انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
کامپیوتر
  
صفحه  صفحه 2 از 3:  « پیشین  1  2  3  پسین »

بهترين آنتي ويروس جهان در سال 2009-Kaspersky


مرد

 
robbiewesttown: بلاك شد
گاهی اوقات كسپر اسكای كی ها رو بلاك میكنه.
مثلا چند روز پیش هیچ كی كار نمیكرد اما الان درست شده.
از همون سایت بگیر. الان من دارم كار هم میكنه.

robbiewesttown: اومدن تو سايت كه به زبان روسي بود تا حدودي معني كردم زده بود اول محافظت از خود را خاموش كنيد دوم خالي كردن kis سوم بايد فايل piw رو تو آدرس C:\Program Files\Kaspersky Lab\Kaspersky Internet Security 2011\Skin\layout اكسترك كنم كه اين كارارو هر چقدر سعي كردم نتونستم ..
من تا حالا این كارو نكردم.
همون روش قبلی رو انجام بده
robbiewesttown: ببخشيد سرتم درد اوردم
خواهش میكنم.
ببخشید دیر شد.
من برگشتم!!!!
بعد از 5-6 ماه!!!
     
  
مرد

 
اين سايت به دلايلي كار نميكنه!!!!
http://kavkiskey.org/

از اين به بعد از ريستر استفاده كنيد
من برگشتم!!!!
بعد از 5-6 ماه!!!
     
  
مرد

 
بله که اومدن

بچه ها اینم یه سایت جدید واسه گرفتن key کسپر
http://www.55-88.com
من برگشتم!!!!
بعد از 5-6 ماه!!!
     
  
مرد

 
joke_1381: بنظر من بهترين آنتي ويروس آواست هستش.
آواست هم آنتی ویروس خوبیه
aaaa1234: اقا فقططططططططططططط نود 32
فقط نود ویروس نمیگیره!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

mmm114: كاسپر حرف نداره فقط بخاطر سنگینی اش من نود را ترجیح میدم
راستش من به نود ایمان دارم چون گاهی ویروس هایی رو می کشه که حتی مک آفی هم نمی تونه ‍‍‍پیداش کنن اما گیرهای خودش رو داره و به نظرم مهمترین بخش یه انتی ویروس آپدیت شدنشه که من اویرا فیرری رو راحت از سایتشون دانلود می کنم
اینم لینکش
برای دانلودش اینجا رو کلیک کیند
من برگشتم!!!!
بعد از 5-6 ماه!!!
     
  
مرد

 
خوب تو رده بندی جدید اینترنت سكوریتی
1-Webroot Internet Security Essentials
2- BitDefender Internet Security
3-Kaspersky Internet Security
4- Norton Internet Security
5- Internet Security ESET Smart Security یا همون نود
6- AVG
.
.
.
10-McAfee

منبع

اما آنتی ویروس ها
1- بیت دیفندر
2-كسپر
.
4-نرتون
5- نود
6-ای وی جی
.
.
.
10-مك آفی

منبع
من برگشتم!!!!
بعد از 5-6 ماه!!!
     
  
مرد

 
sychologist: در ضمن آمار جهانی بهترین آنتی ویروس ها دوست عزیز هر ساله 20 دسامبر در سایت رسمی انجمن امنیت و مبارزه با هك اعلام میشه كه 10 آنتی ویروس معتبر جهان علاوه بر معرفی جهانی جایزه بهترین آنتی ویروس ها رو دریافت می كنند.در ضمن رنكینگ جهانی آنتی ویروس ها رو میتونید در سایت تاپ تن ریویو مشاهده کنید.
sychologist: ttp://anti-virus-software-review.toptenreviews.com/
عزیز دل برادر من هم تو لینك منبع همین آدرس رو دادم!!!!!!!!
در ضمن لینك آنتی ویروس رو نوشتید
لینك اینترنت سكوریتی هم من گذاشتم كه تو اون كسپر سومه

sychologist: کامی چرا نود ضعیفه؟من خودم کارشناس شبکه هستم از نود هم برای سرور هم کلاینت ها استفاده کردم به نظر من ایرادی نداره.نمیدونم شما قوی و ضعیف تو چی میبینی؟؟؟؟؟
sepid: نود 32 بد نیست
منم نگفتم ضعیفه!
نسبت به كسپر ضعیف تره
وگرنه رتبه 5 هستش!

به یه نكته دیگه هم توجه داشته باش!
عكس های پست بعد رو نگاه كن
بعد یه نگاه هم به سایت منبع بنداز
امكاناتی رو كه تو جدول زیرشون نوشته رو هم بخون
مطمئن باش كسپر قوی تره

sepid: اویرا بهترینه
بد نیست من یه مدت داشتم
به خیلی از فایل ها بیخودی گیر میده
من برگشتم!!!!
بعد از 5-6 ماه!!!
     
  
مرد

 
من اگه هم گفتم نود بده
به خاطر تجربه شخصی خودمه
چون هركس رو دیدم كه نود داره ویروسی هم بوده!!!!!!
البته به شخص هم بستگی داره كه چقدر حواسش جمع باشه كه خیلی راحت ویروسی نشه و امنیت خودش رو به دست خودش از بین نبره!
من برگشتم!!!!
بعد از 5-6 ماه!!!
     
  
مرد

 
معرفی قدرتمندترین نرم‌افزارهای ضد ویروس




تازه‌ترین بررسی‌ها نشان می‌دهد که وضعیت بازار محصولات امنیتی تناسب چندانی با کارایی و کیفیت این محصولات ندارد.
به گزارش بخش خبر شبکه فن آوری اطلاعات ایران،از سايت http://www.khodkar.ir ،نشریه معتبر Personal Computer and Internet در جدیدترین شماره خود که در آستانه سال 2009 میلادی منتشر گردید، اعلام کرد که ارزیابی‌های تخصصی نشان‌دهنده پیشرفت قابل توجه نرم‌افزارهایی است که در بازار جهانی امنیت IT از جایگاه متوسطی برخوردارند.
بر اساس بررسی‌های این نشریه که توسط صاحب‌نظران و کارشناسان امنیت اطلاعات و بر روی جدیدترین نسخه از نرم‌افزارهای ضد ویروس انجام شده است،‌ 11 برنامه قدرتمند به طور جامع مورد ارزیابی قرار گرفتند که غول‌های امنیتی دنیا نظیر Symantec و McAfee موفق به کسب جایگاه ویژه‌ای نشدند.
اما پس از پایان بررسی‌های تخصصی، نرم‌افزارهای BitDefender Antivirus 2009 و Panda Antivirus Pro 2009 به عنوان برترین و مؤثرترین برنامه‌های ضد ویروس برای مقابله با تهدیدهای جدید اینترنتی معرفی شدند.
این درحالیست که نسخه 2009 از محصولاتی نظیر Kaspersky Anti-virus ، Norton Antivirus ، McAfee VirusScan Plus و Eset NOD32 Antivirus رتبه‌های بعدی نرم‌افزارهای مطرح امنیتی را به خود اختصاص دادند.
بنابر اعلام Personal Computer، عنوان‌های بعدی بهترین نرم‌افزارهای ضد ویروس نیز به ترتیب توسط محصولاتی از شرکت‌های F-Secure از فنلاند، G-Data از آلمان، AVG از چک و CA از ایالات متحده ربوده شدند.
شایان ذکر است که در این ارزیابی، کلیه قابلیت‌های حفاظتی برای مقابله با تهدیدهای پیشرفته مانند پیشگیری از سرقت اطلاعات محرمانه و جعل هویت، حفاظت پیشگیرانه توسط هوش مصنوعی و استفاده از فایروال‌های مدرن مورد توجه جدی واقع شده است.
عشق ، عشق می آفریند . زندگی رنج به همراه دارد ، رنج دلشوره می آفریند ، دل شوره جرات می بخشد ،جرات اعتماد بهمراه دارد . عشق ، عشق می آفریند .
     
  
مرد

 
یک نرم افزار امنیتی بسیار قدرتمند



یک نرم افزار امنیتی بسیار قدرتمند شرکت نرم افزاری eset به تازگی محصول جدید وقدرتمند خود را تحت عنوان security eset smart برای کاربران ارائه کرده است
به گزارش خبرگزاری بخش خبر شبکه فناوری اطلاعات ایران در سایت ایران ای سی تی،این نرم افزار یک ابزار کامل امنیتی برای سیستم های رایانه ای است و در آن کاربران از ویژگی ها و امکانات متعددی برخوردار می شوند. این نرم افزار از 4 بخش اصلی تشکیل شده، این بخش ها عبارت است از قسمت antivirus که در این قسمت کاربران از ابزارهای یک برنامه ضدویروس کامل برخوردار می شوند. قسمت antispam که در این بخش کاربران قادر به کنترل نامه های الکترونیکی خود به منظور مبارزه با هرزنامه ها هستند. بخش antispyware که به منظور مبارزه حرفه ای با نرم افزارهای جاسوسی برای کاربران طراحی شده و آخرین قسمت نیز یک firewall (دیوار آتش) قدرتمند است که به منظور ایجاد یک سد در مقابل حملات هکرها طراحی شده است.از ویژگی های این نرم افزار می توان به موارد زیر اشاره کرد:قدرت و سرعت بالا در شناسایی مشکلات امنیتی به کمک هوش مصنوعی به کار گرفته شده، قابلیت به روزرسانی روزانه نرم افزار، برخورداری از یک پایگاه داده قدرتمند در زمینه شناسایی ویروس ها و برنامه های جاسوسی و وجود 3 حالت کنترلی معمولی، پیشرفته و پایه که کاربر با توجه به مهارت خود در استفاده از نرم افزار یکی از این 3 حالت را انتخاب می کند.
عشق ، عشق می آفریند . زندگی رنج به همراه دارد ، رنج دلشوره می آفریند ، دل شوره جرات می بخشد ،جرات اعتماد بهمراه دارد . عشق ، عشق می آفریند .
     
  
مرد

 
آنتی ویروس ندارید؟ به این بلایا دچار می شوید...

کامپیوتر ها به اندازه ای پیچیده هستند تا هر وقت که انتظار چیز غیر منتظره ای را از آنها نداریم، دقیقا همان را برایمان ظاهر می کنند. گاهی فقط یک رفتار غیر منتظره می تواند یک اتفاق باشد، اما برای بار دوم شاید یک نرم افزار مخرب و آلوده باشد. معمولا آلوده شدن کامپیوتر ها به ویروس های مخرب اتفاقی هستند و شاید همین کامپیوتری که اکنون در حال خواندن این مطلب با آن هستید آلوده به یک ویروس خطرناک است (!) پس همراه ما به خواندن این مطلب ادامه دهید تا با علائم هشدار دهنده ای که معرفی می کنیم، سیستم تان را از هر نوع آلودگی پاک کنیم. پس همراه ما باشید.



حتی وقتی که مرورگر بسته است، تبلیغات پاپ آپ ظاهر می شود.
هر چند که عنوان های مشابهی ندارند، اما برنامه های تبلیغاتی مزاحم قربانیان خود را با این تبلیغات بمباران می کنند. گاهی اوقات فقط محصولات مشروع را تبلیغ می کنند اما بار دیگر به یک وب سایت مخرب لینک می دهند، سایت هایی که تلاش می کنند نرم افزار های مخرب بیشتری را روی کامپیوتر شما پیاده کنند.

نویگیشن مرورگر هدایت می شود.
هر تغییر مسیر برای ورود به سایتی می تواند مخرب باشد، مثلا اگر شما دریابید که در تلاش برای رسیدن به گوگل شما را به یک موتور جستجوگر ناآشنا هدایت می کند بدانید که به طور قطع مشکلی وجود دارد. گاهی اوقات این تغییر مسیر ها زیرکانه است. به عنوان مثال، یک تروجان بانکی ممکن است شما را به یک سایت جعلی هدایت کند که درست شبیه به یک سایت بانکی طراحی شده است. در این مورد تنها کافیست به لینک مورد نظر در ادرس بار مرورگر تان نگاهی بیندازید و متوجه آدرس جعلی بشوید.

برنامه امنیتی سیستم شما هیچگاه پاپ آپ ها را نصب نخواهد کرد.
ساخت و انتشار برنامه های آنتی ویروس جعلی این روزها یکی از کارهای پر سود بازار است. خلافکاران با استفاده از روش هایی مانند بارگیری درایو و یا سایر روش ها آنتی ویروس جعلی را روی سیستم شما نصب می کنند و پس از آن هشدار های ترسناکی را نمایش می دهند و تهدید می کنند. به طور طبیعی شما باید هزینه ای را پرداخت کنید تا این ابزار جعلی مشکل شما را حل کند. البته این نرم افزار به خیال خودش برای شما ویروس پیدا می کند آن هم به چه سرعتی ولی در واقع هیچ کاری انجام نمیدهند.

نوشته هایی که شما ننوشته اید در شبکه های اجتماعی ظاهر می شوند.
این تروجان که متمرکز بر فیسبوک و دیگر شبکه های اجتماعی است کاری ندارد جزء تولید پست های جعلی. این پست ها بیشتر از یک نوع هستند و مثلا می گویند " اوه به این عکس نگاه کن" و توسط لینکی که در پست قرار دارد قربانی را آلوده می کنند.

برنامه ای روی pc از شما باج گیری می کند.
بعضی از برنامه های مخرب به معنی واقعی کلمه بسیار بی شعور هستند. خب این برنامه ها اطلاعات شما را نگه می دارند و باج می خواهند و تا باج شان را ندهید برنامه هایتان را نمیدهند. بعضی از این ویروس ها اطلاعات شما را رمز گذاری می کنند و بعد در خواست باج می کنند تا اطلاعات شما را باز گردانند. بعضی دیگر سعی در پنهان کردن آن چیزی که در حال انجام آن را دارند می کنند. به عنوان مثال هشدار FBI را نشان می دهند که کامپیوتر شما برای ارسال هرزنامه ( اسپم) مورد استفاده قرار گرفته است و برای اینکه دوبار از این کامپیوتر استفاده کنید باید جریمه آن را بپردازید. البته احتمال دارد با اینکه با اینکه هزینه را می پردازید اما سیستم شما باز نگردد!

ناگهان شما نمیتوانید از ابزار های رایج سیستم استفاده کنید.
یک کاربر هوشمند و باهوش که همیشه به تروجان ها مشکوک است ممکن است تسک منیجر ( مدیریت وظیفه ویندوز Task Manager) را با استفاده از ویرایشگر ریجیستری بررسی کند. اگر شما خواستید از این ابزار استفاده کنید و بعد با پیامی روبرو شدید که مدیر سیستم ( که خود شما هستید) استفاده از آنها را غیر فعال کرده است، بدانید که پای نرم افزار مخربی در کار است که می خواهد از خود دفاع کند.

همه چیز کاملا طبیعی به نظر می رسد.
درست است. برخی از نرم افزار های مخرب تمام فعالیت خود را به بهترین شکل ممکن مخفی می کنند و هیچ اثری از خود باقی نمیگذارند. حتی زمانی که هیچ چیز غیر عادی به نظر نمیرسد، این امکان وجود دارد که یک ربات بی سر و صدا منتظر پیام از سازنده خود است که مانند یک تروجان کنترل از راه دور به سرقت اطلاعات شما بپردازد.


___________________________

خب تا اینجای کار به معرفی تروجان های مختلف پرداختیم و حالا وقت اقدام موثر است. هرچه سریعتر اگر کامپیوتر شما فاقد آنتی ویروس است، یک آنتی ویروس قدرتمند روی آن نصب کنید و یک اسکن کامل از سیستم خود بگیرید. البته آنتی ویروس های آنلاینی هم هستند که می توانند کامپیوتر شما را از لحاظ آلوده بودن به هر نوع ویروس جستجو کند. امیدواریم هیچ وقت به این ویروس ها گرفتار نشوید.

منبع : PcMag - گویا آی تی

ای بس که نباشیم و جهان خواهد بود
نی نام ز ما و نه نشان خواهد بود
زین پیش نبودیم و نبد هیچ خلل
زین پس چو نباشیم همان خواهد بود

حکیم عمر خیام


*******

مردم فقط "یک بار" بايد بمونن تا موفق بشن،
ولى جمهوری اسلامی "هر بار" باید موفق بشه تا بمونه . . .
     
  
صفحه  صفحه 2 از 3:  « پیشین  1  2  3  پسین » 
کامپیوتر

بهترين آنتي ويروس جهان در سال 2009-Kaspersky

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA