انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
کامپیوتر
  
صفحه  صفحه 3 از 8:  « پیشین  1  2  3  4  5  6  7  8  پسین »

تازه های تكنولوژی


مرد

 
e-reader ای که امکان دانلود آنلاین کتاب را به شما می دهد
سامسونگ دستگاه کتاب الکترونیکی خوان E65 e-book reading را با قابلیت درون ساختاری اتصال WiFi عرضه نموده است که دانلود وایرلس کتاب های الکترونیکی از کتاب فروشی آنلاین را ممکن می سازد.

دستگاه E65 یک e-reader شش اینچی با یک صفحه e-ink با ابعاد 600*800 می باشد که یک پوشش مات و آنتی بازتاب چند لایه آن را فرا گرفته است.

E65 دارای یک حافظه ی داخلی 2GB است و از microSD ها تا 16GB نیز پشتیبانی می کند.
E65 Samsung از فناوری متن به کلام (text—to-speech) پشتیبانی می کند.

این دستگاه از فایل های اسنادی نظیر ePub، pdf، txt، word و فرمت صوتی MP3 پشتیبانی می کند و از دیگر
ویژگی های این دستگاه مجهز بودن به نرم افزار Virtual Printer است که این امکان را به کاربران می دهد تا از هر سند کامپیوتری پرینت داشته باشند.
او که شادماني را از مردم بگيرد ، بي شک از گماشتگان شيطان است " کوروش بزرگ"
     
  
مرد

 
Wi-Fi Direct به سادگی بلوتوث به سرعت Wi-Fi !



عموما برای ارسال یک فایل از یک دستگاه به دیگری دو انتخاب پیش رو داریم. اولی استفاده از Wi-Fi است که اگرچه سرعت بالایی دارد اما استفاده ی آن چندان هم ساده نیست و دومی استفاده از بلوتوث که اگرچه استفاده از آن خیلی خیلی ساده است اما سرعت بالایی ندارد.

وقتی میخواهیم با استفاده از وای فای اطلاعاتی را بین دو device رد و بدل کنیم ابتدا میبایست یک شبکه بسازیم تا هر دو دستگاه به آن شبکه متصل شوند. اتصال این دو دستگاه در شبکه احتیاج به یک Wi-Fi Router دارد که در اکثر مواقع به آن دسترسی نداریم (اگرچه در خیلی از موبایل ها این مسئله را حل کرده اند و به آنها قابلیت استفاده به عنوان Router را افزوده اند) بنابراین این شیوه در اکثر مواقع بسیار وقت گیر و سخت است و گاهی حتی کاملا غیر ممکن است. اما از این به بعد با استفاده از Wi-Fi direct قادر خواهید بود بین دو یا چند دستگاه را به راحتی و بدون هیچ گونه ابزار اضافی ارتباط برقرار کرده و فایل هایتان را رد و بدل کنید.


البته پیش از این، تکنولوژی بلوتوث ۳.۰ هم سعی کرده بود این مسئله را تا حدی حل کند. همانطور که میدانید در بلوتوث ۳.۰ ارتباط بین دستگاه ها از طریق بلوتوث صورت میگیرد اما در حقیقا جابجایی اطلاعات توسط یک کانکشن ۸۰۲.۱۱ انجام میشود که سرعت انتقال داده ها را تا ۲۴Mbps میسر میسازد. اما برای استفاده از این تکنولوژی لازم است که هر دو دستگاه حتما از بلوتوث ۳.۰ بهره بگیرند.
دقیقا برعکس بلوتوث ۳.۰، برای استفاده از Wi-Fi Direct کافی است فقط یکی از دستگاه ها چنین قابلیتی را داشته باشد و دیگری صرفا از وای فای پشتیبانی کند. بنابراین device های قدیمی تر هم با نصب یک firmware به سادگی قادر خواهند بود از این تکنولوژی بهره بگیرند.
لازم است بدانید که Wi-Fi Direct در سه حالت ۸۰۲.۱۱/b/g/n به راحتی کار میکند و هر دو فرکانس ۵ گیگاهرتز و ۲.۴ گیگاهرتز را هم ساپورت میکند.
دستگاه هایی که از این تکنولوژی بهره میبرند قادر خواهند بود به راحتی در آن واحد با چند دیوایس دیگر ارتباط برقرار کرده و با آنها اطلاعات رد و بدل کنند. مثلا لپ تاپ شما میتواند هم زمان که به موبایل شما فایل ارسال میکند، یک ویدئو را هم برای پخش به تلویزیون شما بفرستد و همه ی اینها هیچ گونه امکانات اضافی را هم طلب نمیکند.

در زیر لیست ۵ تا از اولین device هایی که قرار است از این تکنولوژی بهره ببرند آمده است :

* Atheros XSPAN® Dual-band 802.11n PCIe Mini Card (AR928x)
* Broadcom BCM43224 Dual-Band 802.11n 2×۲ MIMO PCIe Half Mini Card
* Intel® Centrino® Advanced-N 6200
* Ralink MIMObility 802.11n 2×۲ PCIe Half Mini Card
* Realtek RTL8192CE-VA4 HM92C00 PCIe mini card

فکر نمیکنم لازم باشد برای استفاده از این تکنولوژی زیاد منتظر بمانیم
او که شادماني را از مردم بگيرد ، بي شک از گماشتگان شيطان است " کوروش بزرگ"
     
  
مرد

 
ساخت لامپ های ال ای دی برای جاسازی در زیر پوست انسان
کاربرد لامپ های ال ای دی به عنوان یک منبع نور کوچک و ارزان قيمت در دنیای دستگاه های الکترونیکی زیاداست. انواع آنها را می توان در نمایشگر ها، رباتها، اسباب بازی ها و یا حتی چراغ های راهنمایی و رانندگی دید.


آقای John Roger يکی از محققين دانشگاه lllinois به همراه تیم تحقيقاتی خود لامپ های LED ساخته است که می تواند در محيط های مرطوبی مانند بدن انسان فعاليت داشته باشند.


این LED های جدید در اندازه های بسیار کوچک و باریک ساخته میشوند. این تیم تحقیاتی توانسه لامپهایی تولید کند که تحت کشش خراب نمی شوند و می توانند دور خود بپیچند.


انعطاف پذيری ال ای دی های جدید به گونه ای است که دارای قابليت چرخش تا 720 درجه را دارند بدون آنکه هیچ تغييری در کيفيت و عملکرد این لامپ صورت گيرد. جالب است بدانيد که اين تیم تحقيقاتی یک صفحه مجهز به این لامپ ها را در زير پوست يک موش آزمایشگاهی برای تست جاسازی کردند.


از جزئيات الکترونیکی اين لامپ ها و چگونگی تامین انرژی آنها خبری در دسترس نیست اما به گفته سرپرست تیم اين شيت می تواند در محيط هايی مانند آب مخلوط با صابون و یا حتی زیر پوست انسان نیز فعاليت داشته باشد.


اين تیم تحقيقاتی امید دارد که اين فن آوری بتواند جای خود را در دنيای گسترده پزشکی باز کرده و کاربرد های زیادی را به خود اختصاص دهد. برای مثال يکی از کاربرد های اين لامپ های الکترونیکی جاسازی آنها در دستکش های جراحی پزشکان برای ایجاد ميدان دید و نور بهتر در حين انجام اعمال جراحی است.


تصورش را بکنيد. شاید در آینده ای نه چندان دور خالکوبی هایی با لامپ ال ای دی در زیر پوست، جنبه تبلیغات و یا زيبايی پیدا کند!
او که شادماني را از مردم بگيرد ، بي شک از گماشتگان شيطان است " کوروش بزرگ"
     
  
مرد

 
گوگل رکورد رشد ترافیک اینترنت را شکست
سرعت رشد اینترنت بسیار سریع است؛ این موضوع را همه ما قبول داریم. اما باور کنید که سرعت رشد گوگل سریع‌تر از سرعت واحد رشد کلی اینترنت است! طبق آماری که شرکت امنیتی Arbor Networks آن‌را منتشر کرده، گوگل، به زور میانگین میزان ۶.۴ درصد از کل ترافیک اینترنت را به خود اختصاص داده است.



این یک رکورد بسیار بزرگ برای گوگل است که از ماه ژانویه همین سال تا کنون، مقدار ۱ درصد به کل ترافیک سرویس‌هایش اضافه گشته است. این ارقام زمانی باورنکردنی‌تر می‌شوند که بدانید میزان رشد سالانه ترافیک جهانی اینترنت بین ۴۰ تا ۴۵ درصد است و گوگل با توجه به این آمار، همه ساله این میزان رشد را در ترافیک جهانی خود مشاهده می‌نماید.

اما مطمئنا این پایان ماجرا نخواهد بود و دیر یا زود گوگل به ارقام ۸ تا ۱۲ درصد نیز در ترافیک جاهنی اینترنت خواهید رسید. اما مهم‌ترین نکته همین مورد است که آیا این غول اینترنتی می‌تواند از سرعت رشد جهانی اینترنت نیز جلو بزند؟ آیا تا‌به‌حال ۱ روز بدون گوگل را تصور کرده‌اید؟!
او که شادماني را از مردم بگيرد ، بي شک از گماشتگان شيطان است " کوروش بزرگ"
     
  
مرد

 
نسخه جدید Mail یاهو: سرعت بیشتر، جستجوی بهتر
Yahoo تغییراتی در سیستم Email تحت وب خود اعمال نموده و نسخه بتای آن نیز از امروز در دسترس عموم قرار داده شده است. یاهو اعلام کرد که در این نسخه مشکلات سیستم جستجو رفع گردیده و سرعت نمایش نتایج نیز سریعتر شده است همچنین سرعت کلی نمایش نام های الکترونیکی نیز بیشتر گردیده است.
نزدیک به یک سال است که سیستم جستجو یاهو در نامه های الکترونیکی مشکل دارد و بسیاری از کاربرانش از آن گله می کنند. یاهو اعلام کرده است: علاوه بر حل مشکلات جستجو، سرعت آن نیز دوبرابر شده است.

مزایای اصلی نسخه جدید Yahoo Mail:

·قابلیت اتصال به Facebook، Twitter، Youtube و اتصال به Feed های مختلف تصاویر و ویدیوها
·جستجوی ساده ولی قدرتمند
·قابلیت جدا سازی بهتر نامه های بی فایده و Spam
در نسخه جدید ظاهر کلی صفحه Mail یاهو تغییر خاصی نکرده است اما سرعت نمایش صفحات بسیار سریعتر شده است.
سیستم جستجو برخلاف قبل خوب کار می کند ولی سرعت آن هنوز کند است. نتایج جستجو خوب نمایش داده می شوند ولی سرعت نمایش آنها اصلا آنی نیست. البته جستجو در فایل های پیوست نیز بسیار جالب شده است.
#جاوید_شاه👑
مرگ بر ۳ فاسد : ملا چپی مجاهد(+پسمانده های ۵۷؛نایاک؛مصومه قمی؛حامد مجاهدیون؛مهتدی کهنه تروریست تجزیه طلب و شرکا)
     
  
مرد

 
سخنان یکی از مسئولان Sony پیرامون PlayStation Phone
اگر چه نمایندگان شرکت Sony از اظهار نظر رسمی در مورد PlayStation Phone که ابتدای این هفته در رسانه های آنلاین درج شده بود خودداری می کنند اما سخنان Peter Dille از SCEA با CNN در مورد یک اسمارت فون از سونی با برند PlayStation نیز جالب توجه است.

Dill , معاون ارشد امور بازاریابی Sony , این شایعات را نه تکذیب و نه تایید کرد ولی تایید کرد که PSP این قابلیت را دارد که از یک اتصال بی سیم (Wireless) که توسط شبکه ی موبایل تولید میشود پشتیبانی کند.

او خاطر نشان کرد: "PSP یک وسیله ی Wi-Fi است.مردم تمایل به داشتن یک وسیله ی همیشه آنلاین دارد."


او همچنین در رابطه با PSP در مورد تحقق چشم انداز Sony برای رسانه های دیجیتال و بازی ها از طریق PlayStation Network اشاره کرد و گفت : "من فکر نمیکنم با یک دستگاه Wi-Fi بتوانیم به طور کامل به آن چشم انداز برسیم."

سخنان Dille در مورد بازار رقابتی وسایل قابل حمل و موفقیت های شرکت Apple با iPod Touch که اکنون یکی از بزرگترین پلتفرم ها برای بازی های mobile است نیز به این شایعات قوت بیشتری داد. او درمورد بازی های کنونی اسمارت فون ها گفت: "این ها وقت کش هستند. گیمر ها از آنها راضی نیستند."

در حالی که Dille از اظهار نظر در مورد این که سیسم عامل این دستگاه Android است یا خیر امتناع میکرد , یکی دیگر از مسئولان Sony اشاره کرد که Sony روابط خوبی با Google دارد, که این اظهار وی در ارتباط با Google TV در سیستم های آینده HD TV و Blu-ray پلیر های این شرکت است.

اظهارات Dille هنوز تاییدی بر PlayStation Phone نیستند ولی علاقه وافر شرکت Sony به گسترش حضور در بازار موبایل را نشان می دهد.
او که شادماني را از مردم بگيرد ، بي شک از گماشتگان شيطان است " کوروش بزرگ"
     
  
مرد

 
قطار شانگهای – هانگژو رکورد سرعت را در بین قطارها شکست
با فناوری های نوینی که در صنعت ریلی وارد شده و ابداعات جدید هر روز بر سرعت سیر قطارها افزوده می شود . امروزه رقابت سنگینی برای افزایش سرعت قطارها و به مقصد رساندن سریع و مطمئن مسافر در جریان است که سازندگان این وسیله نقلیه محبوب و استراتژیک در جهان در پی تلاش برای پیروزی در این رقابت اند . اما گویا برنده این رقابت را در حال حاضر قطار خط شانگهای – هانگژو باید دانست .

قطار CRH380 که تنها ۱۲۶ مایل را در عرض ۴۵ دقیقه طی می کند توانسته رکورد سرعت ۲۶۸ مایل مایل بر ساعت را بشکند و البته مسئولان چینی که گویا به ذائقه آنها خوش آمده این رکورد زنی گفته اند در تدارک این هستند که به رکورد ۳۱۲ مایل در ساعت دست یابند . حال باید منتظر بود و دید از نظر ایمنی و سلامت مسافران هم می توانند حائز رتبه و امتیاز شوند و خط بطلان بر روی باور عمومی مبنی بر بی کیفیت بودن و خطر ساز بودن محصولات چینی بکشند یا خیر؟
او که شادماني را از مردم بگيرد ، بي شک از گماشتگان شيطان است " کوروش بزرگ"
     
  
مرد

 
معرفی نسل جدیدی از چراغ ها : به نازکی کاغذ، به درخشندگی
بی شک همیشه نوع نور تاثیر به سزایی در حالات روحی افراد میگذارد. نور های آرام خصوصا اگر با طرح های زیبا همراه باشند آرامش خاصی به همه ی افراد میدهند. همانطور که میدانید انواع متفاوتی از لامپ وجود دارد که به راحتی میتوان شدت نور آنها را به وسیله ی کلیدشان کم یا زیاد کرد اما هیچ کدام از آنها به زیبایی لامپی که امروز به شما معرفی خواهم کرد نخواهند بود. این لامپ در حقیقت از یک قطعه ی شیشه ای بسیار نازک که قادر به بازتاب نور LED است ساخته شده که درون یک قاب قرار گرفته و قادر است آزادانه درون قاب بچرخد.در طول روز با چرخش این قطعه توسط باد، انرژی حرکتی درون آن به انرژی الکترومغناطیسی تبدیل میشود و درون سلول هایی که برای ذخیره ی این نوع انرژی ساخته شده ذخیره میگردد. وقتی که شب شد، این لامپ با استفاده از انرژی الکترومغناطیسی ذخیره شده روشن میشود و با نور زیبا و ملایم خود محیط اتاق شما را دلنشین و دوست داشتنی میکند. فکر میکنم این لامپ یکی از جالب ترین ایده ها برای استفاده به عنوان چراغ خواب باشد خصوصا که کوچکترین استفاده ای هم از برق نمیکند و شما میتوانید با خیال راحت آن را مورد استفاده قرار دهید. در مورد اینکه این لامپ چگونه در شب روشن میشود و اینکه آیا از سنسور میزان نور استفاده میکند یا خیر اطلاعاتی در دست ندارم اما خیلی دوست دارم حتما یکی از آنها را داشته باشم.

در ضمن لازم است بدانید که این لامپ زیبا، امسال موفق به کسب جایزه ی LiteOn شده است
او که شادماني را از مردم بگيرد ، بي شک از گماشتگان شيطان است " کوروش بزرگ"
     
  
مرد

 
Peek 9، جدیدترین دستگاه قابل حمل مدیریت ایمیل
شرکت Peek اخیرا دستگاه مدیریت ایمیل قابل حمل جدید خود با نام Peek 9 را معرفی نموده است.

بنا به اظهارات این شرکت این مدل جدید نه برابر سریعتر از Peek Pronto می باشد و درک و دریافت تلفن همراه قوی تری را ارائه می دهد.

Peek 9 ویژگی های ادغام یافته از فیس بوک و توییتر را داراست، با استفاده از PeekMaps خودتان را در زمان واقعی بر روی Google Maps می بینید، Peek Weather به پیش بینی وضع هوای محلی می پردازد و در نهایت اینکه این دستگاه ادغامی از Exchange ActiveSync با پشتیبانی از Push mail و ریدر Streams RSS می باشد.

Peek 9 می تواند به راحتی اسناد ورد، PDF ها، پیوستهای صفحه گسترده را مستقیما گشوده و مشاهده نماید.
از این دستگاه می توان بی نهایت SMS را به تلفن همراه ارسال نمود.

Peek 9 ظریف دارای کیبورد QWERTY و عمر باتری چندین روزه می باشد. این دستگاه دارای یک پردازنده 104MHz ARM7 است و قابل اجرا بر روی سیستم عامل Peekux می باشد، آن از شبکه های سه باند 800/1800/1900 پشتیبانی می کند.
او که شادماني را از مردم بگيرد ، بي شک از گماشتگان شيطان است " کوروش بزرگ"
     
  
مرد

 
نسل جدید مادربردهای گیگابایت سیاه جامه شدند
همزمان با نمایشگاه جیتکس 2010 ، گیگابایت به معرفی تکنولوژی‌های نسل جدید مادربردهای خود پرداخت.

گیگابایت که از رنگ مشکی در جدیدترین نسل از مادربوردهای خود سود برده‌ اعلام کرده است که قرار نیست تمام مادربوردهای این شرکت مشکی باشد و اختصاصا تنها این سری از محصولاتش را با این رنگ متفاوت به بازار عرضه خواهد کرد.

مدیران این کمپانی امیدوارند تا با این تغییری که در مادربوردهای Hi-End خود داده‌اند بتوانند مشتریان حرفه‌ای را راضی نگه دارند. هنری کائو، معاون بخش مادربورد شرکت گیگابایت درباره مادربوردهای جدید این کمپانی که مبتنی بر چیپ‌ست P67 و Sandy Bridge اینتل هستند می‌گوید: در ساخت نسل جدید چیپ‌ست‌های Sandy Bridge اینتل از فناوری 32 نانومتری استفاده شده و این چیپ‌ست‌ها می‌توانند پردازنده گرافیکی را نیز در خود جای دهند.

خاصیت گرافیکی چیپ‌ست‌های Sandy Bridge که به صورت آنبورد روی چیپ‌ست واقع شده است مشابه گرافیک‌ غیر آنبورد در سطح Low-End است. در واقع این نسل کارایی گرافیکی بهتری نسبت به نسل قبل دارد.

به گفته وی، ورود نسل جدید مادربوردهای گرافیک آنبورد با همان Sandy Bridge تجارت شرکت‌های nVIDIA و ATi را در بازار کارت‌های گرافیک Low-End تحت تاثیر قرار دهد. گفتنی است زمان رسمی عرضه مادربوردهای P67 گیگابایت ژانویه 2011 اعلام شده است، اما احتمالا این محصولات از دسامبر 2010 وارد بازار می‌شوند.

لازم به ذکر است گیگابایت با وجود رقبای سرسخت خود، در ایران از سهم بسیار بالایی برخوردار است. این در حالیست که این رقابت به نفع مصرف‌کننده نهایی است و باعث می‌شود که کمپا‌نی‌ها فعالیت‌های خودرا گسترش داده و سرویس بهتری به مصرف کننده نهایی ارایه کنند.

گیگابایتی‌ها در این خصوص معتقدند کلید برنده شدن در بازار این است که همچنان به سرمایه‌گذاری برای ارایه آخرین فناوری‌ها ادامه ‌دهند. یادآور می‌شود گیگابایت سرمایه‌گذاری زیادی در بخش تحقیق و توسعه انجام داده تا مادربورد‌هایش ویژگی‌های کامل و مختلفی داشته باشد، به همین دلیل قیمت مادربوردهای گیگابایت از دیگر مادربوردهای بازار گران‌تر است چرا که این ویژگی‌ها هزینه بالایی دارند.

معاون بخش مادربوردهای گیگابایت در باره سطح و رتبه سرویس‌دهی نماینده ایرانی خود معتقد است که آواژنگ بهترین شریک گیگابایت در دنیا است و سطح خدمات پس از فروش و درجه مهندسان آواژنگ در سطح دفتر خدمات گیگابایت در تایوان است.
او که شادماني را از مردم بگيرد ، بي شک از گماشتگان شيطان است " کوروش بزرگ"
     
  
صفحه  صفحه 3 از 8:  « پیشین  1  2  3  4  5  6  7  8  پسین » 
کامپیوتر

تازه های تكنولوژی

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA