انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
علم و دانش
  
صفحه  صفحه 3 از 19:  « پیشین  1  2  3  4  5  ...  16  17  18  19  پسین »

Military Weapons | تسلیحات نظامی


مرد

jems007
 
FEG P9R pistol

كشور سازنده : مجارستان
وزن : 1170 گرم
طول : 203 میلی متر
كالیبر : 9x19mm Luger
ظرفیت خشاب : 14 گلوله
عمل : دوبل شلیك

لوتی جون تولدت مبارک
     
  
مرد

jems007
 
FEG AP-63 / PA-63 pistol

كشور سازنده : مجارستان
وزن : 595 گرم
طول : 175 میلی متر
كالیبر : 9x17 Browning
ظرفیت خشاب : 7 گلوله
عمل : دوبل شلیك و نیمه اتوماتیك

لوتی جون تولدت مبارک
     
  
مرد

jems007
 
Bergmann Bayard

كشور سازنده : آلمان
وزن : 1020 گرم
طول : 254 میلی متر
كالیبر : Bergmann 9x23
ظرفیت خشاب : 6 تا 10 گلوله
عمل : نك تیر نیمه اتوماتیك

لوتی جون تولدت مبارک
     
  
مرد

jems007
 
Mauser C-96

كشور سازنده : آلمان
وزن : 1250 گرم
طول : 312 میلی متر
كالیبر : 7.63x25mm Mauser
ظرفیت خشاب : 10 گلوله
عمل : تك تیر

لوتی جون تولدت مبارک
     
  
مرد

 
بـِرنو (KAR98K) نوعی تفنگی تک تیر و بسیار قوی با برد زیاد (۴۵۰۰ متر) و کالیبر ۷٫۹۲ میلیمتر است که بر اساس طرح اولیه تفنگ G98 ماوزر و ماوزر 98k از جمله در شهر برنو در کشور چک‌اسلواکی (این مدل با تغییر نام، Vz 24نام می گرفت اما در اصل همان مدل کارابینر ژ ۹۸ بود که در ایران بیشتر با نام برنو کوتاه شناخته می شود) ساخته می‌شد.

این تفنگ را دو برادر آلمانی به نام‌های «پتر پل» و «ویلهلم» ماوزر برای ارتش آلمان ساخته بودند. بعدها امتیاز ساخت آن به ایران و چند کشور دیگر نیز داده شد.


تفنگ KAR 98K (Karabiner G98K که در ایران بنام برنو مشهور است. این سلاح در سه نوع کوتاه و متوسط (که به اصطلاح کارابینر گفته می شود) و بلند تولید می‌شد. مدل بلند آن G98 نام دارد که مخفف نام Gewehr 98 است که در سال ۱۸۹۸ وارد خدمت ارتش امپراتوری آلمان شد.


گلنگدن مشهور برنو که امروزه نیز با نام سیستم ماوزر شناخته می شود



فشنگ‌های ۷٫۹۲ در ۵۷ میلی‌متری برنوundefinedundefined
شاید ان نقطه نورانی دشت , چشم گرگان بیابان باشد .
     
  
مرد

jems007
 
Mauser HSc

كشور سازنده : آلمان
وزن : 600 گرم
طول : 125 میلی متر
كالیبر : 7.65x17mm Browning
ظرفیت خشاب : 8 یا 7 گلوله
عمل : دوبل شلیك و نیمه اتوماتیك

لوتی جون تولدت مبارک
     
  
مرد

 
اینم بقیش , راستی هر کاری کردم نتونستم عکساشو بزارم , اگه میشه راهنماییم کنین تا عکس تفنگ برنو خودمو بزارم .
تفنگ برنو در ایران [ویرایش]

در روز هفتم بهمن ماه ۱۳۰۹ (۲۷ ژانویه ۱۹۳۰) درپی یک بررسی طولانی، رضا شاه که فرمانده کل نیروهای مسلح بود موافقت کرد که «ماوزر» ساخت آلمان پس از یک دوره آزمایش چندساله، تفنگ رسمی ارتش ایران شود. این آزمایش روی ماوزرهای «وی‌زی ۲۴» (VZ24) یعنی ماوزر ساخت سال ۱۹۲۴ چکسلواکی صورت گرفت و ستاد ارتش در سال ۱۹۳۴ (۱۳۱۳) به آن نمره قبولی داد. از آن پس ماوزر که تولید انبوه آن از سال ۱۸۹۸ در «اوبرنادورف» آلمان آغاز شده بود و در طول جنگ جهانی اول به عنوان دقیقترین و خوشدست‌ترین تفنگ سبک بکار رفته بود جای تفنگ‌های روسی (ناگانت = نوغان) و انگلیسی را در ارتش ایران گرفت. کارخانه ماوزر بعداً شعبه خود را در شهر «برنو» واقع در ایالت موراویای چک‌اسلواکی دایر کرد و دولت ایران که مشتری کمپانی «اشکودا» بود ترجیح داد که تفنگهای ماوزر ساخت شهر برنو Brno را خریداری کند. از آن پس در ایران نام «برنو» بر تفنگهای ماوزر گذارده شد که پنج تیر و تک تیر بودند. از دهه ۱۹۴۰، ایران خود دست به ساختن برنو زد و آن را در کارخانه‌های تسلیحات (معروف به مسلسل سازی واقع در نزدیکی دوشان تپه) تولید کرد.

سیستم کارکرد برنو

برنو هنگامی که وارد خدمت ارتش آلمان شد، در کوتاه مدت مورد توجه سربازان ارتش قرار گرفت، این سلاح آنچنان خوشدست بود که تا پایان جنگ جهانی دوم مورد مصرف قرار میگرفت. هنگامی که آمریکا وارد جنگ جهانی دوم شد ام یک سلاحی بود که آمریکایی‌ها با آن می‌جنگیدند. برنو با آنکه بسیار خوشدست بود ولی در جنگهای تن به تن از فاصله نزدیک به کارامدی ام یک نبود. زیرا گلنگدن آن باعث کند شدن عملکرد آن میشد. به همین سبب با آنکه دقت تیر ام یک از برنو کمتر بود ولی تا آنکه گلنگدن آن کشیده شود، سربازان آمریکایی توان شلیک هشت تیر پیاپی را داشتند. آلمان نازی مدل ژ-43 و اس-تی-ژ-44 را پیاپی وارد خدمت کرد ولی حتی آنها نیز نتوانستند جایگاه برنو را تسخیر کنند.

برنو آنچنان مدل موفقی بود که با گذشت سالها ختی مدلهای باقیمانده در اسلحه خانه های ارتش ایران در اواخر جنگ ایران و عراق هنگامی که سایه ی فقر بر ارتش ایران گسترده شده بود، به عنوان سلاح تک تیرانداز همانند جنگ اول و دوم جهانی مورد استفاده قرار گرفتند.

برنو متعلق به امپراتوری آلمان نشان امپراتوری روی تفنگ دیده می شود

مدلی که در ایران با نام برنو شناخته می شود مدلیست که به ایران فروخته شده بود و همان مدل مشهور کارابینر می باشد. این سلاح با توجه به دقت بسیار بالا حتی امروزه نیز مورد توجه تیراندازان و شکارچیان قرار دارد. امروزه مدل بهینه سازی شده همین سلاح گلوله زنی برای استفاده شخصی همانند شکار توسط ماوزر و دیگر کارخانه‌های اسلحه سازی ساخته می‌شود. همچنین بسیاری از تفنگ‌های گلوله زنی سیستم گلنگدن بر پایه این سلاح را دارند. زمانی که سلاح ام یک وارد خدمت ارتش ایران شد، ارتش بسیاری از سلاحهای برنوی باقیمانده را فروخت، برخی از آنها با مزایده وارد بازار داخلی شدند که همکنون نیر با وجود کارکرد دراز مدت همچنان در دست شکارچیان داخلی بسبب نبود سلاحهای جدید می‌گردند و برخی نیز به خارج فروخته شدند و برخی بعنوان آهنپاره روانه صنایع فولاد شدند. امروزه بسیاری از کلکسیونرهای سلاح علاقمند خرید مدلهای آنتیک این سلاح هستند. نشانهایی که درست جلوی گلنگدن روی جان لوله قرار دارد حکایت از ارتشی دارد که آن سلاح در آن خدمت کرده، امروزه میتوان در کلکسیونها سلاحهای برنوی متعلق یه ارتش ایران، عثمانی و امپراتوری آلمان را یافت.

برنو متعلق به آلمان نازی نشان امپراتوری رایش روی تفنگ دیده می شود



تفگ شکاری کالیبر 06-30 اسپرینگفیلد مدل برنو. اخیرا صنایع دفاع سلاح گلوله زنی 270. با نام نخجیر ۳ ساخته است که کپی از برنو می باشد، با تفاوت کالیبر آن. همچنان که ذکر شد برنو مشتریان بسیاری در سراسر جهان دارد، بهمین سبب کارخانه اسلحه سازی ماوزر که همکنون تبدیل به کارخانه ی اسلحه سازی با تولید مصارف شخصی شده، این سلاح را در انواع و کالیبرهای گوناگون می سازد. گراورها و قنداقهای آنها بسیار گوناگون بوده و برخی از آنها با گراورکاری‌های بی‌نظیری ساخته شده و با قیمتهای کلان هزاران دلاری مشتریان خاص خود را می یابند و برخی در ساده ترین شکل ممکن با قنداق پلاستیکی بدون گراور به قیمت چند صد دلار قروخته می شوند. در سلاحهای شکاری، علاوه بر مارک و جنس قلمکاریهای موسوم به گراور عمده تعیین کننده ی قیمت سلاح میباشد.

تک تیرانداز آلمانی مجهز به برنو با دوربین ZF42 4x زایس

تفنگ برنو پس از ورود به ایران در ردیف سلاح‌های سازمانی ارتش قرار گرفت امابا ورود تفنگ ام ۱ جای خود را به این تفنگ نیمه خودکار داد.اما همچنان جایگاه خود را در بین مردم و بخصوص عشایر لر حفظ نمود چرا که به عقیده آنها برنو بهترین بوده و هست. دسترسی عشایر به این سلاح بعد از شهریور ۱۳۲۰ و انحلال ارتش ایران در پی حمله متفقین صورت گرفت.

برنوهای ساخت ۱۳۰۹ و ۱۳۱۷ از اهمیت و قابلیت‌های بالاتری برخوردار هستند اما مدلی قدیمی تر از این اسلحه وجود دارد که نقش شاهینی در حال پرواز را برخود دارد که ورود آن را به سال ۱۲۹۸ و توسط میرزا کوچک خان نسبت می‌دهند.
ارتشهای مسلح به
اینم لیست کشورهایی که ارتششون از برنو استفاده میکنن
چین
جمهوری چین
کرواسی
چکسلواکی (post 1945)

دانمارک
آلمان شرقی
فرانسه
آلمان
اندونزی
ایران

اسرائیل
لوکزامبورک
آلمان نازی
نروژ
پرتغال
صربستان

اسلواکی

سوئد

ترکیه
یوگسلاوی سابق
شاید ان نقطه نورانی دشت , چشم گرگان بیابان باشد .
     
  
مرد

 
خیبر ساخت ایران

کالیبر : 45 در 56/5 م م
عمل : با فشار مستقیم گاز باروت
طول کلی : 730 م م با لوله معمولی
وزن : 7/3 کیلو گرم با خشاب خالی
سرعت شلیک : 800 تا 850 گلوله در دقیقه
ظرفیت خشاب : 30 تایی و 100 تایی
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------ ---------
اسلحه خیبر توسط صنایع دفاعی ایران طراحی و تولید شد و اولین بار در سال 2004 به نمایش در آمد و قرار است در سپاه استفاده شود.
قابل ذکر است که در ارتش استفاده نخواهد شد.
خیبر خ-2002 را می توان مدل تغییر شکل یافته اسلحه S-5.56 ایران به یک اسلحه بولپاپ دانست که اسلحه s-5.56 همان CQ چینی می باشد.
اسلحه خیبر با فشار گاز باروت لود می شود و قابلیت انتخاب حالت های شلیک را نیز دارد. این سلاح از سیستم فشار مستقیم گاز باروت استفاده می کند که مشابه اسلحه ام-16 می باشد. قبضه پلیمری این سلاح هم با محافظ ماشه بزرگ تر شده در زیر محافظ استوانه ای شکل لوله نصب شده است. کلید انتخاب حالت ضامن / آتش سلاح هم در سمت چپ سلاح و در پشت محل اتصال خشان به سلاح و دور از قبضه فرار گرفته است . خروج پوکه از سمت راست صورت می گیرد و سیستم تغذیه سلاح هم از خشاب های مشابه اسلحه ام-16 استفاده می کند کلید رها کننده خشاب در سمت راست محل اتصال خشاب به سلاح قرار گرفته است که مانند ام-16 است. سایت های نشانه روی از نوع باز یا ساده بوده و سایت عقبی بر روی یک دسته حامل قرار دارد.
تجهیزات اضافی هم شامل دوپایه های سبک وزن جدا شونده و سر نیزه است. این شلاح در 3 مدل کارابین ( کماندویی ) با لوله کوتاه ... استاندارد با لوله معمولی و مخصوص تک تیر اندازان و شلیک دقیق آن با لوله بلند تولید می شود...
احتمالا نارنجک انداز زیر لوله و دوربین های نشانه روی چندگانه بر این سلاح نصب می شوند. اما چیزی در این مورد اعلام نشده است.
شاید ان نقطه نورانی دشت , چشم گرگان بیابان باشد .
     
  
زن

 
کلت ام کا - ۴۰



کالیبر : ۴۰ اسمیت وسون
طول : ۱۳۶ م م
طول لوله : ۷۸ م م
ارتفاع : 101 م م
وزن : 654 گرم
خشاب : 5
نوع ماشه : دو زمان
تعداد خان : 6
..........................................

پی ۹۹ کیو - آ



کالیبر 9 م م
طول لوله 101 م م
طول کولی 178 م م
ارتفاع 136 م م
وزن 707 گرم
مکانیزم دو زمانه
ظرفیت 16(9م م)
چون مات توام
دگر چه بازم ...!!؟!
     
  
زن

 
sajoli: خیبر ساخت ایران
اینم عکسش

چون مات توام
دگر چه بازم ...!!؟!
     
  
صفحه  صفحه 3 از 19:  « پیشین  1  2  3  4  5  ...  16  17  18  19  پسین » 
علم و دانش

Military Weapons | تسلیحات نظامی

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA