انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
کامپیوتر
  
صفحه  صفحه 1 از 89:  1  2  3  4  5  ...  86  87  88  89  پسین »

بخش اخبار کانالهای ماهواره ای


مرد

 
از امروز کلیه فرکانسها و اخبار کانالهای ماهواره ای در اینجا قرار میگیرد.

سوالات خود را در بخش

سوالات شما در ضمینه ماهواره و نصب دیش

مطرح کنید اینجا سوالی پاسخ داده نمیشود.
وفقط برای اطلاع رسانی است.
این بار تو بگو "دوستت دارم "
نترس........من آسمان را گرفته ام که به زمین نیاید
     
  
مرد

 
TRT Arapça started testing : بالاخره همانطور که مسئولین تی آر تی قول دادند تی آر تی عربی هم راه افتاد و به راه اندازی تی آر تی فارسی نزدیکتر شدیم. این در حالیست که هنوز چند روز بیشتر از افتتاح شبکه خبری تی آر تی نمی گذرد و این نشان از شتاب و فعالیت بسیار زیاد ترکیه جهت تاثیر گذاری و ارتباط با مردم منطقه از طریق شبکه هایی به زبان کشورهای منطقه و همسایه است. پروژه بعدی رادیو و تلویزیون ترکیه ورژن فارسی آن می باشد. ورژن عربی شبکه تی آر تی به نام TRT Arapça یا همون TRT 7هم اکنون در ماهواره های Atlantic Bird 4A در 7 درجه غربی(در جهت نایلست) و Türksat 3A در 42 درجه شرقی و Eurobird 2 د 25.5 درجه شرقی(در جهت بدر عربست) از 24 مارچ 2010 شروع به تست نموده است. این کانال از اوایل 2010 در ترکست و از اوایل مارچ در Atlantic Bird 4A بصورت کالر بار قرار داشت.

Arapça کلمه ای ترکیست و معنای آن "عربی" است اگر اشتباه نکنم این دوازدهمین کانال تی آر تیست. در ابتدا قرار بود نام این شبکه "TRT Seba" باشد که به "TRT ARABIA" و سپس به "TRT Arapça" تغییر نام پیدا کرد. این کانال 24 ساعته و بصورت آزاد پخش خواهد شد بیشتر تمرکزش هم اقلیت عرب ترکیه و سپس شیعیان ترکیه و بعد مردم کشورهای عربی خاورمیانه و دنیاست. برنامه های این شبکه موسیقی ، برنامه های کودکان ، سریال ، فیلم ، مستند و صد البته اخبارست و فعلاً در حال تبلیغ شبکه می باشند. همچنین طبق برنامه چینی و زمان بندی که کرده اند قصد دارند در سال 2011 شبکه تی آر تی فارسی رو راه اندازی کنند و بعد از آن به سراغ تی آر تی ارمنی خواهند رفت که همه اینها حکایت از قصد نفوذ و ارتباط بهتر با زبان های مهم منطقه می باشد.

رادیو و تلویزیون دولتی ترکیه TRT، پخش برنامه های کانال عربی خود را از روز یکشنبه پانزدهم فروردین ماه (چهارم آوریل) آغاز خواهد کرد. این کانال توسط رجب طیب اردوغان و یکسری از مقامات بلند مرتبه این کشور در 4 آپریل افتتاح خواهد شد. بولنت آرینچ معاون نخست وزیر ترکیه در چهارچوب دیدار رسمی خود از اردن، اظهار داشت که این کانال جدید چندین کشور عربی را تحت پوشش قرار خواهد داد.

خبر تکمیلی تر اینکه کانال عربی زبان تی آر تی به منظور معرفی صحیح تر ترکیه در کشورهای عربی و توسعه روابط فرهنگی با این کشورها تأسیس شده، مخاطبین اصلی کانال عربی زبان تی آر تی که از بامداد 24 مارچ پخش آزمایشی خود را آغاز کرده، شهروندان عرب زبان ترکیه به ویژه در جنوب شرق کشور خواهند بود. با اینحال سعی خواهد شد تا از نظر محتوایی، زبانی و فنی کشورهای خاورمیانه را نیز دربر گیرد. تی آر تی که با بسیاری از سازمانهای تلویزیون دولتی کشورهای عربی قرارداد منعقد نموده، مبادله برنامه ها با این کشورها را نیز در دستور کار خود قرار خواهد داد.

TRT Arapça
started testing on Atlantic Bird 4A @ 7.2° West
Freq : 10911 V 27500 3/4

TRT Arapça
started testing on Eurobird 2 @ 25.5° East
Freq: 11661 V 27500 3/4


TRT Arapça
started testing on Türksat 3A @ 42° East
Freq : 11096 H 30000 5/6








این بار تو بگو "دوستت دارم "
نترس........من آسمان را گرفته ام که به زمین نیاید
     
  
مرد

 
بالاخره صدا و سیما هم یک تکونی بخودش داد ، صدا و سیما از امروز 5 فروردین 8 شبکه خودش رو با کیفیت تصویر بالای DVB-S2/MPEG-4 در ماهواره آسیاست قابل دریافت کرد و شما می تونید این شبکه ها رو بصورت آزاد و با کیفیت بالا تماشا کنید. این شبکه ها در ماهواره AsiaSat 3S در 105.5 درجه شرقی عبارتند ازIRINN - IRIB TV 5 - IRIB TV 4 - IRIB TV 3- IRIB TV 2 - IRIB TV 1 - IRIB Quran - Alalam News Channel ترانسپوندر مورد نظر هم Freq: 12639 V 11400 می باشد.


این بار تو بگو "دوستت دارم "
نترس........من آسمان را گرفته ام که به زمین نیاید
     
  
مرد

 
ایران در فهرست شبکه های پوشش دهنده جام جهانی

جام جهاني با بينندگان ميلياردي اش امواج تلويزيوني را تسخير خواهند کرد. به همين خاطر فيفا از ماه‌ها پيش براي پخش مستقيم اين رقابتها و فروش رايت تلويزيوني جام جهاني کارهاي لازم را به خوبي انجام داده و اسپانسرينگ و جذب آگهي هاي تجاري مدت هاست که به پايان رسيده است. اما خبري که اين روزها توجه ها را به خود جلب کرده است امضاي قرارداد يک ميليارد دلاري فروش حق پخش اين رقابتهاست.

فيفا بالاخره قرارداد يک ميليارد دلاري را براي پخش مسابقات جام جهاني 2010 با برخي شبکه هاي اروپايي امضا کرد. انگليس، فرانسه، ايتاليا، آلمان و اسپانيا کشورهايي هستند که با فيفا قرار داد پخش مسابقات جام جهاني 2010 آفريقاي جنوبي را بسته اند. اين قرارداد با همکاري اتحاديه راديو و تلويزيون هاي اروپا به امضا رسيده و سپس هر کشور به طور مجزا با فيفا قرار داد بسته است.

در اين ميان گمانه هاي زيادي براي مبلغ مورد نظر فيفا زده شد اما خبرگزاري آسوشيتدپرس، بالاخره با افشاي مبلغ قرارداد به شايعات پايان داد.

مبلغ حاصل از قرارداد فيفا با کشورهاي اروپايي دوبرابر مبلغي است که از فروش حق پخش تلويزيوني مسابقات جام جهاني 2006 آلمان به کشورهاي اروپايي رسيد و اين يعني اينکه اين مبلغ يک ميليارد دلار است. چون حق پخش رقابتهاي جام جهاني آلمان 500 ميليون دلار بود. البته فيفا فهرستي از کشورهايي که به خريد حق پخش مسابقات جام جهاني 2010 اقدام کرده اند، منتشر کرده و در ميان کشورهايي که با فيفا قرار داد امضا کرده اند، نام کشورمان ايران هم به چشم مي خورد.

در اين فهرست آمده است که صدا وسيماي جمهوري اسلامي ايران ( IRIB) به صورت رايگان بازي ها را براي بينندگانشان پخش مي کند و به صورت مستقيم حق پخش را خريداري مي کند. البته تنها ايران نيست که اين ديدارها را به صورت رايگان براي بينندگانش پخش مي کند بلکه در آرژانتين دو شبکه تلويزيوني (کانال 7 و تله فه ) مسابقات فوتبال جام جهاني 2010 را رايگان براي آرژانتيني ها پخش مي کنند. در کنار اين دو شبکه، دو شبکه ماهواره و کابلي آرژانتيني هم در ازاي دريافت حق اشتراک، اين بازي ها را به روي آنتن مي برند.

به غير از ايران و آرژانتين ، کانال اس بي اس استراليا، ليدر تي وي آذربايجان، بي تي آر سي بلاروس و آر تي اس اچ آلباني اين مسابقات را رايگان پخش مي کنند. در برزيل هم دو شبکه مسابقات جام جهاني فوتبال را رايگان پخش مي کنند و سه شبکه پولي اين مسابقات را به روي آنتن مي فرستند.يک شبکه کانادايي هم به دو زبان فرانسه و انگليسي مسابقات را رايگان پخش مي کند.

در آلمان شبکه هاي ZDF و ARD مسابقات را رايگان به روي آنتن مي برند، البته ARD تنها 46 مسابقه را پخش مي کند. RTL هم 18 مسابقه را رايگان پخش مي کند. شبکه اسکاي دوچلند آلمان هم مسابقات را پولي به روي آنتن مي برد. در فرانسه دو شبکه تي اف وان و فرانس تلويژن مسابقات را رايگان پخش مي کنند. همچنين + Canal هم در ازاي دريافت پول مسابقات را به روي آنتن مي برد.

شبکه هاي آمريکايي به سه زبان مسابقات جام جهاني فوتبال را پخش مي کنند، کانال اي بي سي به طور رايگان و به زبان انگليسي مسابقات را به روي آنتن مي برد. اي اس پي ان به صورت سه بعدي و پولي اين مسابقات را پخش مي کند. در آمريکا دو شبکه هم به صورت رايگان و به زبان اسپانيايي مسابقات را پخش مي کنند. در انگليس بي بي سي و آي تي وي رايگان مسابقات جام جهاني فوتبال را پخش مي کنند. در کره جنوبي SBS به صورت رايگان و اس بي اس ورزشي در ازاي دريافت حق اشتراک اين مسابقات را پخش خواهد کرد. ان چي کي و فوجي تي وي ژاپن اين مسابقات را رايگان پخش مي کنند. در ايتاليا هم شبکه RAI هر روز يک مسابقه فوتبال را رايگان به روي آنتن مي برد. شبکه اسکاي ايتاليا هم همه مسابقات را پولي پخش مي کند.

هم چنين کشورهاي پرتغال، انگليس، آمريکا و مکزيک نيز از طريق اينترنت مسابقات فوتبال را بر روي آنتن مي برند. جالب اينجاست که در ميان نامهاي کشورهاي پخش کننده و خريدار امتياز پخش جام جهاني ، کشورهاي عربي دده نمي شوند.

با توجه به اينکه نمايندگان آسيا درجام جهاني 2010از شرق آسيا هستند طبيعي است که کشورهاي عربي اشتياقي به خريد امتياز پخش ديدارهاي جام جهاني نداشته باشند. البته آنها 4 سال پيش هم امتياز پخش ديدارهاي جام جهاني را خريداري نکرده بودند. به هر جهت کشورهايي که اين بازيها را رايگان براي بينندگانشان پخش مي کنند هزينه هاي سرسام آوري را پرداخت مي کنند تا بينندگان تشنه فوتبالشان را راضي کنند. البته اتحاديه راديو و تلويزيونهاي جهان قوانين سفت و سختي براي رايت بازيهاي جام جهاني به اجرا گذاشته تا کشورهايي که خريدار حق پخش هستند يا نيستند نتوانند با پوشاندن آرم شبکه هاي ماهواره اي يا داخلي که رقابتها را به صورت مستقيم پخش مي کنند رقابتها را به صورت مستقيم براي بينندگان کشورشان به صورت غيرمجاز و بدون مجوزهاي لازم پخش کنند.

شبکه هاي تلويزيوني کشورهايي که در اقصي نقاط جهان قصد پخش زنده مسابقات جام جهاني را دارند بايد امتياز پخش بازيها را از اتحاديه راديو و تلويزيون هاي اروپايي خريداري کنند


این بار تو بگو "دوستت دارم "
نترس........من آسمان را گرفته ام که به زمین نیاید
     
  
مرد

 
شبکه DW NEWS فارسی, شبکه TEN TV وشبکه NITV

شبكه جديدten دو روزي هست كه در ماهواره تلا استار 12 روي اير رفته اين شبكه سياسي است و فعلا داره پخش موسيقي ميكنه !‌اين شبكه در گالاكسي در آمريكا و كانادا پخش ميشد و حالا طبق بودجه اي كه معلوم نيست از كجا گرفته به تل استار هم اومده!!!!؟؟؟؟؟
اما برنامهي سرگرم كننده هم پخش ميكنه و اين را هم بگم به زودي به هاتبرد هم اضافه خواهد شد.
فركانس آن تل استار12
12621.00MHz
pol.V
SR:3010
FEC:2/3


اما خبر مهم ديگه اينكه راديو صداي آلمان كه چند وقتي ميشه مورد هجوم پارازيت ها قرار گرفته داره دست بكار ميشه تا تلويزيون فارسي زبان خودش را راه اندازي كنه!! در واقع من و اين سايت اولينهاي هستيم كه خبر Tv شدن راديو صداي آلمان را منتشر ميكنيم. اين پروژه گفته ميشه كه سه ساله است اما شايد با تلاش و كمك هاي مالي زودتر به اتمام برسد.

و خبر سوم اينكه اولين شبكه فارسي زبان ماهواره NITV ديروز به روي اينترنت بازگشت احتمالا آتاباي پولهاي خودش را جمع كرده تا اين شبكه را برگردونه ! و به احتمال زياد بعد از تست در نت به روي آنتن و جمع W3 اضافه ميشود.






این بار تو بگو "دوستت دارم "
نترس........من آسمان را گرفته ام که به زمین نیاید
     
  

 
کانال 2+2 روی ترانسپاندر 11766H27500 ماهواره سیریوس:

SCT HD
طبق توافق انجام شده بین کمپانی sct با کمپانی penthouse قرار این کانال در فرکانس 11727 به مجموعه کانال های SCT با سه کانال شرکت پنت هوس واقع در یوربرد 9 درجه پکیج جدید را تشکیل دهند که مجموعا 4 کانال با کیفیت HD را فراهم میکند
کانال SCT HD در حالت دیتا دریافت شده و مانند کانال های HD اسکای ایتالیا هست بصورت فری روی لوگو قرا دارد و هنوز سیستم کدنیک و پخش برنامه ندارد
بشنو از نی چون حکایت میکند
از جدایی ها شکایت میکند
     
  

 
ماهواره هاتبرد در مدار 13 درجه شرقی بنابه سیاست های مالی و روند رو به رشد شبکه های خودش با چندین شبکه به توافق برای نقل مکان به فرکانس های جدید دست زده است !! همه این شبکه ها free هستند و کدگذاری نشده روی فرکانس های tp. 125 (11.013 GHz, pol. H) و 134 (11.200 GHz, pol. V) که برای دو کمپانی بزرگ RRsat اسراییل و T-Systems/MTI ایتالیا هستند !!

روی فرکانس 125 شبکه های :

Gali Kurdistan, Mohabat TV, Hope Channel, Eurotic TV, MTA Internetaional, Dieu TV i Ru TV

که 5 تای اول از سمت چپ به فرکانس tp. 18 و شبکه Dieu TV روی فرکانس tp. 11 و Ru TV روی tp. 115 خواهند رفت !!


اما از روی دیگر فرکانس یعنی tp. 134 شبکه های :

Elite Shopping TV, Betting Channel, Sat 8, Motori TV, Play TV Italia, Kurdish Broadcasting, GDG Channel, Napoli Mia, Art Channel, Starsat, UTV, EBC.1

به فرکانس شماره tp. 155 نقل مکان می کنند که Kliksat Farhad و Telenord روی tp. 157 و Trentino-TV در tp. 18 روی ایر می روند !!!

تمامی انتقال ها از 17 دسامبر آغاز شده است !!

باید منتظر باشیم ببینیم با خالی شدن این 2 فرکانس و همچنین فرکانس 10971 که قبلا خالی شده بود چه شبکه هایی در این فرکانس ها روی ایر می روند !!

بحث سر فرکانس 10971 که متعلق به کمپانی RRSat هست بسیار جدیست بطوری که دوستان در خبرهای قبلی گفته بودند برای اسکای ایتالیا خالی شده اما امروز بحث داغ تر شده و پکیج سوییسی srg هم درخواست برای این فرکانس داده تا 6 شبکه hd به پکیج خودش روی این فرکانس ایجاد کند !!
اما به طورحتم این فرکانس گفته شده برای پکیج سوییسی در نظر میگیرن !!! فقط باید منتظر بود ببینیم قدرت کدام پکیج و کمپانی قوی تر هست !!
بشنو از نی چون حکایت میکند
از جدایی ها شکایت میکند
     
  

 
کانال جدید پورنو با کیفیت اچ دی در هاتبرد
این هم مشخصات کامل
Redlight HD od 1 grudnia
HOT BIRD 9 (13E)
فرکانس (11,411 GHz, pol. H, SR: 27500, FEC: 5/6; DVB-S/QPSK)

نام کانال: Diva Futura Channel
PID V: 2909 (MPEG-4/HD)
PID A: 2910 (ita)
PID PCR: 2909
SID: 14215
PID PMT: 2908
Provider: Globecast
سیستم رمز نگاری: Irdeto 2
1920x1080, ok. 1,87 Mbit/s
stereo, 64 kbit/s

و در ماهواره اتلانتیک برد 3
فرکانس : (12,615 GHz, pol. H, SR: 9197, FEC: 5/6; DVB-S/QPSK)

نام کانال: Diva Futura Channel
PID V: 225 (MPEG-4/HD)
PID A: 235 (ita)
PID PCR: 225
SID: 14215
PID PMT: 512
Provider: Globecast
سیستم رمز نگاری شده: Irdeto 2
بشنو از نی چون حکایت میکند
از جدایی ها شکایت میکند
     
  
مرد

 
خوب من هم یک خبر خیلی داغ بدم فقط مواظب باشید دستتون نسوزه

بی بی سی با فرکانس جدید به هاتبرد بر گشت

الهی که دوباره قطعش کنن

فرکانس : 12242

سیمبل ریت: 03700

BBC PERSIAN

kamputer0101: دوستان MANOTO2 رو چرا دیگه نمیگیره؟
چون شد یكی و روی 2 ماهواره هاتبرد و W3 میگیره
ما که رسوای جهانیم وانگهی دریا شود
     
  
مرد

 
کد مربوطه به دو شبکه PG و PB در ماهواره سایروس:
W 0D0020 00 A4 04 03 14 3E CB 62 20 DA 18 0E 54 85 14 51 EF
[size=12]W 0D0030 00 BD D3 A8 E9 37 64 FF DB 1D 38 66 CF 97 4A 40 77
اگر پیش تر این شبکه ها را داشته اید و حالا
در باز کردن آنها مشکل دارید ، هر دو شبکه را از لیست
پاک کرده و مجددا فرکانس مربوطه را اسکن نمائید
در ضمن رسیور شما حتما باید سیستم Cryptworks را
ساپورت کند.در منوی کد رسیورتان هم چک کنید که
کدها دقیقا مشابه آن چیزی باشند که در بالا قرار دادم.
سکس خوبه ولی با آدم خوب
     
  
صفحه  صفحه 1 از 89:  1  2  3  4  5  ...  86  87  88  89  پسین » 
کامپیوتر

بخش اخبار کانالهای ماهواره ای

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA