زناشويي ضربان قلب به ندرت از 130 ضربان در دقيقه بالاتر مي‌رود و فشار سيستولي خون (فشار ماكزيمم يا فشار بالا) تقريبا هميشه زير 170 است. در مجموع، روابط‌ زناشويي ميانگين در رده فعاليت جسمي با شدت ملايم تا متوسط رده‌بندي مي‌شود. مصرف اکسيژن در روابط‌ زناشويي حدود 5/3 مت (معادل متابوليک) و در حد مصرف اکسيژن هنگام جمع کردن برگ‌هاي ريخته شده درختان يا بازي پينگ پونگ است.

فعاليت جنسي حدود 5 کالري در دقيقه انرژي مصرف مي‌کند؛ اين ميزان 4 برابر ميزان کالري سوخته شده در مردي است که تلويزيون تماشا مي‌کند اما حدود همان مقداري کالري مصرفي در مردي است كه زمين گلف را مي‌پيمايد تا بازي بعدي‌‌اش را انجام دهد.اگر مردي بتواند 3 طبقه ساختمان را بدون مشکل بالا رود، از لحاظ جسمي براي انجام روابط‌ زناشويي آماده است.

فعاليت جنسي به عنوان فعاليت جسمي :

گرچه جمع‌کردن برگ‌هاي خشکيده ميزان مصرف اکسيژن در بدن مرد را افزايش مي‌دهد، اما به اصطلاح موتور او را به کار نمي‌اندازد. يقينا فعاليت جنسي متفاوت است، هيجان و استرس ناشي از آن باعث آزاد شدن ميزان بيشتري آدرنالين به خون مي‌شود. هم هيجان رواني و هم فعاليت جسمي ميزان آدرنالين را افزايش مي‌دهند و ممکن‌است باعث حمله قلبي يا اختلال ريتم قلب شوند. آيا فعاليت جنسي مي‌تواند چنين اثري ايجاد کند؟ از لحاظ نظري ممکن است اما در عمل چنين وضعيتي بسيار ناشايع است. بررسي‌هاي دقيق نشان مي‌دهند کمتر از يک مورد از هر 100 حمله قلبي به روابط‌ زناشويي مربوط است و فقط 1 مورد از 200مورد اختلال‌هاي مرگبار ريتم قلب با فعاليت جنسي ارتباط دارد. به عبارت ديگر، براي يک مرد 50 ساله سالم، خطر ابتلا به حمله قلبي در هر ساعت معين 1 در ميليون است؛ فعاليت جنسي اين خطر را 2 برابر مي‌کند، اما اين خطر هنوز خيلي کم و در حد 2 در ميليون است. براي مردان مبتلا به بيماري قلبي اين خطر 10 برابر افزايش مي‌يابد اما حتي در اين گروه مردان احتمال حمله قلبي هنگام برقراري روابط‌ زناشويي 20 در ميليون است. اين احتمال‌ها بسيار کم هستند.

روابط‌ زناشويي و افزايش طول عمر :

عشق قلب مردان را به تپش مي‌اندازد اما آيا روابط‌ زناشويي هم مي‌تواند به تقويت قلب آنها کمک کند؟

بر اساس گزارشي از دانشمندان بريتانيايي، احتمالا بله. اين ‌پژ‌وهشگران 918 مرد با وضعيت سلامت مطلوب را مورد ارزيابي قراردادند. هر مرد اطلاعاتي را در مورد ميزان روابط‌ زناشويي‌‌اش بيان مي‌کرد. در طول 10 سال بعد، ميزان مرگ‌ومير مرداني که 3 يا تعداد بيشتري ارگاسم در هفته را گزارش کرده بودند، نسبت به مرداني که شمار کمتري ارگاسم در هفته داشتند، 50 درصد کمتر بود.

گزارشي از «بررسي مردان در حال سالمندي ماساچوست» نشان داد روابط زناشويي ممکن است اثري محافظتي داشته باشد. افراد مورد بررسي در اين تحقيق مردان 40 تا 70 ساله و به طور تصادفي از ميان ساکنان منطقه بوستون در آمريکا انتخاب شده بودند. در مجموع 1165 نفر در اين بررسي وارد شدند. هيچ‌کدام از اين مردان در هنگام شروع اين بررسي 17 ساله بيماري قلبي- عروقي نداشتند؛ 214 نفر از آنها دچار اختلال نعوظ بودند و جداگانه مورد تجزيه و تحليل قرارگرفتند. در ميان 952 مرد که نعوظ مناسب داشتند، مرداني که ماهي يک بار يا کمتر فعاليت جنسي داشتند، نسبت به مرداني که 2 بار يا تعداد بيشتري روابط‌ زناشويي در ماه داشتند، با احتمال 45 درصد بيشتر در معرض بيماري قلبي- عروقي بودند. اين رابطه ميان فعاليت جنسي و سلامت قلبي با ساير عوامل خطرساز براي بيماري‌هاي قلبي- عروقي يا ميزان رضايت مرد از روابطش با همسرش قابل توضيح نبود.

گرچه يافته‌هاي اين 2 تحقيق در آمريکا و بريتانيا بيانگر اثر مثبت روابط‌ زناشويي بودند، اما نمي‌توانند ثابت کنند که فعاليت‌ جنسي به خودي خود اين اثر محافظتي را ايجاد کرده است. روابط‌ زناشويي بيشتر بيانگر رضايت کلي فرد از زندگي و وضعيت بهتر سلامت اوست. همچنين حتي احتمال بيشتري دارد که روابط‌ کمتر مردان ناشي از فشار انزواي اجتماعي يا به علت سيگار کشيدن، نوشيدن مشروبات الکلي، سوءمصرف مواد مخدر يا بيماري‌هايي باشد که ميل جنسي يا نعوظ را مختل مي‌کنند.

وياگرا چه اثري ممکن است داشته باشد؟

بسياري از عواملي که بيماري قلبي ايجاد مي‌کنند، مانند سيگار، ديابت، فشار خون بالا، ميزان غيرطبيعي کلسترول، باعث اختلال نعوظ هم مي‌شوند. عامل پيونددهنده مشترک اين دو، آترواسکلروز(رسوب چربي در ديواره شريان‌ها) است که هم به شريان‌هاي تغذيه‌کننده قلب و هم به شريان‌هاي آلت تناسلي آسيب مي‌زند.

داروهاي برطرف‌کننده اختلال نعوظ مانند سيلدنافيل (وياگرا)، واردنافيل (لويترا) و تالدافيل (سياليس) اين وضعيت را تغيير داده‌اند. 70 درصد مردان دچار اختلال نعوظ تا حدي به اين قرص‌ها پاسخ مي‌دهند که بتوانند روابط زناشويي برقرار كنند.فعاليت جنسي براي بيشتر مردان مبتلا به بيماري قلبي بي‌خطر است، اما آيا استفاده از اين قرص‌ها براي داشتن فعاليت جنسي راه بي‌خطري است؟ در مرداني که بيماري شريان‌هاي کرونري قلب آنها حالت پايداري دارد و فشارخونشان تحت کنترل است، پاسخ مثبت است، البته با يک شرط بسيار مهم؛ مرداني که از هر نوع داروي نيتراتي براي كنترل يا درمان بيماري قلبي استفاده مي‌کنند، نمي‌توانند قرص‌هاي برطرف‌کننده اختلال نعوظ را همزمان مصرف کنند. اين محدوديت تمام اشکال داروي نيتروگليسرين، چه نيترات‌هاي طولاني‌اثر، چه اسپري‌ها، برچسب‌هاي پوستي و ضمادهاي پوستي و آميل نيترات را دربرمي‌گيرند. خوشبختانه درمان‌هاي ديگري براي اختلال کارکرد نعوظي مانند پمپ‌هاي خلأ، داروي تزريقي آلپروستاديل و قرص‌هاي پيشابراهي وجود دارند که براي مردان مبتلا به بيماري قلبي، حتي اگر در حال مصرف داروهاي نيتراتي هم باشند، بي‌خطر هستند.
منم فرزند ایران از نسل کوروش و داریوش بزرگ نه از نسل دروغ و فریب
     
  
مرد

 
چگونه سره حرف رو با هر کسی باز کنیم!
این طور که بوش میاد خیلی ها تون با سر صحبت رو باز کردن با دخترها مشکل دارید. براتون گفتم همون کارو بکنید که اگر طرف پسر بود می کردید . معلوم شد که در مورد پسرها هم همین مشکل رو دارید. خوب این هم راه حل ...

برای این که شروع به صحبت با کسی کنید سه راه وجود داره :

1. در مورد یه چیزی سوال بپرسید. مثلا: توی یک نمایشگاه هستید - چه فکر می کنید راجع به این اثر؟

2. راجع به یه چیزی نظرتون رو بیان کنید. مثلا: توی صفه سینما هستید - عجب صفه طولانی ای، هیچ فکر نمی کردم "فلان فیلم" انقدر طرفدار داشته باشه.

3. یک حقیقی رو بیان کنید. مثلا: اتوبوس دیر کرده یا چه قدر امروز سرده.

موضوع هر یک از این سه مورد بسته به شرایطی که درش هستید فرق می کنه. ولی تا اونجا می تونید موضوعاتی رو انتخاب کنید که در طرف مقابل ایجاد علاقه کنه.

تذکر :

درسته که شما باحال ترین و با نمک ترین و خوشتیپ ترین آدم هستید و خلاصه خیلی کارتون درسته. ولی لطفا سعی کنید سوژه ی صحبت راجع به خودتون نباشه. باور کنید آدم های غریبه اونقدر که شما به خودتئن علاقه مندید به شما علاقه مند نیستند. ولی نکته ی جالب اینجاست که اونها هم به همین اندازه به خودشون علاقه مندند. نتیجه گیریه علمی این که اگر سوژه ی صحبت به نحوی به اونها ارتباط پیدا کنه شانس موفقیت بیشتری دارید.

همونطور که در بالا می بینید بدترین نوع شروع بیان کردن یک حقیقته مثله این که هوا چه سرد شده امروز. دوتای دیگه هر دو خوبن. اگر از سوال کردن استفاده می کنید سعی کنید هی پشته سره هم سوای هایی که جواب کوتاه می خوان نپرسید که تبدیل به بازپرس می شید. سوال های چرا و بپرسید که پاسخ های بلند نیاز دارن.

حقیقته نه چندان شیرین :

از کله آدم هایی که سعی می کنید سره حرفو باهاشون باز کنید 20 درصد محلتون نخواهند داد. این طبیعیه. ناراحت نشید و خودتو نبازید. مخصوصا اگر انقدر بد شانس بودید که از صد تا آدمی می خواید برین سراغشون بیست های اولشون از این گروه یبس ها باشن. به 80 نفره بعدی فکر کنید. شجاع باشین. می خواستین با طرف حرف بزنید تحویلتون نگرفته. آسمون که به زمین نیومده.

چگونه مطمئن شویم یک دختر آماده ی بوسیده شدن است؟

هیچ چیز مثل بوسیدن یک دختر برای اولین بار کیف نداره. همه ی وجود آدم مملو از هیجان و لذت می شه. ولی به همون اندازه هم ضدحاله اگربری طرفه یک دختر برای بوسیدنش و اون روشو اون ور کنه،پس چکار میشه کرد که این اتفاق نیفته و قبل از این که اقدامی برای بوسیدن بکنیم بدونیم که دختر مایل به بوسیده شدن هست؟ دیگه احتیاج نیست بشینید غم و قصه بخورید که چرا لب های قشنگ دختره رو نبوسیدید از ترس. از این تکنیک استفاده کنید در ۹۹ درصدمواقع جواب می ده.

وقتی که مشغول صحبت با دختره هستید٬ خیلی با ملاحظه نک موهاشو لمس کنید و یه چیزی راجع به موهاش بگین. مثلا چقدر موهات خوشرنگه یا ..اگر دیدید دختره با این مساله مشکلی نداره و لبخند زد یا همچین چیزهایی دوباره نوکه موهاشو (لطفا با دقت بخونید و خودتونو به خنگی نزنید٬ نوکه موهاش نه نوکه جای دیگش) لمس کنید و باهاش آروم بازی کنید و ولی این بار موقع این کار چند بار نگاهتون رو از چشماش به لبهاش بندازید و دوباره چشمهاش. اگر هنوز می خندید و عکس العمل منفی نشون نداد ٬ بدونید که آماده است برای بوسیده شدن

حالا چرا این تکنینک کار می کنه؟ برای این که دختر به طور غریزی معنی حرکت شما رو می فهمن و اگر نخواهند که این اتفاق بیفته وسیله ای دارن که اعتراض بکنن و خیلی راحت مانع بازی شما با موهاشون می شن. اگر این اتفاق افتاد اوضاع هنوز مناسب ماچ و بوس نیست.

قدر این تکنیک رو بدونید که می تونه دماغتونو از سوخته شدن حفظ کنه. با این تکنیک به جای دو ساعت این پا اون پا کردن که بوسش کنم نکم٬ تو ۵ دقیقهمی فهمید که چی کاره اید.

تست دختر بازی :

قبلا هم براتون راجع به تست هایی که دخترها از پسر ها می گیرن نوشته بودم ولی خیلی هاتون باهاش مشکل دارید و ازم خواستید که بازم براتون بینوسم. خوب پش بزنید بریم:

اول یک سوال : تا حالا داستان عشقی خوندید؟

از همون عشقی مزخرف هایی که اگثر دخترها می خونن. پسره نجار با بازوهای سترگش دختر شاه پریون رو در آغوش می کشه و ... اگر نخوندید برید حتما برای امتحانم که شده بخونید یا اگر مثله من حوصلشو ندارید از یکی بخواید که براتون تعریف کنه خلاصه ی چند تا شو.

چیزی که تو همه ی این داستان ها مشترکه اینه که دختره راحت به پسره نمی تونه برسه. حالا به هر دلیل. این گداس اون پولدار یا برعکس یا هر چی! نتیجه: دختر باید یک سری سختی با challenge رو برای رسیدن به پسره پشت سر بگذاره. حالا یکی این وسط ممکنه پیدا شه بگه "دخلی وار؟" یعنی خوب گوزن به شقایق چی کار داره؟!

قبل از این که رابطه ی بین گوزن و شقایق رو براتون بگم، این مورد رو در نظر بگیرید:

دختر های خوشگل (که 2 درصد دخترها رو تشکیل می دن) و دخترهایی که فکر می کنن خوشگلن (که 95 درصد چماعت نسوان رو تشکیل می دن) یک عادت بدی دارن و اون هم اینه که فکر می کنن به خاطر این که دخترن و خوشگلن و س کسی هستن همیشه حرف حرفه اوناست. در ضمن اگر ریاضی تون انقدر قوی هست که دنباله 3 درصد بقیه ی دخترها بگردید، اون بیچاره ها فکر می کنن بی ریختن و از حوضه ی صحبت ما خارج اند.

حالا هر چی دختر ها واقعا خوشگل تر باشن ، عکس العمل جامعه هم نسبت به اونا عجیب تر میشه. هر جا می رن همه تحویلشون می گیرن. همه دنبالشونن. همه می خوان باهاشون دوست شن. روزی کلی پسر می رن سراغشون و اونا تفریحشون اینه که با حاله پسرا رو گرفتن حال کنن یا ببرنشون لبه چشمه و تشنه بر گردنشون. نتیجه این می شه که به محضه این که چیزی مطابقه میلشون نباشه شروع می کنن به سلیته بازی در آوردن و خودشونو لوس کردن. ولی جالب این جاست که در همون لحضه خودشون خوب می دونن که دارن سلیته بازی در میارن و بی خودی ادا رد میارن؟.

حالا این دخترها واقعا چی می خوان؟! اگر شما فهمیدید به من هم خبر بدید من تا حالا نتونستم بفهمم که جنس مونث واقعا از یک مرد چی می خواد. نه تنها من هیچ کسی رو هم ندیدم که بتونه جوابه قانع کننده ای به این سوال بده. فروید روانشناسه معروف بعد از سی سال تحقیق به این نتیجه رسیده که نمی تونه به این سوال جواب بده. از جواب های کلیشه ای که خوده دخترها به این سوال می دن مثل این که ما صداقت می خوایم و فلان و بهمان می رسیم به رابطه ی گوز با - ای وای ببخشید - گوزن با شقیقه یا شقایق هر کدوم که دوست داشتید. حد اقل چیزی که میشه گفت اینه که دخترها challenge می خوان. مردی رو می خوان که همونطور که هزار بار تا حالا تا تاکید کردم در کنترل رفتار و گفتار و احساساتش و .... باشه. دنبال مردی هستن که بتونه هر وقت اونها خودشونو لوس کردن با یک در کونی سر جاش بشونتشون ولی نه با یه دره کونیه فیزیکی با یک رفتاری که مساوی یک در کونی به موقع باشه. برای همین میاد و پسر ها رو تست می کنه تا ببینه کی از پسه این کار بر میاد. اگر تا دختره شروع به سلیته بازی در آورد پسره جازد و به گه خوردن افتاد تو امتحان رفوزه شده. اگر متوسل به خشونت شد و اون هم صداشو بالا برد سلیته بازی از نوعه مردونه در آورد، بازی رو باخته! پس چه باید کرد؟

راهنمای رفتار با دخترها :

1. به هیچ دختری جواب واضح ندید مگر این که جواب نه باشه! یعنی چی؟ اگه رفتید کافی شاپ گفت بشینیم اینجا ، می گید نه! بشینیم بغلیش. کنترل کنترل کنترل.

2. هیچوقت اون چیزی رو که می خواد بهش ندید. این خیلی مهمه. به مثال میزنم ببنید تا کجا باید قوی باشید. اگر دختری رو ناز می کردید بفرما زد که بیا و .... بگید یه خورده باید صبر کنی. هنوز به اندازه ی کافی موهاتو ناز نکردم.

3. طوری رفتار کنید که هیچ وقت نفهمه تکلیفش با شما چیه. بگید ما دوست عادی هستیم فقط، بعد دستاشو مثل عاشقا ناز کنید.

4. رفتارتون قابل پیش بینی نباشه. یه دفعه که کاره بد کرد یه بوسش کنید و کاره خوب که کرد یه دره کونی (به شوخی!!) بهش بزنید. دفعه ی بعد برعکس. رفتار بالا رو همیشه می تونید انجام بدید. تا زمانی که می بینید دختره حال می کنه و اگر هم اعتراضی می کنه عشوه و دل بری می تونید این طوری رفتار کنید.ولی خیلی هم زیاده روی نکنید و حال طرف رو نگیرید.
راز دلم را فقط تو میدانی و دلت
گوشه ای از قلبت پنهان دار دوستت دارم هایم را
*ای عشق*
***M***
     
  
مرد

 
معاشقه و بازی قبل از سکس
سکس پدیده ای بزرگ و دوست داشتنی است و گاھی انجام بعضی کارھا درکنار سکس میتواند برای شما بسیار تحریک کننده باشد.ممکن است شما قصد داشته باشید که با دوست دختر یا ھمسر خود به استخر بروید یا اینکه فقط بخواھید کمی نشاط به زندگی خانوادگی خوداضافه کنید،بھرحال نکاتی که برایتان مطرح میکنم برای لذت بخشیدن به زندگی شما بسیار سودمند است.

١ - او را ببوسید :

بله،بوسه بسیار لذتبخش است و حتی گاھی اگر آنرا خوب انجام دھید، میتواند زن را به ارگاسم برساند! ولی مراقب باشید که در اینکار خیلی ھم خوب نباشید! چون ممکن است بعد از آن او غیر از بوسه ھیچ تقاضای دیگری از شما نکند!! به چشمان او نگاه کرده و به آرامی لبھایش را با زبانتان خیس کنید.بعد سر او را با دستتان گرفته و از پیشانی او تا لبھا و چانه اش ھمه را ببوسید.سپس سر او را بلند کرده و گردنش را با شھوت بمکید.

علاوه بر اینھا کمر و پشت خانمھا نسبت به نوازش بسیار حساس است.بنابراین راه خود را به سمت پشت او کج کنید و به کمک دھان و ھوای گرم بازدمتان از بالا تا پایین کمر او را مرطوب کنید.برای تحریک بیشتر این قسمت میتوانید از زبان ھم کمک بگیرید.

٢ - نقاط حساس را تحریک کنید :

بعد از اینکه کارھای بالا را انجام دادید به سراغ قسمتھایی از بدن بروید که موقع آمیزش نمیتوانید آنھا را تحریک کنید.سینه ھا را محکم گرفته و بین آنھا را با زبان لیس بزنید.حالا دیگر حتما" او موھای شما را میگیرد و سرتان را به طرف نقاط لذتبخش بدنش میبرد تا آنھا را ھم بخورید !

بعد از مدتی پایین تر رفته و اطراف ناف را بلیسید.بیاد داشته باشید که ھرگز عجله نکنید،ھیچ حمله و یورشی در کار نیست! به آھستگی پایین تر بروید و سرتان را روی لگنش قرار دھید و آنقدر آنجا را بخورید و مک بزنید که او دیگر نتواند چیزی بگوید! یک نقطه بسیار حساس دیگر بدن زن ،داخل رانھایش است.من به ھیچ وجه توصیه نمیکنم که این منطقه را با خشونت تحریک کرده یا اینکه گاز بگیرید.شما میتوانید زبان خود را سفت کرده و اینجا را لیس بزنید یا با دستتان به آرامی نوازش کنید.بھتر است پاھایش را باز کنید ومنطقه بین لبھای خارجی واژن و ران را بخورید،مطمئن باشید که با این کار او را بسیارحشری خواھید کرد .اگر بازھم بدنبال نقطه حساس بدن زن میگردید،میتوانید گودی پشت زانو را با زبانتانتحریک کنید یا بمکید.

٣ - کلیتوریس :

بعد از اینکه زن به اندازه کافی تحریک شد و صداھای شھوانی او را شنیدید، دستان خود را زیر باسن او قرار داده و به او اجازه دھید پاھایش را باز کند و روی شانه ھای شما بگذارد.حالا با نوک زبان به کلیتوریس ضربه ھای تند و پشت سرھم بزنید.ھنگامیکه این عمل شما او را دیوانه کرد،کلیتوریس را مثل لب ببوسید.مطمئن باشید که لذت فوق العاده ای خواھیدبرد.

4 - ساک زدن و حالت 69 گرفتن :

اینک اگر میخواھید یکدیگر را ارضاء نمایید،یکی از بھترین کارھا استمناء دوطرفه به کمک دستھایتان است.روش دیگر این است که به حالت وارونه روی ھم بخوابید و زن برای شما ساک بزند و شما نیز با دست نقاط حساس او مثل باسن و ... را تحریک کرده و انگشت خود را وارد واژن نمائید.در ھمان موقع که او با ساک زدنش شما را دیوانه میکند شما میتوانید با تحریک نقطه جی،او را به ارگاسم رسانده و لرزش زانوھایش را روی بدنتان احساس کنید.

5 - عشق بازی :

گاھی اوقات لذت بازی و معاشقه بیشتر از سکس است.چنین تصور کنید که شما شکارچی ھستید و او شکار شماست.تمام بدن او را موبه مو جستجو کرده و تحریک نمایید.این بازی برای ھردوشما بسیار لذتبخش خواھد بود.

٦ - صبر کنید :

درواقع بسیار مشکل است که با زن معاشقه کرده و ھنگامیکه ھردو تحریک شدید، با او آمیزش و نزدیکی نداشته باشید.من مطمئنم که شما نمیتوانید مقاومت کنید.شما احساس خواھید کرد که بیضه ھایتان چندکیلو شده! در این ھنگام شما میتوانید آلت خود را وارد واژن او نموده و لذت ببرید یا اینکه برای یک سکس دیگر صبر کنید.مطمئنا" دفعه آینده که سکس میکنید شما میتوانید بیشتر ادامه دھید.

حسن معاشقه و بازی این است که شما به تمایلات جنسی و نقاط حساس بدن ھمسرتان بیشتر آشنا میشوید و او ھم نقاط دیگر لذتبخش بدن شما ،غیر از آلتتان، را ھم کشف میکند.تمام لذت سکس در تحریک اندامھای جنسی خلاصه نمیشود.بعلاوه سکس و آمیزش بعد از معاشقه لذت جنسی را مضاعف میکند.

در خاتمه یادآوری میکنم که انجام مراحل فوق مخصوصا" در زوجھایی که به ارگاسم رسیدن زن برایشان مشکل است،بسیار کمک کننده و مفید خواھد بود.حالا برید و از سکستون بیشتر لذت ببرید و فقط به فکر این نباشید که یه سوراخی پیدا کنید و مبارک رو توش فرو کنید.
من
خواب
دیده ام
که تو
تعبیر می شوی
     
  ویرایش شده توسط: joki6   
صفحه  صفحه 11 از 19:  « پیشین  1  ...  10  11  12  ...  18  19  پسین » 
Sexology - سکسولوژی

دانستنیهای مهیج سكسی

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA