انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
اينترنت و موارد مربوط به آن
  
صفحه  صفحه 3 از 5:  « پیشین  1  2  3  4  5  پسین »

ترفندهای فایر فاکس


مرد

 
تغئیر ظاهر فایرفاکس
برای این کار به اینجا بروید روی هر کدام از عکسهای صفحه که کلیک کنید بکگراند تولبار فایر فاکس جایش را همان عکس می دهد و فایرفاکس شما ظاهری دلخواه و زیبا پیدا می کند http://www.getpersonas.com/en-US/gallery/?source=moz.com_getpersonal
با تو سرسبزی از ایثار سیه پوشان است

ای مسلط دستت از خون شهیدان سرخ است
     
  
مرد

 
تاریخچه فایرفاکس:

سال ۱۹۹۶ مرورگر Netscape بر اساس آمار مرورگر محبوب بود و بین بیش از ۸۰٪ کاربران اینترنت استفاده می‌شد. در این سال شرکت Microsoft اولین مرورگر خود را منتشر کرد

پس از حدود ۸ سال، در سال ۲۰۰۴ این آمار برعکس شد. مرورگر Netscape بین کمتر از ۵٪ کاربران استفاده میشد و Internet Explorer به بیش از ۹۰٪ رسید!

آقای Blake Ross اهل میامی در سن ۱۵ سالگی آغاز به کار در شرکت Netscape کرد و بی شک درجریان آمار بالا بود. این نوجوان برنامه‌نویس با همکاری آقای Dave Hyatt که اکنون برای Safari برنامه‌نویسی میکند، شروع به برنامه‌ریزی آزمایشی از یک شاخه Netscape کردند. هدف آنها ساختن یک مرورگر ساده بود. مرورگر Netscape شامل بخش‌های زیادی بود و در این زمان اصلا موفق نبود. این دو نوجوان برای از دست ندادن اسپانسرهای شرکت و رقابت با Mozilla Suit خیال داشتند که بوسیله این پروژه مرورگر قابل استفاده برای همه که مشکلهای امنیتی آن زمان را نیز حل میکرد، برنامه‌ریزی کنند.

و بدین ترتیب مرورگر فایرفاکس به دنیا آمد. این مرورگر در آغاز با نام Phoenix معروف بود. این نام با شرکت Phoenix Technologies مشکل پیدا کرد. سپس نام Firebird انتخاب شد، که آن هم با شرکت Firebird که سازنده بانک اطلاعاتی آزاد است،دچار مشکل شد. سال ۲۰۰۳ در حالی که بنیاد موزیلا تمام تمرکز خود را برروی این مرورگر گذاشته بود، تصمیم گرفت که تمام فرآورده‌های این شرکت، پیشوند Mozilla را بهمراه باید داشته باشند. سرانجام با فشار شرکت Firebird نام این مرورگر در نهم فوریه ۲۰۰۴ به موزیلا فایرفاکس تغییر یافت.

پس از تلاش فراوان نسخه ۱.۰ فایرفاکس در نهم نوامبر ۲۰۰۴ منتشر شد. در تاریخ بیست نهم نوامبر ۲۰۰۵ نسخه ۱.۵ منتشر شد و بنیاد موزیلا سرانجام در بیست چهارم اکتبر ۲۰۰۶ فایرفاکس ۲.۰ را منتشر کرد.

این نسخه شامل تغییراتی در مرورکردن برگه‌ای، مدیر افزونه‌ها، صفحه ظاهری و به‌روزرسانی خودکار بود. از جمله ویژگی‌های این نسخه غلط‌گیری املایی و مدیریت نشست و فناوری ضدفریبکاری (طراحی شده بوسیله گوگل) هستند.
     
  
مرد

 
فایرفاکس 3 خود را از آن چه هست سریعتر کنید!

فایرفاکس 3 با تغییرات زیادی در مورد بازدهی و سرعت کار منتشر شده‌ است به طوریکه رضایت خاطر درصد بالایی از کاربران را کسب کرده است. با این حال با تغییراتی در پیکربندی این مرورگر میتوان سرعت آن را از آن چه که هست نیز بیشتر کنید. برای اینکار میتوانید از ترفندی که هم اکنون به شما معرفی خواهیم کرد بهره بگیرید. Firefox3 خود را اجرا کنید.صفحه خالی را باز کرده و در نوار آدرس مرورگر ، عبارت about:config را وارد کرده و Enter بزنید.اگر با پیامی روبرو شدید روی دکمه I'll be careful, I promise کلیک کنید.اکنون با دقت فراوان مراحل زیر را که حساس هم هستند را انجام دهید:

1. در ستون Preference Name ، عبارت network.http.pipelining را بیابید. سپس بر روی آن دوبار کلیک کنید تا Value آن به True تغییر کند.

2. network.http.proxy.pipelining را اینبار بیابید و عمل فوق را بر روی انجام دهید.

3. network.http.pipelining.maxrequests را پیدا کنید و بر روی آن راست کلیک کرده و Modify را انتخاب کنید. عدد آن را از 4 به 8 تغییر دهید و OK کنید.

4. بر روی فضای خالی از صفحه راست کلیک کنید و از New گزینه Boolean را انتخاب کنید.نام آن را network.http.pipelining.firstrequest قرار داده و OK کنید ، Value آن را هم بر روی True تنظیم کنید.

5. بر روی فضای خالی از صفحه راست کلیک کنید و از New گزینه Integer را انتخاب کنید. نام آن را nglayout.initialpaint.delay قرار داده و OK کنید ، مقدار عددی آن را هم روی 0 تنظیم کنید.

6. یک Integer دیگر با نام content.notify.interval و همان مقدار 0 ، به روش فوق بسازید.

کار تمام است ، یکبار مرورگر خود را ببندید و از نو راه اندازی کنید. با باز کردن یک سایت سنگین متوجه تغییر سرعت مرورگر خواهید شد.

7- اگر از مرورگر فایرفاکس استفاده می کنید افزونه هایی همانند AdBlock ، تبلیغات تصویری مزاحم موجود در صفحات اینترنتی را به طور اتوماتیک برای شما مسدود می کنند.
     
  
مرد

 
تعیین میزان حداکثر و حداقل بزرگنمایی بر روی صفحات

با نگه داشتن کلید Ctrl و حرکت دادن غلتک موس میتوانید بر روی صفحات Zoom کنید، چه به بیرون و چه به داخل. حال با ویرایش کلیدهای زیر میتوانید حداکثر و حداقل میزان بزرگنمایی را مشخص کنید:

به دنبال کلید zoom.maxPercent بگردید. این کلید حداکثر میزان «زوم به جلو» صفحات و اشیا داخل آن را مشخص میکند. با وارد کردن عدد مورد نظر، درصد حداکثر زوم را مشخص کنید.

به دنبال کلید zoom.minPercent بگردید. این کلید حداقل میزان «زوم به عقب» صفحات و اشیا داخل آن را مشخص میکند. با وارد کردن عدد مورد نظر، درصد حداقل زوم را مشخص کنید
     
  
مرد

 
تعیین حداقل و حداکثر طول تب ها

هنگامی که تعداد تب ها در نوار تب ها کم باشد، اندازه‌شان هم بزرگتر هست و اگر تعداد تب ها زیاد باشد، فشردگی‌شان بیشتر و در نتیجه تبهای کوچکتری خواهیم داشت. حال قصد داریم حداکثر و حداقل طول تب ها را در این دو وضعیت، تعیین کنیم:

بدنبال کلیدی به نام browser.tabs.tabMinWidth بگردید. بر روی آن دو بار کلیک کنید و با دادن مقدار عددی دلخواه بر حسب پیکسل، حداقل طول تب را مشخص کنید.

بدنبال کلیدی به نام browser.tabs.tabMaxWidth بگردید. بر روی آن دو بار کلیک کنید و با دادن مقدار عددی دلخواه بر حسب پیکسل، حداکثر طول تب را مشخص کنید.
     
  
مرد

 
عدم نمایش FavIcon در تب ها

شاید بخواهید که هیچ آیکونی از سایتها و وبلاگهایی که باز میکنید (Faviconها) ، در تب خودش نشان داده نشود. برای اینکار بدنبال کلیدی با نام browser.chrome. favicons بگردید و به آن مقدار False را بدهید.
     
  
مرد

 
نمایش آدرسهایی که در نوار آدرس فقط بصورت دستی تایپ شده اند

در حالت پیشفرض، هنگامی که در نوار آدرس شروع به تایپ یک کلمه یا آدرس می کنید تمام لینکها و آدرسهایی که در History ثبت شده اند و متن تایپ شده آنها، نمایش داده میشوند. این موضوع گاهی اوقات آزار دهنده میشود. چرا که چندین آدرس برایتان لیست میشود و پیدا کردن آدرس مورد نظر از میان آنها خیلی سخت است. شاید دوست داشته باشید که فقط آدرسهایی را که قبلأ بصورت دستی تایپ کرده اید، در آن لیست نشان داده شود تا راحت‌تر بتوانید آدرس مورد نظر خود را بیابید.

بدین منظور دنبال کلیدی با نام browser.urlbar. matchOnlyTyped بگردید و به آن مقدار true بدهید. در صورت نبود این کلید در قسمت خالی صفحه راست کلیک کرده و از گزینه new کلیدی با این نام و ازنوع Boolean تعریف نموه و مقدار آنرا برابر true قراردهید.
     
  
مرد

 
تعیین تعداد آدرسهای پیشنهادی در نوار آدرس

اگر دوست دارید تعداد آدرسهای پیشنهادی در نوار آدرس را کم یا زیادتر کنید مراحل زیر را دنبال کنید:

دنبال کلیدی با نام browser.urlbar. maxRichResults بگردید.به جای مقدار 12 که پیشفرض است، مقدار دلخواه خود را تنظیم کنید.
     
  
مرد

 
نمایش پیغام “بارگذاری صفحه با مشکل مواجه شد” بصورت یک پیغام خطا، به جای نمایش متن Error در صفحه

حتمأ دیده اید هنگامی که یک صفحه وب بنا به هر دلیلی در فایرفاکس باز نشود، متن Error در همان صفحه درج میگردد. شاید شما نیز دوست داشته باشید که این Error در یک پنجره پیغام خطا -درست مثل ویندوز و نسخه های قدیمی فایرفاکس- نمایش داده شود. برای اینکار:کلیدی با نام browser.xul.error_pages.enabled را جستجو کنید.با دو بار کلیک بر روی آن، Value (مقدار) آن را از true به false تغییر دهید
     
  
مرد

 
عدم نمایش کادر محاوره ای هنگام ایستادن موس بر روی دکمه های Toolbar

هنگامی که روی کلیدهای منوی ابزار توقف کنید یک کادر محاوره ای (Tool Tip) نشان داده میشود که توضیحی درباره آن کلید میدهد. برای غیر فعال کردن آن ، کافیست به کلید browser.chrome.toolbar_tips مقدار false را بدهید.
     
  
صفحه  صفحه 3 از 5:  « پیشین  1  2  3  4  5  پسین » 
اينترنت و موارد مربوط به آن

ترفندهای فایر فاکس

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA