انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
کامپیوتر
  
صفحه  صفحه 17 از 45:  « پیشین  1  ...  16  17  18  ...  44  45  پسین »

ترفند های كامپیوتری


مرد

 
ارسال BUZZ به شکل پشت سر هم برای طرف مقابل
یکی از توانمندی های یاهو مسنجر هنگام چت استفاده از دکمه BUZZ به نوعی برای آزار طرف مقابل است! اما خود یاهو این گزینه را به نوعی تنظیم کرده است که پس از زدن دکمه تا 15 ثانیه امکان استفاده مجدد از آن وجود ندارد. در این ترفند قصد داریم روشی جالب را به شما معرفی کنیم که با بهره گیری از آن میتوانید بدون استفاده از برنامه جانبی خاصی به نوعی این محدودیت زمانی را از بین ببرید و به شکل پیاپی و پشت سر هم برای طرف مقابل BUZZ بفرستید!

برای این کار:

کافی است پس از انتخاب ID شخص از روی لیست و باز شدن پنجره PM ، یکبار دکمه BUZZ را بزنید.
اکنون به شکل سریع پنجره چت را بسته و مجدد روی ID شخص را باز کنید و BUZZ بزنید.
اگر این کار - یعنی باز و بسته کردن پنجره چت فرد مقابل و زدن دکمه BUZZ - را به شکل پشت سر هم و سریع انجام دهید به تعداد دفعات اینکار عمل BUZZ برای فرد مقابل صورت میگیرد.
فرد مقابل نیز اصلأ متوجه نمیشود که شما هر بار پنجره چت را میبندید و باز میکنید.
 حیات آدمی همچون حبابی است بر سطح دریا
     
  
مرد

 
نمایش کلیه فعالیت های اینترنتی جاری در ویندوز
از منوی Start وارد Run شوید.

عبارت cmd را وارد کرده و Enter بزنید تا وارد محیط Command Prompt شوید.

سپس دستور زیر را وارد نموده و Enter بزنید (به دو فاصله Space تایپ شده در میان دستور نیز دقت کنید):

netstat -b 5

بلافاصله پس از این کار کلیه کانکشن های جاری توسط نرم افزارهای موجود در ویندوز با ذکر نام هر یک و همچنین پورت مورد استفاده و مسیری که به آن متصل شده است برای شما لیست میشود.

این لیست هر 5 ثانیه به روز میگردد.

در روش فوق اندکی اطلاعات به دلیل به روز رسانی سریع ممکن است قابل فهم نباشد.

برای حل این مشکل دستور زیر را در CMD وارد کنید:

netstat -b 5 > MihanDownload.txt

سپس در زمانی به عنوان مثال حدود 5 دقیقه صبر کنید و سپس کلیدهای ترکیبی Ctrl+C بزنید.

اکنون عبارت MihanDownload.txt را مستقیمأ در Run وارد کرده و Enter بزنید.

آمار اتصالات در آن بازه 5 دقیقه ای در یک فایل Notepad به شکلی دقیق قابل مشاهده است.

در پایان در صورت مشاهده هرگونه ارتباط غیرمنطقی یا ناخواسته در میان ارتباطات اینترنتی ، میتوانید علیه نرم افزار مربوطه اقدامات لازم نظیر پاک کردن یا تغییر تنظیمات برنامه را انجام دهید.
 حیات آدمی همچون حبابی است بر سطح دریا
     
  
مرد

 
شناسایی فایلهای هک
وقتي شخصي فايلي را براي شما از طریق یاهو مسنجر ارسال مي كند در پيغامي كه براي شما مبني بر تاييد آن مي آيد نام شخص فرستنده نام فايل حجم آن و همچنين فرمت و از اين قبيل اطلاعات در آن قيد شده است . شما بايد توجه داشته باشيد كه آيا فايلي كه براي شما ارسال شده از لحاظ نوع و فرمت همان فايلي است كه قرار بوده ارسال شود يا خير ؟

در حقيقت مثلا اگر عكسي مي خواهيد دريافت كنيد ايد فايل مربوطه پسوند JPG و يا يكي از پسوندهاي فايلهاي گرافيكي را داشته باشد.

نه اينكه فايلي با پسوند اجرايي Exe و يا Bat براي شما ارسال شود و فرستنده هم مدعي باشد كه اين يك فايل تصويري است.

در واقع فايلهاي هك كه با نرم افزارهای تروجان ساز ساخته مي شوند ، در قسمت پسوند داراي پسوندهايي مثل SCR يا ExE و ... و يا مثل mypic. jpg.scr مي باشند كه نشان دهنده آن است كه فايل فرستاده شده يكي از انواع فايل هاي ساخته شده توسط نرم افزارهای مخرب است كه براي بدست اوردن پسورد شما مي باشد.

بنابراين همواره نوع پسوند فايلهاي دريافتي را زير نظر داشته باشيد و بدانيد كه از اين طريق و قبل از هر چيز (حتي قبل از استفاده از نرم افزارهاي ضد هك و ضد ويروس) مي توانيد تا حد زيادي از كيفيت نوع و چگونگي عملكرد و ماهيت يك فايل اطلاع حاصل كنيد.

فرضأ مطمئن باشيد كه يك فايل ويروسي نباشد ميتواند پس از اجرا بلا هاي ناخواسته برسر سيستم شما بياورد.
 حیات آدمی همچون حبابی است بر سطح دریا
     
  
مرد

 
چند توصیه برای پیشگیری از آلوده شدن رایانه
علاوه بر استفاده خوب و مؤثر از آنتی ویروس ها، کاربران اینترنت برای کاهش خطرات ناشی از بدافزارها باید برخی عادت های اینترنتی خود را نیز کنار بگذارند. این واقعیت که نود درصد کامپیوتر ها آلوده به Spyware هستند نشان دهنده میزان تأپیر گذاری و سماجت بیش از اندازه این نوع بد افزار است که از هر رخنه و سوراخ کوچکی برای ورود به کامپیوتر استفاده می کند.در اینجا قصد داریم چندین ترفند بسیار مفید را برای جلوگیری از نفوذ Spyware ها به کامپیوتر شما معرفی کنیم.

به همین دلیل تنها راه پیشگیری از ابتلای به آنها محافظت تمام عیار از کامپیوتر است. پایه و اساس مقابله مؤثر با spyware ها استفاده از راه حل های مناسب تکنیکی است؛ شیوه هایی که در آن پیشگیری و درمان هر دو لحاظ شده باشد. با این وجود مسئله دیگری که تأثیر مستقیم و قابل توجهی در احتمال آلوده شدن سیستم دارد عادت های کاربران اینترنتی است.
با در نظر گرفتن این موضوع راهکار های عملی زیر توصیه می شود تا کاربران بیش از پیش کامپیوترشان را در برابر این نوع بدافزار محافظت کنند:

· از آنجا که بسیاری از spyware ها با بهره گیری از بخش های آسیب پذیر نرم افزارها وارد سیستم می شوند، نصب آخرین وصله های امنیتی نرم افزار که معمولا در سایت اینترنتی مربوط به آن در اختیار کاربران قرار می گیرد، بسیار ضروری است.

· قبل از نصب و استفاده از نرم افزار شرایط کار با آن را به دقت بخوانید. برخی از نرم افزار های رایگان یا مدت دار همراه با نرم افزار مربوطه انواع مختلفی از spyware ها را نیز روی سیستم نصب می کنند. (در ازای استفاده مجانی از نرم افزار این spyware ها اطلاعات قابل استفاده کاربر را برای شرکت سازنده ارسال می کنند.)

· هنگام وارد کردن آدرس اینترنتی در مرورگر خود کاملأ دقت کنید. بسیاری از سازندگان spyware ها از صفحات اینترنتی با آدرس مشابه سایت های مشهور برای قالب کردن بدافزار های خود استفاده می کنند. (googkle.com یکی از مثال های واقعی این نوع سوء استفاده است.)

· از برنامه های غیر قانونی که معمولا به صورت رایگان در اینترنت ارائه می شود استفاده نکنید؛ همین طور از برنامه های ارائه دهنده موسیقی و فیلم مجانی. صرف نظر از غیر قانونی بودن آنها، این برنامه ها معمولآ سرشار از انواع بدافزار ها از جمله spyware ها هستند.

· از سایت های زیرزمینی دوری کنید. (سایت هایی که به داونلود غیرقانونی فایلها، ابزار و روش های هک کردن و ... مربوط می شود.) نه تنها بسیاری از این سایت ها در واقع فقط به منظور داونلود اتوماتیک spyware ها طراحی می شوند، بلکه ممکن است حاوی نرم افزار هایی باشند که پس از نصب شدن روی سیستم انواع و اقسام بدافزار را راهی کامپیوتر کند.

لوئیس کورونس، مدیر PandaLabs در این باره می گوید: برای محافظت در برابر spyware ها مهمترین مسئله این است که آنتی ویروس مناسبی داشته باشید که بتواند spyware های شناخته شده و ناشناخته را از کار بیندازد. اما یادتان باشد که هیچ آنتی ویروسی بدون خطا نیست و به همین دلیل شیوه استفاده کاربران از اینترنت نیز می تواند در کاهش شانس بدافزارها برای نفوذ به سیستم مؤثر باشد. همان طور که هیچ راننده عاقلی، هر چقدر هم که سیستم های امنیتی اتومبیلش پیشرفته باشد، با سرعت 200 کیلومتر در ساعت یک دفعه دور کامل نمی زند، هیچ کاربر با هوشی با تصور امن بودن سیستمش، در سایت های آلوده و خطرناک گشت و گذار نمی کند.
 حیات آدمی همچون حبابی است بر سطح دریا
     
  
مرد

 
کاربرد جالب کلید Alt
1- براي رسيدن به properties کافيست Alt را نگه داشته و روي فايل مورد نظر دوبار کليک کنيد.

2- کليد Alt در هر پنجره اي ، با يک فشار منوهاي پنجره را فعال مي کند و با ترکيب آن با هر کدام از حروف منوها، که زير آن خط کشيده شده است، پنجره مربوط به آن منو را باز ميکند.

3- در مرورگر اينترنت اينترنت اکسپلورر ، ترکيب Alt و End شما را به آخرين صفحه اي که مشاهده کرده ايد ،خواهد برد.

4- در مرورگر اينترنت اينترنت اکسپلورر، ترکيب Alt با يکي از دو کليد جهت راست و چپ ،عمل Back و Forward را انجام مي دهد.

5- با ترکيب Alt و Tab شما مي توانيد به سهولت پنجره هاي فعال ويندوز را جابه جا کنيد.
 حیات آدمی همچون حبابی است بر سطح دریا
     
  
مرد

 
Numlock روشن در هنگام ورود به ویندوز
براي رفع اين مشكل در Run تیپ کنید Regedit تا رجیستری باز شود.

در كليد: [HKEY_Current_User / Control Panel / Keyboard] يك مقدار رشته اي به نام Initial Keyboard Indicators بسازيد و به آن مقدار 2 یا 0 را بدهيد.

کار تمام است. دقت کنید مقدار 2 باعث ميشود كه ويندوز آخرين وضعيت كليد Num Lock را ضبط كند و مقدار صفر، كليد Num Lock را هنگام ورود به ويندوز خاموش نگه خواهد داشت.
 حیات آدمی همچون حبابی است بر سطح دریا
     
  
مرد

 
چند کلید ترکیبی کاربردی در ویندوز XP
در این ترفند قصد داریم به معرفی چند کلید کاربردی در محبط ویندوز بپردازیم که با استفاده از آنها میتوانید تنها با دو کلید ، یکی از برنامه های موجود در ویندوز را فراخوانی کنید. این کلیدها میتوانند سرعت شما را در کار با کامپیوتر بالاتر ببرند و شما را حرفه ای تر جلوه دهند.

شما می توانید با نگه داشتن کلید Windows ودر همان حالت که آن کلید را نگه داشته اید کلید E را بزنید مشاهده می کنید که MyComputer فعال می شود .

با نگه داشتن کلید Windows ودرهمان حالت که آن کلید را نگه داشته اید کلید D را بزنید مشاهده می کنید که Show Desktop می شود . برای آنکه با مفهوم این جمله آشنا شوید قبل از اجرا این ترفند یک پنجره مانند MyComputer باز داشته باشید . بعد از اجرای این ترفند می بینید که صفحه فعال شما به صورت Hiden می شود .

با نگه داشتن کلید Widnows و درهمان حالت که آن کلید را نگه داشته اید کلید R را بزنید مشاهده می کنید که Run در سیستم شما اجرا می شود .

با نگه داشتن کلید Windows ودرهمان حالت که آن کلید را نگه داشته اید کلید F را بزنید مشاهده می کنید که Search برای شما فعال می شود .

با نگه داشتن کلید Windows ودر همان حالت که آن کلید را نگه داشته اید کلید U را بزنید مشاهده می کنید که برنامه Utility Manager فعال می شود .

اگر همین ترفند را برای سایر کلیدها امتحان کنید خواهید دید که اگر برنامه ای در Desktop داشته باشید که ابتدای آن با همان حرفی که شما زده اید شروع شود اجرا می شود .
 حیات آدمی همچون حبابی است بر سطح دریا
     
  
مرد

 
با ده انگشت تایپ کنید!
تایپ نمودن 180 حرف در یک دقیقه شاید برای شما یک رویا تلقی شود ، اما بایستی بدانید اگر مهارت تایپ 10 انگشتی را فرا بگیرید میتوانید با سرعتی بیش از 5 برابر سایر کاربران عادی تایپ نمایید و با این مقدار حروف در دقیقه متون خود را تایپ کنید. این مهارت را میتوان بسیار گرانبها دانست چرا که در دنیایی که با سرعت رو به مجازی سازی میرود داشتن چنین توانمندهایی بسیار با ارزش است. تایپ 10 انگشتی یک مهارت است که با اندکی تمرین و ممارست میتوانید به آن دست یابید. در این ترفند قصد داریم چندین روش گوناگون که باعث ایجاد یک روند رو به رشد برای فراگیری تایپ 10 انگشتی میشود را برای شما بازگو نماییم.

با دقت به کیبورد نگاه کنید. دو تا از دکمه های صفحه کلید بر روی خود برجستگی های کوچکی دارند که وجود آنها به شما کمک می کند تا موقعیت این دو دکمه را حتی در تاریکی یا بدون نگاه کردن نیز بتوان پیدا کرد. دکمه های مذکور، حروف F و J می باشند. انگشت اشاره دست راست خود را روی حرف F و انگشت اشاره دست چپتان را روی حرف J بگذارید.

دو انگشت سبابه خود را روی دکمه Space مستقر نموده و 6 انگشت باقیمانده را به ترتیب روی دکمه های کنار حروف F و J بگذارید (البته بدون فشردن دکمه ها). با مستقر شدن دستتان در این حالت، موقعیت تمامی دیگر کلیدها، نسبت به این 8 کلید ردیف وسط، قابل پیدا کردن می باشد.

حال، برای تایپ کردن، هر کلیدی را که می خواهید فشار دهید باید از میان 8 انگشت ردیف وسط، فقط یک انگشت که به آن دکمه نزدیکتر است از جای خود بلند شده، کلید مذکور را فشرده و دوباره به جای خود بازگردد. (ترفندستان) پس از بازگشت انگشت به موقعیت اولیه، انگشت بعدی جهت فشردن دکمه بعدی از جای خود بلند شده، دکمه را فشرده و به جای خود باز می گردد. همینطور، هر دکمه ای را که می خواهیم فشار دهیم، فقط یک انگشت برای فشردن آن از جای خود حرکت کرده، آن کلید را فشرده و دوباره به جای خود باز می گردد.

در شروع کار، ممکن است اجرای این روش، کمی برایتان دشوار بوده و یا احساس کنید، روش کندی است، اما فراموش نکنید که به مرور زمان آنقدر در این کار ماهر خواهید شد که سرعت نوشتنتان با صفحه کلید چندان فرقی با سرعت نوشتن با خودکار نخواهد داشت.

کلیات ماجرا همین بود، اما یادتان باشد که میزان سرعت و مهارت شما در تایپ کامپیوتری فقط و فقط بستگی به میزان تمرین و تجربه تان خواهد داشت. چنانچه زمانی برسد که بتوانید 180 حرف در دقیقه تایپ کنید (با احتساب کسر 5 حرف به ازای هر غلط) ، یعنی شایستگی دریافت مدرک بین المللی این رشته را داشته و از نظر سازمان فنی و حرفه ای کشور، یک تایپیست حرفه ای به شمار می آیید. پس اگر این مهارت را فرا گرفته اید بایستی به خود ببالید.
به یاد هم داشته باشید مدت دوره آموزش تایپ حرفه ای، به طور معمول در آموزشگاه های فنی و حرفه ای 4 ماه است که گاهی بیشتر نیز می شود. اما جهت آموزش این مهارت به افرادی که واقعأ انگیره و پشتکار یادگیری آن را داشته باشند، یک جلسه نیز کافی بوده و بعد از آن در صورتی که تمرین مرتب و مکرر کنند، به مرور زمان در حد تایپیست های حرفه ای آموزش دیده ظاهر خواهند شد.

متن فوق ، محتوای یک دوره 4 ماهه را در یک جلسه آموزش می دهد، پس در صورت یاد نگرفتن از خودتان نا امید نشوید. تجربه نشان داده است از هر سه نفری که توضیحات فوق برایشان بازگو شده، یک نفر واقعأ تایپیست شده است. چه بسا از میان سه نفر بعدی، آن یک نفر شما باشید!
 حیات آدمی همچون حبابی است بر سطح دریا
     
  
مرد

 
به کیبورد سیستم تان جان تازه ای ببخشید!
چقدر از کیبورد خودتان راضی هستید؟ آیا به درستی کار می کند؟ تمامی این کلیدها در صورتی می توانند مورد استفاده باشند که همگیشان به درستی کار کنند. کافیست یکی از آنها کار نکند دیگر صفحه کلید شما مورد اطمینان نیست و بزودی به کلیدی که کار نمی کند نیاز پیدا خواهید کرد. قبل از آنکه اعصابتان بخاطر مدام فشار دادن کلید خراب، خرد شود، چند نکته زیر را هم امتحان کنید شاید کلید کیبورد سر به راه شد و مدتها در کنارتان بدرستی انجام وظیفه کرد. در این ترفند سعی می کنیم مرحله به مرحله سرویس را به شما آموزش دهیم.


مراحل سرویس:

ابتدا کامپیوتر را خاموش کنید. سپس کیبورد را از کامپیوتر جدا کنید و آنرا به پشت برگردانید و تمامی پیچهای آنراباز کنید. سعی کنید در کنار دستتان ظرفی باشد که پیچها را درون آن بیندازید تا گم نشود. سپس قاب روی کیبورد را به آرامی و با دقت بردارید و مراقب باشید تا کلیدها از روی قاب جابجا نشوند، اکثر کیبوردها بعد از باز کردن پیچهایشان بوسیله خارهایی چفت می باشند، این خارها در کنار کیبورد وجود دارد، سعی کنید آنها را به آرامی باز کنید تا دو سطح کیبورد آزاد شود، این کار را به دقت انجام دهید تا این خارها نشکند.سپس قاب محافظ صفحه کلید راباز کنید. دقت کنید معمولا این قاب توسط پیچهایی به بدنه متصل می باشند. بعد از باز کردن پیچها امکان دارد باز هم قاب باز نشود. در بعضی از کیبوردها علاوه بر پیچ ، چفتهای پلاستیکی نیز وجود دارند که مانع از باز شدن صفحه محافظ می شوند آنها را با دقت آزاد کنید.

اکنون پنبه ای را به الکل سفید آغشته کرده و دو سطح مدار صفحه کلید را به آرامی تمیز کنید. بسیار احتیاط کنید که به مدارها آسیبی نرسانید. بعد از تمیز کردن،برد مربوطه را با پنبه خشک تمیز کنید تا اگر جرمی بجا مانده از بین برود و باعث قطع ارتباط دو سطح مدار نشود. توجه داشته باشید که در بعضی از موارد بعد از تمیز کردن مدار باز هم مشکل کماکان باقی می ماند.

در اکثر این موارد اتصال مدار قطع شده است، این امر بیشتر زمانی اتفاق می افتد که مایعات داخل کیبورد ریخته شده باشد. اکنون پا را فراتر می گذاریم و در صورتی که محل قطع اتصال دیده نشود با یک اهمتر مدار قطع شده را پیدا می کنیم. توضیح این کار ساده است. اهمتر را بر روی حالت اتصال کوتاه قرار دهید. در این حالت در صورتیکه هر دو سر اهمتر را به هم بزنید بوق اتصال کوتاه شنیده می شود. ابتدا یک سر اهمتر را به مدار کلید قطع شده بزنید و با سر دیگر آن مدار را تا انتها دنبال کنید در صورتیکه در هر کجا بوق اتصال شنیده نشد آن قسمت از مدار قطع شده است.
در بازار الکترونیک، ماژیکهایی وجود دارند( خیلی شبیه به خود کار غلط گیر) که قادرند اینگونه قطع شدگی ها را ترمیم کنند. با استفاده از آنها اتصال بین دو نقطه را بر قرار کنید. برای اطمینان مجددا با اهمتر چک کنید.سپس ریبون و محل اتصال آن به کیبورد را با اسپرس خشک تمیز کنید.در صورت نداشتن ماژیک فوق از یک رشته سیم نازک جهت بر قرار کردن اتصال بین دو نقطه قطع شده استفاده کنید. به وسیله چسب نواری (چسب شیشه ای) دو سر سیم را به ابتدا و انتهای محل قطع شدگی متصل کنید.

در انتها نیز کلیدها و قاب بدنه کیبورد را تمیز کنید، دقت داشته باشید که قاب و کلیدها کاملا خشک شده باشند. درصورتیکه کمی آب داخل کلیدها یا بدنه باقی بماند باعث از بین رفتن مدار کیبورد می شود. اکنون کیبورد را به دقت بسته و آن را چک کنید. امیدوارم مشکلات بر طرف شده باشد.
 حیات آدمی همچون حبابی است بر سطح دریا
     
  
مرد

 
بیش از 200 نوع از كليد هاي ميانبر در ويندوز XP
در صورتی که دوست دارید تا با سرعت بیشتری با کامپیوتر کار کنید و خود را حرفه ای تر نشان دهید ترفندی فوق العاده را برای شما در نظر گرفته ایم. قصد داریم تا بیش از 200 کلید میان بر در محیط ویندوز را به شما معرفی کنیم که با استفاده از آنها میتوانید به طور کامل کارهایی که میتوانید با موس انجام دهید را با کیبورد شبیه سازی کنید.

Esc لغو عمليات در حال انجام.
F1 راهنما.
F2 در حالت عادي تغيير نام آيتم (هاي) انتخاب شده . در برنامه هاي قديمي تر (معمولا تحت داس)ذخيره فايل جاري.
F3 جستجو.
F4 باز كردن ليست پايين رونده Address Bar
F5 به روز آوري Refresh
F6 مانند كليد Tab بين اجزاي مختلف پنجره جاري سوييچ مي كند.
F10 پرش به منو هاي اصلي يك پنجره مثلFile,Edit,View,...
F11 پنجره جاري را تمام صفحه مي كند.
PrintScreen در ويندوز از كل صفحه نمايش يك عكس مي گيرد و آن را در حافظه كليپ بورد قرار مي دهد و ما مي توانيم در يك برنامه ويرايش عكس مثل Ms-Paint آن را Paste كنيد .
Tab بين اجزاي پنجره جاري سوييچ مي كند .
Space در حالت مرورگر اينترنت اكسپلورر صفحه جاري را به پايين مي برد .مثل Page Down
BackSpace در حالت عادي يعني در مرور ويندوز يك مرحله به بالاتر ميرود (معادل Up) و در مرورگر اينترنت اكسپلورر معادل Back است.
Home رفتن به اول خط در حالت ويرايش متن و رفتن به اول صفحه در حالت مرور.
End رفتن به آخر خط در حالت ويرايش متن و رفتن به آخر صفحه در حالت مرور.
PageUp در حالت مرور چه در اينترنت و چه در ويندوز و معمولا همه جا صفحه به صفحه به بالا مي رود.
PageDown در حالت مرور چه در اينترنت و چه در ويندوز و معمولا همه جا صفحه به صفحه به پايين مي رود.
Arrow تركيبات كليد Ctrl :
Ctrl+q در بعضي از برنامه ها خروج است.
Ctrl+w در اكثر برنامه هايي كه چند فايل را باهم باز مي كنند مثل Ms-Word, كلا Ms-Office , Adobe Photoshop ,Ms-internet Explorer, ... فایل باز شده جاری را می بندد.
Ctrl+e جستجو در مسير جاري.
Ctrl+r تازه كردن صفحه معادل كليد F5 و Refresh
Ctrl+y وقتي كه يك عمل به عقب باز ميگرديم (Undo) اين كليد ها يك عمل به جلو مي روند (Redo) البته در بعضي برنامه ها معمولا محصولات آفيس مايكروسافت اينگونه هستند .
Ctrl+i باز كردن قسمت علاقه مندي هاFavorites
Ctrl+o باز كردن فايل جديد در اكثر برنامه ها ، معادل File>Open
Ctrl+p پرينت گرفتن در اكثر برنامه ها.
Ctrl+a انتخاب همه آيتم ها.
Ctrl+s در اكثر برنامه ها ذخيره فايل جاري .Save
Ctrl+d در اينترنت اكسپلورر صفحه باز شده جاري را به علاقه مندي ها اضافه مي كند (معادل Favorites>Add to Favorites) و در ويندوز هم آيتم (آيتم هاي) انتخاب شده را پاك مي كند. (میهن دانلود.کام)
Ctrl+f جستجو.
Ctrl+h معادل History (ابته در ويرايشگر نوت پد معادل Find / Replace است)
Ctrl+l در اينترنت اكسپلورر معادل File>Open است.
Ctrl+z بازگشت به آخرین عملیات انجام شده .Undo
Ctrl+x انتقال (برش) آیتم مورد نظر در حافظه کلیپبوردCut.
Ctrl+c کپی آیتم مورد نظر در حافظه کلیپبورد.Copy
Ctrl+v فراخوانی آیتم مورد نظر از حافظه کلیپبورد.Past
Ctrl+b پنجره سازماندهي علاقه منديها (Organize Favorites) را باز مي كند.
Ctrl+n در اينترنت اكسپلورر (تقريبا تمامي مرورگرها) يك پنجره جديد باز مي كند.
Ctrl+F1 در اكثر برنامه ها ي مختلف راهنماي برنامه را باز مي كند .
Ctrl+F4 باز كردن ليست پايين رونده Address Bar در مرورگر اينترنت اكسپلورر و مرورگر ويندوز.
Ctrl+F10 باز كردن منو هاي بالاي پنجره برنامه ها مثل File,Edit,....
Ctrl+BackSpace موقع ويرايش متن همان كار BackSpace را انجام مي دهد با اين تفاوت كه به جاي پاك كردن كاراكتر به كاراكتر كلمه به كلمه پاك مي كند.
Ctrl+5 معادل Select All در اکثر ویرایشگر های متنی.
Ctrl+Home درحالت ويرايش مكان نما را به اول صفحه انتقال مي دهد.
Ctrl+End درحالت ويرايش مكان نما را به آخر صفحه انتقال مي دهد.
Ctrl+Insert كپي آيتم(هاي) انتخاب شده در حافظه كليپ بورد(Copy).
Arrow تركيبات كليد Alt :
Alt+A باز كردن منوي علاقه مندي ها و قرار گرفتن بر روي Add to Favorites
Alt+D انتقال مكان نما به Address Bar
Alt+F4 بستن پنجره جاري.
Alt+Space Bar معادل راست كليك بر روي نوار عنوان پنجره جاري.
Alt+Esc پيمايش بين پنجره هاي باز جاري.
Alt+Tab سوييچ كردن بين پنجره هاي باز جاري.
Alt+BackSpace در بعضی از ویرایشگرها معادل Undo عمل مي كند (معمولا ويرايشگرهاي قديمي و تحت داس)
Alt+Home در مرورگر اينترنت اكسپلورر به صفحه خانگي پرش مي كند.
Alt+Right Arrow معادل Forward در مرورگر ویندوز.
Alt+Left Arrow معادل Back در مرور گر ويندوز.
Alt+Number تركيب كليد Alt به همراه زدن يك عدد از قسمت سمت راست صفحه كليد در حالت ويرايش يك كاراكتر معادل كد اسكي عدد وارد شده نمايش مي دهد . مثلا اگر Alt را نگه داشته و 789 را وارد كنيم پس از رها كردن كليد Alt اين كاراكتر نمايش داده مي شود : § .
Alt+Enter متعلقات (Properties) آيتم(هاي) انتخاب شده را نمايش مي دهد.
Alt+PrintScreen از پنجره جاري يك عكس تهيه مي كند و به حافظه كليپ بورد انتقال مي دهد.

Arrow تركيبات كليد Shift :
Shift+F10 معادل راست كليك.
Shift+Del پاك كردن كامل آيتم (هاي) انتخاب شده .يعني بدون اين كه به سطل بازيافت انتقال يابد پاك مي شود.
Shift+tab وارونه كاري كه Tab انجام مي دهد.
Shift+Insert فراخواني اطلاعات از حافظه كليپبورد (Paste)
Arrow تركيبات WinKey :
خود WinKey باز شدن منوي Start در ويندوز.
WinKey+E باز كردن My Computer در حالت Folders.
WinKey+R باز كردن پنجره Run.
WinKey+U باز كردن پنجره Utility Manager.
WinKey+D نمايش دسكتاپ معادل Show Desktop
WinKey+F جستجو.
WinKey+Ctrl+F جستجوي يك كامپيوتر در شبكه.
WinKey+L قفل كردن كامپيوتر .يا رفتن به حالت Swich User
WinKey+M تمامی پنجره های باز را Minimize مي كند.
WinKey+Shift+M تمامي پنجره هاي Minimize شده را Restore مي كند.
 حیات آدمی همچون حبابی است بر سطح دریا
     
  
صفحه  صفحه 17 از 45:  « پیشین  1  ...  16  17  18  ...  44  45  پسین » 
کامپیوتر

ترفند های كامپیوتری

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA