انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
کامپیوتر
  
صفحه  صفحه 1 از 2:  1  2  پسین »

جلوگیری از پارازیت شدید حاکم بر کل ایران


مرد

 
درود بر دوستان عزیز


در این تاپیك می توانید روش های علمی و همچنین تجربه عملی موفق در ارتباط با چگونگی مقابله با پارازیت ماهواره رو قرار بدید.




کلمات کلیدی: پارازیت + پارازیت ماهواره + آنتی پارازیت + جلوگیری از پارازیت + مقابله با پارازیت + نویز سیگنال ماهواره + ال ان بی + دیش + رسیور + کابل کواکسیال ماهواره + کواکسیال +ماهواره + LNB + Receiver + anti parasite .
این بار تو بگو "دوستت دارم "
نترس........من آسمان را گرفته ام که به زمین نیاید
     
  
مرد

 
سلام بچه ها خسته نباشید

دوستانی که در ایران هستند مطلع هستند که از روز 14 فروردین پارازیت شدید مایکروویوی برای جلوگیری از پخش برنامه های خارجی توسط جمهوری اسلامی در تهران وتمام شهرستانها حاکم شده که تمامی کانالها تقریبا و حتی کانالهای خود جمهوری اسلا می بر روی ماهواره intelsat902 هم از کار افتاده از دوستانی که اطالاعاتی در زمینه جلوگیری از امواج مزاحم دارن تقاضا میکنم راهنمایی کنید من هم هر چه میدونم در اینجا میزارم.
این بار تو بگو "دوستت دارم "
نترس........من آسمان را گرفته ام که به زمین نیاید
     
  
مرد

 
با سلام به همه دوستان این روش را با روش قوطی حلبی سعی کنید مخلوط نکنید :


اين روش خرجی در بر ندارد حتما امتحانش کنيد و مطمئن باشيد که شما را راضی خواهد کرد و اين نکته را بگويم هنوز روشی که ۱۰۰٪ پارازيت را خفه کند وجود ندارد ولی تا يکی دو ماه آينده اگر مسئولان رژيم ببينند که با روشهای اينگونه پارازيت کم می شود و همه اين کارها را که ما و دوستان به اطلاعتان می رسانيم انجام میدهندخواه نا خواه اين دفتر و دستکها را جمع خواهند کرد چون سيستمهای مخابراتی خودشان بيشتر تحت تاثير قرار می گيرد و به همين دليل است که از ساعت 10 صبح تا 2 شب همه چيز طبق روال خوب است و از ساعت 10 به بعد که ساعات اداری تمام می شود پارازيتها در کل شهر شروع ميشود و اين بيشتر بخاطر سيستم ديش و شبکه بانکهاست که اختلال در محاسبات بانکها يعنی اختلال در کل سيستم اقتصادی مملکت پس می ماند ساعت 10 به بعد که ما باید سعی کنیم


دو نکته در این امواج ماکروویو وجود دارد که مربوط است به روش انتقال پارازیت . پارازیت از دو راه در این سیستم منتقل می شود :

  • از راه هوا و اتمسفر عامل مربوطه دکلهای مخابرات منطقه است.
  • موردی مهمتر که ما اصلا به آن توجه نداشتیم از طریق زمین است که ساختمانها و لوله ها و تیرآهنها و خود خاک و زمین معمولی بهترین هادی امواج ماکروویو است.

حال در این صورت چه باید کرد ؟

  • کلا ارتباط دیشمان را با سطح زمین قطع کنیم بدین صورت که یک عایق مثل چوب یا پلاستیک با قطر حداقل 20 سانتیمتر و هر چه بالاتر بهتر مثلا روی چهارپایه چوبی که این تکه چوب یا پلاستیک را دقیقا زیر 3 پایه آهنی دیش قرار دهید تا اتصال با زمین کاملا قطع شود و این مرحله شماره 1 را انجام دهید اگر جواب گرفتید چه بهتر اگر که نه مرحله 2 را که مربوط به امواج هوایی است اجرا کنید :
  • در حالت معمول UP LNB ما روی ماهواره فارسی ها روی ساعت ۱۱ یا ۵ است و روی اروپا هم همینطور است یعنی مثلا lnb strong جای فیشش یا کاملا به سمت راست است یا کاملا به سمت چپ موازی با خط زمین ولی در روش نویز گیر up بايد در ساعت ۲ يا ۸ قرار بگيرد يعنی جای فيش دقيقا در ساعت ۶ يا ۱۲ قرار بگيرد که فيش دقيقا سرش به پايين و عمود بر زمين است و در اينجا کارمان روی ديش و پشت بام تمام می شود و بايد رفت سراغ تنظيم رسيور .

البته با این روش باید قطبیت ها رو در رسیورها هم عوض کنید مثلا فرکانسهایی که قطبیت H دارن رو V کنید و بر عکس.

اميدوارم که در آخر کار نتيجه مطلوبی بگيريد و با وضعيت بدون تغييرات مقایسه کنید .
این بار تو بگو "دوستت دارم "
نترس........من آسمان را گرفته ام که به زمین نیاید
     
  
مرد

 
همانطور که می دانید در بسیاری از مناطق کشور به دلایل متفاوت امواج مزاحم می فرستند و این امواج در ساعت خاصی از روز اختلال ایجاد می کند که بیشتر از ساعت ۶-٧ تا ۵-۶ صبح فرداش ادامه داره. شاید در اینترنت به نکات زیادی درباره این موضوع برخوردید و امتحان هم کردید ولی یا اصلا جواب نگرفتید و یا اندکی تاثیر داشته.

همینجا اعلام می کنم که هر کسی میگوید من ١٠٠% پارازیت رو میگیرم حرف مفت میزنه ولیکن میشود به طور خیلی موثری کمش کرد همینجا روش قوطی حلبی و طور سیمی و از این جور اراجیف را روشهایی بی فایده اعلام میکنم و توصیه میکنم وقت خود را دور نریزید.

اما خود من هر روشی که تا بحال به گوشتان خورده را امتحان کردم و از تعدادی از آنها که خرجی هم نداشته تقریبا جواب گرفته ام و حالا این نکات را به سمع و نظر شما میرسانم :

  • در هنگام اوج پارازیت کلیه قسمتهای بام را تست کنید و جایی را که کمترین پارازیت را داشت برای فیت کردن دیش انتخاب کنید.
  • در زیر دیش یک عایق پلاستیکی و صاف قرار دهید به دلیل اینکه نصف امواج مزاحم از طریق زمین انتقال می یابد.
  • از کابلهای ١ تکه وبدون پارگی و از جنس مناسب استفاده کنید و سعی کنید که کابلتان تا حد ممکن کمتر روی زمین ولو باشد و از روی هوا عبورش بدهید.
  • سعی کنید دیش را در جایی قرار دهید که تا حد ممکن در یک طرفش یا دیوار باشد یا کولری یا... که از یک سمت حداقل پارازیت مسدود شود اگر هم که همچنین جایی ندارید که هیچ.
  • مهمترین مسئله همین است زمانی که دیشتان را تنظیم می کنید و روی یک کانال نویز دار هستید اگر بهترین فرکانس دریافتی مثلا ٨٠% است میله بالایی دیش را اندکی تغییر دهید میدونم امکان داره قدرت سیگنال پایین بیاد مثلا بشه ۶۵% ولی در عین ناباوری می بینید که مقدار پارازیت کمتر میشه جدا از میله ساعت چرخش ال ان بی تغییر فاصله کانونی دیش توسط حرکت ال به بالا و پایین در داخل فیتورو.. در مورد پارازیت زیاد فکر قدرت بالا نباشید زیرا هر چه دیش دقیق تر باشد به مرکز و قلب پارازیت نزدیک تر می شوید.
  • و نکته آخر اینکه : سعی کنید از قطعات مرغوب با شدت نویز پایینتر استفاده کنید که مهمترین آن ال ان بی است که من در میان مارکهای متفاوت پریمیوم را پیشنهاد میکنم البته اصلیش رو.

در آخر این رو هم بگم که من در بسیاری مناطق از این روشها نتیجه گرفته ام و در جاهایی هم نه ولی بهترین حالت زمانی است که شرایط جوری باشد که همه نکات را اجرا کنیم.

و پیشنهاد آخر اگر در منزل بالکن دارید و شرایط قرار دادن دیش رو در اونجا دارید حتما دیش رو در بالکن نصب کنید چون به خودی خود پارازیتش بسیار کمتر از بام است بخصوص که هر چه سطحش پایینتر باشد بهتر و عالی تر است.
این بار تو بگو "دوستت دارم "
نترس........من آسمان را گرفته ام که به زمین نیاید
     
  
مرد

 
robak: با که در ایران نیستم

اما این خبر رو نشنیدم

می شه بگی از کجا این خبر رو داری نقل می کنی

و توی چه شهر های هست مثل دوره قبل هست

و چرا اینتل ست که فقط شبکه های جمهوری اسلامی توش قرار داره
من از جایی نقل نمیکنم من یه نصب کننده حرفه ای تو تهرانم در تهران نه تنها کانالهای جمهوری اسلامی بلکه تمام کانالهای ماهواره های دیگه مثل ترک ست هاتبرد عربست و... بر اثر پارازیت شدید از 14 فروردین کاملا غیر قابل دریافت شدن من تو شهرک غرب و سعادت آباد و نیاوران و یوسف آباد و گیشا و امیر آباد این مشکلات رو داشتم ولی تو سمت آزادی این مشکل کمتر بود ولی کم کم هم نبود از شهرهای دیگه مثل اصفهان و مشهد وشیراز خبر موثق دارم که اونجا هم این مشکل رو دارن.

robak: این هم خبر شما از یک منبع
http://www.dw-world.de/dw/article/0,,5473353,00.html?maca=per-rss-per_politik-4076-xml-mrss

شکایت صدا و سیما ؛ خامنه ی به سازمان جهانی ای تی یو جالب هست بخونید و بخندید
اینا همه کار خودشونه خودشون پارازیت میفرستن خودشونم از کار خودشون شاکی میشن اصلا هر ارگانشون با هم اختلاف داره سپاه پارازیت میندازه صدا و سیما میگه مال منم گرفته چرا میندازی این خبراشونم همش بازیه.

اگرم کار خود اروپا باشه که قربونشون برم کل ماهواره ها تعطیل شده خیال همه راحت شد.

اگه یه خبر راست داشتن کسی دیگه نمیرفت سراغ بی بی سی و کانالهای دیگه که این همه داستانم نداشتیم.از ترس ریدن به خودشون.
این بار تو بگو "دوستت دارم "
نترس........من آسمان را گرفته ام که به زمین نیاید
     
  
مرد

 
نویز یا فیلترینگ چرا واقعا چرا ؟؟؟

شما تصور کنید به یک بچه ای که تازه در حال رشد می باشد بگویید نکن نرو انجام نده می بینید این بچه برخلاف عقیده شما عکس چیزی که شما انتظار دارید رو انجام می دهد خب حال این بچه بزرگ شده و عاقل و توانمند شده ایا با همان سیاست قبلی می توان جلو این بچه را گرفت آیا واقعا به ضرر است یا ما این طور صلاح می دانیم.

چه کسی است که صلاح همه را می داند و خوب را از بد متمایز می کند مگر عقل عنصری نیست که انسان یا حیوان را از یکدیگر متمایز می کند پس چرا عده ای خود را عقل کل می دانند و دوست دارند همیشه بر کسانی دیگر حکومت کنند و دایما بهشون بگن چی باید بخوری چی باید بپوشی چی باید بکنی چی چی چی .

اخه مگر میشود به جای فرهنگ سازی و آزاد گزاشتن محدودیت محدودیت محدودیت چقدر پول صرف این محدودیت های الکی می شود بهترین راه که این جور ادما رو می شه از حواب خرگوشی بیدارشون گرد مقابله با این نوع محدودیت ها می باشد که متوجه چیزی شوند که مدت ها غافل از آن به یک سری کارهای بیهوده پرداختند و ان موضوع این است که ایران و ایرانی را نمی توان محدود کرد پس برای فهماندن این موضوع بیایید با هم بکوشیم تا روزی که خودشون شرم کنن و دست از این همه پناهان کاری های سیاسی بردارند.

پارازیت چیست؟

پارازیت یک نوع سیگنال مزاحم است که توسط دستگاه های فرستنده امواج مایکرو ویو بر روی گیرنده ها و یا فرستنده های ماهواره ای ارسال می شود و با یک فرکانسی تقریباً برابر همان فرکانس یا بسیار نزدیک به آن فرکانس ارسال می شود روی گیرنده یا فرستنده ماهواره ای. منتها شدت این امواج تقریباً می شود گفت باید بیش از هزار برابر شدت امواج فرکانس مربوطه باشد، که بتواند روی آن اثر کند و در سیگنال ماهواره اختلال ایجاد کند.


مسئله پارازیت اندازی ماهواره ای، اقدام جدیدی نیست. اقدامی است که سالهاست توسط حکومت جمهوری اسلامی در حال انجام است. به ویژه پس از انتخابات اخیر ۲۲ خرداد این مسئله شدت پیدا کرده و با توجه به اینکه فرستادن پارازیت های مخرب برخلاف تمامی اصول و موازین اخلاقی انسانی است، در حالی دارد انجام می شود که حکومت ایران با بهره گیری از قوانین آزادی بیان در غرب، اقدام به تاسیس آزادانه ده ها شبکه رادیو تلویزیونی کرده و حتی در سایر شهرهای دنیا هم اقدام به تاسیس دفاتر برای این شبکه های تلویزیونی کرده است. مسئله اینست که چرا این حکومتی که بیش از همه از ماهواره دارد برای پخش برنامه های خودش استفاده می کند، برای تبلیغات تئوری های حکومتی خودش دارد استفاده می کند، تلاش وافری به کار می گیرد که دیگران را از این حق محروم کند؟

دو نوع پارازیت داریم:

  • پارازیت نوع اول پارازیتی است که روی فرستنده ارسال می شود. به هر حال با تلاش نهادهای بین المللی یا سایر ارگان های مربوطه این مسئله قابل حل است.
  • اما نوع دوم پارازیت، پارازیت های محلی است که به آن پارازیت های افقی می گویند که توسط دستگاه های فرستنده امواج مایکروویو که بر روی دکل ها و مناطق مرتفع و بلند در سایر نقاط که مد نظر باشد، نصب می شود. این دستگاه ها با فرکانس ها و شدت بسیار بالایی که ایجاد می کنند، بر روی گیرنده های ماهواره اثر می گذارند و روی دریافت سیگنال توسط گیرنده ها اختلال ایجاد می کنند.

این پارازیت ها بر روی انسان یا موجودات زنده تاثیر منفی هم می گذارد یا نه؟

بله. صد در صد همینطور است. تحقیقات ثابت شده علمی و نظریات پزشکان، این مسئله را کاملاً ثابت کرده است.

مکانیسم آن به این صورت است:

۱ : وقتی امواج پارازیت، امواج پارازیت محلی، به بدن انسان یا سایر موجودات زنده برخورد می کند، این امواج امواج مایکروویو است که با شدت و فرکانس بسیار بسیار بالا به بدن انسان اصابت می کنند. عضلات بدن انسان توانایی جذب این امواج را دارند، وقتی در معرض این امواج قرار می گیرند. این امواج پس از جذب در بدن تولید گرما می کنند. این گرما، جریان های القائی در بدن تولید می کنند، و جریان های یونی القا شده باعث بالا رفتن دمای بدن انسان می شود.

۲ : تحقیقات ثابت شده علمی این را نشان داده که از بین رفتن تعادل دمای بدن بیش از ۵ درجه سانتیگراد، خطر مرگ را در پی دارد. سایر عوارضی که بر بدن انسان دارد، می شود به بحث مشکلات مغزی، گیجی، سردردهای مزمن، تحریک های عصبی، ناراحتی های گوش، تاثیر بر روند تخمک گذاری زنان، روند تولید اسپرم در دستگاه های تناسلی مردان اشاره کرد. عمده تاثیرات آن می شود به گیجی اشاره کرد به سردردها اشاره کرد.

ما از مقامهای جمهوری اسلامی این سئوال را داریم که :

  • آیا شما فکر نمی کنید دارید نسل کشی انجام می دهید؟
  • آیا فکر نمی کنید که دارید با جان مردم بازی می کنید؟

این بار تو بگو "دوستت دارم "
نترس........من آسمان را گرفته ام که به زمین نیاید
     
  
مرد

 
نظر ندین دیگه روش های جدید نمیزارم ها.... فقط استفاده كننده نباشین یه خط كوچیك هم كافیه
من مطالب پایه ای رو با توجه به تجربیات خودم بهتون می گم پس از روش های گفته شده و روش هایی كه بهتون می گم مطمن باشید كه 100 جواب گرفتم تو همه جا هم جواب می ده تو تمامی مناطق تست كردم همه جا همه جا.........

البته عزیزان من توری مرغی و این ها رو توصیه نمی كنم فقط روشی رو گفتم كه می شه به عنوان راه حل كوچیك در نظر گرفت امكان داره خیلی جاها با توری مرغی كه شدید هست امواج مزاحم نشه درست تنظیم كرد راهی كه 100% خودم تست كردم و جواب 100% گرفتم هم با استفتاده از دیش های نویز گیر و استفاده از چندین روش با هم می باشد خالی بندی چیزی هم نیست خداییش جواب گرفتم


اگه مطالب رو به دقت دنبال كنین و موارد اشاره شده رو به دقت رعایت كنین به ضمانت به شما قول می دم تو بدترین منطقه كه اون كسایی كه نصاب هستند منطقه تهرانپارس یا منطقه های مختلف سعادت آباد كار كرده باشن می دونن اونجا اینقدر تجمع نویز و انعكاس اون ها زیاده كه می بخشین ها ادم كوهگیجه می گیره تو این شرایط وقتی بشه آدم 5 جهت هاتبرد عرب یا نایل ست و ترك و ایران و دبلیو3 (فارسی وان) و اینتل ست (ایران) و سایروس رو بشه آینه تنظیم كرد یعنی چی یعنی روش ها كاملا جواب داده و اگه این سیستم رو بتونین رو سیستم های مركزی پیاده كنین خیلی آدما رو از شر نویز های مزاحم خلاص كردید.
این بار تو بگو "دوستت دارم "
نترس........من آسمان را گرفته ام که به زمین نیاید
     
  
مرد

 
king_devil: من از جایی نقل نمیکنم من یه نصب کننده حرفه ای تو تهرانم


ایول............................... آقا فکر کردی فقط خودت نصابی

اقا هم پیاله ایم،راستی توی مشهد هم خبر موثق دارم پارازیت شدید شروع شده فقط یک سری شهرها هنوز خبری نیست خلاصه فعلا که از عید به این طرف کار بعضیا راحت تر شده،راستی پارازیتها داخلی توسط انتنهای محلی فرستاده می شه ضمنا از تهران و مرکز هدایت می شه و کارشناساشم توی تهران نشستن و به اپراتورشون توی هر شهر قبل از استارت پارازیت هم زمان برنامه می دن که چی کار کنه،به همین دلیل سیستم پارازیت دهی توی همه ایران از سیاست تهران پیروی می کنه .


نکته مهم : اینکه بهترین کار این که ارتفاع دیش رو کم کنی و ببری توی یک جائی که مانع زیاد هست فقط مزاحم گیرندگی ماهواره نباشه.

اون نامه صدا وسیما هم تا یادم نرفته باید بگم مربوط می شه به همون سیاست شارلاتانیزم ملا که یک نوع سفسطه توی سیاست مناظره های اون بوزینه احمقی رو یادتون هست هیچ وقت به هیچ سئوالی جواب درست نداد این سیاست حکومت از اول بوده،یعنی سیاست سئوال در جواب سئوال، اشکال در مقابل اشکال، دروغ در برابر حقیقت، منحرف کردن افکار عمومی در زمان بحرانها و............ بقول رهبر گدا گشنشون نباید کوتاه اومد و باج داد ..............

حالا این اراذل و اوباش هم خواستن کم نیارن........ اولا که من یادم نمیاد شبکه های اینا قطع شده باشه ........... ثانیا اگر هم قطع شده دست خودشون بوده

پس گول این شارلاتانها رو نخوریم
با تو سرسبزی از ایثار سیه پوشان است

ای مسلط دستت از خون شهیدان سرخ است
     
  ویرایش شده توسط: Alihandicam   
مرد

 
خیلی جالبه من تو بدترین مناطق تهران كار كردم و تو تمامی مناطق تهران جواب گرفتم ولی بعضی از همكاران بی انصافی می كنن از قدیم گفتم نابرده رنج گنج میسر نمی شود باید زحمت كشید تا بتوان نتیجه مطالوب را گرفتو بدون در نظر گرفتم اینكه در آینده چی می شه آدم زحمتشو می كشه دیگه بعدا افسوس اینو نمی خوره من كم كاری كردم من خودم تو یك منطقه یك ماه زحمت كشیدم عین كارمندان دولت هی میرفتم و می اومدم نزدیك60 هزار تومان پول آژانس من شده بود ولی در آخر كار 150 نفر رو كه آرزوی دیدن كانال های داخلی رو هم داشتن و نمی تونستن بگیرین رو الان ببینید.

باورتون نمی شه الان مشكلاتشون حل شده علاوه بر ایران 5 جهت دیگه هم دارن و الان خیلی از واحد هات دنبال باز كردن كانال های كارتی هستند و بعضی هاشون دنبال راهی برای دیدن كانال های اچ دی كارتی هستن كه الان هم حدود 10 نفر رو تجهیز كردم كه به آرزوشون رسیدن و بقیه هم كم كم داریم تجهیز می كنیم جالبه ساختمون پایین رو یه نصاب دیگه كار كرده هیچ چی نمی گیرن فقط كانال هایی كه روش نویز نیست رو می گیرن اونم چند روز بیشتر دوام نداره سریع فركانسشو می زنن.

خلاصه هر كی میگه نمی شه و نمی توان 100% نمی شه جلو این امواج را گرفت باید شرمنده می بخشید ها باید بگم : ما جواب گرفتیم تو بدترین حالاتی گه فكرشو بكنی دیگه بدتر از این وجود نداره دكل این امواج چسبیده به ساختمون باشه تا فایندر می زنی عقربش می چسبه به 10 هر چی كم هم می كنی بازم رو 10 هست یا جایی كه مثل دایره در نظر بگیرید.

شما در وسط این دایره باشید و از 10 الی 12 طرف مختلف این دایره از جاهای مختلف نویز ها مزاحم كار شما باشن جایی كه از 3 طرف باید جهت نویز رو ببندید تا یه فركانس پی ام سی صاف شه بعد می ری رو جهت كانال جم میوزیك می بینی با این كه بی ام سی صافه ولی جم میوزیك نویز داره اگه كسی تحمل یه همچین چیز هایی رو نداره بهتره از این كار بیاد بیرون چون دیونه كننده هست .

تو سرما و تو آفتاب سوزان در حالی كه دستت یخ می زنه یا از گرمای شدید دستتو نمی تونی به بدنه دیش بزنی تو این شرایط باید كار كنی این چیز ها رو هم باید تحمل داشته باشی و با ظرافت تك تك جهت ها رو ببندی البته نه با توری مرغی درسته خیلی جاها جواب داده چون نویز كم بوده ول تو شرایطی كه شدتو زیاد می كنن یا منطقه نویز هاش زیاده واقعا جواب نمی ده.

و یه مورد دیگه در رابطه با تجهیزات اگه می خوای ناخن خشك باشی پول خرج نكنی بهتره نری دنبال نویز گیری همون كانال های ایران از تلوزیون نگاه كنی بهتره چون با وسایل قدیمی كه تو شرایط عادی و بدون نویز هم به زور كار می كنن نمی شه موفق شد نمی گم كل تجهیزات بندازی دور ولی اون اصلی هاشو باید چیز هایی كه می گم انتخاب كنی .

مثل یكی از مشتری های لج بازم لج نكنین می گم اینو می خواد می گه نه همین خوبه می گم سیمت كهنس خوب نیست می گه نه بابا قبلا جواب می داده می گم دیش زنگ زدس می گه ای بابا چرا عیب می زاری تاب نداره و خلاصه كلی چیز دیگه از قدیم یه چیزی كه معروفه و می گن اینه كه هر چقدر پول بدی همون قدرم اش می خوری شما از یه رسیور استار ست 150 قدیمی یا یه رسیور 9090 هایویزن نمی تونین قدرت یه ای كلاس 9898 یا استار ست ایكس97 رو انتظار داشته باشین.

یا حتی سری اچ دی كه خیلی با كیفیت می گیرن اما قیمتشون خیلی بالاست دستگاه های اچ دی قیمتشون 250 هزار به بالاست ولی خیلی قوی هستند البته باید بشناسی چی به دردت می خوره من خو.دم با الستار ست ایكس97 كار می كنم خیلی ها بدشون میان چون مدل های تقلبیش رو می خرن خوب طبیعی هست كه مشكل داشته باشه البته یه چیزیم بگم در پرانتز تمامی رسیور ها مال چین هستند چه روش كره زده چه نزده چه زده چین همه از چیز عزیز در اومده دقت كنین گول مارگ یا یه آرم كره را نخورید با یه دستگاه لیبل زن به راحتی می شه نام كره رو رو هر سطحی بخوایین در بیارین.
با تو سرسبزی از ایثار سیه پوشان است

ای مسلط دستت از خون شهیدان سرخ است
     
  ویرایش شده توسط: Alihandicam   
مرد

 
Alihandicam: نکته مهم اینکه بهترین کار این که ارتفاع دیش رو کم کنی و ببری توی یک جائی که مانع زیاد هست فقط مزاحم گیرندگی ماهواره نباشه
متاسفانه این راه هم دیگه جواب نمیده قبلا تو تراس یا حیات میزاشتی کار میکرد اماالان کلا کار نمیکنه نمیدونم بی شرفا چه گ ... خوردن؟
این بار تو بگو "دوستت دارم "
نترس........من آسمان را گرفته ام که به زمین نیاید
     
  
صفحه  صفحه 1 از 2:  1  2  پسین » 
کامپیوتر

جلوگیری از پارازیت شدید حاکم بر کل ایران

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA