انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
گفتگوی آزاد
  
صفحه  صفحه 4 از 13:  « پیشین  1  2  3  4  5  ...  10  11  12  13  پسین »

Guinness World Records | ركوردهای جهانی گینس


مرد

 
بزرگ‌ترین کلکسیون مخروط ترافیکی جهان



دیوید مورگان ( David Morgan ) از بریتانیا دارای ۱۳۸ مخروط ترافیکی گوناگون می باشد.

کلکسیون وی دارای دو سوم مخروط های ترافیکی،که تا کنون ساخته شده است می باشد.
     
  
مرد

 
سنگین‌ترین موتورسیکلت جهان



سنگین‌ترین موتورسیکلت جهان هازر بایک اشمید ( Harzer Bike Schmiede ) نام دارد که به دست تیلو و ولفرد نیبل ( Tilo and Wilfried Niebel ) از آلمان ساخته شد و هنگامی که در ۲۳ نوامبر ۲۰۰۷ وزن شد،۴٫۷۴۹ تن بود.
     
  
مرد

 
سنگین‌ترین لیموزین جهان



سنگین‌ترین لیموزین جهان با نام سوارکار نیمه شب ( Midnight Rider ) نام دارد که ۲۲۹۳۳ کیلوگرم وزن ۲۱٫۳ درازا و ۴٫۱ متر بلندای آن می باشد.

این لیموزین را مایکل ماچادو ( Michael Machado ) و پاملا بارسولمیو ( Pamela Bartholemew ) از کالیفرنیا آمریکا ساخته و در ۳ سپتامبر ۲۰۰۴ شروع به کار کرد.
     
  
مرد

 
دراز‌گوش ترین سگ جهان



نام سگ سیاه و قهوه ای از نژاد کونهوند ( Coonhound ) با نام هاربر ( Harbor ) در ویرایش ۲۰۱۲ کتاب رکوردهای جهانی گینس به عنوان درازگوش ترین سگ جهان آمده است.

این سگ توسط جنیفر ورت ( Jennifer Wert ) در شهر بولدر ( Boulder ) در کلرادو ( Colorado ) آمریکا زندگی می کند که اندازه گوش راست و چپ آن به ترتیب ۳۰٫۵۸ و ۳۴٫۲۹ سانتی متر می باشد.
     
  
مرد

 
درازترین زبان جهان (زن)



شانل تیپر ( Chanel Tapper ) دختر دانش آموز اهل کالیفرنیای آمریکا، با زبانی به درازای ۹٫۷۵ سانتی متر دارای درازترین زبان در جهان می باشد.
     
  
مرد

 
کوچک‌ترین کمر یک فرد زنده



خانم کتی یونگ ( Cathie Jung ) زاده ۱۹۳۷ آمریکا با بلندای ۱٫۷۲ متر و دور کمری ۳۸٫۱ سانتی متر که ۱۵ بار اندازه گیری شده است هم اکنون دارنده باریک ترین کمر در جهان می باشد.
     
  
مرد

 
سنگین ورزن ترین زن زنده جهان



پائولین پاتر ( Pauline Potter ) زن ۴۷ ساله آمریکایی از ساکرامنتو ( Sacramento ) ایالت کالیفرنیا ( California ) با ۲۶۱٫۷ کیلوگرم هم اکنون چاق ترین زن جهان می باشد.
وی می گوید:دلیل اینکه با رکوردهای جهانی گینس برای ثبت رکوردش تماس گرفته این است که شاید متخصصی داستان زندگی وی را خوانده و در کم کردن وزنش به او کمک کند.
همچنین امیدوار است تا کسب این رکورد کمکی در جهت یک زندگی سالم برایش باشد.
     
  
مرد

 
گرفتن و نگه داشتن بیشترین دیسک پرتاب شده توسط یک سگ



رز ( Rose ) سگ آقای ادوارد واتسون ( Edward Watson ) می تواند در یک زمان ۷ دیسک را در هوا گرفته و آن ها را در دهان خود بگیرد.

بدین ترتیب این سگ رکورد دار گرفتن و نگه داشتن بیشترین دیسک پرتاب شده در دهان می باشد.
     
  
مرد

 
گران‌ترین گونه قارچ جهان



قارچ سپید دنبلان ( White Truffle ) با نام دیگر ( Tuber magnum pico ) گرانترین قارچ خوراکی جهان است.

قیمت هر کیلو از این قارچ به بیش از ۳ هزار دلار می رسد.این قارچ ها تنها در نواحی پیمونت ( Piedmont ) ، املیا رومانیا ( Emilia-Romagna ) ، توسکانی ( Tuscany ) و مارکه ( Marches ) ایتالیا و همچنین در شبه جزیره ایستریا ( Istrian peninsula ) در کرواسی یافت می شوند.

این قارچ ها زیرزمینی هستند و تنها با کمک سگ های آموزش دیده می شود مکان این قارچ ها را پیدا کرد.
     
  
مرد

 
درازترین ناخن های انگشت یک مرد



آقای ملوین بوث ( Melvin Boothe ) دارنده درازترین ناخن های انگشت یک جفت دست بود.هنگامی که در ۳۰ می ۲۰۰۹ ناخن های وی در شهر تروی ( Troy ) ایالت میشیگان ( Michigan ) آمریکا اندازه گیری شد،درازای آنها ۹ متر و ۵۸ سانتی متر بود.

ملوین در دسامبر ۲۰۰۹ در گذشت.
     
  
صفحه  صفحه 4 از 13:  « پیشین  1  2  3  4  5  ...  10  11  12  13  پسین » 
گفتگوی آزاد

Guinness World Records | ركوردهای جهانی گینس

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA