انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
گفتگوی آزاد
  
صفحه  صفحه 7 از 13:  « پیشین  1  ...  6  7  8  ...  12  13  پسین »

Guinness World Records | ركوردهای جهانی گینس


مرد

 
شکستن بیشترین بلوک بتنی در یک دقیقه





علی باهجه تپه ( ali Bahcetepe) از ترکیه توانست بار دیگر در زمینه شکستن بیشترین بلوک بتنی در یک دقیقه رکورد شکنی کند، او این بار ۱۱۳۴ بلوک را شکست.
     
  ویرایش شده توسط: marmolakman   
مرد

 
بزرگ‏ترین میمون جهان



بوزینه بزرگ و درنده خوی نر به نام مندریل (Mandrillus sphinx ) یا میمون انسان نمای استوایی غرب آفریقا با سرمتوسط و طول بدنی حدود ۶۱-۷۶ سانتی مترو طول دم ۵٫۲-۷٫۶ سانتی متر بزرگترین گونه میمون در جهان می باشد .

نرهای بزرگسال به طور متوسط وزنی حدود ۲۵ کیلوگرم دارند ، اگر چه بعضی از نمونه ها با وزن ۵۴ کیلوگرم و اندازه ۵۰٫۸ سانتی مترنیز شناخته شده اند. این بوزینه بزرگ و
زشت و درنده خو همچنین یکی از رنگارنگ ترین پستانداران می باشد ،که دارای باسن های آبی ،صورت قرمز راه راه و ریش زرد است.
     
  
مرد

 
جوان‏ترین فردی که دندان مصنوعی گذاشته است



دانیل سانچز – رویز (Daniel Sanchez-Ruiz) از انگلستان یک ست کامل دندان های مصنوعی را در ۲۵ فوریه ی ۲۰۰۵ در سن ۳ سال و ۳۰۱ روز به دلیل یک بیماری به نام اکتودرمال دیسپیلازی از نوع هایپوهیدروتیک (اکتودرمال دیسپلازی یک بیماری وابسته به جنس است که در آن ممکن است دندانها کمتراز حالت طبیعی بوده یا به شکل مخروط باشند) گذاشته است.

و به عنوان جوانترین فردی که دندان مصنوعی گذاشته است در کتاب رکوردهای جهانی گینس وارد شد .
     
  
مرد

 
قوی‏ترین پسر جهان



نیکلاس ارتیز، پسر۱۱ ساله اهل رنوی آمریکا ، همواره به بدنسازی و وزنه برداری علاقه مند بوده و از طرفداران کشتی می باشد.
آخرین دست آورد نیکلاس ارتیزدر بلند کردن دوست ۵۸ کیلویی خودش کریس بود که او را با سر بلند کرد و به مدت ۲ دقیقه نگه داشت و رکورد جهانی قوی ترین پسر جهان را ثبت کرد! این رکورد ، به درستی توسط حاضران گواهی شده است و نیکلاس ارتیز به عنوان قوی ترین پسر در جهان شناخته شده است!

قهرمان او ابرستاره کشتی کج کریس مسترمی باشد .

نیکلاس با بلند کردن دوستان خود در مدرسه تمرین می کند و او می تواند دوستانش را با وزن ۷۰ کیلو بلند کند.

مادر نیکلاس ، گینگر با افتخار می گوید که او همواره تنومند وسنگین بوده است ودارای استعداد واقعی و شجاعت است.

نیکلاس ارتیز۱۱ ساله است ،دارای قدی به اندازه ی ۱۵۵ سانتی متر بوده ودرکلاس ششم درس می خواند.
     
  
مرد

 
گران ترین شماره تلفن همراه جهان



گران ترین شماره تلفن همراهی که تاکنون به فروش رفته است شماره ۶۶۶ ۶۶۶۶ میباشد که در ۲۲ می ۲۰۰۶ در یک حراجی نیکوکارانه در قطر و توسط شرکت کیو تل(Qtel ) با قیمت ۲ میلیون ۷۰۰ هزار دلار به یک ناشناس فروخته شد.و به نظر میرسید خود قطری ها علاقه ای به خریداری این شماره نداشتند.

این شماره از ۷ شش تشکیل شده که کمی تداعی گر عدد ۶۶۶ که عددی شیطانیست میباشد.همانطور که میدانید در اروپا و آمریکا مسیحیان این عدد را نمادی از شیطان میدانند و این عدد در یهودیت عددی مقدس است زیرا آن را نماد شش جهت یعنی:بالا،پایین،شمال،جنوب،شرق و غرب میدانند.

رکورد قبلی گران ترین شماره تلفن همراه جهان،شماره ۸۸۸۸ ۸۸۸۸ بود که به هواپیمایی سی چوآن (Sichuan Airlines)فروخته شد.عدد ۸ بر خلاف عدد ۴ که برای چینی ها عددی نحس میباشد،عددی مقدس و خوش شانس است.
     
  
مرد

 
کوتاه‏ترین بدنساز جهان



آدیتیا رومئو دو (Aditya ‘Romeo’ Dev) هندی که به عنوان کوتاهترین وزنه بردار و بدنساز جهان به شهرت جهانی دست یافته است،برای شغلی در هالیوود برنامه ریزی می کند.که با یک شخص با نفوذ آمریکایی نیز قرار دادی را به امضا رسانده است.

سایت تلگراف پس از خواندن مقاله ای در مورد توانایی های جسمانی وی ترتیب پرواز وی را به لس آنجلس داد.آقای هرین که به جادوگر شهر عجایب معروف هست نیز قانع شده است که این وزنه بردار هندی میتواند در آینده به شهرت خوبی در هالیوود دست یابد.

این وزنه بردار هندی که تنها ۸۳ سانتی متر قد و ۱۰ کیلو گرم وزن دارد در نخستین گام ستاره فیلمی مستند شده است که داستان مسافرت وی را از روستایی کوچک در پنجاب هند به ابر شهر لس آنجلس به تصویر می کشد.او به محض ورود به لس آنجلس تبدیل به یکی از ستارگان محبوب باشگاه گوله( محل محبوب آرنولد شوارتزنگر براب تمرینات ورزشی) شده است.

رومئو می گوید:تمام رویاهای من با یک مسافرت تحقق یافت.من هرگز فکر نمیکردم روزی به آمریکا بروم و با هواپیما سفر کنم.من همیشه دوست داشتم به خارج از هند سفر کنم و چون به این شهرت جهانی رسیده ام همه این اتفاقات خوش برایم افتاده است.

رومئو در طول سفر با کوتوله دیگری نیز به نام جیسون آکونا آشنا شد و وی از رومئو برای تست دادن و عضویت در سیرک دوسویل در لاس و گاس دعوت کرد.



رومئو گفت:من پیش از آنکه با جیسون آشنا بشوم هیچ آدم کوچولوی دیگری مثل خودم ندیده بودم و او با اینکه کوچولو است در کارهای زندگی موفق است و من فهمیدم که میتوانم مثل وی معروف شوم.تست ورود به سیرک بهترین بخش سفر من بود چون که همه من را تشویق و به من روحیه می دادند.آمریکا آسمان خراش های بزرگی دارد و خیابان های اینجا مانند پنجاب شلوغ نیست و به نظر برنامه ریزی شده میرسند و من بسیار خوشحالم.رومئو بر خلاف دیگر کوتوله ها دارای اندامی متناسب میباشد به طوری که دور سر وی ۳۸ سانتی متر و دور سینه او پنجاه سانتی متر میباشد.با اینکه وی اندازه کوچکی دارد در هنگام تمرین به دلیل پیچیدگی عضلاتش مردم بسیاری را به دور خود جمع میکند.

رومئو همچنین می گوید:من آرزو داشتم در برابر یک جمعیت سفید پوست برنامه ورزشی اجرا کنم و الان در آمریکا این کار را کردم و خیلی به من خوش گذشته است و فکر میکنم به آرزو هایم رسیده ام.
     
  
مرد

 
طولانی‏ترین سخنرانی جهان



لویی کوله( Lluis Colet )مرد فرانسوی ۶۴ ساله کاتالونیایی یک کارمند دولت محلی توانست با ۱۲۴ ساعت سخن گفتن بدون وقفه ،رکورد طولانی ترین سخنرانی جهان را از آن خود کند.
وی در این مدت ۱۲۴ ساعت در مورد سالوادور دالی(Salvador Dali) نقاش اسپانیایی،فرهنگ کاتالونیا و دیگر موارد سخن گقت.او پس از ۵ روز سخنرانی بی وقفه با صدایی ضعیف گفت:این روز برای من روز بزرگی ست و من این رکورد را تقدیم میکنم به همه کسانی که از زبان و فرهنگ کاتالونیا (Catalonia)حمایت میکنند.

در پایان جمعیت زیادی که به حمایت از کولت جمع شده بودند او را با شور و شعف فراوان تشویق کردند.
سه ثبت کننده رسمی نیز در محل حضور داشتند تا صحت این رکورد را تایید و به کولت اجازه ورود به کتاب رکوردها را دهند.

رکورد قبلی طولانی ترین سخنرانی جهان را یک مرد هندی با ۱۲۰ ساعت سخنرانی به دست آورده بود.
     
  
مرد

 
بزرگ‏ترین کلکسیون هواپیماهای مدل دست ساز



بزرگترین کلکسیون هواپیماهای مدل دست ساز را آقای جان کالوسا(John Kalusa)در مدت نیم قرن پدید آورد.
این کلکسیون شامل ۵۸۲۹ مدل از هواپیماهای اختصاصی،تجاری،آزمایشی،جنگی،جت ها و بمب افکن ها،موشک ها،بالون ها و هلی کوپتر ها میباشد.آقای کالوسا برای ساخت این تعداد مدل از چوب درخت بالسا(Balsa tree) که یک درخت بزرگ و زود رشد است استفاده کرده است.
هواپیماهای دست ساز جان کالوسا همگی با مقیاسی برابر ساخته شده اند و میتوان اندازه واقعی هواپیمایی را نسبت به دیگر هواپیماها فهمید.همچنین آنها از روی مدل واقعی رنگ آمیزی و نشانه گذاری شده اند.کالوسا کسی ست که بیشتر عمر خود را به سرگرمی مورد علاقه اش پرداخت.
او در سال ۱۹۳۶ هنگامی که ۱۴ ساله بود شروع به ساخت مدل هایی از جنگ جهانی اول برای یک بازی جنگی کرد و هنگامی که لهستان در سال ۱۹۳۹ توسط آلمان اشغال شد وی بیشتر هواپیماهای مدرن میساخت.در خلال جنگ جهانی دوم او به عنوان یک عکاس هوایی و مکانیک به خدمت رفت و توانست ۳۶ عکس توسط هواپیماهای شناسایی منطقه بگیرید و پس از آنکه آمریکا توانست ژاپن را اشغال کند از ماموریت در استرالیا بازگشت و ۷ مدال افتخار نیز گرفت.او در سال ۱۹۴۶ از خدمت کناره گیری کرد وسپس به سرگرمی مورد علاقه اش یعنی ساخت هواپیماهای مدل روی آورد و در سال ۱۹۴۶ از شیکاگو به لس آنجلس رفت و در بخش فروش شرکت Rocketdyne مشغول کار شد.



در سال ۱۹۸۵ به مسا (mesa) در آریزونا رفت و در آنجا او کار خود را ادامه داد،همچنین به عنوان یک راهنما و یک داوطلب در موزه هواپیماهای جنگده چامپلین فعالیت کرد.

.وی در ۱۷ فوریه ۲۰۰۳ در سن ۸۱ سالگی در خانه اش در آریزونا در گذشت.پس از مرگش خانواده جان کالوسا کلکسیون او را به دانشگاه هوافضای Embry-Riddle بزرگترین دانشگاه در زمینه هوانوردی و هوافضای جهان اهدا کردند
در جشنی که در دانشگاه هوافضای Embry-Riddle در ۱۸ جولای ۲۰۰۳ برگزار شد کلکسیون آقای جان کالوسا با نام بزرگترین کیکسیون هواپیماهای مدل دست ساز وارد کتاب رکورد های جهانی گینس شد.
     
  ویرایش شده توسط: marmolakman   
مرد

 
بزرگ‏ترین آدم برفی جهان



بزرگترین آدم برفی جهان المپیا اسنو (Olympia Snowe) نام دارد.که به افتخار المپیا اسنو یک سناتور آمریکایی و نمایده مین یکی از ایالت های نیوانگلند در شمال شرقی آمریکا نام گذاری شده است.



این آدم برفی غول پیکر ۳۷ متر بلندی آن میباشد و برای ساخت چشمهای آن از دست گلهای ۱٫۵ متری استفاده شده است.همچنین شال گردن قرمز رنگی ۹ متری دارد .که برای مژه های آن از چوب های اسکی و برای دستانش از درختان کاج استفاده شده. برای لب های آن از ۵ تایر رنگ کرده به رنگ قرمز و برای کلاهش از پارچه ای چهار گوش استفاده شده است

برای ساخت و کار بر روی آن از جرثقیلی که همیشه در حال کار بوده استفاده شده و از ۲۴ داوطلب مجهز به بیل نیز برای پایان شکل دهی به این آدم برفی استفاده شده است.




رکورد قبلی برای بزرگترین آدم برفی جهان نیز متعلق به همین شهر بود که در سال ۱۹۹۹ توسط گروهی از مردم این شهر ساخته و۳۴٫۵ متر بلندی آن بود . نام آدم برفی، آنگس پادشاه کوهستان (Angus, King of the Mountain) بود که به افتخار فرماندار وقت این ایالت یعنی آنگس کینگ Angus King نامگذاری شده بود.



برای ساخت این آدم برفی از دو دسته گل ۱٫۲۰ متری برای چشمهایش،۶ تایر خودرو برای دهانش،یک پارچه برای شال گردنش، پارچه ای ۶ متری برای کلاهش،۲ درخت ۳ متری برای دستانش و ۳ تایر خودرو نیز برای دکمه هایش استفاده شده بود.
     
  ویرایش شده توسط: marmolakman   
مرد

 
نگه داشتن بیشترین قاشق بر روی صورت



رکورد نگه داشتن بیشترین قاشق ها بر روی صورت را جو آلیسون(Joe Allison) از ایالت دون(Devon) در بریتانیا در ۱ آوریل ۲۰۰۸ با نگه داشتن۱۶ قاشق بر روی صورت خود به دست آورد.جو برای این کار از قاشق های استیل چای خوری استفاده کرد.او ۵ قاشق بر روی پیشانی،۴ تا بر روی گونه ها،یکی بر روی بینی،۲ تا در بالای لب خود،۱ بر روی هر یک از گوش هایش و ۲ تا بر روی چانه خود نگه داشت.

این نوجوان بریتانیایی پس از آنکه پسر عمویش او را به رقابت برای نگه داشتن یک قاشق بر روی بینی دعوت نمود هر روز سرگرمی مورد علاقه اش را ادامه داد.و توانست با نگه داشتن ۱۶ قاشق رکورد قبلی را که یک پسر ۱۶ ساله به نام تیم جانستون (tim johnston) در Havens High School در پید مونت ایالت کالیفرنیای آمریکا در ۳۰ ثانیه و با ۱۵ قاشق در ۲۸ می ۲۰۰۴ انجام داده بود را بشکند.

مادرش فنلا میگوید:من خیلی به پسرم افتخار میکنم چون که جو کاری را انجام میدهد که هیچکس دیگر در جهان نمیتواند آن را انجام دهد.جو وقتی عرق میکند کارش را بهتر انجام میدهد ولی من هرگز به او اجازه نمیدهم که از پاکیزگی بدن خود دور شود.
     
  
صفحه  صفحه 7 از 13:  « پیشین  1  ...  6  7  8  ...  12  13  پسین » 
گفتگوی آزاد

Guinness World Records | ركوردهای جهانی گینس

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA