انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
ایران
  
صفحه  صفحه 2 از 3:  « پیشین  1  2  3  پسین »

Iranian Geniuses | مشهورترین نوابغ ایرانی در دنیا


مرد

 
دکتر فیروز نادری
مدیر پروژه های فضایی سیاره مریخ در ایستگاه فضایی ناسا

http://persian-star.org/1388/9/14/iranian/23naderi.jpg

ولی نصر
مشاور رئیس جمهور آمریکا در سال 2009

http://persian-star.org/1388/9/14/iranian/24nasr.jpg


پروفسور محمد جمشیدی
مدیر برنامه های داخلی ایستگاه فضایی ناسا

http://persian-star.org/1388/9/14/iranian/25jamshidi.jpg
او که شادماني را از مردم بگيرد ، بي شک از گماشتگان شيطان است " کوروش بزرگ"
     
  
مرد

 
خیلی خیلی جالب بود....حیف كه همه ی این افتخارات واسه خارجیان


و البته شیرین عبادی برنده جایزه صلح نوبل در سال 2003
شیرین عبادی
شیرین عبادی
بدرد نخور هم واژه ایست .....
     
  
مرد

 
سالار کمانگر، مدیرعامل Youtube

http://www.google.be/intl/fr/press/images/salar_kamangar_lg.jpg
او که شادماني را از مردم بگيرد ، بي شک از گماشتگان شيطان است " کوروش بزرگ"
     
  

 
بیژن پاکزاد (زادهٔ ۱۵ فروردین ۱۳۲۳ در تهران - ۲۷ فروردین ۱۳۹۰ بورلی هیلز [۱]) طراح و تولیدکننده سرشناس ایرانی-آمریکایی لباس‌های مردانه و عطر و ادکلن بود.[۲] او معمولاً به نام تجاری «بیژن» شناخته می‌شد.

بیژن در سال ۱۳۵۲ به ایالات متحده آمریکا مهاجرت کرد و در سال ۱۹۷۶ میلادی فروشگاه ویژه خود را در رودئودرایو واقع در بورلی هیلز افتتاح کرد. بازدید از این فروشگاه تنها با داشتن وقت قبلی امکان‌پذیر است.

پیژن همچنین به خاطر داشتن اتومبیل‌هایی نظیر بنتلی آزور زرد رنگ با تزیینات داخلی مشکی، مرسدس بنز اس‌ال‌آر مک لارن مشکی، فراری اف۴۳۰ زردرنگ، رولزرویس فانتوم کوپه زرد رنگ و بوگاتی ویرون معروف بود. مجله Vanity Fair در سال ۱۹۸۹ نام بیژن را در لیست شیک‌پوش‌ترین‌های (خوش پوش‌ترین‌ها)جهان خود قرار داد.

بیژن در روز ۲۶ فروردین ۱۳۹۰ در محل کارش در خیابان رودئو در بورلی هیلز دچار سکته مغزی شد و در گذشت.[۳] مراسم بزرگداشت بیژن دو هفته بعد از مرگش در دانشگاه کالیفرنیا، لس‌آنجلس برگزار شد که در آن ۷۰۰ مهمان اختصاصی از جمله هنرمندان ایرانی ساکن آمریکا و ۱۲۰۰ مهمان عادی حضور داشتند؛ در این مراسم پیام تسلیت برخی از افراد غیر حاضر از جمله فرح پهلوی قرائت شد. جورج هربرت واکر بوش، رئیس‌جمهور اسبق ایالات متحده آمریکا نیز پیامی به مناسبت مرگ بیژن پاکزاد ارسال کرده‌بود که توسط نیکولاس پاکزاد، پسر بیژن قرائت شد.[۴]




افرادی که بیژن برای آنها طراحی کرده‌است
محمدرضا پهلوی و اعضای دودمان سلطنتی پهلوی[۵]
باراک اوباما[۶][۷]
جورج دبلیو بوش[۸][۹]
جورج هربرت واکر بوش[۱۰]
رونالد ریگان[۱۱]
بیل کلینتون[۱۲]
جیمی کارتر[۱۳]
ولادیمیر پوتین[۱۴]
جان کری[۱۵]
جورجیو آرمانی[۱۶]
آرنولد شوارتزنگر[۱۷]
فرانک سیناترا[۱۸]
کری گرانت[۱۹]
استیو واندر[۲۰]
مایکل جردن[۲۱]
تام کروز[۲۲]
آنتونی هاپکینز[۲۳]
شهرام ناظری
در ايران صنعت بزرگي دارم به نام صنعت دين در اين صنعت براي رفع و ارضاي قدرت طلبي ولايت فقيه و براي نياز مالي خمس و زكات و براي ارضاي نیاز جنسي صيغه وجود دارد
     
  
مرد

 
ali946: ثروتمند ترین ایرانی جهان

پیر امیدیار بنیانگذار و رییس ایرانی-آمریکایی سایت حراج ای‌بی است و با ثروت 2/5 میلیارد دلار صد و چهل و هشتمین میلیاردر جهان است.


ثروت خالص : ۸.۲ میلیارد دلار تا سپتامبر ۲۰۱۲

رتبه ۱۴۱ در لیست جهانی میلیاردرهای فوربس
رتبه ۵۰ در ایالات متحده

پیر امیدیار - فوربس
omidyar.com
     
  
زن

 
ریاضی دان۳۲ ساله ایرانی جزو ده مغز برتر جهان!
این نابغه از جمله بازماندگان سانحه سقوط اتوبوس حامل نخبگان ریاضی صنعتی شریف است که در سال ۷۶ در مسیر اهواز به تهران در دره ای سقوط کرد اما او زنده ماند و حالا بر بام ریاضیدانان دنیا ایستاده است!
پروفسورمریم میرزاخانی استاد جوان دانشگاه استنفورد از آمریکا دانش اموخته دانشگاه صنعتی شریف بوده که با دریافت بورسیه تحصیلات کارشناسی ارشد و دکترا خود را از دانشگاه هاروارد پشت سر گذاشت وی برنده جایزه ستر انجمن ریاضی آمریکا در سال ۲۰۱۳ است.
تمام مشكل دنیا این است كه :

احمق های متعصب كاملا از حرفشان مطمئن هستند ،

اما آدمهای عاقل همیشه شك دارند...

" برتراند راسل "
     
  
زن

 
دانشمند جوان ایرانی،
نیما ارکانی

با تصدی بر کرسی استادی دانشگاه پرینستون- جایگاهی که پس از انیشتین در اختیار فرد دیگری قرار داده نشد- دنیا را با این سوال مواجه کرده است که آیا انیشتین بعدی، یک ایرانی خواهد بود؟

به گزارش تکناز نیما ارکانی حامد در حال حاضر استاد دانشگاه هاروارد و دارای کرسی استادی در دانشگاه پرینستون است. این کرسی از سال 1933 تا 1955 در انحصار آلبرت انیشتن بوده است.


پس از اعلام نظریه عملکرد جهان ارکانی، از او دعوت شده که در طرح تونل شتاب دهنده سوئیس (LHC) که با هزینه بالغ بر 5 میلیارد دلار ساخته شده، رهبری آزمایش ها را بر عهده داشته باشد. ایران ناز، تلاش نظریه ابر ریسمان که اخیرا اعلام شده، در این است که توضیح دهد ذرات، کوچکترین ماده تشکیل دهنده مواد نیستند بلکه حلقه های مرتعشی که ریسمان نامیده می شوند، کوچکترین بخش به حساب می آیند.

دکتر ارکانی با تکمیل این نظریه عقیده دارد که این ریسمان ها در 11 بعد در حال ارتعاش هستند که ما فقط 3 بعد از آن را می توانیم مشاهده کنیم، وجود بعد دیگری هم به نام بعد زمان به اثبات رسیده و تا به امروز در مورد 7 بعد دیگر توضیح کاملی ارائه نشده است.

ارکانی به همراه دو فیزیک دان دیگر به نام های دیموپلوس (Dimopoulos) و والی(Dvali) در مورد این ابعاد نظریه ای ارائه کرده اند که می گوید این ابعاد بزرگتر از آن چیزی هستند که تاکنون تصور می شود و از آن جایی که تنها نیروی گرانش بر آنها اثر می گذارد، قابل دیدن نیستند.

تئوری دکتر ارکانی که به همراه دو فیزیکدان دیگر معرفی شده به عنوان مدل ADD، (Arkani-Dvali-Dimopoulos) شناخته می شود. اکنون ارکانی و همکارانش امیدوارند بتوانند به کمک شتاب دهنده هاردن (LHC) مدل خود را اثبات کنند. اثبات این نظریه می تواند تحول بسیار بزرگی در فیزیک ذرات به وجود بیاورد.
تمام مشكل دنیا این است كه :

احمق های متعصب كاملا از حرفشان مطمئن هستند ،

اما آدمهای عاقل همیشه شك دارند...

" برتراند راسل "
     
  
زن

 
آلیا صبور شهروند امریکایی ایرانی الاصل است که تمام وقت در دانشگاه نیویورک تدریس می کند و به عنوان یک نابغه نام خود را در ردیف جوان ترین استاد دانشگاه جهان ثبت کرده است. وی در سن ۱۰ سالگی در دانشگاه استونی بروک ثبت نام کرد و در ۱۱ سالگی به عنوان عضو ارکستر سمفونی راک لند به اجرای قره نی پرداخت.

به گزارش آتی نیوز، صبور مدرک لیسانس خود را در ۱۴ سالگی در دانشگاه نیویورک اخذ و در ۱۸ سالگی در ۱۹ فوریه، مدرک دکترای خو را از دپارتمان تکنولوژی پیشرفته فوزیون در دانشگاه کانکوک سئول دریافت کرد.


وی تا ماه قبل در دانشگاه دروس فیزیک را در دانشگاه کنکوک تدریس می کرد و در حال حاضر، ریاضی و فیزیک در دانشگاه جنوبی ایالت نیواورلند تدریس می کند. او یکی از دلایل ترک دانشگاه سئول را مشکل تکلم به زبان کره ای بیان کرده است.

صبور، اولین شهروند امریکایی است که رتبه اولین و جوان ترین پرفسور زن را در تاریخ امریکا دارا است. رکوردار قبلی جوان ترین پرفسور دانشگاه متعلق به فیزیکدان اسکاتلندی کولین مک لورین است که در سال ۱۷۱۷ در سن ۱۹ سال و ۷ ماهگی این رتبه علمی را کسب کرده بود.
تمام مشكل دنیا این است كه :

احمق های متعصب كاملا از حرفشان مطمئن هستند ،

اما آدمهای عاقل همیشه شك دارند...

" برتراند راسل "
     
  
زن

 
غلامعلی پیمان دانشمند ایرانی-آمریکایی و از اعضای تالار مشاهیر چشم‌پزشکی جهان می باشد.

مهمترین دلیل شهرت وی ، اختراع عمل جراحی لیزیک است که به کمک آن افراد دارای ضعف بینایی می‌توانند بدون استفاده از عینک دید طبیعی خود را بازیابند.

پروفسور غلامعلی پیمان، متخصص و جراح چشم و مخترع شیوه‌ای از جراحی چشم برای ترمیم عدسی چشم، موسوم به لیزیک (LASIK)، بالاترین نشان دانش و فناوری ایالات متحده را در تاریخ دسامبر 2012از باراک اوباما رئیس جمهوری آمریکا دریافت کرد.



پیمان در شهر شیراز در ایران چشم به جهان گشود. در ۱۹ سالگی برای تحصیل در رشته پزشکی به آلمان مهاجرت کرد و در سال ۱۳۴۱ شمسی موفق به کسب مدرک دکتری حرفه‌ای در رشته پزشکی عمومی در دانشگاه "دویسبورگ"گردید. وی در سال ۱۳۴۸ شمسی دوره تخصص خود را در رشته چشم‌پزشکی در دانشگاه اسن" آلمان کامل نمود. و برای دوره پسادکتری به ایالات متحده امریکا سفر کرد هدف از دوره‌های پسا‌دکتری هرچه عمیق‌تر شدن تخصص و دانش و کسب مهارت‌های لازم تحقیقاتی در موضوعی خاص است.او "از سال ۱۳۵۰ شمسی به عنوان استادیار گروه چشم‌پزشکی در دانشگاه "کالیفرنیا" در لس‌آنجلس مشغول به فعالیت شد. ایشان در حال حاضر استاد دانشگاه علوم پزشکی دانشگاه "آریزونا" میباشند.

او در سال ۱۳۶۸ شمسی با ثبت اختراع رسمی جراحی لیزیک انقلاب بزرگی در چشم‌پزشکی جهان ایجادکرد و در سال ۱۳۸۴ شمسی با نظر بیش از ۳۰۰۰۰ نفر از چشم‌پزشکان جهان به عنوان یکی از اعضای تالار مشاهیر چشم‌پزشکی جهان شناخته شد.

از وی تا کنون بیش از ۱۳۵ عنوان اختراع به ثبت رسیده است
تمام مشكل دنیا این است كه :

احمق های متعصب كاملا از حرفشان مطمئن هستند ،

اما آدمهای عاقل همیشه شك دارند...

" برتراند راسل "
     
  
مرد

 
ali946: سالار کمانگر، مدیرعامل Youtube

http://www.google.be/intl/fr/press/images/salar_kamangar_lg.jpg
سالار کمانگر (متولد ۱۳۵۵ در ایران) از کارمندان شرکت گوگل و مدیرعامل کنونی یوتیوب است. او در این سمت جانشین چاد هورلی شد



ویکی پدیا _ سالار کمانگر متولد سال ۱۹۷۷ در تهران یک ایرانی– آمریکایی و فارغ‌التحصیل در رشته بیولوژی از دانشگاه استفورد آمریکا است. وی در ۲۲ سالگی به گوگل پیوست و بعد از ۷ سال به یکی از کارمندان کلیدی و اصلی این شرکت بزرگ تبدیل شد.

یکی از مهم ترین موفقیت‌های وی ابداع سیستم تبلیغات گوگل یا همان Google Adwords است که سهم عمده‌ای در پیشرفت و موفقیت وی و همچنین توسعه گوگل داشت.

کمانگر در مصاحبه‌ای که حدودا ۴ سال پیش با مجله معروف businessweek انجام داد درباره اینکه چه طور وی از علم پزشکی به فناوری اطلاعات روی آورده گفته:"اوایل که به مدرسه می‌رفتم، بسیار مشتاقانه خیال پزشک شدن را در سر می‌پروراندم، تا اینکه زمانی را به تماشای طبابت پزشکان اختصاص دادم. از آن به بعد بسیار مشتاق شدم که دانشمند شوم. ولی روز به روز بیشتر متوجه می‌شدم که این کار هیجان‌آور نیست. بعدها وقتی دو هفته به صورت پاره‌وقت در گوگل مشغول شدم، فهمیدم که فعالیت هایی که این کار من را با آنها درگیر می‌کند، به من انرژی می‌دهد. درسی که من آموختم این بود که تنها تصور و خیالی که از یک کار داریم کافی نیست و باید از اینکه یک حرفه به صورت روزانه هیجان و انگیزه لازم را فراهم می‌کند، مطمئن شویم."

وی که پیش از این جوانترین مدیر گوگل بوده اکنون به سمت مدیرعاملی یکی از مهم ترین زیرمجموعه‌های گوگل یعنی Youtube رسیده‌است. سایتی که این روزها بی شک قوی ترین سایت برای به اشتراک‌گذاری فیلم است که قطعا همه اهالی وب با آن آشنا هستند.

کمانگر رمز موفقیت خود را شروع کار در سنین پایین و رسیدن به مرز تجربه کامل در جوانی و استخدام شدن در گوگل می‌داند.

وی درباره گوگل می‌گوید:"گوگل جایی است که می‌توانند در آن متفاوت شوید و همیشه مورد توجه قرار گیرید."

وی همچین به جوانان و کسانی که دوست دارند مثل وی شوند توصیه می‌کند که: بعد از فارغ التحصیل شدن در رشته خود؛ ذهنتان را مشغول به دست آوردن یک شغل و کار عالی نکنید. به سمت شغلی بروید که علاقه دارید و به آن جذب شوید و بعد از مدتی در آن شغل پیشرفت کرده و به مقام‌های بالای آن برسید. همانطور که وی برای این کار گوگل را برگزید و بعد از رسیدن به سمت معاون این شرکت اکنون در صدر یکی از مهم ترین زیرمجموعه‌های آن یعنی Youtube قرار دارد.

اکنون کمانگر مدیریت پروژه Google TV که تحت زیرمجموعه Youtube قرار گرفته نیز است.

ای بس که نباشیم و جهان خواهد بود
نی نام ز ما و نه نشان خواهد بود
زین پیش نبودیم و نبد هیچ خلل
زین پس چو نباشیم همان خواهد بود

حکیم عمر خیام


*******

مردم فقط "یک بار" بايد بمونن تا موفق بشن،
ولى جمهوری اسلامی "هر بار" باید موفق بشه تا بمونه . . .
     
  
صفحه  صفحه 2 از 3:  « پیشین  1  2  3  پسین » 
ایران

Iranian Geniuses | مشهورترین نوابغ ایرانی در دنیا

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA