انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
کامپیوتر
  
صفحه  صفحه 4 از 8:  « پیشین  1  2  3  4  5  6  7  8  پسین »

تازه های تكنولوژی


مرد

 
مایکروسافت امروز «ایکس‌باکس»‌ را با آپدیت «کینکت» به‌روز می‌کند
شرکت مایکروسافت آپدیت پاییزه داشبورد شبکه ایکس‌باکس‌لایو خود را امروز یعنی اول ماه نوامبر عرضه می‌کند که دارای هماهنگی کامل با گجت کینکت خود است.

در این بروز رسانی، امکانات دیگری نیز به این شبکه افزوده شده است که می‌توان به:

- افزوده شدن امکانات و بهینه‌سازی مکالمه صوتی زنده

- رابط کاربری جدید به همراه فونت‌های جدید و گرافیک بهینه شده

- بروز رسانی آواتار برای خلق چهره‌های جدید

- ابزار جستجو و تلفیق شده با برنامه Netflix

- افزودن فروشگاه موسیقی و فیلم Zune

- برنامه ESPN جدید برای بروز رسانی سریع نتایج مسابقات ورزشی

اشاره کرد.

به هر صورت اگر شما دوست دارید از گجت کنترل حرکتی کینکت استفاده کنید باید این بروز رسانی را دریافت کنید که در صورت وصل بودن کنسول خود به شبکه ایکس‌باکس تا چند وقت دیگر هشدار این بروز رسانی را دریافت خواهید کرد.
او که شادماني را از مردم بگيرد ، بي شک از گماشتگان شيطان است " کوروش بزرگ"
     
  
مرد

 
«Omnivision» دوربین ۵ مگاپیکسلی «آی‌پد» اپل را عرضه می‌کند
یکی از تحلیل گران بازار فناوری که خوساتار عدم افشای نام خود بود اعلام کرد که شرکت معروف Omnivision که کار ساخت لنز و سنسورهای دوربین تلفن همراه آیفون شرکت اپل را بر عهده دارد، برای تابلت آی‌پد این شرکت نیز دوربین تولید خواهد کرد.



دومین نسخه از تابلت اپل که با نام iPad 2 قرار است در ۳ ماهه اول سال ۲۰۱۱ معرفی شود همانند آیفون دارای دو دوربین در جلو و پشت خود خواهد بود که دوربین اصلی دارای کیفیت ۵ مگاپیکسل و دوربین ثانویه نیز که در جلوی تابلت خواهد بود، دارای کیفیتVGA خواهد بود.



بنا بر این گزارش به احتمال فراوان تابلت جدید اپل با این قابلیت جدید و استفاده از قابلیت Face Time معروف اپل برای کنفرانس‌های تصویری کارایی خواهد داشت.

گفتنی است شرکت اپل به تازگی سفارش ساخت ۶ میلیون لنز جدید را به شرکت Omnivision برای تلفن همراه آیفون اپراتور واریزون داده است و نکته جالب‌تر اینکه درآمد شرکت مذکور از فروش لنز به شرکت اپل در حدود یک سوم درآمد این شرکت است.

این تحلیلگر همچنین اعلام کرده است که شرکت اپل در نیمه اول سال ۲۰۱۱ در حدود ۲۳ میلیون آیفون را تولید و به فروش خواهد رساند.
او که شادماني را از مردم بگيرد ، بي شک از گماشتگان شيطان است " کوروش بزرگ"
     
  
مرد

 
هم ماشین، هم قایق، هم هواپیما و هم هلی‌کوپتر / گزارش تصویری
یک طراح انگلیسی خوش‌ذوق خودرویی طراحی کرده که هیچ مانعی نمی‌تواند مانع از حرکت آن شود. خودروی هالو می‌تواند به هواپیما، هلی‌کوپتر و قایق نیز تبدیل شود و به سادگی به بیشترین سرعت‌های ممکن دست یابد.

به گزارش گیزمگ، همین سوال، فیلیپ پالی انگلیسی را به فکر طراحی خودروی مفهومی هالو انداخت. اما قبل از آنکه نگاه دقیق‌تری به این خودرو داشته باشید، بدانید که این خودرو مفهومی جداشونده دارای قسمتی مرکزی است که بدون تغییر باقی می‌ماند و قسمت‌های دیگر به دور آن می‌چرخند. این بخش مرکزی به سادگی به وصله‌ها و ابزارهای دیگر متصل می‌شود که به نوبه خود، ایده‌ای منحصربه‌فرد و فوق‌العاده است.


این خودرو که دارای چهار صندلی است، از موتوری ترکیبی بهره می‌برد و می‌تواند به حداکثر سرعت 500 کیلومتر در ساعت برسد و تا 1127 کیلومتر نیاز به سوخت‌گیری نداشته باشد.


شتاب این خودرو بسیار بالاست، به طوری که رسیدن از سرعت صفر به 100 کیلومتربرساعت آن فقط 2.3 ثانیه به طول می‌انجامد.


در صورتی که وصله هالو 120 متصل شود، خودرو به یک هواپیمای جت تبدیل خواهد شد


هالو 120 دارای دو موتور توربوفن Pratt and Whitney TF30-P-100 است که هر کدام نیروی پیشران 76.9 کیلونیوتن را تولید می‌کنند.


زمانی که این هواپیما در حالت پس‌سوز قرار بگیرد، قدرت رانش موتورها به 112 کیلونیوتن می‌رسد. هواپیمای هالو می‌تواند به حداکثر سرعت 2 ماخ (2 برابر سرعت صوت یا حدود 700 متر بر ثانیه)، برد 6هزار و 756 کیلومتر و بیشترین ارتفاع پروازی 66هزار پا (20هزار متری) دست پیدا کند.


البته در روزهایی که صاحبان میلیاردر این خودرو عجله نداشته باشند، می‌توانند به سراغ وصله هالو 46 بروند و خودروی خود را به هلی‌کوپتر تبدیل کنند. دو صندلی جلوی این خودر در آن زمان جایگاه خلبانان خواهد بود و در این حال مسافران می‌توانند به سادگی در عقب هلی‌کوپتر نشسته و از پرواز لذت ببرند.


در این حالت این هلی‌کوپتر می‌تواند به سرعت 185 نات، برد 833 کیلومتر و بیشترین ارتفاع پروازی 4هزار و 572 متری برسد.


در نهایت زمانی که شما بخواهید از روی آب عبور کنید باید به سراغ وصله هالو 22 بروید. در این حالت دو موج‌شکن مخصوص این اطمینان را می‌دهند که قایق شما هیچ‌گاه در حین حرکت دچار مشکل نخواهد شد.


طراحی خاص این قایق ما را به یاد قایق مفهومی و لوکس Strand Craft 122 می‌اندازد. بیشترین سرعت آن بین 55 تا 66 نات و برد قایق تا 2222 کیلومتر پیش‌بینی شده است.


پالی در این باره می‌گوید: «طراحی این خودرو با هدف گسترش مرزها برای کارخانه‌های خودروسازی است تا محدودیت‌ها در این زمینه کم‌رنگ‌تر شود. در طول دهه آینده تمایل برای ساخت این گونه خودروها افزایش پیدا خواهد کرد. در حالی که زیرساختارهای راه‌های جهانی محدودیت‌های زیادی در آینده خواهند داشت رقابت در عرصه هوایی بسیار مورد توجه قرار خواهد گرفت»
او که شادماني را از مردم بگيرد ، بي شک از گماشتگان شيطان است " کوروش بزرگ"
     
  
مرد

 
«ال-جی پد» هم در راه است
شرکت ال- جی نیز به صف مدعیان دنیای تابلت‌های لوحی پیوست.

از جمله مشخصات این تابلت با نام تجاری ال-جی پد(Lg Pad)می‌توان به صفحه نمایش ۸٫۹ اینچی و پردازنده ۲ هسته‌ای تگرا ۲ اشاره کرد که قرار است با سیستم عامل آندروید ۳٫۵ با کد رمز Honeycomb و در نیمه اول سال ۲۰۱۱ تولید و روانه بازار شود.



البته شرکت ال- جی از هر گونه اظهار نظر رسمی در این مورد خودداری کرده است ولی به نظر می‌رسد این اولین تابلت این غول فن آوری کشور کره جنوبی خواهد بود که ابتدا در بازار کشور کره جنوبی عرضه و سپس روانه بازارهای جهانی خواهد شد.

البته این شرکت باید در انتخاب نسخه آندروید این تابلت دقت بیشتری به خرج دهد زیرا نسخه ۳ هنوز در مراحل آزمایش‌های نهایی است و نسخه ۳٫۵ نیز در آینده منتشر خواهد شد و شرکت گوگل اعلام کرده است که هر دو این نسخه‌ها برای تابلت‌ها بهینه سازی خواهند شد و بهتر است شرکت ال-جی تابلت خود را با نسخه ۳ استارت زده و بعد از بررسی انتقادات و پیشنهادات به نسخه ۳٫۵ روی آورد.
او که شادماني را از مردم بگيرد ، بي شک از گماشتگان شيطان است " کوروش بزرگ"
     
  
مرد

 
تراشه برای استفاده از چهار سیم‌کارت در گوشی ساخته شد
تراشه‌ای توسط یک شرکت چینی ساخته شده که به سازندگان تلفن همراه امکان می‌دهد دستگاه‌هایی با امکان پشتیبانی از چهار سیم‌کارت را که همگی فعال خواهند بود، بسازند.

تراشه SC6600L6 شرکت Spreadtrum Communications کار کردن هم‌زمان چهار سیم‌کارت GSM را که در حالت استندبای قرار دارند، برروی یک بیس باند و فرکانس رادیویی، امکان‌پذیر می‌کند.

این تراشه موتور پردازشگر و کنترلر یکپارچه شده برای پشتیبانی از چهار سیم‌کارت و رابط کاربری بهبود یافته‌ای برای چهار سیم‌کارت دارد.

این محصول از گزینه‌های چند سیم‌کارته مختلفی از جمله دو سیم‌کارت، سه سیم‌کارت و چهار سیم‌کارت در یک بیس باند و تراشه فرکانس رادیویی پشتیبانی کرده و انتخاب‌های بیش‌تری را برای طراحان گوشی فراهم کرده و نیاز کاربران مناطق مختلف را برآورده می‌کند.

از میان پنج سازنده بزرگ، تنها سامسونگ و نوکیا دستگاه‌هایی برای بازار گوشی‌های چند سیم‌کارته می‌فروشند که در کشورهایی مانند چین، روسیه، هند و آفریقا که افراد درآمد پایینی دارند، اهمیت زیادی دارد.
او که شادماني را از مردم بگيرد ، بي شک از گماشتگان شيطان است " کوروش بزرگ"
     
  
مرد

 
کشف ایراد از شما جایزه از گوگل
گوگل به‌دنبال مشاهده موفقیت در برنامه جایزه کرومیوم خود، پرداخت جایزه‌های نقدی خود را به محققانی که مشکلات امنیتی را در برنامه‌های وب این شرکت شناسایی می‌کنند، گسترش داد.

مدیران این شرکت اعلام کرده که امیدوار است این ابتکار بازتاب گزارش‌هایی باشد که گوگل از محققان امنیتی مستقل دریافت می‌کند. بر اساس پست ارسال شده در وبلاگ گروه امنیتی گوگل، این شرکت شاهد افزایش شمار گزارش‌های موثر از سوی محققان بوده و تلاش‌های آنان در مرورگر کرومیوم مطمئن‌تر برای میلیون‌ها کاربر نقش داشته است و اکنون برنامه جایزه برای گزارش آسیب‌پذیری‌های جدید که به سایت‌های اینترنتی گوگل مرتبط خواهد بود، به صورت آزمایشی اجرا می‌شود. این شرکت از محققان مستقل خواسته اطلاعاتی درباره مشکلات امنیتی در صفحات جست‌وجوی گوگل، یوتیوب، بلاگر و اورکات ارایه کنند. اما برخی از برنامه‌ها به‌ویژه آندروید، پیکاسا و گوگل دسکتاپ شامل این طرح نخواهند بود؛ گوگل اعلام کرده ممکن است در آینده این برنامه را به سرویس‌های مذکور گسترش دهد. هم‌چنین گوگل درباره آزمایش برروی اشتراک‌هایی که متعلق به آنان نیست یا ویژه آزمایش ایجاد شده‌اند، به محققان هشدار داد. جایزه نقدی گوگل به محققان از 500 دلار آغاز می‌شود اما ممکن است به سه هزار و 133 دلار نیز برسد و محققان خیرخواه می‌توانند جایزه خود را به صورت ناشناس به امور خیریه اهدا کنند.
او که شادماني را از مردم بگيرد ، بي شک از گماشتگان شيطان است " کوروش بزرگ"
     
  
مرد

 
اپل «آیفون ۵» را تا دو ماه دیگر به بازار عرضه می‌کند!
بر اساس اخبار منتشر شده، شرکت اپل تلفن همراه «آیفون ۵» را با قابلیت کار در شبکه‌های مخابراتی۴G LTE و تحت لیسانس اپراتور ورایزون عرضه خواهد کرد.

بر طبق آخرین اخبار، شرکت اپل تلفن همراه آیفون مبتنی بر CDMA را در اولین ماه سال ۲۰۱۱ عرضه خواهد کرد و با احتساب مدل‌های قبلی، این تلفن همراه پنجمین نسل آیفون خواهد بود و به نظر می‌رسد این نسخه اصلا مشکلات آیفون ۴ را نخواهد داشت.

البته خبر آیفون ۵ تا حد بسیار زیادی اعجاب‌آور است زیرا این شرکت به صورت معمول هر سال تنها یک مدل از آیفون را معرفی و عرضه می‌کند و همیشه این معرفی نیز در تابستان بوده اما در صورتی که شما هم هر گونه شک و شبهه‌ای در این زمینه دارید می‌توانید آیفون ورایزون یا همان آیفون ۵ و حواشی مربوط به آن را در وبلاگ آیفون امروز ببینید که بسیار شبیه آیفون ۴ است.

نکته قابل توجه اینکه آیفون ۵ فقط در انحصار اپراتور مخابراتی ورایزون بوده و در ماه ژانویه ۲۰۱۱ وارد بازار آمریکا می‌شود و منتشر کنندگان این تصویر وجود نام شرکت مخابراتی ورایزون را تنها دلیل خود برای این ادعا می‌دانند.

شما چه فکر می‌کنید؟ آیا ورایزون، آیفون ۴ را با استاندارد خود عرضه می‌کند و یا ما شاهد آیفون ۵ خواهیم بود؟
او که شادماني را از مردم بگيرد ، بي شک از گماشتگان شيطان است " کوروش بزرگ"
     
  
مرد

 
دهه فجر ورود موبایل نسل سوم به کشور
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در مورد آخرین وضعیت پروژه های اپراتور سوم موبایل و اپراتور چهارم گفت: سیمکارتهای نسل سومی اپراتور سوم امسال حتما وارد بازار می شود و چارچوب پروانه اپراتور چهارم فناوری اطلاعات نیز تعیین شده است.

چند ماهی است که مسئولان وزارت ارتباطات از تعریف پروژه ای در کشور تحت عنوان اپراتور چهارم برای برای فعالیت در لایه دسترسی دیتا خبر می دهند که قرار است ارتباطات دیتا را بر بستر فیبر نوری تا درب منازل افراد پیاده سازی کند. همچنین اپراتور سوم موبایل نیز وعده داده سیمکارتهایی را به بازار عرضه کند که قابلیت مالتی مدیایی آن باعث می شود کاربران ارسال صوت، تصویر و دیتا را به صورت همزمان و با سرعت نسبتا قابل توجهی تجربه کنند.

طبق اعلام مسئولان حداکثر پهنای باند اپراتور چهارم که برخی آن را اپراتور فناوری اطلاعات نیز می نامند متناسب با کاربرد متفاوت خواهد بود. برای مثال حداقل پهنای باند 8 مگابیت برثانیه را برای کاربران خانگی ارائه خواهد کرد و به این ترتیب امکان ارائه سرویس VOD (ویدئو درخواستی) به راحتی بر روی این شبکه قابل اجرا خواهد بود.

سیمکارتهای اپراتور سوم از ابتدا قابلیت نسل سومی خواهند داشت

رضا تقی پور درباره آخرین وضعیت سیمکارتهای اپراتور سوم موبایل که پیش از این قرار بود تا بهمن ماه امسال وارد بازار شود اظهار داشت: تعهد اپراتور سوم برای ارائه سیمکارت طبق زمان بندی پروانه مربوط به بعد از دهه فجر امسال است اما مسئولان این پروژه به صورت شفاهی قول داده اند که تا دهه فجر امسال سیمکارتهای نسل سوم را روانه بازار کنند.

وی با بیان اینکه بزودی برای اطلاع بیشتر از پیشرفت پروژه اپراتور سوم، بازدیدی از مجموعه این پروژه و شبکه آن خواهیم داشت گفت: البته این اپراتور به صورت کتبی پیشرفت کار را به وزارت ارتباطات گزارش می دهد اما با برگزاری جلسه و انجام مذاکره با مسئولان اپراتور آخرین وضعیت این پروژه مشخص خواهد شد.

تقی پور با اشاره به انتخاب مشاور فرانسوی برای این پروژه و اتمام طراحی شبکه نسل سوم افزود: این پروژه در مرحله پیاده سازی تجهیزات قرار دارد و آخرین وضعیت آن نیز بعد از بازدید از مجموعه اپراتور سوم اعلام خواهد شد.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با تاکید بر اینکه سیمکارتهای اپراتور سوم از ابتدا قابلیت نسل سومی (3G) خواهند داشت گفت: این سیمکارتها به صورت چند منظوره تعریف می شوند به نحوی که در مناطقی که تحت پوشش شبکه نسل سوم باشد قابلیت اجرای سرویسهای آن را خواهند داشت و در مناطقی که پوشش شبکه 3G کامل نیست خدمات نسل دوم را دریافت می کنند.

اپراتور چهارم در انتظار موافقت اصولی از دولت

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در مورد پروژه اپراتور چهارم فناوری اطلاعات که چندی است از سوی این وزارتخانه مطرح شده است نیز به مهر گفت: چارچوب پروانه اپراتور چهارم تعیین شده و طراحی کلانی نیز در این زمینه صورت گرفته است اما دولت باید برای تکمیل پروانه فعالیت این اپراتور مجوز صادر کند تا فرایند انتخاب اپراتور طی شود.

وی با بیان اینکه پس از طی این فرایند پروانه صادر شده و به اپراتور تحویل داده می شود، اظهار داشت: برای تعیین اپراتور در این پروژه باید از دولت موافقت اصولی اخذ شود و پس از این مرحله اپراتور از طریق مزایده یا ترک تشریفات انتخاب می شود.

تقی پور با بیان اینکه فرایند انتخاب شرکت برنده در اپراتور چهارم همانند فرایندی است که برای تعیین برنده در اپراتور دوم و سوم تلفن همراه صورت گرفته است اضافه کرد: خارجی ها هم می توانند در این اپراتور حضور داشته باشند. به این معنی که خارجی ها با مشارکت شرکتهای داخلی ها در این پروژه حضور یابند و بیش از 49 درصد از سهام این اپراتور را در اختیار نگیرند.
او که شادماني را از مردم بگيرد ، بي شک از گماشتگان شيطان است " کوروش بزرگ"
     
  
مرد

 
کوچکترین دوربین فیلم برداری دنیا با قطر کمتر از یک میلیمتر
Medigus World's Smallest Video Camera

شرکت Medigus کوچکترین دوربین فیلم برداری دنیا را با قطر کمتر از یک میلیمتر ساخته است. امروزه در بیمارستان ها

برخی از بیماری ها توسط دوربین های کوچکی که وارد بدن انسان می شوند تشخیص داده می شوند برخی از جراحی ها

نیز با همین دوربین های کوچک و توسط دستگاه های اکترونیکی و شکاف های ریز صورت می پذیرد. دوربین جدید

Medigus بسیار کوچکتر از دوربین های فعلی است و جراحی ها را راحت تر می کند.

دوربین جدید Medigus استفاده های پزشکی دارد از این دوربین یک میلیمتری در اندوسکوپی استفاده می شود. این دوربین

کوچک به زودی در محصولات مختلف پزشکی امریکا و ژاپن استفاده خواهد شد. این دوربین به سیستم پردازش ویدیویی

Medugus متصل می شود و تصاویر را به کامپیوتر منتقل می کند.

در ساخت کوچکترین دوربین جهان از روش TSV- Through Silicon Via برای کوچک کردن قسمت های مختلف و

پایین آوردن قیمت دوربین استفاده شده است. ابعاد سنسور CMOS داخلی این دوربین تنها 0.66x0.6 میلی متر است و

وضوح تصویر 45,000 پیکسل دارد. این دوربین می توانند آنقدر ارزان ساخته شود که جایگزین دوربین های فعلی

محصولات پزشکی گردد.

دوربین کوچکتر به معنی ایجاد شکاف باریکتر، درد کمتر و بهبود سریعتر در بیماران است.

منبع: Yahoo Finance
#جاوید_شاه👑
مرگ بر ۳ فاسد : ملا چپی مجاهد(+پسمانده های ۵۷؛نایاک؛مصومه قمی؛حامد مجاهدیون؛مهتدی کهنه تروریست تجزیه طلب و شرکا)
     
  
مرد

 
پرینتر مخصوص گوشی iPhone عکس ها را به محض گرفتن، چاپ می کند
به دوربینی که بتواند به محض عکس گرفتن، آن را چاپ کند Polaroid گفته می شود. در ادامه قصد داریم وسیله ای به شما معرفی کنیم که با اتصال آن به گوشی iPhone خود بتوانید به محض عکس گرفتن آن را چاپ کنید. البته این پرینتر یک طرح مفهومی است و مشخص نیست چه زمانی به مرحله تولید برسد. این طرح مفهومی که می توانید به وسیله آن عکس های دوربین iPhone خود را چاپ کنید Sophie نام دارد. Mac Funamizu این قاب را برای آیفون به گونه ای طراحی کرده که می تواند عکس های آیفون شما را به صورت Polaroid چاپ کند.


این قاب، علاوه بر پرینت گرفتن از عکس ها، آیفون شما را نیز از ضربه خوردن حفظ می کند. Funamizu قصد دارد این قاب را به گونه ای طراحی کند که شامل کدهای QR و قابلیت Geo Tagged Map باشد تا کاربر بتواند عکس ها را به راحتی در وب یا Flicker قرار دهد. قاعدتا ساخت این محصول به دلیل نیاز به کاغذ و جوهری که در آن به کار می رود، دشواری های خاص خود را خواهد داشت.
#جاوید_شاه👑
مرگ بر ۳ فاسد : ملا چپی مجاهد(+پسمانده های ۵۷؛نایاک؛مصومه قمی؛حامد مجاهدیون؛مهتدی کهنه تروریست تجزیه طلب و شرکا)
     
  
صفحه  صفحه 4 از 8:  « پیشین  1  2  3  4  5  6  7  8  پسین » 
کامپیوتر

تازه های تكنولوژی

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA